Je otazka, zdali si s tim hubenym vysledkem budou moci dovolit splacet dluh, ktery za ty dva roky nashromazdili...
Ono dosahnout kratkodobe zisku neni zas tak slozite, staci vyhazet zkusene pracovniky, zabrzdit vyvoj novych modelu a jeste vice snizit kvalitu modelu stajicich.
To je i můj názor, ale asi nebudu sám:o) Proč by si asi tyto vozy oblíbilo tolik lidí. Značka oslavila 200 let - to se ještě ani sám zakladatel VW nenarodil. Navíc svou kvalitou vozy koncernu PSA dávno předčili Němce - myslím tím hlavně z aspektu následných astronomicky drahých a zvláštně čím dál častějších oprav hlavně dieselových agregátů, včetně nepovedených převodovek, které jsou sice skvělé, ovšem co potom když se rozsypou - je to lepší hodit celé do šrotu, jelikož ceny lidové rozhodně nejsou. Naopak u Francouze se dá alespoň hovořit o lidových cenách. A co se vývoje týká, - stačí se podívat, co peugeot citroën chystá na příští léta.. Někomu se možná i panenky protočí, takže moc bych lvíčky nedráždil..:o)) Strategii mají totiž až moc dobrou..