Italský výrobce supersportů Lamborghini rozšířil ve Frankfurtu model Gallardo o otevřenou verzi Spyder. Je to zhruba dva roky po tom, co byla poprvé veřejnosti představena verze Gallardo Coupé.
Někdo má rád vítr ve vlasech. >:-[] Mě osobně cabria taky neberou, protože mě sere to plácání do hlavy, ale někdo zase nezná lepší pocit. Mě fakt vadí i stáhnutý okýnko za jízdy. :no:
Mě vlasy rychle mizí a tak ocením bezvětří... Ale i přesto, mě se kabria prostě nikdy extra moc nelíbila a vlastně jediný auto, co je lepší jako cabrio je podle mě Z4. A když stahovačku, tak jedině pevnou a la Mercedes. A je to vyřešený.. Když chceš průvan, tak si spustíš a když ne, tak to vypadá jako normální auto.. Nelíbí se mi ty obrysy konstrukcí pod plátnem.. Prostě Coupé vypadá diametrálně líp.
Jen VELMI málo kabrioletů s pevnou střechou vypadá dobře. V tomhle směru mi plátěná střecha jde ke kabriu líp. Je to taková tradice. Jasně že z praktického hlediska je lepší střecha pevná, ale...
No já to beru všechno do jedný kupy... Třeba malý auta ty takzvaný CC by asi vypadala líp s plátnem (třeba P206), ale velký ne. Třeba SL je úplně ten nejlepší případ a nejlépe vypadající.. a XK, to ještě současný, vypadá x krát líp jako kupé, resp. jako convertible je taky hezký, když má sundáno, pak jo, ale když to nandáš, tak tam prostě není ta krásná splývavá záď jako u coupé. A kupovat si klasický auta jako cabrio úpravy mi přijdou vyhozený peníze.. napadá mě třeba A4. Ta je sice docela pěkná, ale...
Ale, ale... ale ne :-) Já chápu důvody lidí, kteří si kupují klasická auta jako cabrio. Psal jsem to, tuším, pod Astrou CC. PS: Když má sundáno, tak to není vždycky hezčí >:-[]
furt lepší než kdyby fotil chlapy.jinak myslím, že jet 300 se stáhlou střechou je stejná hovadina jako fénovat se ve vaně(nikdy sem se nefénoval, to jen tak pro pořádek)...Jinak myslím, že Micek je zvyklej na otevřený vozy....