Jen doufám, že nebude příliš malý na to, aby přestal provokovat francouzský starosty a falešný ekology, kteří proti Hummerům vedou štvavou kampaň pomocí bambusových počítačů s pohankovým harddiskem. To by byla škoda. A jestli se bude prodávat příliš dobře, bude ho čekat v těžkém terénu souboj nikoliv o nejlepší nájezdový úhel, nýbrž o nejroztomilejší plast na přístrojovce.
suboj v tazkom terene nemoze nikdy vyhrat proti defendru
len pokoj, bude sa prehanat po asfaltkach a max. polnych cestach kde potentny majitel bude predvadzat svoju erekciu
Obvyklý stesk majitelů maličkých šlapacích autíček, že snad majitel čehokoliv většího má malé přirození a pod je směšný. Když vidím, jak zběsile jezdí po Praze všichni ti "závodníci" s 1,4, občas mi připadají 2tuny jako málo.... H1 by bodla. Obzvlášť na pár křižovatkách. "Jé, já myslel, že už se jede." by měli utrum.
Čtvrtého srpna začne Cadillac prodávat STS-V. Proti původně zamýšleným 440 koním byl výkon motoru Northstar V8 4,4 Supercharged zvýšen na 470. A další rozdíly od běžného STS? Šestistupňový automat, standartní Magnetic Ride Control a Magnasteer. Vnějšek odlišený odznaky V a mřížkou chladiče z pleteného pochromovaného drátu. Nové barevné kombinace v interiéru (například červená kůže, černé dřevo). Hlavní změnou v interiéru je ale očividná snaha Cadillacu vyhnout se obligátnímu a kontroverznímu hodnocení kvality plastů tím, že nebude plast prostě skoro nikde! Kůží je standartně potažená kromě sedadel, výplní dvěří, volantu a řadicí páky i horní část přístrojové desky, boky přístrojového panelu, tunel mezi sedadly. Vozidlo sprintuje na stovku určitě s přehledem pod 5 vteřin, protože to dokázala i původní zamýšlená verze s 440 koňmi. Nordschleife na Nürburgringu projel STS-V za 8:30. Cena nebyla zatím oznámena, ale v kontextu ostatních modelů Cadillacu ji lze očekávat někde pod 70 000 $! Pro rok 2005 se stihne vyrobit jen 1600 kusů.
Pleteš si terénní auto (tedy opravdový off-road) s módním SUV do města. Pravý off-road mívá často dokonce obě nápravy tuhé. Hůř se s tím pak možná machruje na dálnici, ale na to terénní auta nejsou. Tyhle auta mají být jako skála a něco vydržet. Nejen vyhrát porovnávačku v AMS.
Obecně ano, jenže Hummer od AM General Corporation, ať již Cab-over COHHV nebo 2-Door či 4-Door HMMWV měl vždy a ve všech verzích od M 998 A 1 až po civilní H 1, nezávisle zavěšená kola na lichoběžníkových ramenech a odpružení vinutými pružinami. Tuhou nápravu civilních H2 a H3 bych spíš bral jako odklon od drahé vojenské techniky k levnějšímu civilu.
hmm tudel do me vrazila krava v Land roveru(( mela 1.50, blond vlasy, ale hlavne ze ma auto co ma dve tuny... a jezdi s nim ve meste nemam rad lidi co maj terenaky jako symbol sve blbosti
On ma Fik temer nove auto, prakticky jeste v zabehu, tak verim, ze je nastvanej! Navic, kdyz ho trefi baba v aute, ktery ma rad Jeste, ze to nebyl Jag co ho trefilo, protoze to by ho trefilo . Doufam, ze to neni moc velka skoda!
Prave preto sa oplati nechat si auto doviezt z USA alebo Can. Neviem sice ako to je so zarukou a servisom (garancky atd.), ale ta usetrena ciastka stoji za uvahu.
Záruku dovozci dávají v plném rozsahu nabízeném danou automobilkou v USA (takže Cadillac, Lincoln dokonce 4 roky). Ale samozřejmě si taky přirazí "svoje". Ještě finančně výhodnější je koupit auto v USA úplně na vlastní triko, ale samozřejmě to zabere dost času a námahy a záruka pak není žádná. Dobře rozepsaný to má jeden z dovozců tady: [odkaz]
..viděl jsem ji na vlastní oči v krásné černé.. a má rysy Hummerů, akorát je menší.. působí celkově kompaktněji.... docela se mi líbil.. a to velkej příznivec civilních Hummerů nejsem.... ale pěkný... fakt.. Moc jsem to nezkoumal jak malej 16ti letej kluk 911ku, takže jsem na to jen mrkl.. a je povedenej.. robustně kompaktní...
ano je to fesak. o nieco mensi ako H2, ale stale v sebe ma cosi z hummera. sedel som v nom na autoshow v nyc a interier na mna posobil tak lacno. ale za tie prachy, co by sme chceli nie? uz sa tu aj pisalo, ze podvozok je prebraty od chevy silverado a na zaklade tohoto modelu bude aj verzia pick-up pre dve osoby. start pod 30 tisic je zaujimavy. som zvedavy na poruchovost. auto sa mi paci. je take "utulnejsie" na rozdiel od starsich bratov.
Dnes jsem jel po D11 a na začátku směrem na HK je ta benzina s Hummer shopem. Měli tam seřazený všechny tři- od H1 po H3. Ta H3 mi připadá rozumně velká do našich měst, H2 je už moc. Jinak ač zarytý ospůrce nafty tak bez naftáka to masovka nebude. To si zas lidi radši koupěj ten hnusnej tuareg TDI.