Proč se při crash testech bourá jen padesátkou? Odpověď je překvapivě jednoduchá
1
/
20
Prohlédnout znovu
Proč se při crash testech bourá jen padesátkou? Odpověď je překvapivě jednoduchá
Škoda Fabia
|
Euro NCAP
Bezpečnost aut ve světě: Rozdíly jsou propastné
|
Global NCAP
Euro NCAP: Dacia Jogger
|
Euro NCAP
Euro NCAP: Dacia Jogger
|
Euro NCAP
Euro NCAP: Dacia Jogger
|
Euro NCAP
Euro NCAP: Dacia Jogger
|
Euro NCAP
Čelní náraz do pevné překážky
|
Euro NCAP
Fiat Seicento
|
Euro NCAP
Škoda Fabia
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Toyota Yaris Cross
|
Euro NCAP
Toyota Yaris Cross
|
Euro NCAP
Euro NCAP Citroën C4
|
EuroNCAP
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech