Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: GAZ v nové době: Vedle užitkových aut i výroba Škodovek

GAZ začal svoji historii výrobou nákladních aut, na něž se zaměřuje dodnes. Vedle toho však vyrábí osobní auta i pro mnohé západoevropské automobilky.
Zpět na článek
30. 11. 2016 09:02
30. 11. 2016 12:15
30. 11. 2016 12:29
30. 11. 2016 14:16
30. 11. 2016 16:27
30. 11. 2016 22:05
30. 11. 2016 22:15
30. 11. 2016 23:44
1. 12. 2016 10:24
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 08:59
Volha v 90.letech
není moc pravda že by produkce Volhy klesala, ona po rozpadu SSSR dokonce stoupla, nicméně pak už to bylo kolísavé, ale zájem o ní pořád byl.
Škoda že se nepovedla sériová produkce auta jako Volha 3105 , což bylo na svou dobu moderní auto (4x4,V8), bohužel bylo vyrobeno jen 55 aut.
[odkaz]
[odkaz]

To samé Volha 3111, kde bylo vyrobeno asi 500 aut. V této volze jste mohli mít i motor V6 Toyota....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Jen pro informaci, v roce 2004 bylo vyrobeno 70 000 Volh.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
30. 11. 2016 10:58
Re: Volha v 90.letech
první dva odkazy 3111 nejdou ;-)
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 09:02
Čajky
výrobu M-14 Čajky bohužel zatrhl bláznivý Gorbačov už v dobách sojuzu a to v roce 1988 jako součást své pomatené kampaně v rámci perestrojky kdy chtěl bojovat proti elitářství a výhodám privilegovaných...
Rozbalit vlákno
8
30. 11. 2016 12:15
Re: Čajky
Tak díky tomu "pomatenému Gorbačovovi" tu ještě dnes neryjeme pod bolševikem pusou v zemi, takže s jeho odsuzováním bych byl velmi, velmi opatrný! :-!
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 12:29
Re: Čajky
Některé Gorbiho kroky byly mírně řečeno sporadické a jiné přímo pošahané, ale proti gustu....
30. 11. 2016 14:16
Re: Čajky
Gorbacov nemel moc na vyber, pac SSSR se proste hroutila, jak politicky, tak hlavne ekonomicky. Uvedomil si, ze ani silou armady se to udrzet neda.
30. 11. 2016 16:27
Re: Čajky
Jasně, proti gustu... Všichni tady dávno víme, že ty hrozně lituješ, že u nás přišel listopad 89, protože před ním jsme se tady dle tvých vejšplechtů měli skvěle a teď naopak většina národa hrozně trpí, ale věz, že spousta Čechů má naprosto opačný názor! :-)
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 22:05
Re: Čajky
Gorbačov není ten kdo by se měl obdivovat a režim ve formě co byl před rokem 1989 by dnes existoval nemohl, to je nemožné. Takže nemohu litovat že došlo na podzim 1898 k pedání moci ze strany KSC disidentům (za oficiálního doporučení KGB a Gorbiho).
30. 11. 2016 22:15
Re: Čajky
Já jen říkám, že Gorbačovovi má být český národ hodně za co vděčný (stejně jako třeba Reaganovi samozřejmě). Kdyby totiž v Kremlu v roce 1989 šéfoval sovětškému polytbyru nějaký šílenec typu Brežněva, tak by v celé východní Evropě došlo k příšernému krveprolití a o svobodě, demokracii a slušné životní úrovni jsme mohli dál jenom snít. :-(
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 23:44
Re: Čajky
Tak Brežněv byl ještě větší magor jak Gorbi, zejména co se týče jeho nic nedělání a naboptnání korupce. Ton on přivedl sojuz ekonomicky ke krachu...Gorbi to jen perejstrojkou dorazil
1. 12. 2016 10:24
Re: Čajky
Je smutné, že jsi tak prostou věc ještě pořád nepochopil. SSSR dovedl ke krachu debilní komunistický SYSTÉM, který nikde na světě nefungoval a nefunguje. Ke krachu by tato bolševická idiocie v Rusku dospěla, ať už by byl v jeho čele kdokoliv. Snaží se totiž popřít základní přírodní, resp. ekonomické zákony lidské civilizace. :-!
Avatar - cechblog
30. 11. 2016 20:15
TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
>:D >:D >:D neuvěřitelné, Poběda prý vlastní konstrukce >:D >:D >:D celá továrna Opelu byla v Německu rozmontována a dovezena do SSSR včetně výkresové dokumntace Opelu Kapitän, protože neuměli okopírovat vše, osadilo to prahistorickou technikou z Forud AA a vznikla Poběda, Carevna je zase Ford Mainline, Volha 24 byla špatnou kopií Fordu Falcon, to byly osobáky, teréňáky zase dělali podle Jeepu a náklaďáky podle amerického Studebakeru, prostě ruští komunisti co neukradli nebo neokopírovali na to se nezmohli, čest výjimkám jako byla licence Fiatu >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
20
30. 11. 2016 21:46
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Prototyp Pobedy bol dokončený v 1944. Dizajn karosérie Gaz 21 je naozaj inšpirovaný mnohými americkými modelmi, ale určite to nie je kópia. Pri Gaz 24 a Falcone už musíš mať poriadnu fantáziu, aby si ich stotožnil.
Ináč používaš bolševický spôsob propagandy. Malá časť pravdy, zvyšok polopravdy, lži a omyly. Tá premiestnená továreň, to bol Opel Kadett a Moskvič.
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 22:01
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
nech ho, je to fanatik co lže, vytrhává věci z kontext a je hloupý a ubohý. GAZ Čapajev vůbec nevychází z Willysu ale byl inspirován vozem značky Bantam, ale to hloupý fanatik neví.

Ani jeden GAZ, ZIS, ZIL či ZIM není přesnou kopií 1:1 s žádnou amerikou, motory jiné, nepasuje ani jeden díl karoserie, vše je jiné a způsobené pro ruské cesty. ZILy měly dvojitý systém chlazení a dobíjení, která amerika to má? Pojd mi jí ukázat, žádnou neznam.....
Avatar - cechblog
30. 11. 2016 23:02
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Kde lžu? O Čapajevu se můžete dočíst např. v The Encyclopedia of Weapons of World War II, je online staší si vyhledat v knize heslo GAZ 67.
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 23:15
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
GAZ 67 Čapajev byl první terénním vozem značky, psal si že terénáky byly okopčené Jeepy, ale Bantam není Jeep Willys. Víc aspon co píšeš?
Avatar - cechblog
30. 11. 2016 23:22
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
blbe korunovaný, první byl NAZ (GAZ) 64 a o GAZ 67 (které se říkalo Čapajev nebo také ChBW, tedy „Choču byť Willysom“) a o historii pojmenování Jeep si něco přečtěte v té encyklopedii, od 1941 vozy nesly oficiální pojmenování Jeep Willys a ten byl vzhorem pro 67 neboli Čapajev, 64 se Čapajev neříkalo, takže nevíte ani jaký model byl první, ani nevíte k jakému modelu se vázalo pojmenování Čapajev, trapné, ale u vás běžné
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 23:40
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Bantam BRC-40 není 100% shodný s vozidle Willys-Overland Jeep MB. To na wikipedii nepíšou vid, molodče.

GAZu 64 bylo vyrobeno asi tak 5,5 kusu, prvním opravdu sériovým vozem byl až 67 Čapajev (vyrobeno 100 000 aut), proto sem 64 vůbec nezminoval, wikipedisto
Avatar - cechblog
1. 12. 2016 01:13
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
>:D >:D bolševiku, zase jste to ***, z toho se už nevylžete >:D >:D ale tupé nevzdělnané hovadiny plácat nepřestáváte, modelu 64 se vyrobilo 684 kusů, čím se dále ztrapníte >:D >:D
Avatar - Barrichello
1. 12. 2016 10:28
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Jasně, 684 ks je na vojenský offroad opravdu úctyhodné číslo, skutečně, zejména proti těm skoro 100 tis Čapajevům, vid >:D >:D >:D
Avatar - cechblog
1. 12. 2016 23:48
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
představte si ten pocit bolševici, až ukončíte svůj odporný život, nikdo už ty bolševické tuposti nebude po vás šířit a za vámi bolševiky se zavře voda, krásná představa, škoda, že vám ti kapitalisti prodlužují tak život, za vaší vlády byste už všichni pochcípali
Avatar - Barrichello
2. 12. 2016 00:02
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
To co kdo komu přeje se obyčejně stane jemu >:D >:D

Největší bolševik si tu ty sám, stalinisto >:D Používáš přesně jejich metody
Avatar - cechblog
30. 11. 2016 23:02
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Opel, kterému Poběda "z oka vypadla" byl modelem z 1939, z odvezení strojního vybavení a dokumentace se nevylžete, nikde nic nepíšu o přesných kopíich, toho mužik nikdy nebyl schopen, dnes se mluví také o čínských kopiích nebo plagiátech a přitom tyto auta nemají technicky nic s předlohou společného, zaostalá země se snaží neuměle napodobit předlohu, kterou kopíruje, to je jasné všm kdo nemá rudo před očima, což by evidentně máte
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 23:13
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Jasně, země, která jako první uměla zpracovávat titan tak, žie toho amíci vůbec nebyli schopni, která má sodíkové jaderné reaktory, byla první v kosmu atd by neuměla okopčit auto 1:1, hehehe. Jasně, zas dneska perlíš

Prozradím ti malé tajmenství: to auto 1:1 by vydrželo tak s bídou 60-70% toho co vydržela vlastní , díky zesílené kontrukci, přizpůsobení ruským cestám a navíc byla výrobně levnější a kvalitnější. Narozdíl od Cadillacu či Lincolnu, který bouchal na lince portorikánec sjetý crackem tohle byla ruční výroba speciálního týmu odborníků. Asi proto tododnes jezdí a ta čajka resp. ZIL dodnes stojí an trhu veteránů cca 3-15 milionů Kč >:D >:D
1. 12. 2016 10:00
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Taký spôsob má preto, že to JE boľševik. je pomerne známe, že po akomkoľvek prevrate sú väčšinou najhlasnejší kritici a najhorlivejší pomocníci nových poriadkov (nech sú akékoľvek) prevažne osoby nejako s minulým režimom spojené ... Toť vysvetlenie jeho blbostí a štýlu.
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 21:57
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Zoufalý lháři a fanatiku, máš v tom hokej.

Opel Kapitan byl válečná kořist a vybaní továrny Opel bylo převezeno do AZLK Moskvič, nikoliv do GAZu. Na vozy GAZ A a GAZ AA byla koupena řádná licence od Forda.
A Poběda má s Oplem společnýho tolik, co Chevrolet Corvette s Lotusem Elise >:D

Stějně tak byla ještě za cara koupena čádná licence na AMO F-15 od Fiatu, to samé na LADY, Od Buicku byly koupeny motory pro nákladní ZILy a technologie pro sosbní ZISy....

Co se týče válečné kořisi, američni odvezly celé továrny na rakety a vojenskou techniku vč vědců do USA, Sojuz jen dělal to samé. Navíc za počty lidí, kteří skopčáci zabili, kolik vesnic, majteku zničili to byla hoodně slabá náplast. Kyby toho odvezli 15x tolik, bylo to furt málo.
Avatar - cechblog
30. 11. 2016 23:19
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
jasně a proto Poběda vypadá takto: [odkaz] a Opel takto: [odkaz] co nám ještě povíš bolševiku
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 23:28
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Zajdi k očnímu, bude to chtít nový brejle a stejně jako ten Opel vypadlo dalších 20 amerik ze 40 a 50 let >:D Technicky to s Oplem nemá společnýho ani šroubek a kastle je úplně jiná
Avatar - Barrichello
30. 11. 2016 23:35
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
ani tomu co se dočteš na wikipedi, bez které bys věděl naprostý kulový nejsi schopen prozumět

It was the first Soviet passenger car not copying any foreign design, and moreover it introduced most modern ponton styling, with slab sides, preceding many Western manufacturers.[5] Only the construction of the monocoque body and the front suspension were partially influenced by the 1938 Opel Kapitän,[5] yet even they had their own distinctive features.
1. 12. 2016 10:01
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Ak v tomto vidíš Opel ... tak by si k tomu očnému mal vážne ísť - ty tupé boľševické ...
Avatar - cechblog
1. 12. 2016 23:44
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
další bolševické hovado, kolik se vás tu ještě sletí
2. 12. 2016 06:09
Re: TO JE SÍLA, TO JE ZASE TUPÝ ČLÁNEK
Niet väčšieho boľševického hoväda nad cechbloga a navyše je aj pomerne slepý ... Ale to je u neho obvyklé >:D
Avatar - jozephko
1. 12. 2016 08:54
Kombík GAZ-24 mohol byť aj 7-miestny
Málo sa o tom vie, ale niektoré kombíky GAZ-24 (či všetky to neviem posúdiť) mali za zadnými sedačkami ešte tretiu, sklopnú a relatívne úzku lavicu. Keď bola sklopená, tak pôsobila ako súčasť kufra - presne ako u súčasných MPV a SUV.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0