Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
4
/
5
Prohlédnout znovu
Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
Zkušební řidič se při testu řídí pokyny na monitoru. Povolený rozptyl je malý. Pokud se obsluha odchýlí, musí test opakovat.
|
acz
BMW má válcové zkušebny schopné udržovat teploty od -30 do +45 stupňů. Vliv teplot na spotřebu paliva tak dobře zná. Jednotná zkušební metodika jej však nehodnotí, tak se zde častěji testuje třeba výkon klimatizace.
|
acz
Zkouška je drahá a vyžaduje pečlivou přípravu vozidla včetně stabilizačních jízd a vyrovnání teplot.
|
acz
Abarth
|
acz
Hermetické připojení výfuku. Na rozdíl od emisního tstu při STK jsou při homologaci jímány všechny vyprodukované zplodiny.
|
acz
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl