Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Genesis Coupé: U sousedů za 29.990 Euro

Hyundai potvrdil příslib, že Genesis Coupé bude cenově nejdostupnějším kupé se zadním pohonem.
Zpět na článek
30. 11. 2010 10:31
30. 11. 2010 11:33
30. 11. 2010 16:37
30. 11. 2010 20:22
neregistrovaný "Oplik1.3"
1. 12. 2010 11:11
1. 12. 2010 12:45
30. 11. 2010 10:44
30. 11. 2010 10:55
30. 11. 2010 11:27
30. 11. 2010 12:46
30. 11. 2010 13:04
30. 11. 2010 11:55
30. 11. 2010 12:11
neregistrovaný "ClioRS2009"
30. 11. 2010 13:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 11. 2010 13:39
30. 11. 2010 14:18
neregistrovaný "ClioRS2009"
30. 11. 2010 14:44
30. 11. 2010 15:38
neregistrovaný "ClioRS2009"
30. 11. 2010 15:44
30. 11. 2010 18:44
30. 11. 2010 15:08
30. 11. 2010 15:54
1. 12. 2010 07:32
30. 11. 2010 13:56
30. 11. 2010 12:25
30. 11. 2010 13:00
30. 11. 2010 13:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 11. 2010 13:17
30. 11. 2010 13:29
30. 11. 2010 13:35
30. 11. 2010 18:51
30. 11. 2010 14:14
30. 11. 2010 14:28
30. 11. 2010 14:40
30. 11. 2010 14:29
30. 11. 2010 14:42
30. 11. 2010 14:48
30. 11. 2010 14:50
30. 11. 2010 15:00
30. 11. 2010 15:02
1. 12. 2010 08:55
30. 11. 2010 15:05
30. 11. 2010 15:09
30. 11. 2010 15:20
30. 11. 2010 15:32
30. 11. 2010 16:06
30. 11. 2010 16:31
30. 11. 2010 16:45
30. 11. 2010 18:37
30. 11. 2010 15:03
30. 11. 2010 15:06
30. 11. 2010 15:57
30. 11. 2010 16:22
30. 11. 2010 16:33
30. 11. 2010 16:34
30. 11. 2010 16:53
30. 11. 2010 18:41
30. 11. 2010 17:30
30. 11. 2010 18:32
30. 11. 2010 18:36
30. 11. 2010 18:54
30. 11. 2010 19:09
30. 11. 2010 20:05
1. 12. 2010 18:02
30. 11. 2010 16:58
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 16:49
30. 11. 2010 18:44
30. 11. 2010 21:15
1. 12. 2010 09:42
1. 12. 2010 13:34
30. 11. 2010 17:14
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 18:09
30. 11. 2010 18:41
30. 11. 2010 18:55
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 18:57
30. 11. 2010 21:07
30. 11. 2010 22:12
30. 11. 2010 23:31
1. 12. 2010 00:00
1. 12. 2010 00:27
30. 11. 2010 18:33
30. 11. 2010 18:58
30. 11. 2010 19:04
30. 11. 2010 19:12
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:03
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:07
30. 11. 2010 19:15
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:20
30. 11. 2010 19:32
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 20:29
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 23:18
30. 11. 2010 23:33
1. 12. 2010 01:45
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:22
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 21:08
30. 11. 2010 21:13
30. 11. 2010 19:37
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 20:20
30. 11. 2010 20:03
30. 11. 2010 22:29
1. 12. 2010 01:57
neregistrovaný "Kajfik"
1. 12. 2010 10:02
1. 12. 2010 10:06
2. 12. 2010 00:02
1. 12. 2010 10:11
1. 12. 2010 22:00
1. 12. 2010 10:08
1. 12. 2010 10:21
1. 12. 2010 12:42
1. 12. 2010 22:02
1. 12. 2010 22:01
2. 12. 2010 17:12
30. 11. 2010 22:56
1. 12. 2010 02:06
neregistrovaný "Kajfik"
1. 12. 2010 09:39
1. 12. 2010 10:33
2. 12. 2010 17:13
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2010 10:31
krasa
ja tych korejcov zeriem :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Plautus
30. 11. 2010 11:33
Re: krasa
>:D a ktoré časti Ti chutia najviac? >:-[]
Avatar - 3_diamanty
30. 11. 2010 16:37
Re: krasa
;-) no cele komplet, predok, zadok, vnutro ;-)

pred desiatimi rokmi som sa korejcom smial a dnes sa smejem sam zo seba aky som bol blb a neveril im ze dosiahnu spickovu kvalitu v dohladnom case.

dnes je kia a hyundai symbol kvality , a bude mi potesenim si raz korejca kupit ale novuckeho :yes: napr taky sportage ;-)
neregistrovaný "Oplik1.3"
30. 11. 2010 20:22
Re: krasa
kdyby to tak četl můj spolupracovník, který si koupil i 30, nakopal by Ti za ty slova s prominutím zadek, zvlášť věta o kvalitě by ho asi rozžhavila do běla, já proti korejcům nemám nic.........
1. 12. 2010 11:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2010 12:45
Re: krasa
Jo, to bylo moc pekny auto. Ale s technikou to bylo trochu horsi, a asi jeste i s kvalitou... Dnes uz jsou zase o kousek dal, nicmene vzhledove to bylo fakt super auto.
30. 11. 2010 10:44
Jen tak dál
Je hezký vidět, že i v dnešní době může vzniknout něco, co si nehraje ne snižování emisí a je určeno pro radost !!! Ač nejsem příznivec značky Hyundai, musím dát :yes: . Co se týče motorů, i přes vyšší cenu bych šel do šestiválce, nějak mi to k danému typu auta víc sedí. Nicméně 370Z je pro mě pořád v dané třídě č.1, asi jsem moc konzervativní :-) .
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Thomasino
30. 11. 2010 12:10
Re: Jen tak dál
Design není žádná bomba, ale neurazí. Je fajn že má zadní náhod, ale váží to až moc :-O :-( Dokonce ještě více než 370Z a to je už co říct... Takže pro ty opravdové nadšenco tohle asi nebude...
30. 11. 2010 18:41
Re: Jen tak dál
Tak 370Z je trošku iného razenia, nie? Genesis vzbudzuje skôr pocit GT, Nissanovo Z je viac tvrďák.
30. 11. 2010 10:55
Paráda
Cena je krásná, auto jako takové není vůbec škaredé a konečně to má náhon na ty správná kola :-) :yes: Za ty prachy to bude určitě kvalitní svezení.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Slavek-TDM
30. 11. 2010 11:02
Tvrda konkurence
Hyundai do toho jde opravdu tvrde, cenovka je nasazena nizko a koncepce auta je jednoznacne sportovni. :yes: Otazkou zustava, do jake miry se zajemci dokazou oprostit od image znacky (co si budeme namlouvat). Masovka to nebude, nicmene takovato auta bych na silnici potkaval rad (ale stejne jako jina auta pokud mozno co nejdal odemne) >:D
Rozbalit vlákno
1
30. 11. 2010 11:19
Re: Tvrda konkurence
Hyundai uspesne pracuje na tom, aby sa image ich znacky zlepsil. A myslim ze maju dobre naslapnute, aby to dokazali za kratsi cas, ako kedysi japonske automobilky...

Inak auticko je to celkom pekne. Za cenu do 1mil Kc tazko kupit nieco lepsie. 300 koni, sestvalec, zadny nahon, parada! Samozrejme ze Z-tko je lepsie, ale aj o nieco drahsie...
30. 11. 2010 11:27
Korejské 370Z
At se na me nikdo nezlobi, ale inspirace Nissanem je zcela patrna. Za ty penize se jedna o zajimavou nabidku, ale diky onomu napadne podobnemu designu si myslim, ze se mnoho potencionalnich zajemcu radeji obrati na neco vice originalniho. Preci jen lide premyslejici o koupi sportovne zamereneho kupe nejsou zadni tuctovi koncernovi panaci, ale svihaci touzici po jedinecnosti. A tu Genesis nenabizi.

Z meho pohledu bych radeji upustil od nahonu na zadek a bral bych Scirocco.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 11:44
Re: Korejské 370Z
No pokud jsi tim originalnim myslel Scirocco, tak potes koste. 8-s
Avatar - Plautus
30. 11. 2010 12:22
Re: Korejské 370Z
Hlavne porovnávaš neporovnateľné... Už len to, že by si uprednostnil, pri automobile brnkajúcom na športovú nôtu, pohon na predok, hovorí samo za seba. Mnohých by asi zaujímalo, čím Ti "jedinečné" Scirocco imponuje viacej? Nemyslím to v zlom, ale mám pocit, že v porovnaní s týmto Hyundaiom je kúpa kvázišportového vozu od VW iba snahou o pozérstvo v zmysle, mám niečo jedinečné od VW, ale inak je to konvenčné auto...znížený 3-dv. hatchback s predným náhonom. Nič viac, nič menej. Hyundai sa snaží priniesť niečo pre ľudí, ktorí majú záujem o dostupné auto so športovým espritom. Samozrejme, že na trhu existujú originálnejšie, lepšie autá, ale za túto cenu nie. Takže zo strany Kórejcov to vidím ako snahu o vyplnenie prázdneho priestoru na trhu a posúvanie značky smerom nahor ako z pohľadu predaja, tak z pohľadu image. ;-)
Avatar - iudex
30. 11. 2010 12:46
Re: Korejské 370Z
Súhlas. Ja mám celkovo problém s klasifikáciou Scirocca ako kupé; technicky ide o príbuzného Golfa (na jeho podvozku, s jeho motormi a technikou) a nemá ani tvary klasického kupé. Je to skrátka ako píšeš, športovo strihnutý trojdverový hatchback. Pretože v čom sa líši od trojdverového Meganu? A ten nikto za kupé nevydáva.
30. 11. 2010 12:49
Re: Korejské 370Z
Z casti s tvym nazorem souhlasim. Chces zadokolku s celkem silnym motorem za malo penez? Kup si Genesis. Nemuzu se pak ale zbavit dojmu, ze je tahle myslenka kontraproduktivni. Preci jen jde o jakousi znouzectnost, kdy za malo penez chce clovek hodne muziky a ty se mu v Genesisu jakoze dostava. Nemuzu hodnotit, jak moc dobre nebo spatne pojede na silnici, ale co se tyce designu a prestizi, kterou bych ja od coupe ocekaval, vychazi mi vitezne prave scirocco. I kdyz je to, jak ty rikas, jenom snizeny hatchback. Nejsem zastance koncernu, miluju Alfy, ale VW se u Scirocca nejakym zahadnym zpusobem podarilo, ze ho ani za vyrobek VW nepovazuju.

Ovsem pokud nekdo opravdu bude chtit zadohrab za malo penez, objetuje jakousi prestiz, ktery tyhla auta vetsinou prinaseji a bude koukat opravdu jenom na tu "sportovni notu", urcite bude Genesis horkym kandidatem.
Avatar - iudex
30. 11. 2010 13:04
Re: Korejské 370Z
Cit "preci jen jde o jakousi znouzectnost, kdy za malo penez chce clovek hodne muziky a ty se mu v Genesisu jakoze dostava." Nie je o tom výber auta v 90% prípadov? ;-)
Ja naopak predajný potenciál tohto auta vidím dosť veľký. Okolo seba som videl dosť kupé od Hyundai i v minulosti, mnohé z nich tunené. A o čo lepšia východisková báza pre tuning je zadokolka a turbobenzín než doterajší Hyundai Coupé (predohrab a atmosféra)?
30. 11. 2010 22:35
Re: Korejské 370Z
Tak ja osobne jsem jeste auto nekupoval, ale rodice si zrovna pred tydnem koupili Yarise za 300 000. Dostali za to stredne vybaveny auto, ale s puncem kvality. Mohli jit do autosalonu Kia,Hyundai nebo Fiat a tam si vybrat velikostne stejny auto, v maximalni vybave, ale s tim, ze budou jezdit "jenom" v Kie napr.
Takze ne vzdy plati, ze si clovek snazi vybrat auto s myslenkou "za co nejmin penez, co nejvic muziky. ;-)
Avatar - Plautus
30. 11. 2010 13:34
Re: Korejské 370Z
Už som písal nižšie pod príspevkom "jazvu", že AR by podobný model (a podobné zmýšľanie) pristal(o) veľmi... ;-)
1. 12. 2010 12:54
Re: Korejské 370Z
No ale pokud jde nekomu o prestiz, proc by si vybral Volkswagen? To plati jenom v ceskych luzich a hajich, ze Volkswagen je prestizni znacka - podobne jako si u nas snazil prestizni image puvodne vydobyt Marks & Spencer v textilu, prestoze tam, odkud prisel, to byla bezna konfekce.
A take jak nekdo poznamenal, pokud nekdo bude chtit sportovni kupe, je mene pravdepodobne, ze se mu do vyberu vedle Genesis Coupe dostane i Scirocco. Tak mozna Peugeot 407 Coupe, Laguna Coupe, a pak ten Nissan 370 Z, a pak uz to Audi TT (ac o tridu mensi, ale zase s kyzenou davkou prestize).
30. 11. 2010 13:02
Re: Korejské 370Z
Inspirace Nissanem? To snad ne, tohle je spíš levné GT, 370Z pila pro otrlé.
30. 11. 2010 11:55
Je to jinak...
Kazdy vi, ze tento model je prevazne pro US kontinent a v soucastne dobe je jiz za dverma opravdova Evropska konkurence Hyundai Veloster jez bude predstaven pristi rok jako model pro rok 2012.

Pote opravdu muzeme rici jak jsou korejci deleko v designu a motorech.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - kari.laz
30. 11. 2010 13:54
Re: Je to jinak...
To vypadá, jak když to scirocco zamaskovali a postavili vedle nezamaskovanýho. Ale Je pravda, že na Genesis coupe nemá VW konkurenci ve vlastních řadách. scirocco je menší. Konkurenci by jsme pak museli hledat spíše u Audi a její A5, ale to už je zase jinde.
30. 11. 2010 14:20
Re: Je to jinak...
Kupe Genesis od hyundaie je hlavne jak jsem psal pro USA trh tak jako kupe od Nissanu hlavni prodeje v USA, tady jeto jen sportovni image nez prijde Veloster... od toho se odpichne hyundai hot-hatch budouci segment...uz jsem videl spy shot interieru a neni nejpovedejsi bohuzel, nejvice bude zalezet na prevodovce konkurujici DSG pokud budou opravdu kopirovat VW politiku.

Hyundai a Kia jiz predbehly Toyotu v prodejich v Evrope a at to jeste minimalne 2 roky portva jsem presvedcen, ze jiz hyundai mezi (hatch back segment) jiz sve koreny zapustil daleko lepe nez kdokoliv predpokladal. A to nejsem obdivovatel korejskych modelu, to je jen realita.
Avatar - kari.laz
30. 11. 2010 14:48
Re: Je to jinak...
Pokud to chtějí udělat jako KIA a její ceed, co má mít 1,7 diesel se 132 KW, tak to výkonově není špatné, ale era dieselu tu byla už ve fabii RS první generace a ikdyž to byl úspěšný model, tak se na něj koukalo zkrz prsty
30. 11. 2010 16:23
Re: Je to jinak...
Domnivam se, ze nabidnou jak benzin tak diesel, korejcii pochopili Evropu, o to strach nemam.

Pokud to auto v jizdnich vlastnosti bude prinejmensim DOBRE, tak pote nemusi byt NEJLEPSI... plus konkurencni cena bude stacit vuci konkurenci pro prvni generaci.
Avatar - Ricardo
30. 11. 2010 15:06
Re: Je to jinak...
Snad nechceš tvrdit, že hot hatch a předkem hrabající kupé je "víc", než klasická zadokolka s V6?
30. 11. 2010 16:36
Re: Je to jinak...
Netvrdim co je vic ci min, to neni podstatne. Jiste je, ze si to sve zakazniky najde.

Neverim, ze Korejci sami veri, ze udelaji neco svetoborneho... jde jen oto udelat neco o cem se bude mluvit, nekolik tisic zakazniku si to najde a budou soucasti segmentu.

Myslim si, ze jsou segmenty jez tezko Korejci muzou vycnivat, ale pomalu ukousavat pomyslny kolac zavedenych hracum dozajista budou.

Ano, to neznamena kdo ma na vuz, ktery je na spici prvnich dvou rekneme lidru jez kraluji v tom ci onom odvetvi. Ale pote jsou rady tisice lidi co musi slevit z 1001 duvodu a presto chteji neco podobneho at je to treba i zdanlive.

Z jineho soudku: Doba preje tem odvaznym, priklad Nissan Juke = prodejni trhak v segmentu, ktery vlastne neexistoval.
Avatar - Ricardo
30. 11. 2010 18:07
Re: Je to jinak...
To je podle mě už dost zvrácený postoj z první odmítat větší kupé zadokolku před menším hatchbacko-kupé předokolkou. Výrobci totiž přešli na přední pohon hlavně kvůli úspoře místa (a čásečně výrobním nákladům), ne kvůli lepším/"sportovnějším" jízdním vlastnostem.
Takže já v obecné rovině v daném zaměření považuju právě Genesis Coupé za tu správnou volbu a Scirocco a spol. za kompromis
neregistrovaný "ClioRS2009"
30. 11. 2010 12:11
Interiér
V interiéru je bohužel vidět tlak na cenu a mnoho dílů použitých z i30. Tvrdé plasty, viditelná lacinost a lenost inženýrů vymyslet něco nového kvalitního. S tím velmi upadá i projekt tohoto vozu a cena tím pádem již není takovou bombou jak by se mohlo na první pohled zdát.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 11. 2010 13:39
Re: Interiér
Zda sa, ze si sedel v tak v americkej ako aj v EU verzi... :no:
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 13:39
Re: Interiér
Zkus byt konkretni. Diky.
neregistrovaný "ClioRS2009"
30. 11. 2010 14:18
Re: Interiér
Materiál a povrchová úprava dveří je tvrdý plast, tlačítka na ovládání zrcátek jsou totožně z i30, jsou tvrdé, od doteku laciné. Kdo seděl v i30, tak ví o čem mluvím. Veškerá tlačítka na středové konzoly, jsou totožná (jinak uspořádaná). Na středové konzole není ani pokus o nějaký odstín broušeného hliníku, ale je použit tvrdý černý plast. Jediné co to zachraňuje je nápis Infinity, tak aspoň to. Tlačítka na volantu jsou taky shodná. Jestli volant bude tak směšně úzký jako u i30, tak se je opravdu na co těšit.
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 14:44
Re: Interiér
Ad tlacitka: tobe tohle [odkaz] a tohle [odkaz] pripada stejne?

Ad stredova konzole: vidis tady [odkaz] stejna tlacitka jako tady [odkaz] ?

A jsi si jisty, ze ovladani na volantu tady [odkaz] je shodne s timto [odkaz] ?
neregistrovaný "ClioRS2009"
30. 11. 2010 15:38
Re: Interiér
Jasně materiály jsou úplně stejný. Na živo to sám uvidíš.
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 15:44
Re: Interiér
Tlacitka na dverich jsou podle tebe tvrda a tim padem levna - takze by snad mela byt z mekceneho plastu? Sedel jsem uz v dost autech, ale s timhle jsem se jeste nesetkal...
30. 11. 2010 18:44
Re: Interiér
Pekne trepeš - nanajvýš môžeš povedať, že pocitovo sú tlačítka z rovnakého materiálu. A ty tvrdíš, že sú "totožné". Ujasni si pojmy a dojmy, a aspoň vedome neklam. :-!
Avatar - Ricardo
30. 11. 2010 15:08
Re: Interiér
Samozřejmě lze koupit za 2-2,5násobek ceny srovnatelné BMW a v něm budou tlačítka a výplně dveří asi tak 2-2,5x lepší...
Avatar - kari.laz
30. 11. 2010 13:56
Re: Interiér
Je pravda, že ten inerier moc premiově ani sportovně nevypadá, ale někde tu cenu cenu udělat museli.
Avatar - Stephen
30. 11. 2010 12:13
Bratia Slováci už tiež
Nejen naši západní sousedé zahájili prodej a zveřejnili ceny. I bratia Slováci mají na svém webu již vyvěšen ceník a začínají na částce 26.999,- € za 2,0 TCI v manuálu! Tam kde Němci začínají, Slováci v podstatě končí - model 3,8V6 v automatu je v ceně 30.399,- €.
V Česku by měl být prodej zahájen v lednu 2011, uvidíme zda ceny se budou blížit spíš Německu nebo Slovensku.
Rozbalit vlákno
2
30. 11. 2010 13:27
Re: Bratia Slováci už tiež
3.8V6 v manualu za 29000€! No nekup to. Kto iny ponuka podobnu zadokolku s V6/300-koni pod 30tisic €?
Avatar - salamoon
30. 11. 2010 15:22
Re: Bratia Slováci už tiež
ty brdo,ozaj :-O

skoda,ze nemam volnych 29 tisic... :-(
30. 11. 2010 12:25
Hyundai vs. US
Kupé ze zadním pohonem za rozumnou cenu? No proč ne, ale uvědomme si, že za podobnou cenu se dají koupit auta, které kromě solidní techniky a zadního náhonu nabídnou i něco navíc - tradici, skvělý design, styl, charakter. Pardon, ale tohle mi u Hyundaie chybí.

A která auta že to jsou? Ford Mustang, Chevy Camaro a (částečně) Dodge Challenger. OK, budou to individuální dovozy, ale opravdu to vadí u aut, která jsou beztak určená pro nadšence? Navíc Camaro se nejspíš brzy začne oficiálně nabízet i v Evropě.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
30. 11. 2010 13:00
Re: Hyundai vs. US
Mať v EU na výber Mustang 3,7 V6 vs. Genesis 3,8 V6, voľba je jasná. Lenže ten Mustang v EU nie je a preto má Genesis konkurenčnú výhodu toho, že konkurenciu nemá. ;-)
30. 11. 2010 13:08
Re: Hyundai vs. US
Proč by nebyl? Buď si ho člověk doveze sám, nebo pověří některou z (mnoha) osvědčených firem, co se tím zabývají. Jen v Česku jich je několik a v Německu nebo Rakousku ještě mnohem víc. A dvouletou záruku u nich člověk dostane taky.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 11. 2010 13:44
Re: Hyundai vs. US
Lenze Mustang ma vzadu tuhu napravu... a co sa jazdnych vlastnosti tyka, je to na europske pomery mrzak.
Avatar - kari.laz
30. 11. 2010 13:58
Re: Hyundai vs. US
Jenže o jízdních vlastnostech toho genesisu taky nic nevíme, takže by jsem na hodnocení nespěchal.
30. 11. 2010 13:59
Re: Hyundai vs. US
Já četl test srovnávající Mustanga právě s Hyundaiem Genesis a Mustang vyhrál, byť poměrně těsně.

A ono na dobře vedené a dobře odladěné (!) tuhé zadní nápravě není nic špatného.
30. 11. 2010 18:47
Re: Hyundai vs. US
Možno si spomínané hodnoty u Hyundaia proste iba ešte neobjavil... ;-)
Avatar - strýček BOB
30. 11. 2010 12:42
Doslintat, hoši
Všímám si, že rejže klade důraz hlavně na cenu, tedy nikoliv na sportovní vlastnosti vozu, ale na cenu, tedy, jaksi ty "sportovní" vlastnosti té ceně budou odpovídat. Tedy, shrnovačka, Huyndai konečně nabízí pseudosportovní vozík, s náhonem na zadní kola, s otřesným exteriérem a podivně páchnoucím interiérem určený pro insolventní devianty, kterým není šíro dost nóbl...
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Plautus
30. 11. 2010 13:06
Re: Doslintat, hoši
"šíro" je v tomto prípade hruška a Genesis kupé je jablko ;-)
Ostatné nemá zmysel v tvojom prípade komentovať.
Avatar - iudex
30. 11. 2010 13:11
Re: Doslintat, hoši
>:-[] :yes:
Avatar - kari.laz
30. 11. 2010 13:59
Re: Doslintat, hoši
Asi tak, porovnat by to šlo tak s A5.
Avatar - Plautus
30. 11. 2010 14:13
Re: Doslintat, hoši
Ani s tou moc nie...koncepcia pohonu je u oboch úplne odlišná (zadný vs. predný alebo 4x4). I keď veľkostne áno. A5 je "načančané" (v dobrom zmysle slova ) kupátko a Genesis Coupé je "športový lowend" (tiež v dobrom zmysle slova prihliadajúc na cenu).
Avatar - kari.laz
30. 11. 2010 14:56
Re: Doslintat, hoši
Tak ten pohone je jiný, ale na to už se moc lidi neptá, hlavní je, že je to srovnatelný velikostně. Ale jinak je pravda, že genesis nemůže audi konkurovat snad v ničem. Taky tomu pak odpovídá cena obou aut.
Avatar - jazva
30. 11. 2010 13:13
Re: Doslintat, hoši
Jediný kto tu spomína slintanie si ty. Takže si utri slinu a keď nemáš čo povedať, tak radšej nehovor nič. Ešte si to ani nevidel, ale už vieš že to nebude dobre jazdiť... 8-s
30. 11. 2010 13:17
Re: Doslintat, hoši
90% Ceske republiky by chtelo byt insolventni deviantem a kupovat si auto okolo 30 000 Euro >:D
Avatar - strýček BOB
30. 11. 2010 13:20
Re: Doslintat, hoši
V česku neprodají ani píchlou gumu, v Evropě to nebude o moc lepší, tedy pár kusů na předváděčky, které následně půjdou slintajícím deviantům, kteří hledají "sportovní esprit" u vozíku Huyndai.
30. 11. 2010 18:47
Re: Doslintat, hoši
Sklapni, páchne ti z úst. :-!
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 13:19
Re: Doslintat, hoši
Predpokladam, ze jako u vsech korejskych vozu, mas ho dokonale prolezeny od strechy az po vyfuk a najezdil jsi s nim minimalne 10 000 km, kdyz tak fundovane hodnotis jeho jizdni vlastnosti. Je skvele, ze na tento server chodi odbornici jako ty.

Jenom mne udivuje ten tvuj masochismus - proc to delas, kdyz jsou vsechna ta auta tak odporna?
Avatar - strýček BOB
30. 11. 2010 13:25
Re: Doslintat, hoši
Vida, tak jste tady komplet, celý basmati klub >:D >:D

K tomu lacinému korejskému sportovnímu vozíku nemáš nic?
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 13:35
Re: Doslintat, hoši
Az ho uvidim nazivo, sednu si do nej a prip. absolvuji testovaci jzidu, budes prvni, komu dam vedet...

Narozdil od tebe totiz kvalitu interieru, motor ani jizdni vlastnosti nedokazu zhodnotit z obrazku.
30. 11. 2010 14:04
Re: Doslintat, hoši
Strejda BLB ovládl čas a otestoval novy vuz v 2Q 2011 - konkuruje Ch. Norrisovi :-)
30. 11. 2010 14:45
Re: Doslintat, hoši
ty si k tomu korejskemu voziku nieco konkretne napisal (okrem toho vylevu co permanentne opakujes pri kazdom korejskom vozidle) ked sa pytas???
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 14:49
Re: Doslintat, hoši
Chapani psaneho textu zrejme nebude tvoji oblibenou disciplinou, ze?
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 18:58
Re: Doslintat, hoši
Jo, uz to vidim, moje bota
30. 11. 2010 19:16
Re: Doslintat, hoši
?? reagoval som typicke komentare strycka boba na vsetko korejske
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 19:46
Re: Doslintat, hoši
Mea culpa, omlouvam se a odvolavam co jsem odvolal. Blbe jsem kouknul na vetveni reakci a myslel jsem, ze je to na mne ;-)
30. 11. 2010 20:01
Re: Doslintat, hoši
pohoda..ty si napisal to iste, ja som rozpisal prispevok a kym som ho zaslal, uz tam bol tvoj
1. 12. 2010 13:14
Re: Doslintat, hoši
Hehe, šíro - nóbl... :-)
Avatar - iudex
30. 11. 2010 12:55
Takto sa buduje image
Môžeme sa s nadhľadom dívať na parametre Genesisu, krútiť nosom nad plastami a dizajnom palubovky či odsúdiť ho pri priamom porovnaní s 370Z (inak doteraz cenovo najvýhodnejšom športiaku). Jeden fakt však nepoprieme: kupé s takmer štvorlitrovým šesťvalcom poháňajúcim zadné kolesá za cenu ľahko nad 30 tisíc eur (na SVK) je bezkonkurenčné. Za cenu predokolkových, o triedu menších kupé či hatchov tváriacich sa ako kupé je plnohodnotný športiak.
Image značky sa buduje práve na takýchto modeloch. Veď ktorý mainstreamový producent vyrába auto podobných parametrov?
Rozbalit vlákno
4
30. 11. 2010 13:20
Re: Takto sa buduje image
Ono u sportovo zameraneho auta jaksi nie je "makkost" plastov palubnej dosky na prvom mieste. Osobne som viac zvedavy na jazdne vlastnosti. BTW, ~30.000€ za kupatko s V6/300ps, zadny nahon je skvela cena! Mimochodom, s tym 6-valcom a manualnou 6-stupnovou prevodovkou je dokonca za 29000€! To uz fakt prestavam chapat...

Neviem v com tu vybavu okresali, ale vidim tam vsetko podstatne: esp (dufam ze sa bude dat vypnut!), tcs, lsd (v tomto pripade "limited slip differential"), koza, tempo, klima/vyhrievanie, keyless, atd.
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 14:51
Re: Takto sa buduje image
Tak, tak. Za tuhle cenu to vypada jako skvela nabidka. Pokud motor a jizdni vlastnosti budou na urovni, bude Genesis Coupe hodne uspesny. Jsem zvedavy na test, zatim je predcasne vynaset nejake soudy.
Avatar - salamoon
30. 11. 2010 15:27
Re: Takto sa buduje image
no ja by som to bral kludne aj bez koze,kedze nieje ventilovana,a to by cena mohla ist nizsie o cca 1-1500 eur este!
Avatar - Plautus
30. 11. 2010 13:23
Re: Takto sa buduje image
Presne tak. Akokoľvek by sme tu Kórejcov zatracovali, tak ich rast je nepopierateľný... Predpokladám, že voz tohto typu od Hyundai bude v Európe i naďalej, aj napriek cene, iba okrajová záležitosť, ale nikto im neuprie, že niečo také vyrábajú, a myslím, že sa nájdu trhy, kde to bez problémov umiestnia. Sčasti to beriem aj ako prípravu pozícií pre Genesis sedan...
Avatar - jazva
30. 11. 2010 13:17
Palec hore
Myslím že je dobré, keď aj v dnešnej dobe existujú výrobcovia, ktorý dokážu vyrobiť športové auto pre masy. Čiže lacné, pekné a výkonné. Svojho času to robila Alfa a čiastočne aj Porsche. Dnes je situácia iná, tak ďakujme Hyundai za Genesis! :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Plautus
30. 11. 2010 13:29
Re: Palec hore
U Alfy je na škodu, že nie je schopná s niečím podobným prísť. Jej by to pristalo z európskych značiek snáď najviac. Nechápem, prečo sa nevrhnú na projekt "bejby" 8C Competizione. Za pokus by to stálo...samozrejme by to chcelo podobný prístup, ako zvolil Hyundai v tomto prípade, a to je, netváriť sa za každú cenu, že budem stavať iba "extra" autá, ale urobím športové extra auto "pre masy"...
30. 11. 2010 13:35
Re: Palec hore
Jen drobná poznámka: Alfa nikdy nebývala nijak zvlášť levná. Podívej se do ceníků od 60. až do 90. let a zjistíš, že ceny Alfy byly vždycky plus mínus na úrovni BMW a o kus výše než třeba u sportovních modelů Fordu (Capri), Opelu (Manta, Calibra), VW (Scirocco 1.a 2. generace, Corrado), Fiatu (např. 124 Coupé a Spider, Coupé z 90. let...) apod.
30. 11. 2010 18:51
Re: Palec hore
To je pravda, ale dnes je situácia iná, rovnako ako postavenie Alfy.
A vôbec by nemusela robiť retro, má na to, aby stvorila krásny voz dnešnej doby. Ovšem to by nad ňou nesmel držať bič ten dement od Fiatu.
30. 11. 2010 14:14
NEMESIS
Zdánlivě se může zdát, že Hyundai vyplňuje dokonale mezery na evropském trhu s auty. Ovšem to zdání je opravdu jen zdánlivé. Nikdo v Evropě neví lépe, čím chceme a máme jezdit než výrobci... evropští. Nebo se snad domníváš, že by Opel nevypustil novou Calibru před deseti lety, kdyby měla šanci? O tom, jak si tento segment stojí nejlépe vypovídá "úspěch" 407 coupé případně coupé Laguna. Je to zcela okrajový segment. Aby tento segment nebyl okrajový, musíš koupí předmětného auta získávat status diamantového kovboje, to je základní předpoklad úspěchu, základní předpoklad přitažlivosti modelu.

Evropský akcent je aktuálně navíc jinde - PASSAT CC, MERCEDES-BENZ CLS, AUDI A7. Mainstreamové sportovní coupé... to je velkej společenskej vořech. V podstatě protimluv. Karoserie coupé žádá mravy, styl, eleganci. Ukoptěnej límec, a po uši v mainstreamu těžko někde zaujmeš coupé verzí svého snu, tak se to prostě v Evropě nenosí. Proto také mistři svého oboru představují nám, zájemcům o auto zásadně odvozené (sportovní) mutace - GOLF GTI, MÉGANE RS, FOCUS ST. Jiná cesta není. a uznejme, že je to cesta dokonalá. Klasický tvar klasického coupé si čas od času v této době a v mainstreamu risknou ti evropští výrobci, jimž už vůbec nic jiného nezbýva. Výsledky znáš. A jak dopadla subprémiová Alfa víš asi též. Nezapomeň se v této souvislosti podívat na karoserii SCIROCCA, já jen abys věděl, jak to v tom (super)mainstreamu dělají mistři.

Tedy žádný hyundai nemesis, žádná odplata, jen snaha vyplnit mezeru, které si však zatím v Evropě nevšiml ani ten poslední plakátovej kovboj, natožpak jezdci s vlastní diamantovou garáží.

Tipy? No především AUDI A5, to si kup. Jinak budeš působit jako ten, co by strašně chtěl... něco... na co... strašně... nemá... Co říkáš? Ale já přece vím, že je to tvá přirozená životní role.

Závěr - tudy ne.
Rozbalit vlákno
32
30. 11. 2010 14:28
Re: NEMESIS
ja viem, ze ty si ten typicky cesky kovboj, co sa potrebuje predvadzat v premiovom aute a ked dojde na benzinku, natankuje za 15 € do prazdnej nadrze a doma pojeda chleba s maslom...
ale hlavne, ze sa ukazem na ake auto mam__teda na aku znacku ;-)
nj gti...radsej si kupim Genesis za 30 000 € (usetrim 10 000 €) s ktorym si uzijem plno zabavy, ktore nebude osedlavat kazdy pako a odlisim sa tak od masy, medzi ktorych patris aj ty :-!
btw__asi ten Genesis bude strasna "chudinka" auto, ked porovnavaju s tradicnymi zastupcami tejto triedy...
jo a co ten tvoj vw? ten akosi nieco podobne dlho resp. nikdy nespravil ;-)
30. 11. 2010 14:40
Re: NEMESIS
Na mě si svou zlost nevylévej, o mně přece vůbec nejde, jde o karoserie coupé...

Koukám, že jsi můj příspěvek ani nedočetl... ;-\

A vůbec, ty máš problém s chlebem a máslem? Ty budeš zajímavej týpek 8-s :-)

Hele, důležité není co by sis koupil, nýbrž jen a než to co sis koupil... ;-)
Avatar - iudex
30. 11. 2010 14:29
Re: NEMESIS
Stireľaš od boku a na zlý terč. Genesis sa s A5kou nepretína prakticky v ničom, okrem trojdverovej karosérie. Obdobne Scirocco.
Každopádne pointa tohto auta je dostať koncepciu BMW 3 kupé (atmo V6, zadný pohon) za cenu štvorvalcového Scirocca. Že sa ich predá málo, to je dané už samotnou koncepciou; predajne ho porovnávať môžeme s Nissanom 370Z, ktorý mu je ideovo najbližšie. A že Genesis ho predajne nedotiahne, o to by som obavy nemal. Takže to pre niektorých tou Nemezis byť môže.
30. 11. 2010 14:42
Re: NEMESIS
No právě, že musíš argumentovat tou prémií. A jen o tom to je. Nejde o ten náhon, jde o segment, a ten holt naplňuje jenom prémie. Logicky. Ví to jak peugeot tak renault, přesto to zkouší... :-)
30. 11. 2010 14:48
Re: NEMESIS
ber to pozitivne...skusia a zistia (mozno sa popalia a mozno nie)
30. 11. 2010 14:50
Re: NEMESIS
Přesně o tom píšu.
30. 11. 2010 15:00
Re: NEMESIS
presne tak. A5/A7, passat-cc, CLS - to su vozy uplne inde. U nich by som navyse "sportove" aj "coupe" dal do obrovskych uvodzoviek (pretoze nie su ani kupe, ani sportove). To su skor vozy, u ktorych vyrazne prevlada akcent na GT.

Genesis je naproti tomu uplne inde. velkostou, aj urcenim. Ale porovnavat ho so "4-dverovymi coupe" alebo hot-hatchmi nema zmysel...
30. 11. 2010 15:02
Re: NEMESIS
A on tu snad někdo toto porovnání (mimo tebe) snad čini?
1. 12. 2010 08:55
Re: NEMESIS
Zeby ty?
"...Evropský akcent je aktuálně navíc jinde - PASSAT CC, MERCEDES-BENZ CLS, AUDI A7..."

Jedine ak si sa pomylil a hodil si sem prispevok ktory si chcel dat niekam inam. Pretoze hovorit o A5/A6, CLS, CC pod clankom o Hyundai Genesis (co je sportove kupe) je jaksi "mimo misu". Ale to sa ti stava dost casto...
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 15:05
Re: NEMESIS
Presne tak, i podle Hyundaie ma Genesis Coupe koncepci nejbliz k 370Z, i kdyz je Coupe o dost vetsi. Srovnani s A5/CC/CLS je uplne mimo, to same plati pro Scirocco ;-)
30. 11. 2010 15:09
Re: NEMESIS
Nikdo s CC, a CLS nesrovnává, mimo tebe ovšem. Pokus se můj příspěvek přečíst ještě jednou a pozorně. Já naopak píši, že CC a spol. jsou auta, která chce evropa, nikoliv auto na karoserii horního hyundaie. Kapiš?

Mimochodem, v čem spatřuješ mimo mísu to porovnávání s A5? Pomineme-li kvalitativní třídu, samozřejmě.
Avatar - Katikakus
30. 11. 2010 15:20
Re: NEMESIS
Treba v tom hlavnim, co podobna auta charakterizuje - v koncepci pohonu. Tady je jane, ze Genesis Coupe miri uplne jinam, nez A5.
30. 11. 2010 15:32
Re: NEMESIS
Mohl bych se tě tedy zeptat, kam s odkazem na přední a zadní náhon tato dvě auta odlišně míří?
30. 11. 2010 16:06
Re: NEMESIS
No to je prece jasne:
A5 predkem ven ze zatacky a Hujdai zadkem ven ze zatacky!
Uz se tesim, az si v Nemesis zalitam driftiky...
...v ND4SPD :-)
Avatar - jazva
30. 11. 2010 16:31
Re: NEMESIS
to je nejaká strana? 8-s
30. 11. 2010 16:45
Re: NEMESIS
Jen to ne, podobnost je jen nahodna...
I kdyz - strana pratel virtualni rychle jizdy >:D
30. 11. 2010 15:03
Re: NEMESIS
Dodal bych, že kdo dokázal "trefit" kombinaci vlastnosti/získaná image/cena/uplatnění/historický odkaz na trhu je jednoznačně Nissan s modely Z, které se i v evropě staly úspěšnými a nyní jsou pevnou součástí trhu. Nicméně zde už se pohybuje nad úrovní ekvivalentu a alternativy v podobě HH. Spíše bych řekl v rovině "pošuk" kár na zábavu ve společnosti STi, Ev, Z4...
30. 11. 2010 15:57
Re: NEMESIS
Audi A5 4x4 turbo S paket s příplatkovými sedadly, černým stropem a audio Bang & Olufsen :yes:
30. 11. 2010 16:22
Re: NEMESIS
Ja tedy nejsem odbonik na automobilove trhy (na to je tu jinej machr) a tak si dovolim dedukci:

Myslim, ze prave Hyundai cilene miri na ty zakazniky, kteri strasne chteji BMW3 coupe, ale nemaji na nej. A mozna ze Hyundai marketing tak nejak pocita s tim, ze casem se pres tyto lidi dostane vyse.
Avatar - jazva
30. 11. 2010 16:33
Re: NEMESIS
no a? to isté robí VW s Passatom CC. Chceš MB CLS, ale nemáš na neho prachy? Kúp si náš Passat CC...
30. 11. 2010 16:34
Re: NEMESIS
Já bych spíše řekl, že Hyundai míří na ty, kteří "chtějí jezdit", ale nemají na 370Z a nechtějí se smířit s "náhradou" v podobě HH se "špatnou" poháněnou nápravou. Trochu se ale bojím toho, že tato kategorie potencionálních zákazníků nebude příliš početná. Čím méně money, tím více kompromisů (jedno univerzálnější auto) a zde jsou HH téměř nepřekonatelní. Čím více money, tím větší možnosti směrem k daily car a vedle něj weekend car a zde už je Genesis "málo".
30. 11. 2010 16:53
Re: NEMESIS
Ja mel vzdy v pameti:

Evropa: hatch-back/ hot hatch diesel/ petrol/ turbo = za normalni penize pro "normalni lidi" veskera kupe jsou v Evrope jen dopoctu ci image dalsich znacek ani zminovany Nissan Z by neprezil pokud by nemel USA trhy.

USA: sedan, coupe V6/ V8 dominuje.

Je naprosta pravda co rikas "mene penez vice kompromisu" ale take plati "mene penez = sirsi geograficka skupina zakazniku = potencialne vetsi prodej v kusu. Nebo ne ?
30. 11. 2010 18:41
Re: NEMESIS
Pravda. K tomu vztahu méně peněz - širší geografická skupina zákazníků... To sice ano, ale na našem trhu stále (díky kupní síle) velmi okrajové a celoevropsky, i díky tomu, co jsi zmínil s HH, opět okrajové (i když proti ČR nepoměrně větší).
Avatar - Emel
30. 11. 2010 17:30
Re: NEMESIS
407, Laguna, Scirocco... dokonce i ten Focus RS... mají jednu zásadní nevýhodu: poháněnou přední nápravu. Tohle auto je něco úplně jiného... z pohledu sportovní jízdy minimálně o ligu výš.
Avatar - Leg
30. 11. 2010 18:32
Re: NEMESIS
V európskom kontexte súhlas, povedal by som že európska mládež prahne skôr po nejakom hothatchi alebo roadsteri, tieto väčšie 2+2 kupé sa stávajú nástrojom na liečenie krízy stredného veku (obrazne, nebrať doslova! :)). Problém je, že tú nikto nechce prekonávať za volantom Hyundaiu.

Na druhej strane je jasné, že to dobre vedia aj v Hyundai - konieckoncov dlhé roky tu bez väčšieho úspechu pôsobili s podobným modelom (Coupé). Takisto si ale aj uvedomujú, že primárne odbytisko tohoto modelu je hlavne USA, kde majú naopak relatívne lacné kupé podobnej veľkosti dosť silnú tradíciu a kde bol Hyundai Coupé v minulosti dosť silným hráčom a určite Genesis výrazne zamieša kartami.
To že ho Hyundai zaradí do Európskkej ponuky znamená že spestrí ponuku, posilní si imidž hlavne u mladých a pár (snáď aj nezanedbateľné množstvo) ich aj predá. Nič viac a nič menej hádam netreba hľadať za pôsobením Genesisu v EÚ
30. 11. 2010 18:54
Re: NEMESIS
Tak toto je iný blábol, kámo... hneď na dva mokré uteráky, prvý zhorí... :-!
30. 11. 2010 19:09
Re: NEMESIS
No, ještě to uvaž.
30. 11. 2010 20:05
Re: NEMESIS
Prosím ťa, čo sem pletieš prémiu a športové a ostré kompakty?Toho sa už veľmi často nedopúšťajú ani diskuzné uchá, nie starí psi... Totálne mimo misu. Na ďalšiu úvahu nie je dôvod. Jedine na tému, prečo Škode nepovolili Tudora, prečo VW nemá stredné kupé vo výrobnom programe. Audi je v celkom iných sférach, podobne ako Rocco alebo GTI.
1. 12. 2010 18:02
Re: NEMESIS
Nemáš tak úplně pravdu. Aby tento segment nebyl okrajový, musíš získat buď status, nebo poježděníčko. Mercedes CLK umí dát to první, Nissan 350Z to druhé (a Porsche umí obojí). Každopádně Nissan ukazuje, že i to poježděníčko umí provětrat evropské peněženky :-)
30. 11. 2010 16:24
Na SK od 26999 eura
uz asi dva tyzdne...
Takze radcej si prist kupit na SK ako do Nemecka.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 16:58
Re: Na SK od 26999 eura
pokud je to cena za identickou vybavu....
30. 11. 2010 22:53
Re: Na SK od 26999 eura
Je to identicka vybava. Len ta cena sa mi vidi prilis nizka na to, aby bola realna (hlavne za V6 manual). Tieto ceny tam svietia uz pol roka a nie je vylucene, ze nebudu aktualne. Hyundai totiz v Parizi ceny oproti povodnym predpokladom dost zvysil. Ale ak sa mylim, budem len rad... ;-)
[odkaz]
Avatar - Emel
30. 11. 2010 16:49
Bravo Hyundai
No výborně, skvěle... tahle kategorie aut mi chyběla. Žádný rádoby sportovní Hot Hatch, žádný dvoudveřový sedan... ale skutečné kupátko s pohonem zadních kol, takový Cayman pro chudé. Až do příchodu Toyoty AE86 - ať žije Hyundai!!
Rozbalit vlákno
5
30. 11. 2010 18:44
Re: Bravo Hyundai
Neuhodil ses? Vždyť tohle je velké čtyrsedadlové coupé, jakýpak cayman? :-) Tohle je inspirováno AUDI A5 coupé a obdobnou prémiovou konkurencí. Jen inspirace ovšem nestačí. Potřebuješ rodokmen. V tomto segmentu je neopominutelný.
30. 11. 2010 18:53
Re: Bravo Hyundai
inspirovane A5kou??? hahaha...nebude smiesny ;-)
kolko zadokoliek robi Audi?
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2010 21:15
Re: Bravo Hyundai
jsi moula ...... čteš si někdy po sobě co píšeš? Nebo trpíš mečiarovým syndromem, že nejdříve píšeš, mluvíš a pak se díváš co?
škoda tebe.....
Avatar - Emel
1. 12. 2010 09:42
Re: Bravo Hyundai
Rodokmen je blbost, japonské automobilky mají v produkci výborných sportovních kupátek s pohonem zadních kol dlouhou tradici... a nyní na ni navazuje Korea (ostatně, korejská inspirace Japonskem není nic nového).

Pro ty, co neznají: Supra, RX-7, Silvia (aneb 200SX, 240SX apod.), 300ZX, 350/370Z, MR-2, S2000, AE86, NSX a mnoho dalších, v Evropě často neznámých vozítek. Mnohé z uvedených jsou také čtyřsedadlová kupátka...

Genesis je podle mě nejblíž tomu 240SX... tedy ne úplně nejvyšší liga hraná Skyline, NSX a Suprou, ale opravdu dostupné a přesto schopné sportovní auto...
1. 12. 2010 13:34
Re: Bravo Hyundai
No, tu inspiraci bych chtěl vidět... Auto primárně navržené pro americký trh že by se inspirovalo u A5 coupe?
30. 11. 2010 17:03
Genesis vs Mazda RX-8
Tohle auto ma vsechno a pritom mu stale neco chybi...
Hodne lidi tu pise o konkurenci a pritom nejvetsi konkurent pro Genesis mi prijde Mazda RX-8; a i kdyz se jiz nevyrabi, ani chvilku bych se nerozhodoval a dal ji prednost pred timto Hyundaiem, protoze RX-8 to "neco" mela :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
30. 11. 2010 17:27
Re: Genesis vs Mazda RX-8
RX-8 je super... ale cenově je přece jen o kousek výš. Krom toho je to takový kompromis mezi kupátkem a sedanem... a trošku jí chybí krouťák.
30. 11. 2010 22:56
Re: Genesis vs Mazda RX-8
Lenze hlavny rozdiel je pod kapotou. Tam sa mazda so svojim wankelom na tu V6 nechyta.
1. 12. 2010 00:22
Re: Genesis vs Mazda RX-8
Nesmysl. RX-8 je o vic nez 200kg lehci a zrychleni na 100kmh maji na vlas stejny. I max. rychlost je skoro stejna. A aniz bych v Genesis sedel tak na 100% je Mazda obratnejsi prave diky vaze...
1. 12. 2010 09:29
Re: Genesis vs Mazda RX-8
mozno mal na mysli skor udrzbu, zivotnost, atd. Ten wankel v RX-8 je dost hakliva vec...
1. 12. 2010 12:23
Re: Genesis vs Mazda RX-8
Presne tak. A okrem toho divny zvuk, potreba ho extremne vytacat pre dosiahnutie slusnejsieho sportoveho spravania, co ma zase vplyv na spotrebu a tu spominanu zivotnost.
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 17:14
Kladivo na Golfy....
Možná tak pro mistra GTI...
Hyundai v Evropě není druhým pátkem, aby nevěděl jaké úlohy má svým modelům klást do vínku...
Pokud si tedy myslíš, že s Genesisem přišli aby trhli prodeje Golfů, sni sladce... Broukej si tu svou o supermainstreamu a těš se z toho, že na parkovišti před Lidlem i v budoucnu napočítáš víc Golfů než Genesisů.
Hyundai mezi tím dál postupně potáhne na branku... Ne zítra ani pozítří nebude v evropské TOP ten... Ale dej mu čas... Nech je nabídnout ještě pár modelů... Když už nic více, udělá Genesis podobnou službu jako Phaeton VolksWgenu. S tím rozdílem že genesis nebude ztrátový na všech trzích... Za pět, za pět let až z chlácholivého sna procitneš, zívneš a protáhneš údy, pětkrát, pětkrát! protřeš zrak pač uvidíš nevídané...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
30. 11. 2010 18:11
Re: Kladivo na Golfy....
Já jsem hlavně zvědavý, jestli do vyšší střední nasadí paralelně Genesis sedan a nový Grandeur
30. 11. 2010 18:54
Re: Kladivo na Golfy....
:yes:
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2010 18:09
Genese
..tak to vidím.... Genese značky. Myslím, že nechce jít ani proti vw sc, ani (výplod diskuzního zbabělce gtiho) proti cls, a5 atd..... . Myslím, že tento bezesporu zajímavý vůz, který má Geny - náhon na zadek, krásnou dynamickou kastli, se umístí právě tam, kde je hledáno zajímavé, svižné a pohodlné svezení. Genesis právě vyplní mezeru, kde v současné době není žádné auto ...... Prostě krásné sportovně laděné GT. Proč ne? GTI, zkus se na auta dívat i z jiného pohledu než mosteckého mindráka....tenhle vůz není určen pro Most a okolí, ale zejména pro Ameriku. Pamatuji, jak jsi tu prýštil na adresu N. Qua. - no a podívej - založil nový segment. Myslím, že tohle auto je dalším stavebním kamenem Genese.....Hyundai.
Rozbalit vlákno
8
30. 11. 2010 18:41
Re: Genese
Ve svých příspěvcích se v poslední době dostáváš na úroveň diskuzního vometáka. Pokud ti ležím natolik v žaludku, že bez zmíňky o nicku GTI nedokážeš napsat ani pozdrav, svěř se nějakému lékaři. Vhodný by byl určitě psychiatr :no:
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 18:55
Re: Genese
Vytýkat mu můžeš leda to, že píspěvek nenavázal do tvého vlákna. Vometávka je to cos vyplodil jako reakci, neb jeho příspěvek má sdělení, ten tvůj jen fnukání...

A malá odbočka, dneska jsem si prohlížel A5 a to auto bych si "za své" nekoupil.
30. 11. 2010 18:57
Re: Genese
co sa prisic? pekne to Jiri napisal...
gti...si zaujaty, zakomplexovany vw-fil... to ze nedokazes uznat a prijat nieco ine je jasny dokaz tvojej neobjektivnosti a zaujatosti...
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2010 21:07
Re: Genese
Milý mostecký chrapoune, diskuzní zbabělče, demagogu velkého formátu. V žaludku mi neležíš, neležíš mi ani u prd.ele. Hm, diskuzní vo vo vometák.... zkus něco jiného. Ono to totiž sedí více na tebe.
Ve svém arzenálu máš jen věčně stejné fráze, o autech toho víš pramálo. Jen hesla a zoufalá zvolání. Kdysi ses dal číst, dneska jsi něco jako sedačka řidiče z favorita, který byl 5 let v taxislužbě.
Zkus místo těch tvých žvástů o ničem někdy i odpovědět..... . Beru tvoje psaní jako určitou nadsázku. Ale to co tu předvádíš nemá úroveň.
Např.: chceš kupé? Kup A5 ne Genesis..... buď ses někde praštil do hlavy nebo ti už z těch tvých keců hráblo a začals tomu věřit. Dej se do kupy, fakt. Je to trapárna. čus. :-!
30. 11. 2010 22:12
Re: Genese
Pokus se o řádově vyšší eleganci svých příspěvků. Neříkám, že každý přispěvatel musí být nějak výrazně inteligentní, že musí umět vybraně formulovat svá slova. Dobře, ctím tvůj hendikep, buď tedy alespoň slušný. Jistou míru slušnosti tu vyznáváme (vyjma tebe) opravdu všichni.
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2010 23:31
Re: Genese
Od tebe se budu učit....třeba, až se jednou objevím omylem ve 4. cenové skorozavřené z důvodu hygieny, tak se bude tvoje vyšší demagogická hodit. GTI, jsi pro mě jen žvástal, diskuzní zbabělec a ....... trotlíček ovšem s demagogií hodnou snad jen velkého Jyrky PaGtioho.... a to sis vysloužil sám.... ještě nedávno jsem si tě rád přečetl..... no, chce to dovolenou, co říkáš? Btw. - nezapomeň srovnat novou a6 např. s K Optima..... nebo Latitudou...to bude hodno tvé Vyšší výrazné inteligence a vybrané formulace slova. A jistou míru slušnosti - ehm, opět píšeš o něčem, o čem nemáš páru. Jsi levná kopie paroubka.... on aspon byl originál...ty jsi jen jeho levný papoušek....
:no: :no: :no: :no:
1. 12. 2010 00:00
Re: Genese
Já vím, máš tu velikej problém. O to větší, oč menší máš hlavu. Věřím, že se pochopíš :yes:
30. 11. 2010 18:33
COUPÉ
Aby jako bylo jasno - velké coupé, tedy klasické getečko vyžaduje několik neopomenutelných esencí, z nichž ta hlavní je - prémiový, rodokmen. Přes to vlak nejede. Někdo se tu zaklíná zadním náhonem. Člověku je až do breku, Mercerdes, BMW, Jaguar, všichni se desetiletí snaží odladit svá coupé díla jak nejlépe umí, a pak příjde mainstreamová korea a na diskuzi je vymalováno... 8-s

Samozřejmě není, i nadále to bude tak, že je silniční jízdní elita a pak ti ostatní. Nezbývá než doporučit A5 coupe quattro. Jestli to ovšem na té silnici myslíš vážně. Jinak si tu ale můžem psát třeba i o dnešním večerníčku...
Rozbalit vlákno
17
30. 11. 2010 19:04
Re: COUPÉ
No dobře, máš komplex, a co já s tím? tohle si odžívej někde na seanci u psychologa. Nahoře píši, jak to chodí na silnicích v reálném životě, tato třída, to jest třída velkých coupé je výsadní třídou prémie. pokud ti to vadí, kup si zítra AUDI A5 coupe quattro a na nemesis si už nikdy nezpomeneš... >:D
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:12
Re: COUPÉ
A místo Fábie 1,2HTP si kup LexusCT200h a na Fábii si taky nevzpomeneš... Rada nad zlato... není to životní úděl, že se v každém druhém příspěvku ohaníš psychiatrem nebo psychologem?
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:03
Re: COUPÉ
Ukaž mi jediného diskutéra, který staví Genesis coupé proti CL-ku... Tyhle virtuální boje a příměry si tady buduješ pouze ty, abys je mohl sálodlouze stokrát uvařenou omáčkou okecávat...

Klidně tady pranýřuj i10 až do půlnoci, že prémie je prémie, my ostatní si jdem povídat o slušné zadokolce, za slušné peníze a možností převézt čtyři pasažéry...
30. 11. 2010 19:07
Re: COUPÉ
Plakátově to máš poměrně srovnané. Na silnici to chodí ale trochu jinak. Trochu hodně jinak. No, neříkej, že bys raději nejezdil v AUDI A5 coupe quattro. Vždyť by ses za volantem samou rozkoší zjančil... >:D

A kdyby ti dali vybrat mezi Audi a Hyundaiem, ty bys kajfíku skočil do toho AUDI rovnou šipku. Jen si to přiznej a nelži si tu farizejsky do kapsy...
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:15
Re: COUPÉ
Ano znalče stokrát ano. Kdyby mi dali vybrat klidně bych vzal i tu bílou A5 3,0TDI nad kterou jsem dneska ohrnoval nos. Tak už se jen těším až mi tu nablýskanou funglovku A5 3,0 TDI přivezeš před garáž za těch 30 000eur, které si za svůj mainstream žádá Hyundai.

Do té doby budou tvé příspěvky jen bezpředmětné halekání...
30. 11. 2010 19:20
Re: COUPÉ
Jo, jo, peníze, tam to u tebe vždycky skončí. Doporučuju Logana, to by tak mohl být tvůj kohinor 8-s >:-[]
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:32
Re: COUPÉ
Aha takže český národ hromadně jezdí Oktávky, protože Legacy případně bawo 1, bawo 3 pro ně není dost dobré...

Pochopitelně že jde o peníze... Jak by to jinak mělo být...

Nebo chceš říct, že ti maséři z eSkových mercedesů ve svých firmách nekoukají od koho a za kolik nakupují, jakou přidanou hodnotu vytvářejí a za kolik prodávají... Nevím kde to bereš ale takhle to nefunguje ani v Transport Tycooon natož tam kde se pohybujem my ostatní, na světle světa...
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 20:29
Re: COUPÉ
Jasně ty na prachy nehraješ... ty si můžeš dovolit všechno, vid... Ano, ale jen v tom tvém vysněném světě... ;-) ;-) Vtipálku...
30. 11. 2010 23:18
Re: COUPÉ
Není ani tak důležité, co si dovolit můžeme jako to, co si dovolit musíme...
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2010 23:33
Re: COUPÉ
ty si musíš už konečně dovolit zimní gumy... páč v tom nějak lítáš....
neregistrovaný "Kajfik"
1. 12. 2010 01:45
Re: COUPÉ
Ber to tak, že ten kdo zvolí Genesis Coupé mu dává přenost před Passatem... Tady se totiž nebavíme o olítané Audině za dvěpade na machrování před diskotékou...
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:22
Re: COUPÉ
Rád chodíš na dřen. Tak jdem na to, realita silnic, je zejména to, že čtyřstupnový automat za dva milióny nikdo nekoupí. Proto nabízet auto za dvojnásobnou cenu bez přidané hodnoty zkrátka není možné. Proto Audi musí mít alespon to co má, jelikož bez toho by bylo neprodejné. A věř tomu u Audi by moc rádi prodávali techniku Genesisu za stejné peníze jako A5tku. Marži by na jednom voze měli pětinásobnou. To tajemství o kterém ty zřejmě nechceš slyšet je, že by jim to nikdo nekupoval...
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2010 21:08
Re: COUPÉ
ty jsi opravdu tupec velkého formátu..... :-(
Avatar - Ji/Ri
30. 11. 2010 21:13
Re: COUPÉ
...přesně taaaak. Ten, kdo má na A5, koupí ji. Kdo má na Genesis nebo něco jiného nebo jiné priority, koupí si třeba ................ kolo. Jinak GTI je nejlepší driftér na sobi 20 >:D tam to vometá u toho lidla..... >:D
neregistrovaný "Kajfik"
30. 11. 2010 19:37
Re: COUPÉ
Jsi zřejmě poslední na světě kdo neví, že Hyundai Ganeseis neprodává jako prémiové coupé... V tomhle jsou ostatně přeborníci jiní, když se snažili vylézt ze svého stínu a mainstreamový VW udělal "prémiový" Phaeton. Že splakal nad výdělkem víme všichni. Hyundai stejnou chybu nedělá, tak mu to nepodsouvej...
Avatar - Krispos
30. 11. 2010 20:20
Re: COUPÉ
Tak marketingove kecy musis brat vzdycky s rezervou.... Nova Volva jsou ostra, nove Alfy cili proti BMW, Punto Evo je sportovni, novy Passat ma spoustu novych napadu, Reklamacni oddeleni Renaultu nema co na praci etc....
Avatar - becas
30. 11. 2010 20:03
konečně
Paráda, konečně auto se správnou koncepcí i u nás!!!!
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2010 20:49
Úspěch má jméno Genesis
Kdo si přečetl celou tuto diskuzi cítí,jak moc práce Hyundai udělal na tomto autě.Někdo toto auto vítá.Jiní ho zavrhují,aniž by s ním měli alespoň pár minut zkušenosti.Image?No,je zde srovnáváno dokonce s Audi,takže skvělé,neboť bylo stvořeno pro severoamerický trh,kde v image už Hyundai Audi nemylosrdně drtí.
Nepochybně je to velmi dobrý vůz,i když nemám s ním osobní zkušenost.
Kdyby Genesis mohla mít většina v gáráži...ale pryč od snění k realitě stáda lidových vozů.
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2010 22:29
SHRNOVAČKA
Nutno vědět - segment klasických geteček tvořených čtyřsedadlovými coupé je liga těch nejlepších, základním atributem je vedle samozřejmého stylu a samozřejmé techniky i samozřejmý rodokmen, jakmile nejsi prémií, končí to trpce přesně tak jako příkladmo u Peugeotu. Prémiový svět tenhle segment však umí dokonale. Jedním z výrazných reprezentantů je ikonozní model AUDI A5 coupe. Auto technikou, designem a příslušenstvím k tomu správnému šlechtickému stavu, bez poskvrny.

Je než osudově příznačné, jaké město zvolil Hyundai k předvedení Nemesise. Ano, ano, tam, kde se tvoří to nejlepší co svět nabízí - sportovní vozy AUDI. Velkoryse pochvalme Hyundai a především jeho hold a jeho úctu kterou složil ke kolenům toho, k němuž samozřejmě vzhlíží s velkým respektem, přesně tak jako ty.

Nemesis je sice mainstreramový produkt, avšak než si pořídíš něco z velkého a vysokého světa čtyř kol, proč to nezkusit v nemesisu? Rychleji tak jistě pochopíš kam směrovat své budoucí (doufej) jednou realizovatelné touhy.

Má rada je prostá, avšak vyčerpávající - AUDI A5 coupé QUATTRO.

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Kajfik"
1. 12. 2010 01:57
Re: SHRNOVAČKA
Audi A5 coupé quattro do každé rodiny... S tím jdi k volbám člověče...

Stejně taky bys tady mohl psát o outsiderovi Out-i A5 a Aston Martinovi...

Místo A5 radši DB9..... tedy dofej že na to někdy budeš mít.... >:D
1. 12. 2010 10:02
Re: SHRNOVAČKA
S Astonem jistě souhlas, ano, to je ten správný rodokmen. Vidíš, že to jde.
1. 12. 2010 08:11
Re: SHRNOVAČKA
Co je prosím trpkého na řadě nádherných kupé od Peugeotu? Vzpomínejme: 404 - 504 - 406 - 407. A ty 504 a 406 Coupé (obě od Pininfariny) řadíme já i mnozí další mezi nejkrásnější auta všech dob napříč třídami. A kdyby Peugeot nebyl spokojen s prodeji, proč by velká kupé znova a znova vyvíjel a nabízel?

Jako obvykle jsi úplně vedle, o autech toho víš pramálo, o jejich historii úplné houby. Umíš jen papouškovat hloupé fráze z prospektů koncernu VW a urážet všechny okolo. Styď se
:no: :no: :no:
1. 12. 2010 10:06
Re: SHRNOVAČKA
Pokus se napsat něco k autu,nepiš fráze, nesnaž se urážet a někdo by ti měl vysvětlit, že tři palce dolů, to je tu taková malá světová diskuzní válka :-) Tak se uklidní, vždyť přece víš, že jsi než to, co tvůj vůz, jdi do garáže, otevři vrata, budeš koukat na sebe. Pak se vrať a pokkus se napsat alespoň něco, co by se dalo uplatnit v životě běžného dospělého člověka.
1. 12. 2010 10:24
Re: SHRNOVAČKA
Ptám se znovu: co vidíš "trpkého" na řadě úspěšných, kupujícími i znalci oceňovaných (podívej se třeba na ceny 504 Coupé na nějakém veteránském serveru) kupé od Peugeotu? Ty totiž vůbec netušíš o čem píšeš, jsi jenom šašek bez hlubších znalostí...

:no: :no: :no:
2. 12. 2010 00:02
Re: SHRNOVAČKA
Ovládej se!
1. 12. 2010 09:33
Re: SHRNOVAČKA
Prosim vas, uz mu konecne niekto vysvetlite, ze Hyundai Genesis nemieri do triedy velkych GT-coupe...
1. 12. 2010 10:06
Re: SHRNOVAČKA
Bohužel GTI-mu něco VYSVĚTLOVAT má asi stejný smysl jako pokoušet se hasit Slunce vědrem vody.
1. 12. 2010 10:11
Re: SHRNOVAČKA
Jen lehce upřesním. Vysvětlovat mi mohouz něco jen diskuzní kolegové, kteří ví. Jsou samozřejmě zde. Upřímně, ty mezi ně nepatříš a patřit z podstaty věci ani nikdy nemůžeš 8-s
1. 12. 2010 10:40
Re: SHRNOVAČKA
Asi už jsem pochopil, kde se v tobě bere ta nesmyslná adorace všeho z koncernu VW. Je to proto, že ty o těch ostatních značkách a autech NIC NEVÍŠ. Žiješ si ve svém malém pohodlném světě, čteš a posloucháš jen to, co podporuje tvůj neměnný názor. Cokoliv jiného je apriori špatně a ani ti to nestojí za pohled nebo dokonce hlubší poznávání. No, asi to bude pohodlné. Ale bohužel se pak nedá brát vážně prakrticky nic, co napíšeš o jakékoliv jiné automobilové značce. O italských, francouzských nebo asijských autech, o Fordech, Opel atd. prostě nic nevíš, jen na ně soustavně pliveš.
1. 12. 2010 22:00
Re: SHRNOVAČKA
Pliveš tu jenom ty. Vinou své zaslepenosti, pramenící z garážové falše všech falší - "to nejlepší letadlo mám v garáži"...

Uvidíš, že časem ti přijde názorová homogennost jako zcela přirozená esence života. Tedy... doufej.
1. 12. 2010 10:08
Re: SHRNOVAČKA
Zde pozor, je to velkostně třída středních coupé, regulerní čtyřsedadlové coupé, tohle naní cayman pro nezaměstnané...
1. 12. 2010 11:32
Re: SHRNOVAČKA
No v prvom rade je to sportove coupe, podobne ako napriklad spominany nissan 370z. Tebou spominane A5/A7, CLS, CC - to su skor GT-coupe stavane v prvom rade na komfort. Opakujem, Genesis *nemieri* do tej istej kategorie...

Mimochodom, Hyundai Genesis spravil vlani na Pikes-Peak novy rekord pre seriove auta s jednou pohananou napravou (tohto roku si ho zas vzalo Porsche 911 GT3, to vsak ma o 100 koni viac). Ten Genesis teda nebude asi az taky "cajicek"...
Avatar - Emel
1. 12. 2010 10:21
Re: SHRNOVAČKA
Tak ještě jednou, pro účely shrnovačky: existuje celý zástup japonských sporťáků, které ke své existenci žádný rodokmen nepotřebují. Korea jako již několikrát kopíruje Japonsko a nabízí dostupné sportovní auto s karosérií kupé a pohonem zadních kol, které je dle prvních ohlasů velmi rychlé a hlavně zábavné.

A5 stojí dvakrát tolik, a to ještě nemluvím o servisních nákladech. Není dostupné jako zadokolka a hravost při okruhovém ježdění od ní čekat nelze.

Bravo Supra, Skyline, Silvia (200SX a 240SX), 300ZX, 350Z, MR-2, RX-7, RX-8, 3000GT, Eclipse, S2000, Integra, NSX, AE86.... Genesis.
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 12. 2010 11:29
Re: SHRNOVAČKA
Vůbec nechci obhajovat GTIho shrnovačku, ale tenhle příspěvek mi taky moc nevoní. Pokud se bavíme o třídě GT, tak tam spadá s přimhouřenýma oběma očima z tvého seznamu možná 3000GT a 300ZX, které jako GT nijak zvlášť úspěšné nebyly a prosadily se spíš klasicky jako tuningové masírky. A u GT bohužel na tradici opravdu záleží. Bohužel... Nicméně, Hyundai je v poslední době natolik schopný, že věřím, že se s Genesis prosadí, přece ta tradice a rodokmen musí někdy začít. A máš pravdu, že Genesis asi bude orpavdu schopné auto :yes:

Ale ještě jedna připomínka - tvrdit, že japonské sporťáky nemají rodokmen je velmi velmi odvážné. Vždyť už si budují pověst od 60./70. let. Co takové klasiky jako CosmoWankel, Honda S600, původní Skyline, Toyota 2000GT... Prakticky všechny JPN značky na nás sporťáky chrlí nepřetržitě už 40 let..
Avatar - Emel
1. 12. 2010 12:42
Re: SHRNOVAČKA
No jenže já se právě nechci bavit o třídě GT, protože tam podle mě Genesis nutně nepatří. Vidím jeho šance ve sportovní kategorii, podle mě má nejblíž právě k Nissanu 240SX. Kdybych chtěl psát o GT, pak by tam patřil Skyline (ne GT-R, ale třeba GT-ST), Cosmo, různá kupátka od Lexusu a Infiniti...

Japonské sporťáky historii sice mají, ale nejsou to prémiová auta a jejich sláva se omezuje na Japonsko a pak relativně omezený okruh znalců a fanoušků. A i to je mi sympatické... pokud chci auto na sportovní ježdění, nepotřebuju prémiový interiér a výbavu za prémiové ceny, ale naopak pokud možno levné a jednoduché auto.
1. 12. 2010 22:02
Re: SHRNOVAČKA
Jistě :yes:
1. 12. 2010 22:01
Re: SHRNOVAČKA
Okruhové ježdění, ty se domníváš, že tu někdo bude s nemesis okruhově jezdit? :-)
Avatar - Emel
2. 12. 2010 17:12
Re: SHRNOVAČKA
Rozhodně... no, asi jako 350Z
30. 11. 2010 22:56
Dilema
FUH,

tak to bude teraz dilema... Overeny Megane RS, alebo neoverene Coupe Genesis... :-( :-(
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kajfik"
1. 12. 2010 02:06
Re: Dilema
Nech to dozrát.... Třeba se dočkáme podobných pochval, jaké svého času dostal Peugeot RCZ... A galakticky tak deklasoval TéTéčko... Pak to tepr bude dilema, ža bude ověřené že oba stroje jsou slušné náčiní...
1. 12. 2010 09:39
Re: Dilema
Hoci je MeganRS velmi zaujimavy voz, tentokrat by som radsej skusil Genesis. S tym 6-valcom, a v manualu. RS je podla cenniku za 29000€ (SK), Genesis ma za rovnaku cenu +50 koni, +2 valce, a zadny nahon.
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 12. 2010 09:52
Re: Dilema
Žádné dilema v tom nevidím. Buď chceš primárně sportovně založený hatchback, který bude za všech okolností rychlejší, nebo chceš primárně GéTéčkovsky založené klasické kupé, které bude za všech okolností pohodlnější a stylovější.

Chce si to jen ujasnit priority :-) nicméně, vůbec by mi takové rozhodování nebavilo >:D
1. 12. 2010 10:33
Re: Dilema
jj suhlas,necham to dozriet. asi pockam na prve testy. Chcel som kombo auto pre zabavu z ktoreho budem mat radost a taktiez auto na kazdy den. Asi rozhodne skusobna jazda. Jedina vada na genesis bude fakt velmi lacne vyzerajuci interier. Ked bude taky shitovsky ako v IX-35, tak to asi nepojde, lebo na to by som sa kazdy den pozerat nemohol. Megane RS je velmi zaujimava volba, ale za 30.000 mi to pride trosku malo "auta".
Avatar - Emel
2. 12. 2010 17:13
Re: Dilema
Zábava = zadokolka, aspoň pro mě...