Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Formule 1 loni a dnes: Záznamy startů Velké ceny Maďarska

V minulých letech jste si museli při průjezdech monopostů Formule 1 chránit svůj sluch. Nyní však přeplňované šestiválce skoro nepřehluší zvuky diváků na tribunách.
Zpět na článek
2. 8. 2014 20:52
2. 8. 2014 22:22
2. 8. 2014 22:26
2. 8. 2014 22:32
2. 8. 2014 22:34
2. 8. 2014 22:35
2. 8. 2014 23:30
3. 8. 2014 23:22
2. 8. 2014 20:52
Načo?
Na čo je dobrý takýto článok? Medzičasom totiž už asi všetci akceptovali, že nové formule sú tichšie, koho to dnes zaujíma? Kto sleduje F1, tak vie, že jedny preteky za druhými sú napínavé a zaujímavé, plné súbojov, kolízií a nečakaných situácií a zvratov. Koho dnes zaujíma, že autá nerevú jak predtým? Niekto v ACZ sa teraz zobudil? Niekedy mi to tu pripadá byť fakt trochu pribrzdené...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2014 22:22
Re: Načo?
a o pol roka napisu ze co priniesol zakaz FRIC-u..... ;-) .... pricom o tom frcia clanky uz par tyzdnov takmer vsade..... rozhodne toto je web o autach ... nie o F1 a tymto clankom to dali jasne najavo... o F1 tu citat to je ako kupovat si orieskovu cokoladu len kvoli tomu ze chcem oriesky.... to je lepsie si tie oriesky kupit zvlast a bez cokolady :yes:

som velky fanusik F1 ktoru sledujem uz od svojich 14 rokov a pamatam si este ako hill sa stal majstrom .... ale informacie o F1 na auto cz skutocne nemozes brat ze su z prvej ruky.... na to su ine weby
Avatar - CHerokee
2. 8. 2014 22:26
Re: Načo?
Souhlasím. Asi okurková sezóna, tak tu plknou nějaký blábol. Formule je letos rozhodně zajímavá, a protože na okruhu přímo nebývám, tak je mi zvuk celkem u zadní části těla. :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2014 22:32
Re: Načo?
problem so zvukom sa riesil hlavne v prvych dvoch troch velkych cenach, akonahle prisli zaujimave preteky ako napriklad bahrajn kde sa pocas VC nenudil nikto ani minutu tak sa na zvuk akosi uz zabudlo a zrazu nikomu nevadil.... a dnes? Dnes to uz nikto ani neriesi..... zvykli sme si ze rovnako krasne a dominantne moze posobit stroj F1 aj bez toho aby zavijal ako stihacka.....

dnes uz zvuk nikto neriesi... sezona je napinava zaujimava a je v nej kopec maxi aj mini subojov a roznych internych bojov .... zvuk zrazu nikoho netrapi
2. 8. 2014 22:34
Re: Načo?
Do ktorej triedy chodíš? Potrebuješ doučiť vybrané slová. ;-)
2. 8. 2014 23:30
Re: Načo?
proto aby jsme si uvědomili, že F1 jako královna motoristickýho sportu je mrtvá :-(
3. 8. 2014 23:22
Re: Načo?
To je teda riadna blbosť.
Avatar - Uživatel_5340709
2. 8. 2014 21:27
Stačilo by trochu si pohrát s pravidly,
Všichni se bojí delších časů na kolo a propadu výkonu motorů, ale i letošní sezona ukazuje, že obavy jsou zbytečné. Stačilo by ještě snížit objem motorů, např. na 1,2 , litr, nebo 0,9 a odstranit horní strop otáček, pak se opět dostaví i zvuk. I třeba ponechat na konstruktérech kolik válců použijí, potom bychom se dočkali opět dalšího vývoje motorů, a i konfekce by mohla čerpat z poznatků. Vždyť poslední co přešlo z F1 do výroby byl systém VVTi a to už je hodně let zpátky.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
2. 8. 2014 22:28
Re: Stačilo by trochu si pohrát s pravidly,
Myslím, že toho přechází mnohem více. Zejména co se materiálů týká. Btw. třeba Ferrari má KERS.
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2014 22:39
Re: Stačilo by trochu si pohrát s pravidly,
aj keramicke brzdy su tusim nieco co prislo z F1 do sucasnych niektorych sportovych aut.... a rovnako aj sposob radenia..... a to len nedavno
3. 8. 2014 11:48
Re: Stačilo by trochu si pohrát s pravidly,
Ojem ani otáčky s tým moc spoločného nemajú. Pokiaľ budú v motoroch tie rekuperačné jednotky, dovtedy bude mať ten tichý, mručivý zvuk. Dnešné motory majú strop 15 000 otáčok, turbomotory z konca turboéry mali najvyšší výkon pri 12 - 13000 otáčkach - a cez to všetko mali aspoň NEJAKÝ zvuk: https://www.youtube.com/watch?…