Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford řekl NE evropským dieselům v amerických modelech

I když v Evropě se Fordu obchod se vznětovými motory common-rail pro osobní automobily rozvíjí slibně, za mořem s touto technikou není podnikání efektivní.
Zpět na článek
11. 1. 2007 13:25
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 13:35
anonym
11. 1. 2007 13:43
anonym
11. 1. 2007 13:45
neregistrovaný "loo feng"
11. 1. 2007 13:46
neregistrovaný "Mario"
11. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "yaroukh"
11. 1. 2007 16:54
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 22:34
anonym
11. 1. 2007 17:07
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 19:58
neregistrovaný "Mischa"
11. 1. 2007 21:31
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 22:18
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 22:25
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 22:47
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 23:08
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 23:15
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 23:16
neregistrovaný "ROBERTO"
12. 1. 2007 09:28
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 23:25
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 07:33
neregistrovaný "Fňň"
12. 1. 2007 19:27
neregistrovaný "Juan Pervez"
13. 1. 2007 14:58
neregistrovaný "sepo"
12. 1. 2007 12:45
neregistrovaný "yaroukh"
12. 1. 2007 19:33
neregistrovaný "Juan Pervez"
13. 1. 2007 13:54
neregistrovaný "mišo"
12. 1. 2007 19:23
neregistrovaný "Ondra"
12. 1. 2007 21:18
neregistrovaný "ROBERTO"
12. 1. 2007 21:46
neregistrovaný "Juan Pervez"
11. 1. 2007 14:05
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 1. 2007 14:46
neregistrovaný "yaroukh"
11. 1. 2007 16:46
neregistrovaný "Johny.Rico"
12. 1. 2007 09:02
neregistrovaný "No comment ...."
12. 1. 2007 12:42
neregistrovaný "yaroukh"
12. 1. 2007 21:50
neregistrovaný "Juan Pervez"
11. 1. 2007 15:40
neregistrovaný "alu"
11. 1. 2007 16:51
neregistrovaný "yaroukh"
11. 1. 2007 17:17
neregistrovaný "JohnyX"
11. 1. 2007 19:55
neregistrovaný "Dusan"
11. 1. 2007 20:19
neregistrovaný "Mischa"
11. 1. 2007 22:31
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 23:02
neregistrovaný "dzubera"
11. 1. 2007 16:46
neregistrovaný "yaroukh"
12. 1. 2007 21:58
neregistrovaný "Juan Pervez"
11. 1. 2007 17:20
11. 1. 2007 17:23
12. 1. 2007 00:11
anonym
12. 1. 2007 00:38
neregistrovaný "yaroukh"
12. 1. 2007 00:28
anonym
12. 1. 2007 15:53
11. 1. 2007 19:51
neregistrovaný "inkvizitor"
11. 1. 2007 23:49
anonym
11. 1. 2007 23:57
neregistrovaný "kysliq"
12. 1. 2007 07:54
12. 1. 2007 09:10
anonym
12. 1. 2007 13:38
neregistrovaný "ma"
12. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "Fňň"
12. 1. 2007 19:37
neregistrovaný "Juan Pervez"
13. 1. 2007 13:14
neregistrovaný "Q7"
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 13:25
AMERICANIA
Sa idu posrat,ze nechcu diesely,ale keby ich mali ako napriklad taky diesel V12 TDI co je v Q7,teda co bude v Q7,tak by sa roztrhli pre neho...Maju strasne velke objemy motorov a nizky vykon,prevodovky uplne hrozne,ktore aoni maju ako novinky,tak u nas sa predavali kedysi...Ako sto rokov za nami vp vyrobe aut!A nechapem potom,preco sa tam kazdy hrnie! :-!
Rozbalit vlákno
29
anonym
11. 1. 2007 13:35
Re: AMERICANIA
Ty si odbornik ;)))
anonym
11. 1. 2007 13:43
Re: AMERICANIA
ako je na ucnovke?? murár alebo pomocník murára ?? alebo nebodaj studujes zváraca?? pán "odborník" >:-[]
neregistrovaný "loo feng"
11. 1. 2007 13:45
Re: AMERICANIA
:-O :-O :-O unikla mi pointa?? no nic idem pracovat dalej
neregistrovaný "Mario"
11. 1. 2007 13:46
Re: AMERICANIA
A hlavně bi to šlo vocpodu pyčo!
Avatar - Lonestarstate
11. 1. 2007 14:31
Re: AMERICANIA
>:D >:D >:D Máš pravdu, na Škodu 120 nemá nic! >:D
neregistrovaný "yaroukh"
11. 1. 2007 14:47
Re: AMERICANIA
ad "sto rokov za nami" - třeba automaty, viď?
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 16:54
Re: AMERICANIA
Mario,keby si to vysvetlil,tak by to bolo vpohode...Asi som nepochopil a viaceri tiez nie!Anonym,ty si nejaky chytry.Myslis,ze studujem za murara a taketo tieto veci?No povedz nam,kde studujes ty,ked si taky frajer!
anonym
11. 1. 2007 22:34
Re: AMERICANIA
mily robertko.. neviem ale tvoj pisomny prejav a stylizacia textu ao aj slovna zasoba ma vedu k uvahe ze bud si nekde na zakladnej alebo prvy druhy rocnik strednej.. alebo ten murar. prepac. fakty si najdes nizsie. nielen ford ale aj vw v stredno a dlhodom vyhlade nepocitaju prilis s ropakom.. vlastne nik s nim nepocita. okrem teba:) vies su tu uz ine technologie. ich zakladom bude hybrid /aplikovatelny od klasickych spalovacich az po vodikove pohony) alwe nechcem ti brat sny..off
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 17:07
Re: AMERICANIA
>:D NO TY SI ALE FTIPÁLEK >:D >:D >:D DÁVNO SOM SA TAK NEPOBAVIL ZJAVNE NEVIEŠ O ČOM HOVORÍŠ, EURÓPSKE MOTORY V AMERIKE POUŽÍVAJÚ MANŽELKY PODNIKATEĽOV NA NÁKUPY ALEBO NA VOZENIE DETÍ DO ŠKOLY. KEBY SA MAL NIEKTO TRMÁCAŤ NA NEJAKOM TDI KRÍŽOM CEZ AMERIKU TAK PO PÁR KILOMETROCH STOJÍ V SERVISE ŽE MU ČOSI VRČÍ POD KAPOTOU... CHLAPČE AMÍCI SÚ ZVYKNUTÍ NA INÝ KOMFORT AKO EURÓPANIA ...
neregistrovaný "Mischa"
11. 1. 2007 19:58
Re: AMERICANIA
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 21:31
Re: AMERICANIA
Fňň-ovi:Zaujimave,ze ked su zvyknuti na iny komfort,tak preco sa vozia na autach technicky nie tak vybavenych ako mame my?Myslim ich vyroby,ako Chrysler,Buick a tak...Maju sice dnuka sedacky ako v obyvacke,ale to nieje cely komfort.Mat americke auto tak mu moc neverim.A preco myslis,ze diesely su zle?Asi pred rokom alebo kedy absolvovali diesely od Mercedesu jazdu na niekolko 10 tisic kilometrov vkuse a nic sa nestalo...Slapali stale a boli vpohode!A Mercedes predava motory kadekomu,takze myslim,ze v tom to nebude,ze maju velke uzemie...Keby som mal benzin za par korun tak tiez nekupim diesel ani za boha...Ale u nas je to vyhodnejsie...Radsej by som mozno hybrida dakeho,ale to by mi slo skorej len o prestiz... :-!
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 22:18
Re: AMERICANIA
ROBERTO-vi: je to tak ako hovoríš s tými Mercedesami. čítal som to aj ja. Ale Amíci asi o to nestoja. Proste v amerike diesel je v Peterbilde v Kenworde ... a osobáky koštujú benzín. jednoducho je to tak a im to takto vyhovuje. Amík keď vyrukuje na route66 tak zapne "speedmeter" vyloží si hamburgery a cocacolu na prístrojovku a frčí cez pol ameriky v pohode 55mil/hod :-! u nich je toto komfort
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 22:25
Re: AMERICANIA
a ešte niečo: na európske "katakombi" je asi lepší diesel na americkú "route66" je lepší americky V8 ...
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 22:47
Re: AMERICANIA
Fňň-vi:No s tym route66 mas pravdu,ale podla mna to prehanaju s motormi...ale zvlastne je,ze Kalifornia je taky ,,cistotny stat USA" ale diesely tam nedaju...skorej hybridy a vodik...ked nemame na svete ani siet stanic na vodik.Ale tie Mercededy su zvlastny pripad,kedze je to prestizna znacka a maju tam velky odbyt a pritom urobili tie testy u nich,vpodstate aby im dokazali,ze to ide aj s dieselom a oni nic!Seru na to uplne.Boha trh plny kadeakych aut,ale diesel jeden z 20 aut...Aj to som dal malo aut...co myslis? :-!
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 23:08
Re: AMERICANIA
"V8 6.9" v amerike vydrží niekoľkonásobne viac ako R4 TDI :yes: ale ako to tu už viacerí písali budúcnoť nieje v ropákoch ale niečo ako Previa alebo japonská ELICA :-! :yes:
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 23:15
Re: AMERICANIA
amík má auto ako približovadlo z bodu A do bodu B. V8 mu vyhovuje lebo má oštaru akurát s tankovaním. pri TDI by sa vykašľal na taký náročný a drahý servis. okrem toho som počul že v amerike to s kvalitpu nafty nieje až tak "hepy". americké diesly ju zvládnu ale európske EE :no:
neregistrovaný "ROBERTO"
11. 1. 2007 23:16
Re: AMERICANIA
Hej,mas pravdu,ale to je moj smajlo... :-) :-!
12. 1. 2007 07:48
Re: AMERICANIA
"objem nicim nenahradis".....to v Amerike plati. Motor taha pekne odspodu a kludne by vystacil aj s trojstupnovym automatom. Naco velke otacky a akceleraciu, ked jazdia dlhe trasy ustalenou rychlostou? Preto maju americke vozy velke motory s mensim vykonom pri nizsichotackach, aby to bolo pohodlne, plavne a bez poruch, malo zatazovany motor neuveritelne vela vydrzi. Ani sedacky nie su v amerikach tak tvarovane ako v nasich vozoch, niet preco drzat telo v zakrutach, ked zakruty skoro nie su. Na margo toho benzinu, myslis, ze by si jazdil na naftu, keby mala naftovy stojan pre osobne auta len povedzme kazda desiata cerpacka? S pistolou pre trucky do svojej limuziny tazko nacapujes......
neregistrovaný "Fňň"
12. 1. 2007 09:28
Re: AMERICANIA
presne tak :yes: :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "Juan Pervez"
11. 1. 2007 23:25
Re: AMERICANIA
jiny komfort nez evropa... :no: :no: :no: prd opak je pravdou, dokazes si predstavit kdyby nove AUDI, BMW, M-B(skoda,mini,...proste vsechno krom smart roadsteru) radilo s automatem tak jak jejich fordy... ty auta by lidi tady v evrope umyslne nacoufavali do potoka at se jich zbavy... interiery(sedels nekdy v F-250???) jsou tragicke. Jedine co je na tech autech OK je CENA
neregistrovaný "Fňň"
12. 1. 2007 07:33
Re: AMERICANIA
to Juan Pervez: a ty si ňom sedel na ktorej výstave? ;-) presvedč islám že ich bohom nieje alláh ale ježiš, tak asi tak isto nepresvedčíš amíkov že nafta je palivom do malých áut ;-) :-) o tom komforte sa tiž dá polemizovať amíci mali v štandarde klímu už v 70-tych rokoch a taktiež automatické prevodovky a elektrická výbava ani nehovorím :-! v európe to mali akurát autá v triede S-klass a im podobné aj to na želanie za nemalé peniaze takže asi tak o americkom komforte a nafte u nich
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 19:27
Re: AMERICANIA
mel jsem tu smulu ze jsem v tom sedel kdyz jsem byl na pobytu ne floride(destin) docela brutal skok co se tyce toho interieru(zazil jsem ledacos ale tohle to nebylo o lidech v tom bych tady nevozil ani tchyni...) jo klima byla(sem tam auto bez klimi ani nevidel) ale vymozenosti jako ze kdyz do toho auta vlezu tak to nevrze na to muze clovek zapomenout... celkove ten pocit levnych plastu byl upne maximalni(uz i skodovka je proti nim tak 2 stoleti dopredu)
neregistrovaný "sepo"
13. 1. 2007 14:58
Re: AMERICANIA
to sice mali v 70 tych rokoch .. ale tam sa aj zastavili ... a ostali :no:
neregistrovaný "yaroukh"
12. 1. 2007 12:45
Re: AMERICANIA
používat F-250 (de fuckto pracovní nástroj) pro porovnávání interiéru, to chce náturu ... když už pick-up, tak F-150 a King Ranch, člověče
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 19:33
Re: AMERICANIA
sry v F-150 jsem nesedel ale pochybuju ze to bude o moc lepsi nez 250...
neregistrovaný "mišo"
13. 1. 2007 13:54
Re: AMERICANIA
vlastnil som napr. Chrysler LHS model 2001 a interier bol uplne porovnatelny s mercedesom, alebo bmw.
neregistrovaný "Ondra"
12. 1. 2007 19:23
Re: AMERICANIA
Cena je vyrazne nizsi i u stejnejch modelu a to vyrazne v USA a neni to vliv jen nizkyho dolaru. Sedel si v novych Chevroletech? No je to o necem jinem pochopitelne a pohodli a komfort je v Americe priorita. Vysvetluje to velikost aut, mekky podvozky, atd
neregistrovaný "ROBERTO"
12. 1. 2007 21:18
Re: AMERICANIA
Ste ma dali chlapci,ale aj tak mam na to svoj nazor...Keby som bol v Europe,kupim diesel,mozno,mozno! nejaky benzin(napriklad pri Octavii RS by som bral benzin len tak mimochodom...)A dal by som na vase rady,ze v USA americke...Alebo by som to urobil tak,ze by som si kupil europske auticko a podvozok a sedacky maximalne dal vymenit...Co vy na to?Ved aj tuning musi zit s dacoho...Hlavne z nas... :-!
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 21:46
Re: AMERICANIA
Zasadne nesouhlasim s tim ze americke auta jsou pohodlnejsi nez evropa nebo japoncici! uz me tu s tema vasima prizpevkama se*ete. vzdyt ty auta jsou jedna velka tragedie setri se na nich kde se da protoze amiky zajima hlavne cena a pocet valcu(obmenujou auta castejc nez evropane). Jaky pak komfort??? misto sedadla lavice aby se na ni vlezla i ta nejvetsi am. prd*l, prevodovka ktera pouzityma technologiema pamatuje vylodeni v normandii motor co nejjednodussi hlavne at je levnej a nemusi se moc menit olej, pocit luxusu a bezpecnosti se nahani megalomanskou velikosti tot vse! nejedeto, neradi to, nebrzdi to...(v komparaci s evropou-ta si za to rada priplati) zlate casi USA vozidel skoncily a je to uz nejakej patek- a uz prosim vas nikdo neargumentujte tim ze v 70. letech meli vsechny klimu a ted maj taky(nevim co je na klimne tak special ze to porad vyzdvyhujete mame doma 4 auta jedine ji nema a to proto ze je to roadster)
boli me prsty kaslu na vas komu se ameriky libi at si ji koupi je to vase volba a nikdo vas neomezuje...
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 1. 2007 14:05
Serves you right assholes!!!!
:no: :no: :no: Nechtějte diesely paka...už mě fakt se*rete svi*ě...jsem pěkně v točkách sakra :'-( :'-( :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "yaroukh"
11. 1. 2007 14:46
Re: Serves you right assholes!!!!
Ve světle nástupů hybridů/alternativních paliv mi další investice do dieselových motorů přijdou opravdu pochybně (kladu důraz na pravý význam toho slova, tedy neříkám, že to je a priori nesmysl). Už teď se musí evropské "čisté diesely" upravovat, aby splňovaly californské emisní limity (chce-li výrobce prodávat po celých státech jednu specifikaci), a ty limity se budou samozřejmě zpřísňovat. Přitom je jasné, že snižování emisí motorů se výrobcům vyplatí jen do určitého bodu. Diesely k tomu bodu dost možná (díky překotnému vývoji v posledních letech) prostě dospěly dříve. A údajně i od evropského krále turbodieselů VW zní názor, že další vývoj dieselů dlouhodobě nemá smysl. P.S. pro malého vzteklouna - kromě F-150 už má Ford tzv. čistý diesel v SuperDuty
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 1. 2007 16:46
Re: Serves you right assholes!!!!
Hybrid rules o tom není pochyb :yes:
neregistrovaný "No comment ...."
12. 1. 2007 09:02
Re: Serves you right assholes!!!!
A údajně i od evropského krále turbodieselů VW zní názor.... >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "yaroukh"
12. 1. 2007 12:42
Re: Serves you right assholes!!!!
klidně se zasměj - ač jsem čistokrevnej Ford-fan, tohle podle mě VW upřít nelze
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 21:50
Re: Serves you right assholes!!!!
a co hybrid jako nafta+elektromotor, si to nechavaj na potom at vypadaj ze porad neco noveho kuti nebo co???
neregistrovaný "alu"
11. 1. 2007 15:40
USA a Diesel
Kolik stojí gallon nafty v USA? To mají amíci opravdu tak nevýhodný podmínky k nákupu dieslu, že se to ani při jejich ročním nájezdu mil nevyplatí? Příjde mi zvláštní, že kupovali nový auta s menším objemem, kvůli zdražení gallonu o pár šušňů a nešli do dieslu. Neříkám aby všichni kupovali kadlekadle, trochu jim i závidím, že jich tam tolik nemaj, prostě to jen nechápu.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "yaroukh"
11. 1. 2007 16:51
Re: USA a Diesel
možná předsudky na straně zákazníků (u nás to bylo taky), možná přísné emisní normy v US (hlavně Californie) ... jen pár tipů
neregistrovaný "JohnyX"
11. 1. 2007 17:17
Re: USA a Diesel
Já myslim, že jde hlavně o emisní limity a taky jestli není třeba dostupnost nafty horší, tím myslim, že ji nemaj na všech čerpacích stanicích.
neregistrovaný "Dusan"
11. 1. 2007 19:55
Re: USA a Diesel
Ten nakup aut s mensim objemem kvuli zvysenym nakladum na palivo se ukazal pouze povesti. Analyzy za rok 2006 naopak dokazuji, ze americane akceptovali vyssi cenu benzinu aniz by zasadne zmenili sve navyky. Ackoliv se prodalo o neco vice vozu z malymi motory, tak paradoxne prumerny vykon vozu koupeneho v roce 2006 stoupnul oproti predchozim letum.
neregistrovaný "Mischa"
11. 1. 2007 20:19
Re: USA a Diesel
podle mě je to v tom národu.když kolumbus oběvil ameriku přijel v benzínovým silným fordu,když Luther King promlouval,měl banzínovýho forda...je to prostě v nich a razej heslo(jako já :-) )nafťák není auto ale traktor. ;-)
neregistrovaný "Fňň"
11. 1. 2007 22:31
Re: USA a Diesel
:yes: :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "dzubera"
11. 1. 2007 23:02
Re: USA a Diesel
No, najst pumpu s dieslom USA nie je az tak jednoduche, k tomu nafta je drahsia ako benzin. A k tomu, oni do kamionov casto (zelzi vsak od statu) tankuju biodiesel, s ktorym Peterbilt nema ziaden problem - o tom tu my este mozme len snivat. Toto hovorim z vlastnej skusenosti, ked som sa rozpraval s truckerom vo Wisconsine.
12. 1. 2007 07:51
Re: USA a Diesel
Tiez nebudes jazdit na vodik, ked bude jedna cerpacia stanica v Prahe a druha az v Plzni...a servisy dva v celych Cechach, ked beznych benziniek je dost a servis na kazdom rohu.
Avatar - WinDiesel
11. 1. 2007 16:23
Chyba redakce - Toyota a čistý diesel v USA
Redakci nějak uniklo, že Toyota už má dávno čistý diesel (2,0D-CAT, 2003, Avensis) a dala na vědomí, že již v roce 2007 jej umístí i v USA. Bude se jednat o jednotky 2,2D-CAT vyráběné v Polsku, které již nyní prakticky plní normu Euro5 a od té k americké normě 2-5 není daleko. Je to jen o odladění systému a zvýšení max. vstřikovacího tlaku z 1800 bar na 2000 bar plus použití piezovstřikovačů (ty jsou v 2,2D-CAT již používány od konce roku 2004).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yaroukh"
11. 1. 2007 16:46
Re: Chyba redakce - Toyota a čistý diesel v USA
Článek sice vysloveně nehlásá, že Toyota žádný diesel v US nabídce nemá, ale může to k takovýmu pochopení svádět; podobně je to i v případě toho "nového turbodieselu v roce 2008 pouze pro F-150", z toho by zase člověk mohl nabýt dojmu, že jinej Ford než F-150 diesel nemá.
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 21:58
Re: Chyba redakce - Toyota a čistý diesel v USA
nevim jestli to byl dodge ram nebo ford f-150 kazdopadne to melo 5,5l-6l(nepamatuju presne) naftovej 6ti valec melo to zvuk jak takova ta lokomotiva... kacena se ji rika. vcelku to jelo(o neco hur nez fabia 1.9TDi) nadrz asi na 30galonu a ten chlap si tim neco ocividne kompensoval... abych se vratil k tomu co jsem chtel ford tam opravdu zadny dieslovy motor nema teda aspone ne neco cemu by se dalo rikat motor...
11. 1. 2007 17:20
4.4 V8
tak na ten motor jsem celkem zvědav ... variantu 3,6 všude chválej že skvěle k land roverům sedne tak jak se povede tato variante ... otázka je jak s poradí z tou jejich naftou která je kvalitativně horší než evropská . jinak se opět ford probudil brzo když i do ramky 1500 se diesel objednat dá ... jinak jsem okukoval excurion s 6,0V8 a strašnej traktor .... ;-\ .. tak snad zapracujou ...
Rozbalit vlákno
5
11. 1. 2007 17:23
Re: 4.4 V8
hned 3 x ... omlouvám se nějak mi to tu blbne :'-(
anonym
12. 1. 2007 00:11
Re: 4.4 V8
chvály pro koncern není nikdy dost >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
12. 1. 2007 00:38
Re: 4.4 V8
to jsem byl samozřejmě ich
anonym
12. 1. 2007 00:28
Re: 4.4 V8
no jo,do Ramu se ale dává motor od Cumminse (www.cummins.com),řadový 6ti válec,objem 7 litrů,skoro jak náklaďák,ale musí to mít neskutečný parametry :-)
12. 1. 2007 15:53
Re: 4.4 V8
no ta 6,0 V8 má taky papírově slušný parametry a reálně bere 20 ....
neregistrovaný "inkvizitor"
11. 1. 2007 19:51
nafta patří do kamen...
... nebo do traktoru...
do osobní auta patří benzín :-!
Rozbalit vlákno
1
anonym
11. 1. 2007 23:49
Re: nafta patří do kamen...
vůni a zvuku benzínu se nic nevyrovná , at´ ma TDI 5,10,12 valcu furt to smrdi , i když už to jede perfektně , něco tomu chybí.
tu V12TDi sem nejel- nehodnotim
neregistrovaný "kysliq"
11. 1. 2007 23:57
objemy
ja by som im tam vsetkym povinne nanutil motory 1.2 HTP, to by kukali >:-[]
Rozbalit vlákno
1
12. 1. 2007 07:54
Re: objemy
No tak v nejakom peknom Buicku by to bola sranda....a co by si dal pod prednu kapotu, HTP by sa mu zmestil pod sedacku....
anonym
12. 1. 2007 09:10
999
Já jsem pro,taky nemám rád nafťáky! :no:...
...mají slabý výkon.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ma"
12. 1. 2007 13:38
amerika
ked som bol v usa (nechcem sa chvalit) tak som si kupil stareho forda crown victoria z '86, automat tempomat v elektrike klima motor 5l V8, vykon slaby, ale pohodlna lod pre 6 ludi, o spotrebu som sa nikdy nestaral, proste cvakol som tempomat a isiel som a o tom su americke auta a cesty, dlhe dialnice s obmedzenou rychlostou, v meste sa potrebuju rychlo rozbehnut a to je vsetko, naftu ozaj nepredavaju na kazdej cerpacke a jedine naftaky som videl bory, proste ludia neveria takymto autam, su zlozite a nevedia ich opravit v kazdom servise a su drahsie a slabe vykonovo, amici rozdeluju motory na male, V6 a V8, malo kto vie v skutocnosti aky ma objem,
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Fňň"
12. 1. 2007 14:47
Re: amerika
TO ma: PRESNE O TOM SOM PíSAL VČERA, KTO TENTO TVOJ PRÍSPEVOK NEPOCHOPIL TAK ŠKODA STRÁCAŤ ČAS ODPISOVANÍM NA ICH PRÍSPEVKY. LEN NA KONIEC BY SOM EŠTE DODAL "KTO NEZAŽIL NEUVERÍ"

Datum: 11.01. 23:15Autor: neregistrovaný: "Fňň" [195.91.54.XXX]

amík má auto ako približovadlo z bodu A do bodu B. V8 mu vyhovuje lebo má oštaru akurát s tankovaním. pri TDI by sa vykašľal na taký náročný a drahý servis. okrem toho som počul že v amerike to s kvalitpu nafty nieje až tak "hepy". americké diesly ju zvládnu ale európske EE :no:
neregistrovaný "Juan Pervez"
12. 1. 2007 19:37
Re: amerika
jj pamatuji si pocet valcu a na objem kaslou to je pravda :yes: :yes:
neregistrovaný "Q7"
13. 1. 2007 13:14
jádro problému
Hlavním problémem bude asi srovnání základního údaje .Tím jsou emise - Emise CO2 (g/km). Tady totiž vyjde deisel bohužel hůře a to i při nižší spotřebě na 100 km . Důvodů je více, mimo jiné rozdílné chemické složení nafty a naturalu, stejně jako konstrukční rozdíly v motorech na naftu a benzín . Paradoxně tedy oblíběný 1,9 TDI , produkuje více CO2, než benzínový motors podobným obsahem . Pak tedy deisel , nevyhoví přísným normám v USA , ohledně emisí. I když na druhé straně vzhledem k oblíbenosti velkých obsahů, dojdou v konečném důsledkům ke stejným nebo podobným emisím. No ale to už je zase jiné téma. Tak proto ten "čistý diesel " .
Rozbalit vlákno
0