Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Golf GTI: Naše první jízdní dojmy

První zkušenosti s novou verzí Volkswagenovy legendy jsme sbírali na sněhu a mokrých cestách v okolí Karlštejna...
Zpět na článek
11. 3. 2005 01:22
neregistrovaný "TRUCKER"
11. 3. 2005 11:31
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 13:43
neregistrovaný "Y-en"
11. 3. 2005 15:32
neregistrovaný "JP"
18. 3. 2005 13:51
neregistrovaný "II"
11. 3. 2005 21:11
neregistrovaný "Jony"
11. 3. 2005 08:27
neregistrovaný "Enzo"
11. 3. 2005 09:33
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 20:16
neregistrovaný "Enzo"
11. 3. 2005 11:35
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 20:07
neregistrovaný "Enzo"
11. 3. 2005 23:08
11. 3. 2005 08:36
neregistrovaný "cyrus"
11. 3. 2005 09:18
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 10:03
neregistrovaný "cyrus"
11. 3. 2005 09:27
neregistrovaný "Masaker"
11. 3. 2005 09:28
neregistrovaný "Endy"
11. 3. 2005 11:57
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 22:54
neregistrovaný "charouz"
12. 3. 2005 10:10
neregistrovaný "Endy"
13. 3. 2005 18:53
neregistrovaný "Endy"
30. 3. 2005 11:04
neregistrovaný "DaM"
11. 3. 2005 09:38
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 09:48
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 09:52
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 10:12
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 17:07
neregistrovaný "ciello"
12. 3. 2005 19:20
neregistrovaný "George"
11. 3. 2005 11:45
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 15:34
neregistrovaný "JP"
11. 3. 2005 09:41
neregistrovaný "Paul"
11. 3. 2005 09:57
neregistrovaný "Ondrej L.(Auto.cz)"
11. 3. 2005 10:35
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 10:13
neregistrovaný "Permon"
11. 3. 2005 11:44
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 15:28
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 17:10
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 17:58
11. 3. 2005 18:36
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 19:18
12. 3. 2005 19:31
neregistrovaný "BOB z NY"
12. 3. 2005 21:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 08:48
11. 3. 2005 22:56
neregistrovaný "charouz"
13. 3. 2005 11:33
neregistrovaný "Jirka"
15. 3. 2005 11:53
neregistrovaný "Jozki."
11. 3. 2005 09:55
neregistrovaný "flavio"
11. 3. 2005 10:05
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 11:24
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:35
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 11:48
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 12:11
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 13:26
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 13:28
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 13:31
neregistrovaný "Y-en"
11. 3. 2005 13:41
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 14:12
neregistrovaný "Y-en"
11. 3. 2005 15:45
neregistrovaný "JP"
11. 3. 2005 16:01
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 17:11
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 17:59
11. 3. 2005 15:58
neregistrovaný "GTI"
12. 3. 2005 14:50
neregistrovaný "radio"
12. 3. 2005 14:58
neregistrovaný "radio"
12. 3. 2005 18:58
11. 3. 2005 21:36
neregistrovaný "JiriM"
11. 3. 2005 22:42
12. 3. 2005 11:13
neregistrovaný "Jirka"
12. 3. 2005 18:03
neregistrovaný "JiriM"
13. 3. 2005 11:13
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 11:16
12. 3. 2005 19:37
neregistrovaný "BOB z NY"
13. 3. 2005 11:05
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 13:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 3. 2005 01:01
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 3. 2005 18:39
neregistrovaný "Jirka"
11. 3. 2005 22:58
neregistrovaný "charouz"
11. 3. 2005 23:11
14. 3. 2005 10:03
neregistrovaný "super7"
14. 3. 2005 11:15
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:54
neregistrovaný "Toman"
11. 3. 2005 11:54
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 12:09
neregistrovaný "Toman"
11. 3. 2005 13:36
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 13:57
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 16:08
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 16:16
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 17:00
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 17:04
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 18:11
neregistrovaný "mates"
12. 3. 2005 00:40
neregistrovaný "dmx"
14. 3. 2005 07:46
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 09:35
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 10:56
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 11:32
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 11:40
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 11:52
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:12
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 12:21
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:54
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:04
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2005 01:17
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 3. 2005 07:07
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 12:12
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 13:32
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 13:09
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 14:36
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 15:34
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 15:44
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 16:50
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 13:14
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 13:30
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 14:31
neregistrovaný "kedyson"
14. 3. 2005 14:02
neregistrovaný "Petrklíč"
14. 3. 2005 20:46
neregistrovaný "Peťa"
11. 3. 2005 15:08
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 16:16
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 17:04
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 21:51
neregistrovaný "JiriM"
14. 3. 2005 09:25
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 09:31
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:18
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 13:46
neregistrovaný "flalvio"
11. 3. 2005 13:46
neregistrovaný "flalvio"
12. 3. 2005 01:24
neregistrovaný "Domino"
12. 3. 2005 13:08
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2005 19:27
neregistrovaný "George"
12. 3. 2005 19:45
neregistrovaný "George"
13. 3. 2005 00:02
neregistrovaný "Petr"
13. 3. 2005 13:30
neregistrovaný "bxb"
13. 3. 2005 13:32
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 14:35
neregistrovaný "Jirka"
14. 3. 2005 10:27
neregistrovaný "petriik"
13. 3. 2005 16:28
neregistrovaný "JiriM"
14. 3. 2005 08:12
neregistrovaný "Jirka"
14. 3. 2005 09:32
neregistrovaný "JiriM"
16. 3. 2005 10:56
neregistrovaný "Qwerty"
16. 3. 2005 17:43
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 13:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 14:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 15:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 20:47
neregistrovaný "markus"
14. 3. 2005 08:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 17:51
neregistrovaný "georgos"
13. 3. 2005 15:30
neregistrovaný "kiri"
14. 3. 2005 09:40
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 10:21
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 10:41
neregistrovaný "Enzo"
14. 3. 2005 11:28
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 11:35
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 11:41
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:03
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:17
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:27
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:35
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:18
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 13:26
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 12:04
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 12:20
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:30
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:38
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:40
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 14:13
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:27
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:49
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 13:54
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:59
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:12
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 14:20
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:24
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 14:41
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 16:17
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 16:52
neregistrovaný "GTI"
15. 3. 2005 07:04
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 14:23
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 14:33
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:42
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 14:55
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 15:16
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 16:37
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 17:03
neregistrovaný "Enzo"
14. 3. 2005 17:14
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 17:16
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 09:16
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 14:59
neregistrovaný "Petrklíč"
14. 3. 2005 15:10
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:27
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 16:28
neregistrovaný "Kuba2k"
14. 3. 2005 16:49
neregistrovaný "GTI"
17. 3. 2005 13:38
neregistrovaný "Kuba2k"
14. 3. 2005 18:48
neregistrovaný "Tantal"
17. 3. 2005 10:42
neregistrovaný "Karell"
18. 3. 2005 13:49
neregistrovaný "II"
7. 4. 2005 09:17
neregistrovaný "nrd"
8. 4. 2007 01:54
neregistrovaný "Alan"
neregistrovaný "TRUCKER"
11. 3. 2005 01:22
Co ty na to, GTI?
Ale jo, myslel jsem, že to bude větší hrůza. Náhodou v té černé vypadá dost dobře a evidentně mu k tomu dopomáhají ty "taliánské" kola. Interiér ale mohl být ještě trochu zajímavější, hliníkové obložení citelně chybí na středovém panelu, který už tak vypadá dost nesportovně a i decentnímu obložení hliníkem by se podařilo tuto skutečnost eliminovat. Je ale škoda, že se nedělá ve čtyřkolce, ta by byla nesporně zajímavější. Nicméně, i když jsem ho tu teď celkem pochválil, bude se muset smířit se skutečností, že na Astru OPC prostě nemá!!! Jsem teď upřímně zvědav, jaké ódy tu na něj bude pět "naše Gétéíčko" . Ale myslím, že určitě ještě dojemnější a srdceryvnější než na jeho "krásku z ebenu" !
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:31
Re: Co ty na to, GTI?
To si piš, hodil jsem to dolů. Souhlasim s tebou v tom hodnocení. Ovšem... Truckere... s tím... nýmandem....s tím...besobsažným pojmem... OPC...tak s tím na mně do**dele... nechoď
neregistrovaný "Y-en"
11. 3. 2005 13:43
Re: Co ty na to, GTI?
Ha, ha, tos me teda rozesmal Opel OPC je prece upeceny ze stejneho testa (obycejny nevyrazny *s tovarnim tuningem). Kdybys s nejakym OPC nekdy jel, tak bys mozna pocitil ze jizda v nem sice neni tak extremni jako byla ve VW GTI V6 minule generace (coz byl kazdopadne stroj alespon s nejakou vyjmecnosti) ale rekl ze ZABAVNEJSI. To nove GTI ztratilo VSE co bylo na dobre ne dvou predchozich generacich: solidi atmosfericky V6 + Synchro/4Motion a jen ta 6°prevodovka zustala, tahle ma sice DSG ale to je tak vsechno
neregistrovaný "JP"
11. 3. 2005 15:32
Re: Co ty na to, GTI?
Ty jsi me taky rozesmal. Posledni dve generace GTI staly podle meho nazoru za *. Po trech generacich pustu tu je zase poradne GTI, ktere i kdyz mozna papirove vypada nevyrazne, tak dokaze cvicit docela slusne. I z clanku se to zda jako slaby cajicek, ale je to asi prvni test, kde nepejou ody na jizdni dojmy.
neregistrovaný "II"
18. 3. 2005 13:51
Re: Co ty na to, GTI?
GTI nemohlo nic takovýho ztrati, protože se nikdy nedělalo jako VR6 ani jako 4-kolka, sis splet dojmy s pojmy !!!
neregistrovaný "Jony"
11. 3. 2005 21:11
Re: Subaru.
Je to 2WD ,takže problem s trakcí u rozjezdu a zrychlování . A co teprve v zimě a po zimě všude plno inertního materiálu. Že by pomohlo zrádné 4 motion , když v zatáčce na hraně sepne haldex tak to pěkně škubne a ze zatáčky jedeš rovně. Tohle už mám za sebou s Oktávkou 4x4 TDI . S takovýmhle GTíčkem si to klidně rozdám se svým OUTBACKEM 3.0R v zimě i po zimě.
neregistrovaný "Enzo"
11. 3. 2005 08:27
bez titulku
Kdyz jsem videl ty kola , hned jsem si vzpomel na Alfu. Ma Golf zapotrebi napodobovat Alfu. Ten etalon tridy? Bozsky auto pro hromadu nekonvencnich cechacku? Tu Alfu co se porad podle nekoho s..e. No jak je videt tak ji stejne neprekonal. Maximalne tak s tim tachometrem do 300km/h. Ale to je asi tak vsechno. Motor ma urcite rezervu v preplnovani. Vykon 147kW neni zas tolik kdyz jsou taliani z 2,0 JTS primovstriku vymackat solidnich 121kW.Otevira se moznost pro chiptuningare. Interier je klasicky stridmej, zadny emoce ale to jsem ani necekal. Sedacky maji sice pekny tvarovani ale ta latka mi tam vubece nesedi. No nic tot muj nazor na GTI a ted se do me pust GTI stejne te pres vikend neuvidim (a je to skoda) reagovat a hajit.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 09:33
Re: bez titulku
Nad "solidními" 121 kW bych se u 2.0 JTS moc nerozplýval 8-s, stačí se podívat na Civic Type-R
neregistrovaný "Enzo"
11. 3. 2005 20:16
Re: bez titulku
Jo JTS se dava do 156 trochu vetsi auto nez civic. Tak jestli si mysleljako zrychleni tak jses mimo misu.
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:35
Re: bez titulku
Enzo, jaká látka? Kostky? Tys chodil v o hodinách dějepisu za školu Tech 200 koní je jen tak tak, to vím. Třístovka na tacháči je mírně řečeno lehce přehnané...
neregistrovaný "Enzo"
11. 3. 2005 20:07
Re: bez titulku
Dejepis nemel jsem ho rad.A te na cejsce ho nemame Vypadaj jak z Ducata uz jsem na to prisel co mi to pripomina Musis uznat sam ze se tam nehodi...
11. 3. 2005 23:08
Re: bez titulku
Ducato bych sem netahal kostky bych oželel, souhlasím
neregistrovaný "cyrus"
11. 3. 2005 08:36
2
no, řekl bych, že na tom autě jsou nejhezčí ty dvě buchty
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 09:18
Re: 2
no a ty čepice na těch buchtách.....!!!
neregistrovaný "cyrus"
11. 3. 2005 10:03
Re: 2
no, já raději buchty. zvláště když, jak tak koukám, je jedna maková a druhá tvarohová
a k těm potahům - stejně kostkovaný křesílka měl kadett GT z roku 85. to bylo pohodlíčko.
neregistrovaný "Masaker"
11. 3. 2005 09:27
300 na tachometri?
Si robia srandu?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Endy"
11. 3. 2005 09:28
GTI - no thanks
Ten interier je sice o neco lepsi(diky tomu valantu) nez bezny Golf, ale porad to ve me nevzbuzuje skoro zadne emoce a o ty me jde u takovehleho vozu predevsim. O tom potahu na sedackach je snad skoda i mluvit - ten by se neuchytil ani ve skotsku:-]. No, ale abych nebyl tak prisnej na novy Golfatko tak musim priznat, ze z venku to je docela slusna kara. I kdyz podivejte se na ten bokorys toho cernyho Gti - ja si nemuzu pomoct, ale pripomina mi to Yaris na Kolech ze 147 GTA:-]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:57
Re: GTI - no thanks
Endy, prosím tě, brejle prodávaj v Kotvě ve druhém patře. Dík Tady píšem o autech, ne o Yarisech. S kolama souhlas.
neregistrovaný "charouz"
11. 3. 2005 22:54
Re: GTI - no thanks
hehe, prej o autech... dobrej fór
neregistrovaný "Endy"
12. 3. 2005 10:10
Re: GTI - no thanks
S tím Yarisem jsem to možná přehnal - to uznávám, ale když na mě to fakt působí trošku slabě! A co říkáš na ten interiér???
12. 3. 2005 10:24
Re: GTI - no thanks
Já myslím, že to "slabé" působení je trochu záměr. Jen naznačit tu potenci, ne aby to bylo tak okaté. No ten interiér je problém. Volant vypadá hezky, nevím co to udělá, když ho necháš klouzat v dlani. Ta zploštělost dole, ta mně znervozňuje. Pedály jsou pro mně černou můrou, ten prosvítající hliník mezi gumovejma čudlíkama, to teda neberu, to je cirkus. Kostky na sedadlech jsou legendou, nemusel bych mít ovšem kostku. Sedět se v nich bude určitě dobře. Tu třístovku na tachometru přehnali... Ach jo. Ale pojede jak po kolejích, tak buďme velkorysí
neregistrovaný "Endy"
13. 3. 2005 18:53
Re: GTI - no thanks
máš recht jakmile bychom nastartovali ten turbomotor a vytočili na každou rychlost, nikdo z nás by si trochu fádního interiéru nebo nečeho podobného ani nevšiml jde přece o pocit z jízdy a né před jízdou!!!
neregistrovaný "DaM"
30. 3. 2005 11:04
Re: GTI - no thanks
Tak jestli ti jde o pocit z jizdy, tak si za levnejsi peniz kup Civic Type R. Garantuju ti, ze zapomenes, ze neco jako Golf GTI existuje.
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 09:38
Vw.. to je pecka..
Tak jen tak z kraje.. proč má nový auto hned zamlžený a orosený světla...??? A že by teda VW muselo kopírovat kola od Alfy.. a ještě blbě..! Sportovnější palubku má i Punto... A ty sedadla... jako pomačkanej polštář ze zbytků skotské sukně..! Moc sportovní look to teda nemá... Bez nápisu GTI bych to nepoznal..! 1. - Kola - špatná kopie Alfy, (nevím jestli se nesnažili i o napodobení SAABovejch "seker"..) 2. - palubka - nudná obyčejná, střed jako z nejlevnějšího modelu, ale vede tacho do 300.. 3. - sedadla- jako zvětšená dětská sedačka bez sportovnějšího střihu.. Kde to má sportovnější "skirts"..? prahy... To jsem zvědavej pro jakýho "bejka" to za ty prachy bude..?? Když bych pořídil obyčejnýho Golfa s kvalitním volantem a dal tam koncovku výfuku tak bych mohl mít skoro to samý... a se silným motorem teda..! No... co...? no..!! NIC..!!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 09:48
Re: Vw.. to je pecka..
Tak to se ošklivě pleteš, chování GTI na silnici je na hony vzdálené sériovému Golfu, je srovnatelné s Civicem Type-R, a to už je pro VW pocta!
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 09:52
Re: Vw.. to je pecka..
...sem myslel, že všichni stoupenci VW nad japoncama ohrnují nos... se slovy japonec až nakonec...!??! a co to tu čtu..?? Pocta..? Kdyby VW mělo poloviční jízdní vlastnosti jako hromada aut stejných kategorií...
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 10:12
Re: Vw.. to je pecka..
A kdo říká, že jsem stoupenec VW? Glorifikace VW a spol mi vadí, ale dokážu ocenit dobré auto, kterým GTI bezpochyby je a bohužel je třeba přiznat, že i současný folf (na rozdíl od minulého) opravdu jízdním chováním patří do trojice nejlepších.
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 17:07
Re: Vw.. to je pecka..
O.K.
neregistrovaný "George"
12. 3. 2005 19:20
Re: Vw.. to je pecka..
z asiaty pohrdaji vsichni fanousci motoru, hadej jake privatni auta maji byvali ridici F1 jako Alesi, Lauda, Prost, Irvine, dokonce bohati japonci daji prednost inovativnim evropanum, kteri maji podvozky na rychle dalnice. Minuly rok byla v Japonsku velka afera velky boss Nissanu havaroval a kdyz prisli policajti tak zjistili ze jezdi (tajne) na Porsche, asi ten srot skyline ani pro neho nebyl dobry
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:45
Re: Vw.. to je pecka..
Já tě miluju.... Ciello, nedávej si tam žádnou koncovku na toho 1,4. a musím teď něco napsal. Tuším u Superba jsem se snažil rozehrát diskuzi na téma, zda je lepší vybavená Fabia nebo základ Octávka. Nějak to tam usnulo. Tak těď píši, a nejen o golfu - tyhle výpěstky z civilních verzí jsou v rámci ceny (jistě) vypiplané. Takže rozdíl mezi golfem (třeba) v základu a gtičkem je jako rozdíl mezi živou ženskou a figurínou. Prostě, s figirinou, to prej jde taky Takže tyhle odvozeniny, to je pro fajšmekry, co nemaj a nebo nedaj melouny za superdravce a chtěj si to jakž takž užít. Rozdíl tam je. Dokonce ti doporučím to vyzkoušet a pokud tu zkušennost nemáš, byl bys hodně překvapený. Teda hovořím o zkušennosti s autama
neregistrovaný "JP"
11. 3. 2005 15:34
Re: Vw.. to je pecka..
No konecne prvni, kdo uzna, ze to nejsou kola z Alfy, ale nepovedena kopie - JSOU VAZNE HNUSNE.
neregistrovaný "Paul"
11. 3. 2005 09:41
Zase tu máme limit na přední nápravu
Už mě to nebaví, furt někde číst, co je limit, který je schopný přenást přední poháněná náprava . Před 20 lety to bylo 100 koní, před 10 150, teď je to 200. Vždyť to jsou nesmysly. A mimochodem - GTI má sice celkem dobrou trakci, ale i tak ESP docela často bliká, a když se vypne, stane se z něj docela slušný hraboš, a to má tohle auto docela široké obutí. Lepší trakci má s koly o šíři 205 mm Honda Civic TypeR, která nemá žádné TSC, ESP a další berličky, které do auta formátu GTI určitě nepatří... Ale jet s TypeR na sněhu, to je pocuc
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Ondrej L.(Auto.cz)"
11. 3. 2005 09:57
Re: vyssi hmotnost=vyssi prenesitelne sily
To, ze sily prenesitelne na vozovku zvysuji je myslim prirozene. Pred 20 lety prece nevazilo auto nizsi stredni tridy 1,35 tuny...
neregistrovaný "Qwerty"
11. 3. 2005 10:35
Re: vyssi hmotnost=vyssi prenesitelne sily
To není ani tak otázka hmotnosti, ale spíše schopnosti nastavit podvozek
neregistrovaný "Permon"
11. 3. 2005 10:13
Re: vyssi hmotnost=vyssi prenesitelne sily
No jo, kamarade, ale uvedom si ze technika pokrocila, takze se ty hodnoty meni... . Podle mne ale nejde mit na tak lehkem aute vepredu vic jak 150 koni
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 11:44
Re: 4 motion!!!
nechápu, proč mu nedají 4motion. zážitek z jízdy v Boře 2.8 V6 4motion byl úžasný! i přes těžký motor seděla jak přibitá, dokonce při sešlápnutí plynu v zatáčce se ještě víc "zařízla" do silnice. jak carvingové lyže. čím to? 4 motion je spojené s volantem, pedály a ESP, dokáže dávat každému kolu právě tolik výkonu, kolik je potřeba, nebo přenést na jednu nápravu až 90%výkonu. Tohle dát do GTI, tak může bojovat s Imprezou... no dobře, to jsem trošku přepískl :
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 15:28
Re: 4 motion!!!
Ale pískáš pěkně
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 17:10
Re: 4 motion!!!
to písknutí bylo slyšet až sem...!! ale jestli tam dají 4motion tak ta cena pujde nahoru a bude to na golf docela šleha, takže to už se vyplatí jít do té Imprezy..!!
11. 3. 2005 17:58
Re: 4 motion!!!
Impreza je motorové dělo, ale vadilo by mi, že když bych k němu přicházel, musel bych mít zavřený oči
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 18:36
Re: 4 motion!!!
cos to napsal??? tak s tebou se už nebavím...
11. 3. 2005 19:18
Re: 4 motion!!!
Já vím že má nadupanej motor, nějak jsem mu nepřišel na pohled na chuť
neregistrovaný "BOB z NY"
12. 3. 2005 19:31
Re: 4 motion!!!
nejen zavrene oci v USA neprodaji ani 5kusu rocne, protoze male obsahy na dlouhe americke cesty nemaji sanci. Taky kdyby museli strcit trochu luxusu do toho auta tak by mel vykon peugeotu Fazit: skarede a neprakticke auto
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 3. 2005 21:11
Re: Subaru v USA
Já bych těch "ani 5 kusů ročně" upřesnil. Prodeje Subaru Impreza v USA za rok 2003: 36 525 kusů. Legacy je tam samozřejmě populárnější: 79 839 kusů. Kolik se prodalo Golfů GTI nevím, ale Golfů celkem: 29 342. Z toho odvozuju, že GTIček se prodalo o několik řádů míň než Imprez.
13. 3. 2005 08:48
Re: Subaru v USA
Věděl jsem Lonesi, že otevřu PC a najdu tady tvou zprávu A tak to má být. Věci mají být na svém místě. I myšlénky.
neregistrovaný "charouz"
11. 3. 2005 22:56
Re: Subaru v USA
hmmm, třeba by to pomohlo... praštil by ses a rozjasnilo by se ti...
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 11:33
Re: Subaru v USA
Technická poznámka: brejle se nasazujou, až když sedíš uvnitř. To zvenčí je kamufláž.
neregistrovaný "Jozki."
15. 3. 2005 11:53
Re: Subaru v USA
Pockajme si na R32. Tam pojde aj 4Motion pokial viem.
neregistrovaný "flavio"
11. 3. 2005 09:55
?
a ty holky maj ty nausnice na co? a ty holky tam sou na co?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 10:05
Re: ?
..aby ses (nebo novináři) za těma autama alespoň otočili...
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:24
GTI
Tak tedy - jo. Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tabe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, který tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíž zpětný, nakopneš to a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfa1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali GTI. A Ti kluci přicházeli k tomuhle divnýmu (bez zadku) autu a zničeho nic cítili to vzrušení, měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "on the road" a má to grády. Tak ti klici si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, a ještě nenastartovali těch 100koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětné a - a pak do toho řízli. Jo, kolem ty trapný tříprostorový sedany s maximálkou 150 na těch kočičích hlavách. A ti kluci cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se svejma stopetaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo. jo, nech to bejt. Dole, když se přehouply pres vrcholky Alp to na zkoušeli kluci v červenějch zaprášenejch alfách Giulia, a to teda byly řežby Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchle závodů... Tan novej golf GTI má v kufru tíhu toho všeho. Proto je tak těžkej. Dneska, dneska už se nebude honit se zaprášenou alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohleděj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to gti, nebo červená alfa 147. Sesuňte se na sedadla, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný... Držím ti palce, GTI. Máš, myslím ještě schopnost zaujmout, máš to ale taky šíleně těžký... To vím.
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 11:35
Re: GTI
chtěl tím básník něco říct..?? Nebo řekl vlastně vůbec něco..??
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:48
Re: GTI
To už záleží jen na tobě...
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 12:11
Re: GTI
..takže nic..
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 13:26
Re: GTI
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 13:28
Re: GTI
...myslim, ze Ti rozumiem mal by si pisat pre AUTORATING (ak este bude vychadzat) alebo sa dohodni s redaktormi auto.cz
neregistrovaný "Y-en"
11. 3. 2005 13:31
Re: GTI
Tak sorry, ale diky nevyraznemu a nevyvazenemu designu, Blbe okopirovanym kolum z Alfy, odpornum potahum sedadel, skaredemu interieru a tomu nehorazne trpnemu tachometru mi nezlob se na me GTI (byt tebou tak si asi radsi zmenim nick) pripada jako auto pritrouble dedky nebo sampony (v obou pripadech fanaticke priznivce VW). Protoze tohle auto FAKT krome vylepsenych jizdnich vlastnostich a feeling VW (pro dedku a sampony rozhodujici) ABSOLUTNE CO NABIDNOUT. Pokud to nekdo nevidi, tak je mi ho uprimne lito. PS: Brat si v teto souvislosti AR-Giulia do huby mi zni skoro jako nehoraznost. GTI si tu muze piet ody na co chce - a pokud mu neplati, tak je to jen jeho hloupost, pac veskutecnosti pomaha VW udrzovat jeho PR a reklamni aureolu...
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 13:41
Re: GTI
Nic o tobě ypsilone nevím. Po téhle zprávě, mě to ale asi mrzet nemusí... Zkus to pozitivně. Napiš nějakou motivační zprávu ty. Nebo se těšíš jen každý jaro na autíčka na Matějskou? Čekám.
neregistrovaný "Y-en"
11. 3. 2005 14:12
Re: GTI
Dobra tak mi vysvetli proc by si to auto mel nekdo kupovat raport Value/Money napriklad. Co to auto nabizi - a prosim zadne PR reci, ale skutecne fakta. Byl sem se podivat u meho znameho co prodava VW na novy Golf a shodli sme se (s prodejcem mezi 4ma ocima) ze novy golf za ty prachy je *a ze vetsinu zakazniku tvori usedli 45catnici, majitele starsich golfu (kterym mimochodem mazou med kolem huby peknyma slevama) nebo se kopujou do firemnich flotil.
Vybiral sem golf 3D s 2.0TDI a 6° prevodovkou. Po asi 1h predvadeci jizde, kdy mi dovolili 1/2 ridit sem odjizdel z autosalonu trochu zklamany, trochu znechuceny a s uprimnym pocitem ze novy Golf to rozhodne nebude. Jedine co cloveka docela uspokoji je podvozek, razeni a solidni zpracovani. Ale pri predstave ze bych mel travit kazdy tyden cca 48h na dalnici s tak odpornem a neutulnem interieru kdyby skodovka delala Octavkou v provedeni 3D, tak bych o tom uvazoval. Takhle mi jako nejvhodnejsi varianta pripada Alfa 147 nebo posetrim penize a poridim Lancii Y sporting, nebo pockam na nove punto s JTD 1.9, popripade se jeste zajdu mrknout na naftovou Astru...
neregistrovaný "JP"
11. 3. 2005 15:45
Re: GTI
ja ti to zkusim napsat. Tohle je velmi solidni auto, kterym muzes rozvest rodinu do prace, deti do skoly, a kdyz je vsechny vysadis, tak s nim muzes zazit celkem dost dobry sportovni zazitek nekde na silnici kousek za mestem. A k veceru uz to muze byt zase rodinne auto, se kterym se nemusis bat predjizdet, protoze vis, ze ma slusnou akceleraci a diky ni to nebude tolik hazardni krok. Tvuj termin Value/Money je v tomhle pripade i tak dost zcestna, tak by sli do pr**le vsechny znacky typu Ferrari, Lamborgini, ale i Alfa Romeo apod. Podle tehle kolonky se auta neprodavaji. Podle vyzkumu se min nez 10% kupujicich rozhoduje opravdu podle tehle kolonky. Ja myslim, ze ti spousta novych majitelu tohohle auta za par mesicu rekne, ze svych penez nelituji (nerikam, ze vsichni, protoze mezitim treba prijde neco zajimavejsiho).
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 16:01
Re: GTI
Tos napsal dobře. A taky se to pěkně čte, džípí.
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 17:11
Re: GTI
..to je džejpí... jen pro pořádek..
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 15:58
Re: GTI
Jsem rád, žes zlepšíl tón svých zpráv. Je to těžké. O pětačtyřicáítnících bych tu mohl napsat román, a přitom by vněm nemuselo ani jednou být slovo - usedlí. Je to hlava od hlavy. Co se týče aut, pak podle mně je nutno začít designem. Najdeš-li něco co tě osloví a co ti sluší (pozor tohle je důležité), vybereš barvu (také důležité, zda těžkou barvu či ne...) a pak se zajímáš o motor. Když to klapne, je to OK. Zásadní je - vědět. Zdánlivá banalita. Ovšem většina (ne těch, co tady píšem) většina kupujících neví, fatááálně neví. Takže já teď píši pro toho, kdo má cit. Jsou typy, co nejdou do hloubky, co říkaj, že auto maj jen na jízdu tak jako boty na chození. Nato já říkám, že miluji tanec (latinu obzvlášť). Takže někdo se šourá a někdo tančí, tak to je. Podle mně, kdo tedy "tančí", ten ví, v čem má jezdit. Zásadní problém jsou peníze. Tak, že se musí na kompromis. Jo. I na to musí člověk mít. Tedy povýšit kompromis na umění. Co teda s tím golfem (mimo GTI). Vím, vnitřek je smutný. Ergonomicky dokonalý, ale smutný, bez jiskry. Chápu, že tě neoslovil. Octávka 3D? Myslíš jako dvoudvéřák? To je málo dveří. Coupé jo s dvěma dveřma, ovšem sedan nebo hatch má mit 4 dveře, je to pohodlné. Octávka má podle mně dokonalý vnitřek, prvotřídní volant. Takže tam problém nevidím, jen bych preferoval benzin dvoulitr a u něj je bolestné, že vyžaduje 98oct. Sám jsem zvědav, zda VW dovolí do RS stejnej motor jak do GTI, nevím. Jestli to ale myslíš vážně, pak mi neladí v tom spectru to Punto, to snad je jiné patro. Alfa je Alfa, to tu tlačí jinej (Radio - kde jsi?). Jsem-li u Alfy, tak se dostávám k servisu. Ježiš nééé, že bych myslel na poruchovost, ale přesto, bych z pohodlnosti jezdil raději měnit olej vedle do ulice, než do jiný gubernie. O Lancii Y nepíšu, pokud teda nechceš koupit auto milence. Není to jednoduché, držím ti palce. Jo a ta Astra. Tak ta mně nebere vůbec, už asi sto let. Už jen ten název, co tady v Česku evokuje kytičku pro paní učitelku za výzo... Jo i jméno hraje roli...
neregistrovaný "radio"
12. 3. 2005 14:50
Re: GTI
Ahoj GTI, žiju neboj, jen bych potřeboval, aby měl nějakou chvilku teď den alespoň 30 hodin, je toho zkrátka moc. Ale zpátky k autům, píšeš, že tlačím Alfu, to není ten správnej výraz, jen jsem po nějakém čase došel k určitým názorům - už jsem to tu někde psal, že láska k autům je špatná nemoc, poněvadž je to o penězích. Mám služební auto, ale pokud bych byl v situaci, že by nebylo, pak mám jasno, to už jsem tu taky psal - když bude dostatek peněz - sobecky ukojená touha ve formě Alfa 159 nebo 156 Sportwagon Q4 (i ta splňuje tvoje požadavky na odvoz rodiny a zároveň "projetí se"), když o trochu více peněz - opět jeden z mazlíčků zpodobněný Saabem 9-3 Aero (i ten splňuje tvoje požadavky na odvoz rodiny a zároveň "projetí se"), a pak oblíbené Disco a Espace, snem zůstává cokoliv od Aston Martin v british green. Ta Alfa není tlačená, je to prostě láska, svezeš se a nechceš jinak. Věřím, že pokud bych se třeba svezl v tom pomerančovým Focusu, tak mě třeba osloví taky, toto GTI možná téžy, ale jízdní vlastnosti nejsou jen to jedno, co rozhoduje. A to "ostatní" pro mě nemá ani GTI a bohužel ani nový Focus (jinak jsou mi Fordy sympatické). Nevím jak to přesně popsat, ale pod tím ostatním si představuje spoustu dalších věcí, důležitých - exteriér a interiér, atmosféra uvnitř vozu, pocity po jízdě (jak dlouhé na dovolenou, tak i po řežbě), detaily a spousta dalších technických a emotivních věcí. Pro mě je kromě pozemsky technických dat důležitý feeling. Alfa mi vše splňuje. Jel jsem sice jen 147 5D 2,0, jednou i předváděčku se 156 1,9 JTD, ale citíš to v každé Alfě a každou chvíli. Ale nejsem ten, který by ji někomu nutil, to ne, vím, že je spousta dobrých aut, ale mrzí mě, když se lidé chovají jako stádo, nechají si věci naservírovat a nepřemýšlí, zda je to pravda nebo jen dokonale zvládnutý marketing a PR, když jsou líní a nedají si tu práci najít si to svoje auto. Děda je strašně spokojenej, že má 206 a i když 206 nemusím, tak jsem rád, že si vybral podle sebe a že je rád on. Rád bych to co s Alfou jednou zažil i ve Vanquish, tam to bude 100% taky.
neregistrovaný "radio"
12. 3. 2005 14:58
Re: GTI
a to jsem zapomněl napsat, že po příchodu toho, teď si nevzpomenu jak se jmenuje, k BMW se mi strašně moc líbí 1, 3, 5, 6, 7. Dokonalý design, dokonalá technika, skvělý zážitek a radost z jízdy, ale maličká věc mi tam chybí, ten dokonalý pocit, těch 100 %.
12. 3. 2005 18:58
Re: GTI
Jsem rád, že ses ozval. Už mě napadalo bůhví co. Psal jsi, že jdeš do H, pak jsem tě naháněl a nic... Ať je to jak je to, pro mě tlačíš Alfu, a je to dobře. Například na mně, považ - na mně, tak teda na mně to zabralo veskrze pozitivně (i když, pokud jsi mě nahoře četl, víš, že k alfě jsem cosi cítil už dřív...) neboť jsem si vyzvedl magazín Alfa Na titulní je temnej crossvagon, a hochu, ten je nadrženej... Ten bavoráček, tak jednička nemá obdoby. Za deset let už to bude legenda. Trojka je bez kazu, Dnes jsem koukal na pětku a lekl se, že jsem zas prohrál s BMW designérskej souboj. Když vylezla a já viděl fotku, musel jsem si odskočit si ulevit. Ajá dnes na ní koukám a jen tak pocitově mi problesklo hlavou - to jsou úžasný křivky... Úplně jsem se toho posunu v nazírání na tohle auto lekl. Absolutně dospelej design. To je jako Stevie Wonder, nebo David Bowie, ti také vydaj desku a ostatní se ještě pět let účí akordy... Na face upravené7 jsem zvědav. Nejvíc pesto všechno cením tvary jedničky.
neregistrovaný "JiriM"
11. 3. 2005 21:36
Re: GTI
Teda ty bys jednoho rozplakal... Ale co se týká tohoto Golfa tak ten se asi celkem povedl, i když zrovna drsný hot hatch to nebude. Ale odhodlaný stařík si v tom možná vzpomene na mladá léta.
11. 3. 2005 22:42
Re: GTI
Jo, jsou věci zamčený uvnitř co se koupit nedaj, přitom mohou mít velkou hodnotu... Ten golf má nadhled. Souhlasím s tebou.
neregistrovaný "Jirka"
12. 3. 2005 11:13
Re: GTI
Odhodlaný stařík si už rochní v Impreze. Tyhle dětský hračky ho moc neberou.
neregistrovaný "JiriM"
12. 3. 2005 18:03
Re: GTI
Tak to to už musí bejt extra odhodlanej starouš. Já měl na mysli právě takový jakoby brko jako je tenhle Golf, se kterým se příjemně povozíš ale kde při jízdě nehrozí, že ti vypadají plomby z horní čelisti.
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 11:13
Re: GTI
To máš jednoduchý, vyndáš protézu, nasadíš čočky a pak už se jen bavíš.
13. 3. 2005 11:16
Re: GTI
Pánové, čtu teď ty krásné příspěvky, začíná to tu mít pěkný grády
neregistrovaný "BOB z NY"
12. 3. 2005 19:37
Re: GTI
coje to Imprese? tu v USA to nikdo nezna. Zeby nejakej malo obsahovy srot pro asijske deti od KIA?! Neco jak Skyline? kteremu se po 50tisic km kvuli malemu obsahu rozpadne motor?
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 11:05
Re: GTI
Zajeď si do Montany. Imprez a Legacy tam je jako máku. Až to uvidíš na vlastní oči, tak ti snad ta prodloužená mícha začne brát, o čem tu je řeč.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 13:26
Re: USA podruhé
Ale zná. Prodává se podstatně víc jak Golf. Viz moje reakce výše.
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 3. 2005 01:01
Re: USA podruhé
Lonestarstate tě tady už několikrát přesvědčil o tom, že v USA ji znají a kupují a nemůžu si pomoct, ale věřím spíše jemu, ale to je úplně jedno. I kdyby ji neznali.....no a co? Já tady prostě nechápu řeči typu, "jo tak to v USA se to prodává (či neprodává) tak a tak", "v Saudské Arábii se to prodává tak a tak" a co jako? Já nejsem jedním z těch, který by Američany nebo jakýkoliv jiný národ považoval za dokonalé bytosti a bohy, takže je mi úplně jedno, která auta se tam jak prodávají. Přece nejsem tak ubohý, abych soudil auto podle toho, jaké má ve které zemi prodeje, ale jsem schopen si v případě zájmu zajít k prodejci, projet se, porovnat s ostatními a pak SÁM posoudit!!! Jestli ty toho schopen nejsi a vybíráš si auto podle davu, tak tě celkem lituju!!! P.S. Ještě k příspěvku od GTI někde nahoře: holá Impreza mě taky nedokáže nijak moc nadchnout, ale ve WRX-ku, to už je šupa. To samé Mitsubishi Lancer- v "civilní" verzi úplná trapárna (bože, jak se mi tohle psalo těžce!!!!), ale nad Evem slintají skoro všichni. Tomuhle říkám umění "tuningu". Myslím toho jediného správného- továrního tuningu!
neregistrovaný "Jirka"
15. 3. 2005 18:39
Re: USA podruhé
V pohodě, jen dodávám k tebou řečenému. Chybu. kterou v nájezdu do zasněžené zatáčky obyčejný dvoulitr odpustí, 1850átka sotva postřehne a 1600vka ani nezaznamená. WRX to ale tvrdě potrestá. Je to dáno momentovou charakteristikou motoru a zpřevodováním. On už sám přechod z libovolné 2kolky na 4kolku, je i pro vyježděného celkem velký školení. Z tohodle hlediska jsem si odzkoušel, že nejlíp se ten přechod trénuje s 2litrovým kombíkem. Kombíky bez turba mají ,,půlky" a dvoulitr už má slušný krouťák, takže ho lze s jistou nadsázkou považovat za trenažér na WRX. Zase, ze sledování kamarádů, můžu jen smutně konstatovat, že kdo tímhle neprošel a skočil rovnou do WRX, tak ho zpravidla na sněhu rozstřelil. Naposledy např. před měsícem na kopci z Mníšku do Řevnic. A jak jsem tak vyčetl z diskuze, tak tady zase tolik 4kolkářů není. Takže tohle povídání staříka, berte jen jako informaci, proč vám to WRX moc netlačím. Není to prostě jen otázka absolutního výkonu, ale především zcela jiné návyky pro hledání hranic adheze.
neregistrovaný "charouz"
11. 3. 2005 22:58
Re: USA podruhé
ty jsi regulérní slovní prostitut... kdo na tebe, probůh, maká?
11. 3. 2005 23:11
Re: USA podruhé
Nevím, jak mám pochopit to - slovní prostitut. Vysvětli, pak ti rád odpovím.
neregistrovaný "super7"
14. 3. 2005 10:03
Re: USA podruhé
nenech se nas.at, je to jak říkáš..
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 11:15
Re: USA podruhé
To mně těší, Supersedmičko.
neregistrovaný "Toman"
11. 3. 2005 11:54
V černý je heščí
Jo a na volkswagen.cz je hra o GTI na tejden s plnou nádrží. Trvá to do dneška, tak to ještě prubněte!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 11:54
OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Zažil jste někdo, jízdu v civilní verzi a pak ve verci z toho civilu odvozené (nemyslým nejaký super tuning)? Pokud ano napište tady tu svou zkušennost. Já tvrdím nahoře, že je to "nebe a dudy"
Rozbalit vlákno
47
neregistrovaný "Toman"
11. 3. 2005 12:09
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Mno, já teda jezdil, když to řeknu tvými slovy, v civilní verzi seatu ibiza 1,4... dobrá do města, málo žrala, sice starší ročník, ale byl sem spokojenej. Ale pak mi známej nabídnul ibizu, ibizu gti. Říkal jsem si, proč ji kupovat, když jsem teď spokojenej s 1,4? Dyť vypadá skoro stejně, bude žrát víc, pojistka dražší... Samí proti, žádný pro. Pak ji nakopnul. Tady se to zlomilo. Nechal mě svézt. To bylo nepopsatelný. Jo má sice pro někoho obyčejnejch seriovejch 115 koní, ale pro mě úplně stačí. Plácli sme si. Jezdim s ní doteď a jen tak měnit nebudu (nejde jen o finance)...
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 13:36
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Děkuju Ti za odpověď. Nad sto koní je to OK. Já už se bál, že tu vlajku geteíček držím jen já. 115 koní ti vyhovuje na 99 procentech jízdy, viď To jedno procento holt musíme nechávet devětsetjedenáctkám. Ale zlom je sto koní. Kdo vleze do sto koní, pozná krásu zrychlení. A teď nemám na mysli Liazku
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 13:57
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Je to relativni. Ja mam par patku vice nez 200 koniku a nijak vyjimecny mi to uz neprijde. Vydrzel bych i o trochu vicTaky zalezi kolik kg ty konici tahnou (mimo jine)
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 16:08
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Ta mně nečteš, člověče. Někde tu píšu, že sto koní je OK, ovšem ne na Liazce. A tvých 200. Vždycky máš o trochu míň koní, než bys zvládl, a než bys zvládnout chtěl. To je také pravda. Nevědel jsem, že Liazka má 200 koní Ale vážně, 200 koní je na káru střední tonáže špica.
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 16:16
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Presneji je to 172kW/284 Nm/1555 kgProste Liza jak vysita
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 17:00
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
172kw a 284Nm? To neznám. Mohla by to bejt ponorka, ale to mi zase neladí na tu váhu
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 17:04
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Proc ponorka, proboha?
11. 3. 2005 18:02
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
No jako ten krouťák Neznám, jak jsem psal plnící tlaky za posledních 50let,ale mrknu na to.
neregistrovaný "mates"
11. 3. 2005 18:11
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
To jako malej nebo velkej nebo neumernej vykonu? Ja te jen zkousim, tvou zalibu v lodich jsem uz davno odhalil Nedavno jsi o necem psal, ze vypada jako kanoe
11. 3. 2005 18:18
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Nerad bych se sek, ale zdál se mi malej na ty koně.
11. 3. 2005 18:22
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
280 má tohle GTI, tak co mně tu houpeš?
neregistrovaný "dmx"
12. 3. 2005 00:40
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
tak asi nema preplnovany ale atmosfericky motor.. myslel som ze take zaklady ovladas ze motor bez preplnovania ma mensi krutiaci moment ako s preplnovanim.. tipujem to na naiky 3-3,5 l sestvalec
12. 3. 2005 01:15
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Jo, to je možný. Dík za informaci, vyzpovídáme zejtra Matese, asi už spí.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 07:46
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
dmx chape Atmosfericky 3.0 V6
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 09:35
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
hmmm...SSSangyong Muso... no, Matesi... jak... to... jen... kulantně... napsat... není... to ... zrovna... šálek... mého... teda... čaje... ale... na ... druhou... stranu... jedee... to... takže...já... no... prostě... když... se ti... líbí....
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 10:56
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Proc SM? Ne, ne hochu, musis zapojit svoji fantazii Konec koncu, trochu vis co ja rad, takze zustan v EvropeNavic SM se nedela v lahvove zeleny
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 11:32
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Tak buďtu je to basa novejch Matoni od Pininfarina, ty v lahvový dělaj , nebo, pak mě už napadá jen Jag X. Nepřevažoval jsem Esko, tak mě nenapínej.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 11:40
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Ty Mattoni jsou to pravy Dostal jsi me! Je to tak 6*0,5l Mattoni v igelitu do V
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 11:52
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Pošeptal mi to Jarda, je dobrej..
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 12:12
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Toyota má takovej motor (myslím Camry).... ale zůstat v Evropě...??!!!?
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:21
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Camry je velka "krava" Drzme se stredni tridy Male prijemne auto s AWD, idealni pro jednoho GTI to trefil
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:54
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Jag X není malé auto. Jag X je auto přesně takové, jaké má být. Špicová kára, a pokud jsi ji vzal v té zelené, tak ctíš klasu a to je fajn. Takovejch je, Matesi, čím dál méně.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 13:04
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
V podstate nejde koupit Jag a nemit British Racing Green
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 3. 2005 01:17
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Týýý brďo, tak to ti závidím. Já myslel, že jsi taky jedním z nás (tedy asi spíše z TĚCH, protože nevím, v čem jezdí ostatní odsud), kteří byli kvůli financím nuceni si na ježdění koupit nějakou skromnou z nouze ctnost nebo dokonce nejsou motorizovaní vůbec a jen každodenně sní svůj "britsh (nebo i jiný) dream" a ty takhle... Podle toho, jak tady stále básníš o "anglánech" je otázka, jak jsi s ním spokojený asi trochu od věci, že ?
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2005 07:07
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Neni co zavidet! Polovina z vas jezdi v aute stejne cenove kategorie. Zakladni modely X-typu zacinaji na 900k Kc. Samozrejme je ten zaklad trochu jiny nez u nekterych Takze staci se nebat, zapomenout na myty o nedostupnem luxusu a jit do toho A k te spokojenosti, je to auto jako kazdy jiny, ma svoje pro i proti. Pro me je tech pro vic, takze spokojenost je na 90%
15. 3. 2005 08:31
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Truckere, není nic fádnějšího, než mít v garáži auto svejch snů. Každý (mimo Jágra a spol) je nucen si koupit na ježdění jen z nouze ctnost. A nerozhoduje, zda to je Fabia nebo trojkovej Bavorák. Tak jako někdo z Fabie touží po tom bavorákovi, touží zas ten z bavoráka po Astonovi Tak to je. Stále dokola. Mates je také jeden z nás. A určitě sní dál. To by tu jinak nepsal
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 12:12
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
..ještě, že ti redakce hodila tyto 2 články.. GTI a Polo... co...???
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 13:32
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Neprovokuj Musím teď zrovna odjet, tak si to tu přečtu později odpoledne. A věř, že dnes bych tady u toho moc rád seděl. Ach, jo.
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 13:09
Re: OTÁZKA OTÁZKA OTÁZKA
Jo Fabia 1,4 MPI vs. Fabia RS. RSku porovnavat s GTI asi nejde, ale rozdiel vo vykone a naladeni podvozku je citit DOST... Len ma mrzi, ze ani RSka sa nevyhne klasickym neduhom fabie
Inak GTIcko vyzera ako dobra supa, ale stale je to len zaklad... Ak tamtamy neklamu, mala by prist ostrejsia specifikacia (230k a nizsa hmotnost), co sa tyka 4motion, pockajte na noveho Golfa R36 (alebo R34?)... aj tak si myslim ze predokolka do 250 k uplne staci a nie je lepsia ako 4kolka (myslim HB), Leon Cupra R je o poznanie ostrejsia ako Leon V6 4... Pre orientaciu pripajam casy na malom Hockenheime: 1. Megane RS - 1.19,9; 2. Leon Cupra R - 1.20,0; 3. Audi S3 - 1.20,2; 4. CTR - 1.20,4; 5. GTI - 1.20,8; 6. Leon V6 Cupra 4 - 1.22,3...
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 14:36
Re: mirec - 4-kolka
moje zkušenosti s 4motion jsem popisoval v jednom z příspěvků. zdaleka nejde jen o to, že by jedna náprava nedokázala přenést výkon na silnici. 4motion je velice vychytaná hračka. přečti si to
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 15:34
Re: mirec - 4-kolka
Moj prispevok bol ciastocne reakciou na Tvoj, ale trvam na svojom Pozri si casy, ktore som uviedol, leon 4motion je vyrazne pomalsi a nie je to len tym, ze ma o 20k menej... (porovnaj S3) predovsetkym ma vyssiu hmotnost a tym pri jazde posobia aj silnejsie zotrvacne sily... Osobne sice nemam skusenost s 4motion, ale jazdil som viacero audin s quattrom a viem o com hovoris, je to uplne iny pocit ako s predo alebo zado kolkou... Jazdil som ale aj 147 GTA, ktora vykon nevie preniest cez predne kolesa, ale aj CTRko ktore to vie aj bez ASR a Leona Cupru R, ktora je niekde medzi A stvorkolka je sice fajn, ale tiez to nie je vseliek, ked si moc rychly ustreli Ti aj quattro, resp. je nedotacave (plati pre audiny, ine FWD okrem offroadov som nejazdil)
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 15:44
Re: mirec - 4-kolka
Máš pravdu, časy na okruhu mluví ve prospěch FWD. Ale věř mi, že na normální silnici je ti úplně jedno, že je 4-kolka o 0,5s na kilometr pomalejší. když máš pod kapotou přes 200 koní, tak to stejně nepoznáš. Ale rozdíl mezi FWD a 4WD je pořádně znát (můžu srovnat jen Octávu RS a tu Boru). To, co s ní kámoška vyváděla, bylo za hranicí mého chápání. Octáva by se dávno válela po poli. Ale přesvědčovat tě nebudu, až to zažiješ, poznáš o čem píšu
neregistrovaný "miRec"
11. 3. 2005 16:50
Re: mirec - 4-kolka
...eee myslel som 4WD ...a moje dalsie auto urcite bude Subaru, takze uz sa tesim
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 13:14
Re: mirec - 4-kolka
Já tento rozdíl můžu posoudit jen u Octávy. Kamarád jezdí 1.6 (55kw) Je to katastrofa!!! Kola 14/185, měkkej podvozek, naprosto líný řízení, v podstatě nulový odpor pedálů, nepřesné řazení, brzdy vadnou po pár set metrech jízdy zatáčkama... na druhé straně RS. Já vím, ve srovnání s konkurencí žádnej zázrak, ale najezdil jsem v ní (jako spolujezdec) docela dost jak po okreskách, tak na Masarykáči, a rozdíl je to naprosto neuvěřitelnej!!!
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 13:30
Re: mirec - 4-kolka
Jistě. A, Kedysone, jaké - já vím, žádnej zázrak? Odvážil se tě někdo vůbec předjet? Vždyť ta ereska lítá jak ďas. Tak to je ta správná zkušennost, co mohu potvrdit i já - je to až neuvěřitelné.
neregistrovaný "kedyson"
11. 3. 2005 14:31
Re: mirec - 4-kolka
Já jsem ji nikdy neřídil. Za volantem byl vždycky její majitel, kterej toho času jezdil závodně autokros. A je fakt, že na veřejných silnicích nás při jeho stylu řízení nepředjej absolutně nikdo, na okruhu nás dostala jen micka evo 7, bavor trojka (nevím, s jakým motorem), honda s2000, ale překvapivě se nás držel taky passat 1,8T. Kamarád se RS s radostí zbavil a těší se na novou trojku. ne mazdu, bavora... doufám, že se s ním svezu :
neregistrovaný "Petrklíč"
14. 3. 2005 14:02
Re: mirec - 4-kolka
Ano RS líta velmi slušně, ale nemohu nezmínit, že BMW bude vždy o něco rychlejší - Jeli jsme s kamarádem přes Hradec na chalupu a ještě před Hradcem nás předjela polazená Oktávka, tak sme se za ní pustili, letěli jsme jako šílenci, týpek v Oktávce jel taky pekelně, ale stále jsme měli na víc než on. Pak zajel k benzíně, my za ním, a on povídá: To je alespoň 328i. My na to: to je 320i a on: Fakt????? říká, že on tam má 1,8T s cca 200 koníky (filtr, výfuk, čip), naše 320i měla 150 koní std.(+ filtr a vejfuk cca 160 koní). Jinak moje 330d ujede čemukoliv s nápisem Škoda bez problémů (i když se mě občas na dálnici nějaké to RS celkem dlouho drží)...
neregistrovaný "Peťa"
14. 3. 2005 20:46
Re: mirec - 4-kolka
Jako ďas??? Važil bych slova. Popravdě, jak jsem jsem byl z klasické 1.8T příjemně překvapený, tak RS bylo pro mě určitým zklamáním.
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 15:08
Re: mirec - 4-kolka
..nevím co tu řešíte.... já jezdím 125 koní a je mi jedno jestli bych měl 100 nebo 150.. jo rozdíl bude.. ale nemám sporťáka... pokud budu chtít obyčejný auto (civilní) s výkonem a rysy sporotvního cesťáku... tak VW Grupe to rozhodně nebude...
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 16:16
Re: mirec - 4-kolka
Ciello, to máš tak, rozdíl mezi 100 koňma a 150ti, je jako když si vezmeš metr a zmeříš jí to nahoře - bud 75, nebo 95 Chápeš? Tvejch 125 je , teď to myslím vážně, tolik koní, že myslím z nich máš často radost. Když je na tom metru 99, to mám taky radost
neregistrovaný "ciello"
11. 3. 2005 17:04
Re: mirec - 4-kolka
..hele poznám rozdíl mezi 60Ps přes těch 100-150 přes176, 209, 250 280.. atd. na vlastní kůži.. v různých autech.. od sportovních až po Off-road.. ale k čemu ti jsou koně bez krouťáku a cifra z 0-100 km/h když to má mizerný pružný zrychlení... Nepotřebuju přednášku jako školák.. a nyní jsem zvolil auto bez turba protože ti odpadne potencionální problém.. Přestaň mluvit v metaforách.. V určité době mi ty auta už přišly normální.. a začal jsem si všímat něčeho úplně jiného na těch autech... Jedinečný svezení je jen s předokolkou a 209 PS.. Normální cestovní auto nižší střední třídy.. a v tom autě mně neujela Audi A6 ani A8..!!! O golfech nebo podobných ani nemluvím... To mě brali všichni čerti když nějakej uchyl v GTI s pocitem mistra na mě zezadu bliká.. A pokud chceš měřit nahoře 75 nebo 95.. to je jiná.. To můžeš aplikovat u pocitů a celkovýho pojetí auta..! A věř, že ježdění s Range Roverem 4.4 se nevyrovná vůbec nic... a je jedno jestli má nahoře 75 nebo 100..!! a to nepřebije ani Golf s tachem do 300 km/h..
11. 3. 2005 18:09
Re: mirec - 4-kolka
Jo, nevěděl jsem, že máš leteckej průkaz Ty mi tu teď děláš přednášku z krouťáků. Jestliže píši o 150 nebo 200 koních, tak při tvé vzdělanosti přece víš, že se nemusímě soubojivat o krouťák, jedinou modlu naftožroutů. Ciello, jediněčný svezení není s předokolkou 209, jediněčný svezení není s žádnou předokolkou. Jediněčný svezení je jen se zadokolkou. A nemíchej mi tu hrušky a jablka, svezení v Range je úplně neco jiného. Také krásné, ovšem jinak krásné. A nejkrásnější je nahoře nadupanejch 99, teda ne koní
neregistrovaný "JiriM"
11. 3. 2005 21:51
Re: mirec - 4-kolka
Myslím že platí axiom: " koní je pořád málo" (tedy s vyjímkou současné kruté zimy - to jsou zvláště ve spojení s masivním krouťákem poněkud k vzteku).
11. 3. 2005 22:46
Re: mirec - 4-kolka
Jasně. Ale mladý bejci musej prohrávat ve svejch stokoňovejch modlách. Jinak se nevyjezděj. Jsem rád, že ses ozval.
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 09:25
Re: mirec - 4-kolka
..ty máš snad něco s očima... Ano, ta "tvoje" zadokolka.. (ano jízní vlastnosti jedinečný) mi tu *nenatrhla...!! a těch 99.. nebo 75 nebo 100!!! to je to oč tu běží z tvých úst... to není o motoru nebo koních.... to je právě o tom jestli víš o čem jsi psal... o těch 75 nebo 95... možná se "protáhneš" s tou 95 stejně jako s tou 75..!! ale s tou 95 se ti postaví dřív...!!! už to chápeš..? Asi by jsi mluvil jinak, kdyby tě ve zpětným zrcátku na dálnici při 200 km/h píchly xenony od Range...!!!!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 09:31
Re: mirec - 4-kolka
Jo, jo, jo. už chápu
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 13:18
Re: mirec - 4-kolka
... no jen aby..!!!
neregistrovaný "flalvio"
11. 3. 2005 13:46
GTI 1
bylo stejne best
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "flalvio"
11. 3. 2005 13:46
Re: GTI 1
vlastne jeste je
neregistrovaný "Domino"
12. 3. 2005 01:24
Pořád je to ale Golf V
To že to bude jezdit rychle a dobře bohužel nic nemění na tom, že to je pořád (nutný, impotentní) Golf V... jako 60 letý tatík to možná ocením... ale u sporťáku to je neprominutelné...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2005 13:08
Re: Pořád je to ale Golf V
Suhlasim.Naco tam pchali to turbo na 147kw?To ma Type R bez turba a stoji o Ł 6000.menej.O S 2000 s 177kw bez turba ale to je roadster tak to je ina kava.Je to asi najlepsi golf na trhu to je moj nazor ale je drahy a na rok 2005 s tym turbickom uz nic moc.A mylim ze corrola TS s 1.8 ma taky vykon bez turba a stoji tiez menej...
neregistrovaný "George"
12. 3. 2005 19:27
Re: Pořád je to ale Golf V
na Top Gear testovali zavodnici noveho golfa gti a rekli ze konkurence nema sanci. Dost mne to prekvapilo, protoze anglicane nejsou prave nadsenci VW. Myslim ze dostal i v anglii titul nejlepsi auto roku (ve svoji tride)
neregistrovaný "George"
12. 3. 2005 19:45
Re: Pořád je to ale Golf V
tu je link nejrychlejsich kol na TopGear [odkaz]
uz stary Golf R32 byl o 3 sekundy rychlejsi jak Honda Civic R i jak Alfa 147 GTA. Novy bude o mnohem lepsi.
neregistrovaný "Petr"
13. 3. 2005 00:02
Re: Pořád je to ale Golf V
Asi jsi nepochopil nebo nejel ani v jenom z techto aut.

Honda dela atmosfericke motory, ktere se pysni vyladenym vykonem ve vyssich tackach (variabilni casovani ventilu). K tomu, aby dosahlo zminovaneho vykonu 200HP je potreba jej poradne vytocit jako jecici strelu.

GTI se ujima OPACNE strany. Nabizi zakaznikum prijemne auto, s prijemnym svezenim, bez nadmerneho hluku motoru (dostatecny kroutak jiz od 1800 otacek). Ne kazdy RAD POSLOUCHA jekot motor pri 7000 otackach motoru. Rad vyuzije moznosti, ktere nabizi Golf a tim jsou dobre jizdni podminky, solidni vykon (jednoduchym precipovanim se dosahne vykonu pres 235HP).

Srovnavat H2000 to snad dokaze uz jenom uplna lama. Ty dve auta jsou absolutne odlisne a sblizuje je jenom stejny objem.

End, uz me nebavi cist prispevky nekterych dmntu...
13. 3. 2005 09:10
CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Přečetl jsem s uspokojením Petrův příspěvek a tak mně napadá - Máte třičtvrtě miliónu a chcete si koupit (ne v bazaru) poctivejch 200 koní. Tak teda, do čeho by jste šli vy, když ne do GTI?
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "bxb"
13. 3. 2005 13:30
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Civic Type-R, Astra 2.0T, Leon Cupra R
13. 3. 2005 14:11
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Pokud potřebuješ vystavit hráz geteíčku třema autama, ok To by tě ale vyšlo na 2 miliony. Takže vyber jednoho a napiš proč bys mu dal přednost.
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 13:32
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Když jsem byl mladší, tak jsem asi taky takhle blbnul-Polo G 40, Golf G 60. To ještě nebyly ty elektronický serepetičky proti klouzání tak rozšířený. Pak jsem se vozil v BMW 325 i. To už tam ten čudl OFF/ON mělo. Ať jsem ho měl zapnutej nebo ne, tak jsem měl sevřenej zadek vždycky, když jsem se snažil na na dvojkách od Benešova do Trhovýho Štěpánova udržet za klukem s 1,85 L Imprezou. A tak jsem mu jednoho krásnýho dne nabídl, ať si ty auta prohodíme. Tam kde mi to v BMW blikalo jak o život, tam měla Impreza rezervu alespoń 10 %. Já se dřel s krocením toho stáda koní na jedný nápravě a on se tím bavil. V akceleraci na suchu jsem si ho sice mohl dávat jako moučník, ale na mokru a sněhu jsem se mohl dát akorát tak vyfotit i s tou elektronikou. Teď to poučení. Jestli chceš jezdit po suchých německých dálnicích, jdi do Golfa, těch 200 koní využiješ. Jestli se motáš spíš po Česku, tak tě 200 koní na jedné nápravě v podstatě unaví dřív, než někam dojedeš, a nebo je prostě jen nevyužiješ. Rychlej průjezd mokrou zatáčkou je spíš o těžišti a možnosti přenosu krouťáku než o koních. Takže já bych šel za ty prachy do obyčejný 2 litrový Imprezy (125 k) a po záruce bych ji čipnul tak na 150 k. A od října do května bych zlobil. V létě se to moc nedá, už kvůli mládeži, na kterou musí být člověk opatrnej.
13. 3. 2005 14:09
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Jirko, tys tu chyběl. Dík za perfektní názor. Já se snad půjdu seznámit s Imprezou. To teda budou námluvy...
neregistrovaný "Jirka"
13. 3. 2005 14:35
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Někde nahoře, jsem ti psal technickou poznámku, k tvému názoru na design Imprez. Pokud trváš na výše uvedeném názoru i nadále, oceňuji tvou poslední poznámku jako velký ústupek citů před realitou.
13. 3. 2005 15:06
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Četl jsem a cením, žes mě za ten názor nezažaloval. To tu není obvyklé... Kamufláží jsi mně dostal Člověka potěší když narazí na názor, který je elegantně naformulovaný a dovede ho k zamyšlení.
neregistrovaný "petriik"
14. 3. 2005 10:27
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
no ja sem jenom rád že na to ještě spousta lidí nepřišla, nechci aby aby mel imprezu turbo kazdy ) - na ty nase cesty, s tim pocasim, s tim snehem, to chce jednoznacne ctyrkolku. Jakmile se clovek zacne koukat po ctyrkolkach a jeste k tomu sportovne ladenych, vzdycky dojde k Impreze. 900000 za takove auto . Dejme tomu ze golf GTi budou delat jako ctyrkolku - kolik tak asi bude stat kdyz dvoukolka stoji 800000 ? A kde je nizke teziste a perfektni vyvazeni o tom ze u subaru maji uplne jinak reseny samotny pohon 4x4 ani nemluvim. Nevim jake "kopance" dava pri rozjezdu Golf (na mokru asi zadne) ale impreza se mnou prasti do operadla pekne, myslim ze je malo aut kde se da zrychleni tak prozit, i ve vyrazne silnejsich autech neni prozitek tak bezprostredni. Jinak se mi nijak zvlast nelibi vzhled noveho golfu ani imprezy - netrapi me to protoze ta moje je z r.1997, ale kdyz sedim uvnitr tak to prece nevidim, ne
neregistrovaný "JiriM"
13. 3. 2005 16:28
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
To jsi vylíčil krásně a máš docela pravdu. Na druhou stranu ten pocit, když ti v 6000ot. sepne ostrá vačka u VTEC, ten je naprosto fascinující. Smutná pravda je, že v současném počasí si pak inspirující zvuk vytočeného motoru můžeš vychutnat taky v závěji. Ale v létě, na dobrých gumách to je prostě píseń..
neregistrovaný "Jirka"
14. 3. 2005 08:12
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Já tu fascinaci otáčkama celkem chápu, ale na druhou stranu neznám horší pocit zklamání, než když sice někomu natrhnu žaket při akceleraci, aby mě ale vzápětí tlačil před sebou v serpetinách. Zvuk v 6000 ot/min mimochodem neznamená nic jiného, než že ti už v zatáčce nezbývá na driftování. A to mě přijde zábavnější, než přetlačování koní.
Ale beru že každý se baví jinak. Aspoň se díky tomu na silnici vzájemně nepotlučem.
neregistrovaný "JiriM"
14. 3. 2005 09:32
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Aby nedošlo k mýlce, CTR v 6K teprve začíná doopravdy táhnout, má tam vrchol krouťáku, červené pole začíná až v 8K (na to zřejmě s boxerem, který v 6K končí nelze pomýšlet). Druhá věc je, že ten úchvatný zvuk po krátké době omrzí a velkou výhodu mají piloti CTR s vadou sluchu (nebo ještě líp úplně hluchý).
neregistrovaný "Qwerty"
16. 3. 2005 10:56
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Chtěl bych viděl, s kolika auty bys asi tak v zatáčkách před sebou tlačil Civic Type-R
neregistrovaný "Jirka"
16. 3. 2005 17:43
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Proč tlačil? Já doufal, že to jezdí samo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 13:34
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
No vím, že můj návrh bude velmi kontroverzní, ale já hlasuju jednoznačně pro Ford Mustang. Základní verze má šestiválec 4,0 litru. Dává 202 čistokrevných koníků, který nejsou na žádnejch povzbuzovacích prostředkách. Každý čerpá sílu jen z objemu motoru. (319 Nm/ při 3500 otáčkách) A ten retro-design prostě nemá chybu.
13. 3. 2005 14:06
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Jo, jasně, made in USA Prosím tě, tem Mustang je ale tuším za milion plus 30 tisíc za lodní kufr do Evropy, ne? Tak tam vyber něco za třičtvrtě melounu, jak jsem psal.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 14:24
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Kdepak. Kompletní dovoz osmiválcové 300koňové verze GT stojí 990 000 Kč. takže předpokládám, že šestiválcovej se do 750 000 Kč v pohodě vleze. To ani nemluvím o tom, kdyby si to člověk vyřídil všechno kolem dovozu sám. Základní verze teď stojí 19 410$ a kurz je teď tuším 1/22. Takže mi vychází 427 020 plus DPH = 508 000.
13. 3. 2005 14:57
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Člověče, já jsem tu asi před měsícem napsal, že pokud se někdo zajímá o to, co stojí novej Mustang, pak na něj určitě nemá Tuším Yarough se mě pokusil umravnit, že prý hodně asi čtu Speed. Když jsem mu odpověděl, že dobrá polovina článků je mejch, nestačolo to, tak ho Jarda s Bartoňákem pak viděli na burze prodávat starší čísla Speedu tak doufám, že už jsme zas s Yaroukhem v pohodě, ale, Lonesi, já teda teď musím napsat, že tohle jsem netušil. Třičtvrtě melounu je setsakra velkej peníz za kdejaký auto, co tu jezdí. Ovšem, Mustang? Tos mi udělal v hlavě pěknej zmatek. To je částka, kvůli které se vyplatí postavit druhou garáž a párkrát do roka to zkusit jak Stevew McQueen.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 3. 2005 15:34
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Jo, McQueen si to zrovna nedávno kalil v Mustangu na Primě. Samozřejmě jsem se díval. Co se týče těch potenciálních kupců Mustangů, tak můj názor je ten, že zrovna majitelé Mustangů jsou dost "finančně rozrůznění". Od těch, co ho mají jako 4. mazla v garáži až po ty, co na něj šetří a sotva jim oschnul inkoust na řidičáku.
13. 3. 2005 16:07
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
jo. Interes napříč spekterem. To je velké vyznamenání pro auto.
neregistrovaný "markus"
13. 3. 2005 20:47
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
tu mas mustanga po mirne havarii za 15tisic euro [odkaz] kdyz budes chtit koupit novy tak musis pocitat z prevozem do EU a ten stoji okolo 8 tisic euro + clo. V nemecku nabizi novy za 25tisic EURO uz se zaplacenym clem a TUEV. V US testech rekli ze je lepsi jak nissan 350, ted cekam na testovani v TopGear je to muj favorit
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 3. 2005 08:46
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Upřímně řečeno na výsledcích nějakého testování mi vůbec nezáleží. Mustang je legenda, muscle car, jméno, který říká všechno, životní styl ze šedesátých let; lidí, kteří ani trochu nebyli hippie.... To, že třeba Zetko (moc dobrý auto, který by ale na mě bylo asi zbytečně tvrdý) projede nějaký okruh o 2-3 vteřiny rychleji není přece (aspoň) pro mně vůbec důležité. Asi tak jako, jestli má jedno auto maximálku třeba 220 a druhý 225. Pro mě je hlavní si auto užít. ps: díky za tip, ale já nemám ani na nabouranej (jsem chudý študent). Jen jsem reagoval na otázku GTI, kdybych měl 0,75 mio a chtěl koupit sporťák.
neregistrovaný "georgos"
13. 3. 2005 17:51
Re: CO POSTAVIT PROTI GTI ???????????????????
Golf GTI je podle me jasnej vitez. Za ty prachy v teto kategorii se asi nic lepsiho koupit neda. Civic Type-R taky neni spatnej, ma skvelej motor, ale podle me to neni auto pro kazdodenni jezdeni (motor se musi tocit a podvozek je tvrdej jak kamen). Pak je tu ta Astra s 200k motorem, ale nevim, nevim. Ta Atra me proste nenadchla (to neplati jen pro Astru ale pro vsechny Opely, krome Speedstera). Podle me se VW konecne podaril postavit kvalitni nastupce puvodniho GTI(ten volant se jim fakt povedl. Sice uz to asi nebude takova raketa jako ten puvodni, ale na pobaveni a aji do mesta idealni kara.
neregistrovaný "kiri"
13. 3. 2005 15:30
bez titulku
No tak nevim, stale se rozmyslim co je krasnejsi, jestli GTI nebo ta nadherna slecna na poslednich fotkach... Ale kombinace to je idealni..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 09:40
pro GTI
hele.. já se nestačím divit... Takže impreza..?? Někdo výše to psal.. a ono i za Imprezu WRX 900.000 není moc za auto jaký dostaneš do ruky..!! Mustang.. Lonesi 100% souhlas.. už před rokem jsme to s kolegou počítali a nyní když klesl kurz dolcku.. tak je to vysněná kára skoro zadarmo..!! A nyní GTI.. čeče.. ty tu rozjíždíš anketu s názorama co by kdo koupil za balík peněz.. ale ty jsi na tuhle otázku ještě nikdy neodpověděl... už jsem se tě ptal 2x a ty že to dáš mezí text a nikdy jsi to neudělal... Tam mi teď prosím tě řekni, jaký auto a proč by jsi volil ty na jěždění a nemusí to být jen z a750 tácu a klidně se pohybuj do 2 mega..!!! a ne že se opět z té odpovědi a prvního tvýho věcnýho názoru vykrotutíš....!!!!!
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 10:21
Re: pro GTI
Ciello, prosímtě... jak - takže Impreza? - já nahoře napsal, že se na ní půjdu podívat a že to teba Budou námluvy... tak, prosím tě klid. Myslím, že jsem nahoře položil tu správnou otázku co jiného za třičtvrtě mil, pokud jde o praktické ježdění s 200 koňma. A dost mě překvapuje, jak ti náruživí psavci, co VW grupe napadaj za úplně všechno najednou ztichnou a napředhazujou jejich varianty. Člověče, já to čtu a vlastně to gti je v tom cenovém pásmu jednička. Lones mě vzal zejména cenou Mustangu. Je to pro mě ikona a za 0,75mil, to teda mrkám. Teď jsem psal Bertoňáka k tomu pokusu o BMW kabrio, možná, že uvidíme i jiný děla tady, přečti Ciello, já vím, že ti dlužím odpověď. Dej mi ještě čas, prosím
neregistrovaný "Enzo"
14. 3. 2005 10:41
Re: pro GTI
Pro upresneni jedna z tvych prvnich reakci na Imprezu : Impreza je motorové dělo, ale vadilo by mi, že když bych k němu přicházel, musel bych mít zavřený oči. Muj nazor: Je 100x pritazlivejsi nez Golf. Za 3/4 mega bych volil Alfu 156 2.0 JTS je sice o trochu slabsi ale je to moje krevni skupina...
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 11:28
Re: pro GTI
Teda od tebe bych cekal, ze na otazku jaky auto budes mit okamzitou odpoved To vazne neni auto o kterem vis, ze je to "ONO"?
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 11:35
Re: pro GTI
Jistě, že je. Napsal jsem ti teď vyluštění hádanky nahoru.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 11:41
Re: pro GTI
Tak nas nenapinej a rekni co je tvemu motoristickemu srdicku nejbliz!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:03
Re: pro GTI
Hele, ty bejku , teď jsem byl nahoře, , no, mě ti teď nějak v poslední době taky bere ten Pinninfarina s těma lahvema . Ale přesto tě tipuji na ixko. Chce to samozřejmě boty minimálně od Cerrutiho a ponožky Burbery. Na levém zápěstí bych houpal Longines Aviator na řemínku z australskýho pštrosa. Zapínal bych ho na předposlední dírku. Ovšem hlavně, hlavně to chce peněženku od Davidoff. Otevřeš ji, a uvnitř (uvnitř!) má v kůži vyražené logo. Logo Davidoff. Pak je to tak, jak to má být. . Jo, a beru tě i s eskem.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:17
Re: pro GTI
Teda ja osobne preferuju Omega DeVille a rozhodne s kovovym reminkem Jinak je mi to absolutne jedno jaky mam ponozky (kdyz jsou cisty) S-type neni pro me (jedine s V8 a to jsme nekde jinde) Penezenku beru jakoukoliv v ktery jsou penize
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:27
Re: pro GTI
Matesi, prosím tě, do ponožek ti už mluvit nebudu (pokud budou čistý) , ovšek DeVille, Tak DeVille, předpokládám v koaxiáljízdě, ty prostě musíš valit na hnědém aligátořím řemínku s kresbou o min velikosti 8milimetrů! Na tom trvám. K tomu Jagu - myslím, že S-type má grácii, nezatracoval bych.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:35
Re: pro GTI
Kozeny reminky nesnasim, takze zustanu u kovu S-type nijak nezatracuju, proste neni pro me. Nemam z nej takovy pocit jako z X-typu nebo XJ a navic je pro me dost neprakticky. Musel bych k nemu mit jeste jedno auto
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:18
Re: pro GTI
Tak jsem pri procitani tvoji modni kolekce malem nepostrehnul, ze jsi zase neodpovedel Takze, jaky auto?
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 13:26
Re: pro GTI
díky...!
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 12:04
Re: pro GTI
přidávám se k Enzovi.. a jen to doplním o Stilo Abarth.. sice to nemá těch tvejch 200 Pferdů, ale zase 50-150 tisíc ušetříš (včetně selespeedu)... Alfu taky taky doplňuji (bez debat - to řekl Enzo) a na druhou stranu Alfa GT je jen o 100 táců dražší... Pak bych taky vážil MG TF což je zhruba za 800.000 .. k tomu ten Mustang a Impreza... hmm.. všechny auta jsou mnohem hezčí než Golf a navíc Value for Money jsou v případě Golfa úplně na dně..!!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:20
Re: pro GTI
Alfu jo, je to důstojnej protivník s výborným rodokmenem, Stilo ne. Teda Abarth (tluče mi srdce) jo, Fiat ne. V MG si tě představit dovedu. Ovšem, že by Impreza byla hezčí než gti? Cielo, mrkni mi na gti v černé ještě jednou, prosím te. Impreza je cesta k nejlevnějšímu stádu koní, to jo, ale, že by to byla Krainová silnic, to teda rozhodně ne. P.S. Nevím teda kolik má ta Krainová koní, ale tu bych koupil i za melouna
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 12:30
Re: pro GTI
GTI=Krainova silnic?!?!?!? Mozna tak Pamela - trocha plastu, obcas zajimava barva,... slo by to,ale ze by ti z toho praskaly kalhoty to teda ne
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 12:38
Re: pro GTI
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 13:40
Re: pro GTI
..čeče.. začínám věřit té tvé garáži bez světel... a na zdi plakát Krainové a Golfa GTI... to se pak nedivím ničemu, když na ty postery nevidíš...!! Kdybys totiž viděl, tak by jsi i věděl... že Krainová ne a to GTI taky ne.. Obojí už nyní nejsou nic extra.. (Krainová za mega určitě ne.. to bych se raději poohlídl jinde..) A na to GTI hledět raději už nebudu, nebo bych si zkazil dojem z toho auta... No a ty hodinky.. MUSÍ být made in "Suisse"...!!!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:13
Re: pro GTI
Ciello, ty kluku tys mě dostal. Heleď, ta Krainová, to je prostě ještě víc subjektívní, než auta. O ženskejch nepíšem jo. Plakát nemám Ani Krainové, ani gtička
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:27
GTI TO TU ROZNESL
GTI to tu roznesl na prach. Třese se v něm jen Subaru a Mustang, no to je teda dvojka, Subaru tu koupíš, Mustang ještě neumí plavat. Je tu 160 zpráv a když to shrnu, tak GTI má konkurenta jen v Legacy a Ford Mustang. Tisíc kritických slov, zatrcování golfa, prý je GTI o ničem, milionkrát ošklivější než Subaru (brrr) atd, atd. A když tedy požádám o soupis těch, co strčej geteíčko do kapsy, tak nic. Pánové nic. Tak s takovouhle převahou, s tím nepočítali určítě ani u VW. Děkuju Vám.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 13:49
Re: GTI TO TU ROZNESL
no a ty jsi nebyl schopen vážně říci proč jiný auta NE (jinde) a právě VW ano... nebo pořád jen dokola žádnej argument (co jsi slíbil..!) Dobře, můžeme to brát jakože 2x dražsí sportovní model od základního (což GTI téměř je..).. ale uvažovat tady nad autem, který je malý (a sporťák to není) za ty prachy je hodně ujetý, stejně jako Oktavia RS a ještě s doplňkama... to je vážně ujetý.. Jestli že mám hladinu 800 táců.. tak se dívám jinde.. a to si klidně přidám a jsem o třídu výš nebo v jiným autě..! Třeba hezky pohodlně odjedu Freelanderem a někde tě vytáhnu i s tím "tvým" 4motion.... a zábavy si užiju že se ti o tom ani nezdá... a místo abecedy mám na volantu zelenej ovál..!!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:54
Re: GTI TO TU ROZNESL
Beru tvůj názor, je na něm co repektovat. Ciello, tvé názory už tak trochu znám. Já to spíš směřoval do těch řad pisatelů, co GTI zatracujou jako bačkoru a auto o ničem a čekal bych tedy z jejich strany nějakou pozitivní motivaci. Třeba, jaks psal ty o té Alfě. Ok. Napřišlo nic. Proto píši, že GTI to tu tvrdě převálcoval.
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 13:59
Re: GTI TO TU ROZNESL
jo, a tvrdím, že tady na trhu není jiné auto, které, když máš 0,75mil a chceš 200 dost dobrej koní, tak že tě odláká od gti. Takové auto tu není. Já si to tu alespoň zatím nepřečet. Subaru je jiná cena, to snad víme. To fakt se to gtíčko dá jen povrchně kritizovat a když dojde na lámání, tak se kritici vytratí? Nepiš mi o Freelanderu, to je jiná píseň. Teď tu řešíme lítačky za třičtvrtěmelounu. S dvěstě koněma k tomu.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 14:12
Re: GTI TO TU ROZNESL
GTI, tak jeste jednou: koukej vybalit pro jaky auto ti bije srdce nebo si o tobe zacnu myslet, ze jen kecas, ale auta ti jsou suma-fuk!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:20
Re: GTI TO TU ROZNESL
Člověče, když tak...čtu... tvou... zprávu... tak ...možná... bys mohl...mít ...pravdu... Kdyby to teda nebylo jinak
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 14:24
Re: GTI TO TU ROZNESL
Ty v...e, cim se zivis? Skoro jako bych poznaval rysy nekterych, kteri se zivi politikou Hele, cas od casu musi byt clovek chlap! Takze s pravdou ven!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:41
Re: GTI TO TU ROZNESL
Beru to , Matesi, jako druhou ránu slepou patronou Tak jako na auta, mám názor na politiku (i). Tuhle cestu v mém případě nemusíš sledovat. Stojím oběma nohama na pevné zemi. Už dlouho.
neregistrovaný "mates"
14. 3. 2005 16:17
Re: GTI TO TU ROZNESL
GTI, GTI .... Ty neumis cist kdyz nechces. Jeste jednou se zeptam a kdybys mel pocit, ze moje otazka ti neni na 100% jasna, tak misto odpovedi na neco jineho napis "nerozumim". Takze otazka ode me a ciella:
Ktere auto je pro tebe to, ktery bys sel a hned koupil?
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 16:52
Re: GTI TO TU ROZNESL
r-o-z-u-m-í-m.
neregistrovaný "mates"
15. 3. 2005 07:04
Re: GTI TO TU ROZNESL
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 14:23
Re: GTI TO TU ROZNESL
..asi jsem racionální člověk.... to bych neudělal... (kupovat si novotu jako mladej..) Píšeš.. kde jsou ti bejci...?!? Jako bejk a mít v kapse jen tak na auto 750 tyček (teď mě napadá.. bejk jsem vlastně pořád.. ) až na těch zbytečnejch 750.000.. no zpět.. takže být mladší a s těma prachama mám před barákem luxusní 911 z roku +/- 90 (kolik má koní zjevně víš), nebo mladšího Boxtera okolo kterýho mi líta čokl... a ještě mi zbyde pár (docela dost) drobáků na benzín.... A pokud jde o zábavu atd.... Freelandera ber vážně... Vážně..!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:33
Re: GTI TO TU ROZNESL
Ber to prosím v reálu. Když postavíš před barák 911, tak než skončí Soperstár, máš po něm. Nebo - necháš ho pojistit. To ale mušíš mít vedlejšák na pojistku. Takže, znovu, Chceš dvěstě koníků, jistejch koníků, Dáš cca 200 akontaci a tři ročky pak asi 17měsíčně. A celou dobu lítáš. O tomhle píšu. Ne o 911ti snech. Víš co stojí jedna guma na 911?
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 14:42
Re: GTI TO TU ROZNESL
..s gumou si nelam hlavu... máš opět prapodivně nesmyslný názor a komentář... Mám barák (i garáž se světlem ) a okolo něj čokla co vypadá jako vlk... a s tou starou 911 si jsem jistější než s Golfem... a ty drobáky, když chceš, tak nevrhnu do beneli ale do těch pneu... Vzpamatuj se čeče..! A jestli uvažuješ o tom, že to bude 17 za jeden metr (rozuměj 17.000Kč / 1 měsíc).. tak už je jedno, jestli to je 17 nebo 20.000 a jsem pak u jinýho auta...!!!!!!!! Nehledej jen pokrytecky muchy a věř, že nový GTI vedle té klasa 911 je jako hračka...! Ty to víš, ale nepřiznáš to..!! tak nebuď tak egoisticky zaujatej pro GTI.. i když můžeš za ty prachy jezdit Sporťákem..!!
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:55
Re: GTI TO TU ROZNESL
Pumpa Beneli... těší mě, žes mě tehdy četl. Víš, já si nemyslím, že je jedno jestli 17 nebo 20 měsíčně. Konec konců mně, co má na temeni vytetovaný logo 911 nemůžeš nařknout z toho, že bych opovrhl tímhle skvostem, tím vrcholem. Jde teď o něco jiného. Vem to v reálu. Tuším, žes psal, že studuješ, Tak až to uděláš, daj ti za měsíc něco do peněženky. Pak teprv najdeš reálnej postoj ke gti ale i k 911ce. Já teď tady píši o tom, co může mít každý (teda skoro každý) - GTI jo, tu 911 samozřejmě ne. A když to vezmeme za výchozí rozehru, tak se ptám, co budete jezdit vy mladý bejci, až dáte dohromady 0,75mil? Nic víc přece tu nemůžem řešit. Takže výsledek je - GTI. Nebo ne?
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 15:16
Re: GTI TO TU ROZNESL
..NE...!!!!! Myslím, že Ogilvy nebo McCormack řekli, že není dobré si o ostatních myslet, že nedosahují určitých (našich) kvalit.. proto není dobré podceňovat..(zkrátil jsem to a zobecnil..!) Nemysli, že tvůj názor je správný a už vůbec ne že víš vše líp..! Už nestuduji.. to jsem nepsal já.. Možná jsi mohl postřehnout, že jsem věkem dál.. než v kategorii "mladej bejk" (jsem mladej i bejk), ale zkušeností už mám i na rozdávání a za měsíc mi "něco" do pěněženky taky přistane.. Ty zkušenosti s autama mám i profesní.. byly náplňí mojí práce, takže mě tady na pár kydů neutáhneš.. nazor je názor.. je jich 1000 jako lidí..! tvůj ti neberu, ale zaráží mě tvoje dogmatičnost ohledně GTI.. a s tím že 17 nebo 20.000 je rozdíl...ehm..! Buď těch 750.000 MÁM nebo ne..!! Každej mladej bejk táhne po ojeté "plečce" 924.. dostupná a i jede.. A až někdo dá dohromady 750 táců na káru.. trochu zestárne a změní názor.. Ten REALNEJ POSTOJ mám.. takže nemluv příště povýšeně..!! A jestli myslíš, že pro mladýho člověka je ta volba novýho GTI za 17 měsíčně dobrá volba... hmm.. tak pochybuju o tvým reálným postoji.. (musel jsem si štípnout.. )...
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 16:37
Re: GTI TO TU ROZNESL
Rád tě čtu, ovšem mýlíš sem pokud jsi vystopoval v mé zprávě nějaký povýšenecký ton. Chci abys věděl, že tomu jsem teda hodně vzdálenej. Nejsem vůbec dogmatický. O gti píši ryze prakticky. A mimo tvý Alfy jsem nedostal jedinnýho reálnýho kunkurenta na roztrhání. Subaru je jinej svět, Mustang je zas svět vzdálenej, takže - a Ciello, teď snad cítíš, že píši neironicky - ja jsem vlastně zklamanej, že jsem nedostal do trika (mimo od tebe). Já fakt čekal záplavu argumentů, návrhů a ono nic. Představuji si, jak mě ty desítky kluků čtou a jak i oni ví, do čeho jít. Jenže oni to tu nenapsali. A já, já bych byl vlastně vděčnej i za argumentaci třeba Fabiou RS. Nic, Nic. Nic. Mám podezření, že ti kluci neví, do čeho jít. To by přece napsali a bránili do roztrhání toho svého miláčka. Cítím z tvé zprávy to závěrečné poučení, že mladej jde spíše po slušné ojetině. Jo, asi to tak bude... Tak hergot, ale kde jsou s těma ojetinama? Jen tys předhodil 911ku z devadesátýho.
neregistrovaný "Enzo"
14. 3. 2005 17:03
Re: GTI TO TU ROZNESL
Nedavno jsi nekomu psal ze brejle se prodavaj v Kotve v druhym patre. Tak Ti podruhy pisu!!!! Alfa 156 2,0 JTS je to moje krev. Kdyz nemam prachy tak bych sel do Fiat COUPE 2.0 20V Turbo. To je maser zad. Me se to auto moc libi. Z novy produkce je krasny Stilo 3D 2.4 Abarth. Sametovej petivalec. Do Fabie RS bych nevlez. Staci?
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 17:14
Re: GTI TO TU ROZNESL
.. s Enzem budem na podobné notě... je pravda GTI.. že ti přesně tohle psal výš.... já to jen okořenil tím Abarthem... což je asi jedno jestli já nebo Enzo..
14. 3. 2005 17:55
Re: GTI TO TU ROZNESL
Stačí, Enzo. Tvůj výběr aut je mi sympatický. Coupé, krásné auto, krásné... Alfa, jistě. Stilo neprorazí designem. Zadní blinkry jsou velice odvážné.
neregistrovaný "ciello"
14. 3. 2005 17:16
Re: GTI TO TU ROZNESL
..dobře.. O.K. - sorry.. Ale trvám na svým... a rád bych také tvůj argument... (snad víš o čem mluvím...) tohle je už snad 4 výzva... co..??
14. 3. 2005 17:58
Re: GTI TO TU ROZNESL
Ciello, to není výzva, to je slušně řečeno už patrona v hlavni
neregistrovaný "ciello"
15. 3. 2005 09:16
Re: GTI TO TU ROZNESL
... YES ...!!!
neregistrovaný "Petrklíč"
14. 3. 2005 14:59
Re: GTI TO TU ROZNESL
A co BMW 130i????? Je sice dražší, ale myslím že roznese GTI na kopytech kdykoliv a kdekoliv
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 15:10
Re: GTI TO TU ROZNESL
Madona Mia.... Cena cena.... Ten bude tak lehce přes meloun. Jinak cením tvůj vkus. Velká kláda.
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 14:27
GTI VYHRÁL GTI VYHRÁL
Hoši, ten vás teda vyklep. Stále nic, stále nic. Jedno černý getéíčko, a je ticho a klid. Je tu zameteno, jako v kostele. To je bankrot pánové. Totální bankrot. Netlačtě se na vejlohy, na každého se dostane. Tohle až zjistěj u VW... Takovýhle hladký vítězství jsem nečakal ani já.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kuba2k"
14. 3. 2005 16:28
Re: GTI VYHRÁL GTI VYHRÁL
V Liberci maji jeste porad fungl novy Focus RS. Je zlevneny na cca 900 tKc. Ja bych tech 750 zaokrouhlil a bral RS

Nebo novy STcko - udajne je na Nuerburgringu rychlejsi nez RS
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2005 16:49
Re: GTI VYHRÁL GTI VYHRÁL
Jo, dík Kubo, že máš názor. Tak Focus RS. Jo. Jdi do něj. Na Neurburg... se vykašli, takové vlásenky jako máte v Liberci tam nemaj. Napiš ovšem taky proč bys přihodil těch 150 a vzal raději RS než GTI. Já nahoře napsal o GTI dost dlouhou zprávu.
neregistrovaný "Kuba2k"
17. 3. 2005 13:38
Re: GTI VYHRÁL GTI VYHRÁL
Jelikoz nejsem z Liberce, tak tamni vlasenky neznam, narozdil od tech na severni smycce Nuerburgringu.

Proc bych prihodil 150tKc za FocRS? Sam tvrdis, ze auta jsou o emocich. RS ve me budi na rozdil od GTI emoce. S RS jsem jezdil a do dneska jsem na to nezapomel. Je to uzasny, bezprostredni auto, ktere se k tobe chova presne jako ty k nemu. Jdes do toho "zvostra" - Focus ti to vrati i s urokama. Jedes pohodu? Chova se k tobe v pohode - proste to je auto dvou tvari.
neregistrovaný "Tantal"
14. 3. 2005 18:48
Re: GTI VYHRÁL GTI VYHRÁL
GTI, máš-li odpovědět na několikrát zopakovanou a snad srozumitelnou otázku, kroutíš se jako had. Místo toho tu ale všechny krmíš patetickými ódami na nějaký volkswagen...
14. 3. 2005 19:08
Re: GTI VYHRÁL GTI VYHRÁL
Zazvonil ti budík, Tantale? Ty ses mě na nic neptal. A ten dovětek? - NĚJAKÝ VW? Jak to myslíš, pokud tedy někdy něco myslíš? Takhle ulétlou zprávu jsem tu ještě nečetl. Probuď se. Tady píšou lidi, co maj auta rádi. Když tak vlez jinam. Nebo, že bys byl zvědavý? Tantale, Tantale.
neregistrovaný "Karell"
17. 3. 2005 10:42
GTI versus GSi OPC forever
ASTRA OPC 2,0T 240Ps neni co resit, natoz nejake GTI
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "II"
18. 3. 2005 13:49
Jezdil s tim tady někdo ?
Keců tady má každej milion jestli OPC nebo GTI nebo co, a nikdo v tom nejel !!!
Já včera jezdil s GTI s DSG a paráda !!! Akorát nad 150 km/h příšernej aerodynamickej hluk, tak nevím jestli to byl ten kus nebo to platí obecně ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nrd"
7. 4. 2005 09:17
podvozek
Víte nekdo neco vic o podvozku,???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alan"
8. 4. 2007 01:54
GOLF GTI
Dnes jsem si koupil Golf GTI...a je to bomba, a Ty uslintaný socky co pomlouvaj a jsou hrozně chytrý ať se mi ozvou, až je povezu 25Okm/h, rád si vyslechnu jejich názor... >:D Jinak zdravím všechny pohodáře ;-)
Rozbalit vlákno
0