Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hartge H1 5.0 – nejdivočejší jedničkový bavorák

Když na podzimním autosalonu v Essenu Hartge představil svůj úmysl vyrábět BMW řady 1 s motorem 5,0 V8, vypadalo to jako bláznivý nápad. Minulý týden se jeho oficiální produkce rozběhla.
Zpět na článek
8. 6. 2005 15:18
neregistrovaný "159gta"
8. 6. 2005 15:23
neregistrovaný "moriak"
8. 6. 2005 15:31
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 15:58
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 15:57
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 16:22
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2005 17:17
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 17:52
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 08:49
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2005 11:05
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 13:30
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 17:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 6. 2005 13:31
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 15:41
neregistrovaný "mates"
10. 6. 2005 12:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 16:16
neregistrovaný "mates"
10. 6. 2005 20:37
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
11. 6. 2005 14:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 6. 2005 18:14
neregistrovaný "D"
8. 6. 2005 18:27
neregistrovaný "anonym"
8. 6. 2005 18:49
neregistrovaný "U4"
8. 6. 2005 19:26
neregistrovaný "Wik"
8. 6. 2005 20:49
8. 6. 2005 23:55
neregistrovaný "Jura z Brna"
9. 6. 2005 10:03
9. 6. 2005 11:20
neregistrovaný "gybby"
9. 6. 2005 20:20
9. 6. 2005 20:33
neregistrovaný "hmmm"
9. 6. 2005 21:02
10. 6. 2005 10:03
neregistrovaný "hmmm"
12. 6. 2005 13:06
neregistrovaný "Vena"
10. 6. 2005 13:26
neregistrovaný "gybby"
24. 2. 2007 14:57
neregistrovaný "Favorit"
9. 6. 2005 17:11
neregistrovaný "benQ"
9. 6. 2005 10:45
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 08:23
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 10:34
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 09:00
neregistrovaný "automator"
9. 6. 2005 10:53
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 09:07
neregistrovaný "svätopuk"
9. 6. 2005 09:49
neregistrovaný "Tibby"
9. 6. 2005 22:35
neregistrovaný "Milo"
9. 6. 2005 23:39
neregistrovaný "jimi"
11. 8. 2005 19:40
neregistrovaný "papo"
neregistrovaný "159gta"
8. 6. 2005 15:18
bez titulku
Sice nemam BMW rád ale ta technika je dobrá to se musí nechat a to hartage si asi docela věří dyž udělaj i takovou převodovku . Jen bude dobrý až začnou lidi hromadně vracet svý M5 a M6 protože je všude předjížděj jedničky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "moriak"
8. 6. 2005 15:23
ta to hej
Do golfu by ten motor nenarvali
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 15:31
Re: ta to hej
Tak tomu se říká výkřik ze tmy -
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 15:58
Re: ta to hej
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 15:57
Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
je to rychlejsie ako speedy gonzales, je to stabilnejsie ako asashoryu, je to krajsie ako liv taylor, je to vzrusujecejsie ako prvy sex. co je to ?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2005 16:22
Re: Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
GTI?
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 17:17
Re: Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
Ano, to sedi uplne presne.
neregistrovaný "misoo"
8. 6. 2005 17:52
Re: Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
to neni otazka pre GTI-ho, jeho odpoved vsetci pozname... ale bodlo by keby to okomentoval...
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2005 08:49
Re: Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
Ja taky myslel GTIho virtualniho ne GTI plechovy Tvuj popis na nej bezvadne sedi
9. 6. 2005 10:21
Re: Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
Vtípky, vtípky a kolem letí ikona na 200 ostrejch koních...
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 11:05
Re: Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
Opel Astra OPC ? Jo, tak to máš vkus. Jinak, dnes nebo zítra se zde objeví informace o focusu RS, tak jen tak návdavkem: počet koní bude začínat na 3 a bude to trojciferné číslo a pohon, jak jinak, na všechna 4.
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 13:30
Re: Tim Montgomery + gutalax = Hartge H1 5.0
...jedine ak bude 1 parkovat na krajnici hehe
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 6. 2005 17:56
Re: mě taky něco napadlo
Mě taky něco napadlo. Ale radši vám to neřeknu. Byl bych za fanatika.
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 13:31
Re: mě taky něco napadlo
neblazni, na co cakas... vyklop to, nech to tu zije !!!
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2005 15:41
Re: mě taky něco napadlo
Co cekas Bude to Corveta nebo neco podobnyho Fakt je, ze nez takhle premotorizovany maly BMW bych i ja nepohrdnul nejakou "emerikou"
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 6. 2005 12:42
Re: mě taky něco napadlo
Tohle nebyl pokus napínat vaše nervy k prasknutí nebo to tu "umrtvit". Jen mi prostě kikslo pevný připojení. No ta moje idea byl CTS-V s motůrkem z Vetty.
neregistrovaný "mates"
10. 6. 2005 16:16
Re: mě taky něco napadlo
Dneska jsem byl u Caddy a musim rict, ze nektery ty auta maji neco do sebe Jeste trochu anglickyho stylu a bude to OK
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
10. 6. 2005 20:37
Re: mě taky něco napadlo
teď o cts - v byl docela gfajn článek v autocaru. teda v carautu od ch. harrise ....
jinak já mi se líbí kombíci, ... škoda že se nedělá něco takovéhohle to by byl masakr
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 6. 2005 14:34
Re: mě taky něco napadlo
Právě jsem to četl. No teda moc mě ten článek nepotěšil. Působil na mě dojmem, že kdyby nebylo těch 400 koní, tak nechválí vůbec nic. Korunovaly to totální bláboly o tom, že klíček Matize je hezčí než klíček od CTS-V. Ale pak jsem otevřel Auto Tip Extra (jarní speciální vydání) a tam jsem si stonásobně spravil chuť! Vypichovali podstatné a pravdivé klady. A celkový verdikt: CTS-V je výjimečně dobrý jako jen málo aut. Nejvtipnější je, že recenze v Carauto mnohdy tvrdila přesný opak než lidi z AutoTipu. Zajímavé
neregistrovaný "D"
8. 6. 2005 18:14
O_O
Tak to čumim, s timhle by se dala dat 911 Turbo 996!!! To musí být dobré psycho když jedete v třeba v 911 a tohle vas předjede
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
8. 6. 2005 18:27
kolik to stoji?
... aby nebylo levnejsi nove M5
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "U4"
8. 6. 2005 18:49
HRUBSTVÍ
BMW Power Forever!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wik"
8. 6. 2005 19:26
bez titulku
Tak to je hustota.
Rozbalit vlákno
0
8. 6. 2005 20:49
TRAPÁK
Je krásné si objednat 130. V kůži. S kvalitním CD. Mít v něm klima, a pouštět ho tak na 22. Mít kola široká tak akorát na karoserii - tady bych to viděl tak na 215. V 17palcích. V černé barvě. A jezdit ho. Lehce, svižně, s nadhledem, bezpečně. Tohle tady, to je trápák. Nechutnost, neúcta k jedničce, hon za obrovským výkonem. Auto k ničemu.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Jura z Brna"
8. 6. 2005 23:55
Re: TRAPÁK
Auto k nicemu? 190kw je podle tebe dobrý, ale 331 uz ne? Jel jsi nekdy v 130? A v tomhle? Honba za vykonem je spatna? Neucta k jednicce-vzdyt nema skoro zadny opticky tuning, takze je to asi v tom motoru. Kazde auto od Brabusu nebo Startechu je nanic, nepouzitelny, moc drahy na normalni auto kterym treba jednicka je? Vis co GTI, tvoje prispevky se mi zacinaji (promin) hnusit. Bud glorifikujes WV, coz jsem bral zprvu jako vtip, pises povidky s plastovyma ptakama (skoda zes dlouho nic nenapsal, vzdycky sem to precet aspon do pulky, melo to vtip), nebo hazes hnuj na profi tuning. Videls v Brne na autosalonu vystavu Brabuse? Asi ne, to bys tak nekricel. Mam moznost dobre porovnat vzhled klasickych mercedesu (kazdej den chodim kolem jejich prodejny) a toho tuningu, a musim ti rict, ze ty auta maji neco do sebe, chapu ty lidi co to kupuji. Slysels turovat Dodge Ram SRT10 od Startechu? A videls ho aspon? Tenhle Hartage neni pro normalni lidi GTI, normalni lidi ho bud chapou, je jim to jedno, nebo jsou na nej nasrany (nevim proc). Podle tebe je WV GTI suprovy auto (je to prece WV), ma to 200 koni-naco kriste, da se prece svizne jezdit i se 150 konma. Presto podle tebe neni trapak. Prosimte GTI abys mi to vysvetlil, ja to totiz dost dobre nechapu...
9. 6. 2005 10:03
Re: TRAPÁK
Na tom Juro, není co k pochopení. Pokud je tvůj ideál co nejvíc koní, pak mé doporučení je diesel lokomotiva - tá ma tah. Jinak já proti Brabusu a ostatním snaživcům nic nemám. Jen bych si nikdy (nikdy) nekoupil od nich ani koncovku výfuku. To je o postoji, o názoru, o vkusu, o realitě. Tohle nahoře - to je jen znásilnění jedničkay Nezlob se na mně, vyčítel to tomu úpravci... A nemrač se tolik.
neregistrovaný "gybby"
9. 6. 2005 11:20
Re: TRAPÁK
To je pěkná demagogie, co tu píšeš.Pokud by nebyli úpravci,tak by automobilovej svět byl pěkně nudnej...Nebyla by M GMBH,AMG,OPC...
Takovej je prostě současnej svět, je to o marketingu, obchodní image, nabídce něčeho výjimečného...Pokud by lidi nechtěli silnější motory, tak by stačilo 50 kW a každej by se těch 150 taky svezl....
9. 6. 2005 20:20
Re: TRAPÁK
Skutečně jsi přesvědčen, Gybby, o tom, cos napsal? Opravdu tě osloví, když někdo narve motor ze stihačky do překrásné, motoricky dotažené jedničky? Copak ty si neuvědomuješ, že to je vějička pro lidi, kteří o autech nemaj ani páru? Ty opravdu v kevlarové šále kolem řadičky spatřuješ originalitu vlastníka? Mě to připadá, jako když ukážou dětem v mateřský nafukovacího Šreka. A k těm lidem - 99% lidí na silnici má s padesáti kilowatama plný ruce práce - nevím, coz vyzkoušel, přaji ti těch 500koníků Pak člověk o sobě ztratí iluze - v okamžiku. Podle mě ty obdivný články tady píšou kluci kolem 17ti let, co auta zatím berou jen jako "pecky" a tak se tu mohou objevovat až mile infantilní, roztomilé popěvky na auto, které by nedokázali nejen nastartovat, rozjet a přivézt nazpátek, ale nedokázali by za něho zaplatit ani povinný ručení... A ten, co na to povinný ručení má, ten si takovýho trapáčka přece nemůže nikdy pořídit.
neregistrovaný "hmmm"
9. 6. 2005 20:33
Re: TRAPÁK
některé obdivné články na VW tady taky píšou kluci, možná ne kolem 17ti let, co VW berou jako apoštoly a já nevím co ještě, a tak se tu mohou objevovat až mile infantilní, roztomilé popěvky na auto, které toho není hodno. Nech jim tu radost, snad se do nich nemusíš hned trefovat, tobě taky nikdo neodpírá právo na názor.
9. 6. 2005 21:02
Re: TRAPÁK
Musíš v tom vidět rozdíl. Realistické auto opěvované infantilním popěvkem. A nerealistické auto opěvované infantilním popěvkem. Pro mě není nic jednoduššího, než začít psát o realistickém autu realistické příspěvky (to by ale byla nuda, viď), jestli pak to jde také v tom druhém případě? Nikdy bych se do nikoho netrefoval s cílem ranit! To zásadně. Vždycky to myslím tady mile. Občas přitvrdit musím, neboť občas některý kolega nezvládá prsty... ale jinak soucítím. A občas je potřeba si říci - tohle ne, chvála tohoto trapáčka je cesta vědění špatným směrem. Někdy než neco napíši si řeknu - jak jsi smýšlel v 18ti o 911? A lehce zkoriguji příspěvek. Pokud tedy můj příspěvek vyzněl moc razantně, tak upřesňuji - to jsem neměl v úmyslu. Šlo jen o korekci "šilhajících pohledů" P.S.Teď jsem si všiml tvého nicku... no, tak už to pošlu.
neregistrovaný "hmmm"
10. 6. 2005 10:03
Re: TRAPÁK
proč tě můj nick ovlivnil, že už to posíláš ? Ty máš furt něco s mým nickem, ale co ?
neregistrovaný "Vena"
12. 6. 2005 13:06
Re: TRAPÁK
V jednom musim s GTI souhlasit, kazdy se zene za vykonem a vse chce mit v aute NEJ ale pravda je ze to ani ty lidi vetsinou nedokazou ukocirovat a vyuzit ten vykon....kdyz je nekomu kolem dvaceti let chce hlavne nadupanou karu ale pak nakonec vetsina jezdi krotce(tedy stacil by jim polovicni vykon) protoze na vic nema odvahu a taky prostor.
Ale tim neobhajuji to ze je zbytecny mit v aute poradny vykon !! Dnes je jina doba dnes se kupuji i zbytecne veci
neregistrovaný "gybby"
10. 6. 2005 13:26
Re: TRAPÁK
pokud se podívám na to, co je a není vhodný do auta narvat, tak vím, že to vždy!!! určí trh...proč by se nenašlo dost bláznů, který si takovýhle "baby M" koupí? Podívej se na arabský šejky.Jejich zálibou je mít nadupaný káry všech tříd (SUV,roadstery,limuzíny...), od kterých chtěji alespoň 600 koní...Proč by si nekoupili auto, který jim svym naturelem vyhovuje? Já jel "jen" se 120D a stačila by mi, naopak 116 bych nechtěl ani za nic...Lidi, který si kupujou takovýhle auta, taky většinou jezdit uměji.Nevim jak ty, ale já v autech začínal jezdit tak ve 13 a problém se startováním jsem nikdy neměl...Zasunout kartu a zmáčknout tlačítko "START" přece umí i ten největší primitiv
neregistrovaný "Favorit"
24. 2. 2007 14:57
Re: TRAPÁK
Jako je bez debat, ze vetsina ridicu jsou vajickari, ale ne vsichni ! Proc bys lidem, kteri to zvladaji, nedopral ostrejsi auto ? Nebo myslis ze nikdo nemuze ridit lepe nez ty ? Ja mam ctyrkolku s 500HP / 900Kg a nepocuram se z toho..
neregistrovaný "benQ"
9. 6. 2005 17:11
Re: TRAPÁK
a takisto je vela ludi ktory by si nekupili VW. tym ludom rozumiem, tebe nie
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 10:45
Re: TRAPÁK
preco neucta ??? tych 450k neni zasa az tak vela ze by sa to dalo povazovat za znasilnenie... s upravenym podvozkom a brzdami na to jednicka urcite ma a tiez sa s tym da jazdit aj pohodovo (i ked neviem neviem na nasich uliciach ) ja som isiel v 170k bmw3 a vobec mi to nepripadalo nejak extra vykonne... tych 200k - 300k je optimum na cca 1500kg auto. a ked mas dalsich 150k v rezerve, tak je to len dobre, kde je napisane, ze s tym musis jazdit naplno ?? ked vidim nejakeho typka na nejakom vytunenom aute co ma raz-dva predbehne a pocujem ze to dusi a auto je na pokraji rozpadnutia, tak sa len pousmejem, ale ked ma predbehne nejaka masinka s kludom anglickeho gentlemana, pekne ticho, bez naklonov atd, tak skrivim usta a ticho uctivo obdivujem...
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 08:23
Tuning
Ano, takhle si představuji tuning. Přepracovaný motor, upravený a vyladěný podvozek a na to navazující brzdy. Úpravy vevnitř moc nemusím. Na exteriéru se také moc nezměnilo, křídlo vzadu je decentní a přední a zadní spoiler jsou upraveny pro lepší sání a chlazení vpředu a kvůli převodovce a pohonu vzadu. Žádná hloupá mračítka, žádné lepení nárazníků z dodávek na malá auta, žádná křídla z letadel, žádné fólie. Zvenčí decentní, pod kapotou stíhačka. V černé to bude dokonalé.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 10:34
Re: Tuning
moja rec, este bez tych nalepiek, cervena alebo cierna farba a hotovo. idealne auto !!
neregistrovaný "automator"
9. 6. 2005 09:00
cena???
Kolko ten bavor stoji???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
9. 6. 2005 10:53
Re: cena???
naco ti to je ? nebodaj si seriozny zaujemca ?? potom mi daj vediet a zaplatim ti ked sa budem moct previest
neregistrovaný "svätopuk"
9. 6. 2005 09:07
bez titulku
Čo tam po výkone, veď sa to nechytá ani na T601 (nadčasový design nehrdzavejúca karoséria, chladenie vzduchom, malá poistka). Preč s Hartge, oni to celé nepochopili.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
9. 6. 2005 09:49
Hartge
Mno, Hartge Kdy že to šoupli do trojkového kompaktu ten motor z M5-ky? Myslím, že to nazvali Hartge H50 nebo jak.. Dalo se čekat, že tohle "spáchají" I když..mě by spíš zajímalo, co by udělal s jedničkou ten dvouturbovej 535d z pětkové řady..
Btw, na sto procent souhlasím s Pierrem, taky si takhle představuju tuning aut téhle kategorie. Ale takový japonec - nejlépe Civic Type-R - tak toho v bílé + černé Enkei JS+M + karbonová kapota/zadní víko/zrcátka + nějakej výfuk a zvody třeba od invidie + nějaké to přímé sání...cože? Jo aha, už zase jsem někde jinde, off-topic warnig, jo..sorry
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milo"
9. 6. 2005 22:35
jednicka
Hartge som vzdy fandil, M3 s upravenym motorom z M5 bola super (track test na MotorVision.) A preto verim, ze Hartge vie co robi. To nie je preturbovany 2-litrovy Civic s 1000 konmi. Toto je co vzdy opisovalo BMW - understatement. Ukazat menej nez v tom aute naozaj je. A iba ti co poznali BMW vedeli co to znamena ked ich predbehla 5-ka s 4 koncovkami vyfuku.

Par ludom sa v diskusnych forach nepozdavalo ze ma byt BMW 130; co si to dovoluju, dat 3-liter do tak maleho auta. Teraz je to to iste. Ocividne to to auto zvladne, a tuning je nedelnou sucastou automobiloveho priemyslu. Ako poznamenal kolega, keby nebol tuning, tak by tu nebolo BMW M, MB AMG, Shelby Mustang atd atd.

Ano, auta su viac nez len o vykone. Ale aj tak, ruku na srdce, kto ma rad auta a zaroven si nechce vyskusat co to znamena 0-100 za 4.6 sekund?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jimi"
9. 6. 2005 23:39
M1
aspon je videt, jak jsou vsechny bavory prostorne pod predni kapotou, inu vyhoda klasicky koncepce se nezapre.
bmw forever
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "papo"
11. 8. 2005 19:40
hm
tomu sa vravi odvaha...zacinam mat rad tu firmu za take napady...iny by zakyvali hlavou s uskrnom...
Rozbalit vlákno
0