Japonská automobilka Honda představuje na domácím trhu nový model Odyssey, spojující design i vnitřní prostor velkého kombi s variabilitou MPV a možností pohonu všech kol.
Pěkná hondice tahle odysea. Škoda, že se nevozí i do Evropy. Hlavně přední částí by se zařadila mezi nejpohlednější MPV. Interier je také zajímavý ovšem to dřevo, to je tedamasakr... 8-s
Přesně tak, byla by to zajímavá alternativa k S-Maxu. Ale to by ještě museli pod kapotu dostat i-DTEC. Zajímalo by mě, kam se bude Honda v Evropě s MPV ubírat. Shuttla zařízla již dávno, Streama zabila absence dieselu, FR-V uspořádání 3+3. Co bude dál? Asi nejlépe by udělali, kdyby se vrátili k Civicu Aerodeck...
marně jsem doufal, že by se nová generace Odyssey mohla prodávat i u nás... Odyssey je pro mě jedna z vůbec nejhezčích Hond a vždycky si říkám, že třeba ta příští generace dorazí i k nám... bohužel zase marně... Nechápu politiku japonskejch značek, kdy pěkný modely končej na domácim trhu, v Austrálii, nebo v USA a do Evropy je dostává je "odpad"... :no:
Tajemství zodpoví fotka 23 se zeleným tlačítkem, stejnou kytičkou a nápisem "Econ", čiliže "Úspor.". Jelikož Odyssey má vychytaný systém vypínání nepotřebných válců (VCM) při jízdě po rovince, z kopce atd., řekl bych, že Econ tlačítko spíná tenhle systém nebo minimálně slouží jako hlídač. A to proto, že Odyssey má nálepku ULEV, ultranízkoemisnívozidlo, kterou tak zbožňuje Arnold a jeho Kaliforňané. Jojo, to jsou věci. Pro zábavu masitý odkaz na americkou základnu: [odkaz]
Týká se to 6-válce, kde systém podle (ne)zatížení plynule deaktivuje-aktivuje 2-3 válce (specifikace EX-L a Touring). Jak a jestli se dělá šetření na menších motorech, to nevím, třeba nám to řeknou hoši z klubu.
inak predna maska sa ACCORDU naozaj nepodoba :-) Je 6uholnikova, co uz maju vsetky hondy, az na ACCO a LEGEND, ktore su ale vlastne ACURA a maju 5 uholnikovu masku, takze honda premia (aj ked povedzme si otvorene, pre europana predsa len tak este subpremia, aj ked novy acco na to nejde zle, ale V6 chyba moc a moc).
Hele neokecávej to, klidně napiš, že všechny auta tohodle typu u všech značek maj ty předky, jako výraz dementa. Když myslim všechny, tak se ti pod to podepíšu. >:D >:D >:D JJ, ta Honda ty motory fláká, ale v US je to snad jiný... Jsme čtyřválcovej světadíl :yes:
s tym dementom so to nepobral honda prave svoje modely neunifikuje a nesnazi sa mat jazz, ktory vyzera ako maly legend :-)
ale s motormi to predas nebudem pisat v kazdom prispevku nie? Ich myslineka V6 miesto V8 a I4 miesto V6 je sice fajn a dlho celkom fungovala, ale ako prisla turbo moda, tak nemaju ziadnu sancu.
a ze spustu dobrych motorov co maju sem nedodavaju a okrem legendu je v europe fakt len same I4 je na zaplakanie hlavne od najvacsieho vyrobcu motorov sveta :-)
pozri si inak tento test, edmunds vzdy ACURA pekne nakladala, ale toto je zaujimave (az tak, ze tomu neverim) :-) [odkaz] S4 a 335i na m-ku dostat na * od tak velkeho auta???