Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf: 15 milionů Golfů z Wolfsburgu

V pátek 3. září 2010 opustil továrnu 15miliontý Volkswagen Golf vyrobený ve Wolfsburgu. Nejvyráběnější model koncernu Volkswagen zahájil svou kariéru před 36 lety ve Wolfsburgu a po celém světě bylo vyrobeno více než 27 milionů těchto vozů.
Zpět na článek
6. 9. 2010 12:03
6. 9. 2010 14:25
neregistrovaný "Kajfik"
6. 9. 2010 19:20
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:23
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:15
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:38
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 17:51
6. 9. 2010 19:24
7. 9. 2010 08:11
7. 9. 2010 09:21
7. 9. 2010 12:53
7. 9. 2010 13:45
7. 9. 2010 14:13
6. 9. 2010 12:03
GÉ JAKO... GOLF
Na můj vkus se tu zrovna moc o golfu nepíše, je to trochu ke škodě věci, neb ten nejlepší ve třídě si zaslouží jistě detailnější diskuzní pozornost.

Čas ukazuje nejen geniálnost zadání Volkswagenu a následné ztvárnění studiem Giugiaro, čas (aktuálně) ukazuje, že poslední generace golfu, jakkoliv se to těm méně intelektuálně vyvinutým nezdá, je (opět) tím nejlepším, co lze v dané třídě pořídit. Vyzdvihl bych především karoserii, její jemné detaily, celkovou harmonii, vyváženost a styl. Na golfu není jediná křivka nedotažená, vše je v ideálních poměrech, vše je v dokonalých kompozicích. Golf je originál (nyní) s obrovskou jiskrou, avšak co je nutno v tomto kontextu ještě napsat, golf je současně dokonalým vizuálním druhem celého spektra modelů od Volkswagenu - jen pohleď na optickou spřízněnost zadních lamp Touarega a Golfa, pohleď na přiostřený pohled Pola, Golfa a Touarega. Ano, tomu se říká designová nadstavba.

Dvacet sedm miliónů aut. Všechna se prodala. Počítejme v průměru čtyři hlavy na auto, tedy více než sto miliónů spokojených lidí. Dobrá reference.

Neopomínejma pak ještě jednu podstanou vlastnost golfa, a tou je jeho jistá beztřídnost, jeho fantastická, bezchybná image. Volkswagen dokonale akcentuje jednotlivé modelové mutace - hatchback, sedan, kombík, plus, GTI. To vše vytváří silně přitažliovou alternativu pro opravdu každého mainstreamového kompaktního jezdce, který věci rozumí.

K vizuálním kvalitám golfa přiřaďme krátkou zmíňku o technice - možnost 4x4, adaptivní podvozek, bezkonkurenční motorovová paleta. Přidejme k tomu dokonalé jízdní vlastnosti, špičkové materiály, referenční ergonomii a máme tu odpověď na těch spokojených více jak sto miliónů lidí. Jistě, někdo holt je vždycky nejlepší. Nevědět to, by byla fatální motoristická slepota.

BRAVWO GOLF :yes:
Rozbalit vlákno
18
6. 9. 2010 12:27
Re: GÉ JAKO... GOLF
Dalo by se s tebou i souhlasit. Problém je,že stejně píšeš i o minulé generaci nebo o současném Passatu. A právě současný Passat je připomínka toho, kde se ještě nedávno nacházel " design " VW. Jěště pár dní a i tato připomínka také zmizí a VW se nebude muset za nic stydět.
6. 9. 2010 12:41
Re: GÉ JAKO... GOLF
PASSAT CC je (nejen) v mainstreamu zdaleka nejkrásnější vůz planety ve střední třídě, máš snad nějaký vizuální problém s Passatem? Dodnes je jak sedan tak kombík tím nejpovedenějším, co se ve třídě vyrábí. Konfrontuj to s konkurencí, která vyjela před šesti lety.
Re: GÉ JAKO... GOLF
Hochu hochu, asi to nemáš v životě moc lehký.
To jsou bláboly pane bože.
G je jako bod G, to si pamatuju..
V tvém případě je golf a nejen jako D,jako Desire.
:yes:
6. 9. 2010 14:10
Re: GÉ JAKO... GOLF
Znáš snad krásnější vůz středního mainstreamu, než je PASSAT CC? Pokud ano, prosím, napiš, který vůz to je. Všechno ostatní jsou jen tvé sebezáchovné bláboly, které sem nepatří.

Pamatuješ si to špatně - GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU. Jsi zde jediný s děravou pamětí... tohle umí zpaměti i indulona (kajak) rolls, a že to je ňákej kádr.
neregistrovaný "Kajfik"
6. 9. 2010 14:25
Re: GÉ JAKO... GOLF
Passat CC není špatný... Ale neznám v dané kategorii méně pohledné auto než Passat...
Re: GÉ JAKO... GOLF
Hele zpomal sekáči...v jednom musí bejt mezi námi jasno!
Jestli sem něco patří nebo ne neurčuješ ty, ale jen já sám. Totiž tím,chci-li nebo ne napsat svůj názor, příspěvek a to bez cenzury.

Naopak ty jsi tím, kdo nerozumí pojmu jako je G.
Bod G je s větším či mneším významem popisován v nejedné odborné literatuře a to mnohem dříve, než byl vyroben první golf-nebo-li lidový vůz.
Tvá pamět silně hapruje baby.

Já ti nemám co dokazovat, jestli znám něco krásnějšího, než je tvůj mokrý sen. Ty se tady naparuješ a používáš silných výrazů jako nejkrásnější.Ty né já. Ty dokazuj svá subjektivní tvrzení. O kráse toho či onoho konkrétního auta se můžeme sice bavit, ale je to jako s ženami.
Někdo má rád holky, druhý zase vdolky.

Tak nezapomeň že tvoje G je D, D jako Desire!!!
6. 9. 2010 15:55
Re: GÉ JAKO... GOLF
Přesně jsem věděl, že v sobě nenajdeš odvahu napsat model auta, který považuješ ve středním mainstreamu za povedenější, než je PASSAT CC.

Příště, Bruno, vhoď do garáže ručník dříve, na tvé slzy tu zvědavý není jistě nikdo z nás.
Avatar - kosmonaut
6. 9. 2010 18:07
Re: GÉ JAKO... GOLF
Že se do toho montuju, Passat CC vypadá celkem dobře, ale takový Accord, nebo třeba C5 vypadají o dost líp. Co na tom? A jak kousek nahoře někdo vypisuje, normální Passat je s tím svým vším chromem a objemným zadkem opravdu hnus >:D
6. 9. 2010 18:08
Re: GÉ JAKO... GOLF
Dovolim si vlozit do toho;

Jelikoz Passat CC jako typ auta doposud nemel a nema zrcadlovou konkurenci coz presna platilo o prvotniho modelu Mercedesu CLS.

Ted uz tu mame Panameru, A7 variace nizkych sportovnich kupe...etc.

Ale v prnim odstavci Mercedes CLS a pote levnejsi napodobenina Passat CC jsou jakoby trida sama o sobe. Nelze napsat model auta!

To je jako bys chtel napsat k SLS nastupce Gulwing konkurencni model, jelikoz zadny neni...cenove ano, ale auto samo o sobe je rize vlastni trida. Bez ohledu zda za podobne penize muzes mit Ferrari ci McLaren.
6. 9. 2010 18:25
Re: GÉ JAKO... GOLF
Skutečnost, že podobné auto nestíhá vyrábět konkurence nepřičítejme jako negativum Volkswagenu. Ano, CC je třídní ojedinělost, exklusivita. Ta výjimečnost by však sama o sobě nestačila, kdyby. Kdyby CC nebyl přenádherným autem. A o tom píši.
6. 9. 2010 18:35
Re: GÉ JAKO... GOLF
V tom souhlasim; Jsou to ojedinele tridy, bez prime konkurence v danem slova smyslu a bud nastartujou novy trend pro ostatni vyrobce nebo zaniknou postupem casu.

Priklad; exota Nissan Juke...
Re: GÉ JAKO... GOLF
Přesně jsem věděl, že nejsi schopnej překročit svůj vlastní stín.
O mé slzy a ručník se neboj, zatím je nepotřebuju. Nebo jako že řvu smíchy až mi tečou slzy? Na ručník jsou akorát tvé argumenty.

Proč bych psal jedinný model, když tebou tolik opěvovaný moc krásy nepobral a je ve své třídě na chvostu?

Pamatuj, že tvé písmeno je D, D jako Desire!!!
Avatar - whatever
7. 9. 2010 13:31
Re: GÉ JAKO... GOLF
Alfa 159? :-)
6. 9. 2010 13:43
Re: GÉ JAKO... GOLF
Takže komu se aktuální Golf nelíbí, tak není intelektuálně na výši... Taky pochybuji, že třeba v Německu si kupují Golfa, aby s tim jezdili 4 lidi.
Jinak stači napsat, že je prostě dobrej a prodeje tomu nasvědčují už mnoho let.
6. 9. 2010 13:53
Re: GÉ JAKO... GOLF
S tím intelektem s tebou souhlasím, napsal jsi to poměrně tvrdě, leč trefně. No schválně - líbí se ti?

Jen lehce bych tě upřesnil - Golf je dobrej tak, že je nejlepší, to myslím věrněji vyjadřuje jeho postavení ve třídě.
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:20
Re: GÉ JAKO... GOLF
Delas jednu zasadni chybu. Golf neni nejlepsi, protoze "tisic lidi, tisic chuti". Pro nekoho je lepsi Megane, pro nekoho Cee'd. Nastavime kriteria jinak, zvitezi BMW 1xx.
Uznavam, ze je G VI jednim z nejlepsich vozu, v nekterych kriteriich se blizi dokonalosti, v nekterych je zase na chvostu.
Az budes povidat lidem s 2.0 PD neco o zachranci tridy, nejspis dojde k nasili.
6. 9. 2010 15:41
Re: GÉ JAKO... GOLF
15 tisíc krát predané to isté meno. Bravo VW!
6. 9. 2010 14:28
15 milionu popelnic
Škoda,že polovina z nich skončí v rukách tuzeru,kteří už tak ošklivé auto sprasí ještě víc. Když vidím golfa je mi zle:-) Stačí jen ten název.Hele vole čum Golf pyco v tunyngu
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Krispos
6. 9. 2010 14:31
Re: 15 milionu popelnic
KOukám že máš zkušenosti, kolik jsi jich vytunil ty? >:D
6. 9. 2010 14:51
Re: 15 milionu popelnic
:yes:
Ale vazne, hlavne slavna IV. generacia, kupit alu tak do 60€ za kus maximalne, nejake tie diody, tmave okna a nalepku sachovnicovej vlajky na kufor...ti lepsi aj mracitka a naraznik. Almazia pre vsetky zmysly hlavne ked je v TDI-cku. Ludia su velmi divni 8-s
6. 9. 2010 15:18
Re: 15 milionu popelnic
teraz si ma dobre rozosmial >:D

Spomenul som si na seba par rokov dozadu a presne takto niako vyzeralo auto mojich snov. IV. generacia s 1.9 TDI, a "dobre" si ho porobit. Teraz ked sa nad tym tak spetne zamyslim.... som rad ze som dospel :-!

Ale este nieco k diskusii. Treba povedat ze IV. generacia bola posledna vydarena a potom to ide dole vodou.
6. 9. 2010 17:41
Re: 15 milionu popelnic
Proto mi taky golfy přijdou směšné.Nechci machrovat,ale začínal jsem na Fiatu coupé 20vt a to bylo trochu jiné svezení za stejné peníze:-)Sice jsem ho prodal,ale protože jsem asi ještě nedospěl koupím si ho znova:-)
6. 9. 2010 18:03
Re: 15 milionu popelnic
Myslim ze tou parodii na lidove Ferrari ani machrovat nejde :no: Ve vetsi popelnici jsem snad nejel.Jedine co je na tom italskem kramu dobry je motor(u nehoz je silena udrzba i spolehlivost)o podvozku z Tipa a chatrnem interieru,se radsi bavit ani nebudu :-)
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:23
Re: 15 milionu popelnic
Preplnovany petivalec 2.0 20V je naopak jednim z nejlepsich a nejtrvanlivejsich modernich motoru.
Ty si to pletes s 2.0T 16V, ty neprezily 150 tkm.
6. 9. 2010 19:27
Re: 15 milionu popelnic
No nevím v pár autech jsem už jel a něco o tom vím.Udržba motoru a spolehlivost je stejna ne li lepší než u konkurenčních automobilu stejné velikosti a obsahu.Podvozek z tipa je přepracován a má rezervy snese i více než 220ps.V interieru nic nevrže ani neklepe takže je lepší než v prasatu b6:-) Není to parodie na ferari je to FIAT a sporták se vším všudy..Ale velmi záleži u tak starého auta na stavu.Jestli si v něm jel(jakože nejspíš nejel)tak to byla vylítaná mrdka bez udržby a po tuzerovi vid?
7. 9. 2010 14:52
Re: 15 milionu popelnic
Spolehlivost a udrzba je lepsi ano? >:D Tak mi vysvetli,kterej jinej idiot nez ital dokaze dat do auta motor,u kteryho kdyz menis napr klinovy remen musis demontovat motor??? >:D Mam na mysli tu tvou chloubu 20V.A to ze podvozek snese 220 koni vubec o nicem nevypovida....napr i ten tvuj nenavideny Golf napr 2 generace mel rozpeti vykonu od 47kw(1,6 D) do 154kw(1,8 G60 16V) a to si vem ze porad s temi sam.rameny atd ;-) Tady jde o celkove chovani vozu v extremu a to se jim nejak moc nepovedlo...napada na predek,zadni kola odskakuji i pri novych tlumicich a celkove je to proste podvozkove snad krome Bremb brzd spatny ;-) O interieru se nebav prosim...zapadajici cudliky a neustale vrzani palubky je nocni mura...i budiku jsem videl dost stavkujicich...Proste si bez mlet ty hovinka mezi sobe rovne Fiataky :-!
Avatar - Krispos
6. 9. 2010 18:24
Re: 15 milionu popelnic
Jo, jsem rád že ti Golfy přijdou směšné.... to jen dokazuje, že minimálně 27 milionu lidí má smysl pro humor. To věru v dnešní době není špatné >:D
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:15
Re: 15 milionu popelnic
Jemu prijdou vtipne votuzene Golfy, ne ten model jako takovy.
Ted jsme prodali pritelcinin GIV TDI a devetatricetilety chlap, co si to od nas koupil z toho udelal podobne votuzidlo behem mesice. Pokazde, kdyz to auto vidim, chce se mi zvracet a vztekat se nad tim, kolik casu jsem mu venoval ja, aby byl v puvodnim stavu.
Avatar - Krispos
6. 9. 2010 19:27
Re: 15 milionu popelnic
Tak u nas si lidi casto pletou pojmy tuning a bastleni :-)
neregistrovaný "Heine"
6. 9. 2010 19:38
Re: 15 milionu popelnic
Nj, ale jakkoli tunit 1.9 AHF mi prijde jako naprosty nesmysl.
6. 9. 2010 17:51
Polo?
Není to na te fotce polo?
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2010 18:02
Golf náš každodenný
Golf rozhodne nie je zlé, škaredé, alebo nespoľahlivé auto, ale písať tu o ňom ako o spasiteľovi triedy je minimálne úsmevné (GTI) Golf vždy bol a je LEN a to slovo zdôrazňujem LEN úplne obyčajným zástupcom nižšej strednej triedy, nič viac, nič menej. A plusom už nie je ani výrazne vyšší počet modifikácií, konkurencia je na tom podobne, ak nie lepšie. Ak chcete úsporný diesel, alebo benzínový hot-hatch, o čo je na tom horšie Megane, Focus, Astra, alebo Giulietta? O nič, všetko je to len vec subjektívneho pohľadu, v niektorých prípadoch vec zadubenosti. Ak mám hovoriť za seba, pri výbere dobre vybaveného zástupcu nižšej strednej triedy by bol GOLF na úplne poslednom mieste. Tomu autu nepomôže ani tona spojlerov a motor z Bugatti, je totiž studené jak psí čumák.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kosmonaut
6. 9. 2010 18:13
Re: Golf náš každodenný
Já myslím, že Golf je typickej Volkswagen. Prostě to, co vyjadřuje jméno značky, lidovej vůz. Nenadchne, neurazí a svojí službu udělá dobře. Kdyby tomu tak nebylo, neprodalo by se ho 15 mega a Volkswagen by ho už dávno přejmenoval. Za Golfa bych se nestyděl, ani na něj nebyl pyšnej. Prostě to, co všichni od Volkswagenu čekaj, normální, obyčejné auto. Nic víc, ale ani nic míň. Já myslím, že je celkem dobrej :yes:
6. 9. 2010 18:16
Re: Golf náš každodenný
Mas naprostou pravdu. To bych potom mohl psat, ze Toyota Corola je auto co zachranilo tridu....bla bla bla jen proto, ze je neprodavanejsim autem na svete.
6. 9. 2010 18:22
Re: Golf náš každodenný
Spolek "bychařů" má svůj koutek vedle. Zde se píše o autě, kterého se prodalo přes 27 miliónů. Nevím, jaké emoce čekáš od hatchbacku v kompaktní třídě, ale ještě než se odvážíš k dalšímu podobnému blábolu, cos tu předvedl, popros někde v prodejně VW ať tě povozí v golfu GTI. To bude asi ta nejpřesvědčivější odpověď na tvé pokroucené představy o emocích a o autech.

Pokud by pro tebe byl při výběru auta ve třídě nižší střední golf na místě posledním, je z toho patrno především to, že o autech v této třídě nevíš vůbec, ale vůbec nic. A to, nato že už umíš psát, je vlastně trestuhodné...
6. 9. 2010 19:44
Re: Golf náš každodenný
No myslím,že fanoušek automobilu hledá v autech ty emoce:-)Zajímá ho jak to jede,jestli je ho zábavné řídít atd. Golf je o ničem nezábavný a nezajímavý a vidíš ho na každém rohu.
Tudiš patří do kategorie spotřebních vozu pro běžné uživatele,kterým jsou auta ukradené..hlavně až to malo žere a tahne vocpoda voe. Ten golf gti jede prd,zpráská ho focus ST,giulieta 1,75tb prostě všechno co je podobného ražení:-)
6. 9. 2010 19:49
Re: Golf náš každodenný
Jo takhle něak to je. Je na posledním místě protože za svoji cenu nenabízí nic víc oproti třeba tomu focusu co je levnější o desítky tísíc..
Avatar - Ondore
6. 9. 2010 19:24
Gé ako GTI
Chýbal si tu chlape. Článok o megaúspechu Golfa tu čakal opustený až do Tvojeho prvého príspevku, veď kto iný by naštartoval diskusiu pod Golfom a samozrejme najlepší spôsob ako zvýšiť počet príspevkov je flame...

Opomeňme blbé narážky na intelektuálne menej vyvinutých, pozastavím sa len pri číslach. 27 mil. predaných áut je úžasný úspech, ale nemá nič spoločné so spokojnosťou 100mil. ľudí, túto demagógiu proste v reálnom svete neobhájiš. To by si tu musel vynášať do nebies Corollu, s ktorou je - Tvojim spôsobom videnia - spokojných 140 miliónov ľudí. A každých 40 sekúnd pribudne ďalšia Corolla. Človeče, spomeň si na toto číslo pri obede - kým ho zješ, pribudne pätdesiat spokojných vodičov. Som si istý, že Ti práve prestalo chutiť ;-) A keď zaspíš a o 8 hodín neskôr sa zobudíš, pribudne ďalších 720. Samozrejme x4, čiže takmer 3 tisícky ďalších ľudí spokojných s Corollou len kým si spal. >:-[]

Svet je strašný, vitaj späť :-O ;-)
Rozbalit vlákno
9
7. 9. 2010 08:11
Re: Gé ako GTI
Kup si atlas, Ondore. Že by Corolla byla v Evropě úspěšnější, než Golf, tomu můžeš věřit opravdu jenom ty... ;-)
Avatar - jazva
7. 9. 2010 09:21
Re: Gé ako GTI
A v Ulanbátare bude napredávanejšia asi rikša. Takže zahoďme vodičáky a hurá do oprát....

Nejaký lepší argument proti Corolle nemáš, lebo ten čo si dal je dosť úbohý. Asi tak ako tvoja existencia. >:-[]
Avatar - Ondore
7. 9. 2010 12:37
Re: Gé ako GTI
Aby si zo mňa nemal hlavybolenie, dávam 2x :yes: pre VW, pretože v TOP5 predaných áut má dvoch zástupcov, tým druhým je samozrejme nesmrteľný brouk.

Na druhú stranu, chcel by som Ťa poprosiť o pomoc, Ty si tu vraj doktor asi cez VW, čo Ťa tu tak čítame ;-) Určite si pamätáš, ako som chválil CC-čko pri jeho uvedení, fakt sa mi páčilo. Pár živých stretnutí, uplynutý čas a kúzlo sa niekam vytratilo... Keď si o tom písal u iných značiek, tak som to považoval za blábol, ale už vidím, že si mal pravdu. Moje prvotné nadšenie je preč, osobne považujem za nezvládnutý ten zadok ako celok, zvlášť pohľad zado-bočný a čiastočne aj zadný, pokus vytvoriť niečo výnimočné bol príliš prvoplánový a moc im nevyšiel 8-s . Je pravdou, že ak chceme niekoho na porovnanie, tak siahame do výsostných vôd A5, A7 a CLS, čo sú krásne kúsky, CC-čko mi ale príde ako nepodarená paródia. Poraď doktore, čo s tým, dá sa to liečiť? ;-)
Avatar - Dinar
7. 9. 2010 12:53
Re: Gé ako GTI
No, tak z toho si GTI sedne na zadek. >:D Ondore, docela slabota poslední dobou, taková hodně křeč.
Pokud jde o golf, proč neutrousit nějaké pochvalné slovo na účet auta, kterého se prodalo takové množství a je po všechny své generace etalonem své třídy, až tak, že se té třídě po něm i říká. Že je to v USA nebo Japonsku jinak? Proč ne, taky nečekám, že tam bude někdo trousit pochvalná slova na účet golfu, proč taky, je-li tam v jeho postavení corolla, píše se o corolle, mě je to ale šumák, já žiju v Evropě, na evropských silnicích a tady je kompaktem kompaktů golf. Ty se možná cítíš více Japoncem či Američanem, nebo jsou ty tvoje "poučky z nadhledu" jen čirou pózou.
Avatar - Ondore
7. 9. 2010 13:04
Re: Gé ako GTI
Dinare, moje ocenenia, citujem: "úžasný úspech" a "megaúspech Golfa" asi nie sú dostatočné pre VW-positive group people, ale keď dokážete vy vidieť aspoň spolovice takto pozitívne ostatné značky, tak hodím aj ďalšie superlatívy ;-) A to aj napriek tomu, že ako vieš jedného Golf+ som do firmy kúpil a 2x nadšený som z neho práve nebol.
Avatar - Dinar
7. 9. 2010 13:45
Re: Gé ako GTI
Stačí už výraz vw-positive, zase křeč, Ondore, tohle si pište s wolffem. ;-)
Avatar - Ondore
7. 9. 2010 13:59
Re: Gé ako GTI
Tak ja neviem, pochvalné slovo som dal, palčeky hore pre VW tiež a stále to nestačí, treba byť vymytý a bezhranične ospevovať koncern? :*) ;-) Daj si panáka Dinare, tá křeč Ťa prejde ;-)
Avatar - Dinar
7. 9. 2010 14:13
Re: Gé ako GTI
>:D Ano, "...byť vymytý a a bezhranične ospevovať koncern". To je přesně to, co po tobě chci, po tom volám, abys byl "vw positive". Přesně to jsem ti v reakci na tvé řečnění o corrole napsal. Ondore, je to bída. :-!