Videa
Všichni se bojí delších časů na kolo a propadu výkonu motorů, ale i letošní sezona ukazuje, že obavy jsou zbytečné. Stačilo by ještě snížit objem motorů, např. na 1,2 , litr, nebo 0,9 a odstranit horní strop otáček, pak se opět dostaví i zvuk. I třeba ponechat na konstruktérech kolik válců použijí, potom bychom se dočkali opět dalšího vývoje motorů, a i konfekce by mohla čerpat z poznatků. Vždyť poslední co přešlo z F1 do výroby byl systém VVTi a to už je hodně let zpátky.
Myslím, že toho přechází mnohem více. Zejména co se materiálů týká. Btw. třeba Ferrari má KERS.
aj keramicke brzdy su tusim nieco co prislo z F1 do sucasnych niektorych sportovych aut.... a rovnako aj sposob radenia..... a to len nedavno
Ojem ani otáčky s tým moc spoločného nemajú. Pokiaľ budú v motoroch tie rekuperačné jednotky, dovtedy bude mať ten tichý, mručivý zvuk. Dnešné motory majú strop 15 000 otáčok, turbomotory z konca turboéry mali najvyšší výkon pri 12 - 13000 otáčkach - a cez to všetko mali aspoň NEJAKÝ zvuk: https😐/www.youtube.com/watch?……
som velky fanusik F1 ktoru sledujem uz od svojich 14 rokov a pamatam si este ako hill sa stal majstrom .... ale informacie o F1 na auto cz skutocne nemozes brat ze su z prvej ruky.... na to su ine weby
dnes uz zvuk nikto neriesi... sezona je napinava zaujimava a je v nej kopec maxi aj mini subojov a roznych internych bojov .... zvuk zrazu nikoho netrapi