Pani..to by ma teda zaujimalo, ci ma automobilka i pri takej "akcii" este na tom aute nejaky zisk a ak ano, kolko mala z toho jednoho auta zisk predtym??? Nepracoval som nikdy v ekonomike ani v logistike ani v niecom podobnom, ale zda sa mi to az neuveritelne 8-s . Viem, skladovka je skladovka, ale ak nie je niekto prilis narocny a nevadi mu ani ta vysvetielkovana pristrojova doska, tak to moze byt parada, najmä ak su Hondy stale tak dobre ako som ich poznal pred niekolkymi rokmi....bohuzial som uz v ziadnej Honde nesedel ani neriadil roky :'-(
ze sa niecomu takemu vobec divis. V Europe su auta celkovo najdrahsie na svete (az na niektore diktatorske rezimy) ved uz len porovnaj ze v USA mas pasata 2.5 za 300 000kc, v EU das za posranu 1.4 2x tolko. Podla mna aj napriek tym -200 000 automobilka na tom nieco naryzuje.
Europa su proste absolutne hlupa pseudo-ekologiou zmagoreny kontinent
Je vidět, že tomu opravdu nerozumíš a třeba toho amerického Passata jsi neviděl nikde jinde než na fotce. Evropan by se totiž ZDĚSIL jízdních vlastností, zpracování a použitých materiálů konkrétně u tohoto auta. To je naprosto jiné auto než jaké se prodává u nás.
ááááááá další co má potřebu sdělovat svůj světanázor..., jak jsou ti Američani blbí..., že jezdí v takových šunkách...
To co píšeš je pravda jen ve velmi velmi omezeném měřítku (je pravda, že třeba u některých konkrétních typů aut nebyl tak kladen důraz na antikorozní ochranu a podobně), nicméně tě ujišťuji v tom, že skutečný rozdíl mezi těmi auty je menší, než VW prezentuje a než ty si ochotný připustit. To je celé...
On totiž ten američan má daleko větší kupní sílu ... a nějaký VW šmejd by opravdu neměl potřebu kupovat...
Důkazem buď např. to, že Japonci své luxuní značky primárně začali prodávat právě tam... a do Evropy přišli teprve teď. Největším trhem pro luxusní značky je stále ještě ten americký...
Takže ve zkratce...
VW v Americe nabízí auto stejného jména o poznání větší s opoznání silnějším motorem a plnější výbavou za nesrovnatelně nižší cenu. Auta se liší možná v nastavení podvozku a charakteru brzd, které ovšem na cenu výsledného produktu mají pramalý vliv. odpověz si sám, kdo je v takovém případě na tom hůř a kdo větší hlupák... (p.s nemám potebus e zastávat Ameriky,ale ta glorifikace zejména německé prémiové produkce je v takovém případě úplně mimo mísu (byť ji nikomu neberu,ale nemusí ji někdo neustále podsouvat mě, že?)
Já tedy netuším z čeho čerpáš ty, ale já čerpám ze zkušenosti servisu kde pracuji a kam velice často jezdí místní šmelinář a nechává tu opravat právě vozy lacino koupené v USA. A třeba zrovna převodovka, která je v US vozech naprosto jiná než v EU má na cenu vozu velice podstatný vliv. A ty další rozdíly nejsou třeba v "nastavení" podvozku ale v celých podvozkových komponentách. Např. jejich tlumiče tu nevydrží prakticky nic, používají jiné nápravy atd. atd.
Ale nebudu se s tebou dohadovat. Ty máš svojí pravdu a i kdybych ti řekl cokoli tak to bude jen plácání slámy.
Ono záleží, jaká auta porovnáváte. Čím dražší, tím menší rozdíly. Ona taková X6 (vyrobená ve Spartanburgu) se v US a EU verzi prakticky nebude lišit (možná tak v nastavení tlumičů). Naopak u levných aut je nižší cena způsobena použitím levnějších materiálů, menším množstvím elektronických asistentů, jednoduššími motory, ale také levnější pracovní silou. Velkou výhodou USA je relativně malá moc odborů (narozdíl od takového Německa) a nižšími daněmi.
Takže spojení kvalitnějších materiálů (Evropané jsou dost rozmazlení) a socialistických výmyslů (relativně vysoké daně a silná pozice odborů) se následně promítne do konečné ceny.
Ještě něco si na ní podle mně vydělají, ale každopádně sleva o téměř třetinu původní ceny a sportovní hybrid (byť jen s 10ti kilowattovým elektromotor) pod 400tis. - za to má Honda ode mně jasně :yes: .