Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Golf I: Konec výroby po 35 letech

Vůz, který je dnes často považován za první moderní kompaktní hatchback, se po 35 letech odebírá do zaslouženého důchodu. Výroba jeho poslední evoluce CitiGolf měla v Jihoafrické republice skončit příští rok, závěr kariéry se tak zkrátil o několik měsíců.
Zpět na článek
3. 11. 2009 08:40
3. 11. 2009 08:49
3. 11. 2009 13:18
3. 11. 2009 19:39
3. 11. 2009 08:53
3. 11. 2009 08:55
3. 11. 2009 10:17
3. 11. 2009 10:21
3. 11. 2009 11:47
3. 11. 2009 13:21
3. 11. 2009 12:38
3. 11. 2009 13:24
3. 11. 2009 10:15
neregistrovaný "misiak"
3. 11. 2009 13:26
3. 11. 2009 16:01
3. 11. 2009 21:20
3. 11. 2009 16:04
neregistrovaný "misiak"
3. 11. 2009 18:30
3. 11. 2009 21:15
4. 11. 2009 08:41
4. 11. 2009 10:30
neregistrovaný "Knipl-Master"
4. 11. 2009 12:36
neregistrovaný "Knipl-Master"
5. 11. 2009 12:08
3. 11. 2009 11:23
3. 11. 2009 13:27
3. 11. 2009 13:27
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 14:11
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:02
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:36
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 14:35
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:27
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:08
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:03
3. 11. 2009 15:42
3. 11. 2009 15:43
3. 11. 2009 16:15
3. 11. 2009 16:22
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 16:22
3. 11. 2009 18:38
3. 11. 2009 20:44
3. 11. 2009 21:25
3. 11. 2009 18:58
3. 11. 2009 19:08
3. 11. 2009 19:36
neregistrovaný "507--"
3. 11. 2009 19:38
3. 11. 2009 21:25
3. 11. 2009 20:45
5. 11. 2009 18:26
12. 11. 2009 08:58
13. 11. 2009 09:59
3. 11. 2009 15:25
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 18:52
3. 11. 2009 18:55
3. 11. 2009 20:05
3. 11. 2009 20:04
3. 11. 2009 20:23
4. 11. 2009 09:53
3. 11. 2009 20:43
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:08
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:16
3. 11. 2009 21:36
3. 11. 2009 21:41
4. 11. 2009 07:12
3. 11. 2009 20:28
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:34
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:02
3. 11. 2009 21:14
3. 11. 2009 21:29
3. 11. 2009 21:34
3. 11. 2009 21:40
3. 11. 2009 21:48
3. 11. 2009 23:24
4. 11. 2009 00:02
3. 11. 2009 23:58
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:28
3. 11. 2009 21:32
3. 11. 2009 21:39
3. 11. 2009 21:45
3. 11. 2009 21:49
3. 11. 2009 21:55
4. 11. 2009 13:12
3. 11. 2009 22:00
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:51
3. 11. 2009 22:01
3. 11. 2009 22:05
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:51
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 23:25
4. 11. 2009 00:39
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:57
3. 11. 2009 21:48
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:54
3. 11. 2009 21:30
4. 11. 2009 10:01
3. 11. 2009 19:07
3. 11. 2009 20:53
4. 11. 2009 07:04
4. 11. 2009 10:05
4. 11. 2009 10:22
4. 11. 2009 11:38
4. 11. 2009 11:48
4. 11. 2009 13:04
4. 11. 2009 13:11
4. 11. 2009 13:26
4. 11. 2009 13:44
4. 11. 2009 13:27
4. 11. 2009 14:15
4. 11. 2009 12:34
5. 11. 2009 12:18
4. 11. 2009 14:27
neregistrovaný "Loo"
Avatar - JFK
3. 11. 2009 08:40
a konec
dodávek přístrojovky z boleslavský faurecie :'-(
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2009 08:49
The end
A je to tady: nejhezčí a nejlepší Golf všech dob odchází za dalšími legendami do historie.
Rozbalit vlákno
4
3. 11. 2009 09:40
Re: The end
Neboj, nyní zahájí výrobu legendárního VW Golf II, což je nepochybně ještě lepší nejlepší Golf. Pro náročný jihoafrický trh bude navíc zvláštní výbava obohacena o kontrolku zapnutých světel.
3. 11. 2009 13:49
Re: The end
Ano asi tak. Mne osobne se Golf 1 líbí po svestce asi nejvic....
je to proste klasika. Jeho odchod přirovnavám k smrti M.J. a smekám.
3. 11. 2009 19:39
Re: The end
Najkrajši Golf je Golf VI, to je môj názor, najlepší Golf je Golf VI, to je fakt.
3. 11. 2009 08:53
GOLF
Uvedenie Golfu sa muselo udiať pod šťastnou hviezdou, veď ešte v roku 68 sa Volkswagen snažil presadiť koncepciou chrobáka "všetko vzadu. Zrejme katastrofálny neúspech modelu 411 prinútil konštruktérov k úplnej zmene filozofie pohonu. Koniec-koncov motor vpredu s predným náhonom sa úspešne presadzoval prostredníctvom Renaultu 4 (1961), Austinu Mini (1962), Simca 1100 (1968), či Renault 16 (1968). Niektorí z menovaných vyskúšali tiež 5-dverovú karosériu hatchback.
Bolo teda na čom stavať, tvorcovia prvého Golfa si zaslúžia poklonu za dokonalý výber konštrukčných a technických riešení, ktoré v podaní nového Volkswagenu znamenali jednoznačný úspech.

Odvtedy ale uplynulo pekných pár rokov, koncepcia ostáva, technika je však už niekde celkom inde. Golf I si zaslúžil odpočinok už dávno, tak mu ho konečne doprajme.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ricardo
3. 11. 2009 10:17
Re: GOLF
Mini 1959, ale jinak jo... musel to být ve své době malý (velký) zázrak :yes:
Avatar - white label
3. 11. 2009 10:21
Re: GOLF
Klaudius jen chtěl mít na "prvním místě" nějakého "Renaulta"..., tak mu přece hned nemusíš kazit radost... ;-) >:-[]

P.S. Díval ses jak jsem včera nakonec "rozkódoval" ten "Werkstadt"... :-)
3. 11. 2009 13:21
Re: GOLF
No, aspoň niekomu to došlo. >:D ;-)
3. 11. 2009 12:38
Re: GOLF
Ono těch kompaktů se "vším vpředu" bylo před Golfem ještě víc, např. ještě Autobianchi Primula nebo Alfa Romeo Alfasud.
3. 11. 2009 13:24
Re: GOLF
Jasne, proste ide o to, že VW vedel vybrať správne. Cesta úspechu môže ísť aj po čiastočne vyšlapanom chodníku - je bezpečnejšia, risk berú na seba priekopníci, a nie vždy im to aj vyjde.
neregistrovaný "misiak"
3. 11. 2009 10:15
interier
ten interier musel byt pre miestnych super-mega-mainstream ;-)
Rozbalit vlákno
12
3. 11. 2009 13:26
Re: interier
V časoch G1 si ešte nebol na svete, nemáš šancu odhadnúť, ako sa vtedy páčil. A v Afrike si tiež nebol, černoch asi tiež nebudeš, tak potom neviem, odkiaľ to presvedčenie...
3. 11. 2009 16:01
Re: interier
Jen tak mimochodem, Interiér je Fabia I.
3. 11. 2009 21:20
Re: interier
Tak myslím, že tento posledný nemá cenu hodnotiť, skladali ho z toho, čo našli v regáloch, keď staršie komponenty postupne z repertoáru VW logicky vypadávali.
A s pôvodným interiérom, dá sa predpokladať, sa vyrábal aj v juhoafrických končinách najdlhšie a je najznámejší.
Rozhodne domáci brali čo bolo, o dizajn v tomto prípade určite nešlo, na prvom aj poslednom mieste bola pravdaže cena a funkčnosť. Pochybujem, že poslednejšie interiéry sa komukoľvek páčili, ale kto by sa tým trápil? Inak tá palubka Fabky je trochu vylepšená, ten kruhový výduch navrchu v rohu mi nepripadá byť známy...
neregistrovaný "misiak"
3. 11. 2009 16:04
Re: interier
G1 som zazil osobne, dotrepal ho moj stryko po otvoreni hranic. Ta original pristrojovka bola na tu dobu jednicka. Komentoval som zhluk pristrojovky z V3S, Fabie a tanku, ktore vidis na fotkach. Na tuto dobu je to hnus a nechutne!
3. 11. 2009 18:30
Re: interier
Tento (a nejen tento) příspěvek nemá hlavu ani patu. :-!
3. 11. 2009 21:15
Re: interier
Tu poslednu vetu si obcas pripominam pri citani niektorych tvojich prispevkov.
Avatar - white label
3. 11. 2009 21:24
Re: interier
...spíš naprosté většiny těch příspěvků. 8-s
4. 11. 2009 08:41
Re: interier
Zas nechcem byť veľmi zlý... ;-)
neregistrovaný "Knipl-Master"
4. 11. 2009 10:30
Re: interier
Jo, často píše proti koncernu >:-[]
Avatar - white label
4. 11. 2009 11:44
Re: interier
Ale to je zrovna u něj, ten naprosto nejmenší "problém" a úplně nepodstatné...
On totiž píše hlavně "sám proti sobě", navíc aniž by to sám vůbec tušil... 8-s
neregistrovaný "Knipl-Master"
4. 11. 2009 12:36
Re: interier
Nech ho, uzraje jako víno ;-) Podívej se na Daniele, ten už taky skoro uzrál a jaký byl před pár lety...

Za dva roky přesedlá z Éčka do Fabie, uvidíš >:-[]
5. 11. 2009 12:08
Re: interier
Akurát je tam ešte to slovíčko "skoro", a mám obavu, že tam ešte dllllllllho ostane (ak nie aj navždy)...
3. 11. 2009 11:23
Golf
Golf 1 a Golf 2 se mi nejvíce líbil. Tento sice nebyl originální (palubky z Fábky), ale stejně měl něco do sebe. :yes:
Rozbalit vlákno
1
3. 11. 2009 13:27
Re: Golf
Krajšia, uhladenejšia bola dvojka, prvá generácia bola predsa len ešte príliš strohá, ale v kontexte doby za jedna, zaujímavá a svojbytná.
Avatar - Falco
3. 11. 2009 13:11
Náskok díky technice
Takhle to dopadne, když si ve Stanfordu vezmou do parády Audinku. [odkaz] :-)

Jsem na ně zvědavý, chtějí zajet slavnou Pikes Peak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 13:27
OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Tato statistika jasně dokazuje (pro všechny zastánce), že nejnebezpečněji jezdí řidiči AUDI. Ti by měli naopak s odkazem na vysokou aktivní bezpečnost dosahovat výsledků nejlepších.

Další drahé a prémiové značky taky dopadly špatně, z čehož vyplývá, že kdo má v Česku hodně peněz, má černé (nebo žádné) svědomí.

Samozřejmě to nejde generalizovat, existuje pár výjimek, ale ty jenom potvrzují pravidlo.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
15
3. 11. 2009 14:00
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Je blbost pušalizovat nehodovost jen podle značek. U Audi a BMW je vysoká nehodovost způsobená mladými kluky, kteří si koupí 10-20 let starý vehikl a jezdí s nim, tak jak jezdí.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 14:11
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Blbost je spíš tvoje vysvětlení ;-) Nechceš mi třeba dát odkaz na nějakou statistiku, odkud čerpáš, že mladí kluci si kupují převážně olítané Audiny a Báva? Spíš bych ty bouračky čekal od blondýnek v Q7mách a od pracháčů se širokými lokty, kteří si myslí, že vládnou všem ;-)
3. 11. 2009 14:53
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Na blondýny a práchače zapomeň. Statisticky nejvíce bourají muži do 25 let a kolik z nich si asi tak může dovolit koupit nový Audi nebo BMW?
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:02
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Zase špatně. Zaprvé - dej nějaký odkaz. Zadruhé - sice věřím tomu, že bourají nejvíce, ale KOLIK JICH JEZDÍ? Muži do 25 let, to je rozpětí 7 let. Nechceš mi doufám říct, že tato procentuelně malá skupina udělá víc bouraček, než muži 25-100 let + ženy 18-100 let? ;-)

P.S. A samozřejmě není pravda, že muži do 25 let nemají na drahé auto. Když tatík zaplatí... a takoví jsou vůbec nejhorší.
3. 11. 2009 15:26
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Máš internet, tak hledej, zkus třeba policejní statistiky ;-)
Nejde o to kolik jich jezdí, ale kolik ji způsobí nehodu. Kdyby platila tvoje teorie, že za to mohou pracháči a blondýny, tak by na úrovni Audi a BMW byl i Mercedes, který prodává u nás +- stejné množství aut, ale ojetiny Mercedsu nejsou oblíbené mezi mladými řidiči. Taky stačí číst zprávy, titulky např. mladý řidič Audi, BMW nezvládl svůj vůz jsou dost časté.

P.S. Samozřejmě, že i v 25 může člověk vydělat na nové BMW, ale těch je značná menšina.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:36
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Proč bych měl hledat já, ty sis bys měl obhajovat svoje názory >:D S blondýnama v Q7 uznávám, že asi nebudou tvořit většinu nehod, ale s těma "pracháčema" si trvám na svém. Nebo chceš tvrdit, že pracháči jezděj na Daciích a Fabiích a švorcáci na Audinách?

Co se týče Mercedesu, ten na tom proti levnějším autům taky není zrovna neljíp (a je skoro na úrovni AR), takže tento argument neuznávám. A že by se mladí vyhýbali ojetým Alfám je blbost.
Avatar - white label
3. 11. 2009 14:25
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Navíc je mezi třemi "nej" značkami i Alfa Romeo...
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 14:35
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Bodeď by ne, její třetí místo zcela odpovídá jejímu postavení "subprémie". Kdyby byla na prvním místě, pak by bylo něco v nepořádku. Navíc AR je zaměřená (narozdíl od AUDI) více sportovně a oslovuje "mladé býčky", takže lze zvýšenou nehodovost celkem očekávat...
Avatar - bubucci
3. 11. 2009 15:22
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Neviděl bych to na staré Audiny, které jsou do šrotu, dost bourají i nové. Prodejci je ujišťují, že kupují sportovní vůz a oni tomu pak bezhlavě věří a pak to tak dopadá. Víc než na mladé kluci bych to viděl spíš chlapíky podnikatele, co spěchají za každou cenu a nehledé kolem sebe a takový mají většinou Audi 3.0TDi bo BMW 330D. Myslím, že tu není moc řidičů, co mají své auto natolik přečtené, že je nic nepřekvapí.
P.S. Subaru, každé desáté...hmm, už vím, proč chtějí 25.000/rok za havarijko >:-[]
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:27
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2009 19:16
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Zajímavá je jen cifra u VW, ve vztahu k penetraci trhu. Jinak bez konkrétních modelů je to o ničem. Superb je zvlášť, to je laskavý vůči Škodovce, ale kolik lidí bude volat fízly jen kvůli tomu, že někde vožralý "zbořili pražákovi sloupek". Podle mě tam některý nehody prostě nejsou, jinak by škoda musela být výš. Bohužel bych souhlasil, že v Praze je agresivních řidičů více a také, že tito se obvykle pohybují buď ve funglovkách, nebo naopak ve starejch otuněnejch plečkách. Chtělo by to důkladnej seznam, modely, ročníky. Pak by se vidělo, navíc jestli se jedná jen o statistiku ČSOB, pak to taky nemusí mít úplně dobře vypovídající hodnotu.
Avatar - Falco
3. 11. 2009 19:31
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Havarijní pojištění mají většinou dražší auta. Vypovídající hodnotu by měla statistika nehod z povinného ručení.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:08
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Statistika uvádí procenta bourajících u jednotlivých značek, ne u všech značek dohromady. A pokud nejsi viníkem nehody, platí škody pojišťovna viníka, ne tvoje. Ale v Need for speed auta rozbít nejdou, tak to přenechám raději odborníkům :*)
Avatar - T613
3. 11. 2009 20:46
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
havarijni pojištění mají hlavně nové vozy. a nás bazaroví kovbojové nezajímají >:-[]
Avatar - Falco
4. 11. 2009 01:12
Re: OT - Jak jezdí řidiči Audi!
Ale u dražších značek se vyplatí pojistit i starší vozy.

Měl jsem na mysli něco takového [odkaz]
3. 11. 2009 15:03
LEGENDA 1
Vedle brouka, kachny a knedlíku se řadí další nezapomenutelný vůz, legenda - GOLF 1 :yes:

BRAVWO GOLF :yes:
Rozbalit vlákno
23
3. 11. 2009 15:42
Re: LEGENDA 1
Nějak jsi zapomněl na Fiat 500.
3. 11. 2009 15:43
Re: LEGENDA 1
Ach... jistě, máš pravdu :yes:
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 16:15
Re: LEGENDA 1
A Renault 4 a samozřejmě legendu legen Škoda 120 L >:-[]
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 16:22
Re: LEGENDA 1
Máš něco proti legendě legend Škodě 120? >:D Tohle auto má potenciál na to, aby se po GURU 1 stalo dalším "starým" vozem vyráběným pro JAR trh :-! V tom případě jdu na brigádu, udělám si řidičák a jednu si nechám z JAR dovézt :-!
3. 11. 2009 16:22
Re: LEGENDA 1
Tak to sem čekal, že se víc rozepíšeš. zklamal si mne. :-(
3. 11. 2009 18:38
Re: LEGENDA 1
Do legendy akou je Chrobák má Golf, napriek úspechu, veľmi ďaleko. Možno to bude iné z pohľadu o 20 rokov.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2009 19:03
Re: LEGENDA 1
No z Brouka se stala legenda kvůli designu, počtu vyrobených kusů a době po kterou se vyráběl. Golf může z principu atakovat jen ty dvě poslední kategorie, protože design se mění s každou generací (byť někdy ne tolik) a ještě jen za předpokladu, že nám bude stačit právě jen to jméno. Možná je opravdu vhodnější oblíbené označení ikona, než legenda. Navíc roli Golfu, co do velikosti, ne do idey, dnes zaujímá spíše Polo.
3. 11. 2009 20:44
Re: LEGENDA 1
To jsi napsal moc dobře. Ano, dnes už auta typu brouka prostě nemohou vznikat ze své podstaty. Tedy... ikona.
3. 11. 2009 21:25
Re: LEGENDA 1
Áno, ten rozdiel je v tom, že Golf je iba meno, ale autá sa menia, nové karosérie, nové konštrukcie, množstvo nových motorov - prvý a posledný Golf okrem mena a istej štylistickej podobnosti nemajú spoločné nič. Kdežto Chrobák bol a zostal napriek vylepšeniam stále ten istý.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 18:58
Re: LEGENDA 1
To je vtip, autor chtěl říci, že ne 2CV, ale Kachna s knedlíkem, jen to zelíčko tam chybí.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2009 19:05
Re: LEGENDA 1
Díky, mě to pak trklo jako Miura. ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 19:08
Re: LEGENDA 1
Nemáš zač, taky jsem na tom dost dlouho přemýšlel... ;-)
neregistrovaný "507--"
3. 11. 2009 19:36
Re: LEGENDA 1
Knedlík je staré Mini. Tupec, vraj má anglické autá rád. Aj Ronault, ktorý si z toho ešte robí srandu.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 19:38
Re: LEGENDA 1
Matelko, je po večerníčku, mazej spát. 14 leté fakani s mozkovou dysfunkcí tak pozdě večer mají být dávno na sedativech a spát.
3. 11. 2009 21:25
Re: LEGENDA 1
Na tupca sa pozri do zrkadla, chlapček. Nikde inde ho len tak neuvidíš. :-!
3. 11. 2009 20:45
Re: LEGENDA 1
Původní MINI.
5. 11. 2009 18:26
Re: LEGENDA 1
Tak od Teba (ako velkeho fanusika) by som čakal vačšiu poklonu k Tvojmu idolu ;-\
12. 11. 2009 08:58
Re: LEGENDA 1
Trochu tve nadseni kazi fakt, ze ten klenot byl navrzen G.Giugiarem a ItalDesignem a vyuzival techniku NSU K70 (resp. Audi)... proste typisch orginal VW
Ostatne do tohoto zapada i tvuj nick, ktery ma puvod v italstine a davno pred Golfem byl poprve pouzity v roce 1961 pro Maserati 3500 GTI.
Avatar - white label
12. 11. 2009 10:09
Re: LEGENDA 1
Ve tvém případě už ti jen zbývá zamyslet se i nad tím, proč aspoň podobného úspěchu, v této třídě, nedosáhli dlouhodoběji třeba zrovna ti Taliani, když skvělé designéry i to "logo" GTI měli doslova "u huby"... ;-)

P.S. Kolik aut navrhl jen samotný G.G. a kolik jich z toho bylo opravdu tak moc úspěšných jako Golf?
13. 11. 2009 09:59
Re: LEGENDA 1
Tak nad tim neni treba premyslet. Uvadeni cizich napadu do praxe a umeni zmanipulovat masy (dnes se tomu rika marketing) patri dlouhodobe k silnym strankam nasich zapadnich sousedu ... Tim samozrejme netvrdim, ze sami nic nevymysleli, naopak. Proto jsou technologicky tak silni, narozdil od zminovanych Italu, kde jsou napady, ale realizace pokulhava.
A o Giugiarovi si to vygoogli sam, jen upozornim na nadcasovost jeho designu reprezenotvanou nejen tim cizelovanym Golfem, ale i jednemi z nejdele vyrabenych aut jakymi byli puvodni Panda a 9000 od Saabu.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 15:25
LEGENDA 1
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2009 18:43
DAS AUTO
Bravo VW! [odkaz]
Rozbalit vlákno
76
3. 11. 2009 18:52
Re: DAS AUTO
Neskutečné >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2009 18:54
Re: DAS AUTO
Und je to podporované VW... :-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 18:55
Re: DAS AUTO
To, že dělá VW popelnice, to víme dávno, ale až tak zábavné? WOW! BRAVWO! >:-[] >:D

Ale ty schody jsou perfektní :yes:
3. 11. 2009 19:47
Re: DAS AUTO
Ty jsi trouba... ;-) Jednickovy Golf nemel ve sve dobe konkurenci....Jezdi jich dodnes celkem hodne.Motory vydrzely takrka vse,na svou dobu vynikajici jizdni vlastnosti....
3. 11. 2009 19:49
Re: DAS AUTO
Nehlede k tomu..kolik jezdi tech tvych pseudo aut s kosoctvercem ve znaku stejne starych??? Dneska uz na ceste nepotkas Rendla starsiho 20 let,pac jsou vsechny na sroubky ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 11. 2009 20:02
Re: DAS AUTO
Není rencek jako roncek. ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 20:04
Re: DAS AUTO
Jé, Ádo, že ty máš nový nick. >:-[]

Máš teprve pátý příspěvek, takže tě to omlouvá ze spousty neznalostí, ale naopak máš jistě za sebou už první třídu základní školy a tak by ses už měl umět číst. ;-)

Mimochodem, 20 let starého Renaulta? Docela dost, podívej se do statistik.
3. 11. 2009 20:18
Re: DAS AUTO
Ze je nejak nevidim jezdit ;-) Mimochodem pocet prispevku si myslim ze neznaci nic z toho co si myslis ;-) Napriklad Rendlik 5 je o generaci novejsi nez jednicka Golf a dneska ho nejde videt prakticky vubec... :-!
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 20:23
Re: DAS AUTO
Tys to špatně pochopil. Nejde o neznalosti aut, třeba je máš i dobré, ale o znalosti diskuzního prostředí.

Já například Golfa 1 nevidím téměř vůbec, ty možná jo, s největší pravděpodobností s ním jezdíš, fandíš mu, tak si jich všímáš. Naprosto normální funkce podvědomí, filtruje jen ty počitky, které jsou pro něj zajimavé.

S radikalitou tady moc nepochodíš, ale můžeš se stát skvělým terčem posměchu. Máš ale konkurenci v Ádíkovi, ten má i podobný slovník.
3. 11. 2009 20:29
Re: DAS AUTO
Mili Ronaulte ;-) Jednicku nemam i kdyz bych ji rad mel.Mel jsem tu cest se par mesicu kdysi davno vozit v GTI,ale taky s prvni generaci Rencka 5-ky v turbu ;-) Pocit z jizdy?Parada obe auta,ale vrat se k tematu k dobe kdy byl mk1 stvoren ;-) Nehlede k tomu ze 5 ku nevuidis jezdit ani druhou generaci....pac jsou vsechny opravdu na sroubky..21,25...atd...kolik jich dnes jezdi?Proste nevydrzely....u tak starych aut si clovek opravuje vse vetsinou sam a pristup k vecem uz tenkrat mel Rencek katastrofalni ;-)
4. 11. 2009 09:53
Re: DAS AUTO
pravda! já denně potkávám mraky Golfů 1/2, Passatů 1/2, Pola...

Zjevně hlavně něco v tvojí hlavě nevydrželo ten pokus o stvoření myšlenky ;-)
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:43
Re: DAS AUTO
To je naprostá pravda s tím podvědomím :yes:

Řekl bych, že Áda píše trochu spisovněji...
3. 11. 2009 20:50
Re: DAS AUTO
Nic vic na obhajobu Rendlika nesvedes? :-)
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:08
Re: DAS AUTO
Nemám v úmyslu obhajovat žádné dvacetileté auto ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:16
Re: DAS AUTO
:-!

Ano, áda umí i více dětinkých přezdívek Renaultu a jiných značek. Tady David zatím zvládá jen Rendlíka.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:36
Re: DAS AUTO
Tobě jo, nám to ale příjde dětinské, ale pokračuj >:-[]
Avatar - white label
3. 11. 2009 21:39
Re: DAS AUTO
Na tyhle dětinské přetahovačky ovšem musí být vždy minimálně dva... ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:41
Re: DAS AUTO
Ty vždycky dokážeš *! >:-[] >:D
Avatar - white label
3. 11. 2009 21:44
Re: DAS AUTO
Ale to je taky "umění", ne...? >:D
Avatar - F127
4. 11. 2009 07:12
Re: DAS AUTO
Pětka vyjela někdy v roce 72 nebo 73, nevím přesně ale mladší než Golf 1 určitě není.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:28
Re: DAS AUTO
Aha, takže pán je bazarový kovboj >:D No těch je tu spousta, ale aby ses sám chlubil, že pokukuješ po dvacetileté plečce, to je síla >:-[]

BTW. v kolika NOVÝCH "Rendlících" najdeš motor konstrukčně starší 20ti let? :-)
3. 11. 2009 20:30
Re: DAS AUTO
Nejsem bazarovy kovboj noumo :-) Mam tri roky stare auto a jednoho skoro veterana na vikendy ;-)
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 20:34
Re: DAS AUTO
Hele, tohle už nezakecáš ;-) Tři roky starý modýlek na poličce a třicetiletá plečka, kterou jezdíš na víkendy, to se máš čím chlubit >:-[] :no:

Ale nic si z toho nedělej, já jsem na tom ještě hůř a šoféruju tak možná na počítači ;-)
3. 11. 2009 20:36
Re: DAS AUTO
Podivej,je mi jedno co si myslis,ale i vedle me vikendovky ktera ma narozeni rok 1991 nemuzes postavit zadneho Rendlika z te doby ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:02
Re: DAS AUTO
Jo, tohle je rok 1992, ale i v roce 1991 se vyráběl. Pokud máš GTI, tak tohle je docela rovnocenný soupeř. Mimochodem, tohle konkrétní auto jsem už jel, moc solidní na Rendlíka, jak jim říkáš. Ale hádat se radikálama obecně nemá smysl. ;-)
3. 11. 2009 21:13
Re: DAS AUTO
To neni Golf...mas jeste par moznosti ;-)
Zkus hadat co bylo top ve VW v te dobe ;-)A Rendlika 5-ku vedle toho opravdu nemuzes ani postavit ;-) ...no i kdyz postavit ano,ale tim to zaclo a skoncilo :-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:14
Re: DAS AUTO
Omluva, chyběl tam stěžejní odkaz: [odkaz]
3. 11. 2009 21:20
Re: DAS AUTO
Ale to nestaci ani na Golfa ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:29
Re: DAS AUTO
Na Golfa nestačí ani kříženec Rollsu a Ferrari, natož tendle Rendlík.
3. 11. 2009 21:32
Re: DAS AUTO
Co treba kdyz uz jsme u tech Golfu dvojka G60 16V 154kw ve ctyrkolce ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:34
Re: DAS AUTO
To je zajímavé, kolik ten Golf potřebuje obhajování. Strašně mě baví ta tvá diskuzní neznalost terénu. >:D
3. 11. 2009 21:38
Re: DAS AUTO
Ja nemam Golfa Rendliku ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:40
Re: DAS AUTO
Já nemám Renaulta, takže nevím, co si tím právě dokazuješ, možná jen neznalost abecedy. Ale nejsi první naivka tady na serveru. Ale patříš k těm s nejmenším důvtipem >:D
3. 11. 2009 21:45
Re: DAS AUTO
Ty ho tady obhjajujes...
Valcis pro neco,co neni tim co by jsi chtel ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:48
Re: DAS AUTO
Ano, chtěl bych vymítit negramotnost v ČR, bohužel jak na tebe koukám, tak je to nesplnitelný sen. 8-s >:-[]

Mrkni se, co tady obhajuju a hlavně zkus zapojit mozek abys věděl, proč to dělám. >:D
Avatar - Ada je zase tady
3. 11. 2009 23:16
Re: DAS AUTO
Nauc se cesky, nadivo ;-) Takhle tu negramotnost nevymitis ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 23:24
Re: DAS AUTO
Ado, ty jsi se abecedu nenaučil dodnes. Skoro dva roky se tě snažíme tady naučit číst a ty stále umíš jen tři písmenka T, D a pak I ;-)
Avatar - Ada je zase tady
3. 11. 2009 23:57
Re: DAS AUTO
To vis, naskok diky technice ;-)
Avatar - Ronault.
4. 11. 2009 00:02
Re: DAS AUTO
Jo, to možná jo, ale písmenko H podle mě ještě nezvládneš, nemluvě o C. ;-) Ono dokud nezvládneš E, O, atp. tak nemá smysl pokračovat ve studiu a plýtvat energií.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 23:58
Re: DAS AUTO
Synátor tě zavolal na pomoc do diskuse, že prej, jsou v přesile,jo? :no:
3. 11. 2009 20:33
Re: DAS AUTO
Nehlede k tomu,ze jestli narazis na 2-litra 8 ventila,tak ten aspon jezdi na rřozdil od supernovinek vcetne giganticky preferovaneho turbomotoru od Rendlika,ktery je svyma vlastnostma pripomina turbomotor prave 20let stary ;-)
3. 11. 2009 21:28
Re: DAS AUTO
A koľko stretneš na ceste celkovo áut starších ako 20 rokov? A ešte z toho jedného, ktorého za týždeň uvidíš, vyselektuj, koľko percent tvorí jedničkový Golf. :*)
3. 11. 2009 21:30
Re: DAS AUTO
Za tyden tak 5 jednicek a dvojek jeste nespocet ;-) Tak stareho Rencka prakticky zadneho..
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:32
Re: DAS AUTO
Tak to je dobré. A z čeho dostáváš ty jedničky? Zeměpis? Čeština taky? >:-[] A ty dvojky to bude asi chování.
3. 11. 2009 21:36
Re: DAS AUTO
Kez bych byl zpet ve skole,pac tupouni tveho kalibru by mi tam chybeli... ;-) Rendlici nejsou auta... >:D A ty se z toho klidne po... ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:39
Re: DAS AUTO
Heh... Další, co si myslí, že tady je první den nejchytřejší >:D Ten můj nick je ale hodně matoucí. Ještě rozumět Micinkám >:D
3. 11. 2009 21:43
Re: DAS AUTO
Ja tady nejsem poprve :-)Na tebe jsem x krat reagoval :-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:45
Re: DAS AUTO
Vidíš, ale nikdy jsi to nedokázal udělat tak, aby sis po tom raději nemusel změnit nick >:D
3. 11. 2009 21:47
Re: DAS AUTO
Zmena nicku je uplne kvuli jine veci,kterou soude podle tvych prispevku by jsi stejne nepochopil ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:49
Re: DAS AUTO
Zkus to vysvětlit, třeba to nebude tak trapné. >:D
3. 11. 2009 21:51
Re: DAS AUTO
Ja nejsem ten kdo trapasi na foru o VW Rendliku ;-)
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:55
Re: DAS AUTO
Já nikdy na VW foru nebyl. Co bych tam dělal, ještě bych tam něco chytl.
3. 11. 2009 22:00
Re: DAS AUTO
Ja myslim tady ty Rendliku.Co tady vubec delas,kdyz se tady pise o tve nocni mure VW? ;-)
Avatar - Ronault.
4. 11. 2009 13:12
Re: DAS AUTO
Noční můře VW? Sice vlasntě jezdím koncernovým autem, pošilhávám s láskou s Sciroccu, ale ano, nesnáším VW, miluju Renaulty, to jen abys pokračoval a my se měli čemu smát >:D
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 22:00
Re: DAS AUTO
Ty jsi fakt komediant >:-[] :yes:

Na příspěvek, který se týká VW pouze slovní hříčkou, jsi zareagoval tím, že staré Renaulty jsou šunky (absolutně OT) a teď tady budeš někomu vyčítat, že zápasí na fóru o Golfu za rendlíky 8-s
Avatar - white label
3. 11. 2009 21:49
Re: DAS AUTO
S tímhle nickem to tu nebudeš mít vůbec jednoduché, to mi věř,
a komu jsem to zatím "předpověděl", tomu se to vždy vyplnilo, že (např.) Ronaulte... >:D

P.S. ...a s tvým víkendovým autem ani přímo nesouvisí...
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:51
Re: DAS AUTO
Reakce na dva příspěvky najednou: Ano, jsi "umělec" >:D

P.S.: Weekendy neřeš, dobře víš nad čím se mi aktuálně zvedá salivace ;-)
3. 11. 2009 21:59
Re: DAS AUTO
Ver,ze mi to nevadi...rad se pobavim.Ja totiz nedokazu poslouchat tyhle kecy Rendlik je nej....Je spoustu lepsich znacek nez VW,ale Rendlik mezi ne rozhodne nepatri >:D
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 22:01
Re: DAS AUTO
A přitom si je tady ještě ani neslyšel ;-) Dokonce ani odemne a to si myslíš, že jsem Renaulťák. Asi trpíš paranoiu kombinovanou s alergii.
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 22:05
Re: DAS AUTO
Děkujeme, to pobavení je oboustrané :-) :yes:

Taková netykavka a vztahovačný člověk, zároveň fanda jedné značky a fanatický odpůrce druhé, to je fakt úžasná kombinace ;-)
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:51
Re: DAS AUTO
Tak toto je názor s velkým N...
3. 11. 2009 21:56
Re: DAS AUTO
O par prispevku vyse neco podobneho psal mr. Rendlik ;-) Jenom VW vs Rencek je tak trochu vice out :no: Ale klidne hosi bojujte...to je to jedine cim muzete zvratit skutecnost ze Rendlik nestiha konkurovat dnes uz jakekoliv znacce :-) ....
Avatar - Ada je zase tady
3. 11. 2009 23:20
Re: DAS AUTO
Ale to neni pravda. Rendlik jeste stale docela zdatne konkuruje Velorexu >:-[]
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 23:25
Re: DAS AUTO
Ádo, kde si byl? Že tys zase tahal nějaké Rendlíky a jejich syny, tak si sem poslal stejně talentovanou náhražku? Ještě ho proškol o televizních vysílačích a černobílých televizích.
Avatar - Ada je zase tady
4. 11. 2009 00:11
Re: DAS AUTO
No nevim, jakou nahrazku? To je jen bezny hlas vetsiny populace. Vetsina lidi, kdyz se spali o kamna, na ne jiz podruhe nesahaji. Ale je fakt, ze existuje nenulova mnozina jedincu, ktera si na kamna sahne i vicekrat. S prizni k rendliku to je podobne. Ale budme shovivavi - nekdo sbira pivni tacky, jiny damske kalhotky a dalsi obhajuje vyrobky firmy rendlik a syn. Protoze si skodi jen sami sobe, my ostatni to bereme jen jako neskodnou a usmevnou deviaci ;-)
Ten Golf I. je ale stejne stale fesak! To se musi nechat. Vedle tech dnesnich bramboroidu je to jako zjeveni ciste krasy!
Jinak v ramci historicke pravdy je treba k vyse uvedene diskusi dodat, ze prvnim, opravdu komercne uspesnym a prvnim hromadne vyrabenym automobilem s koncepci "vse vpredu" byl od roku 1934 vyrabeny Citroen 11
[odkaz]%C3%ABn
Rendlik dokazal tuto vydarenou koncepci zkopirovat az po dlouhych 27 letech, kdy uz se vyrabel koncepcne podobny Saab a MINI Cooper.
neregistrovaný "Knipl-Master"
4. 11. 2009 00:39
Re: DAS AUTO
Aha, takže je to jasné >:D Ty ses jako malej spálil o horký blok motoru Renaultu a od té doby se na něj bojíš sahat. No teda potěš. Člověk by neřekl, co všechno zvládne podvědomí :-O
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:57
Re: DAS AUTO
Áda jak vyšitý :yes: >:D
neregistrovaný "Knipl-Master"
3. 11. 2009 21:48
Re: DAS AUTO
To bude asi tím, že se sem dovážely ještě nedávno v nezanedbatelném množství z Německa. Z Francie se sem těch starých olítaných Rencků zase tolik nedovzelo. Nehledě na to, co psal výše Ronault - snáze si všimneš toho, na co myslíš.
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:54
Re: DAS AUTO
Jop, těch prsatých blondýnek, brunetek a zrzek si kupodivu všímáme všichni stejně >:D
Avatar - Ronault.
3. 11. 2009 21:30
Re: DAS AUTO
Možná v jeho čtvrti na srazu tuzingových aut na parkovišti za lídlem těch 20 let starých aut najdeš hodně >:-[]
3. 11. 2009 21:31
Re: DAS AUTO
Jo ale Rendlika ani jednoho >:D
4. 11. 2009 10:01
Re: DAS AUTO
skus zajít na sraz Renault Klubu ;-)
Avatar - Falco
3. 11. 2009 19:07
Re: DAS AUTO
Jak málo stačí :-)

Já to říkám pořád, příkazy a zákazy nic nevyřeší. Svobodné a tvůrčí myšlení, to je budoucnost..
3. 11. 2009 20:53
Re: DAS AUTO
>:D ...Božské... :yes:
Avatar - T613
4. 11. 2009 07:04
Astronault
Tak za ten večerní výstup máš naulte za 1. Tak dokonale zblbnout fanatika, který vede imaginární hádku a sám si na ni odpovídá jsem už dlouho nečetl! >:D :yes:

... G1 jsem viděl naposledy před 5lety ..
Rozbalit vlákno
21
4. 11. 2009 10:05
Re: Astronault
taky jsem se tím právě prolouskal a někdy mám pocit, že program "Internet do škol" jaksi plynule pokračuje dalším programem "Internet do psychiatrických ústavů"...

G1 potkat je skutečně vzácnost. Já je vídám tak 2-3x do roka. Spíš se mi zdá že vymizeli G2 nějak zrazu. Kdysi jich byly mraky a teď se frekvence limitně blíží G1.
Avatar - T613
4. 11. 2009 10:22
Re: Astronault
tak shodou okolností jsem jeden perfektně udržovaný kus G2GTD viděl a za ním stál G6. G2 má tu masku hezčí ;-)
4. 11. 2009 11:38
Re: Astronault
já ti nevím, G2 jsem nikdy moc nepřišel na chuť. G6 vypadá celkem fajn, teda zepředu. Hodně se mi ale líbíla třeba G3 po F/L, který byl sice jenom decentní ale velice účinný :yes:
Avatar - T613
4. 11. 2009 11:48
Re: Astronault
jediný "G", kterému jsem nepřišel na chuť a nikdy nepřijdu je G5. Brrr... tlustá berta
Avatar - white label
4. 11. 2009 12:14
Re: Astronault
No vidíš..., já zase považuju G5GTI za jeden z nejpovedenějších Golfů vůbec, dokonce i včetně designu... ;-)
Naopak opravdu nikdy nepochopím, jak někdo může dát přednost Focusu sedan, před Focusem hatchback...a to jak po stránce designu, tak variability..., praktické kombi chápu, ale sedan? 8-s
Ale jinak tě "beru"...jsou to přece pořád jenom auta... :-)

edit: je fakt, že klasické G5 se nelíbí většině zdejších diskutujících...
Avatar - T613
4. 11. 2009 13:04
Re: Astronault
jednoduché. Prostě úlet, v té černé barvě vypadal výborně, a ve skvělém stavu za dobrou cenu. Ale klidně přiznám, že v jiné než černé barvě to auto nefunguje.

G5 se mi nelíbí, je strašně oteklá a necharismatická.
Avatar - Ronault.
4. 11. 2009 13:09
Re: Astronault
Tak jako v rámci Géček je ta pátá generace asi stejně povedená jako Focus v rámci FOcusů. Nevím o co vy dva se teda hádáte >:-[]
Avatar - T613
4. 11. 2009 13:11
Re: Astronault
nehádáme, my tady diskutujeme. A druhá generace Focusu je mi zcela volná. Krom podvozku nemá nic čím by mě nadchlo. Hlavně ne interiér ;-)
Avatar - Ronault.
4. 11. 2009 13:14
Re: Astronault
Já mluvil o první generaci Focusů. Vím, že se nehádáte, natolik vás znám, nemusíš mě chytat za fuseklu.
Avatar - T613
4. 11. 2009 13:26
Re: Astronault
co chytat! já tě s ní budu mlátit! >:-[]
Avatar - Ronault.
4. 11. 2009 13:35
Re: Astronault
To by bylo fyzické a chemické násilí!
Avatar - T613
4. 11. 2009 13:44
Re: Astronault
Jsem já snad nějaký vegetarián, abych ho nepoužíval? >:D
Avatar - white label
4. 11. 2009 14:24
Re: Astronault
My se nehádáme, Tatru čtu naopak rád, i když se mi "naváží" do "mé" generace... >:D
Ronaulte ty asi budeš vědět, co znamená "FOCUS" v "medicíně"...
já jen, že třeba lifta by to mohlo celkem zajímat...
>:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
4. 11. 2009 19:09
Re: Astronault
Tak u nás v ulici, pokud by se sešli, tak máme 1 - 3. A myslím, že jedna 5. Ovšem co je rarita je docela zachovalé Polo G1 vedle v ulici.
Avatar - Ronault.
4. 11. 2009 13:10
Re: Astronault
:yes: >:D Ten internet do psychiatrických léčeben si s dovolením také osvojím :yes: Kuko na hrad! (Špilberk) >:D
Avatar - Ronault.
4. 11. 2009 13:13
Re: Astronault
Děkuji, ale ty seš taky šikovný kluk >:-[]
Avatar - T613
4. 11. 2009 13:27
Re: Astronault
božinku! >:-[]
Avatar - pumpkin
4. 11. 2009 14:15
Re: Astronault
Tiež som si to s radosťou prečítal :-)

Staré R5-ky a G1-ky už zmizli dávno, sú fakt výnimkou. Ale tou sú už aj novšie Super5-ky a Golfy 2. Ešte celkom frčia R19-ky a trojkové Golfy. Možno v menších mestách sú ešte Golfy mk1 bežnou záležitosťou. ;-)
5. 11. 2009 12:18
Re: Astronault
Nie sú. V menších mestách vidíš +/- to isté, čo v tých väčších. G1 je proste vzácnosť, G2 zriedkavosť, G3 už sa nájde viac, atď...
Osobne najviac preferujem G mojej partnerky... >:D >:D >:D
5. 11. 2009 20:28
Re: Astronault
Vidis ja dnes dve ;-) A na sidlisti stoji jeste dve dvojky....Podotykam Zlin ;-)
4. 11. 2009 12:34
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
5. 11. 2009 12:18
Re: palubovka
objavil si Ameriku... :*)
neregistrovaný "Loo"
4. 11. 2009 14:27
Bravo
Bravo VW. Od spolocnosti ktorej hlavnou cinnostou je marketing sa nic ine ani ocakavat neda. Podarilo sa totalne vytazit potencial produktu nazvaneho G1. Gratulujem.
Rozbalit vlákno
0