Ford Transit získal na loňském autosalonu IAA v Hannoveru cennou trofej Van of the Year zejména zásluhou obrovského spektra typových variant i možnosti volby mezi pohonem kol přední nebo zadní nápravy.
Dost teď dodávky sleduju, protože budu muset brzo koupit. Přijde mi, jako by všechny tyhle reportáže o dodávkách byly tak zhruba rok starý. O většině to tu vyzní, jako když se mluví o novinkách, přitom některý z nich mají rozšířenou nabídku od tý doby (třeba Transit - motor 3.2, 200k/480Nm), jak se to přihodilo? :-) Jinak samozřejmě super, že tu vůbec takovýhle reporty jsou... ;-)
čau Radku STi , helet', někdo by chtěl na tebe kontakt a popovídat si o tvém autě :-) on bude kupovat nejspíš EVO, tak asi by se chtěl zeptat jak ty to vidíš....prostě jednoduše, kdyby jsi se mohl kouknout na moje.auto.cz na diskuzi pod Škodou Fábia RS od uživatel STi ;-)
Jelikož toto auto máme doma tak vím o čem mluvím. S tou lavicí spolujezdce nesouhlasím jelikož se mi zdá naprosto nepohodlná! Má šíleně krátký sedák a velice kolmé opěradlo takže po několika desítkách kilometrů nevíte jak si máte sednout(zda je lepší volba verze se 2 sedadly upředu je těžké říci..sice se v něm dá sedět ale ztratíte další sedadlo;-\). Další výhrady bych měl k pozici za volantem...pokud máte víc než 180cm tak jste u volantu ve velice zvláštní pozici jelikož se nedá ani v jednom směru nastavit(ani za příplatek). Jinak je Transit velice variabilní a za přijatelnou cenu oproti konkurenci ale rozčilují mě takovéto velice významné nedodělávky které vám velice znepříjemní jakoukoliv delší cestu.
vždycky se nejdřív prosklívají zadní křídlové dveře, aby jimi řidič při prázdném autě viděl ven... ale proč nechali zadek zaplechovaný, a bok prosklili???
schránka nad kabinou... nevyužitelná, při zarovnaném autě pak není přístup k nářadí či řetězům
lepší by byla vyšší kabina