Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hummer H3 na evropských trzích

Prodeje značky Humner v Evropě rostou. Jak na západě, tak východě přichází rostoucí tendenci podpořit novinka H3.
Zpět na článek
28. 7. 2005 16:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 07:51
neregistrovaný "Peter"
29. 7. 2005 10:38
neregistrovaný "knour"
29. 7. 2005 10:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 11:41
neregistrovaný "knour"
29. 7. 2005 12:02
neregistrovaný "jirka"
28. 7. 2005 17:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 22:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 08:07
neregistrovaný "Peter"
28. 7. 2005 17:33
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2005 20:50
neregistrovaný "misoo"
28. 7. 2005 22:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 11:34
neregistrovaný "jirka"
29. 7. 2005 12:04
neregistrovaný "Fik"
29. 7. 2005 12:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 12:47
neregistrovaný "Fik"
29. 7. 2005 12:12
neregistrovaný "jirka"
29. 7. 2005 12:49
neregistrovaný "mates"
29. 7. 2005 15:38
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 18:35
neregistrovaný "misoo"
29. 7. 2005 18:58
neregistrovaný "jirka"
29. 7. 2005 06:52
neregistrovaný "hummer"
29. 7. 2005 08:00
neregistrovaný "Peter"
29. 7. 2005 09:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 19:09
neregistrovaný "Peter"
29. 7. 2005 11:07
neregistrovaný "ciello"
29. 7. 2005 11:19
neregistrovaný "rasto"
29. 7. 2005 15:36
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 15:54
neregistrovaný "petrt"
1. 10. 2005 16:33
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 16:24
Malý Humřík
Jen doufám, že nebude příliš malý na to, aby přestal provokovat francouzský starosty a falešný ekology, kteří proti Hummerům vedou štvavou kampaň pomocí bambusových počítačů s pohankovým harddiskem. To by byla škoda. A jestli se bude prodávat příliš dobře, bude ho čekat v těžkém terénu souboj nikoliv o nejlepší nájezdový úhel, nýbrž o nejroztomilejší plast na přístrojovce.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Peter"
29. 7. 2005 07:51
Re: Malý Humřík
neregistrovaný "knour"
29. 7. 2005 10:38
Re: Malý Humřík
suboj v tazkom terene nemoze nikdy vyhrat proti defendru
len pokoj, bude sa prehanat po asfaltkach a max. polnych cestach kde potentny majitel bude predvadzat svoju erekciu
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 10:47
Re: Malý Humřík
Obvyklý stesk majitelů maličkých šlapacích autíček, že snad majitel čehokoliv většího má malé přirození a pod je směšný. Když vidím, jak zběsile jezdí po Praze všichni ti "závodníci" s 1,4, občas mi připadají 2tuny jako málo.... H1 by bodla. Obzvlášť na pár křižovatkách. "Jé, já myslel, že už se jede." by měli utrum.
neregistrovaný "knour"
29. 7. 2005 11:41
Re: Malý Humřík
zaiste stopa zavisti, na druhej strane je nevyhnutne mat na prekonanie obrubniku tuhe napravy aby sa nebodaj nekrizili
xexe
neregistrovaný "jirka"
29. 7. 2005 12:02
Re: Malý Humřík
To s těmi tuhými nápravami jste vymyslel sám, nebo Vám s tím někdo pomáhal?
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 17:21
Cadillac – Power has it’s privileges
Čtvrtého srpna začne Cadillac prodávat STS-V. Proti původně zamýšleným 440 koním byl výkon motoru Northstar V8 4,4 Supercharged zvýšen na 470. A další rozdíly od běžného STS? Šestistupňový automat, standartní Magnetic Ride Control a Magnasteer. Vnějšek odlišený odznaky V a mřížkou chladiče z pleteného pochromovaného drátu. Nové barevné kombinace v interiéru (například červená kůže, černé dřevo). Hlavní změnou v interiéru je ale očividná snaha Cadillacu vyhnout se obligátnímu a kontroverznímu hodnocení kvality plastů tím, že nebude plast prostě skoro nikde! Kůží je standartně potažená kromě sedadel, výplní dvěří, volantu a řadicí páky i horní část přístrojové desky, boky přístrojového panelu, tunel mezi sedadly. Vozidlo sprintuje na stovku určitě s přehledem pod 5 vteřin, protože to dokázala i původní zamýšlená verze s 440 koňmi. Nordschleife na Nürburgringu projel STS-V za 8:30. Cena nebyla zatím oznámena, ale v kontextu ostatních modelů Cadillacu ji lze očekávat někde pod 70 000 $! Pro rok 2005 se stihne vyrobit jen 1600 kusů.
Rozbalit vlákno
3
28. 7. 2005 20:26
Re: Cadillac – Power has it’s privileges
Tak to se na mně asi nedostane... P.S. chybí tu adresa na foto.
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 22:47
Re: Cadillac – Power has it’s privileges
Interiér: [odkaz] A exteriér: [odkaz] Zezadu: [odkaz]
neregistrovaný "Peter"
29. 7. 2005 08:07
Re: Cadillac – Power has it’s privileges
Nadherny interier aj exterier. Super!
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2005 17:33
bez titulku
nemuzu si pomoct ale vypada jak H2 po faceliftu... mozna bude mensi, ale to by je chtelo videt vedle sebe.. ale H1 je H1
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
28. 7. 2005 20:50
listaky jak vo V3S ???
nechcem provokovat, H3 sa mi paci, ale co tie listove pery vzadu ??? to je teraz nova moda ??? terenne auta by mali mat vsetko nezavisle nie ???
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2005 22:41
Re: listaky jak vo V3S ???
Pleteš si terénní auto (tedy opravdový off-road) s módním SUV do města. Pravý off-road mívá často dokonce obě nápravy tuhé. Hůř se s tím pak možná machruje na dálnici, ale na to terénní auta nejsou. Tyhle auta mají být jako skála a něco vydržet. Nejen vyhrát porovnávačku v AMS.
neregistrovaný "jirka"
29. 7. 2005 11:34
Re: listaky jak vo V3S ???
Obecně ano, jenže Hummer od AM General Corporation, ať již Cab-over COHHV nebo 2-Door či 4-Door HMMWV měl vždy a ve všech verzích od M 998 A 1 až po civilní H 1, nezávisle zavěšená kola na lichoběžníkových ramenech a odpružení vinutými pružinami. Tuhou nápravu civilních H2 a H3 bych spíš bral jako odklon od drahé vojenské techniky k levnějšímu civilu.
neregistrovaný "Fik"
29. 7. 2005 12:04
Re: listaky jak vo V3S ???
hmm tudel do me vrazila krava v Land roveru(( mela 1.50, blond vlasy, ale hlavne ze ma auto co ma dve tuny... a jezdi s nim ve meste nemam rad lidi co maj terenaky jako symbol sve blbosti
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 12:08
Re: listaky jak vo V3S ???
Tyjo. Ona si vážně troufla mít větší auto jak ty? Jak si to vůbec představuje?
neregistrovaný "Fik"
29. 7. 2005 12:47
Re: listaky jak vo V3S ???
O tolik vetsi zase nebyla, tranzit je preci jen dobre videt
neregistrovaný "jirka"
29. 7. 2005 12:12
Re: listaky jak vo V3S ???
Cítím s Vámi a chápu, že je vedro. Nicméně snadněji by se Vaše neštěstí řešilo v pojišťovne. Mám dojem, že to tady není o egu, ale o technice.
neregistrovaný "mates"
29. 7. 2005 12:49
Re: listaky jak vo V3S ???
On ma Fik temer nove auto, prakticky jeste v zabehu, tak verim, ze je nastvanej! Navic, kdyz ho trefi baba v aute, ktery ma rad Jeste, ze to nebyl Jag co ho trefilo, protoze to by ho trefilo . Doufam, ze to neni moc velka skoda!
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 15:38
Re: listaky jak vo V3S ???
já taky ne
neregistrovaný "misoo"
29. 7. 2005 18:35
Re: listaky jak vo V3S ???
no myslel som si ze to bude mat nieco s hard-core terenakmi...
neregistrovaný "jirka"
29. 7. 2005 18:58
Re: listaky jak vo V3S ???
No, ono asi bude spíš proto, aby je servis s originál HMMWV mohl ještě vyprostit, až ty civilní H2 a H3 někde uvíznou.
neregistrovaný "hummer"
29. 7. 2005 06:52
h3
tá cena je bez DHP, nie? s DPH je base za 1.550.000...to je dosť nato, že v USA je base za 29.500,-USD, cca.950.000,-SKK...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Peter"
29. 7. 2005 08:00
Re: h3
Prave preto sa oplati nechat si auto doviezt z USA alebo Can. Neviem sice ako to je so zarukou a servisom (garancky atd.), ale ta usetrena ciastka stoji za uvahu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 09:17
Re: h3
Záruku dovozci dávají v plném rozsahu nabízeném danou automobilkou v USA (takže Cadillac, Lincoln dokonce 4 roky). Ale samozřejmě si taky přirazí "svoje". Ještě finančně výhodnější je koupit auto v USA úplně na vlastní triko, ale samozřejmě to zabere dost času a námahy a záruka pak není žádná. Dobře rozepsaný to má jeden z dovozců tady: [odkaz]
neregistrovaný "Peter"
29. 7. 2005 19:09
Re: h3
Diky za odkaz...
neregistrovaný "ciello"
29. 7. 2005 11:07
H3
..viděl jsem ji na vlastní oči v krásné černé.. a má rysy Hummerů, akorát je menší.. působí celkově kompaktněji.... docela se mi líbil.. a to velkej příznivec civilních Hummerů nejsem.... ale pěkný... fakt.. Moc jsem to nezkoumal jak malej 16ti letej kluk 911ku, takže jsem na to jen mrkl.. a je povedenej.. robustně kompaktní...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rasto"
29. 7. 2005 11:19
H3
ano je to fesak. o nieco mensi ako H2, ale stale v sebe ma cosi z hummera. sedel som v nom na autoshow v nyc a interier na mna posobil tak lacno. ale za tie prachy, co by sme chceli nie? uz sa tu aj pisalo, ze podvozok je prebraty od chevy silverado a na zaklade tohoto modelu bude aj verzia pick-up pre dve osoby. start pod 30 tisic je zaujimavy. som zvedavy na poruchovost. auto sa mi paci. je take "utulnejsie" na rozdiel od starsich bratov.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 15:36
bez titulku
hrozný auto, tak pro honiče triček
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrt"
29. 7. 2005 15:54
bez titulku
Dnes jsem jel po D11 a na začátku směrem na HK je ta benzina s Hummer shopem. Měli tam seřazený všechny tři- od H1 po H3. Ta H3 mi připadá rozumně velká do našich měst, H2 je už moc. Jinak ač zarytý ospůrce nafty tak bez naftáka to masovka nebude. To si zas lidi radši koupěj ten hnusnej tuareg TDI.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
1. 10. 2005 16:33
Re: bez titulku
ik vind hummer to gek.
ik moet weg vand de pen word op