Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Odyssey: nový crossover pro domácí trh

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 17. 10. 2008 • 23:46
52
18
Zobrazit náhledy (52)
Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey Honda Odyssey
Japonská automobilka Honda představuje na domácím trhu nový model Odyssey, spojující design i vnitřní prostor velkého kombi s variabilitou MPV a možností pohonu všech kol.

Novinka se drží současné designové linie Hondy a přichází se vzhledem, který zákazníkům jednoduše pomůže identifikovat model zapadající do současné nabídky japonské značky. Především příď vozu se svým pojetím přibližuje nové generaci modelu City i současnému Accordu. Podobného receptu se drží i záď, která silně připomíná současné provedení karoserie kombi modelu Accord. Sjednocení designu rozhodně není na škodu a Odyssey z něj profituje elegantním vzhledem exteriéru.

V interiéru se novinka rovněž nepouští do neověřených experimentů a přichází s moderně pojatou klasikou uspořádání palubní desky. Pro maximální využití vnitřního prostoru je řadící páka umístěna na spodním stupni palubní desky, čímž se dostala poměrně blízko volantu. Sedmimístný interiér nabízí klasické uspořádání sedadel do třech řad, kdy v první a třetí řadě jsou dvě sedadla, zatímco druhá řada nabízí prostor třem cestujícím.

Pětidveřový automobil má karoserii dlouhou 4800 mm, širokou 1800 mm, vysokou 1545 mm a rozvor náprav 2830 mm. Interiér nabídne celkovou délku 2850 mm, maximální výšku 1220 mm a největší šířku v druhé řadě sedadel 1535 mm, zatímco nejmenší šířka mezi zadními podběhy je 1000 mm.

K pohonu Hondy Odyssey poslouží zážehový čtyřválec 2,4 i-VTEC s výkonem 126 kW (171 k) nebo 149 kW (203 k) podle stupně výbavy. S motorem bude spolupracovat převodovka CVT nebo pětistupňová automatická převodovka. Zákazníci si budou moci u tohoto modelu, který na domovských stránkách automobilky propaguje George Clooney, zvolit mezi pohonem předních nebo všech čtyř kol.

Témata
Avatar - King
20. 10. 2008 14:29
Re: Odysea
Přesně tak, byla by to zajímavá alternativa k S-Maxu. Ale to by ještě museli pod kapotu dostat i-DTEC. Zajímalo by mě, kam se bude Honda v Evropě s MPV ubírat. Shuttla zařízla již dávno, Streama zabila absence dieselu, FR-V uspořádání 3+3. Co bude dál? Asi nejlépe by udělali, kdyby se vrátili k Civicu Aerodeck...
18. 10. 2008 18:17
Re: predna maska
Tak můj ázor je ten, že tohle auto vypadá hodně dobře. Na to co je to za karoserii, tak je to vydařené.
17. 10. 2008 21:42
Re: predna maska
Hele neokecávej to, klidně napiš, že všechny auta tohodle typu u všech značek maj ty předky, jako výraz dementa. Když myslim všechny, tak se ti pod to podepíšu. >:D >:D >:D JJ, ta Honda ty motory fláká, ale v US je to snad jiný... Jsme čtyřválcovej světadíl :yes:
17. 10. 2008 21:10
Re: Kytička
OK, já to kdysi zaregistroval u V12, ale nějak to utichlo. Ten 4válec mě trochu zaskočil...
17. 10. 2008 19:45
Re: Kytička
Týká se to 6-válce, kde systém podle (ne)zatížení plynule deaktivuje-aktivuje 2-3 válce (specifikace EX-L a Touring). Jak a jestli se dělá šetření na menších motorech, to nevím, třeba nám to řeknou hoši z klubu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku