horiacich talianskych sportiakov, a ludia si ich aj nadalej kupuju ;-\
skvely imidz si buduje tato znacka, akoby taliani nemali dost inych starosti sami so sebou 8-s
ked chcem sportiak tak mam na vyber porsche mclaren lotus corvette mustang aston jaguar, do taliana by som nesiel prave kvoli tymto ich opakujucim sa a nikdy nekonciacim problemom
No ono je to ve skutečnosti tak že v Německu byl navrhnut vynikající vůz...ale pak ho nechali udělat italům.. Na obranu..každou automobilku zabývající se výrobou těch nejvýkonějších vozů potká občas nezdar.
Ti zli Italove kazi povest uzasnemu nemeckemu koncernu, vid? Zde se velice pravdepodobne jedna o konstrukcni problem. To ale zaslepenemu koncernistovi vysvetluju zrejme zbytecne... 8-s:no:
prosímtě, co to je za kecy - ty mas na vyber tak maximalne ojetinu feliny, podle tech kecu
kazdopadne si projdi
lotus: [odkaz]
aston martin: [odkaz]
porsche: [odkaz]
mclaren: [odkaz]
horicich corvet a mustangu najdes hodne pozehane - jen v TopGearu jim po ostrejsi jizde horely prahy, protoze pod nimi je vedeni vyfuku ;)
proste ty vis o tyhle kategorii aut jenom ze clanku, ale realita je jina - nejak se to musi pouzivat a ty auta jsou k necemu urceny - kdyz se to nesejde, proste to obcas blafne - je to daný konstrukcí a na hranu dohnanými výkony těch aut ...
..Taliansko a jeho motorizmus do toho netahajte, ..ich automobilky maju historiu plnu automobilovch lahodok od FF cez De Tomaso, az po F500 :-! ..a vyrabat auta urcite vedia.
Made in Germany : vlasne znamena Made in EU a v ich tovarnach najdes od turkov az po cinanov ...takze sa tu neohanajte nemeckou kvatiltou ... to je minulost !!!!
Vies kolko suciastok ma z talianskych firiem napr. VW Golf .. ??! ..
Toto je cisto konstrukcny problem !! ..ak je skutocne pravdou, ze islo o vznietenie od katalyzatora, ..odpoved je jasna chyba pre konstrukcne oddelenie...
Pripadne takuto vec moze stvorit napr. ine palivo v nadrzi ako malo byt ..
Pokial si vseci pamatame par pripadov malo aj FF, rozdiel je ale v dovode poziaru ;-)
Takze ocakavam, kedy zacne horiet Ducati >:-[] ...
co já jsem koukal, tak většia z těch aut navíc chytla někde ve městě - je možné, že se některé komponenty nestíhají uchladit proudícím vzduchem apod - nevím
třeba supersporty motorky mají problém, když mají v létě projet předpisově město - prostě to začne (skoro) vařit - řešením je provětrat to aspoň 70kmh jízdou, ale někdy to jde těžko ... teplo pak sálá uplně všude (přestože jsou vodou chlazené) atd. ...
naslo mi jeden pripad, v toronte a je tam napisane : "It’s unclear what the cause of the fire was, but since it appears to have originated in the engine bay there have been suggestions that some aftermarket modifications may have been the cause. " kto nevie anglicky tak skratka pise sa tam ze dovodom boli pravdepodobne nejake upravy motora, cize neni to chyba vyrobcu, ale chyba nejakeho tuzera co tam urobil chybny cip alebo co :-)
hele ze ty neumis hledat, neznamena, ze koncernovy auta obcas nezahorej ;) jestli ti to udělá radost - máš pravdu, tak o italských požárech se asi píše víc.
mne to radost nerobi, radsej by som bol keby nehoreli ziadne auta, je mi luto tych ludi co kupia auto za par mega a to im zhori :/ ....no neviem ci "umim" alebo "neumim" ja som zadal tie slova ako si mi hovoril Audi R8 fire a naslo mi len tuto udalost, takze asi nevieme hladat obaja :-)
K těm autům to riziko patří - to není oktávka RS, kde se otáčky, teploty, ... pohybují s obrovskou rezervou k dnešním materiálům a technologiím.
Tohle jsou hight tech auta dohnaný vždycky až k hraně toho, co lze dneska vyrobit. Lidi, co si to kupujou - si to kupujou i s vědomím toho, že se o jejich miláčkovi už x hořících článků napsalo. Přesto to pro ně není důvod jít si koupit spolehlivýho golfa. Jedinou alternativou je R8 a ta ... prostě naprosto chápu, že se někdo rozhodne pro "toho nekvalitního itala".
Ale chápu, že až ty naškudlíš po letech na akontaci tak si pravděpodobně koupíš koncernovou kvalitu ;-)
R8 pre teba neni dostojny konkurent? ...nemusis to zvadzat do osobnych inzultacii, ja by som si osobne supersport asi nikdy nekupil, nejak ma moc neberu, mozno kebyze som miliardar tak nejaky koenigsegg ako 3tie auto....inak ale som vlastnik koncernoveho auta, a zatial som na nom mimo nejakej pretrhnutej membrany nemam ziadny problem takze nieco na tej "koncernovej kvalite" bude ;-)
Hajtech, ale nezvladaj beznou jizdu. Kram je to! Kdyz nemaji vyresene chlazeni, tak to auto nema co delat na silnici. Proste nabastlili vykon jako prase a kdyz to blafne, tak to blafne. Hajtech prej, hrana co lze vyrobit prej... Boooze.
v tom prispevku som predsa koncern nespominal, lambo sice patri pod koncern ale je to talianska znacka takze tipujem ze aj kontrolorov kvality tam maju talianov :-)
Konstrukční vada by se projevila v mnohem více případech. A dříve. Není to zrovna mladík. Prostě tenhle druh aut hoří častěji než ostatní a moc k tomu nepotřebují.
..treba si uvedomit, ze vsetko je ulozene na jednom mieste a navyse vzadu... Dnesne motory su ine, ako do millenia. Tolko kobyl dokaze natawit nie len kotuce, ale ja vyfukove zvody a vlasne cely vyfukovy system ...
Prirodzene prudenie vzduchu je platne az od urcitych rychlosti a stupnov ovzdusia..., a preto je chladenie odkazane na to z fabriky, ..urcite to nie je lahke, ale stojim si za tim, ..niekde na navrharskom prkne sa stala chyba, ..jeden zle zvoleny material, diel ..a pruser je na svete .
P.S.: ..ked sa zamyslite laicky, ..tiez vam vari voda ked sa ide v kolonach ci skor stoji a to mate-mame o dost menej hrnkov pod pancierom ..., viac volneho miesta na prudenie vzduchu, a motory ulozene min. na 70% v predu ak k tomu pridame trochu slnkom zohriateho vzduchu a uz to jede ... O tom, ze to nie je naradie na dochazanie do ¨prace¨ v mestkych agromeraciach ani nehovoriac .
Pozrite sa napr. na vznetove motory v mestkych autobusch, chladenie ide vlasne non-stop, ..chladiaca kvapalina sa dolieva v lepsom pripade raz za mesiac, kdezto ten isty motor, ale v nakl.vozidle tieto problemi nema...,sa viete preco, hmm, a v tomto pripade je to, to iste.
a to se jen tak neztratí. Při určitém výkonu vznikne určité odpadní teplo, řekl bych že zde platí přímá úměrnost. Musí se pořád ochlazovat i vnitřek kabiny, jinak by ten motor za sedadly posádku upekl. Od tak výkonné klimy vzniká další odpadní teplo.
Vlastní zkušenost. Léto, vedro jako v peci, u chodníku stálo Galladro se zapnutým motorem, hluk od větráků přehlušil i zvuk motoru. Jak jsem šel kolem tak mi horký vzduch málem spálil nohu - dost jsem se lekl, nečekal jsem takovou teplotu :-) Potom jsem se ohlédl a kolem auta byl vidět silně se vlnící přehřátý vzduch.
Div je, že se to Lambo vůbec uchladí, třeba moje litrová závodní Kawasaki se prostě při jízdě do 50 km/h po městě v létě neuchladí i když se točí naplno větrák. Všude sálá vedro. Asi je to dané kombinací 150 koní a chladiče nesrovnatelně menšího než u auta. Pokud se jede zhruba nad 70, už je teplota v pohodě.
žádný problém by by nenastal. Diesely totiž mají díky většímu kompresnímu poměru větší energetickou účinnost a tedy pro stejný výkon neprodukují zdaleka tolik zbytečného odpadního tepla, než zastaralé motory benzínové. A navíc se s dieselem lépe jezdí :yes:
Taky bych zastavil u benzínky (tedy ne u stojanů), pač bych měl větší šanci na eliminaci škod. Úplně řidiče chápu. Benzínky musí mít stejně zabezpečení proti výbuchu. Tak akorát Nova dělá bublinu. Akorát se divím, že ti moderátoři ze sebe občas dělají kašpary při uvádění zprávy. Ale za ty peníze, proč ne.
Jo taky jsem na to čuměl, ten chlap si zachránil auto. Většina lidí by v tom šoku jednala stejně (pokud by si teda nechtěli nechat shořet auto u krajnice).
Je to zaujímavé pozrel som si na mape obec Přišovice a moc veľké to nieje. Samozrejme nemôžem vedieť odkiaľ cestoval či tam býval... No ako ste tu niektorí písali že v meste sa to kľúdne stať môže, tak mi teraz vŕta v hlave čo on v skutočnosti robil. Možno to bola chyba v materiále alebo jazdil výkonne a motor nedochladil tak ako sa patrí. Každopádne je zarážajúce že katalyzátor začal horieť. Veď práve tieto časti sú najodolnejšie voči teplote. Zaujímala by ma hodnota teploty výfukového potrubia v momente kedy katalyzátor chytil. To musel byť riadny extrém. Ja na svojej Vectra (200k) som nameral za turbom digitálnym teplomerom 690C po extrémnej jazde na maximálny výkon... To Lambo by ma veľmi zaujímalo :-)