Mám to tak originál z fabriky, zadní světla se zapnou, pokud sepnou stěrače, tedy je snížená viditelnost z důvodu deště, nebo je mlha, senzor světel opět reaguje, nebo zapnu mlhovky.
Já jsem taky proti dennímu svícení, ale jen pro ty domontované. protože ty s fabriky už jsou většinou inteligentní. Např. na Superbu svítíš denními světly, ale jakmile jedeš na dálnici cca nad 130, tak se samy světla přepnou na potkávačky. Nebo vjedeš do tunelu a taky se přepnou, prostě je tam světelný sensor. Ale ti co si přidělají ten pásek diod, který oslňuje ostatní se mi nelíbí, protože někteří řidiči si neuvědomují, že už se setmělo a oni nepřepnou světla a tím pádem ohrožují ostatní tím, že nejsou vidět ze zadu.
Nejlepší je mít automatické zapínání a vypínání světel na autě, o světla se tak nemusím starat(kromě výměny žárovek) >:D
renault to vyriešil inak. Stretávačky môžeš mať permanentne zapnuté, s vypnutím motora zhasnú, po naštartovaní sa rozsvietia. A svieta mi aj budíky, tak na ne vidím, aj keď idem cez tunel, nie ako v služobnej Fabii, tam je to tak, ako píšeš-v tuneli na rýchlomer nevidím. A chodím ním minimálne 2x denne.
taky nemam rad denni sviceni, hlavne ti co nesviti zezadu... si rikam k cemu pak to denni sviceni je... A u sluzebaku (fabka ci oktavka kazda jineho rocniku) nevim jak to sviti. Proto taky jak do tech aut sednu, tak ikdyz to zapne samo denni sviceni, prepinam si to na potkavacky
Ale pokud má auto denní svícení, tak je to správně, že svítí jenom přední "denní světla".;-) Je to tak psané i ve vyhlášce...nesmí ti svítit nic jiného, než denní světla, až přepneš potkávací, respektive se ti rozsvítí parkovačky, musí zhasnout denní světla. Že si řidiči nepřepnou světla za šera (snížené viditelnosti), to už je kapitola sama pro sebe. ;-\