Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type-R – na vrchol hot-hatchů

Seznamte se s podobou nové Hondy Civic Type-R a s prvními bližšími informacemi.
Zpět na článek
14. 9. 2006 12:07
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:10
neregistrovaný "Marek"
14. 9. 2006 12:14
neregistrovaný "Daffson"
14. 9. 2006 12:18
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:20
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:23
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 13:35
neregistrovaný "JOE"
14. 9. 2006 12:22
neregistrovaný "U4"
14. 9. 2006 12:32
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:37
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:39
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:43
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:51
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:58
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:39
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 13:55
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:47
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:52
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:10
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:19
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:20
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 12:24
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:28
neregistrovaný "karma.police"
14. 9. 2006 12:35
neregistrovaný "well"
14. 9. 2006 12:35
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:29
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 12:38
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:06
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:07
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:16
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:29
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:47
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:53
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 14:06
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 15:51
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 18:49
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 19:21
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:25
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 15:29
neregistrovaný "stealth"
14. 9. 2006 15:54
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 18:12
neregistrovaný "stealth"
14. 9. 2006 18:34
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 19:20
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 20:14
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 20:15
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 21:19
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 22:37
neregistrovaný "Karizma"
14. 9. 2006 23:43
neregistrovaný "RS"
15. 9. 2006 15:15
neregistrovaný "well"
15. 9. 2006 15:48
neregistrovaný "RS"
16. 9. 2006 07:23
neregistrovaný "Well"
16. 9. 2006 12:55
neregistrovaný "RS"
17. 9. 2006 12:25
neregistrovaný "well"
17. 9. 2006 14:23
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 21:10
neregistrovaný "none"
14. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "Petr"
14. 9. 2006 12:24
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:37
neregistrovaný "Geronimo"
14. 9. 2006 12:42
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 13:08
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 12:53
neregistrovaný "Coulin"
14. 9. 2006 13:08
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:29
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:44
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:45
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:54
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:37
neregistrovaný "rio2"
14. 9. 2006 12:45
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:49
neregistrovaný "rio2"
14. 9. 2006 19:23
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 12:54
neregistrovaný "Tibby"
14. 9. 2006 12:54
neregistrovaný "Tibby"
14. 9. 2006 12:59
neregistrovaný "čert"
14. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 14:10
neregistrovaný "TECH"
14. 9. 2006 16:27
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 16:29
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 16:34
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 17:27
neregistrovaný "leones"
14. 9. 2006 19:27
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:19
neregistrovaný "Coulin"
14. 9. 2006 12:57
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 13:02
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 18:31
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 19:05
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:30
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 20:16
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 13:11
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 13:15
neregistrovaný "FSi"
14. 9. 2006 13:18
neregistrovaný "Beny"
14. 9. 2006 13:23
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:31
neregistrovaný "TECH"
14. 9. 2006 14:01
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 14:10
neregistrovaný "FastDriver"
14. 9. 2006 15:44
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:22
neregistrovaný "Myšák"
14. 9. 2006 14:08
neregistrovaný "manitou"
14. 9. 2006 15:42
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 14:32
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 14:54
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 14:56
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 14:59
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 15:40
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 15:54
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 16:26
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 16:28
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:37
neregistrovaný "Well"
15. 9. 2006 11:48
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 15:19
neregistrovaný "well"
14. 9. 2006 14:46
neregistrovaný "Wartburg 353W"
14. 9. 2006 15:22
neregistrovaný "IT"
14. 9. 2006 15:36
neregistrovaný "Hds"
14. 9. 2006 16:00
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 16:22
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 17:32
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 16:44
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 16:59
neregistrovaný "Wartburg 353W"
14. 9. 2006 17:00
neregistrovaný "Onyx"
14. 9. 2006 17:17
neregistrovaný "sk"
14. 9. 2006 17:25
neregistrovaný "Mrak"
14. 9. 2006 20:25
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 17:40
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 18:44
neregistrovaný "miles"
14. 9. 2006 18:48
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 18:49
neregistrovaný "Dasty"
14. 9. 2006 19:43
neregistrovaný "Well"
15. 9. 2006 12:18
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 14:41
neregistrovaný "Dasty"
14. 9. 2006 19:04
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 20:15
neregistrovaný "Ondore"
15. 9. 2006 16:02
neregistrovaný "665+1"
17. 9. 2006 10:27
neregistrovaný "665+1"
17. 9. 2006 14:31
neregistrovaný "Galant"
17. 9. 2006 13:12
neregistrovaný "Cynik"
14. 9. 2006 17:49
neregistrovaný "Charger"
14. 9. 2006 18:33
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 18:34
neregistrovaný "Charger"
14. 9. 2006 19:45
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 20:09
neregistrovaný "Charger"
14. 9. 2006 22:07
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 18:43
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 18:54
neregistrovaný "hawk"
14. 9. 2006 19:04
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 19:21
neregistrovaný "hawk"
14. 9. 2006 19:25
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:48
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 20:21
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 20:36
neregistrovaný "hawk"
14. 9. 2006 21:08
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 21:12
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:06
neregistrovaný "holota"
14. 9. 2006 19:13
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 21:27
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 19:18
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 19:26
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "Honýsek"
14. 9. 2006 20:47
neregistrovaný "147GTA"
14. 9. 2006 21:01
neregistrovaný "jan"
14. 9. 2006 22:10
neregistrovaný "Trophy"
15. 9. 2006 13:26
neregistrovaný "Dinar"
15. 9. 2006 13:45
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 22:17
neregistrovaný "147GTA"
14. 9. 2006 23:31
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 07:45
neregistrovaný "Galant"
15. 9. 2006 00:22
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 10:36
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 10:38
neregistrovaný "hawk"
15. 9. 2006 11:12
neregistrovaný "Jiri"
15. 9. 2006 11:26
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 11:53
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 12:13
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 12:29
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 12:43
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 13:16
neregistrovaný "Dinar"
15. 9. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 15:26
neregistrovaný "Well"
15. 9. 2006 16:08
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 20:47
neregistrovaný "Galant"
15. 9. 2006 11:44
neregistrovaný "Jiri"
15. 9. 2006 12:28
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 12:47
neregistrovaný "Jiri"
15. 9. 2006 18:10
neregistrovaný "Jarda"
20. 9. 2006 12:06
neregistrovaný "STI Driver"
27. 9. 2006 21:11
neregistrovaný "LK7R"
15. 9. 2006 18:06
neregistrovaný "Jarda"
15. 9. 2006 13:19
neregistrovaný "Dinar"
15. 9. 2006 14:25
neregistrovaný "GTI"
17. 9. 2006 00:07
neregistrovaný "Martin_MM"
14. 9. 2006 23:38
neregistrovaný "Iček"
14. 9. 2006 23:51
15. 9. 2006 13:44
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 15:23
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 23:58
neregistrovaný "RS"
15. 9. 2006 00:03
neregistrovaný "AliM"
15. 9. 2006 12:36
neregistrovaný "Marcelino"
15. 9. 2006 12:46
neregistrovaný "hoborg"
15. 9. 2006 13:43
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 14:04
neregistrovaný "Marcelino"
16. 9. 2006 03:13
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 19:42
neregistrovaný "Marcelino"
16. 9. 2006 22:30
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 03:22
neregistrovaný "AliM"
15. 9. 2006 13:42
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 13:14
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 01:02
neregistrovaný "AliM"
15. 9. 2006 08:51
neregistrovaný "Kubas"
15. 9. 2006 12:46
neregistrovaný "kamokery"
15. 9. 2006 12:52
neregistrovaný "Hds"
15. 9. 2006 13:38
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 14:03
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 14:04
neregistrovaný "kamokery"
15. 9. 2006 14:21
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 14:55
neregistrovaný "sk"
15. 9. 2006 16:25
neregistrovaný "Benoit"
15. 9. 2006 14:43
neregistrovaný "Boban"
15. 9. 2006 14:49
neregistrovaný "GTI"
29. 9. 2006 17:16
neregistrovaný "Jumbo"
15. 9. 2006 16:06
neregistrovaný "StandaHonda"
15. 9. 2006 21:45
neregistrovaný "yakkuru"
16. 9. 2006 09:38
neregistrovaný "anonym"
16. 9. 2006 10:20
16. 9. 2006 11:02
neregistrovaný "milic"
16. 9. 2006 22:12
17. 9. 2006 08:56
neregistrovaný "milic"
17. 9. 2006 11:48
17. 9. 2006 12:18
neregistrovaný "well"
17. 9. 2006 21:26
16. 9. 2006 12:08
neregistrovaný "Charger"
16. 9. 2006 15:45
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 9. 2006 19:29
neregistrovaný "Marcelino"
16. 9. 2006 19:39
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 9. 2006 19:43
neregistrovaný "Marcelino"
16. 9. 2006 20:21
neregistrovaný "Johny.Rico"
17. 9. 2006 20:49
neregistrovaný "wpr"
18. 9. 2006 01:09
neregistrovaný "GTI"
21. 9. 2006 23:04
neregistrovaný "wpr"
9. 10. 2006 16:54
neregistrovaný "sanco"
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:07
JO!
Jééé >:D Jooo >:D Týýý >:D Hmmm >:D Cool >:D WOW >:D Ufff >:D Mlask >:D Snif snif >:D Zupeeer >:D . Říct cokoli jiného, asi bych se opakoval ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Marek"
14. 9. 2006 12:10
Re: JO!
Mas pravdu King, tak toto je PARADA!!!! GO HONDA,GO :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Daffson"
14. 9. 2006 12:14
Re: JO!
Kéž by stála v plné palbě 650.000. Pak bych asi vůbec o ničem jiném neuvažoval, ale to je asi jen sen. Předpokládám v plné palbě tak 750-800. Ani to sice nebude zlé, ale to už bych za auto nedal.
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:18
Re: JO!
obavam se ze tohle bude 800 kilokreditu jen to fikne
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:20
Re: JO!
Přes cenu GTI a ST to nepůjde. Ehm...cože? Co to je GTI a ST? >:D
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:23
Re: JO!
Golf GTI cenikove je 777 kilokreditu
neregistrovaný "JOE"
14. 9. 2006 13:35
Re: CENA
Můj tip na cenu je maximálně 699 000 Kč :-! Cena "standardního" Civica je víc než agresivní a věřím, že tomu tak bude i u CTR! ;-)
neregistrovaný "U4"
14. 9. 2006 12:22
Re: CENA
Takhle jsem byl hotovej z toho Conceptu... Vypadal mnoooooooohem víc agresivně... Nádherná žlutá, kola jako kráva, všechny prahy a spojlery mohutnější... To byla pila... Tohle je nějaký vyměklý... Škoda... Ale věřím, že jízda bude peklo i tak...
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:32
Re: CENA
Ja to vedel;-) Tady bude masakr;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:37
Re: CENA
kdo z koho...nemecky kulky nebo japonsky mece >:D
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:39
Re: CENA
Pokud bych ja mel volit mezi GTI a CTR, tak bych spis sel do Hondy :-O Fakt jsem to napsal. Ale moje duvody nejsou racionalni, spis emotivni;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:43
Re: CENA
a co Astra OPC?
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:51
Re: CENA
Rikal jsem mezi GTI a CTR;-) Kdyby byl vyber neomezeny, tak ST a v pripade nouze 130i;-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:58
Re: CENA
Jen víc ST a 130i na silnicích, aspoň bude koho předjíždět ;-)
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 13:39
Re: CENA
Tohle uz neni optimismus, to je utopie:-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:55
Re: CENA
To si povíme příští rok :-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:47
Re: CENA
:-O ... >:D :yes: . O tom to je, o emocích. :-) Pokud teda jen nechceš podráždit GTIho ;-)
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2006 12:52
Re: CENA
Ne, GTIho drazdit nechci. Je to fakt. Kdyby bylo na vyber mezi GTI a CTR, tak na 99% beru civavu. Nejen kvuli auto emocim (jezdil jsem jen s civilni civavou a malo), ale kvuli emocim z VW obecne;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:10
A to prave peklo
se spusti tady. Lahev sake vedle klavesnice, misku s ryzi a hulkama na druhou stranu, ryzovy klobouk na hlavu a jedem !!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:19
Re: A to prave peklo
Už brousím katanu a napouštím shurikeny šťávičkou z fugu >:-[]
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 12:20
CTR
Já mám CTR minulé generace, ale když se dívám na zveřejněné informace o nové generaci nenapadá mně mnoho důvodů, proč bych měl své současné vozítko vyměnit právě za tohle.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:24
Re: CTR
Ne? Ostrý VTEC v 5200 a patrně výš posazený omezovač. CTR měl málo chyb, ale ty nový CTR řeší - řízení o dvě třídy lepší, konečně sportovní posaz za volantem, dvouose stavitelný volant. A že se to bude chovat líp na silnici, na to můžeš vzít jed, jinak by do toho Honda nešla. :-)
neregistrovaný "karma.police"
14. 9. 2006 12:28
Re: CTR
co ta tyčka vzadu? jak to chce konkurovat multilinku?
neregistrovaný "well"
14. 9. 2006 12:35
Re: CTR
Uvidíš ;-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:35
Re: CTR
Naladěním ;-)
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 12:29
Re: CTR
Mám obavy, aby se jízdní vlastnosti posunuly k lepšímu, aby nebyl podvozek naladěn jen na hladké silnice.
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:38
Re: CTR
Už jsi viděl nějaký Type-R se šptným šasi? To by Honda pořela sama sebe, nemyslíš? To není stejná filozofie jako u log GTI a ST, které měly v minulých generacích váhu posměšného úšklebku :-!
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:05
Re: CTR
To ne, ale současná verze má rezervy v podvozku.
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:06
Re: CTR
...i v řízení.
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:07
Re: CTR
Konkrétně?
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:16
Re: CTR
Řízení: slabá zpětná vazba kolem středové polohy volantu, obzvláště nepříjemné v zimně, kdy obtížně skrze volant poznám jestli je vozovka namrzlá nebo ne. Podvozek: na nerovnostech odskakující a na můj vkus příliš velká ochota k přetáčivosti (rychlost nájezdu do zatáčky musím volit tak, abych v ní nemusel brzdit nebo sundávat nohu z plynu).
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:29
Re: CTR
O tom řízení jsem mluvil :-) . Na nerovnostech odskakuje? Ve srovnání s čím? :-O Příliš velká ochota k přetáčivosti - precizně vybalancovaný zábavný podvozek korigovatelný na hranici smyku pouhým plynem patří k chloubě CTR. Pokud toho nedokážeš využít nebo ti to dokonce vadí, doporučuju spíš GTI, ten nic jiného než nedotáčivost nezná. :-!
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:47
Re: CTR
Odskakování: nemám s čím srovnat, následky odskakování jsou viditelné na ojíždění zadních pneu (tlumiče mám v pořádku), dle mého názoru by to chtělo na nerovné cesty měkčí podvozek. Přetáčivost: o vybalancovaném podvozku bych u CTR nehovořil. Já mám nohdy pocit, že řídím zadokolku. Kogirovat podvozek na hranici smyku plynem na úzké klikaté okresce, kde nevidíš do další zatáčky je hodně riskatní, proto bych přivítal více neutrality. Obzvláště smrtelné jsou pro CTR dálniční sjezdy. Za sucha to ještě jde, ale za mokra je ta hranice přetáčivosti příliš blízko.
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:53
Re: CTR
Na ojíždění zadních pneu? Jak? Měkčí podvozek... jsi si úplně jistý, že sis koupil auto podle svých představ? Jasně že je tvrdý, ale tak to má být. Zas takové, jak popisuješ, přetáčivé chování CTR není, záleží na tom, jak se s jeho chováním sžiješ, jak říkám, asi by ti vyhovovalo GTI nebo ST, OPC je třeba podobně hravá. Jaké máš pneumatiky?
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 14:06
Re: CTR
Vnitřní strana běhounu zadních kol (Potenza RE040) je nerovnoměrně sjetá, co se týká hloubky dezénu. U zimních tento problém nemám, což bude tím, že mají vyšší profil. Je fakt, že ta přetáčivost mi k srdci nepřirostla, ale už mám vybraného nástupce.
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 15:51
Re: CTR
Sjíždění vnitřní strany běhounů na zadních kolech je dáno odklonem kol zadní nápravy od svislé osy. Ten tam je z důvodu lepší stability zádi. Potenza 040 opravdu není dobrá na mokru...
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 18:49
Re: CTR
Jenomže ty gumy se nesjíždí vnitřní stranou běhounu rovnoměrně po celém obvodu. Při pohledu na ně je patrné, že je to způsobeno kombinací lehkého zadku auta, tvrdého odpružení a nepoddajné bočnice pneu.
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:21
Re: CTR
To jsem v životě neviděl :-|
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:25
Re: CTR
Bu´d máš nepovedenou sérii pneu nebo máš dlouhodobě špatně nahuštěné pneu nebo nás tu taháš za nos ;-) .
neregistrovaný "stealth"
14. 9. 2006 15:29
Re: CTR
Konečně někdo rozumný, který si nestaví vzdušné zámky z jedné automobilové značky. Díky moc Flavio... Vím, že Hondy jsou výborná auta (osobně je ale ze čtyřlístku Mazda, Toyota, Subaru považuju za nejméně spolehlivá), mají perfektní jízdní vlastnosti, jsou hravá a Type-R mě dostal - moc pěkné auto pro super svezení... Jenže, když To někdo přehání, tak je to fakt už otravné. Já budu objednávat GTI s DSG a důvodem je hlavně kvalita, rychlost, ekonomičnost a hlavně použitelnost pro rodinu (prostě to musí mít 5 dveří). Pokud bych měl vybírat jen dle srdce, tak by to bylo asi o ST nebo Type-R...
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 15:54
Re: CTR
K tomu GTI - důvodem jeho pořízení je kvalita čeho? A ekonomičnost? Ty jsi oslavoval do rána, ne? >:D >:D
neregistrovaný "stealth"
14. 9. 2006 18:12
Re: CTR
;-) nene, já už v devět usínám >:D Kvalita všeho (aspoň dle statistik - jinak ani já ani Ty nemůžeme říct, že jedno auto je kvalitnější než druhé). Pokud si sednu do toho auta, otevřu dveře cokoliv, tak na mě dýchá kvalita - prostě je to tak. Ekonomičnost všeho, nákupní cena (začíná na 670 000 - nenech se zmást oficiální prodejkou), náklady na palivo, servisní intervaly... A nemyslím si to jen já, stačí šáhnout do srovnávacích testů BRITSKÝCH časopisů :-) Jinak, abychom si rozuměli, já miluju japonská auta. Koupili jsme do rodiny novou Mazdu3 a otci jsem vnutil koupi Subaru Forester. Ale prostě tenhle Golf je naprosto úžasné autíčko se spoustou zábavy. Škoda, že jsem se nikdy nemohl v Type-R svézt, ale vysokootáčkové motory znám - sem tam si zajezdím na sedadle spolujezdce v Lotusu Elise. :yes:
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 18:34
Re: CTR
:yes: gratulujem, vidím že si človek ktorý sa pri kúpe riadi všetkými zmyslami a taktiež rozumom (čo King so svojou CTR diagnózou nemôže >:D ) GTI je HH skutočne na každodenné použitie... CTR je super kára vlastne motokára na vybláznenie sa niekde na okruhu. :-)
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:20
Re: CTR
Až tak tvrdý CTR není. Jediné co ho omezuje v každocením použití jsou jen troje dveře. Pokuď auto netočíš do VTECU, tak jede jako beránek a spotřeba paliva se blíží šestnáctistovce (cca 8 litrů). Třeba běžný Civic 8g. se mi zdá o něco méňe pohodlný než CTR 7g. GTI jsem nejel a tak nesoudím ;-) .
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 20:14
Re: CTR
Tú hlášku o motokáre mám od ex-majiteľa CTR ktorý ho predal práve preto že mu vadila prílišná tvrdosť podvozku. Presadol do Evo-8 a je spokojný... >:D Tak neviem. ;-\
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 20:15
Re: CTR
hmm, ja som anonym? 8-s
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 21:19
Re: CTR
Sedan je vždycky pohodlnější díky delšímu zadnímu převisu. CTR je sportovní auto a to je tvrdší (fakt se mi nikdy nezdálo extrémně tvrdé). Pro rychlé a pohodlné cestování je tu 2,4 Accord nebo třeba ta nedávno zveřejněná Oktávka RS.
neregistrovaný "Karizma"
14. 9. 2006 22:37
Re: CTR
Nezlob se na mě, ale to je odpověď jak od politika. On uvádí, že se jeho kámošovi zdá Evo pohodlnější a ty mu na to, že CTR je sportovní auto. A Evo je jaká kategorie? Rodinná?
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 23:43
Re: CTR
CTR nemel nidky 100% dobrej pododvozek to je moje skusenost uz jsem jede exeplar zrusil ;-), s ti ze je moc trvedej na cesky okrsky to je 100% pravda poc asi se do N rally civavy dava stavitelny podvozek?
odezva rizeni neni take nic moc proti BMW1 nebo Focusu.
Co tam je super je provodovka a motor to mne osobne zas tak nestaci :-) Chovani na silnici je ten povozke hodne podobny Cliu Sport, jasne povozek se ladil na Nuerburgring, co je jasne jak se auto bude chovat na okrsce- blbe.
neregistrovaný "well"
15. 9. 2006 15:15
Re: CTR
S tím podvozkem bych se přel. Poslední generace měla výbornej podvozek, možná není CTR tak pohodlné jako Evo, ale sedany jsou napříč automobilovým spektrem díky rozložení hmotnosti vždy pohodlnější než hatchback. Asi máme každý tu hranici pohodlí v autě posunutou jinde. S řízením máš pravdu, ale nový Civic 5D ho má o dvě třídy lepší a u nového CTR slibuje výrobce ještě lepší.
neregistrovaný "RS"
15. 9. 2006 15:48
Re: CTR
vubec nejde o pohodli jsem zvykli jezdit na okruhevem podovozku na normalni ceske silnici, mimo jine pekny oprus, CTR proste nidky nedozene reseni multilinku na zadku to proste realita, jasne na okruhu to nahradi maximalni tvrdosti zadku, tam to funguje, ale na okrsce je to hrozne kdyby tam aspon dali stavitelny stabilizator dozadu jako to maji S1600 tak take nemi vzadu multilink , ale oni setri ;-\ janse pro vecinu to asi staci, ne pro mne sorry Honda.
neregistrovaný "Well"
16. 9. 2006 07:23
Re: CTR
Soudy od PC nemám rád, já si počkám na svezení a pak ti dám možná za pravdu ;-) .
neregistrovaný "RS"
16. 9. 2006 12:55
Re: CTR
JO to ucite udelej kdyz budes mit tu moznost, mimo to nic nesoudim, jenom rikam moji skusenost, jako klidne se ti muze stat ze i s takovym to hendikepem budes mi CTR stejne rad, jako treba ja ma rad Focus RS, i kdyz mne sere ze to neni 4x4. Ale Evo jsi kvuli tomu kupovat nebudu.
:-)
neregistrovaný "well"
17. 9. 2006 12:25
Re: CTR
Ještě k tomu multilinku. Všechny dosavadní CTR mají víceprvkové zavěšení zadních kol. Jen tenhle nový ho mít asi nebude. Jestli se ti zdál minulý CTR tvrdý, tak to nebylo zavěšením zadních kol ;-) .
neregistrovaný "RS"
17. 9. 2006 14:23
Re: CTR
nevim kde jsi to vzal ale predesly nemel v zadu multilink :-) ale stejne jako tet dvojité lichoběžníky, je to kvuli mistu u 5D tam by jse multilink proste nevesel;-)
neregistrovaný "none"
14. 9. 2006 21:10
Re: CTR
to už je trapne ako ides s klapkami na ociach z tej hondy. Mne sa tiez paci ale ty si uz diagnoza ;-\
neregistrovaný "Petr"
14. 9. 2006 13:05
Re: CTR
Taky mam CTR 7. generace a kdyz vidim toto, tak pristi rok pujde stavajici laska asi do sveta. Jsme zvedavy na chovani toho motoru ve vyssich otackach apod.

Bravo Honda :yes: >:-[]
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:24
Ocekavam bitvu jako na Okinawe
vykonove stejne, zrychleni stejne, maximalka stejna, ted jeste stejnou cenovku a ocekavam bitvu o Okinawu Golf GTI vs Honda Civic R Type >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Geronimo"
14. 9. 2006 12:37
Re: Ocekavam bitvu jako na Okinawe
a co váha? Ví někdo kolik to váží? A kolik vážila předchozí generace?
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:42
Re: Ocekavam bitvu jako na Okinawe
predchozi verze mela 1204 kg. Tohle je o neco tezsi, ale o kolik nepisou
neregistrovaný "Flavio"
14. 9. 2006 13:08
Re: Ocekavam bitvu jako na Okinawe
Já mám v techničáku uvedeno 1270kg.
neregistrovaný "Coulin"
14. 9. 2006 12:53
Re: Ocekavam bitvu jako na Okinawe
Hodnoty možná stejný ,ale vzhled nesrovnatelnej... GTI tuctový hatch a čivava-raketa,ukázka budoucnosti-mooc dóóbrý...Asi se přihlásim do klubu-hůlky už mám >:D Žádná bitva o Okinawu,já to vidím na Pearl Harbor >:D :yes: GTI hoď nějakou pohádku... PLS pro zasmání >:D
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:08
Re: Ocekavam bitvu jako na Okinawe
Pearl Harbour :yes: :-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:29
A ladujeme do hlavne strelny prach
na pekelneho Civica se ceni Astra GTC za 622 kilokreditu cenikovych a Astra OPC za 849 kilokreditu. >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:44
Re: A ladujeme do hlavne strelny prach
Chtít za povedené OPC 850 je drzost a sorry, 200k GTC není konkurence pro CTR ;-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 12:45
Re: A ladujeme do hlavne strelny prach
obavam se ze stejna drzost bude az za tohle bude chtit Honda 750 - 800 kilokreditu
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:54
Re: A ladujeme do hlavne strelny prach
Důvod?
neregistrovaný "rio2"
14. 9. 2006 12:37
R
Je fakt dosť dobrá ale...Neviem, ten interiér je pekný, páči sa mi v 5 d. ale v aute takejto koncepcie ( alebo určenia ), sa mi vydí príliš prekomplikovaný, samé obrazovky, budíky, tlačítka...ďalej nechápem že max. výkon v 8.000 a červené pole začína tiež na 8.000 ( ? ). Ale ináč SUPER!
P.S. Type R jedine v bielej.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 12:45
Re: R
Červené pole se nerovná omezovači :-)
neregistrovaný "rio2"
14. 9. 2006 12:49
Re: R
Ja viem, ale nebýva to zvykom.... ;-)
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:23
Re: R
Nebývá, ale má to jednu velkou výhodu :-) až do omezovače to bude zrychlovat, po vadnutí ani památky :yes: >:-[]
neregistrovaný "Tibby"
14. 9. 2006 12:54
Mno..
to snad neřeknu! 8-s Král HH je tady! HONDA POWER! >:-[] :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Tibby"
14. 9. 2006 12:54
Re: Mno..
..půlku mi to odfiltrovalo.. 8-s
neregistrovaný "čert"
14. 9. 2006 12:59
Re: Mno..
no ja tu postrádám pana GTI, nevíte co je s nim? asi to nerozdýchal? nebo vymýšlí nějakou super kritiku?.-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:05
Re: Mno..
Včera jsem ho takticky zničil, chudák vůbec nespal, takže je nepoužitelnej >:-[]
neregistrovaný "TECH"
14. 9. 2006 14:10
Re: Mno..
Myslím že najíždí nějaké ty kilometry.Tuhle psal že najede 50 tisíc ročně, takže aby to stihl.Prý má automat, takže si ruku šetří na klávesnici pro kluky z clubu. ;-) Až přijde bude seken-mazec a bude tady narvanmá :yes:
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 16:27
Re: Mno..
Nemám automat, mám automatické čidlo na vnitřní okruh vzduchu v autě... jinak manuál, jedině manuál...
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 16:29
Re: Mno..
Hele, GTI je tu :-)
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 16:34
Re: Mno..
Já zrovna odcházím, ale jsem zvědav, co tu najdu za spoušť, až si to zítra přečtu... ;-)
neregistrovaný "leones"
14. 9. 2006 17:27
Re: Mno..
Do 1,2 HTP se ani automat nemontuje >:D
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:27
Re: Mno..
GTI, že ty máš nějakého Rencka. Tam tyhle čidla rádi >:D :yes:
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:05
Re: Mno..
:yes:
neregistrovaný "Coulin"
14. 9. 2006 13:19
Re: Mno..
Kola vem čert,ale auto to je pro pořádnýho :yes: bejka,už tou barvou.Prostě pila... Ty kola jsou podobný co dávaj na mitsu EVO-tuším ENKEI nebo tak nějak... Nechal bych na zimu >:-[]
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 12:57
bez titulku
Už vim, co mi na tom autě vadí. Široká kastle, úzký podvozek. Takto zamáčknutá kola jsem viděl naposled u š105 ;-) A mezi námi, ty kola moc krásy opravdu nepobrali :*)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:02
Re: bez titulku
Ale jdi - nejsou o nic zapadlejší než u ST. Ale hezká nejsou...
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 18:31
Re: bez titulku
>:D Kingu... keby CTR mal aj najhnusnejšie plecháče ty by si ich ospevoval do nebies, no čo, aspoň ušetríš u doktora za diagnózu... ;-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:05
Re: bez titulku
:-O
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:30
Re: bez titulku
Tohle nebo plecháče, to máš jedno. Stejně budou jezdit jenom přes zimu. na léto mu budou slušet OZeta a diagnóza je jasná >:-[] . Jen dej pozor, je to silně nakažlivé ;-) .
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 20:16
Re: bez titulku
;-) :yes:
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2006 13:11
bez titulku
:yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FSi"
14. 9. 2006 13:15
Beruška
Ještě černý tečky a vypadá jak beruška. Honda asi dobrý, technika super, vzhled :no: beruškoidní.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Beny"
14. 9. 2006 13:18
Re: Beruška
Paráda, jen se mi nelíbí ty stěrače :'-(
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 13:23
Re: Beruška
Jasně, tos naprosto odhadl - beruška, tedy Slunéčko sedmitečné, je dravec jako řemen, přestože vypadá nevinně. Masakruje hejna mšic stejně jako CTR ostatní hothatchové "broučky". >:D
neregistrovaný "TECH"
14. 9. 2006 13:31
Re: Beruška
To jsem zvědav kdy to bude tady v ČR naživo...a jestli nějaký prodejce to vezme na blint k prodeji.
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 14:01
Re: Beruška
Určitě :-)
neregistrovaný "FastDriver"
14. 9. 2006 14:10
Re: Beruška
vypadá to dost divně, takový nějaký tuzing :no:
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 15:44
Re: Beruška
To se hned pozná znalec >:D
neregistrovaný "Myšák"
14. 9. 2006 13:22
8000
fakt je, že kola nic moc ale co nám brání dát si tam jiný >:D >:D
ale hlavně ten motor max výkon při osmi tisících to je bomba. GTI ho má jestli se nemýlím někde pod šesti. sledovat jak ručička letí nahoru........... skvělej pocit. Sem zvědavej na zvuk a ale nebojim se že by byl špatnej :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
14. 9. 2006 14:08
NO JO NO
King aby nebyl první ;-) Koukám, že to bude ještě větší sekačka než jsem si myslel, 8.000, fíííhááá, no prostě najedeš na zahradu, votevřeš podlahu a ... bude posekáno ;-) PS: jinak, za techniku :yes: ale ten vzhled, ten mě nebere ;-) Však víš, pininfarina H.I.T. z roku 1980 a něco ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 15:42
Re: NO JO NO
To víš, Honda Civic, to je prostě italská klasika :-)
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 14:32
Inferno
No, tak na tom "ďábelském" dojmu si tedy dali u Hondy záležet... :-) Ale proč ne, ostré hatchbacky si mohou jistou dávku teatrálnosti dovolit - tedy pokud i jejich schopnosti jsou jak chilli... ;-) Jedno je jisté - v C-segmentu bych neváhal a šel jednoznačně do CTR, turbíny nechť se vrátí do letectví, děkujeme... :-) Jenže je tu ještě B-segment a v něm řádí jak černá ruka Clio Sport - doposud jsem si myslel, že bych ho před CTR upřednostnil... Jo, jenže jak píšu - to bylo doposud... Popravdě, teď bych to viděl na 51:49 pro CTR - říkat mi včera, že to tak bude, to bych si snad spíš vsadil, že Slavie porazí Tottenham... ;-) Bravo CTR! :yes: :yes: PS: sakra, jen ten zadní spoiler mohli vyřešit jinak...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 14:54
Re: Inferno
neni lepsiho motoru nez dobre naladeny foukany benzin :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 14:56
Re: Inferno
Když myslíš... :-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
14. 9. 2006 14:59
Re: Inferno
kazdymu sedi neco jinyho.....ja na ty sekacky na travu moc nejsem. Kdyz uz atmosfera, tak alespon se sesti hrnkama
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 15:40
Re: Inferno
Ztotožňuji se, CRS a CTR si asi budou nejblíž a nabídnou patrně nejvíce zábavy z řízení. Takže Renault :yes: & Honda :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
14. 9. 2006 15:54
Re: Inferno
:yes: Dostalo mě, že ještě posunuli max výkon o dalších 600 otáček a nástup ostrý vačky je naopak v 5200 - jak říkám, to bude inferno... ;-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 16:26
Re: Inferno
Jo, peklo v rozmezí minimálně 3000 otáček. >:-[] Běhá mi mráz po zádech :yes:
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 16:28
Re: Inferno
Ovšem stejně tak jsem zvědavý na 215 Nm v CRS. Ten určitě nebude tak točivý, ale asi bude mít hodně síly :yes:
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:37
Re: Inferno
Mám podobný názor, jen bych to procentuelně viděl jednoznačně pro CTR (Hondě jsem už propadnul). Přesto bych se nebál označit RCS a CTR jako dva jediné Hot Hatch a ostatní foukačky za Speed Hatch. Protože skutečné ostrý je jen atmosféricky plněný motor ;-) . Pokusy do sportovního auta montovat naftu nebudu radši komentovat :no: .
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 11:48
Re: Inferno
Ac jsem priznive atmosferickych 2l, tak tohle bych urcite nepodepsal. Oznacit nejakou koncepci za menecennou zavani neobjektivitou, to je jako s podvozkem, vzdy zalezi na konkretnim naladeni. Delat zavery od klavesnice je nesmysl. Treba takova OPC je podle casu ze Severni smyčky skutecne ostre auto, proc si hrat na to, ze se to nepocita?
neregistrovaný "well"
15. 9. 2006 15:19
Re: Inferno
Určitě se najdou výjimky a já opravdu neznám všechny auta osobně. Oplíku se tímto omlouvám ;-)
neregistrovaný "Wartburg 353W"
14. 9. 2006 14:46
Velmi pekne
Opravdu povedene. Honda je asi nejlepsi. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "IT"
14. 9. 2006 15:22
fantazie
Naprostá fantazie. :yes: Také postrádám vyváženou informaci,že na GTI to nemá.Nemá,protože tohle je jiná galaxie,jiný svět,takže VW může jít leda na exkurzi a podívat se,jak má vypadat auto snů. :-! Brácho, BRAVO HONDA!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hds"
14. 9. 2006 15:36
LA BOMBA
No, shrnul bych to takhle:
co se mi nelíbí - kola, určité prvky v designu
co se mi líbí - všechno ostatní
BRAVO HONDA (zase jednou >:-[] ) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 16:00
FROM HELL
Ano, tahle Type eRková Čivava působí pekelně, hodně pekelně. Bude to jistě velmi zajímavý a silný hráč na HH trhu. Detaily jsou pěkné, celek na mne však působí, nechť hoši z klubu prominou, tak nějak pouťově - je v něm snad až příliš mnoho prvoplánovité agrese. No a klubové PR řečičky, byť věřím že vyřčeny v nadšení nad tímto článkem/vozem, o předjížděcím masakru ostatní HH jsou tak akorát na PR. Jak jsem psal již pod HH Cliem: u HH, více než u jiných aut, záleží hlavně/hodně na tom kdo sedí za volantem, aneb musí ten stroj ovládat na víc jak na 100%, naopak to funguje jen velice krátce. Tož tak.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 16:22
Re: FROM HELL
Pouťově? Pokud bys tohle řekl před časem na žlutý koncept s obřími prahy a spilery, rejpavý kousek má dušičky by ti dal za pravdu, místy to bylo trochu moc. Ovšem tohle je naprosto vyvážený HH. Jistě, určitě prvoplánově agresivnější než GTI, ST, MPS, ale na stejné úrovni s MRS a určitě méně než OPC. ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 17:32
Re: FROM HELL
No tož tak to prostě vidím já - CTR je pěkná, dokonce velmi - to uznávám. Jenže mně se prostě nelíbí, puntik. Technicky bude na výši o tom není sporu, to Honda uměla, umí a bude umět vždy. Tož tak.
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2006 16:44
PAPOUŠEK KAKADU
V Karlovce prodávaj červenožluté šaškovské čepice. Ideální doplněk k tomuhle papouškovi Kakadu. Bože... mít autodráhu Carrera, budu první co si půjde koupit čivavu v měřítku 1:24. Na silnici chci ovšem jezdit károu, co nevypadá jako auto na klíček. Tak především - pořádně si prohlídni ty fotografie, protože na silnici tu CTR nikdy neuvidíš... Když tak mi vypiš lehkej nástin potenciálního vlastníka... upřímně, představit si ho nedovedu. Don Pedro to jedinej vystihl... hra na peklo... bububu... už se třeseme. Ježišmarjá, mám tu snad psát sto let, co je chlap, co je chlapská kára, co je dělo, a co jahodovej zmrzlinovej pohár? Takováhle auta tu dělalo už před dvaceti léty družstvo invalidů Igra v rámci projektu Igráček. Ovšem velkou pochvalu zaslouží sedadla. Ta jsou nádherná a určitě velmi praktická. P.S. Myslím, že to, co je CTR a co její fandové, nejlépe vyjádřil King tím pokřikem v prvním příspěvku nahoře - auto, kterému fandí lidi, kteří si ho nikdy nekoupí. Tak tyhle dětské hry mě přestaly bavit někdy kolem roku 1964... P.S. Byl jsem mimo, a jela proti mě Honda Legend. Nebejt toho zoufalýho samurajskýho kukuče (to je fakt vtip beze slov), zved´jsem palec. Opravdu, to přiznávám. Tak mi prosím nezapomeň popsat toho potenciálního majitele CTR... už se těším. Zajímá mě věk, vzdělání IQ (například - 13, ZŠ, 75) >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Wartburg 353W"
14. 9. 2006 16:59
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Predpokladam, ze kdyz jsi to psal, mel jsi tu cepici narazenou >:D To auto je moc hezky :yes:
neregistrovaný "Onyx"
14. 9. 2006 17:00
Re: PAPOUŠEK KAKADU
No davas tomu zas pekne.. ;-) . Svezeni bude urcite nadherny (hlavne akcelerace a blbovinky na dalnici), ale v zatackach to stejne bude ztracet grip a dost mozna skrtat spoilerama o asfalt. Rekl bych ze je to krapet preplacany, ale proc ne. Hondari z toho urcite vyletej z kuze tak jako tak (jak je nahore videt). Nicmene do zatacky se stejne nemuzes oprit s plnym plynem, so... HACHIROKU RULEZ! Az klesne S2000 na cene, doufam, ze budu stat u peknyho zachovalyho kousku.. Tohle je na me MOC/MALO..
neregistrovaný "sk"
14. 9. 2006 17:17
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Kecas ako obvykle. Tu v UK vidat aktualne CTR castejsie ako GTI. Aspon tak sa mi zda, za Golfami sa neni moc preco otacat.. A s novou generaciou ten rozdiel len stupne.
neregistrovaný "Mrak"
14. 9. 2006 17:25
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Hlavně, že tobě se od úst nepráší >:-[]
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 20:25
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Britové mají pro sportovní a sportovně laděná auta cit, proto je tam Honda dost populární. To musí být v ČR hodně moc nepochopitelné...
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 17:40
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Tož s tou autodráhou je to přesné :yes: chtěl jsem to napsat taky (prožívám teď díky juniorovi autodráhové šílenství - moje stará autodráha+sousedova+kolegova=plnej obývák/žena šílí :-) ) nechtěl jsem ale do vosího hnízda házet rajčetem. Ano je to auto pro fandy, ostatně jako každej HH.
neregistrovaný "miles"
14. 9. 2006 18:44
Re: PAPOUŠEK KAKADU
GTI kritizuje to, co je na tom aute uplne cielene. Samozrejme, ze to je auto iba pre uzku skupinu ludi, tak to ma byt a Honda s tym od sameho zaciatku ratala.
neregistrovaný "R32"
14. 9. 2006 18:48
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Mňa trošku desí ten UFO design, pre nejakých teen to musí byť pecka ale ja by som mal obavu že za pár rokov by som bol s tým autom skôr na smiech... Vec názoru ale ja experimenty nemusím. ;-\ Týmto ale nepochybujem o kvalite áut Honda, Hondu uznávam predovšetkým ako top výrobcu motorov.
neregistrovaný "Dasty"
14. 9. 2006 18:49
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Tvoje příspěvky už asi nikoho nepřekvapujou. Jsou totiž plné vychvalování značek třetí říše a blití na japonské auta. R-Type je prostě stylovka mezi HH, stejně jako VW GTI. Výběr už je pak je jen otázkou vkusu, který je osobní, ale i celonárodní. Jsem přesvětšený, že např. na americkém trhu by si GTI narozdíl od R-Type ani neškrtlo. Líbí se ti Vlkohrad cars, tak fajn. Ale proto se tady nemusíš navážet do R-Type, taťko. Nevím kolik Ti je, ale podle tvých příspěvků Te typuju něco mezi 35-50 lety. A obraty typu auto pro správného chlapa si nech pro sebe. Podobně jako býček, kovboj apod. Auto pro správného chlapa je jen jedno: Fiat 500. Až v tomhle žužu přijedeš,tak Ti zatleskám, protože správný chlap neopírá své nízké sebevědomí/přirození o drsné nebo velké auto ;-)
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:43
Re: PAPOUŠEK KAKADU
:-) :yes:
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 12:18
Re: PAPOUŠEK KAKADU
GTI se v US prodava a vzhledem k ostatnim VW velice slusne (vetsina Golfu je GTI), misto CTR (nikoli CRT ;-)) se v US nabizi Si (coupe, sedan), Si s nejvyssi pravdepodobnosti ma v prodejich velky naskok. Kazdopadne ale GTI v US plnych pochybnych americkych a skoro stejnych asijskych aut bude mit vetsi kouzlo nez tady, tam moc parady s dalsi Hondou nenadelas. Tam je GTI co tady CTR - zajimava alternativa.
neregistrovaný "Dasty"
15. 9. 2006 14:41
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Vycházel jsem z toho, že u USA jsou prodeje VW mnohem nižší než Hondy. Je možné, že to co říkaš je pravda, protože o prodejích konkrétních modelů Golf GTI a Honda R-Type nic nevím. Tož tak ;-)
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 19:04
Re: PAPOUŠEK KAKADU
tak nevim jestli se ti nelibi celkove Civic nebo jen CTR - pokud si dobre vzpominam, proti civicu jsi moc proti nebyl, z tohoto delas kyc :-O asi jsi se spatne vyspal.. :-) taky patrim mezi lidi co mu fandi - mam Hondu rad, ale nikdy bych si to nekouil - mam rad sedany. Jinak mezi mladymi - a to je cilova skupina se urcite par fandu najde co si ho koupi :yes: A uprimne - radsi bych tyto kluky videl v CTR nez GTI, vic mi to k nim sedi...CTR :yes:
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:38
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Byl jsem prohnat sekačku po zahradě, už jsem z5. Tak jsem měl pravdu, nevyspal ses a je to fakt poznat. :-( Myslím, že to, co tu lidi čekali, měl být vtipný komentář k tomu či onomu. Místo toho jsi sklouznul k (na svůj standard) bezprecedentně přízemnímu, neopodstatněnému a neurčitému pošpiňování a pošklebování. :no: Obávám se, že tohle skutečně nestojí za reakci ;-\ :yes: Myslím, že to cítíš sám, pokud ne, tím hůř...
neregistrovaný "Ondore"
14. 9. 2006 20:15
Re: PAPOUŠEK KAKADU
HH nie je typ auta, po ktorý pobežím do autosalónu. Skrátka radšej prejdem plynulo zákrutu s autom, ktoré má trebárs aj o 50 koníkov menej, ako skúšať, či ustojím ten efektný drift. Rovnako ma neberú tereňáky, aj keď na cestu ku chate sa určite hodí lepšie ako moje. Ale viem, že toto auto si kúpi cca 30-ročný chalanisko, ktorý má gule, ktorému krv v žilách netečie, ale prúdi, taký, ktorý vie, že pri pohľade na CTR za ním uznanlivo pozrú nielen pojašené šestnástky. A farba - úžasná, rovnako ako žltá kričí doďaleka - pozri sa, som tu, drzá a sexi. Alebo sa už niekomu z vás nebodaj stalo, že videl nejaké VW (vrátane ostrého G32) a povedal si - jéééj, to je sexi auto, v tej farbe vyzerá úžasne?
neregistrovaný "665+1"
15. 9. 2006 16:02
Re: PAPOUŠEK KAKADU
uvazoval bych o CTR, jsem ekonomicky inženýr, věk 26, pracuju ted pro VW finan. servises, kde mi podminky dovoli jediné ?sportovní? VW auto - zelenou žabičku renderovanou na nedávných videích ? doufam, ze nebude pouze v naftě (fuj) s haldexem (bude). ?bohužel? . ted jsem velice štastný majitel hondy accord type-r. podle tvých prispevku bych tě tipnul na základní vzdělání. velice předvídatelné úražky. omezený rozhled atd.
16. 9. 2006 04:06
Re: PAPOUŠEK KAKADU
Podle úrovně tvého příspěvku, bych u tebe jak toho inženýra, tak toho Accorda viděl spíše v rovině tajnejch nočních masturbačních přání. Zkus se zeptat v lékárně, jestli nemaj trochu větší mozky... možná, že bys nemusel ani doplácet.
neregistrovaný "665+1"
17. 9. 2006 10:27
Re: PAPOUŠEK KAKADU
its me > [odkaz]
neregistrovaný "Galant"
17. 9. 2006 14:31
Re: PAPOUŠEK KAKADU
:yes: pekna, peknoucka :-)
neregistrovaný "Cynik"
17. 9. 2006 13:12
Re: Papoušek kakadu - zvedám rukavici
GTI, teď s tebou nesouhlasím. Nový Civic byl stvořen proto, aby z něj byl CTR. Je to auto pro od japonců pro japonce - národ, který dal světu slova jako kamikadze a harakiri. Je to národ s úplně jinou mentalitou, než jakou znáš z Evropy. Tohle auto je určeno pro tytéž lidi, kteří nosí digitální hodinky, tamagotchi, koukají na manga a mobil kupují podle toho, kolik v něm má foťák megapixelů. To auto do tohodle schématu úplně přesně zapadá - je precizní, technokratické, něco umí - zkrátka hračička. Já bych si ho nekoupil nikdy, ale jsem rád, že tady je. :yes: :yes:
neregistrovaný "Charger"
14. 9. 2006 17:49
No
přijde mi blbost vynášet to auto do nebe když s ním ještě nikdo "z venku" nejel. Jistě, motor bude špičkový, ale podvozek může být hrozný stejně tak jako špičkový...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 18:33
Re: No
Tak tak, počkejme si na test. Jsem však (mírným) optimistou.
neregistrovaný "Charger"
14. 9. 2006 18:34
Re: No
alo..já taky :yes: ale pořád je u mě mezi HH na prvním místě Clio RS
neregistrovaný "Well"
14. 9. 2006 19:45
Re: No
Všichni srovnáváme s předchozí generací a běžným UFonem. Výsledná kombinace by měla být dokonalá, uvidíme :-) .
neregistrovaný "Charger"
14. 9. 2006 20:09
Re: No
doufejme :-)
neregistrovaný "don Pedro"
14. 9. 2006 22:07
Re: No
My NO.1 = ST
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 18:43
UFO a česká praxe
Obvykle mám ve zvyku velebit každý pokus o odklon od konfekční über-nudy, ale..:-( To ale tu je už nějak moc znát. Dobrá, barva jak má být. Motor, jo tak našlápnutá atmosféra (škoda jen toho elektronického plynu, kde jsou ty doby, kdy se to mezi nohou a tryskou obešlo bez rezistorů a polohových snímačů a nevím čeho ještě) je vždycky potěšení a s každou zatáčkou řízenou jen pravým nártem ta radost jen tryská a mění se pomalu ve filozofii, která turbínám nepřeje. Sám dobře vím, jak umí jezdit inteligentně laděný podvozek s klasickou zadní nápravou. Takže ani tady problém není. A kde tedy je? No právě v tom strašně důležitém pojetí estetiky. Šmarjá, jak krásně vypadala 405 Mi16! :-! Tam to uměl na první pohled poznat jen málokdo, ale co se dělo za volantem... K tomu člověk nepotřeboval kokpit z USS Enterprise NCC-1701 s nevkusným volantem a kýčovým budíkem :no:
Minulý týden jsem viděl Civica (stříbrná barva, Bože!) na okresce v protisměru, jak se loudal šnečím tempem. Tak jsem si ho (toho borce, bejka, bráchu, kinga ;-) ) prohlédl. Šednoucí padesátník s nepěknýma půllitrama na očích. TOHLE je zákazník CTR? Ne, chyba lávky. Tady jsme v zemi, kde se sice kupují auta s jednou rukou na srdci, ale s druhou na peněžence. A když už se obě dohodnou na smíru, pak to na 99.9% nebude HH se třemi dveřmi a kukučem E.T., ale spíš něco ... řekněme... rozumnějšího. Prostě tu lidi nemají zbytečných osmset tisíc na auto od maringotek. A Civic není auto do firemních flotil, takže te, který se prodá, ten půjde do soukromých rukou fandy. A takových pilotů tady (a to myslím i tento server) není. Takhle bazar a starý žlutý CRX s vytaženým laufem a obrovským reprákem na zadním platu. Jedno vídám na letišti, jenže tomu to aspoň sluší. :-!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "hawk"
14. 9. 2006 18:54
Re: UFO a česká praxe
A co jako? To žes viděl starýho dědka v civicu vypovídá o CTR co? :no: Myslím,že pujde na odbyt...a mně se moc líbí :-!
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 19:04
Re: UFO a česká praxe
Právě jsi mě utvrdil v mém názoru. Padesátník je dědek pro klučíka, co se ohlídne za tím obrovským laufem u bazarovýho vozejku a mezi dvěma žvejknutíma prohodí něco jako "ty voe, supr". Jenže takovej klučík si to nikdy nekoupí. Prostě na to nemá prachy sokolíku. >:-[]
neregistrovaný "hawk"
14. 9. 2006 19:21
Re: UFO a česká praxe
>:D ted jsi mě odhalil - je mi 27 a oproti tobě jsem teda asi klučík (ještě že tak:-) mám civica sport 7G. Ty budeš asi teda pěknej páprda...trochu optimismu a životního elánu by to chtělo kámo. Odvázat se může i starý pán - toto já oceňuji Bavíme se tady o CTR. Kromě toho že se ti subjektivně nelíbí jsi nám sdělil vlastně co? Vypovídací hodnota = 0 ;-) :-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:25
Re: UFO a česká praxe
Četl jsem to dvakrát a stejně nechápu, cos chtěl říct. Máš něco proti tomu, že se moderní design líbí starším lidem? Nebo že se nelíbí tobě? Nebo že na sportovní HH nemáš? Nebo že s ho koupí jen fandové (kdo sakra jinej?)? Nebo co?
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 19:48
Re: UFO a česká praxe
Co třeba potřetí? >:-[] Já moderní pojetí designu vnímám naopak pozitivně až až. Jenže to pouťový pojetí mi nějak nesedí. Nikomu to nenutím, ale stejně jako u dvaceti kilo chromu na masce Passata se směju i tomu vyumělkovanýmu agresivnímu kukuč u CTR. Když si představím (a musím mít oči opravdu dlouho zavřený), že bych stál před volbou mezi GTI a CTR, pak bez delšího přemýšlení vezmu to nadauto. Ne proto, že bych se bál vyčnívat z řady (to mi naopak dělá potešení) a už vůbec (!) ne proto, že bych cítil nějakou náklonnost k německému pojetí toho, jak má auto vypadat, ale prostě proto, že nenosím červený tenisky a upnutý triko s vyhrnutým límečkem. A to je odpověď i pro Sokolíka. Prostě si myslím, že když si tu někdo bude chtít koupit HH a nebude mít dost velký srdce, aby se mu do něj vešlo Clio, tak skočí do pětidvéřového svalovce s červeně lemovanou maskou vepředu. Víc nepotřebuje, ono to stačí. A ještě jedna věc. Vždycky mě překvapí, kolik majitelů vozů za víc, než půl milionu tu na serveru prokecá pracovní dobu. Člověk by řekl, že jsou ty lidi úspěšný (= majetní), protože si na to vydělají prací a hlavou.. Ale prací to nebude a soudě dle úrovně některých příspěvků, tak hlavou asi do světa díru taky neudělali. Takže Felice? P.S. kolik jste kdo viděl Civiců Type-R na silnici? Já si vzpomínám na jednoho.. GTI asi pětkrát. Taky pecka >:-[]
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 20:21
Re: UFO a česká praxe
No vidiš, ani to nebolelo. Stačilo prostě napsat "nelíbí se mi". Trvalo by ti to 40x kratší dobu, bylo by to jasné a srozumitelné. Pokud je to jediné, co můžeš tomu autu vytknout, je to skvělé. ... K tomu diskutování - jooo, to je mor, ještě že se vyskytuju v drtivé většině pouze v hondadiskuzích. Problém je, že se ta práce nakonec stejně udělat musí. Mám takovou kliku, že zrovna v den představení CTR mám dovolenou >:D
neregistrovaný "hawk"
14. 9. 2006 20:36
Re: UFO a česká praxe
:yes: ;-)
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 21:08
Re: UFO a česká praxe
no a ja naopak presne takhle - cerveny tenisky a upnuty triko - vidim potencionalniho majitele GTI (vim ze mu nefandis) :yes: je to pouze moje a tvoje paradigma ;-) oni jsou ti kluci jinak urcite fajn ;-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 21:12
Re: UFO a česká praxe
A sakra - tak mě napadá - já mám jedny fajnový červený Reeboky :*)
neregistrovaný "holota"
14. 9. 2006 19:06
uprimnou soustrast...
GTI oslepl...a uz se nesnaz...nemas na to...uz te vidim, jak se treses v koute s hlavou v kline, rves si vlasy a furt si rikas...tohle neni pekny tohle prece neni pekny, vim to, ja to prece vim!...Volkswagen je nejlepsi...je ten nejlepsi, nejhesci...Honda,Subaru...sou prece nepojizdny nekvalitni hnusny kraksny co si kupujou jen uplny magori co se v tom nevyznaj...Volkswagen to je Buh...Volkswagen...ano ano,ano ANO!!!!
prosimte zales a uz s tou svoji uchylnosti, fanaticnosti a zaslepenosti na Volkswagen nikoho neotravuj...ses jedinej, kdo furt jen vychvaluje tu svoji spotrebni znacku a pritom se nesnazi(spis nechce) najit kouzlo ani zajimavosti tech ostatnich....tak si to konecne uvedom, decko
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 19:13
Re: uprimnou soustrast...
Zajímavé.. jak moc Nicky vypovídají o svém uživateli. GTI je vyhraněný stejně, jako někteří jiní na tomto fóru. A když si přečteš ještě jednou úplně první příspěvek na této diskusi, pochopíš. K jeho cti se ale sluší dodat, že se alespoň dobře čte a není mi ho líto. Haldy lidí tu zkouší používat jeho slovní obraty a dokonce i styl, ale těch mi někdy líto je 8-s
14. 9. 2006 21:05
Re: uprimnou soustrast...
:-) :yes:
neregistrovaný "Perun"
14. 9. 2006 21:27
Re: uprimnou soustrast...
;-)
neregistrovaný "Galant"
14. 9. 2006 19:18
Re: uprimnou soustrast...
klid, GTI nas ma prece vsechny rad :-) Navic se dneska spatne vyspal, ja kdyz se spatne vyspim tak taky nadavam na Audi a Mercedes, VW nevyjimaje, ale jinak je mam celkem rad ;-)
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 19:26
Re: uprimnou soustrast...
>:D :yes:
neregistrovaný "Honýsek"
14. 9. 2006 19:38
Sundejte "plexisklo"
Už jsem to tu psal nedávno pod Civikem - prosím ať sundají to příšerné "plexisklo" překrývající zadní světla!!!:no: :no: Jinak to aut vypadá úžasně....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "147GTA"
14. 9. 2006 20:47
jen tak...
Uzasna diskuze, tohle cist je nekdy lepsi nez koukat na Rodinna pouta :-) Nicmene, kdybych mel zvolit mezi CTR a GTI tak snad nema smysl ani na chvili vahat.... jedine CTR... :yes: pokud chci prakticke rychle auto tak mi prijde dost skoda kupovat tuctovku lidove vozitko VW...tot muj subjektivni nazor...CUORE SPORTIVO!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jan"
14. 9. 2006 21:01
bez titulku
hele sorry ze odbiham, nevite nekdo jestli existuje server kde se updatuje prodej novych aut v evrope vzdy za posledni mesic, pripadne aspon prodeje v nemecku?
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2006 21:47
PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Tak hoši, pánové, bráchové... diskuze nad hothatchem je jen a než o folosofii pohledu... na sebe sama a tedy i na to, jak se prezentuju navenek. Nic naplat, na divokém západě jsi byl to, co byl tvůj kůň. Dnes jsi to, co paseš v garáži. Tohle platí ať chceš nebo nechceš. Abys to dobře pochopil, nejde vůbec o to, jestli ti tam stojí něco drahého... jde jen o to, aby ti tam stálo něco stylového. Něco, co k tobě pasuje. Co ti je platnejch 911 boxerů v garáži, když máš nohy do ix a šmajdáš jak ztahaná *... co je ti platnej Aston, když nevíš jak psal Hemingway. Prostě auto... to je tvůj doplněk, kterým do světa kříčíš - to jsem já. Tak ho koukej pořádně vybrat. Jsi-li založením srdcař, fanda, sportovec a nemáš-li 911kaček, VW ti před třiceti léty vykoumal segment - hot-hatch. Ano, to ten proklínaný VW zrodil tuhle kategorii. Píšu to proto, abys věděl, přoč GTIčko vypadá dnes jak vypadá a proč může stále udávat tón... GTI je tou myšlénkou. Je to auto, které tě nepochybně uspokojí svými výkony. O tom netřeba diskutovat. Jenže... je i dokonale stylové pro toho, kdo netouží být naivně okázalým, kdo nechce na sebe křičet - pozor, koušu... ano, GTI je klidná síla... stopař, snajpr... čeká na akci... jdeš (jedeš) kolem něho a nic... normálka, jenže on v pravou chvíli zatne kopyto do pedálu a zastaví se svět... jo DSG podřadí, zaječí turbo a ty k překvapení okolí máš v zádech Mach 1... Tak o tom je GTI. Nehodnoť auta podle kritérií RC modelů. Když stojí 911 Carrera na parkovišti... je takřka nenápadná... Její potence, krása a síla není také určená každému. To vše na 911ce ocení jen ten, co má voko... jen ten, kdo je vzdělanej. Jinej... si koupí třeba Lambo... pro mne, než manekýn. No... a teď tu máš CTR... Auto s dokonalou technikou, o tom není sporu, auto, které bych si nikdy ovšem nemohl pořídit. Víš proč?... tušíš, viď... postrádá totiž pro mne hloubku, tu tichou, utajenou sílu. Postrádá to, co vyžaduji od ženy... ten "druhej" pohled, spodní proud... prostě pro mne je vizáž CTR mělká, prvoplánová, životně absolutně nepraktická... Tak zapomeň, že jsem se špatně vyspal... Pokud tě to zajímá, tak z dnešních hothatchů bych bez rozmýšlení koupil jen černé GTI na DSG. Možná, kdybych musel pod gilotinou volit něco jiného, volil bych (lehce zoufalej) černý Focus ST. Nic jiného by nepřipadalo do úvahy. CTR absolutně ne. Neumím si vůbec představit, že bych tohodle červeňáčka nakop´a odjel s ním do Národního na Rusalku. S černým GTI úplně normálně. Problém této diskuze je, že se tu střetává teoretická část diskutérů s praktikama. Teoretici nadšeně těčou z rudé barvy, ze spojlerů a z přístrojovky jak z raketoplánu... a v noci těsně před polucí podřazují v dlouhým táhlým a celému světu to natíraj... dokud nezazvoní ráno budík. Praktici... ti jezdí... ti posuzují auta z praktické stránky, z hlediska praktického užití... Proto nelze dospět k univerzálnímu závěru. Vlastně lze - Všem nadšeným teoretikům doporučuji, ať si jednou to CTR koupí. Praktici... těm nemusím doporučovat nic... ti v něčem již jezdí. CTR to ovšem není...
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "Trophy"
14. 9. 2006 22:10
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
GTI ty máš jediný štěstí, že VW se 5 golf GTi povedl, jinak nevim o čem bys tu celou dobu psal >:-[]
14. 9. 2006 23:30
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Dinar"
15. 9. 2006 13:26
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Pěkné, ale bohužel zbytečné, tvoje neutuchající snaha zaslouží ocenit, jenže jak říká klasik "myšlenky své vrháš jen proti vratům zavřeným", tady se většinou jede na úplně jiné mentální vlně. Ale i tak :-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 13:45
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
:-) :-) :yes:
neregistrovaný "147GTA"
14. 9. 2006 22:17
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Jeste je tu skupina nepraktiku :-) Teoretik nejsem a praktik uz vubec ne, protoze uznavam, ze jsem si poridil zcela neprakticke auto, volil jsem srdcem a zrejme velmi podobne to bude i u te CTR...takze sice mozna tohle auto maji jen nepraktici, ale mozna prave ti jsou nejstastnejsi...tak to jen tak k zamysleni pred spanim >:-[]
neregistrovaný "King"
14. 9. 2006 23:31
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Jak se píše v Mauglím: "sssme jedné krve, ty i já" >:-[]
14. 9. 2006 23:31
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Dobré ;-) :yes:
neregistrovaný "Galant"
15. 9. 2006 07:45
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
:yes: vlastne tech poslednich par vet od GTI bylo dobrych ;-) A navic se vzdycky o sobe dozvim neco novyho...napr. Porsche me absolutne nebere, fakt, vubec nic, Lambo to stejny....jediny pravy supersport je...ano, je to tak : FERRARI :yes: :yes: Ach jo, jsem to ale clovek bez vkusu :-)
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 00:22
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Tak hoši, pánové, bráchové... diskuze nad hothatchem je jen a než o filosofii pohledu... Na sebe sama a na to, jak se prezentuješ navenek. Do kina chodíš na Tankový prapor, v divadle sleduješ muzikály Michala Davida (nebo Rusalku), v luxusní restauraci hledáš v jídelním lístku špekový knedlíky, hadry kupuješ v C&A, všechny ponožky máš černý a všechny košile bílý a v garáži - GTI, z jehož repráků se line Britney. Na tom není nic špatného, ba naopak, standard, ale bohužel beznadějná nuda. :-| Což takhle zkusit něco jiného? Alespoň v té garáži, že nosíš hodinky Prim nevadí, stejně mají strojek z Japonska - prostě zkus avantgardu Type-R. Rudý lak, vyzývavý pohled, proporce šelmy připravené ke skoku a přístrojovka z raketoplánu. Dovol si ten příjemný pocit, že si tvého plechového koně zvědavě a se zalíbením prohlíží kolemjdoucí a řidiči v protisměru zdvihají palec na pozdrav. Dovol si ten luxus být viděn, ten luxus mít auto pro radost z jízdy, ne jen pro rychlý přesun z A do B. Prostě zmáčkni rudé tlačítko s nápisem ENGINE START, kopni tam za jedna a dopřej si privilegium 8000. Ne, nemusíš lézt na K2, řeč je tu o otáčkách. Za pár set tisícikorun můžeš otevřít dveře do klubu 8000 rpm - do klubu skutečných sportovních aut, která netrpí astmatem na který se dá předepsat jen turbodmychadlo. ;-)
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 10:36
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "hawk"
15. 9. 2006 10:38
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Pod tohle se podepisuji... :yes: ;-)
neregistrovaný "Jiri"
15. 9. 2006 11:12
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Avangardu R-Type?
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 11:26
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Ponožky a košile :-) :yes: S autem je to problém... je to příliš zřetelné... na pohled rychlejší, než ve skutečnosti. Na silnici to má být naopak. :yes:
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 11:53
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Rychlejší než ve skutečnosti? Jak rychlé by asi tak mělo v tom případě být zářivě modré OPC nebo jedovatě oranžové ST? ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 12:13
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Souhlas, to je stejná kategorie. Jen černé GTIčko má v tomhle segmentu vizuální styl. Tedy styl, o němž píši... styl, co má "hloubku" :yes:
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 12:29
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Počkej, až uvidíš CTR černé jako noc :yes: ;-)
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 12:43
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Zas to nevzalo nick 8-s
neregistrovaný "Dinar"
15. 9. 2006 13:16
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
GTI: vyměň černou za bílou a dávám :yes:
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 13:44
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Bílá... jistě, sluší mu. :yes:
neregistrovaný "Well"
15. 9. 2006 15:26
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
GTI má styl? Možná má, sice trošku nudnej, ale jen z boku a zezadu! Předek je otřesný kýč, ale skoro všude to jde zaparkovat čumákem ke zdi >:D . Můj názor na stylové GTI ;-) .
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 16:08
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
To bys pak musel Civica parkovat výhradně v tunelu >:D Včera jsem se díval na Accorda... člověče... došlo mi, proč se tu prodává tak málo... >:D ;-) Opravdu... Sice má už něco za sebou... ale, "skutek utek" dokonale.
neregistrovaný "King"
15. 9. 2006 19:38
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Vidíš, a já vždy, když vidím a řídím) Pass(a)t, žasnu, proč se prodává tak moc :-!
15. 9. 2006 19:41
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Vyřiď to u Hondy :-) ;-)
neregistrovaný "Galant"
15. 9. 2006 20:47
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
a zacli by do Accordu cpat PD ;-) Jen to ne ! >:D
neregistrovaný "Jiri"
15. 9. 2006 11:44
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Dopřát si avantgardu R-Type? Nic proti tomuto autu, ale není pro mě. Kladu si otázku k čemu? Máš-li auto na cestování, možná ti (a zejména tvým zádům) bude u CTR vadit ultra tvrdý podvozek, který změní cestování po našich silnicích v utrpení (vím, o čem mluvím). Máš auto pro radost? Nevím, ale tahle auta s točivým motorem bez točivého momentu mi moc neimponují. Stačí těší spolujezdec nebo větší náklad, stačí dokonce větší kopec a dynamika velmi trpí - je to deprimující, když jedeš ve třech do kopce, točíš svých 8000 ot., auto řve jako F1, myslš, že jsi king, a zleva tě vezme lepší nafta. A na okruh? Tam jezdí jenom nadšenci a ti si vyladí něco přeplňovaného, takže jim budeš myslím koukat na záda.
Ale ne, nic proti CTR, jenom mám pocit, že těch cca 800 tis. za auto, které se hodí hlavně k víkendovému brázdění okresek a řezání zatáček, dá opravdu jenom pár nadšenců (já mezi nimi určitě nebudu).
Mimochodem, hodně mě zlamal výkon CTR, pořád se spekulovalo min. 220HP, a nakonec přidali 1 koně - před pěti lety to byla bomba, ale dnes je to myslím málo.
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 12:28
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Věř mi, že je dost těch, kterým auta s točivým motorem imponují. Taková totiž sportovní auta mají být. :-)
neregistrovaný "Jiri"
15. 9. 2006 12:47
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Je jim to přáno :-)
neregistrovaný "Jarda"
15. 9. 2006 18:10
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
I ty mumliku. Jak te to napadlo s tim kroutakem ?
btw. me vetsinou tesi spolujezdkyne, ne spolujezdec. Ale mozna to mas jiny >:D
neregistrovaný "STI Driver"
20. 9. 2006 12:06
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Tak jsem zvědavej co mysliš tím lepší nafta asi WW pasat.s těma koksovýma kamnama za 800 tisíc těžký jako prase. S CTR se budu dloubat v nose a vžycky te natřu.Anež se ti rozhoupanej pašík nebo lepsí naft.auto uklidní už budu doma pít kafe
neregistrovaný "LK7R"
27. 9. 2006 21:11
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
:)) Silna nafta, ktera natrhne TypeR * tak moc jako pises ma bud 8 valcu a objem hodne pres 3 litry, nebo BMW335D... Ver mi, ze pokud se bavime o nechipovanych motorech jak vylezou z fabriky, tak koncernove TDI se prilis nechyta (pokud to neni 3litry+). Mam CTR 7g - odzkouseno na lidech - doporucuji se svezt. Na papire to vypada jinak nez v realu...
neregistrovaný "Jarda"
15. 9. 2006 18:06
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
:yes:
neregistrovaný "Dinar"
15. 9. 2006 13:19
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Pěkné, ale zbytečné, i když oceňuju tvou neutuchající snahu, nemá smysl, tady se většinou jede na úplně jiné mentální vlně. Ale i tak :-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 14:25
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
:-) :-) :yes:
neregistrovaný "Martin_MM"
17. 9. 2006 00:07
Re: PLAČKY NAŠÍ KAČKY
Naprosto genialne a presne vystizeno, uplne jsi mi promluvil z duse ! :yes: :yes:
neregistrovaný "Iček"
14. 9. 2006 23:38
Mobile mordis
:-! Zajímají mne váše názor na toto auto Civic Type-R. Snažím se zjistit kdy, kde a jak bych směl využít jeho rychlostní potenciál, jestliže bych nechtěl poruši Vyhlášku a předpisy (50 - 90 - 130 km/hod.)? V připadě obcházení Pravidel silničního provozu, kolik lidí bych eventl. zmrzačil nebo usmrtil, než bych zabil sebe? Děkuji za odpověď! Chci byt IN, tak jako vy ostatní, ale nehodlám být bezohledný, nebezpečný, arogantní a .... mrtvý!
Rozbalit vlákno
15
14. 9. 2006 23:51
Re: Mobile mordis
Nežij v bludu, v tom sloganu že - rychlost zabíjí... samozřejmě musíš umět jezdit. Je velmi příjemný pocit zažít zrychlení v dlouhým táhlým dálničním z 80 na těch 130 (doufejme brzy 160)... když necháš ty kolem daleko za sebou... Vedle toho... ostatně nadávno jsem to tu psal, kousek je Německo... tam můžeš být co víkend a tavit to od Hamburku až do Mnichova 250 třeba. A na závěr - na okresce s dobrejma zatáčkama nemusíš ani porušovat rychlost... jen zkus jet na okresce pořád 90... :-) P.S. Celé to píšeš jaksi zmateně... přece hot-hatch není o zabíjení... hot-hatch není JEN o tom, že s někým závodíš. Je to luxus... luxus potentního pravýho kopyta. Krásnej, opojnej luxus... nemusíš ani jet 200... Zapamatuj jednu větu - Jde ti tzv. za plynem. Tak o tom je hot-hatch... rozumíš, jde ti za plynem od nuly...
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 13:44
Re: Mobile mordis
JJ, je to presne o tom luxusu. O pocitu, ze clovek ma vic, nez by mohl zvladnout, resp. musi se krotit. Myslim si ale, ze je faktem, ze vetsina HH se nikdy ani nepriblizi svym realnym schopnostem. Mozna frontalnim pohybem s cihlou na plynu Hamburk - Mnichov :-). Ale v zatackach nebo na okruhu ne. HH doda jen iluzi (nekdy bohuzel velice chybnou). Skutecna kvalita lezi jinde - u ridice ;-) A ujet HH nekde na okruhu se slabsim vozem muze byt taky opojne >:D Ted jen zalezi, jestli se hnat za pravym potentnim kopytem s vedomim, ze vzdycky v tom aute budu jen host akcelerujici mezi dvema body, ne jeho pan v jeho prirozenem prostredi. Me to moc nelaka ...zatim :-)
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 15:23
Re: Mobile mordis
:-) :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 23:58
Re: Mobile mordis
Treba kdyz ho hodis na vlek a djedes s nim do Brna na okruh? nebo ho nekdo taky treba vykucha a dela si znej N pro rally, napadum jse meze nekladou.

ne vazne jasne ze kdo si tohle podobne auto koupi vy ze jezdil podle pretpisu moc nebude, a kdyz pojedes po okrsce 150 jeste nemusi znamenat ze musis nekoho ohrozovat nebo zabit staci byt ohledupny k ostatni je pravda ze z 10 to delaji tak 2 :-)
neregistrovaný "AliM"
15. 9. 2006 00:03
Re: Mobile mordis
Tak to bych ti nedoporučoval Type-R, ale 110R..škodu. Ta možná těch sto třicet vytahne.. ;-) Jinak dokud nebudou v autech černé skříňky, nebo tachografy či omezovače, nebude se nikdy jezdit podle předpisů. Pochybuju že jediný auťák v republice s výkonem nad sto koní jezdí předpisově :-!
neregistrovaný "Marcelino"
15. 9. 2006 12:36
Re: Mobile mordis
Uff, tak bacha - zrovna 110R by som mu nedoporucoval - toto auto malo sice v zaklade len 1.1 motor s vykonom 62koni a maximalku 140km/h ale moze natrafit aj na najsilnejsiu specifikaciu (Skoda130RS) - ta mala v roku 1977 motor 1,3 s vykonom 134koni pri 7500-8000ot/min !!! a maximalku to malo 210km/h !!!
Len tak pre zaujmavost motor mal 2 dvojite karburatory Weber a cele auto vazilo necelych 800kg ;-)
neregistrovaný "hoborg"
15. 9. 2006 12:46
Re: Mobile mordis
no tak na ni tezko nahodou "natrefi" :] to je docela raritka... a kdyz uz tu sminujes 130RS, tak existovala i 200RS :] je v boleslavskym Skoda muzeu, uzasny auto..
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 13:43
Re: Mobile mordis
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Marcelino"
15. 9. 2006 14:04
Re: Mobile mordis
raritka, ale je mozno realne "v obehu" , co sa neda povedat o 200RS, co je skutocne len muzealny kus - myslim ze bol len jeden alebo mozno zopar kusov, ale netusim ci niekedy realne zacali pretekat... 200RS mal 2liter motor s 2 karburatormi Weber ako 130RS ale vykon bol tusim uz 165koni a krutak 200 ale tam uz bola dost upravena aj karoseria, takze 200RS by si tazko splietol so 130RS - co bolo mimochodom vo svojej dobe najuspesnejsie sportove auto na rallye v kategorii do 1300cm3 vobec... dokonca ak sa nemylim, ta tusim ze vyhralo vtedy aj rallye MonteCarlo
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 03:13
Re: Mobile mordis
Jo Marcelino, vim že existují superostré eresa, ale myslim že klasika 110R měla co dělat se stotřicítkou. Klasika sttodesetero(schválně údaj o typu) měla jenom a pouze motor 1,1..neberu v podtaz úpravy tunerů, kteří do toho rvali feliciofské motory nebo jednoho borce co tam narval motor isuzu se stošedesáti konmi...Holt rohatý weber vládl tehdejší třídě.Jinak erko od škodovky je supernostalgická kára k pohlazení..krásný decentně-sportovní vzhled, který je srdeční záležitostí. Prostě mazec. Když se s ní chceš projet, tak neknedlíš plný kotel, ale vychutnáváš tu vůni přírody a krásu okolí max v osmdesátce. Proto mé doporučení pro tuto káru. Rád nostalgicky vzpomínám na dobu, kdy po Djedničce jezdili stovárny osmdesátkou a občas bylo možné potkat avii či ltrambála. Dnes tuto rádoby cestu považuju za kalvárii všech cest a utrpení nejhoršího druhu. :no: :no: Problém této republiky je v tom, že si pořád něco dokazujeme..podle toho v čem jezdíš soudím tebe..co to je za nesmysl!!Proboha co je to za pitomost!!Předjedu tě a hned víš kdo je tu pánem..no to snad ne!!To si nenechám líbit,ne?Nalepím se ti na prd*l a dokud tě nepředjedu, nejsem king!Chudáčci ješitní..A to nejsou jen mladí.."gentlemani" všeho druhu..přechody pro chodce?Vstupenky do to je za nesmysly..to snad nemyslí vážně néé..!!!Sto třícet po dálnici?Tak jezdí jenom patolog za pacienty..PROBOHA KAM SE TO ŠINEŠ REPUBLIKO!!!Padesátkou v obcí?Ale kde že..Mysím že tady jsme v totální zácpě..Mám z toho krev v stolici..Jak by řekl doktor..máte zánět ve střevech. A jak to léčit? Tak sto let na kapačkách a možná se to spraví..no..škoda že se toho nedožijem..
neregistrovaný "Marcelino"
16. 9. 2006 19:42
Re: Mobile mordis
2 Alim, ano mas pravdu - ako som pisal v prvom prispevku "seriova civilna" 110R, ktoru nasledne upravovali na sutazne specialy (to bol ostatne dovod vyroby 110R - aby sa stala zakladom sportovych uprav) mala skutocne motor o objeme iba necelych 1100cm3 o vykone 62koni s maximalkou 140km/h a zrychlenie 0-100km mala podla papierov myslim 19s

co sa tyka rychlosti osobne som za zrusenie limitov na dialniciach, ale s tym, ze by to tak ako v Nemecku bolo nasledne obmedzene znackami napr na 110km/h v miestach, kde to je nutne - ako su napr. pripoje na dialnicu pri vacsich miestach a pod. Len mam pochybnosti, ci by sa tieto obmedzenia dodrzovali tak poctico ako prave v spomenutom Nemecku ;-\
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 22:30
Re: Mobile mordis
No rozhodně jsem taky pro neomezenou, ale třeba na takové D1 to není možné.Je celkově zastaralá(samá údržba) a nechutně předimenzovaná provozem. Když po ní musím jet, tak opravdu trpím. Jo, pokud by ji zmodernizovali a přidali další pruh, naistalovali světelné omezení závislé na povětrnostních podmínkách a přidali k tomu radary, pro dodržování rychlosti, tak to beru. Ale v těchhle podmínkách je to sebevražda. Jo a v německu je dálnice v každý prdýlce, takže tam je zcela jiná situace, navíc tam není tolik šílenců na silnicích jako u nás. No je to na dlouhé povídání..
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 03:22
Re: Mobile mordis
Tak to nějak blbne..asi je pokročilá doba či co..nějak to nesežralo celý text..Ale v podstatě to snad dává smysl..no nic. Přeju zdraví republice..nějak tu teď koluje modrá krev..paroubkovci sice hází třešničky pod nohy..ale všichni si jednou budou rovní.. >:-[] >:-[] aspoň v dani či co.. >:-[] >:-[]
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 13:42
Re: Mobile mordis
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "bingo"
15. 9. 2006 13:14
Re: Mobile mordis
V principu vcelku souhlasim. Dnesni doba trpi nesmyslnou posedlosti vykonem. V nabidce vyrobcu mi uplne chybi sportovne ladene kompakty (nebo jeste lepe mala coupe) s nizsim vykonem a adekvatne nizsi cenou. Pokud clovek nechce jezdit naprosto podle svych vlastnich zakonu, tak je hot hatch v beznem provozu zbytecna investice.
neregistrovaný "AliM"
15. 9. 2006 01:02
haha..ha
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kubas"
15. 9. 2006 08:51
Re: haha..ha
:-)
neregistrovaný "kamokery"
15. 9. 2006 12:46
Plačky naší kačky aneb názor apoštola
To, že se tady GTI rozpývá nad VW GTI je v pořádku ale je smutné, že člověku s jiným názorem musí být ihned vysvětleno, že to co sy myslí je špatné. Když napíši, že se mi líbí CTR pro to, že je to pravý HH nemusím být rovnou potencionálním kupcem. GTI taky vykládá o o VW GTI a nemusí ho mít v garáži a i tak ho oslavuje (jo jel s ním, auto.cz mu to zařídilo). Můj názor je, že pravý hothatch má být co nejlehčí s vynikajícimi jízdními vlastnostmi a musí zprostředkovat spoustu zábavy. Tyto požadavky na HH se ztrácí v podobě konfekčnosti dnešních aut a tak se i z kdysi vynikajích HH jakými byly první dvě generace golfů stalo s pátou generací něco jako mix GT a HH. Pravý hothatch si každý představuje jinak a já si ho představuji jako CTR ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Hds"
15. 9. 2006 12:52
Re: Plačky naší kačky aneb názor apoštola
:-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 13:38
Re: Plačky naší kačky aneb názor apoštola
Co má společného můj názor na HH, s tím, že jsem tu jel GTI V? To tedy nechápu. A mrzí mě, že nechápeš můj text nahoře. Já přece doporučuji každému, komu se CTR líbí, aby si ho koupil. Já od r. 1990 také jezdím jen auta, která se mi líbí... Ty snad ne? Něco jiného je, se tu rozplívat nad CTR a něco jiného je, si ho koupit. Pochop... my tu teď nepíšeme o Aston Martin, tedy o nedostupném autu za mnoho milionů, my tu píšeme o autu, které si může koupit každej druhej... skoro... Tak proto ten můj akcent na využitelnost takovéhoto auta... A tvrdím (ostatně jsem to i zažíval) že GTIčko je každodenní kámoš, do práce, za zábavou i za sportem... O CTR tohle napsat nemohu. Na mne je příliš vizuálně jednoznačné, bez hloubky a spodního proudu... a v kontextu k výkonu jaksi úsměvné... Když si totiž koupíš 911 Carrera, bude vypadat civilněji, než tenhle Kakadu... ;-)
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2006 14:03
Re: Plačky naší kačky aneb názor apoštola
Mě zase mrzí, že ty nechápeš mě asi pro sebe zůstaneme nepochopeni. To je dáno především tím jak se každý dívá ne své ideální auto. Já jelikož jsem maldý si chci užít a chci být vidět a chci být in. Jistě i ty jsi byl mladý a postupně s dobou se tvé požadavky na auto měnily a tak jsi dospěl k názoru ,že nejlepší je PRO TEBE GTI. Až budu starší třeba si jednou budu chtít koupit něco podobného ale teď jsem mladý a CTR splňuje mé momentální požadavky téměř dokonale (teda krom ceny). GTI je nesporně kvalitní auto s jendím z nejlepších turbomotorů dnes, má taky skvělou převodovku dsg ale pro mě nemá charakter, nevzbouzí ve mě emoce a přijde mi jako obyčejné auto, ketré splývá s prudem. CTR je jiné a díky Hondě za TO.
neregistrovaný "kamokery"
15. 9. 2006 14:04
Re: Plačky naší kačky aneb názor apoštola
jsem se zapoměl podepsat omluva
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 14:21
Re: Plačky naší kačky aneb názor apoštola
Nehraj si na faleš emocí. Emoce zažiješ i v Loganu. Myslím, že chápu tvůj pohled... Když jsem byl mladý... měl jsem červenou Škoda 110R Coupe. A dokonale jsem ji udržoval ve stavu v jakém vyjela z továrny - chromové poklice, chromové nárazníky atd... V té době jezdili i jiní erkem... a měli na zádi křídla ze žehlících prken a černé nárázníky ze 105ky... Tak o tom, to je. Vědět, co to chce. Ale abych ti nekazil odpoledne... pokud CTR dokážeš kvalitně osedlat, nebudeš hrabat na každém semaforu, budeš ctít značku a máš-li něco v hlavě, pak... pak si CTR zasloužíš. A to není málo. :yes: P.S. Pro mne není nejlepší GTIčko... Jen bych dnes nic jiného, než GTI z HH nekoupil. Víš už proč.
neregistrovaný "sk"
15. 9. 2006 14:55
Re: Plačky naší kačky aneb názor apoštola
Ale emocie v Logane, v GTI a v CTR budu vzdy trosku ine.. Ved aj ten Logan je len "každodenní kámoš, do práce, za zábavou i za sportem" a asi si nemusime vysvetlovat, ze GTI ma oproti Loganu predsa len volaco naviac a nie je to vacsi kufor. A prave z tohto uhlu je CTR po kazdej stranke zase o kus dalej..
neregistrovaný "Benoit"
15. 9. 2006 16:25
Re: Plačky naší kačky aneb názor apoštola
GTI, tvé názory jsou mnohdy dost ješitné, neuznávající jakýkoli jiný názor. Všechno hned každému vysvětlíš a vnutíš svou pravdu. Já s tím velký problém nemám, do diskusí píšu oproti tobě minimálně vzhledem ke svému volnému času (navíc pod několika nicky). ALE už několikrát jsem si na ty "kecy" vzpomněl přímo na silnici. Zrovna včera typický příklad klidné WRX STI v koloně, jenže až příliš nápadné pro několik řidičů Superbů, kteří si předjížděním o dvě auta masírovali ego. Prostě ti musím nakonec dát za pravdu a poděkovat, protože mne nevědomky pomáháš svými zkušenostmi s výběrem nového auta. Jenže snad není většího rozdílu než mezi výborným pro život a tolik fádním Golf GTI a papouškem s křídlem CTR.
neregistrovaný "Boban"
15. 9. 2006 14:43
Emoce a Vesmír
ne,ne není o čem , jenom němý úžas a zasnění se do jízdy s tímto vozem , ta červená linka , snad cena nezkazí můj sen ......TOTO JSOU EMOCE a VESMíR a konečně : ručička se vydává za 6 tisíc do nekonečného vesmíru ......
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2006 14:49
Re: Emoce a Vesmír
... Stodůlky... ukončete výstup a nástup, dveře se zavírají... :-) ;-)
neregistrovaný "Jumbo"
29. 9. 2006 17:16
Re: Emoce a Vesmír
Njn, GTI se zase rozplývá nad svým GTI, však co jiného čekat od zaslepence ;-\ každopádně je :yes:CTR:yes: HH všech HH, všech snů, adrenalinu, zábavy, rychlosti ... úžasný auto, jen jeden slepec ho tu pořád schazuje, už od dob kdy byl představen jako concept ;-\ je mi z tebe smutno chlape! :no: :no:
neregistrovaný "StandaHonda"
15. 9. 2006 16:06
Splašené ufo
Parádní interiér :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yakkuru"
15. 9. 2006 21:45
5 dveří
Nevíte někdo, pětidveřová varianta nebude?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
16. 9. 2006 09:38
bez titulku
je mi 28 a jsem svobodný wv je pro mě nudné a sterilní nemá tu pravou štávu a novej civic tr se mi moc líbí mám rád odlišnost a výraznost
Rozbalit vlákno
7
16. 9. 2006 10:20
Re: bez titulku
Vždyť přece... odlišnost a výraznost je úplně totožná. Když pojede tisíc Civiců a jeden Golf... bude stejně výrazný, jako jeden Civic mezi tisíci Golfy. Problém je jinde. Problém je jen v tom, co tě osloví. To co tě osloví, to je odvislé od tvých estetických představ, od tvých životních představ... a (bohužel) i od tvé peněženky. Takže prakticky vždy se jedná o kompromis. Naštěstí je spektrum modelů v každém segmentu tak barevné, že si vybere opravdu každý... Někdo GTIčko, někdo CTR...
neregistrovaný "milic"
16. 9. 2006 11:02
Re: bez titulku
Rozběhla se tu zajímavá diskuse o HH. Mnozí se tu strefují do nudnosti a sterilnosti GTI (myslím auto), ne že bych úplně souhlasil, ale do jisté míry to chápu. Dovolím si malé přirovnání, Golf GTI je jako voda. Čistá pramenitá voda. Nenajdeš pachuť a zápach, jistě dokáže osvěžit, ale postrádá výraznou chuť. Nemá pivní říz(RS), nemá důraz a sílu Chivasu (OPC,ST) nemá ani tlamolepivost Carolans (CTR). Tím ovšem Golfa neshazuji, i křišťálově průzračná voda má své kouzlo ...
16. 9. 2006 22:12
Re: bez titulku
:-) :yes: ... jistě, vždyť ona je základem toho "chivasu", toho piva... P.S. Napsal jsi to moc pěkně... Ostatně vodu můžeš a musíš pít každý den... nikdy se jí nanasytíš... tak jako getei... ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "milic"
17. 9. 2006 08:56
Re: bez titulku
:-) Já asi nebudu typickým kupcem HH. Pro mě je ideálem auto, na kterém není na první pohled vidět, že to je HH. Ďáblík pod kapotou, nikoli na ní. Vědomí dřímající síly, kterou múžeš kdykoli probudit sešlápnutím pedálu. Vlk v rouše beránčím. ;-)
17. 9. 2006 11:48
Re: bez titulku
Jistě, souhlasím :yes:
neregistrovaný "well"
17. 9. 2006 12:18
Re: bez titulku
Nepřepiješ, ale taky nikdy žízeń nezažene. Proto se do ní leje šťáva, dělá se z ní pivo, víno i ta whiska. Nebo CTR >:-[] .
17. 9. 2006 21:26
Re: bez titulku
Vím přesně, jak mi je po litru Aguily a po litru Chivase >:D i když, pokud se ten Chivas dobře nadávkuje, pak i okamžiky s ním jsou kouzelné... Jenže, Welle... na to musí bejt dva. Kára... a střihoun >:D
neregistrovaný "Charger"
16. 9. 2006 12:08
to je trapné
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 9. 2006 15:45
Octavia RS na trojku 190!
Já jsem jezdil v Octávii, přečipované RS na trojku, a to se podržte, a nekecám, 190!!!!!!!!!!! Na trojku, a to je 1.8 hoši ok? Jediný problém je v tom, že jsem to taky neřídil já....tak snad příště.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marcelino"
16. 9. 2006 19:29
Re: Octavia RS na trojku 190!
No a :-! tacho 190km/h na oktavke je real mozno 180km/h alebo len 170km/h :-!
Ved aj mrnus Swift zvladne s obycajnou seriovou "necipovanou" 1,3-kou (maho aj najlacnejsia verzia zatusim 279tis Sk) na trojke cca 150km/h :-! a na 2-ke da rovnych 100km/h

osobne bezne vchadzam na dialnicu na 3-ke a rozbieham to na nej az na 130-140tacho , kedy radim uz rovno 5-ku - samozrejme zalezi od hustoty premavky... Swift zvlada sprint 80-120 na 3-ke za 7 sekund :yes:

ale to len tak na okraj, takze takmer 3 krat drahsia :no: oktavka RS s takmer 3 krat vykonnejsim :yes: motorom ako Swift by na tom mala byt uplne samozrejme podstatne lepsie :-!
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 9. 2006 19:39
Re: Octavia RS na trojku 190!
No jen to byla rakce na corvette, která na 3 jede "až 200..."
neregistrovaný "Marcelino"
16. 9. 2006 19:43
Re: Octavia RS na trojku 190!
A taaak, nejak mi to nedocvaklo ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 9. 2006 20:21
Re: Octavia RS na trojku 190!
V poho chlape, ani nemohlo když se tu o tom nemluví, jenže u corvetty je prázdno...
neregistrovaný "wpr"
17. 9. 2006 20:49
JA MOZEM *
JA MAM LOVE SI TO AUTO KUPIM HNED... MNE SA PACI, TO JE ZAKLAD... A NECH SI KAZDY HOVORI CO CHCE ZE JE ZLE V TOM A V TOM, MAM NA SALAME... KAZDY SI KUPUJE CO SA MU PACI... A TIM CO SA NEPACI CTR NECH SI KLUDNE PRIDAVAJU KOMENTARE DALEJ SAK DEMOKRACIA... CO SA BUDEM TU S DAKYM NATAHOVAT O KKTINACH... JA BUDEM STASTNY JAK BLCHA KED DONHO SADNEM...A O TO IDE...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
18. 9. 2006 01:09
Re: JA MOZEM *
Havne at si nespalis koule :yes:
neregistrovaný "wpr"
21. 9. 2006 23:04
Re: JA MOZEM *
ty si taky manik ze vies podla komentaru vydedukovat kto si auto kupi a kto ne... klobuk dole...
neregistrovaný "sanco"
9. 10. 2006 16:54
hmmmm
riadna nakladacka :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0