paci sa mi a to som uz pisal aj pri americkej verzii ked sa objavili prve snimky a porovnavali to na auto cz s tym novym nastupcom fordu kugy , v tej cervenej je nadherna :yes:
myslim ze novy outlander bude mat co robit ale aj na neho sa uz velmi tesim :yes:
vyzera to na pekny japonsky utok na triedu strednych SUV :yes:
Jen je divné, že to dnes jaksi není vidět a místy to dokonce vypadá spíš naopak...
Jinak ten design snad musela dělat přímá konkurence, včetně o číslo větší přední masky a o tři čísla větší zadnice... ;-)
Musíme to znova a znova probírat? Evropské značky nemají jediné "full size" kompaktní SUV, krom PSA, které má outlandera. Když nabídneš evropské SUV za menší peníze, než Japonci, Evropan po něm logicky skočí, že je o půl čísla menší už asi nikdo neřeší. Porovnávals někdy CR-V a Outlandera s čímkoli od Yetiho po Q5?
s tou velikosti mas pravdu ale to je prave ten problem. evropani chteji mensi suv. peugeot a citroen s vetsim suv konci a jdou do mensi tridy. mitsubishi a honda budou sva vetsi suv vyrabet a prodavat ze setrvacnosti.
uvidime jak to bude. ale je jiste ze tento vuz si zase budou kupovat pouze honda nadsenci. ten design je takovej nejakej. . . divnej, jako vsechno od hondy
japonce mam rad s vyjimkou hondy
Já nevím, jestli Evropa "chce" menší SUV. CR-V měří 4570 mm, to je jen o 13 cm víc, než Kuga a o 15 víc, než Tiguan. Ale obestavění prostoru je mnohem lepší.
A setrvačnost... V době, kdy Civic nemá kombi, Accord má malý kufr a MPV se nenabízí, je to jediné auto v nabídce, které může bez kompromisu sloužit jako rodinné, takže setrvačnost má smysl. Navíc i při téhle setrvačnosti patří stále CR-V do první desítky v prodejích SUV a to včetně blech jako je SX4. To na setrvačnost není zlé. Malé SUV formátu Yetiho nebo Qashqaie se nicméně stejně chystá snad už na příští rok.
Bylo by to pěkné, ale tvůj optimizmus nesdílím. Honda se k dieselům stále staví jako k nutnému zlu ( :yes: ) vidí v něm způsob, jak vyhovět nesmyslné evropské zálibě ve smradlavé naftě a současně předpisovým emisím. Proto se nehoní za maximalizací výkonu a asi proto má 180k diesel jen accord v top verzích za absurdní peníze.
A pokud náhodou bude, tak určitě ne s automatem. >:D Ale podstatnější bude, jestli plánují udělat něco s tím lacině působícím interiérem, v autě za tyhle peníze.
CR-Včko vždycky designem pobuřovalo, má to v popisu práce. :-) Jsem vlastně rád, že se trocha té kontroverze a rebelství přenáší postupem času i do ostatních modelů. Buď si jistý, že by ten zadek rozhodně šel nekonfliktně zahladit. ;-) Vyvolává emoce a to je dobře. S dosavadním přísně funkčním přístupem k designu už by mnoho štěstí neudělala, líbí se mi, jak progresivně se teď k designu staví. Prakticky vše z poslední doby je velmi silná stylistická osobnost.
"Kontroverze a rebelství v popisu práce" >:-[] >:-[] naprosto jasné zadání designérům při tvorbě rodinné plechovky určené pro americký trh. Ona Honda je v podstatě taková anarchistická značka. :-) Jenom pozor, aby z ní nebyl, alespoň v Evropě, nakonec underground, budou-li to plácat v tomto nanicovatém asijskoamerickém unisex stylu, tj. vlastně bez jakéhokoliv stylu, pak se to může stát velmi rychle. Předchozí generace CR-V se dala zachránit barvou a velkými koly, tomuhle už nepomůže nic... i když možná "vydařený" facelift outlanderu by trochu mohl. ;-)
Úplně nerozumím konstrukci "rodinná plechovka = unylý design". Asi jsi až příliš ovlivněn evropskými (rozuměj VW) poměry. Je např. rodinnná plechovka Nissan Cube nějaký unisex? Nissan Juke? Kia Soul? Fór je právě v tom, že CR-V rozhodně "unisex" není, na rozdíl třeba od posledních 3 generaci amerického Civicu nebo Golfu.
Pokud je něco nanicovaté a bez stylu, pak Tiguan, Koleos, Antara/Captiva, nebo Forester, ale rozhodně ne CR-V, bez ohledu na to, jak silné antipatie ke značce chováš. Že to není vyhraněný styl je pravda, na ten si Honda moc nehraje, i když se postupem času určité společné rysy objevují. Ale styl se rozhodně nerovná unifikaci ve smyslu brand looku ani jakémkoli jiném.
Způsob, jakým Honda designuje nejnovější auta je naopak velmi invenční a s tím kontroverze dost úzce souvisí. Buď na to přistoupíš nebo ne. :-) Je pravda, že ne vždy se to povede, viz totálně zpackaný Crosstour. Ale že se na to snaží jít jinak, je určitě plus. Minimálně v kontrastu s tím, jak se ve firemním looku plácá Toyota nebo s vyumělkovanou rádobyestetikou Mazdy. Nissan je také na dobré cestě, ale potíž je trošku v tom, že je až příliš japonský, pro nás je přece jen přijatelnější ta Amerika.
další krásný předek a proporce...a další zprasená záď vozu(designéra zadní části vyhodit)... :no::no: stejně jako u civicu...jinak o kvalitách vozu nepochybuju...jistě bude velmi povedený...
"designéra zadní části vyhodit" - Jooo, to se takhle sejde šest designérů a začnou navrhovat auto. Jeden přední část, druhý zadní část, třetí prostřední část, čtvrtý ladí design zespoda, pátý shora a šestý jim nosí svačiny. >:-[]
doufám že víš jak jsem to myslel... >:D >:D je jasné že design navrhuje více lidí než jeden i když šéfdesignér je skutečně asi jen jeden který to kompletuje(i když u ssangyongu bych se i tomuto divil) ale hondě se poslední dobou moc nedaří kompletovat design tak aby jako celek působil vyváženě...bohužel...civic, cr-z a i nová cr-v jsou toho dukazem
Ale jo, ten bagr na obrázku je pěkný, o to nic. Ale je až daleko vzadu a není vidět celý, zatímco většinu fotky zabírá nějaké naprosto nezajímavé auto, ani jsem si nevšiml jaké. ;-\
Nemuzu si pomoci, ale zadni svetla jsou proste jako u volva. Zadní sklo je rovne, a kdyz se podivate na XC90, je zde uplne stejný rozdil mezi sklem a svetlama. Jsem fanoušek Volva, a tohle me spise stve... jinak sekacky maji dobre >:D >:D
Přesně tohle mě taky napadlo když jsem ten pohled zezadu uviděl. Spíše je ale podoba s Volvem XC60 než XC90. Já to ale beru spíš za klad, protože Volvo XC60 je podle mě nejhezčí suv všech dob, a tak mi ta podobnost nevadí ;-)
Oko vidí, co vidět chce, zvláště u fandy dané značky. ;-) Příznivci Toyoty určitě uvidí na tvaru do boků vybíhajících světel Land Cruisera [odkaz] , XC60, každopádně rozdíly oproti XC60 jsou tu značné [odkaz] .
Ale chápu, co tě štve. Rozdíl mezi nádherným konceptem XC60 [odkaz] a tím, co z toho nakonec udělali [odkaz] . Navíc toto řešení zádě s lomeným oknem použila Honda dávno před Volvem [odkaz] . Ale ano, uznávám, z tohoto pohledu tvar zadních svítilen působí s konceptem 60 povědomě. Někdo má koule, dotáhnout věci do konce, jiný ne. ;-)
s mojim dievcatom sme sa boli na novu Hondu pozriet lebo chce kupit nove auto. Musim povedat ze na fotkach vyzera omnoho lepsie ako v skutocnosti. Predok je akysi "rozcapeny" - zadok divny . Niekto niekde pisal ze zadok je krizencom Pontiaku Aztek s Volvom a musim s tym suhlasit. Interier je podla mna ok. Nemyslim ze sa predavaju nejako dobre.
Ved to je obrazok konceptu ktory by sa nemal lisit od finalnej podoby. Kym to bude na showroomoch tak to bude este peknych par mesiacov ... to co ste pozerali bola predchadzajuca (konciaca) generacia.
v USA sa uz nova verzia par mesiacov predava, dnes som bol otestovat aj novu Mazdu CX5 s 2.0l.
Motor je trochu hlucnejsi, mohol by mat aj viacej sily ale najviac mi vadilo ze interier je iba priemer co sa tyka materialov.
Neviem preco, ale z fotiek ma ta Honda zvlastnu charizmu. Je to proste tak, vacsina Europskej produkcie ma charizmu ako Europsky prezident, a niekto zase vyzaruje exotiku >:D:yes:
cesky a slovensky trh nebudu prioritou pre tuto hondu takze netreba z toho hned robit prepadak >:D
napriklad hyundai elantra patri medzi najpredavanejsie auta sveta a na slovensku a v cechach toho tiez vela nepreda ;-) takze neznamena hned ze je to neuspesne auto, neuspech v cechach alebo na slovensku neznamena automaticky neuspech na celom svete
CRV bude urcite bestseller tam kde si to zasluzi :yes:
No kupříkladu já se domnívám, že v ČR a na Slovensku CR-Vo šlágr bude. Teď už jen jak bude přijatá cena. Verzí by mělo být dost, kupodivu. Spíš aby zase nepřišla nějaká Fukušima nebo Thajsko a nečekalo se na auto rok...
Ale sluší se, sluší:-)). No dejme tomu, že vím dost:-). To je spíš na soukromku:-). Aby se tady nerozvířily nějaké diskuze na téma "proč tohle a proč támhleto" . A co se týká hodnocení a přirovnání ke Sportage a SsangYongu...Chápu, že cena je hlavní mantra našeho trhu, ale Kia se svojí politikou, která má do ekonomického zdraví daleko jako já k Číňanovi je trošku jinde, zrovna jako její bratr Hyundai. Apropos, prodejnost...Taky by asi nebyl problém přivést 5000 aut, zaregistrovat je na import nebo fabriku a nacpat je direktivně do dealerské sítě, ať se starají...
...Hondy se blizi.
Uz priblizne od te doby, co z Civicu vyndala predni viceprvek a pokracovala s tim zadnim. Pak prisel ufo design, zuzila se nabidka motoru a ted tohle.
V nabidce je tedy Civic, veskrze prumerne auto s uzkou nabidkou motoru a tezko stravitelnym designem, Accord, ktery jako kombajs ponekud propada z kufrovych disciplin a ted tohle SUV.
Zad zkopirovane Volvo, prid zkopirovana Sportage.
Ma tohle Honda zapotrebi?
Navic ta zad je proporcionalne absolutne nezvladnuta, horsi reseni jsem snad nevidel ani v Cine...
Aspon ze ta prid uz nevypada, jakoby tam nekdo zapomnel primontovat kus masky.
Pokud neudelaji v Japonsku brutalni reorganizaci, tak bude za par let Honda zivorit na malych vozitkach jako Jazz, a ty lukrativnejsi casti trhu vyklidi stejne jako v EU Fiat.
Civic veskrze průměrné auto? Po jak dlouhém testování 9G jsi přišel k tomuto názoru? Těžko stravitelný design? Nevím, za 1-2 dostal od skoro 55 % hlasujících čtenářů [odkaz] , že je v diskuzích nejvíce vidět deset křiklounů na tom asi nic nezmění.
Ad CR-V - něco v tomhle smyslu už jsem četl u generace předchozí. A přesto z ní její charizma udělalo nejprodávanější kompaktní SUV na světě. Tak přemýšlím, jestli máš vůbec v něčem pravdu.
No, ano - nabídka motorů pro Civic je teď opravdu omezená. Holt těch 2-5 % kupujících, co chtějí něco jiného, budou muset koupit něco jiného. :-)
Kdo se sveze v Civicu 9G, tak při troše zdravého rozumu a soudnosti musí prostě uznat, že to auto je jízdně o parník jinde, než předchozí generace. Dlužno dodat, že až s nástupem 1.6 dieselu to začne být hodně zajímavé. A co teprve kombi:-).
Ono ať se vedení Hondy kritizuje jak chce, je to zřejmě finančně nejzdravější automobilka na světě. S nikým nesfúzovaná, nikdo ji nevlastní...To protřelí bankrotáři jako Opel, Fiat, Nissan a další, ti v tom umí chodit:-)..Jednou za pár let kleknou, otřepou se a hurá nanovo:-). Frantíkům to dotuje stát a jakbysmet Korejci. Těžko říct, která cesta je ta správná. A že by Honda někdy kopírovala, to si fakt nemyslím.
Tak teď jsi právě netrefil dokořán otevřená vrata od stodoly.
Civiců se vloni prodalo 555tisíc. což je páté místo celosvětově v nižší střední daleko před všemi 308, Megany, C4, Astrami, Qashqaijemi, i30, Ceedy a další plejádou vozů.
Accordů se prodalo 488t. což je celosvětově ve střední třídě druhé místo za Passatem ve střední třídě.
CR-V je docela bezkonkurenčně nejprodávanější SUV na světě.
I když se mi design posledních generací také úplně nezamlouvá tak technické kvality nelze zpochybnit a zájem zákazníků o tento design hlavně mimo Evropu je velký. Takže srovnávat to s Fiatem, který v těchto kategoriích vyrábí doslova velké kulové a prodává v podstatě pár tisíc Jůlinek a to ještě jen na domácím trhu je zcela mimo mísu.
Jasně, že je pro Hondu svět USA, je to jejich historicky "mateřská" země pro prodej aut a navíc je ten trh trošku jinde , než v Evropě. Honda v USA prodává plus minus 1,25 milionu aut ročně, tak se nedá divit tomu, že je to hlavní proud. A jinak Civic je v USA úplně jiné auto:-).