Jak vypadá výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania?
1
/
15
Prohlédnout znovu
Jak vypadá výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania?
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
V přípravně dochází k drobné úpravě rámu vozidla a přemístění nádrží dle požadované nástavby
|
Ladislav Černý
Rámy nástaveb vznikají z hliníkových profilů spojených nerezovými prizmatickými jednotkami. Na fotografii dělníci vkládají kabeláž.
|
Ladislav Černý
Na rám podvozku Scania navazuje eloxovaný pomocný rám udělaný na míru patřičné nástavby
|
Ladislav Černý
Ovládání hasičské nástavby ze zadního panelu nám vysvětluje ředitel Jahelka
|
Ladislav Černý
Plechy se k rámu již nenýtují, současná lepidla již mají větší pevnost
|
Ladislav Černý
Výbava pro vyprošťování lidí zahrnuje mimo jiné hydraulické nůžky a roztahovák
|
Ladislav Černý
Vyzkoušeli jsme si zadní část posádkové budky Scania z pozice zasahujícího hasiče
|
Ladislav Černý
Každé vozidlo vyžaduje přibližně pět až deset tisíc pracovních hodin
|
Ladislav Černý
S ředitelem Jahelkou jsme si velmi porozuměli, v nákladních vozidlech je jako ve svém živlu
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý