Toyota je druhou japonskou automobilkou, která zvítězila v absolutní klasifikaci 24 hodin Le Mans po Mazdě. Dva její hybridní prototypy nedaly nikomu šanci.
To muze byt nekonecna doskuse, ale Toyota za odchod Audi A Porsche nemuze, takze neni jejich chyba, ze nemeli konkurenci. Uvidime od 2020 co se bude dit.
Ale na druhou stranu, minuly rok si kalich horkosti vypili az do dna, letos si to zaslouzili.
Ne. Akorát tvé příspěvky vyznívají, že jakmile Porsche nebo Audi pojede, je Toyota bez šance. Což samozřejmě není pravda - třeba před dvěma lety chybělo Toyotě hóóódně malinko. Od tebe ale nečekám, že něco takového uznáš.
Jinak subjektivně považuji Porsche za nejlepší automobilovou značku v dějinách. To kdybys mě náhodou chtěl obvinit ze šikmých očí.
Přesně tak.
je to strašně těžký vyhrát, když jsi jedinej tovární tým v kategorii.
I marketingově je to pecka - nikoho to totiž nezajímá.
Po 30ti letech a mezitím kolosálním ztrapnění v F1 a diskvalifikaci z Rallye pro podvod...se Hammunasakra a podobní dočkali.
90% zdejších pisatelů se dá zařadit do jedné ze tří skupin:
1) Jediné opravdové auto je německé. Ostatní jsou parodie na auto a ročně prodají pár kousků. A když jsou lepší než Němec, tak jen proto, že Němec byl lepší před dvaceti lety a už si nepotřebuje nic dokazovat.
2) Všechno je lepší než německé auto. Proč? Protože Němce má každý - hlavně toho prémiového -, auto.cz je tu tlačí (což má přímý vliv na kvalitu toho auta) a jejich diesely jsou jediné špinavé diesely na světě.
3) Všechno je předražený křáp, nejlepší je Amerika. Když jde o motor, upocený evropský čtyřválec je moc slaboučký na to, aby utáhl tunu a půl těžkého sedana. A když jde o podvozek - o ten přece nejde, normální auto není na závodění. Škoda, že je u nás tak málo géniů, co prozřeli a mají Ameriku. Nejlépe na LPG.
A nejlepší na tom je jejich přesvědčení o vlastní objektivitě a dětinskosti druhých :-!
Co bolu super, bolo 1vs1 porovnanie 4L atmosfery Porsche vs biturbo Fordu (3.5 L EcoBoost V6 twin-turbo). Ze Porsche malo navrch v akceleracii sa mi az nechcelo verit. Myslim tu GTE Pro kategoriu.
Oficialne je to tu: [odkaz]
Normally aspirated engines: 5500 cc maximum
Turbocharged / Supercharged engines: 4000 cc maximum.
Nic ine.
Ale aby zrovnali vykony, mozu spravit:
The following modifications may be applied:
Minimum weight of the car
Engine air restrictor and boost pressure ratio
Fuel tank capacity
Height of the rear wing
Any other technical modification that the FIA Endurance Committee may deem necessary
Takze hocico.