U Marcedesu jeste jeden stoji. 50 let, od doby, kdy se clanek zacal pouzivat v kosmicke technice, se s tim automobilky chlubi na vystavach. A najednou je z roku na rok po legraci. Alespon je videt, ze to, az na cestne vzjimky, nemyslel nikdo vazne. To nebyl vyvoj technickych prototypu. To byl vyvoj marketingovych exponatu aby show bylo vetsi a lesklejsi.
A teď to s autama na baterky myslí vážně? Ta se vyrábějí už přes 100 let. Nejlepší by bylo, kdyby pořadatelé výstav vyhlásili už dopředu téma pro koncepty na nějaké 2 roky. Navrhuji auta na lidský pohon. Tedy na šlapání, Ferat může zůstat v muzeu. :-)
...jde docela důsledně (až na motor!) ve šlépějích svého předchůdce (G5R32): 4-motion, lamelový design přední části s absencí mlhovek, středový dvojitý výfuk..., ale např. pedály a nášlap už jsou (na rozdíl od R32) naprosto identické s GTI... i malé úspory se zřejmě počítají...
Já zde navíc vidím pravděpodobné výrazné zlepšení jízdních vlastností díky méně hmotnosti na předních kolech. Přeci jen ten 6ti vál dříve....
Bude záležet na ceně, ale vidím v tom "rozumější" alternativu třeba k WRX265 a jsem zvědav "o kolik" bude "horší" proti FFRS
Jasně, psal jsem "až na motor", myšleno se všemi veskrze spíše kladnými důsledky...
Myslím si, že proti (o 35PS) silnějšímu FFRS bude ještě mnohem použitelnější pro běžné ježdění, a to nejen díky 18" kolům, 4-motion, možnosti 5dv. i DSG a spoustě dalších možných "extras" z G6...na které u FFRS musí každý "zapomenout"...
No sláva! A 4x4 s automatem bude taky? Pak je to dokonalost sama! Jen mám obavu, aby se to bez toho kára na sedadlech dostalo pod jedničku a člověk neskočil pomalu do STi. (teda čistě hypoteticky já) ;-)
Ano, 4-motion a možnost DSG bude taky..., kolikrát to chceš ještě napsat...
Pro tebe STI..., to si děláš pr.del, ne..., to je pro tebe tak auto dobré na svezení, ale ne (i) na běžnější ježdění...
Vím, že ne, ale do STI DSG ani adaptivní podvozek (a spoustu dalších věcí) nedostaneš ani za zlaté prase... >:-[]
Základ by mohl být někde kolem 800 tis., ale určitě spíš nad než pod tím...je klidně možné, že třeba i 850 tis.
Proti GTI to má v základu hlavně ten 4-motion, xenony a zadní ledlampy... a taky těch +60PS...
To je sice pravda, ale u STi bych zase dsg a adapt. podvozek ani neočakával, tam je to o tý větší radosti z jízdy, ale to chce vyzkoušet, pokud by se člověk rozhodoval... 800 to asi nevidim... tam bude spoustu možností příplatků a u STi si max. vybereš barvu rádia.
Buď jsem slepý, nebo má redakce opravdu nějaký mindrák z italských aut. Fiat (Grande) Punto Evo jsem prostě ještě neviděl ani na jedné fotce, přičemž si myslím, že aspoň tu by si od redakce zasloužilo, když už stačila ukázat a (p)opsat kde co. Tuším, že dokonce i v ČR se punt prodá víc než třeba Seatů Leon Cupra nebo Rolls Royceů Ghost.
Pokud jsi nedočkavý, tak tady [odkaz] najdeš 100% objektivní test ožralého servisáka a tady [odkaz] nenápadný PR článek, aby sis mohl o autorovi udělat malou představu.
A pokud by jsi chtěl vědět čím vším trpí Fabia II, tak její zápory najdeš [odkaz] úplně dole v sekci "Mínusy"
Jen nerozumím tomu, proč to dali ke Grande Puntu ... :-)