Diskuse

Honda CR-V: 160k turbodiesel Earth Dreams a devítistupňový automat

1.10.2014

Na americkém trhu dnes Honda začíná prodávat omlazené CR-V a v Evropě se oficiálně představuje jeho nová motorizace pro zdejší region.

 

  • 00 Reagovat !

    foto rimow11

    rimow11 01.10.2014  13:13

    honda

    :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 01.10.2014  13:44

    Displej

    Všechno super, motor fantazie, jen moc nerozumím , proč 3 displeje?
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 01.10.2014  14:00

      « Re: Displej

      to zeby si mal pocit ze sedis v ultramodernom aute ;-) .... clovek v navale blaha lahko prehliadne aj vacsie nedostatky ( nizka svetla vyska ) ked sa ocitne v zajati displejov... ludska psychika je velmi manipulovatelna a honda vie co robi.... vie ako zakryt nedostatky a ako zaroven prilakat ludske oko tak aby podlahlo :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 01.10.2014  14:13

        « Re: Re: Displej

        Já jsem tedy za běžných okolností odpůrce invektiv v diskuzích, ale co to je probůh za blábol? :-O
    • 00 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 01.10.2014  14:26

      « Re: Displej

      Já bych se spíš zeptal - a proč 3 displeje ne? Když si je automobilka může dovolit... ;-)

      Víc obrazovek - víc možností zobrazení aktuálně potřebných informací. Když si například šteluješ v autě hudbu na USBčku, nezmizí ti z displeje navigace, nemusíš přepínat mezi okamžitou a průměrnou spotřebou atp.

      V případě CR-V je to dáno do jisté míry tím, že byla snaha mít v autě kvalitní displej, i když ještě nebyl k dispozici infotainment, jak ho známe teď a současně i když nebyla v autě navigace. Je možné, že aktuálně v autě "zbyl" a příště už bude všechno řešeno přes jediný centrální displej, ale v zásadě to není nic proti ničemu, nebo ano?
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 01.10.2014  14:40

        « Re: Re: Displej

        Pokud ze startu nebyla navi, tím spíš mi displej nahoře uprostřed přijde nesmyslný.Asi to je jak píšeš-nic proti ničemu, ale...... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto TeeJay

          TeeJay 01.10.2014  14:57

          « Re: Re: Re: Displej

          Nebyl nesmyslný, zobrazoval (zobrazuje) informace audiosystému, ventilace a klimatizace a palubního systému. A tapety >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto TeeJay

    TeeJay 01.10.2014  14:55

    Hondaissance

    Byla jen otázka času, než to přijde, ale čekal někdo, že to bude tak brzo? Rok 2015 bude pro Hondu něco jako znovuzaložení, renesance značky. Poté, co si nechala v některých oblastech konkurenci poodskočit teď dobře jednu vlastní generaci přeskakuje a vrací se s plnou parádou do přední linie.

    Tam, kde je teď pětistupňový automat, se už za půl roku skokově počet kvaltů skoro zdvojnásobí, přesně podle diktátu evropského vkusu se nabídka motorů efektně downsizuje a rázem se nám možnosti CR-V za něco "sjezdit" dramaticky smrskly. Navíc to, co bylo výborné už teď, tedy jízdní vlastnosti a komfort, bude zase o něco lepší.

    Je jasné, že CR-V je prominentní model, facelift Civicu určitě tak důsledný nebude, i když taková sedmistupňová dvouspojka by také mohla dopadnout ještě v téhle generaci. Do toho malé SUV, nový Jazz, CTR a NSX, to bude hodně zajímavý rok. :yes:

    Teď jsem jen zvědavý, jestli se ti, kteří tvrdí, že Hondu nehejtují programově, sníží k nějaké pozitivní reakci na aktuální vývoj, jehož směřování se tímto krokem stává naprosto neoddiskutovatelným. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 01.10.2014  15:04

      « Re: Hondaissance

      O CR-V jsem uvažoval hned jak byla současná generace launchována... Zásadně mě ale zklamala 5-AT, znehodnocující sílu 2,2D do podprůměrné dynamiky...
      Článek bohužel neuvádí, zda nový automat bude k dispozici pro 2,2D! 1,6D s 9 stupňi zní velmi slibně, výkon a krouták také vypadají dobře. Přesto bych pro CR-V raději volil 2,2D. Prodejce účastnící se pražského Autosalónu mi řekl, že pro CR-V se počítá s osmikvaltem, ale zde tato informace chybí.
      Vlastně je jedno, zda to bude 8 nebo 9 AT, ale i 2,2D potřebuje mnohem lepší převodovku! A pak už nemám, proč váhat. Auto se mi moc líbí, jezdí mile (ještě bych ho uvnitř trošku více utlumil od motoru), má skvěle přístupný kufr, protostrnost vpředu i vzadu je skvělá, tradiční spolehlivost se kloubí s vynikajícím motorem, co si více přát? Snad jen více bezpečnostních asistentů, taková Kuga i Tiguan jsou už mnohem dále...
      Tak asi tolik k "aktuálnímu pozitivnímu vývoji"... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto satch

        satch 01.10.2014  15:15

        « Re: Re: Hondaissance

        2,2 D vôbec nebude... budú 2 verzie 1,6...
      • 00 Reagovat !

        foto AUDIRS6

        AUDIRS6 01.10.2014  15:20

        « Re: Re: Hondaissance

        na jednom nemenovanom konkurenčnom serveri už je popísaný aj FL Európskej verzie...
        Ono, 9 stupňový automat bude pre ten nový 1,6 D, a aj pre benzín ;-)
        ...ak sú teda ich zdroje vierohodné ;-)
        PS: Tým, že ZF začala robiť 9st. automat pre priečnu zástavbu, mnohé automobilky sa zaradovali a prepriahajú práve naň, zo svojich horších automatov. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto King

        King 01.10.2014  15:21

        « Re: Re: Hondaissance

        2.2 i-DTEC končí, nebude se předělávat na Euro 6, jeho roli převezme právě 1.6, proto těch 160 koní a 350 Nm. A 9AT je určitě určen primárně pro 1.6/160 k. Spíš je otázka, co bude s 2.0 i-VTEC

        Prodejce nemusel být zase tak úplně mimo. 9AT může být vyhrazen pro turbodiesel a osm stupňů má DCT Hondy, který by mohl dostat dvoulitr. Ale ať tak nebo tak, určitě benziňák nezůstane u 5AT. Naopak základní 1.6 asi bude i nadále s manuálem.
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 01.10.2014  15:28

      « Re: Hondaissance

      Přesně jak říkáš.

      Za sebe musím říct, že jsem úplně nepodlehl módě "čím víc kvaltů, tím víc převodovka". Na dálnice nebo ustálenou jízdu je to paráda a díky točáku si bude 1.6 na devítku točit na dálnici nějakých třeba 1600-1700/min a žrát nic, ale na okreskách, kde se častěji mění polohy plynového pedálu ty mocstupňové převodovky furt něco řadí a docela mě to otravovalo. Ale je to pochopitelně otázka nastavení i vnímání řidiče.

      Tipuji, že G8 dvouspojky dostanou právě benzinové motorizace Civicu a CR-V kvůli jejich sportovnějšímu projevu, zatímco 9AT bude určen pro nafťáky. Otázkou je, jestli 9AT není třeba pro takový Civic už zbytečný luxus a co by to udělalo s už tak dost vysokou cenou.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 01.10.2014  16:01

      « Re: Hondaissance

      Já ti nevím, před faceliftem mělo u mě CR-V tři zásadní problémy. 1) Žádný zajímavý motor. 2) Nedokázal jsem si vybrat výbavu. 3) Světlá výška, od krabice očekávám více. Tak alespoň ta nová převodovka.
      • 00 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 01.10.2014  16:42

        « Re: Re: Hondaissance

        Tak je otázkou, co je pro tebe zajímavý motor. ;-) Já bych třeba preferoval ten dvoulitr, jede pěkně a překvapivě málo žere. Akorát v kombinaci s automatem to není žádná sláva, takže bych uvítal DCT nebo AT ZF. V teoretické rovině, takhle velké auto nepotřebuju, vystačíme si s malým MPV, ale kdoví, třeba se zamiluju do HR-V.

        Krabice, krabice... To snad se světlostí nesouvisí. Světlost je na úrovni třeba teď toho crossgolfu nebo jak se to jmenuje, ten má snad 160 mm, tohle 165, jde o to, že díky vyšší stavbě karoserie máš a/lepší výhled b/díky kratší kastli zaparkuješ do více mezer.

        Co se výbavy týče, Executive snad pokryje požadavky úplně každého, nechoď na mě s tím, že něco z toho vyloženě nechceš. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 01.10.2014  21:29

          « Re: Re: Re: Hondaissance

          Viděl bych v něm rád 2,4. A to podle mne není přehnaný požadavek. Bavíme se o autě s celkovou hmotností přes dvě tuny.

          Nejsem na krabice. Nějaká výjimka se najde, ale krabici si pořídím pro užitnou hodnotu. A hodně z toho pro mne dělá prostupnost terénem. To je totiž jedna věc, kterou mi kupé, nebo sedan nedá.

          CR-V je zhruba stejně dlouhé jako Golf Variant, jestli si dobře pamatuji. Tiguan by měl být kratší. ;-)

          Právě s tím na tebe jdu. :-) Mám rád dobře vybavená auta, v tomhle směru si nestěžuji, jsou však věci, které mi vadí.

          Beru, že CR-V není stavěné dle mých požadavků. Dívám se na něj v první řadě proto, že je v kontextu nabídky Hondy celkem pěkné. SUV to mají u mne obecně těžké. Také nepotřebuji velké auto, bohužel s sebou menší provedení typicky nesou kompromisy, které nechci dělat.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 01.10.2014  21:33

          « Re: Hondaissance

          CRV snad není konkurence pro někdejší CrossGolf, ale pro SUV Tiguan a spol.
          Proč by kdokoli nemohl něco vyloženě nechtít? Co je nepochopitelného na tom, že někdo nechce třeba nevětranou kůži, nebo střešní okno?
          • 10 Reagovat !

            foto TeeJay

            TeeJay 02.10.2014  10:46

            « Re: Re: Hondaissance

            Nejde o konkurenci, spíš o to, že se nám ta auta, určená pro všechny cesty na té světlosti 160-170 začínají setkávat, což naznačuje, že to asi bude ideální kompromis z pohledu jejich on- a off-road využití. Taková CX-5 má víc, ale zase je tvrdá jako kámen, aby na silnici fungovala.
            • 00 Reagovat !

              foto diskuter13

              diskuter13 02.10.2014  14:33

              « Re: Re: Re: Hondaissance

              ee, pozri si zlate dobre subaru - 22cm svetla vyska a jazdne vlastnosti - skoda porovnavat
    • 00 Reagovat !

      foto Choochoo

      Choochoo 01.10.2014  21:31

      « Re: Hondaissance

      V dieslech si rozhodne nic nenechala poodskocit. O 1,6 neni treba hovorit, 2,2 je spicka i dnes, spotrebou deklasuje i nemeckou 1,6TDI. U noveho biturba jsem zvedav na spotrebu

      Automaty neresim, ty me nezajimaji, rad si zakvedlam Hondackym spickovym manualem, ikdyz neni potreba, jak v Jazziku, tak v Civicu.
      Jestli se nepletu tak v HRV bude 8st. dvojspojka, tak 7st v Civicu by byla asi krok zpet.

      Ona je otazka, co Honda vlastne planuje a na kdy. O tomto motoru vim uz od roku cca 2010 a predstaven bude letos, prodej 2015, to je hodne dlouho. Uz jsem se bal, ze jsem prinesl nejakou kachnu >:D
      Je otazka, jestli treba Honda nechtela uvadet novinky pred Euro6 normami, aby nepomahala konkurenci, protoze stavajici diesly jsou stale spicka.

      Pokud Mino dovoli, tak i dnes bez kritiky, tu zvladnou ostatni >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 01.10.2014  15:33

    německý ZF a ne japonský Aisin :-)

    No ono to asi bude tím, že Aisin nemá vyvinutý tak moderní automat pro příčnou zástavbu motoru, ZF ho uvedl až letos... nakonec CRV se vyrábí v Evropě a ne v Japonsku, tak proč ne evropská převodovka, že... snad motor zatím zůstává japonský, ale jak dlouho, evropské Toyoty už přecházejí i na německé diesely, tak uvidíme >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 01.10.2014  15:50

      « Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

      Honda doteď používala převodovky vlastní, tedy ani Aisin. Nevím, jestli i úplně všechny manuály, ale AT a CVT určitě. Nová 8G DCT je také Honda-made.
      • 00 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 01.10.2014  15:57

        « Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

        Vzhledem k rozhodnutí Toyoty nevyvíjet pro její okrajový evropský trh emisně a proto i finančně náročné diesely, je docela zvláštní, že menší Honda to stále nevzdává... i když do budoucna asi zůstane u jediného dieselu s objemem 1.6, pořád lepší než nic.
        • 00 Reagovat !

          foto TeeJay

          TeeJay 01.10.2014  16:34

          « Re: Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

          Toyota vyvíjet nemusí, protože má dohodu s BMW. Kvalitativně si asi nepohorší, traduje se, že nafťáky Toyoty nejsou žádný zázrak, ale tu informaci mám zpostředkovaně.

          Honda od 1.6tky odvozený motor 1.5 nabízí taky v Indii, což trh dost významným způsobem zvětšuje. Navíc se teď otevírá trh pro diesely i v Japonsku a USA a sice to zatím nevypadá, že by to Hondu zajímalo, ale je asi lepší být připraven, kdyby něco.
        • 00 Reagovat !

          foto Mino21

          Mino21 01.10.2014  19:21

          « Re: Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

          Co pořád máte všichni s tou nafovou Evropou? To není jediná oblast, která je výrazně naftová. Doporučuji navštívit Indii. Zastoupení nafty na indickém trhu je okolo 55 %. To jen k tomu, jak je "pouze Evropa naftová". Indie je hodně velký trh, takže řeči o tom, že se něco vyvíjí jen pro okrajovou Evropu, nejsou skutečně na místě.
          • 00 Reagovat !

            foto Choochoo

            Choochoo 01.10.2014  20:21

            « Re: Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

            Presne, proto tam Honda bude dodavat naftovou 1,5
    • 00 Reagovat !

      foto Choochoo

      Choochoo 01.10.2014  20:28

      « Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

      Spis by Honda mohla sve spickove diesly nabizet nejvetsi (do roku 2018) nemecke konkurenci, ktere nestoji za nic. Zerou na svuj nizky vykon a jsou nespolehlivy >:-[]
      Honda neni prumerna motorarska automobilka, aby nakupovala nejaky ausus >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Gvick2

        Gvick2 02.10.2014  00:45

        « Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin

        Souhlas, to by mohla. Německá konkurence má vážný zájem o tyhle šikovné motory do Q7 V12 TDI a do Touaregu V8 TDI, tam by prý krásně pasovaly.
        Prý jim vybouchl dodavatel motůrků do stěračů. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Choochoo

          Choochoo 02.10.2014  12:31

          « Re: Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin

          A koukam, ze pan je znalec trid a objemu >:D
          Kde ze se tyhle motory V8, V12 objevuji v Tiguanu, Golfu, OIII,.... >:D
          Hned pro ne bezim, kdyz budou za lidovou cenu >:D
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 02.10.2014  08:23

        « Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

        A pak tě má brát někdo vážně. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Choochoo

          Choochoo 02.10.2014  12:28

          « Re: Re: Re: německý ZF a ne japonský Aisin :-)

          Copak tady nekdo pise vazne? >:D
          Vaznou odpoved, zaslouzi jen vazna otazka ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto velitel-mesta-bugulmy

    velitel mesta bugulmy 01.10.2014  20:46

    Dobrý zprávy

    Tak ještě najmout nějakýho brigádníka na design a bude to zase slušná automobilka.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 01.10.2014  21:35

      « Re: Dobrý zprávy

      Ano, to je velmi podstatná připomínka. Pamatuji doby, kdy byli v designu na špici nejen v rámci japonské/asijské produkce.
      • 00 Reagovat !

        foto Choochoo

        Choochoo 01.10.2014  21:55

        « Re: Re: Dobrý zprávy

        Tak ti nevim, CRV trha prodejni statistiky, takze tady problem asi nebude.
        Takze pripominka ne velmi podstatna, ale spise velmi mimo ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 01.10.2014  21:59

          « Re: Dobrý zprávy

          Velmi mimo jsi spíš ty, píšeme tu ( v tomto vlákně!) o automobilce, nikoli o samotné CR-V. :*)
          P.S. Mimochodem tady (v Evropě) žádné prodejní statistiky netrhá ani CR-V... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Choochoo

            Choochoo 01.10.2014  22:48

            « Re: Re: Dobrý zprávy

            Tak pokud se podivame na prodeje vsech modelu Hondy, nerekl bych ze by prodeje klesaly.
            Pokud se podivame na statistiky prodeju CRV vsech generaci, tak jestli se nepletu prodeje porad rostou ;-) takze trha (svoje) ;-)
            Jedine snad evropskemu Civicu se nadari tolik kolik se cekalo.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 01.10.2014  23:35

              « Re: Dobrý zprávy

              Dokážeš si uvědomit rozdíl mezi "trháním prodejních statistik" a ne/klesajícími, nebo "dokonce" (mírně) rostoucími prodeji v rámci minulých generací daného modelu? 8-s >:D

              Každopádně třeba auto typu povedného HR-Véčka mi na trhu aktuálně dost chybí, takže kdyby se Honda chtěla dál konečně pořádně/celkově probudit, budu jí fandit. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto TeeJay

                TeeJay 02.10.2014  00:25

                « Re: Re: Dobrý zprávy

                Láme, neláme... Ve třídě "středních" SUV je sice až 9., ale v žebříčku je trošku čurbes a je tam třeba i Yeti, Sportage, Kuga apod, což jsou o kus menší auta. Mezi sobě rovnými je třetí se 7% nárůstem. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 02.10.2014  01:04

                  « Re: Dobrý zprávy

                  Takže najednou už netrhá, ale (pouze) láme... >:-[]
                  O trhání (prodejních) statistik lze logicky psát z 1. místa ve třídě, takže jestli je 9., nebo 3. je v tomto ohledu celkem jedno... ;-)
                  • 10 Reagovat !

                    foto Strelec

                    Střelec 02.10.2014  12:02

                    « Re: Re: Dobrý zprávy

                    Prodeje stále rostou, takže slovíčkaření je o ničem.
                    Pro tebe tedy trháni prodejů z prvního místa ve třídě. Chtělo se to spíše pozastavit nad tím brigádníkem na design než nad trháním prodejů. Chápu, že by se to konkurenci hodilo, aby to někdo zmrvil ;-)
                    [odkaz]
                    [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 02.10.2014  14:01

                  « Re: Re: Re: Dobrý zprávy

                  O kolik je Kuga menší? 5 cm? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Choochoo

                Choochoo 02.10.2014  12:26

                « Re: Re: Dobrý zprávy

                Tak clovek kvuli tobe trochu prehani a ty to nepochopis, skoda ;-)
                CRV ma stale rostouci prodej, patri na spicku ve tride, takze zrovna sem, pod tento model, psat o zmene designu je v aktualni dobe proste mimo.

                Ano HRV mi take docela chybi, uvidime jak si povede. Cekam od jeho uvedeni tak trochu i pokles prodeju CRV. Urcite mu sebere nejake zakazniky. Ja myslim ze to konecne probuzeni prijde az s novym Civicem a jeho novymi motory. Do stavajici generace je davat nechteji, asi by to nemelo ten spravny wow efekt. V roce 2017 by snad mohl prijit treti sportak s motorem uprostred, takze uz by Honda mohla byt trochu probuzena ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto salamoon

    salamoon 01.10.2014  23:13

    zdrzania a odklady

    v usa sa uz predava,v europe az na jar.... ale vzdy lepsie,ako ford mondeo, ktore v usa uz dostava facelift,a tu sa este nepredava ani len jeho povodna verzia sucasnej generacie.... 8-s :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 01.10.2014  23:45

    Paráda!

    Impozantní kousek.... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto figurka

    figurka 02.10.2014  08:29

    Psychologie většího

    Hondě nutno za tento motor zatleskat. Ve třídě 1.6 bude na špičce a parametry atakuje vyšší objemová patra. I současná 1.6 je výborná.
    Ale, nemohu si odpustit pesimisticky laděnou úvahu, jak zafunguje psychologie většího objemu. Nebude se zákazníkům, či potencionálním zákazníkům zdát objem 1.6, i přes výborné parametry, na auto kolem 2t pocitově málo.... (?)
    • 00 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 02.10.2014  10:57

      « Re: Psychologie většího

      Toho bych se nebál, v kompaktních MPV cestičku prošlapává tříválcová patnáctistovka BMW a ve střední třídě dokonce tříválcový litr Fordu, což se už určitě rozkřiklo. ;-) Naftový downsizing sice zatím tak běžný není, ale ojedinělý už taky ne.

      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 02.10.2014  11:30

        « Re: Re: Psychologie většího

        OK. Jenže tady se bavíme o vrcholu nabídky. Top u X1 máš na 2l a 218HP, u Kugy 2l ale OK, na nižším výkonu, u Tiguanu 2l na 177HP, "neschopný" Hyundai u ix35 2l na 183HP.
        • 00 Reagovat !

          foto TeeJay

          TeeJay 02.10.2014  12:09

          « Re: Re: Re: Psychologie většího

          Obávám se, že "top" motorizace nebude, jako nebyla dosud. Taky nechápu tu logiku, dát 180 k do Accordu, ale do CR-V ne a do Civicu už vůbec, zvlášť když konkurence takové motory má a mají je dokonce i budgetové značky. Ta 1.6 by na 180 koní naladit určitě šla, původně se psalo, že bude mít tahle verze 170 k.

          Prostě Honda... :-O
          • 00 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 02.10.2014  12:32

            « Re: Re: Re: Re: Psychologie většího

            No a právě proto se nad tím zamýšlím. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Choochoo

            Choochoo 02.10.2014  13:20

            « Re: Re: Re: Re: Psychologie většího

            Tak puvodne jsem prisel se 160 konmi, nekdo se toho chytil a udelal z toho 170. Jsem si rikal, asi vi vice nez ja, ale nakonec to bylo mimo.
            Je otazka, jestli prijde novy Accord a jakou bude mit motorizaci. Pokud by prisel s necim 180+ pak by stalo se nad tim nepouzitim pozastavovat. Takhle si klidne muzem rikat, co Accord bude take koncit v dieslu na 160konich???
            V Civicu se to dle meho objevi v nove generaci. wow efekt by u pristi schazel a dnes je urcite i vetsi poptavka po 1,6 nez po 2,2 ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 02.10.2014  10:05

    byla odstraněna ruční brzda

    :no: ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 02.10.2014  10:15

    Ještě

    jsem se nesetkal s motorem, který by dokázal nahradit motor s vyšším objemem, čili pořád platí, objem ničím nenahradíš.. Kdo někdy jel 6ti válcem v naftě a má zkušenosti se 4válcem se 125kW či 130 kW, tak vidí propastný rozdíl v celkovém jídním projevu a spotřeba je +- stejná..
  • 00 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 02.10.2014  10:16

    Povedený face

    Všechny zásahy do designu jsou k lepšímu, to auto docela prokouklo a dokonce i ten zadní hrb se podařilo v rámci možností slušně zamaskovat. Motor 1.6 podařený, jenom nechápu, proč nenechají i dva dvojku, na takto velké a těžké SUV je 1.6 jako základ OK, ale když už jednou dvoulitr mají, tak proč zase omezí nabídku na jediný motor, to mi rozum nebere.
    • 00 Reagovat !

      foto dorcas

      dorcas 02.10.2014  10:41

      « Re: Povedený face

      protože emise Euro 6 vers stary diesel k sobě nejdou
      • 00 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 02.10.2014  10:49

        « Re: Re: Povedený face

        No když se motor neupraví tak nejdou.
    • 10 Reagovat !

      foto figurka

      figurka 02.10.2014  11:40

      « Re: Povedený face

      Přesně na to narážím výše. Základní výborná 1.6 jako velmi dobrý základ, tato 1.6 jako střed nabídky a pak něco kolem 2.0 a 180HP+ jako vrchol nabídky.
    • 00 Reagovat !

      foto Choochoo

      Choochoo 02.10.2014  12:13

      « Re: Povedený face

      K cemu 2 motory shodnych parametru? Kde vidis to omezeni na jediny motor?

      Zustanou 2 motory jako dosud. Nabidka se nemeni, akorat se zlepsily parametry. Da se rici, ze CR-V bude mit bezkonkurencni nabidku dvou spickovych dieslu. TOP nabidka cca 200, 220 diesel koni sice chybi, ale kolik by jich prodali? Nekdo se tu pozastavuje dokonce nad tim, ze Honda vubec vyviji diesly, jestli se ji to vyplati a ty bys chtel, aby zaplatovala co se da.
      Honda nabidne spickovou techniku v nejprodavanejsich vykonech, tim udelala to nejlepsi co mohla a omezila akorat ztratu za vyvoj malo prodavaneho dieslu. Popravde jsem zvedav jaky bude pomer prodeju turbo a biturbo dieslu.
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 02.10.2014  12:37

        « Re: Re: Povedený face

        Aneb, ať se děje, co se děje, hlavně, že to má Háčko.
        Já se tedy velmi obtížně smiřuji s tím, že etalon v motorech se subprémiovou aurou již etalonem není. Jeden výborný objem nic nezmění na top patrech nabídky, kde se výrobce dříve pohyboval.
        • 00 Reagovat !

          foto Choochoo

          Choochoo 02.10.2014  12:55

          « Re: Re: Re: Povedený face

          Zadne at se deje co se deje. Spatne by bylo, kdyby Honda prisla s motorem, ktery neni TOP at je to v jakekoli tride.
          Tak hlavne dnes v downsizingu uz jeden objem nic neznamena, da se tim pokryt spousta drivejsich objemu a z hlediska uspor nakladu se tak i deje. Spise ses mel pozsatvit nad tim, kde konkurence nabizi 81kW 2,0 bude nabizet Honda 2 motory o lepsich parametrach z vykonu 1,6. Takze to co delalo Hondu Hondou je tu stale ;-)
          Honda nabizi to co proda a kor v dieslech, ktere donedavna nedelala a jsou prodejny nejvice v jejim okrajovem evropskem trhu nemuzem cekat sirokou nabidku, ale muzem cekat spickovou techniku a to se deje ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto figurka

            figurka 02.10.2014  13:24

            « Re: Re: Re: Re: Povedený face

            No vždyť říkám, ať se děje, co se děje. Dříve měla Honda v rámci třídy paletu, která sahala od základů po top, na který konkurence ani třeba neměla odpověď.
            Teď se mám smířit s tím, že se budu utěšovat masovou konkurencí, která nikdy nebyla vnímána motorářsky tak silně jako Honda, navíc, když i tato konkurence nabízí výkonově vyšší top nabídku v prestižnější objemové třídě (?)
            Ano, jsem ochoten akceptovat, že diesel a evropský trh nejsou pro Hondu prioritní. Ale v kontextu toho, co zde lze koupit nevidím důvod za to hondě tleskat. Navíc, když je podobná situace i v benzínech.
      • 00 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 02.10.2014  12:45

        « Re: Re: Povedený face

        Jeden motor, dvě naladění.
        1. 160hp u takto velkého a těžkého auta není nic extra. CR-V je velikostí o půl třídy větší kisna než Kugy, Tiguany, ix35, X1, Q3 a další. Jak píše figurka, jako střední motorizace OK, vrchol nabídky, ale tím pádem chybí. Jasně, že se vrcholných modelů prodá relativně málo a to nejen u Hondy, ale u každé automobilky, ale právě vrcholné modely dělají image značky i modelu. Pokud chce v Evropě Honda hrát roli výrobce lidových aut a dál vyklízet vyšší segmenty a postupně skončit u Jazzu, tak bych tomu rozuměl, pokud ne, tak tomu moc nerozumím o to víc, že větší motor už mají a stačila úprava na euro 6. Mimo jiné mi to také signalizuje, že balí střední třídu, protože tam je 1.6 vyložený základ a bez dvoulitru tam nejde solidně vegetovat.
        2. Myslím, že se nikdo nepozastavuje nad diesely Hondy, ty jsou OK a v Evropě jsou jedinou šancí pro jakoukoliv automobilku jak přežít. Spíše se všichni pozastavují nad ústupem Hondy v oblasti sportovních aut a benzínových motorů.
        • 00 Reagovat !

          foto Choochoo

          Choochoo 02.10.2014  13:15

          « Re: Re: Povedený face

          Tiguan 2,0 1600-1695Kg
          Kuga 2,0 1620 Kg
          CRV 1,6 1540 KG

          Nevim tedy jestli je CR-V vetsi o pul tridy nez Kuga, ale vahove je na tom lepe a novych 160koni a stejny kroutak bude z nizsi vahy spise vyhoda. Takze z hlediska dynamiky ta nova 1,6 bude lepsi nez stara 2,2 a i zhlediska vahy to bude mit vyhodu oproti tezkym 110kW 2,0 dieslum. Tady bych problem nehledal. Pokud prodeje CRV stale rostou, asi nebude delat Honda neco spatne (tady je videt proc Honda neprodelava) Nabizi to co proda. Osobne by se mi take libilo, kdyby prisla s 2,2 nejakymi 150, 160kW, ale je otazka kolik se toho proda.
          Jooo, az amici reknou chceme velkej diesel do CRV tak to bude jina.
          • 00 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 02.10.2014  13:48

            « Re: Re: Povedený face

            Tvůj problém je, že srovnáváš starou 2.2 s novou 1.6 která ještě ani není v prodeji. Všechny dvoulitry se při přechodu na euro 6 posunuly s výkonem nahoru, minimálně někam na litrový výkon přes 100hp z litru. Takže předpokládám, že i 2.2 by byla někde na 220 hp + a krouťák 450-500 Nm, tedy o level jinde než ta jedna šestka. A až se ta 1.6 dostane na trh, tak bude na trhu např. Kuga s 2.0 TDCI s 210hp.
            Pokud se bavíme o dieselu, tak se bavíme o Evropě a tady CRV rostla v prvním pololetí o 7%. Ovšem celý segment rostl o 10%, CRV tudíž ztrácí tržní podíl, mimo jiné RAV-4 nebo CX-5, které jsou celosvětově daleko za CRV, v Evropě CRV válcují a rostou o 30%. Takže chápu tvé nadšení z modelu Hondy, který se jako jeden z mála v Evropě nepropadá v prodejích, ale bohužel i on "pomáhá" ke ztrátě tržního podílu Hondy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!



Blesk.cz

Ruda z Ostravy se stane otcem! Pochlubil se těhotenským testem

Ruda z Ostravy se stane otcem! Pochlubil se…

Moderátor Diváckých zpráv Primy Michal Kavalčík (42), který se proslavil jako Ruda z Ostravy, se na sociální…

Pohřeb Davida (†29), kterého zastřelil myslivec: Obětoval život pro přítelkyni

Pohřeb Davida (†29), kterého zastřelil myslivec:…

Stovky lidí se přišly rozloučit s tragicky zesnulým Davidem Ď. (†29), jehož nemilosrdně popravil střelou do…

 

iSport.cz

Orgie Pastrňáka vs. kletba Detroitu: Vyjde to tak jednou z dvaceti pokusů!

Orgie Pastrňáka vs. kletba Detroitu: Vyjde to tak…

Máte rádi numerologii? Hokejisté Bostonu zvítězili v devíti z posledních jedenácti utkání, David Pastrňák…

Škatulata v Plzni: Řezníček míří do Olomouce, ze které přijde Chorý

Škatulata v Plzni: Řezníček míří do Olomouce, ze…

Ve škatulatech na ofenzivních postech pokračuje Viktoria Plzeň. Byť to klub zatím oficiálně nepotvrdil, bere se…

 

Reflex.cz

Ekonom Vladimír Pikora: Musíme přijmout euro. Prý...

Ekonom Vladimír Pikora: Musíme přijmout euro. Prý...

Je to neuvěřitelné, jak jsou čeští politici podle všeho asi slepí a hluší. V posledních volbách se občané jasně…

Příběh sebevražedné cesty balonem na severní pól, která skončila v zapomnění

Příběh sebevražedné cesty balonem na severní pól,…

Když v červnu roku 1897 vyrazil Salomon Andrée vstříc severnímu pólu, upínaly se k němu zraky celého švédského…