Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Kuga 2.5 Turbo Individual: SUV pro individualisty

Automobilka Ford na pařížském autosalonu nebude prezentovat pouze malé modely Fiesta a Ka, ale bude lákat zákazníky i k větším modelům, jakým je například SUV Kuga v atraktivním kabátku s výkonným motorem.
Zpět na článek
29. 9. 2008 10:47
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 11:15
29. 9. 2008 11:43
29. 9. 2008 12:04
29. 9. 2008 14:43
29. 9. 2008 15:09
29. 9. 2008 15:13
29. 9. 2008 16:27
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 17:35
29. 9. 2008 23:22
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 12:54
29. 9. 2008 14:46
29. 9. 2008 16:10
29. 9. 2008 11:44
29. 9. 2008 11:57
29. 9. 2008 12:17
29. 9. 2008 14:48
29. 9. 2008 17:59
29. 9. 2008 18:03
29. 9. 2008 15:10
29. 9. 2008 13:01
29. 9. 2008 13:06
29. 9. 2008 13:18
29. 9. 2008 14:53
29. 9. 2008 14:55
29. 9. 2008 15:20
29. 9. 2008 15:29
29. 9. 2008 16:24
29. 9. 2008 15:00
29. 9. 2008 15:15
29. 9. 2008 16:52
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:55
29. 9. 2008 18:14
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:50
29. 9. 2008 19:45
29. 9. 2008 21:16
30. 9. 2008 06:46
29. 9. 2008 12:43
29. 9. 2008 10:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 10:49
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 10:49
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 10:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 16:31
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 16:11
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 20:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 9. 2008 19:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 10:48
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 10:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 13:01
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 12:59
29. 9. 2008 14:56
29. 9. 2008 15:28
29. 9. 2008 15:41
29. 9. 2008 16:06
29. 9. 2008 16:14
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 17:38
29. 9. 2008 17:53
29. 9. 2008 18:23
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:31
29. 9. 2008 23:31
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 00:47
29. 9. 2008 17:28
29. 9. 2008 17:38
29. 9. 2008 17:40
29. 9. 2008 16:41
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:32
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:24
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:41
29. 9. 2008 16:51
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 17:46
29. 9. 2008 18:04
29. 9. 2008 18:08
29. 9. 2008 18:15
29. 9. 2008 18:27
29. 9. 2008 18:33
29. 9. 2008 18:44
29. 9. 2008 23:14
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 01:02
30. 9. 2008 11:42
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:17
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:41
29. 9. 2008 23:15
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:19
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:20
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:19
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 00:54
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 00:35
30. 9. 2008 00:51
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 11:35
neregistrovaný "babo"
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 10:47
Líbí!
Tohle se mi líbí o třídu víc než obyčejná Kuga. Asi to je tím, že to je tovární vizuální paket, takže se to obešlo bez dalšího "podtržení" spodní linky nárazníku a boků prostým do/na-lepením plastů. (Na to má náběh defaultní Q7; a když se tam nalepí další spoiler, je to už fakt slušnej pocuc.)
Rozbalit vlákno
37
29. 9. 2008 11:15
Re: Líbí!
Mě se tyhle splácaniny moc nelíbí, ale oceňuju, že je tam konečně automat.
29. 9. 2008 11:43
Re: Líbí!
Nazvat koncept Iosis-X splacaninou muze fak jen odbornik :no:

Kuga s paketem Individual/Iosis-X je nejhezci crossover/small SUV na trhu.
29. 9. 2008 12:04
Re: Líbí!
Za říčnýho odborníka na Fordy se tu prezentuješ ty. Naopak já se za odborníka nikdy nepovažuju a tyhle tuzingový věci mě, jako laika, spíš připadaj, že tim autor dohání kdejaký slabiny na který běžná verze prostě nemá.
29. 9. 2008 14:43
Re: Líbí!
hmm pripada mi ze jsi poradne necetl clanek
29. 9. 2008 15:09
Re: Líbí!
Četl jsem hlavně fotky
29. 9. 2008 15:13
Re: Líbí!
No prave, proto jsi myslis ze dohani kdejaky slabiny, opak je pravdou. To je jen sportovni paket pro Kuga T5. Jako Mpaket u BMW.
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:27
Re: Líbí!
m-paket? ten je decentny. Toto je zlatanina
29. 9. 2008 17:35
Re: Líbí!
Slatanina? co by potom byl design CR-V >:D >:D >:D
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:22
Re: Líbí!
keby bola takto oplastovana? GRC :-)
29. 9. 2008 12:54
Re: Líbí!
Jo, a když s tím pojedeš po louce na produkci cirkusu Kludský, bude to určitě sedět.
29. 9. 2008 14:46
Re: Líbí!
Ja myslel ze majitel cirkusu Kludský spis jezdi VW nebo Medvedu. Ale mozna se pletu.
Je fakt ze ohodnotit design Fordu nemuze nekdo si mysli ze VW design umi.
29. 9. 2008 16:10
Re: Líbí!
Aha, díky... raději se ani neptám, co si myslí fordomilci o designu... >:D
Avatar - Dinar
29. 9. 2008 11:44
Re: Líbí!
Tohle "dosportování" modelu je v případě jakéhokoliv SUV ve škále od diskutabilní až po směšné, v závislosti na míře snížení a tloušťce olepení plastem. Design kugy je navíc "sportovní" už ze serie, takže tahle kreace chtíc nechtíc vypadá víc jako home tuning, byť je to tovární kit. Prostě, všeho moc škodí. Navíc, stejné výkony nabídnou ostatní i bez drsně závodní vizáže, jak Micubiš, tak Folcvozík nebo Subarun. Jak říká Navtech, aspoň, že už tam je i automat, i když to bude zas jen nějaký fousatý pětikvalt.
29. 9. 2008 11:57
Re: Líbí!
Stejné výkony nabídnou ostatní i bez drsně závodní vizáže... to se pletes,
mozna papirove a motorove, podvozkem rozhodne ne, drsna zavodní vizaz je u Kuga uplne na miste kvuli jizdnimu naladeni, je to sportovni crossover ktery v soucasnosti nema ve tride stejne zamereneho konkurenta. Mimo tridu se da srovnat s BMW X6.
Avatar - R32
29. 9. 2008 12:17
Re: Líbí!
X3? Q5? ale inak nazvať Kugu sportvý crossover no neviem. Je to bežné SUV ktoré svojim kinetic designom sa tvári športovo... To z neho určite športovca nerobí. Osobne si myslím, že ak chceš skutočne športové auto tak v triede SUV hľadať logicky nebudeš. :-!
29. 9. 2008 14:48
Re: Líbí!
Sportovni crossover je primo oznaceni pro KUGA nebo S-MAX od Fordu ne o de mne, tak ze smula. :no:
Avatar - R32
29. 9. 2008 17:59
Re: Líbí!
Nebuď trápny, keď zavedie Hyundai označeni pre svoj imaginárny model SUXXV tak z toho všeci padnú na zadok a bude na svete nová kategória?
29. 9. 2008 18:03
Re: Líbí!
Hyundai a Ford neni rozhodne to same. Mozna pro tebe jo >:D >:D
Ford zalozil uz nekolik kategorii.
29. 9. 2008 15:10
Re: Líbí!
X3, X5 ne ani rohodne ne Q5 to jsou klasicke SUV ne SAC ani SCV.
Avatar - Dinar
29. 9. 2008 13:01
Re: Líbí!
>:D Já bych se nebál a klidně ho srovnal i se supersportem. Proboha, Deadlifte, ty až spadneš z toho fordího stromu, tak si hrozně natlučeš.
Avatar - T613
29. 9. 2008 13:18
Re: Líbí!
Láska je krásná věc ne? >:D
29. 9. 2008 14:53
Re: Líbí!
Supersport a Sport neni uz podle nazvu to same ale chapu ze nekterim odborniku zde to pride jako jedno.

Ale chapu ze VWFans a AudiFans to hodne irituje kdyz ani VW koncern sportovni crossover neumi.

Jediny kdo dnes v EU poradne sportovni SUV umi je BMW a FORD.
:yes: :yes:
29. 9. 2008 14:55
Re: Líbí!
To aby se ML63 AMG dočista rozplakalo >:D
29. 9. 2008 15:20
Re: Líbí!
Jen extra AMG motor podvozek nic moc.
Skusenosti s ML63 AMG
"Tento automobil se nehodí na žádné hrátky v serpentinách, zcela nejpůsobivější je na něm patrně právě zrychlení, které vás i při rychlosti okolo 200 km/h zatlačí do bohatě polstrovaných sedadel. A spotřeba? Na tu není slušné se v této společnosti ptát. Ve městě se ML63 AMG jen stěží dostane pod 20 l na 100 km, při plynulé jízdě budete spokojeni, jestliže se vám podaří atakovat hranici 18 l. Pokud si však opravdu budete chtít vychutnat neuvěřitelné parametry motoru, bude 95litrová nádrž prázdná za necelých 300 km. "
29. 9. 2008 15:29
Re: Líbí!
Jo prostě přes Forda nejede vlak.
Avatar - T613
29. 9. 2008 15:00
Re: Líbí!
já myslel, že SUV je sport utility vehicle, a von je ještě sportovní sport utility vehicle >:D
29. 9. 2008 15:15
Re: Líbí!
ale Kuga neni SUV ale crossover >:D
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:52
Re: Líbí!
tak na d kym vlastne v tej triede vyhrava? a ten interier ma ako vacsina fordov na blitie :-(
29. 9. 2008 16:55
Re: Líbí!
Na blitie, protoze se ti nelibi?
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:14
Re: Líbí!
kvalitou, sedel som tam... ale nechajme blitie blitim.

rozhodne som bol v soku z kufru a miesta v zadu... to by som teda od SUV, ci crossover necakal... :no:
29. 9. 2008 18:50
Re: Líbí!
Holt musis rici rodicum aby si poridili veci auto (ne small-SUV ale big-SUV) aby si se dozadu vesel i se psem >:D >:D
Avatar - T613
29. 9. 2008 19:45
Re: Líbí!
joo crossover, když už nevíš jak to prosadit, vymysli si novou škatulku. Zákon marketingu >:D :yes:
29. 9. 2008 21:16
Re: Líbí!
Lepsi nez prodavat jen repliky ne?
Avatar - T613
30. 9. 2008 06:46
Re: Líbí!
tak tohle bylo dost chabé >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 10:47
Přijela pout'...
Bojím se, že designéři Fordu pro Kugu moc nadčasového designu nenadělili. Její design je v některch místech až přeumělkovaný, někdy připomínající kolotoče. O kvalitě jízdy nepochybuji, ale ani pečlivost a provedení interiéru není tak dobré, aby bojovalo o prvenství ve třídě. O to se postará duo Koleos - Tiguan. První pohled by mohl být pro Kugu pozitivní, uvidíme za pár let...
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 10:49
Re: Přijela pout'...
Koleos? 8-s
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 10:49
Re: Přijela pout'...
Aha - Avantime :-) Jako bych nic neřekl. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 10:51
Re: Přijela pout'...
Kvalita tam bude, určitě...čteš recenze?
Avatar - R32
29. 9. 2008 12:19
Re: Přijela pout'...
Nakoľko sa nebude vyrábať vo Francúzku a ani materiály nebudú z Francúzka tak by som "Koleso" pasoval za najspoľahlivejšieho Renaulta dneška... >:D
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 16:31
Re: Přijela pout'...
Ale jo, třeba bude Koleos prodávanější než Kuga... Ale bude na tom muset hodně zapracovat cenou - to auto je prostě zhmotněná designérská bezradnost. (Nemám problém přiznat Renaultu pěkný auto, když se "urodí".)
To i ten Tigán má aspoň celkem pěkný zadní světla.
29. 9. 2008 11:49
Re: Přijela pout'...
Kolotoce, nepečlivost v provedení interiéru, ani jedno se nekona.
Kuga v tomto provedeni je jasny vitez tridy.
Avatar - R32
29. 9. 2008 12:26
Re: Přijela pout'...
Niekto takéto čačky-mačky môže iný nie... Mne sa to zdá tiež dosť preplácané, predná maska tiež prekombinovaná ale sto ľudí sto chutí. Chcel by som inak vidieť ten lesklý biely plast na stredovej konzole po dvoch rokoch dennodenného používania.
29. 9. 2008 14:58
Re: Přijela pout'...
O to strach fakt nemam. Nechovam se k autu jako prase >:D
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:11
Re: Přijela pout'...
ktorej triedy? Triedu tu vidim len jednu - su v nej len 3 auta - QASHQAI, KUGA, TIGUAN. Ulpne najviac sokuje, ze QQ ma vacsi kofur a pohodlnejsie sa sedi v zadu ako v Kuge, aj tiguane. Kto zaplati tolko penazi za taketo male auta, ked moze mat RAV4, Forester, pomaly aj CX-7 atd. atd.
29. 9. 2008 17:37
Re: Přijela pout'...
Jeho tridy >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 20:30
Re: Přijela pout'...
Tobě se možná líbí, ale mě připomíná cirkus. I interiér má chybky v kvalitě...
29. 9. 2008 21:18
Re: Přijela pout'...
Jak to vis kdyz si v nem jeste nejel?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 9. 2008 19:35
Re: Přijela pout'...
Pro začátek stačí číst recenze, ve kterých se povrchové, kosmetické vady prokáží.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 10:48
Ad Kuga v Paříži
Ford měl údajně v Paříži předsavit nějakou Kugu, která má více z konceptu Iosis-X. Hádám, že tohle už je ono... Ví někdo víc?

edit:

"Ford ... is preparing to launch a new premium package at next month's Paris Motor Show to close the gap and imbue the Kuga with some of the concept's aggressive styling elements."
Takže ano, to je asi ono.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 9. 2008 10:52
Re: Ad Kuga v Paříži
Tento optický paket čerpá ze studie Iosis-X.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 9. 2008 13:01
Re: Ad Kuga v Paříži
Ze studie Iosis-X čerpá celá Kuga. Po výše repastnuté zmíňce z Autoblogu jsem doufal v příklon výraznější. Ale i tak je to dle mýho o pořádnej kus lepší než sériovka.
29. 9. 2008 12:59
ANO
ano ano, takový je vkus velké většiny, no jen si přečti diskuzi, většina poklesává v kolenou... Naštěstí je tu pro ten zbytek ještě TIGI, XC60, X3, Q5 či Land Rover 2.

P.S. Já myslel, že cirkus Berousek tu už byl...
Rozbalit vlákno
14
29. 9. 2008 14:56
Re: ANO
Ale chapu ze VWFans a AudiFans to hodne irituje kdyz ani VW koncern sportovni crossover neumi.

Jediny kdo dnes v EU poradne sportovni SUV umi je BMW a FORD.
29. 9. 2008 15:28
Re: ANO
? Ty tu nekradeš nicky nýbrž celé texty... zajímavé :no: :-!
29. 9. 2008 15:41
Re: ANO
To jsem ukradl já, on mu jen zfordovatěl mozek a já myslel, že je to nějaká nová společenská hra, tak jsem se chytil >:D
29. 9. 2008 16:06
Re: ANO
>:D To je ovšem na mně vysoká hra... >:D
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:14
Re: ANO
Ford umi SUV... Urobi male auto, o triedu nizsie, ako X3 a machruje, ako super jazdi... A myslim, ze Q5 bude jazdit moc dobre a TIGUAN jazdi tiez dobre (ale je fakt osklivy a strasne maly)
29. 9. 2008 17:53
Re: ANO
Q5 asi tak blbe jako nova S6 proste podvozek vymekli jak rozmocena houska, Zpetna vazba jak u Skody to znamena skoro zadna >:D
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:23
Re: ANO
si uz v Q5 isiel, ze :-) ? V Tvojej modle AUTOCAR z nej predsa boli strasne nadseny... Vyhrala nad FREELANDER (no ono povedzme si otvorene, FREELANDER je proste kachna, na ceste vobec nejazdi dobre, ale to je o inom).

Spatna vazba v SUV? Dost smiesne, tu nema moc ani X3, to u aut nad 1.5 tony fakt uz moc nejde.
29. 9. 2008 18:31
Re: ANO
To si myslis jen ty... teoretik, nastesti jde ale musi to tovarna umet udelat. A Ford to rozhodne umi ;-)
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:31
Re: ANO
spatnu vazbu neumi ano BMW v X5 a podla mna ani v X3. Ford nerobi tiez zle spatnu vazbu, ale na BMW nema (uz len kvoli rozdielnej pohananej naprave). Fordu ale chyba strmost a to u vsetkych modelov
30. 9. 2008 00:47
Re: ANO
Prave naopak Ford ma lepsi zpetnou vazbu nez BMW jak rikas BMW spetnou vabu nejak moc neumi a nemuze umet, ani u BMW1 natoz u X5 nebo X3. Podivej se jakou strmost ma treba nova Fiesta ty odborniku na Ford.

Mozna by bylo dobre si nejdrive zjistit fakta, nebo precist nejaky poradny test KUGA. Nez tu zacnes placat zase voloviny jako ze (uz len kvoli rozdielnej pohananej naprave) a podobne perly. Prave kvuli pohanene naprave se ti dostave u Fordu vice infa od kol proti BMW. Ale co ti to vysvetluji ze ..... >:D
Navic se tu bavime o modelech 4x4 ;-)
29. 9. 2008 17:28
Re: ANO
To věřim, já vypad hned ve třetim kole >:D
29. 9. 2008 17:40
Re: ANO
Nemuzu za to ze mas hloupy nick >:D >:D >:D
29. 9. 2008 15:07
Připojuji se ke hře!
Ale chapu ze VWFans a AudiFans to hodne irituje kdyz ani VW koncern sportovni crossover neumi.

Jediny kdo dnes v EU poradne sportovni SUV umi je BMW a FORD.
Rozbalit vlákno
15
29. 9. 2008 15:24
Re: Připojuji se ke hře!
:yes: :yes: >:D
29. 9. 2008 15:31
Re: Připojuji se ke hře!
>:D Cos obědval? Neco tekutého, ne? ;-) To BMW jistě, ovšem s Fordem bych to zbrzdil... tedy, pokud jako klasickou krosku od Fordu nevnímáš... Káčko... >:D ;-)

P.S. Za domácí úkol prosím napiš dnes stokrát někam sem dolů - CAYENNE JE CAYENNE JE CAYENNE... ;-)
29. 9. 2008 15:39
Re: Připojuji se ke hře!
Jediné sportovní SUV umí Ford a bastafidli >:D
29. 9. 2008 16:08
Re: Připojuji se ke hře!
>:D Tedy tohle se povedlo... >:D Lifťák ti tu bude muset napsat oslavnou báseň...
29. 9. 2008 15:39
Re: Připojuji se ke hře!
Aha. Zajimave je, se konkurenci nepodarilo Kacko, predstavene v roce 1996, na poli jizdnich vlastnosti dohnat. Pokud uz neco rikas, nejdriv si over, jestli je to pravda.
29. 9. 2008 17:49
Re: Připojuji se ke hře!
:yes: :yes:
29. 9. 2008 16:22
Re: Připojuji se ke hře!
CAYENNE neni VW ;-) To si pletes >:D Mimo to CAYENNE poradne sportovni SUV u mne neni, je designem hnusne, kam se stratila v jeho pripade sportovni elegance Porsche.

Jinak aby jsi mel radost.
Jediny kdo dnes v EU poradne sportovni SUV umi je BMW a FORD a Porsche. OK?

PS Kacko si do huby neber na jeho jizdni vlasnosti zadne ani dnes VW nema.
29. 9. 2008 16:27
Re: Připojuji se ke hře!
Mokrý hadry na hlavu, Deadlifte, se fasujou hned vlevo za vrátnicí... >:-[]
29. 9. 2008 16:38
Re: Připojuji se ke hře!
:no:
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:41
Re: Připojuji se ke hře!
tentokrat sa neda, musi sa s Tebbou GTI suhlasit a to prudko :-)
29. 9. 2008 17:39
Re: Připojuji se ke hře!
:-) :yes:
29. 9. 2008 17:48
Re: Připojuji se ke hře!
Uz jsi tam byl? >:D Mimo to nove GTI fakt slabota. :no:
Avatar - T613
29. 9. 2008 19:49
Re: Připojuji se ke hře!
by potřeboval suchý led a ne mokrý hadry
Avatar - T613
29. 9. 2008 19:49
Re: Připojuji se ke hře!
sportovní sport.. to zní hezky >:D :yes:
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:32
Re: Připojuji se ke hře!
sportovne sportovny sport :-) :-)
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:24
pane boze
To aky miestny tuzer navrhol ten bodykit a predal ho Fordu, ktory ho zobral za svoj origo tovarensky??? A to vyzera, ze pridanim spoilerom a neviem co bude mat svetly vysku tak 20mm... tomu hovorim fakt "sportove". Nic proti kuge, seria sa ako tak da, ale 1. to auto je male na SUV, takze jasne, ze dobre jazdi. Je proste o triedu nizsie ako Freelander napriklad 2. ten tovarensky kit je fakt priserny 3. ked budem chcet "sportovat", kupim si radsej Focus ST. na co mi je SUV, ktore sa uz vobec, ale ani omylom nebude dat pouzit v terene? X3 sa tam pouzit predsa len da, nijak valne, ale da.
Rozbalit vlákno
17
29. 9. 2008 16:41
Re: pane boze
Vecina SUV nidky do terenu nepojede nebo tak 2 za rok to zna i male dite. >:D
Proto sportovni crossover ma veci realnou logiku na silnici nez "super" tereni SUV, off road s plnou uzaverkou diferaku az po Humvee.
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 16:51
Re: pane boze
tak ale urobit z SUV, ci crossoveru vyslovene HATCHBACK je fakt uchylne. Urcite si SUV kupim, lebo s nim aspon pojdem v zime na lyze a parkrat k znamemu na chatu s horsim pristupom. navyse kuga je mala, je strasne mala...
29. 9. 2008 17:46
Re: pane boze
Uchylne je spise tve mysleni. Crossover uz podle nazvu muze mit prvky HATCHBACKu, proto tam je slovo cross.

Je logicke ze automobilka ktera dela nejlepsi HATCHBACKy takto postupuje. >:D
29. 9. 2008 18:04
Re: pane boze
Prasknul ti klíňák na Sierře, nebo si se dočista pomátnul? Já pořád věřil, že ty tvoje "incestfordní" hlášky jsou nějaká pondělní legrace :-O
29. 9. 2008 18:08
Re: pane boze
Pravda obycejne dost boli ze.
PS: Nemusis prece cist ani mne ani clanek o KUGA.
Neni zde zadny clanek o novem slabem GTi nebo o nove gumove S6? >:D
29. 9. 2008 18:15
Re: pane boze
Když považuješ za pravdu stavění Kuga před ML63, nebo "Káju" od Porsche, tak lituju každýho písmena, co jsem ti napsal.
29. 9. 2008 18:27
Re: pane boze
Nikdo te nenutil. Kvalitu auta neudava jen jeho cena!!!

Asobne raci Kuga před ML63 a raci Sportka nez seredne Porsche Cayenne. Nejsem snob.

Jedine co bych od Porsche a ma pro mne cenu je Nkove Porsche 911 GT3 nebo Porsche 911 SC.
29. 9. 2008 18:33
Re: pane boze
Na to, aby si mohl být snob v takovym kontextu, jak ty říkáš, musíš mít nejen něco v bance, ale především v hlavě a obojího se ti očividně nedostává. Tak pa.
29. 9. 2008 18:44
Re: pane boze
Za to ty podle sveho avataru mas oboji >:D >:D Tak pa, vlasne raci sbohem, ty snobe. ;-)
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:14
Re: pane boze
az sa budes vozit v aute ako Navtech a Tvoja zena ako v v aute Navtechovej zeny, potom vyskakuj. To by si ale musel preklenut 25, najst vobec nejaku zensku co by Ta chcela a nasetrit aspon na ten Tvoj vysneny Focus ST. Vacsina ludi, ktorej tu nadavas uz ma dve celkom slusne auta v rodine...

Ze si sa nam Ty este nikdy nepochvalil ake auto vlastne mas. Ale skoda riadkov... si tu na smiech a aspon som sa dnes celkom dobre pobavil :yes:
30. 9. 2008 01:02
Re: pane boze
Je mi uplne u p..... co si o tom diletant jako ty mysli >:D A uz vubec mne nezajima jaky velky je snob Navtech nebo jeho stara. A rozhodne ti zde nebudu rikat nic ze sveho soukromi. Exibovani a opruzovani kdo ma nebo nema, necham lidem ve tvem clubu >:D

PS osobne taky nevim jestli uz ti bylo aspon 18 a co mas za ojetou Hondu, abych rekl pravdu vubec mi to nevadi asi vis proc ze >:D >:D >:D
Je mi to uplne u p.....
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 11:42
Re: pane boze
ojety si Ty... :-) zas Tebou koncim debatu, nepolepsil si sa, ale vsetkym si na smiech - na pobavenie fakt dobre :yes: :-!
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:17
Re: pane boze
nie navtechu, liftik je horsi ako 507... On sa tvari, ze to mysl vazne.

Kazdy tu fandi nejakej zancke najviach, Ty MB, Pierro Audi, ja Honde, Dinar BMW... Ale kazdy ma aspon trochu zdravy usudok, objektivita. Co tu ale predvadza isty pan, tak to je fakt k smiechu >:D
29. 9. 2008 18:41
Re: pane boze
No to od VAS odborniku na zpetnou vazbu opravdu sedi >:D >:D >:D

Myslim ze se neda o objektivite od klubu GTI diskuteru na auto.cz. mluvit ani omylem. Je zvlastni ze se vsichni sejdou vzdy u clanku o Fordu, jo holt uspech ten se nevyplaci. Hlavne kdyz VW a Skoda diky Fordu v CR dlouhodobe straci :yes: :yes:

Lidi nastesti dobre aut(Ford) poznaji i v CR sami :yes:
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:15
Re: pane boze
nikto nikdy nepovedal, ze europska diviza fordu robi zle auta
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:19
Re: pane boze
crossover. Cross hatch s cim? s SUV? nie s MPV? Nie. Vsak je tam v zadu menej miesta ako vo Focuse snad...
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 18:20
Re: pane boze
a navyse si napisal "sportovni SUV umi je BMW a FORD" z zrazu aj pises, ze Kuga nie je SUV... no tak som z toho jelen
29. 9. 2008 18:18
Povedeny Iosis-X
Spekulovalo se jestli Iosis-X nekdy bude v realu je fajn ze aspon v tehle podobe Individual se fandove Fordu dockaji, vynikajici podvozek, T5 a intelligent Haldex 4. Jsem zvedav na prvni road test. :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2008 20:01
VRCHOL MEZI KONKURENCI
Tento model stavi Kugu na vrchol ve sve tride. Zadny praplacany Hip Hop. Zde jde ruku v ruce vyrazny a zaroven decentni look. Ford nabidne vynikajici motor (zadny trapny nefunkcni downsizing), jizni vlastnosti jsou nejlepsi mezi konkurenty uz v zakladu a povedeny design.
Konkurence (fr.dvojcata+Mitsu, Tucson+Sportage, osklivak Tiguan, Antara+Captiva) nic takoveho nenabidne.
I kdyz nevidim budoucnost v SUV, zde je povedeny kousek (v nejhorsi mozne barve), ktery se bude (pokud se bude) prodavat.
Rozbalit vlákno
5
29. 9. 2008 21:21
Re: VRCHOL MEZI KONKURENCI
Iosis-X taky byl pedstaven v bile je to tradicni Ford barva jako cerna nebo modra.

Bila nema chybu. :yes:
neregistrovaný "babo"
29. 9. 2008 23:19
Re: VRCHOL MEZI KONKURENCI
marianek - Mitsubishi Outalnder je rozmermi uz o triedu vyssie a zorvna jeho dvojicky francuzske, Tuscon+Sportage tak no povedzme, Tiguan ano, Antara+Captiva o triedu vyssie.

Skuste si smrtenlne vazne niekedy zadnut do QASHQAI a hned to KUGA - sokujuce, QASHQAI je priestornejsi. A QASHQAI s OUTLANER nikto, ale nikto porovnavat nebude.

Kuga zrejme jazdi fakt pomerne slusne, ale stale je to oproti hatchbacky slabe a oproti nejakemu MPV si SUV zas malom iesta... To je ako postavit M3 proti M5 -> M3 je mesnie a obratnejsie a vyhra, aj s mensim vykonom... navye urobit auto s vyrazne nizsim taziskom - tam je ten rozdiel oproti klasickemu SUV este viacej markantny
30. 9. 2008 00:04
Re: VRCHOL MEZI KONKURENCI
Na Qashqaie bych skoro zapomnel. Povedeny kousek. Ale ted k tem segmentum. Outlander a jeho francouzske klony jsou vetsi, s tim musim souhlasit. SUV se ale necleni na nizsi stredni SUV, stredni SUV, atd, atd... Proto jsem take nepsal o konkurentech ze stejne tridy, ale o konkurentech jako takovych. Zde mam namysli pomyslnou konkurenci pri moznem vyberu. Kkdyz budes chtit SUV jakym je napr. Kuga, do vyberu asi neradis X3, nebo novou Q5. Vedle Kugy postavis Tiguana a korejskou dvojku. Sam bych do vyberu priradil trojcata od Pe-Ci-Mi. Souhlasit nemusis..
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 00:54
Re: VRCHOL MEZI KONKURENCI
suv sa zatial delia rozne, to je pravda... ale pride mi porovnavat kuga s vacsimi suv mi pride, ako porovnavat Forester s Q7 - Forester bude urcite obratnejsi v zakrutach, hlavne utiahnutych a to porovnanie bude od veci a vobec nebude fer...
Avatar - T613
30. 9. 2008 06:49
Re: VRCHOL MEZI KONKURENCI
:yes:
30. 9. 2008 00:35
Poradne info
FORD NABÍZÍ JEŠTĚ VÍCE SÍLY A STYLU PRO NOVÝ CROSSOVER KUGA

* Pařížský debut nového motoru a stylingových paketů pro dynamický crossover Ford Kuga
* Nový zážehový agregát Duratec 2,5 l o výkonu 147 kW
* Na přání dodávaná samočinná převodovka Durashift 5-tronic
* Stylingový paket interiéru z programu Ford Individual v pařížské předpremiéře
* Nový aerodynamický paket a kola z lehkých slitin o průměru 20 palců

/V Praze, 5. září 2008/ – Ford of Europe představuje na autosalonu v Paříži nový motor a nové stylingové pakety pro crossover Kuga.

Začátkem roku 2009 se nabídka pohonných jednotek pro Kugu rozroste o vzrušující zážehový agregát Duratec 2,5 l o výkonu 147 kW, který bude na přání kombinován se samočinnou převodovkou Durashift 5-tronic.

Další novinkou bude příslušenství z programu Ford Individual, jako je nový aerodynamický paket karoserie, jedinečná kola z lehkých slitin o průměru 20 palců nebo luxusní provedení interiéru.

Kultivovaný a silný
Ačkoliv Ford Kuga se vznětovým agregátem Duratorq TDCi 2,0 l o výkonu 100 kW rozhodně nepatří k brzdám provozu, nový, turbodmychadlem přeplňovaný zážehový pětiválec Duratec 2,5 l mu uděluje dynamiku na úrovni sportovních automobilů. V širokém rozsahu otáček odevzdává vysoký točivý moment, má kultivovaný chod a nezaměnitelný sportovní zvuk.

Nový agregát vychází z uznávaného a osvědčeného motoru Duratec 2,5 l Turbo, známého z modelů Mondeo, S-MAX a Focus ST. Pro crossover Kuga byl ovšem speciálně naladěn, aby jeho chakteristika odpovídala očekáváním zákazníků v segmentu kompaktních vozidel pro volný čas.

Gunnar Herrmann, C-Car Vehicle line Director, Ford of Europe, řekl: „Od začátku jsme počítali s tím, že Kuga bude nejdynamičtější crossover ve své kategorii. Nový agregát Duratec 2,5 l Turbo je pro tento model ideální volba. Jeho vysoký výkon a kultivovaný chod zpříjemní jízdu jak na silnici, tak v terénu.“

Ford Kuga 2.5 Turbo je standardně vybaven inteligentním pohonem všech kol na bázi systému Haldex 4. generace a šestistupňovou přímo řazenou převodovkou. Motor vyvine 147 kW (200 koní) v 6000 ot./min. a neméně působivých 320 Nm v širokém rozsahu 1600 až 4000 ot./min. Vůz dosáhne rychlosti až 208 km/h, avšak jeho spotřeba v kombinovaném cyklu činí pouhých 9,9 l/100 km (emise CO2 234 g/km), což je vzhledem k jeho velikosti a dynamice mimořádně příznivý výsledek.

Čísla nicméně neprozradí vše. Akustické charakteristiky výfukového potrubí byly pečlivě zvoleny tak, aby si řidič naplno vychutnal nezaměnitelný zvuk pětiválcového motoru.

Herrmann dodává: „Jakkoli očekáváme, že většina evropských zájemců o model Kuga dá přednost hospodárnosti a enviromentálním parametrům agregátu Duratorq 2,0 l TDCi, chtěli jsme vyhovět požadavkům klientely, která vyžaduje ke sportovnímu a dynamickému stylu Kugy také výkonný zážehový motor. Kuga 2.5 je automobil pro skutečné vyznavače sportovní jízdy!“

Nový Ford Kuga 2.5 Duratec Turbo bude zákazníkům v celé Evropě k dispozici od začátku roku 2009.

Automatická volba
Novou pohonnou jednotku Duratec 2,5 l lze na přání kombinovat se samočinnou převodovkou Durashift 5-tronic.

Tato kombinace vytěží maximum z ploché křivky točivého momentu, jíž se přeplňovaný pětiválec vyznačuje, a současně přidává modelu Kuga na komfortu, kultivovanosti a uživatelském pohodlí.

Převodovka Durashift 5-tronic nabízí několik jízdních režimů. Přeje-li si řidič rozhodovat o volbě rychlostí sám, má k dispozici manuální režim s plnou kontrolou nad všemi pěti rychlostními stupni. V režimech „Sport“ a „Manual“ systém pohotově reaguje i na drobné změny polohy plynového pedálu a umožňuje tak dynamický styl jízdy.

V samočinném sportovním režimu pak převodovka odřazuje později a podřazuje dříve než ve výchozím módu. Údaje o zvoleném režimu a právě zařazeném rychlostním stupni jsou zobrazovány na informačním displeji přístrojového panelu.

Mechanické součásti rychlostní skříně pro Ford navrhla a vyrábí je společnost Aisin AW, které se již dlouhá léta těší pověsti výrobce technicky vyspělých samočinných převodovek. Na vývoji řídicího systému TCM (Transmission Control Module, modul řízení převodovky) se nicméně podíleli specialisté Fordu, kteří měli zajistit, aby charakteristika převodovky odpovídala dynamickému naturelu Kugy.

Sofistikovaný modul TCM pracuje s adaptivními algoritmy, jejichž pomocí se „učí“. Převodovka se tak přizpůsobuje jízdnímu stylu řidiče, aktuálním provozním podmínkám a zvolenému režimu. Po předepsané době záběhu upravuje na základě tohoto samoučícího procesu způsob řazení. Změny převodů jsou díky tomu za všech okolností hladké a plynulé.

Kuga s převodovkou Durashift 5-tronic je také příkladně hospodárná. Na stokilometrové vzdálenosti si v kombinovaném cyklu vystačí s 10,3 l paliva (emise CO2 244 g/km), což je pouze o 0,4 l více než v případě modelu s přímo řazenou šestistupňovou převodovkou.

Skříň Durashift 5-tronic bude na evropské trhy uvedena ve stejné době jako agregát Duratec 2,5 l Turbo, tedy začátkem roku 2009.

Individuální styl
Po vozech Ford Mondeo, S-MAX, Galaxy a Fiesta je Kuga další model evropského Fordu, pro který lze objednat stylový a velmi luxusní interiér z programu Ford Individual.

Tým pověřených designérů vyvinul pro Kugu Titanium interiér inspirovaný konceptem iosis X, představeným na autosalonu v Paříži roku 2006, a předpremiérovým výstavním exemplářem Kugy z Frankfurtu 2007.

Designérka interiérů Laura Blossfeld-Smithová z oddělení personalizace osobních vozů Ford of Europe vysvětluje: „V rámci programu Ford Individual budeme nabízet kvalitní příslušenství pro zákazníky, kteří chtějí dále vylepšit svůj vůz. Majitelé stylových automobilů, jako je Kuga, nezřídka touží přizpůsobit auto svým individuálním představám ve větší míře, než je obvyklé. Interiér, který jsme přichystali do Paříže, ukazuje, co připravujeme pro zákazníky na začátek příštího roku.“

Designérský tým Ford Individual vytěžil maximum z „kinetických“ křivek interiéru Kugy, když pro ni navrhl zcela nové barevné schéma s materiály prémiové kvality, kontrastními odstíny a netradičními texturami.

Pro sedadla byly vybrány dva druhy nejkvalitnější kůže. Speciálně tvarované bočnice jsou potaženy velmi jemnou kůží Nappa v barvě Ebony, zatímco zrnitější struktura kůže Bond na středové části sedadla vytváří kontrastní – a navíc přilnavější – plochu. Horní část opěradla zdobí vyražené logo „Individual“.

Rozdíly mezi oběma druhy kůží podtrhuje rovněž kontrastní, světle šedá barva ozdobného lemování a výrazná „kinetická“ grafika sedadel. Všechny větší plochy v interiéru, jako je povrch středového panelu na palubní desce a středové konzoly nebo vnitřní madla dveří ve tvaru bumerangu, byly zdůrazněny bílým „klavírovým“ lakem o vysokém lesku, který ladí s designem sedadel i vnějším odstínem karoserie vystavovaného vozu.

Vyčnívá z davu
Designéři z oddělení personalizace osobních vozů Ford vyvíjejí pro Kugu rovněž optický paket exteriéru.

„Kuga se rychle etabluje jako stylový nový člen rodiny Ford. Chtěli jsme pro ni vytvořit dramatický, nepřehlédnutelný ‚body kit‘, který bychom mohli nabídnout zákazníkům toužícím dále zdůraznit již tak velmi sportovní vzhled standardního vozu,“ objasnil John McLeod, šéfdesignér oddělení personalizace osobních vozů Ford of Europe.

„Výsledek je velmi působivý – myslím, že se nám podařilo splnit stanovený cíl, a současně jsme vytvořili srozumitelný odkaz na dramatický vzhled konceptu iosis X i pozdější předpremiérové Kugy.“

Tento odkaz je vskutku patrný již na první pohled. V přední části automobil vystavuje na odiv mohutná vertikální žebra masky chladiče a chromované otvory pro přívod chladicího vzduchu k motoru a brzdám. Právě tyto chromované „průduchy“ dávají ihned vzpomenout na koncept iosis X a zároveň jasně odlišují Kugu Individual od standardního provedení.

Extrémně dynamické vzezření vozu zdůrazňují nástavce blatníků v barvě karoserie, rozšíření prahů a nové nárazníky, jež oproti sériovému modelu sahají o 50 mm níže. Všechny tyto komponenty jsou vyvedeny v barvě karoserie a okamžitě tak upozorňují na výjimečnost Fordu Kuga s paketem Ford Individual.

Spolu s nárazníky byly přirozeně sníženy o 50 mm také spodní ochranné pláty a dvojice koncovek výfuku, vyčnívajících ze zadního plátu. Pláty i ochranné lišty na dveřích mají kontrastní stříbrnou barvu.

Optický paket Ford Individual pro crossover Kuga by nicméně nebyl úplný bez dvou dalších prvků individuálního designu: nového střešního spoileru a kol z lehkých slitin.

Zadní spoiler byl ve srovnání se standardním modelem prodloužen o 100 mm. Nová kola o průměru impozantních 20 palců jsou obuta do sportovních pneumatik s profilem 255/35 ZR 20 a nalakována světlým stříbřitým odstínem Molten.

Všechny komponenty vnějšího optického paketu Ford Individual budou zařazeny do nabídky příslušenství pro model Kuga během prvního pololetí roku 2009.

Úspěšný nástup Fordu Kuga
Nový kompaktní crossover Kuga vstoupil na evropské trhy v květnu 2008 a těší se velmi příznivému ohlasu ze strany zákazníků i odborného tisku.

Ingvar Sviggum, viceprezident pro marketing, prodej a služby Ford of Europe, podotýká: „Již od zahájení vývoje jsme se nemohli dočkat, až se Kuga objeví u našich prodejců. Věděli jsme, že významně zasáhne do situace ve svém tržním segmentu – ale zjistit, že vaše vysoká očekávání jsou naplňována, je vždy příjemné!“

Ačkoli proces uvádění Kugy na jednotlivé evropské trhy dosud probíhá, model si vede velmi dobře. Ke konci září bylo vyrobeno již asi 30 000 vozidel.

„Není to jen objem výroby, co nás povzbuzuje. Velmi rádi se dozvídáme, že přibližně 70 % zákazníků volí luxusní provedení Titanium, a velmi žádaná je rovněž prémiová výbava na přání – například 40 procent zákazníků si objednává vůz s panoramatickou střechou. Kromě toho víme, že řada majitelů Kugy přichází k Fordu od jiných značek, a to nám dělá zvlášť velkou radost.“

Ford Kuga 2,5 l Duratec Turbo – technické údaje

Převodové poměry

2,5 l Duratec Turbo

2,5 l Duratec Turbo

Výkon kW/k

147/200

147/200

Typ převodovky

M66 manuální

AW55 samočinná

1. rychlostní stupeň

3.385

4.657

2. rychlostní stupeň

1.905

3.032

3. rychlostní stupeň

1.267

1.982

4. rychlostní stupeň

0.949

1.341

5. rychlostní stupeň

0.775

1.018

6. rychlostní stupeň

0.652

-

Zpětný chod

2.615

5.114

Stálý převod

4.533

2.652

Jízdní výkony, spotřeba paliva a emise

2,5 l Duratec Turbo

Nejvyšší výkon (k) v ot./min.

200/6000

Nejvyšší výkon (kW) v ot./min.

147/6000

Nejvyšší točivý moment (Nm)
v ot./min.

320/1600-4000

Model

Ford Kuga 2.5 Duratec Turbo, AWD, šestistupňová přímo řazená převodovka Durashift

Ford Kuga 2.5 Duratec Turbo, AWD, pětistupňová samočinná převodovka Durashift

Emisní standard

Euro IV

Euro IV

Emise CO2 (g/km)

234

244

Spotřeba paliva ve městě
(l/100 km) **

13.9

14.6

Spotřeba paliva mimo město
(l/100 km) **

7.6

7.8

Spotřeba paliva kombinovaná
(l/100 km) **

9.9

10.3

Nejvyšší rychlost (km/h) *

208

202

* Dle interních zkoušek společnosti Ford

Veškeré zde uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisní CO2 vyplývají z oficiálně schválených testů, předepsaných evropskou směrnicí 93/116/EC
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 00:51
Re: Poradne info
uhm, tak toto by nmali fakt zakazat... na co sem davas tiskove spravy FORDU? A zase sa o ne ides opierat?

napises aj tu spravu, kde pisu, ze aj TIGUAN ma 4g HALDEX a nie 3g, ako si pisal Ty??? Navyse pokial viem, tak KUGA 2.0 TDCI mala prave haldex 3gen nie? az pre 2.5 dali 4 gen., ale nie som si isty
30. 9. 2008 01:07
Re: Poradne info
Placas nesmysli, holt nekteri lide mysli ze vse na internetu je pravda, smula neni ;-) Vsechny Kuga maji Intelligent Haldex 4 o proti Tiguanum s 4MOTION Haldex 3.

Info z www automobilek.
neregistrovaný "babo"
30. 9. 2008 11:35
Re: Poradne info
to, ze na internete je pravda si myslis Ty a hlavne v marketingovych spravach fordu.. :*) :-! Vsetky periodika aj pisu, ze Tiguan ma haldex 4g, pisu to aj na www.haldex.com, ty IQ... ale to je jedno
30. 9. 2008 18:40
Re: Poradne info
Na www.haldex.com to nepisi a ani to nepisi vsechny ceske media, Jenom nektere, a uz vubec nepise samo VW na svem oficialnim webu. A to je rozhodujici.
Ty IQ.

Mimo to Haldes 4 ma adresu www.haldex-xwd.com zkus tam najit nejake VW ty trumbero.