Dobré prodejní výsledky japonské automobilky Honda se projevily také do hospodářských výsledků. Honda se zveřejněním výsledků za první čtvrtletí svého fiskálního roku rovněž zvýšila svůj odhad hospodářských výsledků na celý rok.
Honda je skvela - ak neveris, zajdi si na testovaciu jazdu s novym Civicom :yes: A z Accorda sa ti nebude chciet vystupit - je to taky lacnejsi japonsky 3er ;-) Vychutnaj si krasny rovnomerny zatah 2.2iCTDI az do 5000 otacok - to s koncernovym traktorom TDI nezazijes
Začalo to dieselem - údajně nejlepší na světě. Risk se Civicem vyšel, a tak o novou generaci, která udělala za tou minulou tlustou čáru je velký zájem. CR-V přesně vystihla, co zákazníci v této kategorii žádají a Accord ještě pořád nevypadá na důchod. Jo, Honda teď válí :yes:
No ikdyz Accord rozhodne na duchod nevypada, tak zanedlouho tu prece jen bude novy model :-) Sem zvedav jak bude vypadat a doufam, ze bude trosku vymazlenejsi nez jeho novy americky bratricek :-) Ikdyz to nove Coupe by stalo za hrich >:D
K tomu otočení klíčku přidám jen soukromou zkušenost s Accordem vyrobeným v r.1993. Měl jsem jej 5 let a NIKDY !! jsem neotočil klíček 2x, vždy start na první pokus (byl ale made in Japan, zkušenosti s jeho modernějšími brášky ze Swindonu nemám). Neskutečné ? Možná ano, ale pravda. Takže ještě jednou, Go Honda Go!!
Ano, Honda je špička ve spolehlivosti, kvalitě a jízdních vlastnostech svých sportovně laděných a cenově přijatelných vozů (jak designem tak motory). Naprosto souhlasím s Beastem a Carlosem 069, jen mě mrzí, že jinak vynikající Accord neprodávají v šestiválci a s pohonem 4x4 s odpovídajícím navýšením výkonu tak kolem 300-350k. To bych neváhal ani vteřinu. Proto nyní jezdím v Legendu.
Legend je taky krasne auto, ale ja bych neskousl to drevo v interieru :-) ale i tak gratuluji ke koupi velice krasneho a hlavne neokoukaneho auta! :yes:
Děkuji Carlosi. Legend je skutečně krásný, to dřevo, přiznám se, mě vadí méně, než těch 1,9t, ale vím, jak to myslíš. No, ale každá sranda něco stojí,resp. váží. Takže teď čekám, co se vyklube z nového NSX, nebo jak se bude ve finálu jmenovat. Přeji Ti mnoho bezproblémových kilometrů, které takové stejně budou, protože máš asi Accorda, že jo?
Bohuzel nemam :-( zatim jsem chudy student a jezdim pouze v Escortu! Ale pomalu si na nej brousim zuby >:D Jednou na nej nasetrit musim :-) ale dekuji za prani a tobe preju totez :yes:
Taky gratuluji. Ten pohon všech kol údajně není z nejlepších, ale interiér Legendu je dokonalý - je cítit luxus a insiprace (v pozitivním slova smyslu), zároveň každý hned pozná, že je v Hondě. To stejné zvenku. Jasně odlišitelný design si propracovanými detaily. Vybral sis dobře :yes:
Taky děkuji Ricardo. Nechci v žádném případě polemizovat ohledně podvozku, ale ti, co tomu rozumí technicky víc než já, se naopak domnívají, že je to mj. podvozek, co právě Legend zvýhodňuje svou technickou dokonalostí ve srovnání s např.BMWx (vnější zadní kolo se v zatáčce točí o 6% rychleji, než ostatní a ta stabilita je fakt znát, zejména, když to pořádně napálíš). Uvidíme v zimě. Jen ta váha, ta by měla být o 300 kg nižší .... Pokud jde o vnitřek, naprostý souhlas, je to fakt bomba.
Honda šla za poslední 2 roky hodně dopředu, nový Civic je trefa do černého (ti, kteří ho shazují jen kvůli jeho designu neví o čem mluví - prodejní čísla mluví jasně), CTDi je pořád jeden z nejlepších dieselů na světě a nové modely (Accord, NSX) na cestě... Honda GO! :yes: