Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Genesis G90: První opravdu luxusní Hyundai je tady

Po sérii teaserů se nyní oficiálně představuje Genesis G90 - nejluxusnější produkt koncernu Hyundai. Bude mít Mercedes starosti?
Zpět na článek
9. 12. 2015 12:00
9. 12. 2015 12:20
9. 12. 2015 12:10
9. 12. 2015 12:26
9. 12. 2015 12:16
9. 12. 2015 12:22
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
9. 12. 2015 14:39
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
9. 12. 2015 12:42
9. 12. 2015 13:16
9. 12. 2015 13:28
9. 12. 2015 22:13
10. 12. 2015 10:25
Avatar - Romeo
9. 12. 2015 12:00
HYUNDAI
Hyundai porovnavat s Mercedesom....odvazne.......uz ten nazov HYUNDAI...nieeeeee :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CarlosOstrava
9. 12. 2015 12:09
Re: HYUNDAI
proto to není Hyundai, ale Genesis G90 ;-)
Změna je přesně kvůli lidem jako jsi ty...
Avatar - Romeo
9. 12. 2015 12:20
Re: HYUNDAI
...ech i logo si pozicali od Astonu.....nieeee :no:
9. 12. 2015 12:30
Re: JA HO POROVNAL S FASCINÁCJOU NA KOLESÁCH ...
jj
A TENDLE KOREJEC CO NENÍ NAŠINEC SE PROSTĚ NECHYTÁ, PROTOŽE SI Z NĚHO DREVENICU NEMÓŽU NAPÁJAŤ AJ 2 TÝŽDNE !! [odkaz] [odkaz] SÚDRUHOVJA CHÁPTE?? KOREJEC LEN ŽEREaSERE [odkaz] !! A CHYBÍ MI 17" OBRAZOVKA [odkaz] NAŠTORCoe KERÝ KOREJSKÝ ÉRO TU STUPIDNÍ PALUBOVKU PROJEKTOVALO??
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - pelikoš
9. 12. 2015 13:13
Re: JA HO POROVNAL S FASCINÁCJOU NA KOLESÁCH ...
to jim ale nepomůže :no:
Avatar - Bubáq
9. 12. 2015 12:03
To je Schreyer už v důchodu?!
Genesis = back to boredom...bleeeeee ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 4hill
9. 12. 2015 12:10
Kdyby
to mělo znak Peugeotu tak by mě to vůbec nepřekvapilo.. A ten znak.. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 4hill
9. 12. 2015 12:26
Re: Kdyby
Vážně nevíš? Taky dobrý.. >:-[]
Avatar - CarlosOstrava
9. 12. 2015 12:48
Re: Kdyby
Tento znak používají už dlouho, takže mi nepřijde divný.
Ano, možná je podobný Astonu, ale jde si snad Aston a Genesis splést? ;-\
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 12:15
spravny krok
ani toyota by nedokazala predavat konkurenta S klady pod svojim mainstreamovym logom toyoty a tak po vzore Lexusu ( toyota ) ale aj Infiniti ( nissan ) je predaj luxusnych aut od hyundaia pod logom Genesis spravne rozhodnutie..... ved vw phaeton by vedel rozpravat ako "lahko" sa predava mainstreamove logo v premiovych vodach ;-) .. proste to fakt nejde.... Genesis takto moze preniknut nebadane a potajomky a uplne s cistym stitom do teritoria kde mame MB BMW Lexus Jaguar Infiniti a pritom nic nestratit zo svojej prestize kedze uz nenesie logo hyundaia... ano toto je cesta nepremiantov do premiovych vod... a obavam sa ze vw ak sa chce presadit v tychto vodach... tak ma o com premyslat.... lebo s logom ludoveho auta to nikdy nepojde ... casom ked presustruje dalsich par melonov na to uz mozno pride alebo s tymto segmentom skonci uplne .. uvidime

inde som uz videl aj fotky z interieru.... tak snad ich doplnite... vyzera to vazne presvedcivo... tesim sa na porovnanie velkeho G s S kladou :yes: edit... uz nieco v galerii pribudlo ok ;-)
Rozbalit vlákno
3
9. 12. 2015 12:35
Re: spravny krok
Velké G už roztrhá na kusy Superb. Koneckonců ten si poradí i s tou S Class.
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 13:33
Re: spravny krok
superb a octaviu samozrejme neratam... to su v nasej galaxii neporazitelne kusky.... mas pravdu
9. 12. 2015 15:47
Re: spravny krok
To je ovšem k pláči... ještě že ta naše malá česká galaxie není vůbec důležitá, ani ekonomičtí uprchlíci sem nechtějí >:-[]
9. 12. 2015 12:16
Za mě OK
Cena musí být nižší než D3 a i než Lexus. Rákosníci si konečně začínají hrát s detaily. Dokonce se vyřádili i na klíčku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
9. 12. 2015 12:22
Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
Prvy urcite nie. Myslim, ze vzhladom na celkom slusnu historiu naozaj luxusnych modelov Hyundai mozeme konstatovat, ze redakcia zase nezvlada elementarne znalosti, ktore moze citatel ocakavat od profesionalnych novinarov.

1. Genesis sa vyraba od roku 2009 - luxusne auto na urovni konkurencnej premie.

2. Hyundai vyraba od roku 1999 model Equus, full-size limuzinu - co je luxusny model na urovni konukrencnej premie, akurat je vacsi ako Genesis.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - fOE
9. 12. 2015 12:43
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
Taky nechapu tuhle poznamku, hlavne ze v testech superbu to slovem luxus jen tak mrska. >:D
Avatar - Anonym
9. 12. 2015 13:07
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
A při testech superba taky nevadí, že nemá zadní pohon a 8- válec. Přesto je s luxusem srovnáván ;-)
Avatar - Barrichello
9. 12. 2015 13:15
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
>:D >:D >:D :yes: :yes:
9. 12. 2015 20:39
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
Tak dneska na Impulsu někdejší šéf Škody Kulhánek prohlásil že současná Octavia je na rozdíl od té z devadesátých let luxusní auto. Tím mne dostal.
Avatar - Michal Fokt
9. 12. 2015 12:44
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
Četl jste vůbec ten článek?
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
9. 12. 2015 14:39
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
Clanok so preletel, specialne som hladal string Eq - neuspesne.

A je na vas, aby ste dokazali, ze ten clanok nebol editovany. Nebolo by to 1x.

Vtipne je, ze TERAZ to mate v clanku v podstate spravne, a v titulku mate stale blbost. Co v podstate dokazuje, ze mam pravdu.
Avatar - Michal Fokt
9. 12. 2015 18:15
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
Tak to asi bude problém v tom, že jste článek jen přeletěl. Nepřečíst si ho pořádně a následně mě obvinit, že byl upraven, mi přijde poněkud sprosté. :no:

V titulku i v textu je to stále stejně správně. Právě ten první odstavec, který jste "přeletěl" totiž nadpis vysvětluje. Nyní už je G90 bez emblému Hyundai a nemá každý z modelů svou vlastní identitu, vyjádřenou vlastním logem. Proto je v nadpisu slovo OPRAVDU.
9. 12. 2015 13:06
Re: Prvni opravdu luxusni Hyundai... ???
Prosím než něco napíšete, přečtěte si ten článek.
9. 12. 2015 12:42
Nie je to zle
ale k spicke to ma este daleko, nie ze by motory boli vylozene slabe, ale take vtkony mala s-klasa pred 25 rokmi. A iba trojzonova klima, to sa bude panstvo vzadu hadat aka ma byt teplota? Alebo kluci korejski rataju ze pan vozu si vzadu bude vozit len svoju metresu ktora nebude moct do nicoho kecat? >:D neviem neviem
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 12:43
S-klasse pro chudé bez předsudků?
Vypadá to tak. Hyundai se o to nesnaží první rok a musí se mu nechat, že se nevzdává. Přejmenovaní byl určitě dobrý krok, pro asijskou prémii nutný. Nedávno se diskutovalo pod Golfem R o tom, že je jeho výhodou nenápadnost. To je u HH přinejmenším diskutabilní, ovšem u této korejské alternativy S-klasse tomu tak jistě bude. Kdo se chce vozit jako král a nevypadat u toho nabubřele, bude moci zvolit kromě obstarožního Phaetonu třeba Genesis :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 13:47
Re: S-klasse pro chudé bez předsudků?
podla mna v reale zase genesis az taky nenapadny nebude.... tieto "umele" fotky dost klamu... a nazivo by som som nebol prekvapeny keby z toho bola celkom atraktivna limuzina... uz terajsi hyundai genesis je nazivo hodne pekny majestatny a na fotkach pritom tiez nevyzera az tak krasne a nejako vyrazne....

chcelo by to lepsie a hlavne realnejsie fotky kdesi na ulici nafotene .... lebo tieto promo fotky a pocitacove snimky vzdy trosku "klamu" oko

ale inak da sa suhlasit s tym ze kto chce S kladu asi nepojde po genesise aj keby mal viac miesta na nohy ... a naopak ... je to o selekcii a o tom co preferujes...... je to aj o deleni si jedneho velkeho chutneho kolaca zvany luxus .... ja napriklad ako zakaznik neprahnuci vyslovene po MB a nemeckej skole by som nemal s Genesisom problem a vedel by som si ho predstavit ako luxusnu limuzinu .....
9. 12. 2015 21:04
Re: S-klasse pro chudé bez předsudků?
To je jeden pohled, ale stejne tak si to muze koupit pozer, ktery se za kazdou cenu potrebuje vozit v luxusnim a silnem aute, ale nechce se mu dat penize za zavedene znacky. Zase je pravda, ze vzhledem k tomu, jakym tempem mizi z mainstreamu velke motory, tak podobna premiova auta mainstreamovych vyrobcu by mohla byt pro nektere zakazniky posledni nadeji.
Re: S-klasse pro chudé bez předsudků?
Clovek který si chce koupit luxusní a silná auto ale nechce se mu dát peníze za zavedené znacky je pozér? Vázne? Ja bych rekl ze to je rozumný clovek.
10. 12. 2015 09:14
Re: S-klasse pro chudé bez předsudků?
Vazne je pozer niekto kto neda 100+ tis. Eur za Mercedes S, ale da napr. 80+ tis. Eur za tento Genesis? Nie je to skor racionalny kupec, ktory si nutne nemusi udrziavat spolocensky status?

Ja som mal za to, ze definiciu pozera splna niekto kto si kupi zakladne BMW 316 s puklicami, len aby mal spravnu znacku a nie opacne...
Avatar - Individualita
10. 12. 2015 10:59
Re: S-klasse pro chudé bez předsudků?
Pozér je naopak ten, který si koupí esko jen proto, že je to MB ;-)
Avatar - Barrichello
9. 12. 2015 12:51
Vypadá to dobře
a i velmi dobrá nabídka motorů. Je dobře že přibyla další konkurence D3. Pokud nabídnou pěkný interiér a slušnou kvalitu, tak je to zajímavý hráč na trhu :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 13:30
Re: Vypadá to dobře
je to stihle.... konzervativne tvary aj vonku aj vnutri.... motoricky tiez v pohode.... moze to mat uspech.... genesis na to ide spravnou cestou :yes:
Avatar - pelikoš
9. 12. 2015 13:16
...
vykrádá infiniti :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 13:28
Re: ...
v com? ze ma tiez 4 kolesa? nejak tu spojitost s infiniti nevidim... bud konkretnejsi
9. 12. 2015 22:13
Re: ...
No mně překvapuje dokonalá shoda zadních lamp s S-klasse. To je skutečně zoufalá vykrádačka.
10. 12. 2015 10:25
Re: ...
Dokonala zhoda?
Tvar - Genesis ma "vykrojenie" do zadneho blatnika, S-klasse v podstate jednoliate svetlo
Grafika - Genesis vertikalne ulozenie, S-klasse horizontalne
Ale v podstate mas pravdu, na oboch autach su zadne svetla z prevaznej casti cervene ;-)
Avatar - Hittman
9. 12. 2015 14:06
Vzkaz pro Volvo
"Poměrně rychle pochopil, že klíčem k úspěchu je pohon zadních kol a osmiválec..."
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
9. 12. 2015 15:13
Re: Vzkaz pro Volvo
Tak tak a volvo nemá ani V6. Srandisti >:D

Myslím že volvu pár zákazníků uzme Cadillac a právě Genesis
9. 12. 2015 20:04
jako lada vesta
Vlastnosti to má skoro jako Lada Vesta !
Rozbalit vlákno
0
9. 12. 2015 23:47
Technické nesmysly
Auto, které má mít 2,5 tuny a s motory okolo 200kW (na danou extratridu a hmotnost nic moc) má mít sprint za 6 sekund? Ani náhodou... To by to auto muselo mít o tunu méně.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Barrichello
10. 12. 2015 09:03
Re: Technické nesmysly
Kdes přišel na 2,5 tuny? Jinak 5,7 Hemi v 300C/Charger má zrychlení za 5,5 a má výkon 270 Kw a váží taky skoro 2 tuny.
10. 12. 2015 19:35
Re: Technické nesmysly
Kde? Třeba tím, že jsem si přečetl článek. Ty asi ne, že?

Citace 1:

Základní motorizací, která ale asi moc velký zájem nevyvolá, je atmosférická Lambda V6 GDI 3,8 l se 170 kW a 397 N.m, jakkoli má zrychlení na stovku jen 6,9 s. Ta bude mít totiž s minimálně 2420 kg vážícím autem spoustu práce.

Citace 2:
... a pokud dáte hodně na prestiž, pak bude jasnou volbou Tau V8 5.0 s 229 kW a 520 N.m. S ním už sedan váží bez 5 kg 2,6 tuny, ale stovku pokoří za 5,7 s

A nevím jak to vidíš ty, ale pro mne je 170-229kW a 2,5 tuny přeci jen podstatný rozdíl oproti 270kW a "skoro 2 tuny".
Avatar - Individualita
10. 12. 2015 11:04
Re: Technické nesmysly
2,5t/200kW/6s je rozhodně blbost. Teď v čem konkrétně je chyba? :-|
10. 12. 2015 19:48
Re: Technické nesmysly
Takže je to jasné, někdo v domnění že údaje v Kw jsou v PS je ještě jednou "přepočítal" na kW.

370PS - 272kW (x 0,735 je 200, viz. článek)
315PS - 231kW (x 0,735 je 170)
425PS - 313kW (x 0,735 je 230)

A tady potvrzení z jiného zdroje:

"Pod kapotu dvouapůltunové vlajkové lodi korejské značky je na výběr ze tří zážehových motorů: V6 3,3 litru T-GDI (370 k a 510 Nm); V6 3,8 litru GDI (315 k a 397 Nm); nebo V8 5,0 litru GDI (425 k a 519 Nm). Osmiválec s točivým momentem 519 Nm umožňuje sedanu zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy"

Zdroj: [odkaz]