Společnost H&R, specialista na ladění podvozků a výrobce tlumičů, nachystal na prezentaci své firmy upravený Golf GTI. Vedle přepracovaného podvozku má hothatch výkon 221 kW (300 k).
Tunit či netunit? Pořád přemýšlím, proč zvyšovat výkon auta, které vypadá jako pro důchodce... ale asi i důchodci chtějí na dálnici překvapit... takže tunit... >:-[]
Tenhle týden už tady článek o Golfu byl, ne? Neústále dokola omílané aneb Jak z ho.na uplést bič! Je sice tak trochu "okurková sezona", ale tahle každotýdenní VW propaganda je už opravdu nechutná ... :no:
Nějak jsem nepochopil váš příspěvek. O tuningu Golfu GTI jsme naposledy psali 18. května 2007, když samotný VW do Golfu narval W12 bi-turbo o výkonu 477 Kw: [odkaz]
Pro pana Daňka :
Neměl jsem na mysli tuningovou úpravu, ale dalšího Golfa ... Včera zmínka, dnes článek ... Prostě mi to opravdu připadá, že to tady VW sponzoruje ... Nechce se mi hledat, ale tolik článku tady nemá asi žádná automobilka, jako VW. A že je to převážně nudný Golf mě ani nepřekvapuje ...
Baco, muzu te uklidnit, ty nejsi cilova skupina. A o odbyt se bat urcite nemusis, H&R se prodava samo. Pro tebe je to blbost, mozna bys radsi chtel velorex. Nebo ne?
Co vy na to sehnat toto auto na test?Na takovy test delsi,no-vlastne dost dlouhy,aby pripadni zajemci vedeli,kolik toho ten nejnadupanejsi motor zvladne(pocet kilometru).Jinak pro vas by to bylo take jiste prijemne Ne?300koni vykonu.... ;-)
Zkusím vám vysvětlit, proč nám tyhle vozy nepůjčí:
a) pochybuji, že společnost H&R bude mít v ČR dceřinou společnost a jen tak nějaký dealer tuningových doplňků nám auto nepůjčí.
b) myslím si, že auto v článku je prototyp = jediný kousek na světě, protože H&R je specialista na podvozky a odpružení (= nebude mít skladem další náhradní díly, jako např Brabus nebo AC Schnitzer)
c) když už to je jediný kousek, šanci podle mne dostanou "domácí" německé plátky, jako Autobild atd.... Takže asi tak ;-)