hlavně v Číně jí neksutečně dobře šlape Cadillac i Chevrolet a na domácím trhu v USA se jí daří prodávat auta na kterých má větší zisk.
GM má velkou výhodu v tom, že stále prodkuje širokou škálu sedanů a kupé narozdíl od FCA a její severoamerické divize Chrysler Group a Fordu, kteří to neumí a vzdali to :-)
Viz statistiky eště větší problémy s kvalitou má třeba Bentley = zajímavý že to nikdo nediskutuju :-)
Nejde o slibotechnu = de to to že problém Tesly = je že nestíhá vyrábět. To je něco = co všichni chtěj = v případě Tesly = je to považovaný až za důvod ke krachu :yes: >:D
Jen k té Tesle..hodně lidí na ni nadává,vidí na ni všechno to nejhorší..ale to není chyba těch lidí.Vždyť kdo s ní jel, detailně ji zná nebo ji dokonce vlastní? Téměř nikdo z nás..a stejně jsou zde tací co vědí jak moc je špatná a nekvalitní.. Přitom všechny tyhle názory jsou od novinářů,moderátorů..a je jen na nich jak ovlivní stádo..kam je nasměruje..
Analytiky nepotřebuju, Ford to sám přiznal že mu jeho osobáky negenerují dostatečný zisk. A FCA nic přiznávat nemusí, jeho faily s Dartem a Chryslerem 200 zná každej :-)
Dartu se prodávalo méně jak posmívaního Caliberu v době krize >:D >:D
Tomu se říká úspěch
Zajímavé že GM jo vid. V číně se těch Cadillaků prodává víc a více a nejsou to rozhodně jen Escalade a XT5, prodáv se dobře právě i CT6 a CTS atd.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Kdo umí umí, kdo neumí čumí >:D
[odkaz]
[odkaz]
Data Maserati nemam, Alfa se tam pokud vím neprodává stějně jako Dodge a Chrysler. A Fordovi Lincoln evidentně nešlape tak jako GM Cadillac, a to nejen v číně
tak kazdy vyrobny zavod ma nejaky bod zlomu kedy sa vyrabat oplati alebo neoplati, pridajme si k tomu radius unosnosti exportných nakladov a suma sumarum mame výsledok, kedy sa nieco na nejaku vzdialenost opalti vyrobit a dopravit zakaznikovi a kedy nie
ten trh pre osobaky tu je a ma aj zisk len nie pre vsetkych a vsade...konkurencia je dost silna a este uvidíme zaujimavy boj ked cinania naplno nakopnu svoje automobilky (co nakradli dizajny a postupy zo zapadu) a budu sem po novych hodvábnych cestách tlacit auta za 50% ceny ale porovnatelnej vybavy drahsich európskych modelov
Je to proste trh, niekto odhadne situaciu lepsie a niekto horsie. Ford to radsej rovno zabalil, urcite mu nepomohla ani miliardova zaloba za horenie motorov ecoboost...proste slepa ulicka, roky stravili vývojom motora, ktory mozu odpisat.
Trhom bude hybat aj spravanie ludi, ak zacne viac ludi kupovat rozumom a nie emóciami tak ak niekto bude chciet nejaky profit tak bude musiet ist na vacsie objemy a to sa da jedine dobrou cenou skrz optimalizaciu vyroby (cize minimum motorov v ponuke, mensia "individualizacia", proste stare zname veci, na ktorých Ford vznikol a dnes ich akoby zabudol).
Ostatne uz dnes je najvacsi profit nie z predaja auta ale z financnych sluzieb (predrazene leasingy a poistky) a iných sluzieb (servis, predlzene zaruky, nahradne diely) no aby toto mohlo platit aj tak treba mat nejake objemy, ktore budu ukrajovat lacne alternativy mainstreamu ako Dacia alebo cinania. Vzdy ked niekto zhltne par % na trhu tak to niekoho oslabi, niekde to musi chybat. V europe uz teraz lowcostova Dacia zhltne 3% (co je porovnatelne s podielom Hyundai ci Kia) a je predpoklad, ze bude rast. Kto na toto nezareaguje bude mat problemy.
Díval jsem se na poslední modely Lincolnu a musím říct, že se neskutečně posunul v oblasti interiéru, zpracování a celkového designu, především a Navigatoru. Cadillac má celkově slabé zpracování vnitřku, třeba pořád používá ty americkou řadící páku pod volantem, atd. Myslím si, že Ford se rozhodně bude snažit víc zaměřit na značku Lincoln a snažit se prodávat sedany pod ním. Nicméně celkově se jak Ford tak GM zaměřilo na prodej dražších aut než na honění absolutních čísel a nutnost prodat co nejvíc aut. ( po prodeji Oplu nevím jestli budou vůebc 3. největší automobilkou)
Je fakt že Lincolny vypadaj lépe, ale pořád to ještě není ono a prodej v USA i Číně sou proti Cadillacu sotva poloviční...v číně spíš třetinové..... A v Evropě není Lincoln ofiko zastoupen vůbec.