Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Hatchback Prototype: Pětidveřová desítka

Honda se v Ženevě činí, představila prototyp dlouho očekávaného hatchbacku Civic desáté generace. Sbohem, UFO!
Zpět na článek
1. 3. 2016 19:03
1. 3. 2016 19:19
1. 3. 2016 19:23
1. 3. 2016 19:28
1. 3. 2016 20:06
1. 3. 2016 20:14
2. 3. 2016 08:12
1. 3. 2016 20:02
1. 3. 2016 20:11
1. 3. 2016 20:57
2. 3. 2016 04:53
2. 3. 2016 15:22
2. 3. 2016 08:07
2. 3. 2016 15:38
1. 3. 2016 20:11
1. 3. 2016 20:52
1. 3. 2016 21:47
2. 3. 2016 08:01
2. 3. 2016 09:08
2. 3. 2016 19:57
2. 3. 2016 21:09
3. 3. 2016 11:43
2. 3. 2016 09:47
Avatar - habanero1
1. 3. 2016 19:03
Nelíbí
Fuj, hlavně zadní partie, ale celé je to o ničem. :no:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2016 19:19
Opět hnusnej
Civic, ale to už patří k rodinnému stříbru téhle značky. Za 10 let to bude hvězda benzínkovýho tuningu a kšiltovkářskejch driverskejch zážitků. Jestli to takhle povede Honda dál, odtáhne brzy z Evropy nadobro.

Navíc svou "sportovní image" podporuje trapným šaškováním ve Formuli 1, kde se McL vybavený těma supermotorama většinou nedohrabou do cíle a když jo, tak se ztrátou, která se počítá na kola. Asi se chce mocí mermo vyrovnat Toyotě, která se tam taky z (dokonce s megarozpočtem) jen zesměšnila.

O cenové politice nemluvě. Nemaj na to kopat tam, kam se sápou.

Proboha kde je ta firma, co stavěla pro McL ten turbomotor pro Ayrtona a Alaina a co de facto postavila pro starýho Lamborghiniho tu příčnou dvanáctku do Miury. Bojím se, že v pr....

Snad bude aspoň NSX dobrý. Doufám. Věřím. Protože z tohohle je mi do smíchu, pláče i k zblití.
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2016 04:51
Re: Opět hnusnej
To, jak bereš Civic vizuálně je tvoje věc, užívej ho místo prášků na žaludeční a střevní potíže. S F1 nemáš tak úplně pravdu, Toyota nebyla ve svý snaze tak neúspěšná jak se snažíš tvrdit a udělala chybu, že nevydržela dýl.
U Hondy bude ta samá situace, vydrží = úspěch přijde.
2. 3. 2016 08:52
Re: Opět hnusnej
No v F1 se Toyota fakt nepředvedla...trapné to bylo...Honda na tom, ale byla líp. Já sám jí přisuzuju 1/2 titulu, páč Brawn byla vlastně Honda a ještě mu dávaly peníze.
V současné F1 to nevidím tak růžově, tam mají hoodně velký deficit...
Avatar - wakantanka
2. 3. 2016 12:59
Re: Opět hnusnej
Tak ale Honda v F1 nebola len Brawn a pár rokov pred ním. Čo takto McLaren-Honda s Prostom a Sennou? Vtedy to hamba nebola že? A čo sa súčastnosti týka, rád sa nechám prekvapiť duom Alonso - Button. Žetóny na vývoj motorov padli a neverím, že japonci budú chcieť byť tam kde minulý rok.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2016 19:23
Líbí
Civic se po třech vajíčkových generacích vrátil ke klasice s dlouhou kapotou, vzad posunutá kabina má siluetu, která se mi vždycky líbila na Panameře, k romu uzoučké světlomety, hranatá maska s negativním sklonem, široká "ramena" blatníků a kapoty, překvapivě velké boční prosklení s neokopírovaným tvarem a drzá záď.

Pokud se má Civic stát zase plnohodnotným sportovním hatchem, toto je ten nejlepší možný způsob - hranatý, ostrý design, pochopitelně s jistou dávkou hondí vyzývavosti. Není to rozkydlá Mazda nebo Renault, ani auto podle pravítka jako Golf. Popravdě si neumím představit, s čím by se asi tak dal Civic splést a s celkovým duchem článku tedy poněkud nesouhlasím.

Mimochodem - info o variátoru pochází odkud?
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2016 19:28
Re: Líbí
Musím uznat, že i když je to podle mě (to je ale můj problém) tak, jak jsem napsal výš, tak s tou siluetou máš pravdu a já si toho nevšiml. Takhle je to lepší, než vejce bez kapoty. Aspoň něco.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2016 20:06
Re: Líbí
Jasně, je třeba si najít ty správné vzory. Teď ti navléknu negativní čumák na stará BMW, v řešení bočních oken najdeme určité prvky Audi a hned to bude super kára. :-)
1. 3. 2016 20:14
Re: Líbí
No to snad radši ne. Takhle patlal prvky z německejch kár dokupy před dvaceti jařinama Lexus.
To je mi milejší Civic design, typickej "love or hate". Já tentokrát nejsem "love", ale lepší originální auto, co se mi nelíbí, než bezpohlavní tvar nebo nedejbože tebou vzpomínaný slepenec.
1. 3. 2016 23:00
Re: Líbí
No postavili nový Type-R a nový aspoň zepředu vypadá dobře...jen ten zadek..proboha :-(
Avatar - Ozzman
2. 3. 2016 08:12
Re: Líbí
Nemusíš kydat hnuj hned na všechno okolo, je jasné, že pro tebe jiná hvězda než ta s H na kapotě nesvítí a je to nejlepší stroj v celé galaxii. Megane je velmi elegantní, Mazda 3 sportovně agresivní, a Golf? Jo, je podle pravítka, ale i tak nevypadá zle.

Civic deset se mi rozhodně líbí více, než předchozí příšerné UFo generace. Předek se povedl, silueta jakbysme, připomíná mi Lancer sportback (který je daleko designově čistčí), ale ten zadek... to je zase dílo, kazí mi dojem z jinak solidního auta. Snad je to jen tim tuzingem... možná jako TYPE-R, ale i tak, je to prostě přehnané. Udělají solidně vypadající auto, ale prostě asi z té nátury odlišit se protáhnou některé díly až do extrému.

Koukám, že i Honda pochopila, že je potřeba nasadit turbomotory to rozhodně beru jako pozitivum.

A na tebe mam otázku, existuje podle tebe v nějakém segmentu, v kterém má Honda zástupce auto, které je podle tebe lepší, než ten model od Hondy? >:D >:D Schválně... >:D
Avatar - Stewee
1. 3. 2016 19:46
rozpačité dojmy
Predná časť naozaj vyzerá vyzreto a zaujimavo, vzdialene od toho čo tu bolo posledné roky. Avšak zadok je z môjho pohľadu zúfalstvo. Zadná časť sa Honde nepodarila ani na CRVčku. Myslím, že americký sedan je ďaleko krajší, aj keď ani ten nie je uplne ok s tou zadnou časťou. Bude Civic sedan k dispozícii aj v Európe? Trošku ma mrzí, že Honda zareže úplne atmosféry a nenechá ich len ako alternatívy na objednávku...
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2016 19:49
Re: rozpačité dojmy
To je kvůli emisím. i přes to, co jsem napsal, si nemyslím, že Honda by byla vodvázaná z litrovýho foukanýho trojhrnku.
Avatar - TeeJay
1. 3. 2016 20:04
Re: rozpačité dojmy
Je pravda, že Hondě se v minulosti dařily spíš ty zadky teď je to s tou jejich novou maskou obráceně, ale teda pokud se ti líbí sedan, nevidím důvod, proč by se ti neměl líbit hatch. Odmysli si ty konceptový ozdůbky a dostaneš to stejné, jen vizuálně povedenější.

Z více zdrojů už jsem slyšel, že by se měl prodávat i sedan, dílem i proto, aby nahradil Accorda, ale je to neoficiální a není jisté, jestli bude na všech trzích. Ale třeba vedle v Německu si můžeš koupit sedan Civic i teď.
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2016 20:02
Not bad
Takže už je jasné, že evropský Civic bude vycházet z toho amerického...což vlastně není na škodu. Celkem se mi líbí, hlavně mě těší, že ani tentokrát nepůjde o zcela konvenční hatch se zádí á la Golf. :yes: No a oslavné ódy Honda fanklubu na litrový tříválec budou také k nezaplacení. >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - TeeJay
1. 3. 2016 20:11
Re: Not bad
Civic nemá "hatch" už od poloviny 90. let, tak nevím, proč s tím začínat.

129 koní a 200 Nm budou docela slušné parametry, nebo myslíš, že bude důvod se za ně stydět?
1. 3. 2016 20:57
Re: Not bad
twistedTSD spise narazi na to, ze se tesi, jak tady Honda club bude pet oslavne ody na trihrnek. Asi si mysli, ze prevlecete kabaty. Silne pochybuji, ze tu nekdo z Honda klubu bude neco takoveho predvadet. Ten kdo slysi a rad jezdi si proste priplati za spickovy ctyrvalec. Ti co kupuji auta jako housky, takze prevazne majitele koncernu budou jiste s nabidkou Hondy spokojeni. Nabidne jim jejich oblibeny zaklad a jeste se spickovymi parametry ;-)
2. 3. 2016 04:53
Re: Not bad
JJ, kdo kupuje Hondu je znalec, ostatní jdou "jen" pro auto >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Individualita
2. 3. 2016 08:47
Re: Not bad
Konečně jsi na to přišel >:D >:D >:D
2. 3. 2016 15:22
Re: Not bad
Nebyla rec o Honde, ale obecne o trivalci. Takze pokud nekdo kupuje trihrnky uz dnes, kdyz nemusi, tak je kupuje jiste z jineho duvodu nez ze by to byla spickova motorizace. Takze kdo ma rad Hondu kvuli jejim spickovym motorum, urcite nepujde a nebude brat zakladni trihrnek. A komu trihrnek staci, jako ze u koncern uz je nsad mozny dostat ho vsude, tak by nemel mit problem s trihrnkem ani u Hondy. Nebo snad u Hondy to zase bude spatne a u koncernu OK a vyborny zaklad? >:D
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 08:07
Re: Not bad
Je potřeba to brát v souvislotech. Pokud bude tříválec dobrý, tak není důvod na něj nadávat. Se 130 k a 200 Nm to žádná lemra nebude. Má dneska nikdo silnější litr?

A druhá věc je, že je to základní motor. Doteď byl základ 1.3 se 100 k a 130 Nm, nový základ pojede asi stejně, jako teď motor 1.8, což znamená slušně obecně a výborně na poměry základní motorizace.

Ecoboost 1.0 mě třeba taky příjemně překvapil, moc jsem od toho nečekal. Akorát teda žere, což počítám, že Honda nebude.
Avatar - simon_sez
2. 3. 2016 15:38
Re: Not bad
VW ma v kompaktoch ako zaklad trojvalce? a dokonca oblubene?? 8-s
Avatar - Jopino
1. 3. 2016 20:11
design
Honda to ma v Evrope fakt tezke, a to me uprimne mrzi. Jediny "trhak" je CR-V a v nekterych zemich Jazz. Spousta zakazniku u Civica "udajne" neskousla zmenu zadniho viceprvku za obycejnou napravu, druzi zase UFO vzhled, dalsi jiz udajne utlumenou 1.8 (opet emise). Tak Honda prichazi s umirnenejsim vzhledem 10. Civicu, bude v Evrope nabizet pouze preplnovane motory. Paradox bude, kdyz zakaznik zavrhne i tento model. Co pak zakaznik od Hondy chce? Vzdyt 9. generace Civicu se prodava dobre vybavena za 430.000 Kc.... Cena spatne, design, motory... Nemyslim si.
Dle reakci na americkych serverech je 1.5 VTEC-T v 10. generaci velmi povedeny motor, a k beznemu jezdeni co se tyce dynamiky i spotreby dostacujici (zrychleni z 0-100 km kolem 7 sekund). Ja bych si klidne tento motor v aute dokazal predstavit. Skoda je, ze se zatim se sedanem i coupe v Evrope nepocita. Tak tu mame hatch. Me osobne se libi a pevne verim, ze bude mit uspech.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - TeeJay
1. 3. 2016 20:52
Re: design
Já slyšel, že by sedan být měl (mohl), ale je otázka, jak to nakonec dopadne, on se totiž možná vrátí i ten Accord. Jer tam hrozně informačního šumu a dokonce si myslím, že i management to má ode zdi ke zdi. U kupé je to jasné, na ty tady není trh, podívej na Scirocco.

Civic 8G ukázal, že problém Hondy v Evropě je opravdu design, prodával se skoro tak dobře, jako Civicy koncem 90tek. Naopak 7G byl propadák a 9G teď taky. Navíc si myslím, že má Honda v downsizingu tak 2 roky zpoždění. Řeči o spolehlivosti jsou fajn, ale když se jako zájemce projedeš s atmo Hondou a turbem od konkurence, co asi vybereš?

A problém č.3 - cena. Honda byla vždycky drahá, ale nevím, jestli dneska zákazník získává pocit, že z své peníze má odpovídající produkt. Jistě že ho reálně má, technická úroveň a spolehlivost jsou tradičně na výši, ale když to zabalíš do mastných novin, trošku to ztratí kouzlo, zvlášť v kombinaci s některými minelami, jako je opožděný nástup dvouspojek nebo imageové harakiri s tuhou zadní nápravou.
Avatar - Jopino
1. 3. 2016 21:47
Re: design
Máš recht....Dle dealera by měl Accord do Evropy dorazit v průběhu roku 2019, otázkou zůstává jak dobře je informována či klamána Honda ČR.

Co se týče Civicu coupé 10. gen., je to fakt škoda, ale chápu, prodejní čísla jsou nízká. Přesto je to fakt krásné auto. Kdy tu bylo naposledy? V 6. generací? Škoda...

Budeš se mi divit, ale vybral jsem si atmo Hondu. Váhal jsem mezi Mazdou CX-3, Suzuki Vitarou, Škodou Yeti, Hondou Civic (Civic z nostalgie, spolehlivosti a dobré ceně) a nakonec nové HR-V. Každé auto má něco do sebe, ale vyhrálo to posledně jmenované. Nemám problém s tím, že současné auto není dopované turbem nebo kompresorem, naopak.Spíše to řeknu jinak, jsou dnes nějaká auta s přeplňováním trvanlivá? Prostě jsem ještě stále zastánce atmosfér, a "modlím se", aby Hondě ty foukané motory vyšly, pak bych možná změnil názor.

Co se týče ceny či zbytku, tak s Tebou částečně souhlasím. Když ale porovnáš Civica 9. generace třeba s Focusem, rozdíly zase tak markantní nejsou. Možná jsem blázen, ale když vycházím z výbav a třeba spolehlivosti, v "mých očích" vidím jako vítěze Hondu. Motor Ecoboost má sice řádný zátah ve středních otáčkách, ale ten zbytek kolem mě osobně moc neoslovil.

Uvidíme, co bude s Civicem v roce 2018, třeba....

.
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 08:01
Re: design
Dobře, ale předpokládám, žes doteď měl taky Hondu a jsi na projev atmosféry zvyklý a vyhovuje ti. Ale těchto zákazníků už moc nezbylo, majitelů Hondy je v Evropě nejméně od 80. let a je potřeba je přilákat zpátky nebo nalákat nové. A když se projedeš s autem se zátahem ve středních otáčkách a pak marně dupeš na plyn atmosféře, těžko se rozhodneš pro ni.

A to už vůbec nemluvím o tom, že pro Hondu byla vždy charakteristická příjemná jízdní dynamika. Dneska patří k tomu nejpomalejšímu na silnicích, pokud jim zrovna brutálně nestojíš na krku.
Avatar - Jopino
2. 3. 2016 09:08
Re: design
á Ti rozumím a v zásadě s Tebou souhlasím, proč ne. Má poslední auta byla Suzuki Jimny a Škoda Octavia TDI, před tím VW Passat 1.8. Před nimi byl Civic, ve firmě ještě Accord a CR-V. V podstatě se vracím po letech k Hondě. Jasně, v době oturbených malorážek, se to může jevit podivně a po pravdě jsem nepředpokládal, že nakonec znova k Hondě vrátím. Jenže po usednutí do HR-V, mě toto opravdu překvapilo. Jel jsem sice pouze půlhodinovou předváděcí jízdu, ale s různými režimy obec, okrsky, dálnice a to auto mě chytlo. Před tím jsem se svezl ve Vitaře (plastová, malá, slušný podvozek, zajímavý točivý motor), Yetim (malý interiér, dobrý podvozek, slušný motor, velmi kolísající spotřeba, vysoká, sebevědomá cena), CX-3 (slušný podvozek, dobrý motor, malý interiér). Po vyhodnocení všech pro a proti jsem nakonec vybral tohle auto. Jasně 131 HP a 155 NM se v dnešní době jeví jako papírový propadák a s takovým despektem jsem do toho auta i sedal, ale jízda pak nakonec byla naopak pozitivním překvapením.

Jak píšeš, takových zákazníků už dnes moc není. Zejména to člověk vidí v různých testech novinářů, sednou do atmosféry a ta podle nich nejede. TSI, EB jsou v jejich očích raketa. Jenže, a to mi určitě potvrdíš, když budou šlapat oturbencům po krku, spotřeba vyleze k 12, 14 litrům, což u atmosféry nehrozí. Současné atmosféry až tak "zdechlé" nejsou, nemyslím si, že aby jsi s ní trochu jel, musíš být stále u červeného pole. Když chci předjet, podřadím a jedu.

Jak jsem psal, v podstatě s Tebou souhlasím. Nebránil bych se přeplňovanému motoru, ale co se týče spolehlivosti, spotřebě v zátěži, tak těmto motorům v současnosti stále nevěřím. Jestli se Hondí přeplňovaná 1.5 osvědčí, nebudu mít problém si ji v budoucnu koupit.
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 19:57
Re: design
Tak to jsi zvláštní případ. Jednoznačně :yes: , snad budeš spokojený. Jak vnímáš pozitiva a negativa toho auta? Ženě se hrozně líbí a zatím jsme jeli jen velmi krátce. jestli teda máš čas na pár poznámek.

Já už bych teda v této chvíli raději nějaké to turbo, ale jeli jsme zatím jen s dieselem a ten mi nesmí do baráku.
Avatar - white label
2. 3. 2016 20:38
Re: design
"Já už bych teda v této chvíli raději nějaké to turbo..."
Co tak najednou..., teď když už dává turbo i Honda, tak to bude konečně naopak skvělé řešení, tobě by určitě od HONDY i HO... vonělo! >:D
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 21:09
Re: design
Tak najednou? To máš z toho, že máš klapky na očích a škatulkuješ. ;-) Že má turbomotor smysl v rodinném autě, říkám už roky. A co se týče sportovních a sportovně laděných aut, jiní nějak rozhodli za mě. Atmosféry buď zmizely nebo ztratily charakter. I jako unylý motor vnímaný 1.8 i-VTEC je proti plochým Skyactivům sportovní motor jako břitva. Než atmosféru s projevem turbomotoru, to už raději ten turbomotor. 1.5 v HR-V vypadá parametrově hodně dobře, ale bojím se, že jen s prázdným autem.
Avatar - Jopino
3. 3. 2016 11:43
Re: design
Zvláštní případ... No, budiž :-) Přiznám se, že jsem si u Jimnyho zvykl na vyšší posaz, občas jezdím na hory za turistikou a lyžováním, v zimě se u nás v obci moc cesty neudržují. Proto jsem volil něco se zvýšeným podvozkem. No a ze všech těch vypsaných aut mě zaujalo HR-V.

Pozitiva určitě vnitřní prostor a zavazadelník, pohodlné sedačky a celkové posezení na místě řidiče, zadní magic seats, akurátní podvozek (fakt ideálně nastavený). Na mé potřeby slušný motor. Někteří novináři píší, že je lenivý ve středních otáčkách. V porovnání s přeplňovanými motory je třeba motor logicky více točit, ale zátah této 1.5 mi vyhovuje a dokáže jet (na poměry této třídy) fakt velmi svižně. Jasně, musíš více spolupracovat s převodovkou, ale tohle mi fakt nevadí, řazení má tato Honda excelentní. Dalším kladem je spotřeba paliva, která se dá v pohodě držet mezi 6-7 litry. Takovouto spotřebu třeba u nové KIA SPORTAGE 1.6 GDI nedocílíš.

Teď negativa. Motor je ... jak to trefně napsat... Zvuk motoru je nad 4.500 ot. jadrný a barytonní. Někomu by to asi příliš nemuselo vyhovovat, ale osobně s tím problém nemám. Nad těmito otáčkami se zřejmě běžně nebudu pohybovat příliš často (nebo taky ano, když se budu chtít vyřádit) :-) Další pihou na kráse je ovládání palubního počítače, na můj vkus trochu složité a neintuitivní, ale snad se s tím po čase poperu ke spokojenosti. Systém audio běží na obstarožním Androidu 4.1, v průběhu letošního roku přijde aktualizace na 5.1. Doufám, že to stihnou do dubna, to mi přijde auto z výroby. Další negativa jsem nepostřehl, a doufám, že na žádná ani nepřijdu. Cena se zprvu může zdá vysoká, ale za 512.000 Kč (po slevě) s bohatou výbavou, nebylo co už dál řešit.

Diesel bych já osobně nevyužil, do práce jezdím trasy kolem 8 km, obchody máme 4 km od baráku, ročně najezdím do 15.000 km, takže pro mě zbytečná volba.

Samozřejmě, kdyby Honda v tuto chvíli nabízela také 124 kw 1.5 VTEC-T, silně bych zvažoval, jestli bych si za tuto motorizaci připlatil. Pevně totiž věřím, že přeplňování, rozvodový systém a další součástky v motoru, Honda dokázala implementovat do svých motorů zdárněji, něž konkurence. Co si budeme povídat, každý newtonmetr navíc se hodí. Ale v nabídce není, zřejmě až v roce 2018, takže... Třeba v dalším autě... :-)
1. 3. 2016 20:26
Méně hnusný, než předchůdce
No že by se mi nový Civic líbil, to ani omylem, ale musím uznat, že tak odporný, jako je současná generace rozhodně není - už to chvála bohu má nějakou hmotu nad a před přední nápravou. Ovšem ten zadek, to je tedy něco, vypadá to jako dílo nějakého šíleného ruského tunera! >:D
P.S. Jestlipak už alespoň udělají koukatelnou přístrojovku s pořádnými budíky? :-!
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2016 21:06
Re: Méně hnusný, než předchůdce
Pamatuji auta, kdy se na hmotu nad predni napravou koukalo divne, BMW aHonda byly nadherna auta. Vzpominam na stare nafoukle Audi, u ktereho clovek nevedel jestli ma predek tam nebo tam, ten obri ponton vpredu byl hrozny.
A dnes chce nekdo po Honde, aby nad predni kolo cpala zbytecnou hmotu. Proste stare stihle, nizke Hondy byly nadherne.
1. 3. 2016 22:22
Re: Méně hnusný, než předchůdce
Sakra chlape, nechytej mě za slovo, já samozřejmě netvrdím, že staré civicy a accordy s nízkou linií kapoty nad předním kolem byly nehezké!!! Ale tyhle auta měla minimální sklon kapoty, takže tvar jejich předku byl v pořádku. Kdežto UFO má sklon kapoty extrémní, takže předek působí jako radlice na sníh. Je už ti to jasné? 8-s
2. 3. 2016 15:16
Re: Méně hnusný, než předchůdce
Sklon u toho UFA je sice velky, ale ma to neco do sebe. Tuhle jsem narazil na jedno UFO na parkovisti, bylo cumakem do chodniku a vypadalo to zajimave. Hlavne celni pohled z 1 až 2 metru to rozsireni a zuzeni kapoty a blatniku za kolama mi pripominalo S2000 ;-)
[odkaz]
Coz mi prijde hodne zajimave, ostatni vesmes vypadaji a jsou krabice na kolech
1. 3. 2016 22:53
Re: Méně hnusný, než předchůdce
Souhlas s tím zadkem, to snad nejde ani popsat co to je ;-\ Ale předek se docela povedl :yes:
Avatar - Individualita
2. 3. 2016 08:42
Re: Méně hnusný, než předchůdce
Interiér je už znám dávno a je velmi povedený :-!
1. 3. 2016 21:17
Prototyp vs seriovka
Az to bude v serii na silnici bude to jeden z nejsportovneji strizenych aut 5D. Zadek bude jiste vypadat jinak a predek bude hodne podobny 4D, preci jen to ma byt auto i do ameriky. Motory vypadaji take OK jako podvozek. Pristrojovka ve 4D vyborna, snad bude shodna i v 5D. To auto nema chybu, coz doklada oceneni pro 4D auto roku v severni americe.
Musim rici, ze tento pohled je nadhera. To reseni zadniho kridla prechazejiciho do svetel je opravdu povedene. Zadna tuctova hranata svetla uz nekolik genereci zasebou. Proste Honda opet prisla s napaditym designem.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 07:55
Re: Prototyp vs seriovka
Po vzhledové a motorické stránce to bude paráda, vrací se nezávislé zavěšení a interiér se bude líbit všem kromě těch, kteří si oblíbili ty u předešlých dvou generací, to je asi většina. :-)

P+ěknou fotku jsi dal. Nejen to řešení zadního křídla, dobře z tohoto pohledu vypadá i čumák a to se u současných aut stává málokdy.
Avatar - Individualita
2. 3. 2016 08:44
Re: Prototyp vs seriovka
Sakra fakt se mi to líbí, jak se ta záď agresivně zvedá a jakoby rozevírá. Ale trošku mě děsí ten "prototyp"...
2. 3. 2016 07:42
Uvidíme po obřízce...
...kterou provede produkční oddělení. Všichni velmi dobře víme, co se jim podařilo udělat s parádním konceptem CTR, když se předvedl v sériový podobě.
Byl bych rád, kdyby Honda konečně našla cestu zpět ke sportovním kořenům. Tohle už vypadá nadějněji, ale... :-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dinar
2. 3. 2016 07:56
Re: Uvidíme po obřízce...
Souhlas, počkáme na seriové provedení, stejně ale nechápu, proč každý koncept hondy vypadá jako auto z tuning srazu. Asi mají o cílové skupině jasno. >:D
Avatar - Ozzman
2. 3. 2016 08:06
Re: Uvidíme po obřízce...
Protože Hondu si musíš upravit, aby se alespoň trochu někomu líbila >:-[] >:D Rozjedou s prodejem obrovský aftermarket s doplňky >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
2. 3. 2016 08:14
Re: Uvidíme po obřízce...
Jak jsem psal výše, připomíná mi to styl Lanceru Sportback, ale není tak čistý, Honda si vždy nějakým záhadným způsobem najde nějakou část vozu, kteou přežene a zvýrazní až do extrému, tady je to zadek a ta světla, co extrémě vystupují z karoserie ve tvaru C... neinspiroval se tady někdo Škodovkou ? >:-[] >:D
2. 3. 2016 08:37
Re: Uvidíme po obřízce...
Ne, škodovka tajně pronikla do budoucích plánů Hondy a nasadila C s předstihem. Opět podvod!
Avatar - Ozzman
2. 3. 2016 09:23
Re: Uvidíme po obřízce...
Tak určitě... :-! >:-[] Jen od Teejaye jakožto odborníka by toto svědectví bylo daleko věrohodnější >:-[] >:-[]
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 14:41
Re: Uvidíme po obřízce...
Bylo to úplně jinak. Zástupci Škodovky jeli do Tokia zeptat se, jak taky dělat alespoň trochu tak dobrá auta jako Honda a jestli by se mohli alespoň trošku přiblížit a podobat. Tak jim Japonci poradili zadní lampy do C a v Bolce jsou maximálně happy. :-)
Avatar - Individualita
2. 3. 2016 15:16
Re: Uvidíme po obřízce...
Těm stačí málo ke štěstí >:D
Avatar - Individualita
2. 3. 2016 08:46
Re: Uvidíme po obřízce...
Ten zadek je výrazný a originální již třetí generaci, tento je ale první co vypadá dobře.
Avatar - Dinar
2. 3. 2016 09:10
Re: Uvidíme po obřízce...
Přesně tak, tady jsou ta světla ve tvaru C jasně vidět. [odkaz] >:D >:D
Avatar - Ozzman
2. 3. 2016 09:24
Re: Uvidíme po obřízce...
A to si vem, že tohle neni to nejošklivější....[odkaz]

Ještě že výše zaznělo, že Hondě v poslední době šly spíše ty zadky aut :D
2. 3. 2016 11:48
Re: Uvidíme po obřízce...
Snad budeš mít pravdu.
Já dnes viděl poprvé naživo bratrovo nové Type-R a naživo vypadá o 100%líp než na fotkách! Paráda musím uznat :yes:
Avatar - Stewee
2. 3. 2016 09:35
Re: Uvidíme po obřízce...
Áno, Honda už nemá kde brať inšpiráciu až v Česku v Škodovke... ako vtip na stredu sa Ti podaril... teším sa na zajtrajšok, daj si záležať minimálne ako dnes :-)
Avatar - Ozzman
2. 3. 2016 09:51
Re: Uvidíme po obřízce...
Nic jiného, než vtip to být nemělo.....;)
Avatar - Stewee
2. 3. 2016 11:23
Re: Uvidíme po obřízce...
tak potom je všetko v poriadku
Avatar - KANKUNEN
2. 3. 2016 08:59
Tak Honda klub zase musí vyměnit motorový grál
Nejlepší už není točivá atmosféra, ale blbeček tříhrneček. Ale jednou to příjde, začnou se vyrábět lehce foukané větší objemy. Vlasně VW s tím už trochu začal, mění 1,4 TSI za 1,8 TSI se stejným výkonem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - TeeJay
2. 3. 2016 16:31
Re: Tak Honda klub zase musí vyměnit motorový grál
Konečně bude Honda jako BMW :yes:
2. 3. 2016 21:24
Re: Tak Honda klub zase musí vyměnit motorový grál
Jojo VW uz zacal menit, uz tu mame pomalu nadosah 1,0TSI do Octavie a za dva roky tu bude 1,5TSI. Kde ze bude ten VW za dva roky? >:D
Avatar - white label
3. 3. 2016 12:19
Re: Tak Honda klub zase musí vyměnit motorový grál
Ano, R3 1.0 TSI pomalu nahrazuje R4 1.2 TSI a místo 1,4 TSI přijde EVO motor 1,5 TSI 96 kW a 110kW (vychází z 1,4 TSI, kombinuje motor ACT a Millerův cyklus) .
1,8 TSI nahradil složitější 1,4 TSI Twincharger! v Polu GTI a Ibize Cupra.
Avatar - Iv8
2. 3. 2016 09:47
Pokud má
na šířku 180mm, tak se vleze všude. Ale na výšku 1450m už je celkem pecka. >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2016 22:00
U mně dobrí :
Originální nezaměnitelný vzhled, který navazuje spíše v globálním kontextu spise na ostatní honda modely na US trhu. Mně tedy tvary lahodí oku a pokud bude cena 1.5 turba do max 5oo, jdu do něj....jedině co mně mrzí je likvidace MS. To, že to někomu nesedí a chce se zařadit do stáda ochcavií a ohávií nikomu neberu a spíše jen podporuji, nikdy totiž nekupuji tuctovky
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Individualita
4. 3. 2016 10:12
Re: U mně dobrí :
Taky o tom možná budu uvažovat, ještě ve spojení s CVT.