jj
A TENDLE KOREJEC CO NENÍ NAŠINEC SE PROSTĚ NECHYTÁ, PROTOŽE SI Z NĚHO DREVENICU NEMÓŽU NAPÁJAŤ AJ 2 TÝŽDNE !! [odkaz] [odkaz] SÚDRUHOVJA CHÁPTE?? KOREJEC LEN ŽEREaSERE [odkaz] !! A CHYBÍ MI 17" OBRAZOVKA [odkaz] NAŠTORCoe KERÝ KOREJSKÝ ÉRO TU STUPIDNÍ PALUBOVKU PROJEKTOVALO??
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D:yes:
ani toyota by nedokazala predavat konkurenta S klady pod svojim mainstreamovym logom toyoty a tak po vzore Lexusu ( toyota ) ale aj Infiniti ( nissan ) je predaj luxusnych aut od hyundaia pod logom Genesis spravne rozhodnutie..... ved vw phaeton by vedel rozpravat ako "lahko" sa predava mainstreamove logo v premiovych vodach ;-) .. proste to fakt nejde.... Genesis takto moze preniknut nebadane a potajomky a uplne s cistym stitom do teritoria kde mame MB BMW Lexus Jaguar Infiniti a pritom nic nestratit zo svojej prestize kedze uz nenesie logo hyundaia... ano toto je cesta nepremiantov do premiovych vod... a obavam sa ze vw ak sa chce presadit v tychto vodach... tak ma o com premyslat.... lebo s logom ludoveho auta to nikdy nepojde ... casom ked presustruje dalsich par melonov na to uz mozno pride alebo s tymto segmentom skonci uplne .. uvidime
inde som uz videl aj fotky z interieru.... tak snad ich doplnite... vyzera to vazne presvedcivo... tesim sa na porovnanie velkeho G s S kladou :yes: edit... uz nieco v galerii pribudlo ok ;-)
Prvy urcite nie. Myslim, ze vzhladom na celkom slusnu historiu naozaj luxusnych modelov Hyundai mozeme konstatovat, ze redakcia zase nezvlada elementarne znalosti, ktore moze citatel ocakavat od profesionalnych novinarov.
1. Genesis sa vyraba od roku 2009 - luxusne auto na urovni konkurencnej premie.
2. Hyundai vyraba od roku 1999 model Equus, full-size limuzinu - co je luxusny model na urovni konukrencnej premie, akurat je vacsi ako Genesis.
Tak to asi bude problém v tom, že jste článek jen přeletěl. Nepřečíst si ho pořádně a následně mě obvinit, že byl upraven, mi přijde poněkud sprosté. :no:
V titulku i v textu je to stále stejně správně. Právě ten první odstavec, který jste "přeletěl" totiž nadpis vysvětluje. Nyní už je G90 bez emblému Hyundai a nemá každý z modelů svou vlastní identitu, vyjádřenou vlastním logem. Proto je v nadpisu slovo OPRAVDU.
ale k spicke to ma este daleko, nie ze by motory boli vylozene slabe, ale take vtkony mala s-klasa pred 25 rokmi. A iba trojzonova klima, to sa bude panstvo vzadu hadat aka ma byt teplota? Alebo kluci korejski rataju ze pan vozu si vzadu bude vozit len svoju metresu ktora nebude moct do nicoho kecat? >:D neviem neviem
Vypadá to tak. Hyundai se o to nesnaží první rok a musí se mu nechat, že se nevzdává. Přejmenovaní byl určitě dobrý krok, pro asijskou prémii nutný. Nedávno se diskutovalo pod Golfem R o tom, že je jeho výhodou nenápadnost. To je u HH přinejmenším diskutabilní, ovšem u této korejské alternativy S-klasse tomu tak jistě bude. Kdo se chce vozit jako král a nevypadat u toho nabubřele, bude moci zvolit kromě obstarožního Phaetonu třeba Genesis :-)
podla mna v reale zase genesis az taky nenapadny nebude.... tieto "umele" fotky dost klamu... a nazivo by som som nebol prekvapeny keby z toho bola celkom atraktivna limuzina... uz terajsi hyundai genesis je nazivo hodne pekny majestatny a na fotkach pritom tiez nevyzera az tak krasne a nejako vyrazne....
chcelo by to lepsie a hlavne realnejsie fotky kdesi na ulici nafotene .... lebo tieto promo fotky a pocitacove snimky vzdy trosku "klamu" oko
ale inak da sa suhlasit s tym ze kto chce S kladu asi nepojde po genesise aj keby mal viac miesta na nohy ... a naopak ... je to o selekcii a o tom co preferujes...... je to aj o deleni si jedneho velkeho chutneho kolaca zvany luxus .... ja napriklad ako zakaznik neprahnuci vyslovene po MB a nemeckej skole by som nemal s Genesisom problem a vedel by som si ho predstavit ako luxusnu limuzinu .....
To je jeden pohled, ale stejne tak si to muze koupit pozer, ktery se za kazdou cenu potrebuje vozit v luxusnim a silnem aute, ale nechce se mu dat penize za zavedene znacky. Zase je pravda, ze vzhledem k tomu, jakym tempem mizi z mainstreamu velke motory, tak podobna premiova auta mainstreamovych vyrobcu by mohla byt pro nektere zakazniky posledni nadeji.
Vazne je pozer niekto kto neda 100+ tis. Eur za Mercedes S, ale da napr. 80+ tis. Eur za tento Genesis? Nie je to skor racionalny kupec, ktory si nutne nemusi udrziavat spolocensky status?
Ja som mal za to, ze definiciu pozera splna niekto kto si kupi zakladne BMW 316 s puklicami, len aby mal spravnu znacku a nie opacne...
a i velmi dobrá nabídka motorů. Je dobře že přibyla další konkurence D3. Pokud nabídnou pěkný interiér a slušnou kvalitu, tak je to zajímavý hráč na trhu :yes::yes:
Dokonala zhoda?
Tvar - Genesis ma "vykrojenie" do zadneho blatnika, S-klasse v podstate jednoliate svetlo
Grafika - Genesis vertikalne ulozenie, S-klasse horizontalne
Ale v podstate mas pravdu, na oboch autach su zadne svetla z prevaznej casti cervene ;-)
Auto, které má mít 2,5 tuny a s motory okolo 200kW (na danou extratridu a hmotnost nic moc) má mít sprint za 6 sekund? Ani náhodou... To by to auto muselo mít o tunu méně.
Kde? Třeba tím, že jsem si přečetl článek. Ty asi ne, že?
Citace 1:
Základní motorizací, která ale asi moc velký zájem nevyvolá, je atmosférická Lambda V6 GDI 3,8 l se 170 kW a 397 N.m, jakkoli má zrychlení na stovku jen 6,9 s. Ta bude mít totiž s minimálně 2420 kg vážícím autem spoustu práce.
Citace 2:
... a pokud dáte hodně na prestiž, pak bude jasnou volbou Tau V8 5.0 s 229 kW a 520 N.m. S ním už sedan váží bez 5 kg 2,6 tuny, ale stovku pokoří za 5,7 s
A nevím jak to vidíš ty, ale pro mne je 170-229kW a 2,5 tuny přeci jen podstatný rozdíl oproti 270kW a "skoro 2 tuny".
Takže je to jasné, někdo v domnění že údaje v Kw jsou v PS je ještě jednou "přepočítal" na kW.
370PS - 272kW (x 0,735 je 200, viz. článek)
315PS - 231kW (x 0,735 je 170)
425PS - 313kW (x 0,735 je 230)
A tady potvrzení z jiného zdroje:
"Pod kapotu dvouapůltunové vlajkové lodi korejské značky je na výběr ze tří zážehových motorů: V6 3,3 litru T-GDI (370 k a 510 Nm); V6 3,8 litru GDI (315 k a 397 Nm); nebo V8 5,0 litru GDI (425 k a 519 Nm). Osmiválec s točivým momentem 519 Nm umožňuje sedanu zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy"