Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type S a Type R na českém trhu

Třídveřové provedení Civiku je na českém trhu v prodeji za 549.000,-Kč, nového člena rodiny Type R pořídíte za 729.000,-Kč
Zpět na článek
24. 2. 2007 11:53
neregistrovaný "WARIO"
24. 2. 2007 13:34
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 08:57
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 22:46
neregistrovaný "trickym"
24. 2. 2007 16:20
neregistrovaný "stealth"
24. 2. 2007 17:10
anonym
25. 2. 2007 09:08
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 10:06
neregistrovaný "andy"
25. 2. 2007 11:41
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 10:35
neregistrovaný "stealth"
25. 2. 2007 11:53
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 16:11
anonym
25. 2. 2007 17:31
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 19:43
anonym
26. 2. 2007 00:49
anonym
31. 3. 2007 00:10
neregistrovaný "palo"
26. 2. 2007 06:26
neregistrovaný "havel"
26. 2. 2007 10:28
neregistrovaný "sk"
26. 2. 2007 12:38
neregistrovaný "King"
3. 3. 2007 17:48
neregistrovaný "Gregy.Type.R"
24. 2. 2007 14:29
neregistrovaný "enakki"
24. 2. 2007 15:40
neregistrovaný "dada"
24. 2. 2007 16:37
neregistrovaný "enakki"
25. 2. 2007 10:49
neregistrovaný "IT"
25. 2. 2007 13:13
neregistrovaný "Koly"
25. 2. 2007 17:09
neregistrovaný "IT"
25. 2. 2007 15:51
neregistrovaný "enakki"
25. 2. 2007 19:21
neregistrovaný "IT"
26. 2. 2007 10:09
neregistrovaný "enakki"
25. 2. 2007 10:10
neregistrovaný "Koly"
24. 2. 2007 16:35
neregistrovaný "enakki"
24. 2. 2007 17:23
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 17:39
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 17:47
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 17:50
anonym
24. 2. 2007 17:54
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:35
anonym
24. 2. 2007 17:53
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 17:57
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:03
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:17
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:20
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:27
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:30
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:37
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:40
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:46
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:48
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:52
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:59
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:03
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:06
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:12
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:21
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:29
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:35
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:44
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:38
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:42
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:54
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:59
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:40
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 18:51
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:58
neregistrovaný "hannibal lecter"
25. 2. 2007 09:19
neregistrovaný "SpiderJ"
28. 2. 2007 13:10
neregistrovaný "wildos"
25. 2. 2007 08:52
anonym
25. 2. 2007 10:17
neregistrovaný "Koly"
26. 2. 2007 09:57
26. 2. 2007 18:35
neregistrovaný "Koly"
27. 2. 2007 09:44
24. 2. 2007 19:45
neregistrovaný "AFI"
24. 2. 2007 19:47
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 20:01
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 20:01
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 21:16
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:56
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 23:17
neregistrovaný "pajo"
25. 2. 2007 09:15
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 13:50
neregistrovaný "Rob Mayth"
26. 2. 2007 08:35
25. 2. 2007 15:57
neregistrovaný "enakki"
26. 2. 2007 06:23
neregistrovaný "djjanda"
26. 2. 2007 09:17
neregistrovaný "oda"
26. 2. 2007 18:20
neregistrovaný "Hds"
26. 2. 2007 08:39
26. 2. 2007 10:11
neregistrovaný "briza"
26. 2. 2007 10:40
neregistrovaný "mara"
neregistrovaný "WARIO"
24. 2. 2007 11:53
konkurence schopná cena
sbohem clio 2.0 ....které stojí 719 000 kč .
Navíc Ten desing je nádhernej >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SpiderJ"
24. 2. 2007 13:34
CTR 4 ever aneb výsměch vw
:-) jo, tak alarm, tempomat, přední mlhová světla, dešťový senzor a vyhřívaná sedadla vpředu za 10tis je vyloženě výsměch pro vw, kde za stejnou příplatkovou u vw golf dáte cca 50tis... MIluju Hondu
Rozbalit vlákno
24
Avatar - 2,7 RS
24. 2. 2007 13:50
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Musíš číst pozorněji... ;-) Mají tím na mysli, že verzi Civic 5D Sport můžeš mít včetně tebou zmíněné výbavy za 559, kdežto 3D máš bez této výbavy za 549...
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 08:57
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
>:D tak to jsem oslep... :-(
neregistrovaný "trickym"
25. 2. 2007 22:46
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Ja som sa to snazil citat pozorne, ale akoby ten clanok pisal pan Ondrej L. po tazkom flame. Je to napisane dost zvlastne. Ale aj muzi maju svoje dni. Inak je kvalita pisania velmi dobra, ale toto trochu uslo. ;-)
neregistrovaný "stealth"
24. 2. 2007 16:20
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
A jeje, zase srovnávač. A vždycky se srovnává s VW. Já miluju VW Golf GTI a miluju Hondu CTR a miluju Subaru. Nejsem totiž fanatik, abych nepochopil kvality různých značek.
Avatar - 2,7 RS
24. 2. 2007 16:27
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
:yes: :yes:
24. 2. 2007 16:51
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Tak to má být ;-) :yes:
anonym
24. 2. 2007 17:10
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
:yes:
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 09:08
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
..ale já taky nejsem fanatik (jenom trochu >:-[])jen jsem člověk, který nemá rád politiku miionů příplatkových paketů, které nakonec posunou cenu do zcela jiné třídy co nejnenápadněji...touhle politikou mě koncern VW nejprve ohromoval, protože mi přišlo jako dobrý nápad moct si nadiktovat co člověk chce... nakonec jsem si uvědomil, že je to jenom způsob jak donutit lidi platit za to po čem ve svém miláčkovi touží víc, než je slušné...schválně si zkuste nakonfigurovat golf V ve stejné výbavě jako má civic s odpovídajícím motorem a budete se divit...za rozdíl cen si téměř můžete pořídit Dacii Logan... vím o čem mluvím, máme doma Golf V s motorem 1,6FSI který výkonem,charakteristikou a už vůbec ne spotřebou nesahá Hondě ani po paty, jeho cena v cca dpovídající výbavě vyšla o 67 tis dráž...pokud bych chtěl motor odpovídající dynamikou, byl by to 2,0FSI a cena? dalších 90tis navíc... ;-\
neregistrovaný "andy"
25. 2. 2007 10:06
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Tak proc jsi to kupoval? Nekdo te nutil?
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 11:41
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
>:D Ehm, mě nikdo nenutil, to je firemní..já jezdím Civicem 6G... :-)
neregistrovaný "stealth"
25. 2. 2007 10:35
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
No máme tržní ekonomiku a ceny si určujeme sami. Máme výběr, takže cena se musí přizpůsobit poptávce. Myslím, že zrovna Civic je proti Golfu prostě levněji postaven - to je jen takový pocit z výsledků crash testů, z nepoužití víceprvkové zadní nápravy apod. Neberme prosím Hondu jako tu hodnou automobilku, která Vám nabídne auto z drahých materiálů a ještě ohromí skvělou cenou. Honda na Vás vydělá stejně jako VW nebo BMW. Akorát, že v případě BMW máte jistotu použití lepších nebo hodně kvalitních materiálů.
To srovnání je takové zavádějící. Golf, stejně jako v Octavia v základu nepřináší nic podstatného. Pokud si člověk vybere základní verzi a bude dokupovat a dokupovat, tak se s doplňky vyšplhá na šíleně vysokou cenu. Pokud ale nakonfigurujete třeba Octavii RS, tak už základ bohatě stačí a tam ta cena za celý "paket RS" je výrazně výhodnější, než si zaškrtávat položky "kůže na volantu, xenony apod."
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 11:53
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Samozřejmě že každá automobilka musí vydělat, jen v rámci dané třídy a nejčastěji požadované výbavy vyjde prostě výhodněji Civic ...Co se materiálů týče,nevím které materiály myslíš,jestli interiér,nebo prvky motoru a podvozku...Mno obávám se že to není vůbec černobílá problematika a kdyby Honda byla ta hodná automobilka, co dává všechno zadarmo už mi doma stojí S2000..Víceprvková zadní náprava? Dobře vyladěná klasická konstrukce jí může stejně dobře konkurovat...A kdyby Honda nepoužívala "lepší, nebo hodně kvalitní materiály" myslíš,že by ojeté Hondy vypadaly tak dobře, jak vypadají třeba i po osmi letech a měly spolehlivost která může bmw a vw minimálně konkurovat? ;-)
anonym
25. 2. 2007 16:11
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Dobře vyladěná klasická konstrukce jí může stejně dobře konkurovat.. konkurovat muze to je fakt ale vyhrat nemuze ;-)
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 17:31
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
>:D záleží na tom, co je pro Tebe výhra, pro mě to jsou jisté jízdní vlastnosti na limitu a i když je poznám jen zřídkakdy,jsou to chvíle v pravdě rozhodující o výhře nebo prohře .-)a když bych měl nestranně >:D srovnat GOLFV a Civic tak rozdíl nepoznáš ani ty ani já.. >:-[]
anonym
25. 2. 2007 19:43
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
kdyz te posadim do Civavi a potom do Focuse, tak ja osobne to poznam a jiste nas bude vice.
anonym
26. 2. 2007 00:49
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
nic nepoznas
Avatar - SpiderJ
26. 2. 2007 08:06
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
...Nechci být rejpal, ale jak poznáš rozdíl vyplývající z celkové konstrukce a naladění vozu od rozdílu daného přítomností víceprvkové zadní nápravy? ;-)
neregistrovaný "palo"
31. 3. 2007 00:10
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Myslim, ze keby HONDA pouzivala nekvalitne materialy, tak by nebola podla x studii poruchovost CIVICA vyrazne nizsia, ako u GOLDA. CIVIC sa standartne umiestnuje vysoko (naposledy 7G). Sam VW v internych materialoch uvadzal, ze TOYOTA COROLA ma o 50% lepsiu spolahlivost, ako GOLF!!!!
neregistrovaný "havel"
26. 2. 2007 06:26
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
po tom ju skus tu milovanu hondu predat za rok kolko za nu dostanes, japonske auta si vobec nedrzia cenu, to VW je na tom ovela ovela lepsie a aspon sa s teba nesmeju ludia ako ked soferujes v honde... >:D >:D
Avatar - SpiderJ
26. 2. 2007 08:10
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
mě se zatím nikdo nesměje ;-) a i kdyby,tak by mi to bylo jedno... :o) s tím prodejem máš pravdu.... :-(
neregistrovaný "sk"
26. 2. 2007 10:28
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Ako kde. Napr. v UK na second hand trhu maju japonci, obzvlast Toyota, z nepremioviek relativne najvyssie ceny..
neregistrovaný "King"
26. 2. 2007 12:38
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
Tak to se opravdu hodně pleteš. Podívej se na ceny jetých civiců a porovnej se stejně vybavenými golfy z téhož roku. budeš se divit.
Avatar - SpiderJ
26. 2. 2007 14:56
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
...na úrovni Civ 6.G 3D to můžu jen a jen potvrdit, to mám prostudovaný skvěle ;-) ale u větších aut je vážně pokles o něco větší...i když já bych si nekoupil auto, který mi nesedí jen pro to, abych ho za tři roky prodal o deset tisíc dráž... ;-)
neregistrovaný "Gregy.Type.R"
3. 3. 2007 17:48
Re: CTR 4 ever aneb výsměch vw
*... to nebudu ani komentovat...
neregistrovaný "enakki"
24. 2. 2007 14:29
type s > sklamanie
naopak. ako je uz pisane vyssie.
z tohto dovody si type s nekupim, i ked som bo povodne rozhodnuty pre 3D. keby tam boli aspon hmlovky a tempomat, tak idem do neho. ale takto zoberiem skaredsi 5D..
navyse - 5D sport ma aj elektricky sklapacie zrkadla, co type s nema.
je to smutne, ze je iba v jednej vybave. hmlovky sa este daju doobjednat, ale tie ostane veci nie. .
takze smola a sklamanie.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "dada"
24. 2. 2007 15:40
Re: type s > sklamanie
holt je to stylofka noo. u bmw taky zaplatis vic za 2 dvere nez za ctyri...
neregistrovaný "enakki"
24. 2. 2007 16:37
Re: type s > sklamanie
tu nejde o to kolko to stoji, ale o to, ze type s ponuka len jednu vybavu. neni zla, ale v porovnani so sport dost biedna. navyse ma iba 4 repro, sport ma 6..
neregistrovaný "IT"
25. 2. 2007 10:49
Re: type s > sklamanie
Myslím,žes velice přesně a výstižně popsal problém většiny obyvatel ex-ČSSR,co si chtějí koupit nové auto,ale tato výbava Civica jim prostě "tak nějak nesedí..."... :-! Také to tak cítím. :yes: Ale znám řešení.Koupit něco,něco výrazně lepšího... ;-)
neregistrovaný "Koly"
25. 2. 2007 13:13
Re: type s > sklamanie
Logana? Fabiu? A8?
neregistrovaný "IT"
25. 2. 2007 17:09
Re: type s > sklamanie
2 Koly: Ale ne,to bylo malé šťouchnutí jistému okruhu lidí,kam ty rozhodně nepatříš.Za rok potřebuji nové auto a mám okruh,kdyby 5 modelů,zhruba a na 1.-2. místě mi tam sedí Civic8G s 1,8 v benzínu...neřešme.Auto ve 3D nemohu,ale já to myslel trochu jinak,než jsi možná vnímal.Pohoda.G8 je skvělý, o tom nemá cenu vůbec polemizovat.
neregistrovaný "enakki"
25. 2. 2007 15:51
Re: type s > sklamanie
ja lepsiu volbu na trhu ako civic nevidim. osobne ine auto ako japonca NECHCEM. teraz mam toyotu, rozhodoval som sa povodne medzi hondou a toy. vtedy to vyhrala corolla. teraz ako vysiel auris, mi ostal na vyber uz len civic. auris ma mizernu ponuku motorov, z benzinov iba 1.4 a 1.6. honda ma v ponuke bezkonkurencnu 1.8. takze z tohto hladiska u mna je to jasne. akurat, ze to nebude 3D .. co je mi moc luto.
neregistrovaný "IT"
25. 2. 2007 19:21
Re: type s > sklamanie
Ideální není nic, ale 1,6 v benzínu a 2,0 v naftě je u Aurise celkem optimální.Aby mi zůstalo 12 bodů,to stačí.BTW:3 roky se to vydrží a pak zase změna.
neregistrovaný "enakki"
26. 2. 2007 10:09
Re: type s > sklamanie
benzin u aurisu stoji za ... nakolko je tam 5-kvalt. a 1.6 nie je mic extra, papierovo ten motor vyzera ok, ale auris je nenormalne tazky - a ta 1.6 nie je tym padom v tom aute uz taka atraktivna.
neregistrovaný "Koly"
25. 2. 2007 10:10
Re: type s > sklamanie
Výškové repro idú doobjednať tiež. Ale je pravda, že výbava Type-S mala zodpovedať Sportu a nie Comfortu u 5D. Najmä absencia tempomatu a daždového senzoru je dosť citeľná. Aspoň na Slovensku aj cena zodpovedá výbave Comfort, to je celkom výhodné, ak človek oželie zadné dvere alebo ich nechce, tak za rovnakú cenu dostane naviac elektróny, športový podvozok aj interiér (kožený volant, pedále, možno aj sedačky sú iné). Českú cenu ale nechápem, prečo je Type-S cenovo postavený oproti 5D Sportu, veď to takmer s istotou zabíja jeho predajné možnosti.
neregistrovaný "enakki"
24. 2. 2007 16:35
vybava
tu nejde o to kolko to stoji, ale o to, ze type s ponuka len jednu vybavu. neni zla, ale v porovnani so sport dost biedna.
navyse ma iba 4 repro, sport ma 6..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 17:23
výbava
Super by bylo kdyby evropa od japonců okoukala nějakou tu techniku a japončíci zas to jak nabízet výbavu do auta. Ted nemyslim ceny, ale trochu té volnosti ve výběru... Osobně se mi civik vůbec nelíbí, hlavně zmatenej interier, ale třeba accord nebo nová crv docela jo. Jen ty pevně dané výbavy mě odrazují.
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 17:39
Re: výbava
s tou výbavou to myslíš tak, že by se podobně jako třeba u Golfu podporoval individualismus sériovou montáží oken na kličky? Já myslím že evropa má stále co dohánět hlavně v nabídce standartní výbavy, byť tu svoji chudokrevnost se snaží prodat jako prestižně znějící "možnost individualismu". Po designové stránce se mi interiér Civicu také moc nelíbí, je Hi-Tech, ale překombinovaný. Někdo to ale určitě ocení.
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 17:47
Re: výbava
No ona ta základní verze s kličkama má taky něco do sebe. A v této třídě je dost důležitá cena. Třeba u služebních aut, což je golf často, civik minimálně. Jinak jsem to ale myslel tak že by byl seznam výbav a ty si jí sám nakombinoval jak chceš. Je mi jasný že ve výsledku to vyjde stejně jak ty balíčky, ale když to zaškrtáváš máš lepší pocit že jsis to určil sám. Mimochodem v létě jsem kupoval kombika a to co mi předvedl jeden prodejce hondy v Praze byla síla. Absolutní neochota cokoliv vysvětlit a na otázku proč si mám koupit accord a ne mondeo mi řekl že je to moje věc.
anonym
24. 2. 2007 17:50
Re: výbava
...honda má upřímné prodejce >:D
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 17:54
Re: výbava
No to jo, ale být to můj zaměstnanec a já ho slyšet má padáka okamžitě. Když jsem byl u Subaru tak mé v legacy povozili tak že jsem se smál ještě druhý den. Od nich bych teda předváděčku nekoupil.
anonym
24. 2. 2007 18:35
Re: výbava
to je jasné...předváděčky a rozhulení zastudena, nic dobrého pro motor. PS: být to můj zaměstnanec, tak letí taky ;-)
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 17:53
Re: výbava
Podle mě se japonci řídí potřebou většiny: Ta si právě přeje mít pokud možno vše ve standartu a nemuset si příliš připlácet i za relativně běžné věci. Podle mě je to i výrobně efektivnější. Podle toho co píšeš, tak jde spíše o ten "pocit". Já bych naopak pocit že jsem si musel všechno navíc doplatit klidně oželel
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 17:57
Re: výbava
Všechno má něco, já nemám rád když někdo něco rozhoduje za mě.
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:03
Re: výbava
tady bych souhlasil..pokud vezmeš třeba Legend, kde máš naprosto vše za 1.5mil...možná by spoustu lidí ocenilo kdyby byl třeba za 1.2 s "chudší" výbavou..
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:17
Re: výbava
Jo to přesně jsem myslel. Golf 3D i astra 3D mají základ kolem 400t. Jo, vim, mají slabé motory, žádnou výbavu...ale je to o 150t mín než civic. Stejná třída, tj. relativně malá auta. V případě golfu i teoreticky lepší podvozek. A někomu 1,4 s manual. klimou uplně stačí, teda řekl bych že hodně lidem. Jel jsem s golfem 1,4 55kw a moc to teda nejede, jenže po 800km /město-dálnice cca.50/50 / spotřeba 6,5l. To mě překvapilo. Jo ale neřídil jsem, řídila ženská.
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:20
Re: výbava
na druhou stranu, když to bereš jako ojetý(moje krevní skupina), tak za výbavu už nepřiplácíš, cenový rozdíly jsou minimální a těžíš z toho že za to někdo těžce na začátku zaplatil..takže z mého pohledu - vše v základu ! :-) P.S. manual klima v poho stačí..
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:27
Re: výbava
Jo tak to máš pravdu. U ojetého už to je velká výhoda. :yes: Můj kamarád kupuje každou chvilku nějaké jiné ojeté auto, nechává si ho tak 3 měsíce. Ted měl chrysler 300M v uplně max. výbavě, V6, tušim že rok 98-99. Za 200tis. A navíc to u nás vypadá jak Rolls když někam přijedeš...Ale já na to nemám nervy :-)
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:30
Re: výbava
proč ? za nějakých 200tis koupíš v podstatě jakékoliv auto a když má najeto stovku, tak ještě dalších stopade-dvěstě najedeš bez problémů..teda beru japonský auta :-)
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:37
Re: výbava
záruka je záruka.... Vim jak vypadají auta co prodáváme z firmy:-) Dokud to půjde budu kupovat nové, až ne tak se uvidí. Ale jednu ojetinu jsem teda taky koupil, jenže to je srdcovka a nové auto té značky bych si asi hned tak dovolit nemohl. :-)
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:40
Re: výbava
chápu, Ferrari si nové taky dovolit nemůžu :-)
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:46
Re: výbava
Jaký Ferrari??? :-) :-) :-)
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:48
Re: výbava
no tu ojetinu co jsi koupil..tu srdcovku..přepodkládám že to bylo ENZO ;-)
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:52
Re: výbava
Srandičky jo?
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 18:59
Re: výbava
;-) a co to bylo za srdcovku, jestli to není tajemství ?
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:03
Re: výbava
Já už to tu jednou psal, vč. toho jak jsem ho dost šílenou cestou přivezl ze států. A moc se mi to teda nevyplatilo. Ale částečně jsi se trefil.
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:06
Re: výbava
Nevyplatilo se mi o tom tady psát, ne ten dovoz.
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:12
Re: výbava
ok, celkem chápu, občas je tady ta diskuze "zvlaštní", asi závist ;-\ každopádně gratuluji ke splněnému snu :yes:
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:21
Re: výbava
spousta lidí dala třeba za touarega ve výbavě víc.... Ale to někdo prostě nepochopí. Co kupuješ za japonce? Mě teda dostala supra, to bylo svezení jako hrom. Dost podceněné auto.
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:29
Re: výbava
pohybuješ se (naštěstí pro Tebe) v trošku jiných cenových relacích..jak napovídá můj nick, moje japonská srdcovka je Mitsubishi, nyní konkrétně Galant. Přemýšlel jsem o Accordu, ale myšák je myšák, nevím proč ale je to moje láska. Ale všeobecně sedany střední třídy, až splatím dům, tak půjdu do trojky či IS, na sportáky pro radost zřejmě nikdy nebude :-( Ale kdo ví, jsem optimista..občas :-)
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:35
Re: výbava
V té supře jsem se vezl jako spolujezdec a myslim že zas až tak drahá nebude. To mě právě překvapilo. Nejsem žádný boháč, dalo by se říct že když se nestíhá tak mě pořád živí řemeslo. Vezmu montérky a jdu jezdit. Jsem elektrikář a nijak se za to nestydim.
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:44
Re: výbava
za co by ses měl stydět ? Pořád věřím že většina lidí vydělává poctivou prací a svoje vydělaný prachy si naprosto zaslouží :yes:
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:38
Re: výbava
A galant, ten poslední co tu prodávali, je dost hezké auto. Ten nízký předek je paráda. Dodnes vypadá pěkně i ten před nim, ten kulatej.A neni to tuctovka :yes:
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:42
Re: výbava
dík :yes: myslím že i jezdí výborně..zatím mám 2.0 V6, ale do dvou let chci 2.5 V6 v kůži..už se těším :-)
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:54
Re: výbava
Jo, V6 je V6... To majitelé diselu nepochopěj. Rád si zaplatim za tu pohodu. A navíc ty motory jsou většinou mnohem mín náročné na servis, teda aspon ten ford co mám, a jezdim po Praze do 12l, což je mín než jsem čekal. 2,5 V6
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:59
Re: výbava
ano, když to porovnám s TDI PD 130HP v O1, tak ta sice líp zatahovala, ale ten zvuk a "nevibrace" naprosto vyváží spotřebu...navíc ta v oktávce kolísala mezi 5-7.5, teď jezdím mezi 7.5-8.5l při jakémkoliv stylu jízdy (pravda jezdím 100km denně, takže ve městě by to bralo asi víc)..jo, šestivál, ideální volba..
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 18:40
Re: výbava
Ty už to bereš z pozice příliš zhýčkaného zákazníka (to nemyslím jako urážku). Troufám si říct, že pro většinu budoucích majitelů nižší střední je snem mít auto dobře vybavený už v základu. Možná by pak Civic byl levnější, otázkou je jestli by se chudší výbava nerozporovala s imagem výrobce. Civic ála holobyt si moc dobře nedovedu představit
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 18:51
Re: výbava
Promin, ale civik je ve své třídě něco extra? Bez urážky. Já ho beru jako normální auto, klidně srovnávám s tou novou Kia. Ber to že nejsi fanda žádné značky a vybíráš auto. Mrkneš do ceníku-základ 550t. No a ta Kia 350t. Obě mají slušnou výbavu.
neregistrovaný "hannibal lecter"
24. 2. 2007 18:58
Re: výbava
Z našeho pohledu asi není nic extra, ale Honda si zakládá na určité image (podobně jako některé evropské značky, které se cítí být něčím extra) a ceny ji pak zohledňují. Z praktického hlediska pak civic ve své základní verzi nenabídne o moc víc než onen Ceed. Proto si zde drtivá většina zvolí spíše tu Kiu.
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 09:19
Re: výbava
>:D škoda že kia nemá vtec >:D ani v příplatkové výbavě >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "wildos"
28. 2. 2007 13:10
Re: výbava
Nechci ti kazit iluze, ale kia ceed má šestnáctistovku s proměněným časováním ventilů VVT ;-)
anonym
25. 2. 2007 08:52
Re: výbava
jednak je to efektivnejsie, a jednak spolahlivejsie... to si malokto uvedomi, ale tym, ze maju presne nadefinovane napr. 3 urovne vybav, zladene-odskusane, nedochadza k zavadam na elektronike a sucastiach vybavy tak casto ako u znaciek, v ktorych je skladackovy system dovybavovania
neregistrovaný "Koly"
25. 2. 2007 10:17
Re: výbava
Interiér zmätený nie je ani náhodou, usporiadanie je iné, ale ergonómia je absolútne špičková. Človek si rýchlo zvykne a potom bez problémov ovláda čokoľvek bez toho, aby odtrhol oči od cesty. Displeje sú tiež usporiadané tak, aby všetko dôležité bolo periférne vidieť. Vďaka Honde za to, že našla odvahu urobiť malú revolúciu v kokpite, je to jedna z najlepších vecí v tomto aute.
Avatar - Dinar
26. 2. 2007 09:57
Re: výbava
:-) Docela jsi mě pobavil v diskusi pod Hyundajem tím svým výkladem variabilního časování. Musíš si příště ten hondařský prospekt přečíst pořádně. ;-)
neregistrovaný "Koly"
26. 2. 2007 18:35
Re: výbava
Som rád, že som ťa pobavil, ale žiadny výklad som nerobil, ak si si nevšimol. Ak chceš môj výklad, prejdi si diskusiu o novom Civicu zhruba pred rokom, možno sa niečo naučíš.
Avatar - Dinar
27. 2. 2007 09:44
Re: výbava
Koly, každý se může seknout, přiznat si, žes zablábolil je horší, co? Jen jsem se pozastavil nad tím, že chceš někoho ostře školit aniž bys o dané věci měl základní znalosti. Jak jinak než jako nesmysl si mám vyložit tvé tvrzení, "Kia nemá žiadny motor s variabilným zdvihom ventilov a pokial nevieš aký je rozdiel medzi variabilným zdvihom a časovaním, nemal by si sa do takejto debaty púšťať." >:-[] Takže znova, rozdíl není žádný, mluvíme totiž pořád o tom samém, a to variabilním (proměnném) časování zdvihu ventilů. Existují různé principy řešení téhož, u Hondy pod názvem VTEC u zmíněné Kia VTTC, u BMW valvetronic atd. atp. Je to poměrně zajímavá problematika, zkus si nastudovat také něco mimo reklamní prospekt Hondy. ;-)
neregistrovaný "AFI"
24. 2. 2007 19:45
Honda dela auta?
Myslela jsem, ze jen motorky. Nicmene barvu to ma peknou >:-[]
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 19:47
Re: Honda dela auta?
>:D
24. 2. 2007 19:57
Re: Honda dela auta?
Ty jsi dneska všude! :-)
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 20:01
Re: Honda dela auta?
chci vyhrát hlavní cenu v soutěži přispěvovatelů= ten kdo napíše nejvíce příspěvků, může vést nerušený hodinový s GTI ohledně designu Passatu :-)
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 20:01
Re: Honda dela auta?
hodinový dialog :*)
24. 2. 2007 21:04
Re: Honda dela auta?
Není hodinka málo? :-)
neregistrovaný "Galant"
24. 2. 2007 21:16
Re: Honda dela auta?
až moc :-)
neregistrovaný "petrt"
24. 2. 2007 19:56
Re: Honda dela auta?
A sekačky znáš?
neregistrovaný "pajo"
24. 2. 2007 23:17
Re: Honda dela auta?
a elektrocentraly? prudove letadlo HONDA JET?
neregistrovaný "SpiderJ"
25. 2. 2007 09:15
Re: Honda dela auta?
;-) a sněový frézy? a robota? :-)
neregistrovaný "Rob Mayth"
25. 2. 2007 13:50
parada
paradni karka jednoznacne jedna z nejlepsich ve sve tride auto ma smrnc stejne jako treba Alfa 147!VW nuda,BMW 1 divnej design,Focus vypada dobre jen RS!Proste paradni volba a slusna cena
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "enakki"
25. 2. 2007 15:57
Type s GT
mimochodom, v UK sa predavaju dve vybavy type s. ta druha s privlastkom GT ma VSETKO. holt nase trhy si nie su pre hondu dostatocne zaujimave atieto vyssie vybavene modely asi staci ak budu kupovat v krajinach, kde maju vyssie predaje. i tak vyroba nestiha uspokojit dopyt, tak naco sem trieskat do ponuky vsetky vybavy.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "djjanda"
26. 2. 2007 06:23
CO TO JE???
TAK TO SI RADSEJ KUPIM SKODOVKU!
DALSI HNUS Z VYCHODU NA NASICH CESTACH!!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SpiderJ
26. 2. 2007 08:36
Re: CO TO JE???
TO si kup ;-) můžeš si pak na ní dát náááádhernou masku od MILOTECU, aby byla ještě krásnější, votuněná.... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "oda"
26. 2. 2007 09:17
Re: CO TO JE???
>:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Hds"
26. 2. 2007 18:20
Re: CO TO JE???
>:D :yes:
Avatar - SpiderJ
26. 2. 2007 08:39
TOP GEAR A CTR
Narazil jsem v top Gearu na zajímavý postřeh Jeremyho Clarksona o designu Civicu.... Když došlo k odhalení definitivní podoby, prohlásil doslova: "To je perfektní, myslím, že to auto bylo designované s jediným hlavním záměrem: Děsit na přechodu staré lidi..Musím si nějaké koupit" >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "briza"
26. 2. 2007 10:11
Re: TOP GEAR A CTR
>:D :yes:
neregistrovaný "mara"
26. 2. 2007 10:40
Re: TOP GEAR A CTR
:-) :yes:
27. 1. 2008 10:58
Re: TOP GEAR A CTR
:yes: :yes: - aspon nieco, pretoze video z porovnania CTR 7G a 8G dopadlo pre novinku zalostne - neviem ci nemal jeremy den, alebo to bolo ucelove, ale vidiet iba toto video a nevediat ake CTR 8G naozaj je, nikdy si ho nekupim :-)