První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1
/
24
Prohlédnout znovu
První vlastní motor V6 Opelu má 30 let. Tohle byste o něm měli vědět
1993 Opel Vectra V6
|
acz
Dlouhý rozvodový řemen pohání čtyři vačkové hřídele. Vodní pumpa je roztáčena plochým řemenem.
|
Opel
Šestiválec ECOTEC Opel primárně zamýšlel pro pohon modelů s motory uloženými vpředu napříč. Proto se kladl důraz na kompaktní stavbu, o čemž svědčí úhel rozevření řad válců pouhých 54 stupňů. Později vznikla verze pro podélné uložení.
|
acz
Opel V6
|
Opel
S verzí pro podélnou zástavbu pro omegu dorazilo nejen zcela jinak udělané sání, ale také větší verze s objemem 3,0 litru. Ta se nikdy nenabízela pro příčnou aplikaci.
|
Opel
Ecotec-V6 pro Omegu B
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel Vectra V6 1993
|
acz
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Opel V6
|
Opel
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný