Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Francouzský trh v květnu 2011: Peugeot před Renaultem poprvé po 30 letech

Domácí nadvládu v modelovém TOP10 narušují jen devátý Opel Corsa (4.243 prodaných exemplářů) a desátá Dacia Duster (4.171 kusů).
Zpět na článek
9. 6. 2011 08:56
9. 6. 2011 12:54
9. 6. 2011 15:42
9. 6. 2011 17:04
9. 6. 2011 08:59
9. 6. 2011 09:11
9. 6. 2011 09:33
9. 6. 2011 09:38
9. 6. 2011 09:47
9. 6. 2011 10:31
9. 6. 2011 10:53
9. 6. 2011 10:32
9. 6. 2011 10:35
9. 6. 2011 15:56
9. 6. 2011 13:04
9. 6. 2011 09:18
9. 6. 2011 08:56
Skoda
Octavia na 88. miste, A5 na 63. miste, zajimave.Golf az 14. Co je to za lidi?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - J_Design
9. 6. 2011 12:54
Re: Skoda
Octavia ma prodejni uspechy predevsim u nas, to proto ze je to domaci vuz, Audi A5 je zase auto pro lidi kteri nemuseji prilis pocitat penize no a Golf je predrazena zcvrkla Octavia takze ja myslim ze jsou to lidi celkem rozumny vyberem aut...

A to ze jejich automobilky obsadili první místa je snad pochopitelné..
Avatar - rohYpnol
9. 6. 2011 15:42
Re: Skoda
"...Golf je predrazena zcvrkla Octavia..." aha, tak proto je Golf 14. na rozdíl od Octavie na 88. místě >:-[] :no:
Avatar - pario
9. 6. 2011 17:04
Re: Skoda
A čo Japonci? To musí byť stádo!!! Tam snáď ani Škodu nepoznajú. My Slovania sme ten najúžasnejší národ na svete,že?
9. 6. 2011 08:59
diskusní lajna
Aby se zachovala diskusní lajna,měla by se teď spustit zdrcující kritika antiVWšádistů,jak je možné,že ve F je na prvních 8 místech něco z Francie >:D Že je to nezdravý trh,že podléhají stádnímu chování atd... >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2011 09:11
Re: diskusní lajna
to iste si frantici vravia o cechoch. Prva oktavka druha fabka tretia kia ceed, co su to pre krista pana za ludia? No cesi >:D su vzdy hviezdy kde sa obajvia hned ich spoznam uz z dialky :yes:
9. 6. 2011 10:12
Re: diskusní lajna
Jednak jsi nepochopil myšlenku a potom, já např. na obolské servery nelozím a nic místním nesděluji,to je ten malý rozdíl >:D
Avatar - ZoomZoom
9. 6. 2011 10:43
Re: diskusní lajna
A další zas nemaj potřebu tady sdělovat svoje konplexy vůči Slovákům. Jdi na novinky, když už teda necheš diskutovat o autech. Jisto jistě se tam k tobě přidá hejno dalších blbečků tvého formátu.
;-)
Avatar - pario
9. 6. 2011 17:09
Re: diskusní lajna
Máš tam chybu,zabudol si na Č :'-(
Avatar - Dinar
9. 6. 2011 10:19
Re: diskusní lajna
No, vidíš, a já poznám tupana, ani ho nemusím vidět, stačí když občas seskládá pár písmenek.
Avatar - Guttalax
9. 6. 2011 22:05
Re: diskusní lajna
;-) Máš v tom hokej.Octavia,Fabia ,Golf,Focus ,Fusion ,Superb,Yeti, Astra ,Ceed, :-!
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2011 09:08
nakolko mam peugeoty rad
tak ma tesi predaj 207micky, ktora je krajsia a spolahlivejsia ako renault clio a je to velmi vydarene auto a po 206tke bude dalsou legendou :yes:

samozrejme klobuk dole aj pred 3008mickou, z nepochopeneho cuda v prvych tyzdnoch po zverejneni fotiek sa po roku stal ako u peugeota byva zvykom dalsi hit.

508micka ma tiez naslapnute na dalsi bestseller :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
9. 6. 2011 10:09
Re: nakolko mam peugeoty rad
Jelikož mám k 207 blíže než by se dalo čekat a s Cliem taky nějaké zkušenosti, tak nemůžu se shodnout na tom, že Clio je nějak méně spolehlivé, to vůbec není pravda. Taky bych řekl, že Clio má o něco lépe naladěný podvozek.
9. 6. 2011 09:11
EUROČÍSLA
Velká pochvala všem v redakci, zejména autorovi za tolik potřebný článek. Toto jsou nutná čísla, vždyť jak jinak si má člověk vyhodnocovat plíživě drtivé slogany - Alberte na kremaci, - a podobně.

Tři silné domácí automobilky, a je to znát. Počítám, že tam se nikdo na diskusích neposmívá tomu, že jezdí především národní produkci, to zde, příznačně pomaločesku, si každý prosťáček s ferrari na plakátu, přidá kopanec do vlastních řad.

Polo s Fiestou drží poloviční prodeje oproti domácí konkurenci, a to není vůbec špatné. Vypichuji výborného Passata, a především TOURANa... to je v kontextu domácí produkce v tomto segmentu neuvěřitelný úspěch. MB-E a BMW 5 vyrovnáni obdobně jako Fiesta s Polem, Mondeo však na Passata fatálně ztrácí... Zajímavá čísla jsou těšně před stovkou... :-)

BRAVWO TOURAN :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
9. 6. 2011 09:33
Re: EUROČÍSLA
Touran? Musíš vzít v úvahu, že ve Francii jsou MPV hodně oblíbená. C4 Picasso i Scenic jsou v TOP 10. Picasso dokonce překonává prodeje základního modelu, Scenic ztrácí na Megane nějakých 20%.

Touran je na méně než polovičních prodejích Golfu (a zhruba na čtvrtině Picassa). Co je ale důležitější, ztrácí i na C-Max, což je jeho přímý konkurent... to podle mě na velké oslavy není. Passat a Mondeo, tam je to jiná písnička.
9. 6. 2011 09:38
Re: EUROČÍSLA
Vidím to právě naopak, TOURAN je vůz v karosářském pojetí velmi vzdálen referenčním francouzským představám v tomto segmentu, je to v podstatě doslovní designový protipól. O to více pak překvapují jeho čísla.
9. 6. 2011 09:47
Re: EUROČÍSLA
přijde ti překvapivé i to, že v Německu je podíl prodaných Touranů a Sceniků téměř stejný jen v opačném gardu?
9. 6. 2011 10:31
Re: EUROČÍSLA
To je překvapivé ještě více, ale tohle dopadá v Německu především na margo bývalých východních zemí.
9. 6. 2011 10:53
Re: EUROČÍSLA
takže je tam kupujou jen dederóni? :-) v tom případě se ve Francii prodávaj Tourany jen v Alsasku a Lotrynsku... ;-)
Avatar - Ronault.
9. 6. 2011 10:11
Re: EUROČÍSLA
Nejen designem je člověk živ, což je několikrát podtrženo i v kategorii MPV. Mimochodem, rozplývat se nad krásou krabice Touranu se francouzi nebudou.
9. 6. 2011 10:32
Re: EUROČÍSLA
No právě, není nic vzdálenějšího francouzským pokusům o design, a přesto Touran udělá dokonalé číslo. Technika, souhlas.
Avatar - Ronault.
9. 6. 2011 17:02
Re: EUROČÍSLA
Nesnaž se překrucovat, šéfe >:-[] ;-)
Avatar - Emel
9. 6. 2011 10:35
Re: EUROČÍSLA
Klíčová otázka je, jak definovat úspěšné prodeje v dané třídě a na daném trhu. Je zřejmé, že francouzská produkce je v nedohlednu, proto je potřeba hledat soupeře jinde. Pro VW je logickou referencí C-Max... a ten se prodává lépe. Z tohoto pohledu bych hodnotil výsledky Tourana jako zklamání, ale samozřejmě by bylo nutné znát cenovou politiku a další okolnosti, aby bylo možné dělat závěry.

Jestli to dobře chápu... ty vlastně říkáš, že na to jak je Touran špatný (nebo pro Francii nevhodný) se prodává dobře :-D... a že bys logicky čekal ještě horší výsledek.
9. 6. 2011 14:27
Re: EUROČÍSLA
Prodeje Touranu nejsou ve Francii zase tak špatné. Odpovídají celkovým prodejům a Francie je pro Touran jedním z nejdůležitějších trhů.
Evropa 2010 - MPV:

Scénic: 185.850
C4 Picasso: 118.873
Touran: 94.902
5008: 70.305
Zafira: 60.027
Avatar - Emel
9. 6. 2011 15:56
Re: EUROČÍSLA
Nejsou vyloženě špatné, ale že by bylo potřeba kvůli nim jásat a volat Bravwo, to zase ne. Vycházím z toho, že VW má ambice být na většině trhů dovozovou jedničkou... a to se mu v této kategorii nedaří.

Já vidím tři pohledy na úspěšnost modelu a ani jeden z nich nevyznívá vyloženě dobře (srovnání s prodejním leaderem na trhu (C4), srovnání s konkurentem v podobné pozici (C-Max), podíl na prodejích základního modelu (Golf)).
9. 6. 2011 13:04
Re: EUROČÍSLA
Čo sa týka tých aut tesne pred stovkou...je potešiteľné aký pohľad majú francúzsky vodiči na korejskú konkurenciu. Jasne dávajú najavo, že popredné priečky rebríčka sú vyhradené len pre európsku produkciu.
9. 6. 2011 09:13
OT: Giulietta
950 prodaných kousků je výborné číslo.... Podobně zaměřená DS4 má 1200ks, což není velký rozdíl s ohledem na to, že se jedná o francouzský trh.... :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
9. 6. 2011 09:18
Re: OT: Giulietta
to je pravda, otazkou ostava ako to alfe dlho vydrzi lebo alfa zvykne mat modely, ktore sa predavaju rok dva bombovo a po troch styroch rokoch je nich kraksna ktoru uz nikto nechce ;-)
Avatar - Emel
9. 6. 2011 09:20
Re: OT: Giulietta
Prodeje DS4 se teprve rozbíhají... podívej se na DS3, která směle konkuruje Golfu :-). DS4 tak úspěšná nebude, ale věřím, že na konci roku bude na dvojnásobných číslech než Alfa.
9. 6. 2011 09:26
Re: OT: Giulietta
Presne to som mal na jazyku :-)
Avatar - Dinar
9. 6. 2011 10:21
Re: OT: Giulietta
Mě to zas tak výborné nepřijde, mainstreamová konkurence je o kus jinde, a julču poráží i výběhový 1er.
9. 6. 2011 11:12
Re: OT: Giulietta
tak výběhové/nevýběhové... furt je to BMW s vydatnou porcí image, čili má jaksi vyšlapanou cestičku (zvlášť, když se to podpoří nějakýma akčníma cenama). Alfa s Giuliettou začíná defacto z ničeho, takže považuju za úspěch, že je prodejně srovnatelná třeba s tím BMW nebo DS4 (která teprv nabíhá do prodeje.... jistě...).

A i když ty prodeje vztáhneš ke Golfu, tak Alf se prodá ca 4x míň.... Čili kdyby to tak bylo všude v Evropě, tak při prodejích Golfu 400 tisíc by to pro Alfu bylo 100 tisíc ks, což je na její poměry výborné číslo....

Furt je vidět že to auto se chytlo mnohem líp než třeba Mito,které prostě na A1 nebo Mini prodejně vůbec nemá.... (v té Francii)
Avatar - Dinar
9. 6. 2011 13:23
Re: OT: Giulietta
Jo, i tak se na to dá dívat.
Avatar - Emel
9. 6. 2011 09:18
Peugeot
Je zajímavé, jak se Peugeotu podařilo stát se jedničkou. Základní modely jsou celkem vyrovnané (207 vs. Clio, Megane vs. 308). Scenic drtí 5008 a 508 zase Lagunu, 107 je z neznámých důvodů daleko za Twingem i C1. Zásadní rozdíl ale dělá 3008, u nás ne úplně častý konkurent Qashqai. Zdá se, že tenhle recept docela dobře funguje i ve Francii...

Domácí trh je domácí trh, pololetní prodeje Latitude před Octávií žádným velkým překvapením nejsou... stejně jako je potřeba se smířit s tím, že domácí automobilky tohoto efektu využívají při nastavení cen.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
9. 6. 2011 09:57
Konečně se Peugeot vrátil tam, kam patří
Je vidět, že nové modly Peugeotu konečně ukazují, že se vše vrací, tam kam to patří a vnímá se to i na domácím trhu. Peugeot začal s obnovou modelů a se záváděním nových je vidět, že se trefil. Moc mě neoslovovaly modely jako 307,308 před fl, 407, 206, 207. Ty šli popravdě lehce kolem mě. Neměli to co ve své době nabízeli třeba 406, 306, 607. To byly ve své době skvosty a ještě dnes je na 406 krásný pohled. Takže jsem potěšen, že modely jako je 508,5008, RCZ a podařený fl 308 se dostali opět do podvědomí a bodují. Už jsem se bál, že moje další auto si u Peugeotu asi nevyberu, ale teď vím, že nejspíše ano.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ronault.
9. 6. 2011 10:14
Re: Konečně se Peugeot vrátil tam, kam patří
Až na to, že ten RCZ je pořád ještě položen na základech právě končícího jazyku Peugeotu s jeho velkými a plasticky tvarovanými příděmi.
Avatar - kari.laz
9. 6. 2011 11:08
Re: Konečně se Peugeot vrátil tam, kam patří
To je pravda, ale zase je to coupe se zajímavými tvary a není to na něm zase tak provokativní, jako na běžné produkci. Každopádně na fl RCZ už se těším.
Avatar - Krispos
9. 6. 2011 11:31
Re: Konečně se Peugeot vrátil tam, kam patří
Je fakt, že poslední produkty z produkce PSA jsou zajímavá auta. Taky bych si tady dokázal vybrat (a to máme v rodině 4x Škodovku, Passata a Lupo :)), protože s přibývajícími léty my důchodci už přeci jen sázíme na komfort (a spotřebu)....
9. 6. 2011 12:58
Re: Konečně se Peugeot vrátil tam, kam patří
Netreba zabúdať aj na tretiu domácu značku, a to citroen, ktorá mala medziročne najväčší percentuálny nárast predaja. A hlavne štart u nás v diskusiách toľko zatracovanej DS4 je viac ako dobrý (zrejme francuzi nemajú problém zo zadnými okienkami :-) )
9. 6. 2011 14:10
Re: Konečně se Peugeot vrátil tam, kam patří
Raduj se z prodejů za květen. Alespoň 1 měsíc si může Peugeot vyzkoušet, jaké to je být domácí no.1. Renault nemá kvůli zemětřesení v Japonsku motory dCi. Navíc u Scenica se čeká na nové 1.6 dCi.
Avatar - Krispos
9. 6. 2011 11:34
Mě se líbí prodeje A3...
... na to, že už je to hodně výběhový model, který dostane příští rok novou generaci, je to až neuvěřitelné, jak se drží :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
9. 6. 2011 11:40
Re: Mě se líbí prodeje A3...
Protože jsou skladovky pod 400.000.
Avatar - Krispos
9. 6. 2011 11:44
Re: Mě se líbí prodeje A3...
a ty samozřejmě tvoří 99% prodejů, že? >:D
Avatar - Emel
9. 6. 2011 12:56
Re: Mě se líbí prodeje A3...
99% asi ne, ale procento skladovek bude určitě hodně vysoké. Jen na oficiálních stránkách je 54 skladových A3 a dalších 17 předváděček. A třeba nová 1.4TFSI za 568 je pořád dobrá nabídka, Octavia Elegance se stejným motorem stojí 530.
Avatar - Krispos
9. 6. 2011 13:31
Re: Mě se líbí prodeje A3...
To se nedá... >:D >:D >:D ... Jsi si vědom, že jsi v diskusi o FRANCOUZSKEM trhu, kde se prodalo 1123 kusů Audi A3? Pokud by skutečně šlo pryč i těch 54 skladovek, které jsi nejspíš našel na audi.CZ, tak 54/1123 dává celých 5% podílu skladovek... jasně, že chápu, jaks to myslel, ale je to zábavné, jak sis popletl diskuse >:D
Avatar - Emel
9. 6. 2011 13:42
Re: Mě se líbí prodeje A3...
Francouzský trh detailně neznám, ale předpokládám, že slušné prodeje budou mít stejný důvod jako u nás - nízké ceny zejména skladových vozů v kombinaci s jejich širokou nabídkou. Toť vše...
9. 6. 2011 13:55
Re: Mě se líbí prodeje A3...
tak tak.... to samé se dá odhadovat u slušných prodejů BMW 1er....
Avatar - Dinar
9. 6. 2011 14:20
Re: Mě se líbí prodeje A3...
Zatímco ostatní prodávají výhradně auta na objednávku. >:D ;-) Tohle vlákno vám hoši, Emele, Márfy, trochu utíká do nesmyslna. ;-)
Avatar - Emel
9. 6. 2011 14:24
Re: Mě se líbí prodeje A3...
Jde spíš o ty ceny, které jsou v ČR na úrovni mainstreamu.
9. 6. 2011 14:34
Re: Mě se líbí prodeje A3...
I ve Francii jsou ceny základních verzí A3 na úrovni mainstreamu / toho francouzského /.
Avatar - ryman
9. 6. 2011 11:57
Re: Mě se líbí prodeje A3...
nejspis vysledek naskoku diky technice >:D ;-) 5ti dvirko je sympaticky, takovy zvlastni napul kombik s jednoduchym, ale kvalitnim designem, ktery se idealne hodi na mesto a okoli a na slusnych kolech, v barve a vybave vypada i dnes dobre. jsem zvedavy s jakym nastupcem teda vytahnou :-)
9. 6. 2011 13:45
zajímavé je třídní srovnání
(byť nám to výrobci komplikují - viz 508 aj.)
zatímco ve střední a nižší střední domácí výrobci drtivě dominují, ve vyšší střední zvládají sotva držet krok se špičkou, což svědčí o tom, že i patriotismus má své meze
nicméně i tak v roce 2011 latitude přesvědčil více zákazníků, než 5
PS marně hledám A6 ;-)
Rozbalit vlákno
2
9. 6. 2011 14:04
Re: zajímavé je třídní srovnání
Asi to bude tým, že francúzi to vo vyššej strednej zabalili...a latitude zrejme ani oni samí neradia ani medzi vyššiu strednú, a ani medzi francúzske auto :-), takže čo sa týka toho patriotizmu...zrejme aj u ních má svoje hranice a samsung je už za tými hranicami >:D
Avatar - Guttalax
9. 6. 2011 20:10
Re: zajímavé je třídní srovnání
Mě překvapil Duster-23 000 kousků za 5 měsíců. To je palba. Jináč asi to co se čekalo . 1-8 francouz 9 Opel a 10 Duster.Čekal jsem ,že se tam prodává víc korejců. Ale že budou až tak dole to né. :-!U známých je pažout 306 hdi mají ho snad 10 let a jezdí bez poruchy. :yes: