:-) jo, tak alarm, tempomat, přední mlhová světla, dešťový senzor a vyhřívaná sedadla vpředu za 10tis je vyloženě výsměch pro vw, kde za stejnou příplatkovou u vw golf dáte cca 50tis... MIluju Hondu
Musíš číst pozorněji... ;-) Mají tím na mysli, že verzi Civic 5D Sport můžeš mít včetně tebou zmíněné výbavy za 559, kdežto 3D máš bez této výbavy za 549...
Ja som sa to snazil citat pozorne, ale akoby ten clanok pisal pan Ondrej L. po tazkom flame. Je to napisane dost zvlastne. Ale aj muzi maju svoje dni. Inak je kvalita pisania velmi dobra, ale toto trochu uslo. ;-)
A jeje, zase srovnávač. A vždycky se srovnává s VW. Já miluju VW Golf GTI a miluju Hondu CTR a miluju Subaru. Nejsem totiž fanatik, abych nepochopil kvality různých značek.
..ale já taky nejsem fanatik (jenom trochu >:-[])jen jsem člověk, který nemá rád politiku miionů příplatkových paketů, které nakonec posunou cenu do zcela jiné třídy co nejnenápadněji...touhle politikou mě koncern VW nejprve ohromoval, protože mi přišlo jako dobrý nápad moct si nadiktovat co člověk chce... nakonec jsem si uvědomil, že je to jenom způsob jak donutit lidi platit za to po čem ve svém miláčkovi touží víc, než je slušné...schválně si zkuste nakonfigurovat golf V ve stejné výbavě jako má civic s odpovídajícím motorem a budete se divit...za rozdíl cen si téměř můžete pořídit Dacii Logan... vím o čem mluvím, máme doma Golf V s motorem 1,6FSI který výkonem,charakteristikou a už vůbec ne spotřebou nesahá Hondě ani po paty, jeho cena v cca dpovídající výbavě vyšla o 67 tis dráž...pokud bych chtěl motor odpovídající dynamikou, byl by to 2,0FSI a cena? dalších 90tis navíc... ;-\
No máme tržní ekonomiku a ceny si určujeme sami. Máme výběr, takže cena se musí přizpůsobit poptávce. Myslím, že zrovna Civic je proti Golfu prostě levněji postaven - to je jen takový pocit z výsledků crash testů, z nepoužití víceprvkové zadní nápravy apod. Neberme prosím Hondu jako tu hodnou automobilku, která Vám nabídne auto z drahých materiálů a ještě ohromí skvělou cenou. Honda na Vás vydělá stejně jako VW nebo BMW. Akorát, že v případě BMW máte jistotu použití lepších nebo hodně kvalitních materiálů.
To srovnání je takové zavádějící. Golf, stejně jako v Octavia v základu nepřináší nic podstatného. Pokud si člověk vybere základní verzi a bude dokupovat a dokupovat, tak se s doplňky vyšplhá na šíleně vysokou cenu. Pokud ale nakonfigurujete třeba Octavii RS, tak už základ bohatě stačí a tam ta cena za celý "paket RS" je výrazně výhodnější, než si zaškrtávat položky "kůže na volantu, xenony apod."
Samozřejmě že každá automobilka musí vydělat, jen v rámci dané třídy a nejčastěji požadované výbavy vyjde prostě výhodněji Civic ...Co se materiálů týče,nevím které materiály myslíš,jestli interiér,nebo prvky motoru a podvozku...Mno obávám se že to není vůbec černobílá problematika a kdyby Honda byla ta hodná automobilka, co dává všechno zadarmo už mi doma stojí S2000..Víceprvková zadní náprava? Dobře vyladěná klasická konstrukce jí může stejně dobře konkurovat...A kdyby Honda nepoužívala "lepší, nebo hodně kvalitní materiály" myslíš,že by ojeté Hondy vypadaly tak dobře, jak vypadají třeba i po osmi letech a měly spolehlivost která může bmw a vw minimálně konkurovat? ;-)
>:D záleží na tom, co je pro Tebe výhra, pro mě to jsou jisté jízdní vlastnosti na limitu a i když je poznám jen zřídkakdy,jsou to chvíle v pravdě rozhodující o výhře nebo prohře .-)a když bych měl nestranně >:D srovnat GOLFV a Civic tak rozdíl nepoznáš ani ty ani já.. >:-[]
...Nechci být rejpal, ale jak poznáš rozdíl vyplývající z celkové konstrukce a naladění vozu od rozdílu daného přítomností víceprvkové zadní nápravy? ;-)
Myslim, ze keby HONDA pouzivala nekvalitne materialy, tak by nebola podla x studii poruchovost CIVICA vyrazne nizsia, ako u GOLDA. CIVIC sa standartne umiestnuje vysoko (naposledy 7G). Sam VW v internych materialoch uvadzal, ze TOYOTA COROLA ma o 50% lepsiu spolahlivost, ako GOLF!!!!
po tom ju skus tu milovanu hondu predat za rok kolko za nu dostanes, japonske auta si vobec nedrzia cenu, to VW je na tom ovela ovela lepsie a aspon sa s teba nesmeju ludia ako ked soferujes v honde... >:D >:D
...na úrovni Civ 6.G 3D to můžu jen a jen potvrdit, to mám prostudovaný skvěle ;-) ale u větších aut je vážně pokles o něco větší...i když já bych si nekoupil auto, který mi nesedí jen pro to, abych ho za tři roky prodal o deset tisíc dráž... ;-)
naopak. ako je uz pisane vyssie.
z tohto dovody si type s nekupim, i ked som bo povodne rozhodnuty pre 3D. keby tam boli aspon hmlovky a tempomat, tak idem do neho. ale takto zoberiem skaredsi 5D..
navyse - 5D sport ma aj elektricky sklapacie zrkadla, co type s nema.
je to smutne, ze je iba v jednej vybave. hmlovky sa este daju doobjednat, ale tie ostane veci nie. .
takze smola a sklamanie.
tu nejde o to kolko to stoji, ale o to, ze type s ponuka len jednu vybavu. neni zla, ale v porovnani so sport dost biedna. navyse ma iba 4 repro, sport ma 6..
Myslím,žes velice přesně a výstižně popsal problém většiny obyvatel ex-ČSSR,co si chtějí koupit nové auto,ale tato výbava Civica jim prostě "tak nějak nesedí..."... :-! Také to tak cítím. :yes: Ale znám řešení.Koupit něco,něco výrazně lepšího... ;-)
2 Koly: Ale ne,to bylo malé šťouchnutí jistému okruhu lidí,kam ty rozhodně nepatříš.Za rok potřebuji nové auto a mám okruh,kdyby 5 modelů,zhruba a na 1.-2. místě mi tam sedí Civic8G s 1,8 v benzínu...neřešme.Auto ve 3D nemohu,ale já to myslel trochu jinak,než jsi možná vnímal.Pohoda.G8 je skvělý, o tom nemá cenu vůbec polemizovat.
ja lepsiu volbu na trhu ako civic nevidim. osobne ine auto ako japonca NECHCEM. teraz mam toyotu, rozhodoval som sa povodne medzi hondou a toy. vtedy to vyhrala corolla. teraz ako vysiel auris, mi ostal na vyber uz len civic. auris ma mizernu ponuku motorov, z benzinov iba 1.4 a 1.6. honda ma v ponuke bezkonkurencnu 1.8. takze z tohto hladiska u mna je to jasne. akurat, ze to nebude 3D .. co je mi moc luto.
Ideální není nic, ale 1,6 v benzínu a 2,0 v naftě je u Aurise celkem optimální.Aby mi zůstalo 12 bodů,to stačí.BTW:3 roky se to vydrží a pak zase změna.
benzin u aurisu stoji za ... nakolko je tam 5-kvalt. a 1.6 nie je mic extra, papierovo ten motor vyzera ok, ale auris je nenormalne tazky - a ta 1.6 nie je tym padom v tom aute uz taka atraktivna.
Výškové repro idú doobjednať tiež. Ale je pravda, že výbava Type-S mala zodpovedať Sportu a nie Comfortu u 5D. Najmä absencia tempomatu a daždového senzoru je dosť citeľná. Aspoň na Slovensku aj cena zodpovedá výbave Comfort, to je celkom výhodné, ak človek oželie zadné dvere alebo ich nechce, tak za rovnakú cenu dostane naviac elektróny, športový podvozok aj interiér (kožený volant, pedále, možno aj sedačky sú iné). Českú cenu ale nechápem, prečo je Type-S cenovo postavený oproti 5D Sportu, veď to takmer s istotou zabíja jeho predajné možnosti.
tu nejde o to kolko to stoji, ale o to, ze type s ponuka len jednu vybavu. neni zla, ale v porovnani so sport dost biedna.
navyse ma iba 4 repro, sport ma 6..
Super by bylo kdyby evropa od japonců okoukala nějakou tu techniku a japončíci zas to jak nabízet výbavu do auta. Ted nemyslim ceny, ale trochu té volnosti ve výběru... Osobně se mi civik vůbec nelíbí, hlavně zmatenej interier, ale třeba accord nebo nová crv docela jo. Jen ty pevně dané výbavy mě odrazují.
s tou výbavou to myslíš tak, že by se podobně jako třeba u Golfu podporoval individualismus sériovou montáží oken na kličky? Já myslím že evropa má stále co dohánět hlavně v nabídce standartní výbavy, byť tu svoji chudokrevnost se snaží prodat jako prestižně znějící "možnost individualismu". Po designové stránce se mi interiér Civicu také moc nelíbí, je Hi-Tech, ale překombinovaný. Někdo to ale určitě ocení.
No ona ta základní verze s kličkama má taky něco do sebe. A v této třídě je dost důležitá cena. Třeba u služebních aut, což je golf často, civik minimálně. Jinak jsem to ale myslel tak že by byl seznam výbav a ty si jí sám nakombinoval jak chceš. Je mi jasný že ve výsledku to vyjde stejně jak ty balíčky, ale když to zaškrtáváš máš lepší pocit že jsis to určil sám. Mimochodem v létě jsem kupoval kombika a to co mi předvedl jeden prodejce hondy v Praze byla síla. Absolutní neochota cokoliv vysvětlit a na otázku proč si mám koupit accord a ne mondeo mi řekl že je to moje věc.
No to jo, ale být to můj zaměstnanec a já ho slyšet má padáka okamžitě. Když jsem byl u Subaru tak mé v legacy povozili tak že jsem se smál ještě druhý den. Od nich bych teda předváděčku nekoupil.
Podle mě se japonci řídí potřebou většiny: Ta si právě přeje mít pokud možno vše ve standartu a nemuset si příliš připlácet i za relativně běžné věci. Podle mě je to i výrobně efektivnější. Podle toho co píšeš, tak jde spíše o ten "pocit". Já bych naopak pocit že jsem si musel všechno navíc doplatit klidně oželel
tady bych souhlasil..pokud vezmeš třeba Legend, kde máš naprosto vše za 1.5mil...možná by spoustu lidí ocenilo kdyby byl třeba za 1.2 s "chudší" výbavou..
Jo to přesně jsem myslel. Golf 3D i astra 3D mají základ kolem 400t. Jo, vim, mají slabé motory, žádnou výbavu...ale je to o 150t mín než civic. Stejná třída, tj. relativně malá auta. V případě golfu i teoreticky lepší podvozek. A někomu 1,4 s manual. klimou uplně stačí, teda řekl bych že hodně lidem. Jel jsem s golfem 1,4 55kw a moc to teda nejede, jenže po 800km /město-dálnice cca.50/50 / spotřeba 6,5l. To mě překvapilo. Jo ale neřídil jsem, řídila ženská.
na druhou stranu, když to bereš jako ojetý(moje krevní skupina), tak za výbavu už nepřiplácíš, cenový rozdíly jsou minimální a těžíš z toho že za to někdo těžce na začátku zaplatil..takže z mého pohledu - vše v základu ! :-) P.S. manual klima v poho stačí..
Jo tak to máš pravdu. U ojetého už to je velká výhoda. :yes: Můj kamarád kupuje každou chvilku nějaké jiné ojeté auto, nechává si ho tak 3 měsíce. Ted měl chrysler 300M v uplně max. výbavě, V6, tušim že rok 98-99. Za 200tis. A navíc to u nás vypadá jak Rolls když někam přijedeš...Ale já na to nemám nervy :-)
proč ? za nějakých 200tis koupíš v podstatě jakékoliv auto a když má najeto stovku, tak ještě dalších stopade-dvěstě najedeš bez problémů..teda beru japonský auta :-)
záruka je záruka.... Vim jak vypadají auta co prodáváme z firmy:-) Dokud to půjde budu kupovat nové, až ne tak se uvidí. Ale jednu ojetinu jsem teda taky koupil, jenže to je srdcovka a nové auto té značky bych si asi hned tak dovolit nemohl. :-)
spousta lidí dala třeba za touarega ve výbavě víc.... Ale to někdo prostě nepochopí. Co kupuješ za japonce? Mě teda dostala supra, to bylo svezení jako hrom. Dost podceněné auto.
pohybuješ se (naštěstí pro Tebe) v trošku jiných cenových relacích..jak napovídá můj nick, moje japonská srdcovka je Mitsubishi, nyní konkrétně Galant. Přemýšlel jsem o Accordu, ale myšák je myšák, nevím proč ale je to moje láska. Ale všeobecně sedany střední třídy, až splatím dům, tak půjdu do trojky či IS, na sportáky pro radost zřejmě nikdy nebude :-( Ale kdo ví, jsem optimista..občas :-)
V té supře jsem se vezl jako spolujezdec a myslim že zas až tak drahá nebude. To mě právě překvapilo. Nejsem žádný boháč, dalo by se říct že když se nestíhá tak mě pořád živí řemeslo. Vezmu montérky a jdu jezdit. Jsem elektrikář a nijak se za to nestydim.
A galant, ten poslední co tu prodávali, je dost hezké auto. Ten nízký předek je paráda. Dodnes vypadá pěkně i ten před nim, ten kulatej.A neni to tuctovka :yes:
Jo, V6 je V6... To majitelé diselu nepochopěj. Rád si zaplatim za tu pohodu. A navíc ty motory jsou většinou mnohem mín náročné na servis, teda aspon ten ford co mám, a jezdim po Praze do 12l, což je mín než jsem čekal. 2,5 V6
ano, když to porovnám s TDI PD 130HP v O1, tak ta sice líp zatahovala, ale ten zvuk a "nevibrace" naprosto vyváží spotřebu...navíc ta v oktávce kolísala mezi 5-7.5, teď jezdím mezi 7.5-8.5l při jakémkoliv stylu jízdy (pravda jezdím 100km denně, takže ve městě by to bralo asi víc)..jo, šestivál, ideální volba..
Ty už to bereš z pozice příliš zhýčkaného zákazníka (to nemyslím jako urážku). Troufám si říct, že pro většinu budoucích majitelů nižší střední je snem mít auto dobře vybavený už v základu. Možná by pak Civic byl levnější, otázkou je jestli by se chudší výbava nerozporovala s imagem výrobce. Civic ála holobyt si moc dobře nedovedu představit
Promin, ale civik je ve své třídě něco extra? Bez urážky. Já ho beru jako normální auto, klidně srovnávám s tou novou Kia. Ber to že nejsi fanda žádné značky a vybíráš auto. Mrkneš do ceníku-základ 550t. No a ta Kia 350t. Obě mají slušnou výbavu.
Z našeho pohledu asi není nic extra, ale Honda si zakládá na určité image (podobně jako některé evropské značky, které se cítí být něčím extra) a ceny ji pak zohledňují. Z praktického hlediska pak civic ve své základní verzi nenabídne o moc víc než onen Ceed. Proto si zde drtivá většina zvolí spíše tu Kiu.
jednak je to efektivnejsie, a jednak spolahlivejsie... to si malokto uvedomi, ale tym, ze maju presne nadefinovane napr. 3 urovne vybav, zladene-odskusane, nedochadza k zavadam na elektronike a sucastiach vybavy tak casto ako u znaciek, v ktorych je skladackovy system dovybavovania
Interiér zmätený nie je ani náhodou, usporiadanie je iné, ale ergonómia je absolútne špičková. Človek si rýchlo zvykne a potom bez problémov ovláda čokoľvek bez toho, aby odtrhol oči od cesty. Displeje sú tiež usporiadané tak, aby všetko dôležité bolo periférne vidieť. Vďaka Honde za to, že našla odvahu urobiť malú revolúciu v kokpite, je to jedna z najlepších vecí v tomto aute.
Som rád, že som ťa pobavil, ale žiadny výklad som nerobil, ak si si nevšimol. Ak chceš môj výklad, prejdi si diskusiu o novom Civicu zhruba pred rokom, možno sa niečo naučíš.
Koly, každý se může seknout, přiznat si, žes zablábolil je horší, co? Jen jsem se pozastavil nad tím, že chceš někoho ostře školit aniž bys o dané věci měl základní znalosti. Jak jinak než jako nesmysl si mám vyložit tvé tvrzení, "Kia nemá žiadny motor s variabilným zdvihom ventilov a pokial nevieš aký je rozdiel medzi variabilným zdvihom a časovaním, nemal by si sa do takejto debaty púšťať." >:-[] Takže znova, rozdíl není žádný, mluvíme totiž pořád o tom samém, a to variabilním (proměnném) časování zdvihu ventilů. Existují různé principy řešení téhož, u Hondy pod názvem VTEC u zmíněné Kia VTTC, u BMW valvetronic atd. atp. Je to poměrně zajímavá problematika, zkus si nastudovat také něco mimo reklamní prospekt Hondy. ;-)
paradni karka jednoznacne jedna z nejlepsich ve sve tride auto ma smrnc stejne jako treba Alfa 147!VW nuda,BMW 1 divnej design,Focus vypada dobre jen RS!Proste paradni volba a slusna cena
mimochodom, v UK sa predavaju dve vybavy type s. ta druha s privlastkom GT ma VSETKO. holt nase trhy si nie su pre hondu dostatocne zaujimave atieto vyssie vybavene modely asi staci ak budu kupovat v krajinach, kde maju vyssie predaje. i tak vyroba nestiha uspokojit dopyt, tak naco sem trieskat do ponuky vsetky vybavy.. ;-\
Narazil jsem v top Gearu na zajímavý postřeh Jeremyho Clarksona o designu Civicu.... Když došlo k odhalení definitivní podoby, prohlásil doslova: "To je perfektní, myslím, že to auto bylo designované s jediným hlavním záměrem: Děsit na přechodu staré lidi..Musím si nějaké koupit" >:-[]
:yes::yes: - aspon nieco, pretoze video z porovnania CTR 7G a 8G dopadlo pre novinku zalostne - neviem ci nemal jeremy den, alebo to bolo ucelove, ale vidiet iba toto video a nevediat ake CTR 8G naozaj je, nikdy si ho nekupim :-)