Ale jo, myslel jsem, že to bude větší hrůza. Náhodou v té černé vypadá dost dobře a evidentně mu k tomu dopomáhají ty "taliánské" kola. Interiér ale mohl být ještě trochu zajímavější, hliníkové obložení citelně chybí na středovém panelu, který už tak vypadá dost nesportovně a i decentnímu obložení hliníkem by se podařilo tuto skutečnost eliminovat. Je ale škoda, že se nedělá ve čtyřkolce, ta by byla nesporně zajímavější. Nicméně, i když jsem ho tu teď celkem pochválil, bude se muset smířit se skutečností, že na Astru OPC prostě nemá!!! Jsem teď upřímně zvědav, jaké ódy tu na něj bude pět "naše Gétéíčko" . Ale myslím, že určitě ještě dojemnější a srdceryvnější než na jeho "krásku z ebenu" !
To si piš, hodil jsem to dolů. Souhlasim s tebou v tom hodnocení. Ovšem... Truckere... s tím... nýmandem....s tím...besobsažným pojmem... OPC...tak s tím na mně do**dele... nechoď
Ha, ha, tos me teda rozesmal Opel OPC je prece upeceny ze stejneho testa (obycejny nevyrazny *s tovarnim tuningem). Kdybys s nejakym OPC nekdy jel, tak bys mozna pocitil ze jizda v nem sice neni tak extremni jako byla ve VW GTI V6 minule generace (coz byl kazdopadne stroj alespon s nejakou vyjmecnosti) ale rekl ze ZABAVNEJSI. To nove GTI ztratilo VSE co bylo na dobre ne dvou predchozich generacich: solidi atmosfericky V6 + Synchro/4Motion a jen ta 6°prevodovka zustala, tahle ma sice DSG ale to je tak vsechno
Ty jsi me taky rozesmal. Posledni dve generace GTI staly podle meho nazoru za *. Po trech generacich pustu tu je zase poradne GTI, ktere i kdyz mozna papirove vypada nevyrazne, tak dokaze cvicit docela slusne. I z clanku se to zda jako slaby cajicek, ale je to asi prvni test, kde nepejou ody na jizdni dojmy.
Je to 2WD ,takže problem s trakcí u rozjezdu a zrychlování . A co teprve v zimě a po zimě všude plno inertního materiálu. Že by pomohlo zrádné 4 motion , když v zatáčce na hraně sepne haldex tak to pěkně škubne a ze zatáčky jedeš rovně. Tohle už mám za sebou s Oktávkou 4x4 TDI . S takovýmhle GTíčkem si to klidně rozdám se svým OUTBACKEM 3.0R v zimě i po zimě.
Kdyz jsem videl ty kola , hned jsem si vzpomel na Alfu. Ma Golf zapotrebi napodobovat Alfu. Ten etalon tridy? Bozsky auto pro hromadu nekonvencnich cechacku? Tu Alfu co se porad podle nekoho s..e. No jak je videt tak ji stejne neprekonal. Maximalne tak s tim tachometrem do 300km/h. Ale to je asi tak vsechno. Motor ma urcite rezervu v preplnovani. Vykon 147kW neni zas tolik kdyz jsou taliani z 2,0 JTS primovstriku vymackat solidnich 121kW.Otevira se moznost pro chiptuningare. Interier je klasicky stridmej, zadny emoce ale to jsem ani necekal. Sedacky maji sice pekny tvarovani ale ta latka mi tam vubece nesedi. No nic tot muj nazor na GTI a ted se do me pust GTI stejne te pres vikend neuvidim (a je to skoda) reagovat a hajit.
Enzo, jaká látka? Kostky? Tys chodil v o hodinách dějepisu za školu Tech 200 koní je jen tak tak, to vím. Třístovka na tacháči je mírně řečeno lehce přehnané...
no, já raději buchty. zvláště když, jak tak koukám, je jedna maková a druhá tvarohová
a k těm potahům - stejně kostkovaný křesílka měl kadett GT z roku 85. to bylo pohodlíčko.
Ten interier je sice o neco lepsi(diky tomu valantu) nez bezny Golf, ale porad to ve me nevzbuzuje skoro zadne emoce a o ty me jde u takovehleho vozu predevsim. O tom potahu na sedackach je snad skoda i mluvit - ten by se neuchytil ani ve skotsku:-]. No, ale abych nebyl tak prisnej na novy Golfatko tak musim priznat, ze z venku to je docela slusna kara. I kdyz podivejte se na ten bokorys toho cernyho Gti - ja si nemuzu pomoct, ale pripomina mi to Yaris na Kolech ze 147 GTA:-]
Já myslím, že to "slabé" působení je trochu záměr. Jen naznačit tu potenci, ne aby to bylo tak okaté. No ten interiér je problém. Volant vypadá hezky, nevím co to udělá, když ho necháš klouzat v dlani. Ta zploštělost dole, ta mně znervozňuje. Pedály jsou pro mně černou můrou, ten prosvítající hliník mezi gumovejma čudlíkama, to teda neberu, to je cirkus. Kostky na sedadlech jsou legendou, nemusel bych mít ovšem kostku. Sedět se v nich bude určitě dobře. Tu třístovku na tachometru přehnali... Ach jo. Ale pojede jak po kolejích, tak buďme velkorysí
máš recht jakmile bychom nastartovali ten turbomotor a vytočili na každou rychlost, nikdo z nás by si trochu fádního interiéru nebo nečeho podobného ani nevšiml jde přece o pocit z jízdy a né před jízdou!!!
Tak jen tak z kraje.. proč má nový auto hned zamlžený a orosený světla...??? A že by teda VW muselo kopírovat kola od Alfy.. a ještě blbě..! Sportovnější palubku má i Punto... A ty sedadla... jako pomačkanej polštář ze zbytků skotské sukně..! Moc sportovní look to teda nemá... Bez nápisu GTI bych to nepoznal..! 1. - Kola - špatná kopie Alfy, (nevím jestli se nesnažili i o napodobení SAABovejch "seker"..) 2. - palubka - nudná obyčejná, střed jako z nejlevnějšího modelu, ale vede tacho do 300.. 3. - sedadla- jako zvětšená dětská sedačka bez sportovnějšího střihu.. Kde to má sportovnější "skirts"..? prahy... To jsem zvědavej pro jakýho "bejka" to za ty prachy bude..?? Když bych pořídil obyčejnýho Golfa s kvalitním volantem a dal tam koncovku výfuku tak bych mohl mít skoro to samý... a se silným motorem teda..! No... co...? no..!! NIC..!!!!
...sem myslel, že všichni stoupenci VW nad japoncama ohrnují nos... se slovy japonec až nakonec...!??! a co to tu čtu..?? Pocta..? Kdyby VW mělo poloviční jízdní vlastnosti jako hromada aut stejných kategorií...
A kdo říká, že jsem stoupenec VW? Glorifikace VW a spol mi vadí, ale dokážu ocenit dobré auto, kterým GTI bezpochyby je a bohužel je třeba přiznat, že i současný folf (na rozdíl od minulého) opravdu jízdním chováním patří do trojice nejlepších.
z asiaty pohrdaji vsichni fanousci motoru, hadej jake privatni auta maji byvali ridici F1 jako Alesi, Lauda, Prost, Irvine, dokonce bohati japonci daji prednost inovativnim evropanum, kteri maji podvozky na rychle dalnice. Minuly rok byla v Japonsku velka afera velky boss Nissanu havaroval a kdyz prisli policajti tak zjistili ze jezdi (tajne) na Porsche, asi ten srot skyline ani pro neho nebyl dobry
Já tě miluju.... Ciello, nedávej si tam žádnou koncovku na toho 1,4. a musím teď něco napsal. Tuším u Superba jsem se snažil rozehrát diskuzi na téma, zda je lepší vybavená Fabia nebo základ Octávka. Nějak to tam usnulo. Tak těď píši, a nejen o golfu - tyhle výpěstky z civilních verzí jsou v rámci ceny (jistě) vypiplané. Takže rozdíl mezi golfem (třeba) v základu a gtičkem je jako rozdíl mezi živou ženskou a figurínou. Prostě, s figirinou, to prej jde taky Takže tyhle odvozeniny, to je pro fajšmekry, co nemaj a nebo nedaj melouny za superdravce a chtěj si to jakž takž užít. Rozdíl tam je. Dokonce ti doporučím to vyzkoušet a pokud tu zkušennost nemáš, byl bys hodně překvapený. Teda hovořím o zkušennosti s autama
Už mě to nebaví, furt někde číst, co je limit, který je schopný přenást přední poháněná náprava . Před 20 lety to bylo 100 koní, před 10 150, teď je to 200. Vždyť to jsou nesmysly. A mimochodem - GTI má sice celkem dobrou trakci, ale i tak ESP docela často bliká, a když se vypne, stane se z něj docela slušný hraboš, a to má tohle auto docela široké obutí. Lepší trakci má s koly o šíři 205 mm Honda Civic TypeR, která nemá žádné TSC, ESP a další berličky, které do auta formátu GTI určitě nepatří... Ale jet s TypeR na sněhu, to je pocuc
No jo, kamarade, ale uvedom si ze technika pokrocila, takze se ty hodnoty meni... . Podle mne ale nejde mit na tak lehkem aute vepredu vic jak 150 koni
nechápu, proč mu nedají 4motion. zážitek z jízdy v Boře 2.8 V6 4motion byl úžasný! i přes těžký motor seděla jak přibitá, dokonce při sešlápnutí plynu v zatáčce se ještě víc "zařízla" do silnice. jak carvingové lyže. čím to? 4 motion je spojené s volantem, pedály a ESP, dokáže dávat každému kolu právě tolik výkonu, kolik je potřeba, nebo přenést na jednu nápravu až 90%výkonu. Tohle dát do GTI, tak může bojovat s Imprezou... no dobře, to jsem trošku přepískl :
to písknutí bylo slyšet až sem...!! ale jestli tam dají 4motion tak ta cena pujde nahoru a bude to na golf docela šleha, takže to už se vyplatí jít do té Imprezy..!!
nejen zavrene oci v USA neprodaji ani 5kusu rocne, protoze male obsahy na dlouhe americke cesty nemaji sanci. Taky kdyby museli strcit trochu luxusu do toho auta tak by mel vykon peugeotu Fazit: skarede a neprakticke auto
Já bych těch "ani 5 kusů ročně" upřesnil. Prodeje Subaru Impreza v USA za rok 2003: 36 525 kusů. Legacy je tam samozřejmě populárnější: 79 839 kusů. Kolik se prodalo Golfů GTI nevím, ale Golfů celkem: 29 342. Z toho odvozuju, že GTIček se prodalo o několik řádů míň než Imprez.
Tak tedy - jo. Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, který tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíž zpětný, nakopneš to a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfa1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali GTI. A Ti kluci přicházeli k tomuhle divnýmu (bez zadku) autu a zničeho nic cítili to vzrušení, měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "on the road" a má to grády. Tak ti klici si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, a ještě nenastartovali těch 100koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětné a - a pak do toho řízli. Jo, kolem ty trapný tříprostorový sedany s maximálkou 150 na těch kočičích hlavách. A ti kluci cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se svejma stopetaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehouply pres vrcholky Alp to na zkoušeli kluci v červenějch zaprášenejch alfách Giulia, a to teda byly řežby Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchle závodů... Tan novej golf GTI má v kufru tíhu toho všeho. Proto je tak těžkej. Dneska, dneska už se nebude honit se zaprášenou alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohleděj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to gti, nebo červená alfa 147. Sesuňte se na sedadla, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný... Držím ti palce, GTI. Máš, myslím ještě schopnost zaujmout, máš to ale taky šíleně těžký... To vím.
Tak sorry, ale diky nevyraznemu a nevyvazenemu designu, Blbe okopirovanym kolum z Alfy, odpornum potahum sedadel, skaredemu interieru a tomu nehorazne trpnemu tachometru mi nezlob se na me GTI (byt tebou tak si asi radsi zmenim nick) pripada jako auto pritrouble dedky nebo sampony (v obou pripadech fanaticke priznivce VW). Protoze tohle auto FAKT krome vylepsenych jizdnich vlastnostich a feeling VW (pro dedku a sampony rozhodujici) ABSOLUTNE CO NABIDNOUT. Pokud to nekdo nevidi, tak je mi ho uprimne lito. PS: Brat si v teto souvislosti AR-Giulia do huby mi zni skoro jako nehoraznost. GTI si tu muze piet ody na co chce - a pokud mu neplati, tak je to jen jeho hloupost, pac veskutecnosti pomaha VW udrzovat jeho PR a reklamni aureolu...
Nic o tobě ypsilone nevím. Po téhle zprávě, mě to ale asi mrzet nemusí... Zkus to pozitivně. Napiš nějakou motivační zprávu ty. Nebo se těšíš jen každý jaro na autíčka na Matějskou? Čekám.
Dobra tak mi vysvetli proc by si to auto mel nekdo kupovat raport Value/Money napriklad. Co to auto nabizi - a prosim zadne PR reci, ale skutecne fakta. Byl sem se podivat u meho znameho co prodava VW na novy Golf a shodli sme se (s prodejcem mezi 4ma ocima) ze novy golf za ty prachy je *a ze vetsinu zakazniku tvori usedli 45catnici, majitele starsich golfu (kterym mimochodem mazou med kolem huby peknyma slevama) nebo se kopujou do firemnich flotil.
Vybiral sem golf 3D s 2.0TDI a 6° prevodovkou. Po asi 1h predvadeci jizde, kdy mi dovolili 1/2 ridit sem odjizdel z autosalonu trochu zklamany, trochu znechuceny a s uprimnym pocitem ze novy Golf to rozhodne nebude. Jedine co cloveka docela uspokoji je podvozek, razeni a solidni zpracovani. Ale pri predstave ze bych mel travit kazdy tyden cca 48h na dalnici s tak odpornem a neutulnem interieru kdyby skodovka delala Octavkou v provedeni 3D, tak bych o tom uvazoval. Takhle mi jako nejvhodnejsi varianta pripada Alfa 147 nebo posetrim penize a poridim Lancii Y sporting, nebo pockam na nove punto s JTD 1.9, popripade se jeste zajdu mrknout na naftovou Astru...
ja ti to zkusim napsat. Tohle je velmi solidni auto, kterym muzes rozvest rodinu do prace, deti do skoly, a kdyz je vsechny vysadis, tak s nim muzes zazit celkem dost dobry sportovni zazitek nekde na silnici kousek za mestem. A k veceru uz to muze byt zase rodinne auto, se kterym se nemusis bat predjizdet, protoze vis, ze ma slusnou akceleraci a diky ni to nebude tolik hazardni krok. Tvuj termin Value/Money je v tomhle pripade i tak dost zcestna, tak by sli do pr**le vsechny znacky typu Ferrari, Lamborgini, ale i Alfa Romeo apod. Podle tehle kolonky se auta neprodavaji. Podle vyzkumu se min nez 10% kupujicich rozhoduje opravdu podle tehle kolonky. Ja myslim, ze ti spousta novych majitelu tohohle auta za par mesicu rekne, ze svych penez nelituji (nerikam, ze vsichni, protoze mezitim treba prijde neco zajimavejsiho).
Jsem rád, žes zlepšíl tón svých zpráv. Je to těžké. O pětačtyřicáítnících bych tu mohl napsat román, a přitom by vněm nemuselo ani jednou být slovo - usedlí. Je to hlava od hlavy. Co se týče aut, pak podle mně je nutno začít designem. Najdeš-li něco co tě osloví a co ti sluší (pozor tohle je důležité), vybereš barvu (také důležité, zda těžkou barvu či ne...) a pak se zajímáš o motor. Když to klapne, je to OK. Zásadní je - vědět. Zdánlivá banalita. Ovšem většina (ne těch, co tady píšem) většina kupujících neví, fatááálně neví. Takže já teď píši pro toho, kdo má cit. Jsou typy, co nejdou do hloubky, co říkaj, že auto maj jen na jízdu tak jako boty na chození. Nato já říkám, že miluji tanec (latinu obzvlášť). Takže někdo se šourá a někdo tančí, tak to je. Podle mně, kdo tedy "tančí", ten ví, v čem má jezdit. Zásadní problém jsou peníze. Tak, že se musí na kompromis. Jo. I na to musí člověk mít. Tedy povýšit kompromis na umění. Co teda s tím golfem (mimo GTI). Vím, vnitřek je smutný. Ergonomicky dokonalý, ale smutný, bez jiskry. Chápu, že tě neoslovil. Octávka 3D? Myslíš jako dvoudvéřák? To je málo dveří. Coupé jo s dvěma dveřma, ovšem sedan nebo hatch má mit 4 dveře, je to pohodlné. Octávka má podle mně dokonalý vnitřek, prvotřídní volant. Takže tam problém nevidím, jen bych preferoval benzin dvoulitr a u něj je bolestné, že vyžaduje 98oct. Sám jsem zvědav, zda VW dovolí do RS stejnej motor jak do GTI, nevím. Jestli to ale myslíš vážně, pak mi neladí v tom spectru to Punto, to snad je jiné patro. Alfa je Alfa, to tu tlačí jinej (Radio - kde jsi?). Jsem-li u Alfy, tak se dostávám k servisu. Ježiš nééé, že bych myslel na poruchovost, ale přesto, bych z pohodlnosti jezdil raději měnit olej vedle do ulice, než do jiný gubernie. O Lancii Y nepíšu, pokud teda nechceš koupit auto milence. Není to jednoduché, držím ti palce. Jo a ta Astra. Tak ta mně nebere vůbec, už asi sto let. Už jen ten název, co tady v Česku evokuje kytičku pro paní učitelku za výzo... Jo i jméno hraje roli...
Ahoj GTI, žiju neboj, jen bych potřeboval, aby měl nějakou chvilku teď den alespoň 30 hodin, je toho zkrátka moc. Ale zpátky k autům, píšeš, že tlačím Alfu, to není ten správnej výraz, jen jsem po nějakém čase došel k určitým názorům - už jsem to tu někde psal, že láska k autům je špatná nemoc, poněvadž je to o penězích. Mám služební auto, ale pokud bych byl v situaci, že by nebylo, pak mám jasno, to už jsem tu taky psal - když bude dostatek peněz - sobecky ukojená touha ve formě Alfa 159 nebo 156 Sportwagon Q4 (i ta splňuje tvoje požadavky na odvoz rodiny a zároveň "projetí se"), když o trochu více peněz - opět jeden z mazlíčků zpodobněný Saabem 9-3 Aero (i ten splňuje tvoje požadavky na odvoz rodiny a zároveň "projetí se"), a pak oblíbené Disco a Espace, snem zůstává cokoliv od Aston Martin v british green. Ta Alfa není tlačená, je to prostě láska, svezeš se a nechceš jinak. Věřím, že pokud bych se třeba svezl v tom pomerančovým Focusu, tak mě třeba osloví taky, toto GTI možná téžy, ale jízdní vlastnosti nejsou jen to jedno, co rozhoduje. A to "ostatní" pro mě nemá ani GTI a bohužel ani nový Focus (jinak jsou mi Fordy sympatické). Nevím jak to přesně popsat, ale pod tím ostatním si představuje spoustu dalších věcí, důležitých - exteriér a interiér, atmosféra uvnitř vozu, pocity po jízdě (jak dlouhé na dovolenou, tak i po řežbě), detaily a spousta dalších technických a emotivních věcí. Pro mě je kromě pozemsky technických dat důležitý feeling. Alfa mi vše splňuje. Jel jsem sice jen 147 5D 2,0, jednou i předváděčku se 156 1,9 JTD, ale citíš to v každé Alfě a každou chvíli. Ale nejsem ten, který by ji někomu nutil, to ne, vím, že je spousta dobrých aut, ale mrzí mě, když se lidé chovají jako stádo, nechají si věci naservírovat a nepřemýšlí, zda je to pravda nebo jen dokonale zvládnutý marketing a PR, když jsou líní a nedají si tu práci najít si to svoje auto. Děda je strašně spokojenej, že má 206 a i když 206 nemusím, tak jsem rád, že si vybral podle sebe a že je rád on. Rád bych to co s Alfou jednou zažil i ve Vanquish, tam to bude 100% taky.
a to jsem zapomněl napsat, že po příchodu toho, teď si nevzpomenu jak se jmenuje, k BMW se mi strašně moc líbí 1, 3, 5, 6, 7. Dokonalý design, dokonalá technika, skvělý zážitek a radost z jízdy, ale maličká věc mi tam chybí, ten dokonalý pocit, těch 100 %.
Jsem rád, že ses ozval. Už mě napadalo bůhví co. Psal jsi, že jdeš do H, pak jsem tě naháněl a nic... Ať je to jak je to, pro mě tlačíš Alfu, a je to dobře. Například na mně, považ - na mně, tak teda na mně to zabralo veskrze pozitivně (i když, pokud jsi mě nahoře četl, víš, že k alfě jsem cosi cítil už dřív...) neboť jsem si vyzvedl magazín Alfa Na titulní je temnej crossvagon, a hochu, ten je nadrženej... Ten bavoráček, tak jednička nemá obdoby. Za deset let už to bude legenda. Trojka je bez kazu, Dnes jsem koukal na pětku a lekl se, že jsem zas prohrál s BMW designérskej souboj. Když vylezla a já viděl fotku, musel jsem si odskočit si ulevit. Ajá dnes na ní koukám a jen tak pocitově mi problesklo hlavou - to jsou úžasný křivky... Úplně jsem se toho posunu v nazírání na tohle auto lekl. Absolutně dospelej design. To je jako Stevie Wonder, nebo David Bowie, ti také vydaj desku a ostatní se ještě pět let účí akordy... Na face upravené7 jsem zvědav. Nejvíc pesto všechno cením tvary jedničky.
Teda ty bys jednoho rozplakal... Ale co se týká tohoto Golfa tak ten se asi celkem povedl, i když zrovna drsný hot hatch to nebude. Ale odhodlaný stařík si v tom možná vzpomene na mladá léta.
Tak to to už musí bejt extra odhodlanej starouš. Já měl na mysli právě takový jakoby brko jako je tenhle Golf, se kterým se příjemně povozíš ale kde při jízdě nehrozí, že ti vypadají plomby z horní čelisti.
coje to Imprese? tu v USA to nikdo nezna. Zeby nejakej malo obsahovy srot pro asijske deti od KIA?! Neco jak Skyline? kteremu se po 50tisic km kvuli malemu obsahu rozpadne motor?
Lonestarstate tě tady už několikrát přesvědčil o tom, že v USA ji znají a kupují a nemůžu si pomoct, ale věřím spíše jemu, ale to je úplně jedno. I kdyby ji neznali.....no a co? Já tady prostě nechápu řeči typu, "jo tak to v USA se to prodává (či neprodává) tak a tak", "v Saudské Arábii se to prodává tak a tak" a co jako? Já nejsem jedním z těch, který by Američany nebo jakýkoliv jiný národ považoval za dokonalé bytosti a bohy, takže je mi úplně jedno, která auta se tam jak prodávají. Přece nejsem tak ubohý, abych soudil auto podle toho, jaké má ve které zemi prodeje, ale jsem schopen si v případě zájmu zajít k prodejci, projet se, porovnat s ostatními a pak SÁM posoudit!!! Jestli ty toho schopen nejsi a vybíráš si auto podle davu, tak tě celkem lituju!!! P.S. Ještě k příspěvku od GTI někde nahoře: holá Impreza mě taky nedokáže nijak moc nadchnout, ale ve WRX-ku, to už je šupa. To samé Mitsubishi Lancer- v "civilní" verzi úplná trapárna (bože, jak se mi tohle psalo těžce!!!!), ale nad Evem slintají skoro všichni. Tomuhle říkám umění "tuningu". Myslím toho jediného správného- továrního tuningu!
V pohodě, jen dodávám k tebou řečenému. Chybu. kterou v nájezdu do zasněžené zatáčky obyčejný dvoulitr odpustí, 1850átka sotva postřehne a 1600vka ani nezaznamená. WRX to ale tvrdě potrestá. Je to dáno momentovou charakteristikou motoru a zpřevodováním. On už sám přechod z libovolné 2kolky na 4kolku, je i pro vyježděného celkem velký školení. Z tohodle hlediska jsem si odzkoušel, že nejlíp se ten přechod trénuje s 2litrovým kombíkem. Kombíky bez turba mají ,,půlky" a dvoulitr už má slušný krouťák, takže ho lze s jistou nadsázkou považovat za trenažér na WRX. Zase, ze sledování kamarádů, můžu jen smutně konstatovat, že kdo tímhle neprošel a skočil rovnou do WRX, tak ho zpravidla na sněhu rozstřelil. Naposledy např. před měsícem na kopci z Mníšku do Řevnic. A jak jsem tak vyčetl z diskuze, tak tady zase tolik 4kolkářů není. Takže tohle povídání staříka, berte jen jako informaci, proč vám to WRX moc netlačím. Není to prostě jen otázka absolutního výkonu, ale především zcela jiné návyky pro hledání hranic adheze.
Zažil jste někdo, jízdu v civilní verzi a pak ve verci z toho civilu odvozené (nemyslým nejaký super tuning)? Pokud ano napište tady tu svou zkušennost. Já tvrdím nahoře, že je to "nebe a dudy"
Mno, já teda jezdil, když to řeknu tvými slovy, v civilní verzi seatu ibiza 1,4... dobrá do města, málo žrala, sice starší ročník, ale byl sem spokojenej. Ale pak mi známej nabídnul ibizu, ibizu gti. Říkal jsem si, proč ji kupovat, když jsem teď spokojenej s 1,4? Dyť vypadá skoro stejně, bude žrát víc, pojistka dražší... Samí proti, žádný pro. Pak ji nakopnul. Tady se to zlomilo. Nechal mě svézt. To bylo nepopsatelný. Jo má sice pro někoho obyčejnejch seriovejch 115 koní, ale pro mě úplně stačí. Plácli sme si. Jezdim s ní doteď a jen tak měnit nebudu (nejde jen o finance)...
Děkuju Ti za odpověď. Nad sto koní je to OK. Já už se bál, že tu vlajku geteíček držím jen já. 115 koní ti vyhovuje na 99 procentech jízdy, viď To jedno procento holt musíme nechávet devětsetjedenáctkám. Ale zlom je sto koní. Kdo vleze do sto koní, pozná krásu zrychlení. A teď nemám na mysli Liazku
Je to relativni. Ja mam par patku vice nez 200 koniku a nijak vyjimecny mi to uz neprijde. Vydrzel bych i o trochu vicTaky zalezi kolik kg ty konici tahnou (mimo jine)
Ta mně nečteš, člověče. Někde tu píšu, že sto koní je OK, ovšem ne na Liazce. A tvých 200. Vždycky máš o trochu míň koní, než bys zvládl, a než bys zvládnout chtěl. To je také pravda. Nevědel jsem, že Liazka má 200 koní Ale vážně, 200 koní je na káru střední tonáže špica.
To jako malej nebo velkej nebo neumernej vykonu? Ja te jen zkousim, tvou zalibu v lodich jsem uz davno odhalil Nedavno jsi o necem psal, ze vypada jako kanoe
tak asi nema preplnovany ale atmosfericky motor.. myslel som ze take zaklady ovladas ze motor bez preplnovania ma mensi krutiaci moment ako s preplnovanim.. tipujem to na naiky 3-3,5 l sestvalec
Jag X není malé auto. Jag X je auto přesně takové, jaké má být. Špicová kára, a pokud jsi ji vzal v té zelené, tak ctíš klasu a to je fajn. Takovejch je, Matesi, čím dál méně.
Týýý brďo, tak to ti závidím. Já myslel, že jsi taky jedním z nás (tedy asi spíše z TĚCH, protože nevím, v čem jezdí ostatní odsud), kteří byli kvůli financím nuceni si na ježdění koupit nějakou skromnou z nouze ctnost nebo dokonce nejsou motorizovaní vůbec a jen každodenně sní svůj "britsh (nebo i jiný) dream" a ty takhle... Podle toho, jak tady stále básníš o "anglánech" je otázka, jak jsi s ním spokojený asi trochu od věci, že ?
Neni co zavidet! Polovina z vas jezdi v aute stejne cenove kategorie. Zakladni modely X-typu zacinaji na 900k Kc. Samozrejme je ten zaklad trochu jiny nez u nekterych Takze staci se nebat, zapomenout na myty o nedostupnem luxusu a jit do toho A k te spokojenosti, je to auto jako kazdy jiny, ma svoje pro i proti. Pro me je tech pro vic, takze spokojenost je na 90%
Truckere, není nic fádnějšího, než mít v garáži auto svejch snů. Každý (mimo Jágra a spol) je nucen si koupit na ježdění jen z nouze ctnost. A nerozhoduje, zda to je Fabia nebo trojkovej Bavorák. Tak jako někdo z Fabie touží po tom bavorákovi, touží zas ten z bavoráka po Astonovi Tak to je. Stále dokola. Mates je také jeden z nás. A určitě sní dál. To by tu jinak nepsal
Jo Fabia 1,4 MPI vs. Fabia RS. RSku porovnavat s GTI asi nejde, ale rozdiel vo vykone a naladeni podvozku je citit DOST... Len ma mrzi, ze ani RSka sa nevyhne klasickym neduhom fabie
Inak GTIcko vyzera ako dobra supa, ale stale je to len zaklad... Ak tamtamy neklamu, mala by prist ostrejsia specifikacia (230k a nizsa hmotnost), co sa tyka 4motion, pockajte na noveho Golfa R36 (alebo R34?)... aj tak si myslim ze predokolka do 250 k uplne staci a nie je lepsia ako 4kolka (myslim HB), Leon Cupra R je o poznanie ostrejsia ako Leon V6 4... Pre orientaciu pripajam casy na malom Hockenheime: 1. Megane RS - 1.19,9; 2. Leon Cupra R - 1.20,0; 3. Audi S3 - 1.20,2; 4. CTR - 1.20,4; 5. GTI - 1.20,8; 6. Leon V6 Cupra 4 - 1.22,3...
moje zkušenosti s 4motion jsem popisoval v jednom z příspěvků. zdaleka nejde jen o to, že by jedna náprava nedokázala přenést výkon na silnici. 4motion je velice vychytaná hračka. přečti si to
Moj prispevok bol ciastocne reakciou na Tvoj, ale trvam na svojom Pozri si casy, ktore som uviedol, leon 4motion je vyrazne pomalsi a nie je to len tym, ze ma o 20k menej... (porovnaj S3) predovsetkym ma vyssiu hmotnost a tym pri jazde posobia aj silnejsie zotrvacne sily... Osobne sice nemam skusenost s 4motion, ale jazdil som viacero audin s quattrom a viem o com hovoris, je to uplne iny pocit ako s predo alebo zado kolkou... Jazdil som ale aj 147 GTA, ktora vykon nevie preniest cez predne kolesa, ale aj CTRko ktore to vie aj bez ASR a Leona Cupru R, ktora je niekde medzi A stvorkolka je sice fajn, ale tiez to nie je vseliek, ked si moc rychly ustreli Ti aj quattro, resp. je nedotacave (plati pre audiny, ine FWD okrem offroadov som nejazdil)
Máš pravdu, časy na okruhu mluví ve prospěch FWD. Ale věř mi, že na normální silnici je ti úplně jedno, že je 4-kolka o 0,5s na kilometr pomalejší. když máš pod kapotou přes 200 koní, tak to stejně nepoznáš. Ale rozdíl mezi FWD a 4WD je pořádně znát (můžu srovnat jen Octávu RS a tu Boru). To, co s ní kámoška vyváděla, bylo za hranicí mého chápání. Octáva by se dávno válela po poli. Ale přesvědčovat tě nebudu, až to zažiješ, poznáš o čem píšu
Já tento rozdíl můžu posoudit jen u Octávy. Kamarád jezdí 1.6 (55kw) Je to katastrofa!!! Kola 14/185, měkkej podvozek, naprosto líný řízení, v podstatě nulový odpor pedálů, nepřesné řazení, brzdy vadnou po pár set metrech jízdy zatáčkama... na druhé straně RS. Já vím, ve srovnání s konkurencí žádnej zázrak, ale najezdil jsem v ní (jako spolujezdec) docela dost jak po okreskách, tak na Masarykáči, a rozdíl je to naprosto neuvěřitelnej!!!
Jistě. A, Kedysone, jaké - já vím, žádnej zázrak? Odvážil se tě někdo vůbec předjet? Vždyť ta ereska lítá jak ďas. Tak to je ta správná zkušennost, co mohu potvrdit i já - je to až neuvěřitelné.
Já jsem ji nikdy neřídil. Za volantem byl vždycky její majitel, kterej toho času jezdil závodně autokros. A je fakt, že na veřejných silnicích nás při jeho stylu řízení nepředjej absolutně nikdo, na okruhu nás dostala jen micka evo 7, bavor trojka (nevím, s jakým motorem), honda s2000, ale překvapivě se nás držel taky passat 1,8T. Kamarád se RS s radostí zbavil a těší se na novou trojku. ne mazdu, bavora... doufám, že se s ním svezu :
Ano RS líta velmi slušně, ale nemohu nezmínit, že BMW bude vždy o něco rychlejší - Jeli jsme s kamarádem přes Hradec na chalupu a ještě před Hradcem nás předjela polazená Oktávka, tak sme se za ní pustili, letěli jsme jako šílenci, týpek v Oktávce jel taky pekelně, ale stále jsme měli na víc než on. Pak zajel k benzíně, my za ním, a on povídá: To je alespoň 328i. My na to: to je 320i a on: Fakt????? říká, že on tam má 1,8T s cca 200 koníky (filtr, výfuk, čip), naše 320i měla 150 koní std.(+ filtr a vejfuk cca 160 koní). Jinak moje 330d ujede čemukoliv s nápisem Škoda bez problémů (i když se mě občas na dálnici nějaké to RS celkem dlouho drží)...
..nevím co tu řešíte.... já jezdím 125 koní a je mi jedno jestli bych měl 100 nebo 150.. jo rozdíl bude.. ale nemám sporťáka... pokud budu chtít obyčejný auto (civilní) s výkonem a rysy sporotvního cesťáku... tak VW Grupe to rozhodně nebude...
Ciello, to máš tak, rozdíl mezi 100 koňma a 150ti, je jako když si vezmeš metr a zmeříš jí to nahoře - bud 75, nebo 95 Chápeš? Tvejch 125 je , teď to myslím vážně, tolik koní, že myslím z nich máš často radost. Když je na tom metru 99, to mám taky radost
..hele poznám rozdíl mezi 60Ps přes těch 100-150 přes176, 209, 250 280.. atd. na vlastní kůži.. v různých autech.. od sportovních až po Off-road.. ale k čemu ti jsou koně bez krouťáku a cifra z 0-100 km/h když to má mizerný pružný zrychlení... Nepotřebuju přednášku jako školák.. a nyní jsem zvolil auto bez turba protože ti odpadne potencionální problém.. Přestaň mluvit v metaforách.. V určité době mi ty auta už přišly normální.. a začal jsem si všímat něčeho úplně jiného na těch autech... Jedinečný svezení je jen s předokolkou a 209 PS.. Normální cestovní auto nižší střední třídy.. a v tom autě mně neujela Audi A6 ani A8..!!! O golfech nebo podobných ani nemluvím... To mě brali všichni čerti když nějakej uchyl v GTI s pocitem mistra na mě zezadu bliká.. A pokud chceš měřit nahoře 75 nebo 95.. to je jiná.. To můžeš aplikovat u pocitů a celkovýho pojetí auta..! A věř, že ježdění s Range Roverem 4.4 se nevyrovná vůbec nic... a je jedno jestli má nahoře 75 nebo 100..!! a to nepřebije ani Golf s tachem do 300 km/h..
Jo, nevěděl jsem, že máš leteckej průkaz Ty mi tu teď děláš přednášku z krouťáků. Jestliže píši o 150 nebo 200 koních, tak při tvé vzdělanosti přece víš, že se nemusímě soubojivat o krouťák, jedinou modlu naftožroutů. Ciello, jediněčný svezení není s předokolkou 209, jediněčný svezení není s žádnou předokolkou. Jediněčný svezení je jen se zadokolkou. A nemíchej mi tu hrušky a jablka, svezení v Range je úplně neco jiného. Také krásné, ovšem jinak krásné. A nejkrásnější je nahoře nadupanejch 99, teda ne koní
..ty máš snad něco s očima... Ano, ta "tvoje" zadokolka.. (ano jízní vlastnosti jedinečný) mi tu *nenatrhla...!! a těch 99.. nebo 75 nebo 100!!! to je to oč tu běží z tvých úst... to není o motoru nebo koních.... to je právě o tom jestli víš o čem jsi psal... o těch 75 nebo 95... možná se "protáhneš" s tou 95 stejně jako s tou 75..!! ale s tou 95 se ti postaví dřív...!!! už to chápeš..? Asi by jsi mluvil jinak, kdyby tě ve zpětným zrcátku na dálnici při 200 km/h píchly xenony od Range...!!!!
To že to bude jezdit rychle a dobře bohužel nic nemění na tom, že to je pořád (nutný, impotentní) Golf V... jako 60 letý tatík to možná ocením... ale u sporťáku to je neprominutelné...
Suhlasim.Naco tam pchali to turbo na 147kw?To ma Type R bez turba a stoji o Ł 6000.menej.O S 2000 s 177kw bez turba ale to je roadster tak to je ina kava.Je to asi najlepsi golf na trhu to je moj nazor ale je drahy a na rok 2005 s tym turbickom uz nic moc.A mylim ze corrola TS s 1.8 ma taky vykon bez turba a stoji tiez menej...
na Top Gear testovali zavodnici noveho golfa gti a rekli ze konkurence nema sanci. Dost mne to prekvapilo, protoze anglicane nejsou prave nadsenci VW. Myslim ze dostal i v anglii titul nejlepsi auto roku (ve svoji tride)
tu je link nejrychlejsich kol na TopGear [odkaz]
uz stary Golf R32 byl o 3 sekundy rychlejsi jak Honda Civic R i jak Alfa 147 GTA. Novy bude o mnohem lepsi.
Asi jsi nepochopil nebo nejel ani v jenom z techto aut.
Honda dela atmosfericke motory, ktere se pysni vyladenym vykonem ve vyssich tackach (variabilni casovani ventilu). K tomu, aby dosahlo zminovaneho vykonu 200HP je potreba jej poradne vytocit jako jecici strelu.
GTI se ujima OPACNE strany. Nabizi zakaznikum prijemne auto, s prijemnym svezenim, bez nadmerneho hluku motoru (dostatecny kroutak jiz od 1800 otacek). Ne kazdy RAD POSLOUCHA jekot motor pri 7000 otackach motoru. Rad vyuzije moznosti, ktere nabizi Golf a tim jsou dobre jizdni podminky, solidni vykon (jednoduchym precipovanim se dosahne vykonu pres 235HP).
Srovnavat H2000 to snad dokaze uz jenom uplna lama. Ty dve auta jsou absolutne odlisne a sblizuje je jenom stejny objem.
End, uz me nebavi cist prispevky nekterych dmntu...
Přečetl jsem s uspokojením Petrův příspěvek a tak mně napadá - Máte třičtvrtě miliónu a chcete si koupit (ne v bazaru) poctivejch 200 koní. Tak teda, do čeho by jste šli vy, když ne do GTI?
Když jsem byl mladší, tak jsem asi taky takhle blbnul-Polo G 40, Golf G 60. To ještě nebyly ty elektronický serepetičky proti klouzání tak rozšířený. Pak jsem se vozil v BMW 325 i. To už tam ten čudl OFF/ON mělo. Ať jsem ho měl zapnutej nebo ne, tak jsem měl sevřenej zadek vždycky, když jsem se snažil na na dvojkách od Benešova do Trhovýho Štěpánova udržet za klukem s 1,85 L Imprezou. A tak jsem mu jednoho krásnýho dne nabídl, ať si ty auta prohodíme. Tam kde mi to v BMW blikalo jak o život, tam měla Impreza rezervu alespoń 10 %. Já se dřel s krocením toho stáda koní na jedný nápravě a on se tím bavil. V akceleraci na suchu jsem si ho sice mohl dávat jako moučník, ale na mokru a sněhu jsem se mohl dát akorát tak vyfotit i s tou elektronikou. Teď to poučení. Jestli chceš jezdit po suchých německých dálnicích, jdi do Golfa, těch 200 koní využiješ. Jestli se motáš spíš po Česku, tak tě 200 koní na jedné nápravě v podstatě unaví dřív, než někam dojedeš, a nebo je prostě jen nevyužiješ. Rychlej průjezd mokrou zatáčkou je spíš o těžišti a možnosti přenosu krouťáku než o koních. Takže já bych šel za ty prachy do obyčejný 2 litrový Imprezy (125 k) a po záruce bych ji čipnul tak na 150 k. A od října do května bych zlobil. V létě se to moc nedá, už kvůli mládeži, na kterou musí být člověk opatrnej.
Někde nahoře, jsem ti psal technickou poznámku, k tvému názoru na design Imprez. Pokud trváš na výše uvedeném názoru i nadále, oceňuji tvou poslední poznámku jako velký ústupek citů před realitou.
Četl jsem a cením, žes mě za ten názor nezažaloval. To tu není obvyklé... Kamufláží jsi mně dostal Člověka potěší když narazí na názor, který je elegantně naformulovaný a dovede ho k zamyšlení.
no ja sem jenom rád že na to ještě spousta lidí nepřišla, nechci aby aby mel imprezu turbo kazdy ) - na ty nase cesty, s tim pocasim, s tim snehem, to chce jednoznacne ctyrkolku. Jakmile se clovek zacne koukat po ctyrkolkach a jeste k tomu sportovne ladenych, vzdycky dojde k Impreze. 900000 za takove auto . Dejme tomu ze golf GTi budou delat jako ctyrkolku - kolik tak asi bude stat kdyz dvoukolka stoji 800000 ? A kde je nizke teziste a perfektni vyvazeni o tom ze u subaru maji uplne jinak reseny samotny pohon 4x4 ani nemluvim. Nevim jake "kopance" dava pri rozjezdu Golf (na mokru asi zadne) ale impreza se mnou prasti do operadla pekne, myslim ze je malo aut kde se da zrychleni tak prozit, i ve vyrazne silnejsich autech neni prozitek tak bezprostredni. Jinak se mi nijak zvlast nelibi vzhled noveho golfu ani imprezy - netrapi me to protoze ta moje je z r.1997, ale kdyz sedim uvnitr tak to prece nevidim, ne
To jsi vylíčil krásně a máš docela pravdu. Na druhou stranu ten pocit, když ti v 6000ot. sepne ostrá vačka u VTEC, ten je naprosto fascinující. Smutná pravda je, že v současném počasí si pak inspirující zvuk vytočeného motoru můžeš vychutnat taky v závěji. Ale v létě, na dobrých gumách to je prostě píseń..
Já tu fascinaci otáčkama celkem chápu, ale na druhou stranu neznám horší pocit zklamání, než když sice někomu natrhnu žaket při akceleraci, aby mě ale vzápětí tlačil před sebou v serpetinách. Zvuk v 6000 ot/min mimochodem neznamená nic jiného, než že ti už v zatáčce nezbývá na driftování. A to mě přijde zábavnější, než přetlačování koní.
Ale beru že každý se baví jinak. Aspoň se díky tomu na silnici vzájemně nepotlučem.
Aby nedošlo k mýlce, CTR v 6K teprve začíná doopravdy táhnout, má tam vrchol krouťáku, červené pole začíná až v 8K (na to zřejmě s boxerem, který v 6K končí nelze pomýšlet). Druhá věc je, že ten úchvatný zvuk po krátké době omrzí a velkou výhodu mají piloti CTR s vadou sluchu (nebo ještě líp úplně hluchý).
No vím, že můj návrh bude velmi kontroverzní, ale já hlasuju jednoznačně pro Ford Mustang. Základní verze má šestiválec 4,0 litru. Dává 202 čistokrevných koníků, který nejsou na žádnejch povzbuzovacích prostředkách. Každý čerpá sílu jen z objemu motoru. (319 Nm/ při 3500 otáčkách) A ten retro-design prostě nemá chybu.
Jo, jasně, made in USA Prosím tě, tem Mustang je ale tuším za milion plus 30 tisíc za lodní kufr do Evropy, ne? Tak tam vyber něco za třičtvrtě melounu, jak jsem psal.
Kdepak. Kompletní dovoz osmiválcové 300koňové verze GT stojí 990 000 Kč. takže předpokládám, že šestiválcovej se do 750 000 Kč v pohodě vleze. To ani nemluvím o tom, kdyby si to člověk vyřídil všechno kolem dovozu sám. Základní verze teď stojí 19 410$ a kurz je teď tuším 1/22. Takže mi vychází 427 020 plus DPH = 508 000.
Člověče, já jsem tu asi před měsícem napsal, že pokud se někdo zajímá o to, co stojí novej Mustang, pak na něj určitě nemá Tuším Yarough se mě pokusil umravnit, že prý hodně asi čtu Speed. Když jsem mu odpověděl, že dobrá polovina článků je mejch, nestačolo to, tak ho Jarda s Bartoňákem pak viděli na burze prodávat starší čísla Speedu tak doufám, že už jsme zas s Yaroukhem v pohodě, ale, Lonesi, já teda teď musím napsat, že tohle jsem netušil. Třičtvrtě melounu je setsakra velkej peníz za kdejaký auto, co tu jezdí. Ovšem, Mustang? Tos mi udělal v hlavě pěknej zmatek. To je částka, kvůli které se vyplatí postavit druhou garáž a párkrát do roka to zkusit jak Stevew McQueen.
Jo, McQueen si to zrovna nedávno kalil v Mustangu na Primě. Samozřejmě jsem se díval. Co se týče těch potenciálních kupců Mustangů, tak můj názor je ten, že zrovna majitelé Mustangů jsou dost "finančně rozrůznění". Od těch, co ho mají jako 4. mazla v garáži až po ty, co na něj šetří a sotva jim oschnul inkoust na řidičáku.
tu mas mustanga po mirne havarii za 15tisic euro [odkaz] kdyz budes chtit koupit novy tak musis pocitat z prevozem do EU a ten stoji okolo 8 tisic euro + clo. V nemecku nabizi novy za 25tisic EURO uz se zaplacenym clem a TUEV. V US testech rekli ze je lepsi jak nissan 350, ted cekam na testovani v TopGear je to muj favorit
Upřímně řečeno na výsledcích nějakého testování mi vůbec nezáleží. Mustang je legenda, muscle car, jméno, který říká všechno, životní styl ze šedesátých let; lidí, kteří ani trochu nebyli hippie.... To, že třeba Zetko (moc dobrý auto, který by ale na mě bylo asi zbytečně tvrdý) projede nějaký okruh o 2-3 vteřiny rychleji není přece (aspoň) pro mně vůbec důležité. Asi tak jako, jestli má jedno auto maximálku třeba 220 a druhý 225. Pro mě je hlavní si auto užít. ps: díky za tip, ale já nemám ani na nabouranej (jsem chudý študent). Jen jsem reagoval na otázku GTI, kdybych měl 0,75 mio a chtěl koupit sporťák.
Golf GTI je podle me jasnej vitez. Za ty prachy v teto kategorii se asi nic lepsiho koupit neda. Civic Type-R taky neni spatnej, ma skvelej motor, ale podle me to neni auto pro kazdodenni jezdeni (motor se musi tocit a podvozek je tvrdej jak kamen). Pak je tu ta Astra s 200k motorem, ale nevim, nevim. Ta Atra me proste nenadchla (to neplati jen pro Astru ale pro vsechny Opely, krome Speedstera). Podle me se VW konecne podaril postavit kvalitni nastupce puvodniho GTI(ten volant se jim fakt povedl. Sice uz to asi nebude takova raketa jako ten puvodni, ale na pobaveni a aji do mesta idealni kara.
hele.. já se nestačím divit... Takže impreza..?? Někdo výše to psal.. a ono i za Imprezu WRX 900.000 není moc za auto jaký dostaneš do ruky..!! Mustang.. Lonesi 100% souhlas.. už před rokem jsme to s kolegou počítali a nyní když klesl kurz dolcku.. tak je to vysněná kára skoro zadarmo..!! A nyní GTI.. čeče.. ty tu rozjíždíš anketu s názorama co by kdo koupil za balík peněz.. ale ty jsi na tuhle otázku ještě nikdy neodpověděl... už jsem se tě ptal 2x a ty že to dáš mezí text a nikdy jsi to neudělal... Tam mi teď prosím tě řekni, jaký auto a proč by jsi volil ty na jěždění a nemusí to být jen z a750 tácu a klidně se pohybuj do 2 mega..!!! a ne že se opět z té odpovědi a prvního tvýho věcnýho názoru vykrotutíš....!!!!!
Ciello, prosímtě... jak - takže Impreza? - já nahoře napsal, že se na ní půjdu podívat a že to teba Budou námluvy... tak, prosím tě klid. Myslím, že jsem nahoře položil tu správnou otázku co jiného za třičtvrtě mil, pokud jde o praktické ježdění s 200 koňma. A dost mě překvapuje, jak ti náruživí psavci, co VW grupe napadaj za úplně všechno najednou ztichnou a napředhazujou jejich varianty. Člověče, já to čtu a vlastně to gti je v tom cenovém pásmu jednička. Lones mě vzal zejména cenou Mustangu. Je to pro mě ikona a za 0,75mil, to teda mrkám. Teď jsem psal Bertoňáka k tomu pokusu o BMW kabrio, možná, že uvidíme i jiný děla tady, přečti Ciello, já vím, že ti dlužím odpověď. Dej mi ještě čas, prosím
Pro upresneni jedna z tvych prvnich reakci na Imprezu : Impreza je motorové dělo, ale vadilo by mi, že když bych k němu přicházel, musel bych mít zavřený oči. Muj nazor: Je 100x pritazlivejsi nez Golf. Za 3/4 mega bych volil Alfu 156 2.0 JTS je sice o trochu slabsi ale je to moje krevni skupina...
Hele, ty bejku , teď jsem byl nahoře, , no, mě ti teď nějak v poslední době taky bere ten Pinninfarina s těma lahvema . Ale přesto tě tipuji na ixko. Chce to samozřejmě boty minimálně od Cerrutiho a ponožky Burbery. Na levém zápěstí bych houpal Longines Aviator na řemínku z australskýho pštrosa. Zapínal bych ho na předposlední dírku. Ovšem hlavně, hlavně to chce peněženku od Davidoff. Otevřeš ji, a uvnitř (uvnitř!) má v kůži vyražené logo. Logo Davidoff. Pak je to tak, jak to má být. . Jo, a beru tě i s eskem.
Teda ja osobne preferuju Omega DeVille a rozhodne s kovovym reminkem Jinak je mi to absolutne jedno jaky mam ponozky (kdyz jsou cisty) S-type neni pro me (jedine s V8 a to jsme nekde jinde) Penezenku beru jakoukoliv v ktery jsou penize
Matesi, prosím tě, do ponožek ti už mluvit nebudu (pokud budou čistý) , ovšek DeVille, Tak DeVille, předpokládám v koaxiáljízdě, ty prostě musíš valit na hnědém aligátořím řemínku s kresbou o min velikosti 8milimetrů! Na tom trvám. K tomu Jagu - myslím, že S-type má grácii, nezatracoval bych.
Kozeny reminky nesnasim, takze zustanu u kovu S-type nijak nezatracuju, proste neni pro me. Nemam z nej takovy pocit jako z X-typu nebo XJ a navic je pro me dost neprakticky. Musel bych k nemu mit jeste jedno auto
přidávám se k Enzovi.. a jen to doplním o Stilo Abarth.. sice to nemá těch tvejch 200 Pferdů, ale zase 50-150 tisíc ušetříš (včetně selespeedu)... Alfu taky taky doplňuji (bez debat - to řekl Enzo) a na druhou stranu Alfa GT je jen o 100 táců dražší... Pak bych taky vážil MG TF což je zhruba za 800.000 .. k tomu ten Mustang a Impreza... hmm.. všechny auta jsou mnohem hezčí než Golf a navíc Value for Money jsou v případě Golfa úplně na dně..!!
Alfu jo, je to důstojnej protivník s výborným rodokmenem, Stilo ne. Teda Abarth (tluče mi srdce) jo, Fiat ne. V MG si tě představit dovedu. Ovšem, že by Impreza byla hezčí než gti? Cielo, mrkni mi na gti v černé ještě jednou, prosím te. Impreza je cesta k nejlevnějšímu stádu koní, to jo, ale, že by to byla Krainová silnic, to teda rozhodně ne. P.S. Nevím teda kolik má ta Krainová koní, ale tu bych koupil i za melouna
..čeče.. začínám věřit té tvé garáži bez světel... a na zdi plakát Krainové a Golfa GTI... to se pak nedivím ničemu, když na ty postery nevidíš...!! Kdybys totiž viděl, tak by jsi i věděl... že Krainová ne a to GTI taky ne.. Obojí už nyní nejsou nic extra.. (Krainová za mega určitě ne.. to bych se raději poohlídl jinde..) A na to GTI hledět raději už nebudu, nebo bych si zkazil dojem z toho auta... No a ty hodinky.. MUSÍ být made in "Suisse"...!!!
Ciello, ty kluku tys mě dostal. Heleď, ta Krainová, to je prostě ještě víc subjektívní, než auta. O ženskejch nepíšem jo. Plakát nemám Ani Krainové, ani gtička
GTI to tu roznesl na prach. Třese se v něm jen Subaru a Mustang, no to je teda dvojka, Subaru tu koupíš, Mustang ještě neumí plavat. Je tu 160 zpráv a když to shrnu, tak GTI má konkurenta jen v Legacy a Ford Mustang. Tisíc kritických slov, zatrcování golfa, prý je GTI o ničem, milionkrát ošklivější než Subaru (brrr) atd, atd. A když tedy požádám o soupis těch, co strčej geteíčko do kapsy, tak nic. Pánové nic. Tak s takovouhle převahou, s tím nepočítali určítě ani u VW. Děkuju Vám.
no a ty jsi nebyl schopen vážně říci proč jiný auta NE (jinde) a právě VW ano... nebo pořád jen dokola žádnej argument (co jsi slíbil..!) Dobře, můžeme to brát jakože 2x dražsí sportovní model od základního (což GTI téměř je..).. ale uvažovat tady nad autem, který je malý (a sporťák to není) za ty prachy je hodně ujetý, stejně jako Oktavia RS a ještě s doplňkama... to je vážně ujetý.. Jestli že mám hladinu 800 táců.. tak se dívám jinde.. a to si klidně přidám a jsem o třídu výš nebo v jiným autě..! Třeba hezky pohodlně odjedu Freelanderem a někde tě vytáhnu i s tím "tvým" 4motion.... a zábavy si užiju že se ti o tom ani nezdá... a místo abecedy mám na volantu zelenej ovál..!!
Beru tvůj názor, je na něm co repektovat. Ciello, tvé názory už tak trochu znám. Já to spíš směřoval do těch řad pisatelů, co GTI zatracujou jako bačkoru a auto o ničem a čekal bych tedy z jejich strany nějakou pozitivní motivaci. Třeba, jaks psal ty o té Alfě. Ok. Napřišlo nic. Proto píši, že GTI to tu tvrdě převálcoval.
jo, a tvrdím, že tady na trhu není jiné auto, které, když máš 0,75mil a chceš 200 dost dobrej koní, tak že tě odláká od gti. Takové auto tu není. Já si to tu alespoň zatím nepřečet. Subaru je jiná cena, to snad víme. To fakt se to gtíčko dá jen povrchně kritizovat a když dojde na lámání, tak se kritici vytratí? Nepiš mi o Freelanderu, to je jiná píseň. Teď tu řešíme lítačky za třičtvrtěmelounu. S dvěstě koněma k tomu.
Beru to , Matesi, jako druhou ránu slepou patronou Tak jako na auta, mám názor na politiku (i). Tuhle cestu v mém případě nemusíš sledovat. Stojím oběma nohama na pevné zemi. Už dlouho.
GTI, GTI .... Ty neumis cist kdyz nechces. Jeste jednou se zeptam a kdybys mel pocit, ze moje otazka ti neni na 100% jasna, tak misto odpovedi na neco jineho napis "nerozumim". Takze otazka ode me a ciella:
Ktere auto je pro tebe to, ktery bys sel a hned koupil?
..asi jsem racionální člověk.... to bych neudělal... (kupovat si novotu jako mladej..) Píšeš.. kde jsou ti bejci...?!? Jako bejk a mít v kapse jen tak na auto 750 tyček (teď mě napadá.. bejk jsem vlastně pořád.. ) až na těch zbytečnejch 750.000.. no zpět.. takže být mladší a s těma prachama mám před barákem luxusní 911 z roku +/- 90 (kolik má koní zjevně víš), nebo mladšího Boxtera okolo kterýho mi líta čokl... a ještě mi zbyde pár (docela dost) drobáků na benzín.... A pokud jde o zábavu atd.... Freelandera ber vážně... Vážně..!
Ber to prosím v reálu. Když postavíš před barák 911, tak než skončí Soperstár, máš po něm. Nebo - necháš ho pojistit. To ale mušíš mít vedlejšák na pojistku. Takže, znovu, Chceš dvěstě koníků, jistejch koníků, Dáš cca 200 akontaci a tři ročky pak asi 17měsíčně. A celou dobu lítáš. O tomhle píšu. Ne o 911ti snech. Víš co stojí jedna guma na 911?
..s gumou si nelam hlavu... máš opět prapodivně nesmyslný názor a komentář... Mám barák (i garáž se světlem ) a okolo něj čokla co vypadá jako vlk... a s tou starou 911 si jsem jistější než s Golfem... a ty drobáky, když chceš, tak nevrhnu do beneli ale do těch pneu... Vzpamatuj se čeče..! A jestli uvažuješ o tom, že to bude 17 za jeden metr (rozuměj 17.000Kč / 1 měsíc).. tak už je jedno, jestli to je 17 nebo 20.000 a jsem pak u jinýho auta...!!!!!!!! Nehledej jen pokrytecky muchy a věř, že nový GTI vedle té klasa 911 je jako hračka...! Ty to víš, ale nepřiznáš to..!! tak nebuď tak egoisticky zaujatej pro GTI.. i když můžeš za ty prachy jezdit Sporťákem..!!
Pumpa Beneli... těší mě, žes mě tehdy četl. Víš, já si nemyslím, že je jedno jestli 17 nebo 20 měsíčně. Konec konců mně, co má na temeni vytetovaný logo 911 nemůžeš nařknout z toho, že bych opovrhl tímhle skvostem, tím vrcholem. Jde teď o něco jiného. Vem to v reálu. Tuším, žes psal, že studuješ, Tak až to uděláš, daj ti za měsíc něco do peněženky. Pak teprv najdeš reálnej postoj ke gti ale i k 911ce. Já teď tady píši o tom, co může mít každý (teda skoro každý) - GTI jo, tu 911 samozřejmě ne. A když to vezmeme za výchozí rozehru, tak se ptám, co budete jezdit vy mladý bejci, až dáte dohromady 0,75mil? Nic víc přece tu nemůžem řešit. Takže výsledek je - GTI. Nebo ne?
..NE...!!!!! Myslím, že Ogilvy nebo McCormack řekli, že není dobré si o ostatních myslet, že nedosahují určitých (našich) kvalit.. proto není dobré podceňovat..(zkrátil jsem to a zobecnil..!) Nemysli, že tvůj názor je správný a už vůbec ne že víš vše líp..! Už nestuduji.. to jsem nepsal já.. Možná jsi mohl postřehnout, že jsem věkem dál.. než v kategorii "mladej bejk" (jsem mladej i bejk), ale zkušeností už mám i na rozdávání a za měsíc mi "něco" do pěněženky taky přistane.. Ty zkušenosti s autama mám i profesní.. byly náplňí mojí práce, takže mě tady na pár kydů neutáhneš.. nazor je názor.. je jich 1000 jako lidí..! tvůj ti neberu, ale zaráží mě tvoje dogmatičnost ohledně GTI.. a s tím že 17 nebo 20.000 je rozdíl...ehm..! Buď těch 750.000 MÁM nebo ne..!! Každej mladej bejk táhne po ojeté "plečce" 924.. dostupná a i jede.. A až někdo dá dohromady 750 táců na káru.. trochu zestárne a změní názor.. Ten REALNEJ POSTOJ mám.. takže nemluv příště povýšeně..!! A jestli myslíš, že pro mladýho člověka je ta volba novýho GTI za 17 měsíčně dobrá volba... hmm.. tak pochybuju o tvým reálným postoji.. (musel jsem si štípnout.. )...
Rád tě čtu, ovšem mýlíš sem pokud jsi vystopoval v mé zprávě nějaký povýšenecký ton. Chci abys věděl, že tomu jsem teda hodně vzdálenej. Nejsem vůbec dogmatický. O gti píši ryze prakticky. A mimo tvý Alfy jsem nedostal jedinnýho reálnýho kunkurenta na roztrhání. Subaru je jinej svět, Mustang je zas svět vzdálenej, takže - a Ciello, teď snad cítíš, že píši neironicky - ja jsem vlastně zklamanej, že jsem nedostal do trika (mimo od tebe). Já fakt čekal záplavu argumentů, návrhů a ono nic. Představuji si, jak mě ty desítky kluků čtou a jak i oni ví, do čeho jít. Jenže oni to tu nenapsali. A já, já bych byl vlastně vděčnej i za argumentaci třeba Fabiou RS. Nic, Nic. Nic. Mám podezření, že ti kluci neví, do čeho jít. To by přece napsali a bránili do roztrhání toho svého miláčka. Cítím z tvé zprávy to závěrečné poučení, že mladej jde spíše po slušné ojetině. Jo, asi to tak bude... Tak hergot, ale kde jsou s těma ojetinama? Jen tys předhodil 911ku z devadesátýho.
Nedavno jsi nekomu psal ze brejle se prodavaj v Kotve v druhym patre. Tak Ti podruhy pisu!!!! Alfa 156 2,0 JTS je to moje krev. Kdyz nemam prachy tak bych sel do Fiat COUPE 2.0 20V Turbo. To je maser zad. Me se to auto moc libi. Z novy produkce je krasny Stilo 3D 2.4 Abarth. Sametovej petivalec. Do Fabie RS bych nevlez. Staci?
.. s Enzem budem na podobné notě... je pravda GTI.. že ti přesně tohle psal výš.... já to jen okořenil tím Abarthem... což je asi jedno jestli já nebo Enzo..
Hoši, ten vás teda vyklep. Stále nic, stále nic. Jedno černý getéíčko, a je ticho a klid. Je tu zameteno, jako v kostele. To je bankrot pánové. Totální bankrot. Netlačtě se na vejlohy, na každého se dostane. Tohle až zjistěj u VW... Takovýhle hladký vítězství jsem nečakal ani já.
Jo, dík Kubo, že máš názor. Tak Focus RS. Jo. Jdi do něj. Na Neurburg... se vykašli, takové vlásenky jako máte v Liberci tam nemaj. Napiš ovšem taky proč bys přihodil těch 150 a vzal raději RS než GTI. Já nahoře napsal o GTI dost dlouhou zprávu.
Jelikoz nejsem z Liberce, tak tamni vlasenky neznam, narozdil od tech na severni smycce Nuerburgringu.
Proc bych prihodil 150tKc za FocRS? Sam tvrdis, ze auta jsou o emocich. RS ve me budi na rozdil od GTI emoce. S RS jsem jezdil a do dneska jsem na to nezapomel. Je to uzasny, bezprostredni auto, ktere se k tobe chova presne jako ty k nemu. Jdes do toho "zvostra" - Focus ti to vrati i s urokama. Jedes pohodu? Chova se k tobe v pohode - proste to je auto dvou tvari.
GTI, máš-li odpovědět na několikrát zopakovanou a snad srozumitelnou otázku, kroutíš se jako had. Místo toho tu ale všechny krmíš patetickými ódami na nějaký volkswagen...
Zazvonil ti budík, Tantale? Ty ses mě na nic neptal. A ten dovětek? - NĚJAKÝ VW? Jak to myslíš, pokud tedy někdy něco myslíš? Takhle ulétlou zprávu jsem tu ještě nečetl. Probuď se. Tady píšou lidi, co maj auta rádi. Když tak vlez jinam. Nebo, že bys byl zvědavý? Tantale, Tantale.
Keců tady má každej milion jestli OPC nebo GTI nebo co, a nikdo v tom nejel !!!
Já včera jezdil s GTI s DSG a paráda !!! Akorát nad 150 km/h příšernej aerodynamickej hluk, tak nevím jestli to byl ten kus nebo to platí obecně ?
Dnes jsem si koupil Golf GTI...a je to bomba, a Ty uslintaný socky co pomlouvaj a jsou hrozně chytrý ať se mi ozvou, až je povezu 25Okm/h, rád si vyslechnu jejich názor... >:D Jinak zdravím všechny pohodáře ;-)