Před časem jsem psali o voze, který se již testuje v Severní Americe, a který má doplnit modelovou řadu nabízenou na americkém trhu o velkou osmiválcovou limuzínu se zadním pohonem.
Okrem conceptu Genesis budu v NY predstavene nasledujuce auta: nove Subaru Impreza (finalna podoba je tu: [odkaz] resp. [odkaz] resp. [odkaz] ), seriovy Ford Flex (crossover - povodne ako concept Fairlane), Infiniti G35 Coupe, concept crossoveru Infiniti EX, nova generacia Jeepu Liberty (v EU ako Cherokee), zatial bezmenny concept od GM (hovori sa o prototoype velkeho sedanu Cadillac), nove auto od AMG (CL63? nove C-AMG?), pravdepodobne tu budu mat premieru aj novy Pontiac Vibe, a novy Lexus LX570. Vylucena nie je ani premiera Chevy Corvette SS...
:-O design Imprezy..., spolu s Ceedem, i-30. Už to vypadá, že základní tvar HB nebo řešení zadního bočního okna nejsou asiaté schopni řešit originálně, tohle je jen další díl seriálu "Mazda 3 stokrát jinak" :no:
Problem je v tom, ze ak to chcu predavat v Japonsku, tak musia postavit nieco ine ako HB, ktory je typicky pre nas. U nich HB tak nefunguju. Preto je Mazda 3, ale aj nova Impreza akymsi "predlzenym" hatchbackom s vyraznym tretim bocnym oknom... Inak z Imprezy som nijak zvlast nadseny neni :no: ;-\
Možná měli zůstat u sedanu, chápu že chtějí imprezu zuniverzálnit, dát jí šanci stát se v nižší střední i něčím víc než jen alternativou, a tohle do jisté míry sedan, omezenou praktičností, limitoval. Na druhou stranu, kastle sedanu z imprezy dělala dospělejší auto, tahle designová kreace na HB ji zařadí mezi mezi "obyčejné" mazdy a korejce, navíc v ostré verzi s obrovským nástavcem sání pro mezichladič vypadá to auto až směšně. :'-(
co kdyby si Ko(py-)rejci pri vyvoji kazdeho noveho nasmlouvali kontrakty primo u vyrobcu, kterym kradou napady? vyslo by to levnejc, nikdo by je pak nenapadal z neoriginality a vsem by bylo jasno...zadni viko u BMW, podvozek BMW nebo MB, strechu kapotu u Lexusu a tak dale...dalo by se tim myslim, slusne usetrit;) vim, ze doba je takova, napada krade kazdy, pokrok je premrstene rychly a vymyslet nove a nove a nove veci je cim dal vic vetsi, ale oni jsou jak "měňavci s konovaci v jednom" => opravdu hnusnej narod (z moralniho hlediska)
Azera = Grandeur. Equus byl od vystavení v r.2005 zatím jen koncept dál testovaný pod plachtami. Zprávy o něm mluví jako o prvním zadním náhonu Hyundaie z 6- nebo i 8-válcem. Na webu i tady v dřívějších diskusích se celkem definitivně předpokládá, že Equus = BH = Genesis.
aha aha a je to tu. Jen si to pánové najděte. Nedávno jsem u tohoto projektu jasně psal, že pracuji pro Hyundai a že jsem to už v americe měl v ruce. Jen si ten článek najděte. A všichni se jen smáli. A najednou fotky jsou zde. To si taky jen někdo vymyslel že???? Takže pánové pokud si nechcete hledat ten článek tak opakuji ještě jednou. Testovali jsme i santa fe 3,0 diessel. Bude to bomba ne jak ta 2,2