Novinky
Aby se zachovala diskusní lajna,měla by se teď spustit zdrcující kritika antiVWšádistů,jak je možné,že ve F je na prvních 8 místech něco z Francie >😁 Že je to nezdravý trh,že podléhají stádnímu chování atd... >😁
to iste si frantici vravia o cechoch. Prva oktavka druha fabka tretia kia ceed, co su to pre krista pana za ludia? No cesi >😁 su vzdy hviezdy kde sa obajvia hned ich spoznam uz z dialky :yes:
Jednak jsi nepochopil myšlenku a potom, já např. na obolské servery nelozím a nic místním nesděluji,to je ten malý rozdíl >😁
No, vidíš, a já poznám tupana, ani ho nemusím vidět, stačí když občas seskládá pár písmenek.
tak ma tesi predaj 207micky, ktora je krajsia a spolahlivejsia ako renault clio a je to velmi vydarene auto a po 206tke bude dalsou legendou :yes😒br />
samozrejme klobuk dole aj pred 3008mickou, z nepochopeneho cuda v prvych tyzdnoch po zverejneni fotiek sa po roku stal ako u peugeota byva zvykom dalsi hit.
508micka ma tiez naslapnute na dalsi bestseller :yes:
samozrejme klobuk dole aj pred 3008mickou, z nepochopeneho cuda v prvych tyzdnoch po zverejneni fotiek sa po roku stal ako u peugeota byva zvykom dalsi hit.
508micka ma tiez naslapnute na dalsi bestseller :yes:
Velká pochvala všem v redakci, zejména autorovi za tolik potřebný článek. Toto jsou nutná čísla, vždyť jak jinak si má člověk vyhodnocovat plíživě drtivé slogany - Alberte na kremaci, - a podobně.
Tři silné domácí automobilky, a je to znát. Počítám, že tam se nikdo na diskusích neposmívá tomu, že jezdí především národní produkci, to zde, příznačně pomaločesku, si každý prosťáček s ferrari na plakátu, přidá kopanec do vlastních řad.
Polo s Fiestou drží poloviční prodeje oproti domácí konkurenci, a to není vůbec špatné. Vypichuji výborného Passata, a především TOURANa... to je v kontextu domácí produkce v tomto segmentu neuvěřitelný úspěch. MB-E a BMW 5 vyrovnáni obdobně jako Fiesta s Polem, Mondeo však na Passata fatálně ztrácí... Zajímavá čísla jsou těšně před stovkou... 😄
BRAVWO TOURAN :yes:
Tři silné domácí automobilky, a je to znát. Počítám, že tam se nikdo na diskusích neposmívá tomu, že jezdí především národní produkci, to zde, příznačně pomaločesku, si každý prosťáček s ferrari na plakátu, přidá kopanec do vlastních řad.
Polo s Fiestou drží poloviční prodeje oproti domácí konkurenci, a to není vůbec špatné. Vypichuji výborného Passata, a především TOURANa... to je v kontextu domácí produkce v tomto segmentu neuvěřitelný úspěch. MB-E a BMW 5 vyrovnáni obdobně jako Fiesta s Polem, Mondeo však na Passata fatálně ztrácí... Zajímavá čísla jsou těšně před stovkou... 😄
BRAVWO TOURAN :yes:
Touran? Musíš vzít v úvahu, že ve Francii jsou MPV hodně oblíbená. C4 Picasso i Scenic jsou v TOP 10. Picasso dokonce překonává prodeje základního modelu, Scenic ztrácí na Megane nějakých 20%.
Touran je na méně než polovičních prodejích Golfu (a zhruba na čtvrtině Picassa). Co je ale důležitější, ztrácí i na C-Max, což je jeho přímý konkurent... to podle mě na velké oslavy není. Passat a Mondeo, tam je to jiná písnička.
Touran je na méně než polovičních prodejích Golfu (a zhruba na čtvrtině Picassa). Co je ale důležitější, ztrácí i na C-Max, což je jeho přímý konkurent... to podle mě na velké oslavy není. Passat a Mondeo, tam je to jiná písnička.
Vidím to právě naopak, TOURAN je vůz v karosářském pojetí velmi vzdálen referenčním francouzským představám v tomto segmentu, je to v podstatě doslovní designový protipól. O to více pak překvapují jeho čísla.
přijde ti překvapivé i to, že v Německu je podíl prodaných Touranů a Sceniků téměř stejný jen v opačném gardu?
Nejen designem je člověk živ, což je několikrát podtrženo i v kategorii MPV. Mimochodem, rozplývat se nad krásou krabice Touranu se francouzi nebudou.
Klíčová otázka je, jak definovat úspěšné prodeje v dané třídě a na daném trhu. Je zřejmé, že francouzská produkce je v nedohlednu, proto je potřeba hledat soupeře jinde. Pro VW je logickou referencí C-Max... a ten se prodává lépe. Z tohoto pohledu bych hodnotil výsledky Tourana jako zklamání, ale samozřejmě by bylo nutné znát cenovou politiku a další okolnosti, aby bylo možné dělat závěry.
Jestli to dobře chápu... ty vlastně říkáš, že na to jak je Touran špatný (nebo pro Francii nevhodný) se prodává dobře 😁... a že bys logicky čekal ještě horší výsledek.
Jestli to dobře chápu... ty vlastně říkáš, že na to jak je Touran špatný (nebo pro Francii nevhodný) se prodává dobře 😁... a že bys logicky čekal ještě horší výsledek.
Prodeje Touranu nejsou ve Francii zase tak špatné. Odpovídají celkovým prodejům a Francie je pro Touran jedním z nejdůležitějších trhů.
Evropa 2010 - MPV😒br />
Scénic: 185.850
C4 Picasso: 118.873
Touran: 94.902
5008: 70.305
Zafira: 60.027
Evropa 2010 - MPV😒br />
Scénic: 185.850
C4 Picasso: 118.873
Touran: 94.902
5008: 70.305
Zafira: 60.027
Nejsou vyloženě špatné, ale že by bylo potřeba kvůli nim jásat a volat Bravwo, to zase ne. Vycházím z toho, že VW má ambice být na většině trhů dovozovou jedničkou... a to se mu v této kategorii nedaří.
Já vidím tři pohledy na úspěšnost modelu a ani jeden z nich nevyznívá vyloženě dobře (srovnání s prodejním leaderem na trhu (C4), srovnání s konkurentem v podobné pozici (C-Max), podíl na prodejích základního modelu (Golf)).
Já vidím tři pohledy na úspěšnost modelu a ani jeden z nich nevyznívá vyloženě dobře (srovnání s prodejním leaderem na trhu (C4), srovnání s konkurentem v podobné pozici (C-Max), podíl na prodejích základního modelu (Golf)).
950 prodaných kousků je výborné číslo.... Podobně zaměřená DS4 má 1200ks, což není velký rozdíl s ohledem na to, že se jedná o francouzský trh.... :yes:
to je pravda, otazkou ostava ako to alfe dlho vydrzi lebo alfa zvykne mat modely, ktore sa predavaju rok dva bombovo a po troch styroch rokoch je nich kraksna ktoru uz nikto nechce 😉
Prodeje DS4 se teprve rozbíhají... podívej se na DS3, která směle konkuruje Golfu 😄. DS4 tak úspěšná nebude, ale věřím, že na konci roku bude na dvojnásobných číslech než Alfa.
Mě to zas tak výborné nepřijde, mainstreamová konkurence je o kus jinde, a julču poráží i výběhový 1er.
tak výběhové/nevýběhové... furt je to BMW s vydatnou porcí image, čili má jaksi vyšlapanou cestičku (zvlášť, když se to podpoří nějakýma akčníma cenama). Alfa s Giuliettou začíná defacto z ničeho, takže považuju za úspěch, že je prodejně srovnatelná třeba s tím BMW nebo DS4 (která teprv nabíhá do prodeje.... jistě...).
A i když ty prodeje vztáhneš ke Golfu, tak Alf se prodá ca 4x míň.... Čili kdyby to tak bylo všude v Evropě, tak při prodejích Golfu 400 tisíc by to pro Alfu bylo 100 tisíc ks, což je na její poměry výborné číslo....
Furt je vidět že to auto se chytlo mnohem líp než třeba Mito,které prostě na A1 nebo Mini prodejně vůbec nemá.... (v té Francii)
A i když ty prodeje vztáhneš ke Golfu, tak Alf se prodá ca 4x míň.... Čili kdyby to tak bylo všude v Evropě, tak při prodejích Golfu 400 tisíc by to pro Alfu bylo 100 tisíc ks, což je na její poměry výborné číslo....
Furt je vidět že to auto se chytlo mnohem líp než třeba Mito,které prostě na A1 nebo Mini prodejně vůbec nemá.... (v té Francii)
Je zajímavé, jak se Peugeotu podařilo stát se jedničkou. Základní modely jsou celkem vyrovnané (207 vs. Clio, Megane vs. 30😄. Scenic drtí 5008 a 508 zase Lagunu, 107 je z neznámých důvodů daleko za Twingem i C1. Zásadní rozdíl ale dělá 3008, u nás ne úplně častý konkurent Qashqai. Zdá se, že tenhle recept docela dobře funguje i ve Francii...
Domácí trh je domácí trh, pololetní prodeje Latitude před Octávií žádným velkým překvapením nejsou... stejně jako je potřeba se smířit s tím, že domácí automobilky tohoto efektu využívají při nastavení cen.
Domácí trh je domácí trh, pololetní prodeje Latitude před Octávií žádným velkým překvapením nejsou... stejně jako je potřeba se smířit s tím, že domácí automobilky tohoto efektu využívají při nastavení cen.
Je vidět, že nové modly Peugeotu konečně ukazují, že se vše vrací, tam kam to patří a vnímá se to i na domácím trhu. Peugeot začal s obnovou modelů a se záváděním nových je vidět, že se trefil. Moc mě neoslovovaly modely jako 307,308 před fl, 407, 206, 207. Ty šli popravdě lehce kolem mě. Neměli to co ve své době nabízeli třeba 406, 306, 607. To byly ve své době skvosty a ještě dnes je na 406 krásný pohled. Takže jsem potěšen, že modely jako je 508,5008, RCZ a podařený fl 308 se dostali opět do podvědomí a bodují. Už jsem se bál, že moje další auto si u Peugeotu asi nevyberu, ale teď vím, že nejspíše ano.
Až na to, že ten RCZ je pořád ještě položen na základech právě končícího jazyku Peugeotu s jeho velkými a plasticky tvarovanými příděmi.
Je fakt, že poslední produkty z produkce PSA jsou zajímavá auta. Taky bych si tady dokázal vybrat (a to máme v rodině 4x Škodovku, Passata a Lupo 😊), protože s přibývajícími léty my důchodci už přeci jen sázíme na komfort (a spotřebu)....
Netreba zabúdať aj na tretiu domácu značku, a to citroen, ktorá mala medziročne najväčší percentuálny nárast predaja. A hlavne štart u nás v diskusiách toľko zatracovanej DS4 je viac ako dobrý (zrejme francuzi nemajú problém zo zadnými okienkami 😄 )
... na to, že už je to hodně výběhový model, který dostane příští rok novou generaci, je to až neuvěřitelné, jak se drží :yes:
Protože jsou skladovky pod 400.000.
a ty samozřejmě tvoří 99% prodejů, že? >😁
99% asi ne, ale procento skladovek bude určitě hodně vysoké. Jen na oficiálních stránkách je 54 skladových A3 a dalších 17 předváděček. A třeba nová 1.4TFSI za 568 je pořád dobrá nabídka, Octavia Elegance se stejným motorem stojí 530.
To se nedá... >😁 >😁 >😁 ... Jsi si vědom, že jsi v diskusi o FRANCOUZSKEM trhu, kde se prodalo 1123 kusů Audi A3? Pokud by skutečně šlo pryč i těch 54 skladovek, které jsi nejspíš našel na audi.CZ, tak 54/1123 dává celých 5% podílu skladovek... jasně, že chápu, jaks to myslel, ale je to zábavné, jak sis popletl diskuse >😁
Francouzský trh detailně neznám, ale předpokládám, že slušné prodeje budou mít stejný důvod jako u nás - nízké ceny zejména skladových vozů v kombinaci s jejich širokou nabídkou. Toť vše...
(byť nám to výrobci komplikují - viz 508 aj.)
zatímco ve střední a nižší střední domácí výrobci drtivě dominují, ve vyšší střední zvládají sotva držet krok se špičkou, což svědčí o tom, že i patriotismus má své meze
nicméně i tak v roce 2011 latitude přesvědčil více zákazníků, než 5
PS marně hledám A6 😉
zatímco ve střední a nižší střední domácí výrobci drtivě dominují, ve vyšší střední zvládají sotva držet krok se špičkou, což svědčí o tom, že i patriotismus má své meze
nicméně i tak v roce 2011 latitude přesvědčil více zákazníků, než 5
PS marně hledám A6 😉
Asi to bude tým, že francúzi to vo vyššej strednej zabalili...a latitude zrejme ani oni samí neradia ani medzi vyššiu strednú, a ani medzi francúzske auto 😄, takže čo sa týka toho patriotizmu...zrejme aj u ních má svoje hranice a samsung je už za tými hranicami >😁
A to ze jejich automobilky obsadili první místa je snad pochopitelné..