Cital som jednu studiu, podla ktorej po zohladneni vyroby vsetkych komponentov a spotreby bola H1ka ekologickejsia nez Prius. To asi ekomagori neradi pocuvaju :-)
Samane to si milo prekvapil,ze zrovna ty by si isiel do takych aut.Ale mame to podobne.Max fandim V8,ale tiez si uz viem predstavit,ze po dostavani domu skonci u nas X-ko ;-)
je to snadne, s H1 by clovek stejne vyhel jen obcas nekam do terenu, jezdit s tim po silnicich je masochyzmus, to auto proste na asfalt neni stavene, takze by asi ani nevadilo ze v tom je nafta, svet by tech par set spalenych litru nafty za vejkend asi prezil, Raptor je moje srdcovka a jistou dobu jsem o nem i uvazival (jeste o V8) ted s V6 bych o nem uvazoval taky, ale oipet by to bylo spis jen na takove to obcas se svezu, a Tesla S/X je proste rozumne na kazdej den a v budoucnu asi i za docela male naklady, nabyjecky par set metru od bytu a letos snad i Supercharger nejakych 10km od bytu? no a Nova je proste srdcovka od mladi, krasnej veteran, abydlet v USA, byl by to asi muj jedinej kchar
mam dojem ze se Superchargerem se u setriveho Ceskeho klienta Tesla zavdeci a tech necelich 60 kousku Tesel z 2015 se letos a pristi rok rozroste mnohem vic :-)
Podobnu vikendovu americku hracicku s V8 si prave stavam.Nie je nad ten pocit si len tak cez vikend sadnut do auta a vozit sa peknou krajinou.Povazoval som ta za eko fanatika co zije len elektrickami,ale vidim,ze mas pekne klenoty povyberana na vikendove vylety ;-)
Vystavba Superchargerov urcite pomoze k rozvoju predaja aut ako u Vas tak aj u nas a hlavne vdaka prichodu X-ka sa predaje v Europe rapidne dvihnu kedze momentalne vladne Europov vlana crossoverov a SUV.Len aby to potom nedopadlo ako v Kalifornii,ze boli kolony na nabijanie a cakalo sa aj 3 hodiny kym ste sa dostali na radu.V Kalifornii uz nestacia superchargere pokryvat pocet predanych aut..
ekologie me nijak zvlast netrapi pokud to nemusim nejak vyrazne dejchat, elektropohon a tedy elektromobily se me libi ciste z toho duvodu ze je to krasnej linearni zatah a koncepce toho pohonu je starsne jednoducha
treba asi tak, kdys jsme byly v US na dovolene v kalifornii u znamich, tak tesne pred projizdkou s Teslou S jsem se vozil v predchozi generaci BMW M3 (atmosfera a ja mam rad atmosfery), a projizdka v te Tesle me i majitele te M3 udelala vetsi usmev na tvari nez ta M3, auto je to celkem prumer az podprumer, ale proste to svezeni stoji za to a chapu majitele Tesel ze ty auta tak obhajujou, vetsinu ostatnich elektromobilu spis pomlouvam, je evidentni ze dane automobilky nechtej aby se elektromobilita nejak prosadila a tak drtiva vetsina dnesnich elektromobilu je spise kompromis za velke prachy
jina V1 evidentne vychazi z poslednich verzi HMMWV pro armadu, ty detaily se zmenili presne podle nich, takze zrejme stene linky a jen jinej matrial kterej nemusi splnovat nejake balisticke zkouzky ktere jsou civilum celkem k prdu a jen by auto prodrazili a zrejme i pridali par set kilo na vaze
Super zprava, my borci co kopeme prvni ligu ve velkem meste, bydlime v loftu a mame pitbula proste nemuzeme fsichni jezdit ve Ferrari, ty jsou pro utocniky, my obranci chceme drsnacke kary ...
Docela usmevne ze redakcia toto uverejni a nevie, ze hadam polovicu auta im doda ceska firma Bureko a oni to budu viacmenej skladat v Spanielsku. Gilgit uz do nich nesije a tak potom aj clanky vyzeraju.
Osobně neznám nikoho, kdo by se radoval nad koncem Hummeru. Naopak, znám spoustu lidí, kterým Hummer chybí. Jasně, pomatenci a ekofašisti se nejdou všude na světě, ale těm vadí každý správný auto... Třeba pokud jde o současný ekošílenství v podobě Euro norem a pod. tak jsem přesvědčený, že tam mnohem větší roli hraje byznys, než opravdová snaha zachránit planetu. Čistě z pohledu životního prostředí jsem totiž se svým čtvrt století starým šestiválcem k přírodě šetrnější, než ten, kdo si koupí každý dva roky nový auto... :-! Pokud jde o H1, tak je to opravdu úžasný a charismatický auto. Jeden kousek vlastní můj skoro švagr a jen kvůli tomuhle autu uvažuju nad řidičákem pro LKW, abych si ho mohl občas půjčit a projet. :-)
Toto s tým vodičákom by ma celkom zaujímalo, ako je toto ošetrené. Je to vari nákladné auto s celkovou hmotnosťou nad 3,5 tony? Alebo do akej kategórie to spadá. Pretože ak je to náklaďák teda N2?, potom by to malo mať digitálny tachograf, na diaľnici platiť mýto, vodič psychotesty, zdravotku, profesnú kartu atď. A toto sa mi teda nechce veriť, že naozaj niekto má.
Když se prvně tenhle extrém objevil a když se s ním začal prohánět Arnie, tak jsem po něm zatoužil.
„Tati, jednou si ho koupím!"
„Ne, nekoupíš.”
Jednoho dne v Hummer Centru:
Celý den jsem jezdil s H2. Chtěl jsem si ho koupit. Líbila se mi jeho velikost a síla a vůbec mi nevadilo, že palivoměr fungoval hbitěji než rychloměr. Potom ale otevřeli garáž a tam stál úplně nový, na zakázku dělaný luxusní kousek. Neskutečná krása!
„Jeho majitel si ho už nevyzvedne."
„A proč?”
„Zastřelili ho.”
„To byl ten...?”
„Ano, pan Mrázek.”
Na auto pro kmotra Mrázka jsem zrovna chuť neměl. Druhý den jsme s budoucí ženou navštívili její přátele a odsud už jsem odjel uhlazenějším Range Roverem. Táta měl přece jen pravdu...
„Jakožto tradiční offroad bude chtít Gorilla nabídnout perfektní schopnosti v terénu. O předchůdci ale víme, že v terénu byl sice skvělý."
Ta věta nedává smysl.
Hummer nebyl v terénu skvělý, ale jen průměrný. V praxi byla prostupnost terénem v některých situacích horší než třeba u Jimnyho. Bude záležet na ceně, ale pochybuji, že bude nízká a za tu vysokou se jich prodá hodně málo. Na silnici utrpení, v terénu průměr a kvalitou špička (jenže cena). Zajímalo by mě, jak to bude s emisema. Ten původní armádní motor s dlouhou životností by potřeboval hooodně úprav i pro splnění málo přísné EU6.