Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai definitivně v ČR!

Továrna Hyundai bude definitivně v ČR!
Zpět na článek
27. 3. 2006 15:36
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 15:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
27. 3. 2006 15:59
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 15:41
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2006 15:57
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 16:29
neregistrovaný "jirkaf"
27. 3. 2006 16:40
neregistrovaný "GTI"
28. 3. 2006 21:10
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
27. 3. 2006 15:45
neregistrovaný "Neznal"
27. 3. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 17:39
neregistrovaný "mr"
27. 3. 2006 19:51
neregistrovaný "mari"
28. 3. 2006 14:04
28. 3. 2006 17:34
neregistrovaný "mr"
28. 3. 2006 22:38
neregistrovaný "lowkick"
27. 3. 2006 16:04
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2006 16:17
neregistrovaný "škodovák"
27. 3. 2006 16:43
neregistrovaný "GTI"
28. 3. 2006 23:06
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 22:45
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 08:38
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2006 16:38
neregistrovaný "Karbonyl"
27. 3. 2006 17:01
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 19:22
neregistrovaný "Karbonyl"
27. 3. 2006 19:40
neregistrovaný "G"
27. 3. 2006 19:41
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 21:26
neregistrovaný "Karbonyl"
28. 3. 2006 07:05
neregistrovaný "Paja"
28. 3. 2006 17:30
neregistrovaný "LuBo"
28. 3. 2006 17:44
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 20:30
neregistrovaný "Marko"
29. 3. 2006 10:08
neregistrovaný "Honzimus"
27. 3. 2006 17:59
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 18:16
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 18:31
neregistrovaný "Martin"
27. 3. 2006 18:45
neregistrovaný "GTI"
28. 3. 2006 17:33
neregistrovaný "LuBo"
27. 3. 2006 18:35
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 18:38
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 20:42
neregistrovaný "ZZ"
28. 3. 2006 12:30
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 11:08
neregistrovaný "mates"
28. 3. 2006 12:23
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 12:30
neregistrovaný "mates"
28. 3. 2006 15:33
neregistrovaný "ZZ"
28. 3. 2006 22:51
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 03:04
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 23:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 3. 2006 10:11
neregistrovaný "Honzimus"
29. 3. 2006 20:37
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 18:06
neregistrovaný "mr"
27. 3. 2006 18:59
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 19:07
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 19:13
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 19:17
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 19:50
neregistrovaný "MadPete"
27. 3. 2006 19:03
neregistrovaný "W"
27. 3. 2006 19:08
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 19:10
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 19:21
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 20:06
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2006 21:36
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 22:30
28. 3. 2006 00:00
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 09:38
neregistrovaný "GTI"
28. 3. 2006 12:16
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 12:17
neregistrovaný "manitou"
28. 3. 2006 12:22
neregistrovaný "GTI"
28. 3. 2006 12:25
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 14:02
28. 3. 2006 12:45
neregistrovaný "manitou"
28. 3. 2006 13:58
29. 3. 2006 12:22
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 18:57
30. 3. 2006 09:08
neregistrovaný "manitou"
27. 3. 2006 19:19
neregistrovaný "Wondra"
27. 3. 2006 19:32
neregistrovaný "MadPete"
27. 3. 2006 19:38
neregistrovaný "Wondra"
28. 3. 2006 07:10
neregistrovaný "Paja"
27. 3. 2006 19:53
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 17:27
neregistrovaný "bingo"
28. 3. 2006 17:42
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 21:29
neregistrovaný "bingo"
28. 3. 2006 21:41
neregistrovaný "Gib"
29. 3. 2006 10:47
neregistrovaný "bingo"
27. 3. 2006 19:49
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 19:56
neregistrovaný "mari"
27. 3. 2006 21:15
27. 3. 2006 21:31
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 22:10
27. 3. 2006 22:25
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 22:40
27. 3. 2006 20:20
neregistrovaný "Honysek"
27. 3. 2006 21:39
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 22:29
neregistrovaný "Gib"
29. 3. 2006 10:21
neregistrovaný "Honzimus"
27. 3. 2006 23:50
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 21:08
neregistrovaný "Duke"
27. 3. 2006 21:53
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 00:40
neregistrovaný "Duke"
28. 3. 2006 21:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 21:28
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 23:05
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 00:02
neregistrovaný "Ball"
28. 3. 2006 09:58
neregistrovaný "nextrom"
28. 3. 2006 18:08
neregistrovaný "bingo"
28. 3. 2006 16:39
neregistrovaný "pražák"
28. 3. 2006 17:21
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 20:04
neregistrovaný "MadPete"
28. 3. 2006 20:58
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 21:07
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 21:46
neregistrovaný "MadPete"
28. 3. 2006 23:03
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 23:00
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 23:14
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 08:42
neregistrovaný "Mario"
29. 3. 2006 09:50
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 10:56
neregistrovaný "Mario"
29. 3. 2006 14:51
neregistrovaný "lowkick"
2. 4. 2006 12:01
neregistrovaný "Jirka"
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 15:36
A JE TO TADY
tohle je zpráva roku. Máš to doma, brácho. Jo, teď už na tebe nemám. Prostě tu budem spolu lítat po těch silnicích... já tedy vpředu, ty někde v závěsu... ale je to nezvratné. Tak vítej Hyundai v Nošovicích... prej tam má z tebe vypadnout konkurent GOLFa... No, to je velmi ambiciozní představa... uvidíme... každopádně premiéra novýho Guru je plánovaná na jaro 2008... Tak to pak prubnem ;-) :yes: P.S. Je tady vůbec někdo, kdo má taky radost? Nebo všichni masturbujou pod EVO? Hyundai... auto pro život, ne?
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
27. 3. 2006 15:39
Re: A JE TO TADY
Pod Evou nemasturbuju, ale radost taky nemám!
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 15:59
Re: A JE TO TADY
:-) :yes:
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2006 15:41
Re: A JE TO TADY
Vidis, stacilo, aby Potroubek poslal do centraly svoje policejni komando a hned je smlouva podepsana >:-[] Uvidime, co z toho nakonec bude. Ja chci verit, ze ten avizovany pruser nenastane. Ale sampus kvuli tomu otevirat teda nebudu;-)
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 15:57
Re: A JE TO TADY
:-) Buďme pragmatičtí... moc se teším na tu konkurenci. Já myslím, že je fajn, ža zblízka uvidíme na to, jak se jinak (a jaká) auta vyrábí v Česku. Já fandím Škodě. Myslím, že od roku 2008 to tady na diskuzi bude fakt na ty pověstné lonesovo mačety :-)
neregistrovaný "jirkaf"
27. 3. 2006 16:29
Re: A JE TO TADY
Myslim si, ze z hlediska konkurence je to urcite dobre. Zejmena pro vyvoj dalsich modelu Skody, ktere by mohli zacit konecne vyuzivat taky nejmodernejsi technicka reseni. Jak ukazuji moje osobni zkusenosti je Skoda stale jeste jednickou so se tyce spolehlivosti.
Co se tyce posouzeni stavby nove tovarny z jinych hledisek, urcite se nejde cela rada opacnych nazoru.
Na druhou stranu je potreba si asi uvedomit, at se to nekomu libi nebo ne, ze je to maximum, co nase soucasna vlada asi byla schopna udelat. Kdyz se podivate na to jak vladne, pak toto rozhodnuti je naprosto skvele.
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 16:40
Re: A JE TO TADY
Jo, je to dobře... bude tu výrobce, kterej vyrábí ve středním proudu - a v nižší střední (fakt prej tam maj dělat konkurenta Golfa), nikoliv okraj segmentu jako v Kolíně.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 21:10
Re: A JE TO TADY
Já si myslím, že na další vývoj Škody to nebude mít zásadní vliv. Škoda sází na to, co mi nikdy Hyundai nenabídne, ani jinej kong z korei a poblíž ležících států...
neregistrovaný "Neznal"
27. 3. 2006 15:45
Re: A JE TO TADY
A teď prosím česky... co jsi chtěl říci? ;-)
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 15:55
Re: A JE TO TADY
Vím, že věříš, že jsi pochopil, co si myslíš, že jsem napsal, ale já si nejsem tak úplně jist, zda si uvědomuješ, že to, co jsi nahoře přečetl, není tak úplně přesně, co jsem měl na mysli... ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "mr"
27. 3. 2006 17:39
Re: A JE TO TADY
A bylo to v tom případě nutné psát?
neregistrovaný "mari"
27. 3. 2006 19:51
Re: A JE TO TADY
>:D
28. 3. 2006 14:04
Re: A JE TO TADY
Bezpodmíněčně... jak jinak bys pochopil, že jsi to nepochopil ;-)
neregistrovaný "mr"
28. 3. 2006 17:34
Re: A JE TO TADY
Má otázka byla mířena na fakt, jestli je nutné tady tuhle (a nejen tuhle) diskuzi zaplácávat Vaším nicneříkajícím, rádobyvtipným balastem. Možná Vás psaní dutých příspěvků intelektuálně naplňuje, pro mě je to jen škvára co znehodnocuje diskuzi a posílá ji někam do hospody k zvětralému pivu.
neregistrovaný "lowkick"
28. 3. 2006 22:38
Re: A JE TO TADY
tak supky hupky...otevri si cerstvyho lahvace...a vokno...a zhluboka dychej...at nedostanes infarkt >:-[]
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2006 16:04
Re: A JE TO TADY
Jo, je to tady brácho. Teď už nemusíš za svým snem, Tvůj sen přišel za Tebou. Máš ho na dosah, tak udělej ten krok, protože jej za Tebe nikdo neudělá. Kupuj Sonatu v šestiválci a mávej všem škodovkářům až proletíš kolem nich...oni platěj svý tédeíčkový leasingy..ale Ty, brácho, Ty seš dál. Do města ber Getze, kamaráde, v červený nebo modrý a s jednačtyřkou, protože tak to má být. A jestli chceš naftový zvíře do terénu, zastav se pro novýho Santu, s novým CRDi VGT, protože common rail je jedinej správnej nafťák. A až se budeš vracet z hor a uvidíš zapadlýho Touarega, brácho, tak nezapomeň, že si musíme pomáhat...
neregistrovaný "škodovák"
27. 3. 2006 16:17
Re: A JE TO TADY
:-! :-! Mário, Mário Nemám slov..Spíš než podpora pro Hyundai by mě těšila konkurence od Tatry - Proto , jsem rád,že Tatra dostala vojenskou zakázku v hodnotě několika miliard a že se odrazí od dna.Jinak , pro škodu to bude určitě větší konkurence , než PSA v Kolíně.Ale škodovka se konkurence nebojí a je lepší že automobilka bude v Nošovicích , než v Maďarsku , protože by konkkuence , byla stejná s tím rozdílem , že zaměstnanost by byla v Maďarsku.. :-!
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 16:43
Re: A JE TO TADY
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 23:06
Re: A JE TO TADY
:yes: :yes: :yes: za tu Tatru...
neregistrovaný "lowkick"
28. 3. 2006 22:45
Re: A JE TO TADY
mario...jako ironie dobry...pokud to snad nahodou,omylem,nedopatrenim,nepochopenim veci, bylo mysleno vazne...tak ti preju abys jednou vytahoval se svym naftovym zviretem do terenu >:D toho zapadlyho Touarega...ale nediv se az tam nechas vse od svy sedacky dozadu a odjedes jako de Funes jen s pulkou svyho auta...a i ta pulka se ti po par stech metrech rozpadne >:-[] >:D
neregistrovaný "Mario"
29. 3. 2006 08:38
Re: A JE TO TADY
Někteří nikdy nepochopí...
neregistrovaný "Karbonyl"
27. 3. 2006 16:38
Paráda
jen postavme český průmysl na automobilkách - příjde např. další ropná krize a česká ekonomika půjde do kytek. Takže bych pánové brzdil s tím optimismem, nejsme Německo, abysme případný propad automobilového průmyslu nahnali v jiných odvětvích. ČR na tohle zatím nemá.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 17:01
Re: Paráda
Zas jeden, co nic nepochopil 8-s
neregistrovaný "Karbonyl"
27. 3. 2006 19:22
Re: Paráda
No teď jsem tě fakt nepochopil. Nějaká věcná argumentace by nebyla?
neregistrovaný "G"
27. 3. 2006 19:40
Re: Paráda
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 19:41
Re: Paráda
Ok teda. Pod toto, co napisal Marko sa kludne podpisem:
Tieto argumenty padali aj v mediach na SK. Ale to su fakt argumenty takych pseoudo-odbornych novinarov a ekonomov. Pozri: je sice fakt, ze auta vyrabane v CZ su urcene takmer vylucne na trh EU. Takze su vo velkej miere zavisle od vyvoja na jednom trhu. Lenze ono to je dost jedno. Pretoze ak by doslo k tak velkej krize, ze ludia nebudu moct kupovat male, dostupne auta ako Fabie, Aygo, C1, 107, aleko Hyundai "FD", Octaviu...tak tu bude kriza, ktora bude presahovat automobilovy priemysel. A nebude izolovana. Muselo by ist o globalnu ekonomicku krizu v style roku 1929. A ta by sa aj tak netykala iba aut...ale akehokolvek tovaru. Btw. ak by sme aj pripustili horsie casy v ktorych logicky dochadza k nizsiemu nakupu luxusnych tovarov, tak Mladu Boleslav, Nosovice, Kolin, a u nas Zilinu a Trnavu to bude kvoli dostupnosti ich produktov boliet podstatne menej, ako zavod v Bratislave kde sa kompletuju luxusne a drahe Touregy, Q7 a kastle na Cayenne. Dalsia vec: chrbtovou kostou tazkeho priemyslu (a teda celej ekonomiky) v EU(v kazdej krajine) je automobilovy priemysel. Tak to je v CZ, aj v SK...a Nemecka ekonomika tiez nestoji na jogurtoch, obleceni, alebo IT sektore. A to plati az na par vynimiek pre vacsinu krajin EU.
neregistrovaný "Karbonyl"
27. 3. 2006 21:26
Re: Paráda
OK, to zní celkem rozumně, já teda rozhodně netvrdím, že jsem nějaký ekonomický odborník :-) Případ, že by se narušila ekonomika země tak, že by se položil celý automobilový průmysl, by musel být fakt pecka. Spíš jde o to, že se prostě dycky něco může pos*at. Dycky si vzpomenu na tu opěvovanou fabriku v Hranicích na Moravě...
neregistrovaný "Paja"
28. 3. 2006 07:05
Re: Paráda
Automobilovy prumysl obecne je nejstabilnejsi odvetvi...jen pro upresneni...Zaviraji se obvykle zastarale a neautomatizovane provozy s velkym podilem manualni prace. Naopak tyto moderni tovarny budou tahouny automobilek. ;-)
neregistrovaný "LuBo"
28. 3. 2006 17:30
Re: Paráda
Je fajn ze vzniknu nove pracovne miesta, ale nikdy nie je dobre ak maly stat ako SR a CR je zavisly od jedneho odvetvia. a je jedno ci ide o auta alebo mikrovlnky. Typek ktory prednasa u nas na stroj. fakulte to rozoberal a ako priklad uviedol vyrazny pokles HDP v auguste kedy mal volksvagen celozavodnu dovolenku - neviem cisla ale je jasne ze VW je momentalne tahunom nasej ekonomiky a hociaky pokles v produkcie by s nasou krajinou vyrazne zakyval :-(
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 17:44
Re: Paráda
Tiez som chodil na vysku a tam nam toho naorzpraaaavali ;-) btw boli to obycajne ludia, co sa v praxi nemozu z nejakeho zahadneho dovodu ani za nic uchytit - cest vynimkam ;-)
neregistrovaný "Marko"
28. 3. 2006 20:30
Re: Pseudoargumenty v tlaci
Pozri LuBo, to co tu vyssie prekopiroval Gib z mojho prispevku z pred par dni - za tym si stojim. A to tak, ze tvrdim, ze ak by ktorykolvek vyrobca v Nemecku zavrel ktorukolvek (v pomere k velkosti ich ekonomiky povedze velku) tovaren - nabeton sa to prejavi na poklese HDP Nemcov. Mozno nie vyraznom, pretoze tam je tych automobiliek viac...ale berme to tak, ze na SK je momentalne funkcna stale iba jedna. ;-) (btw. skusme sa pozret na skody na ekonomike v ktorejkolvejk zap. krajine, vratane USA, ked do strajku vstupia IBA zamestnanci jedneho automobiloveho koncernu ;-) ). Takze pri vsetkej ucte k Tvojmu profesorovi - nevie celkom o com rozprava. /// Dalsi oblubeny drist "nastenkarov" z novin, ktory sa objavuje aj v tejto diskusii je o tom, ze automobilka je tu na 10-15 rokov. Takze: 1:-) ak by si zratali velkost investicie a prevadzkove naklady do stavby takehoto zavodu, tak by zistili, ze ani pri marzach "a la ostblok" sa im neoplati stavat zavod na 10-15 rokov. Aby to bola ziskova zalezitost - musi to byt na dlhsie. Podstatne. 2.) ...a to uz nacal Paja, zatvaraju sa iba zavody zastarale (v krajnom pripade take, kde je vzdelanostna uroven obyvatelstva tak vysoka, ze robotnicke profesie su tam proste na trhu prace nedostupne, a ich "dovoz" je extremne narocny - vid. Belgicka tovaren Renaultu). Nech mi ten novinar , ktory pouziva tento argument ukaze v EU tovaren, kt. bola zavreta po 10-15, trebars 20-25 rokoch prevadzky. Tovarne funguju aj v Spanielsku, kde su nakladove vyhody...aj v Nemecku, kde nie su. ;-) 3.) nikto nestava tovaren z pleziru. Kazdy ju stavia vtedy, ked sa mu trh rozsiruje. Kym bola "nova EU" ekonomicky slaba - stacilo zvysit kapacity zap. zavodov na maximum a dal sa obsluhovat nas region. Lenze teraz dochadza k rastu kupyschopnosti aj tu nad ramec moznosti starych zavodov - trh sa tak geograficky rozsiruje, takze sa logicky rozsiruju aj vyrobne kapacity. ;-)
neregistrovaný "Honzimus"
29. 3. 2006 10:08
Re: Pseudoargumenty v tlaci
Souhlas, stav závislosti ekonomiky na jednom odvětví je už v ekonomické teorii popsán jako tzv. holandský syndrom, o negativních dopadech viz odborné publikace. Nejčastěji se mluví o tlaku na změnu kurzu měny.
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 17:59
VW-filova schíza :-)))
Narodil sem se v Evropě, sem hrdej bílej macho Evropan, pořádnej chlupatej bejk jak má bejk. Vždy sem razil heslo: "Evropa Evropě, Čechy Čechům.. zbytek ať táhne pryč, tady je Evropa a ta patří evropskejm chlupatejm bejkům!" Zůstanu pevný, nezlomný! Můj děd jezdil Škodovkou, můj otec jezdil Škodovkou a já taky jezdim Škodovkou. Německá auta byla, jsou a na věčné časy budou nejlepší na světě! VW nemůže zkrachovat, to je nad slunce jasné! Vždycky budu kupovat jedině evropské (= německé) auta.. v mé mysli žije jedině VW, Jettu koupim sobě, Foxe koupim manželce, to je bez pochyby. Evropani by měli jezdit jedině v evropskejch autech, to je přeci jasný ne?
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 18:16
Re: VW-filova schíza :-)))
Nejsou skrvny na slunci? ;-\ Nebo máš zatemněnej mozek, nejspíš :no: Co to tu píšeš za pitominy? My tu všichni vítáme Hyundai do Nošovic, čekáme, že tu vyroste zdrává konkurence pro Škodovku a ty tu píšeš jak nějakej vypatlanej s čírem na temeni. Kde bereš tu odvahu psát o bílejch? Člověče, probuď se a přečti si, cos napsal. Pak požádej redakci, ať to vymaže :no: Tohle ti tedy Tome nevyšlo vůbec.
neregistrovaný "Martin"
27. 3. 2006 18:31
Re: VW-filova schíza :-)))
Tohle byl překlad většiny tvých příspěvků, takže by měli mazat i tebe ;-)
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 18:45
Re: VW-filova schíza :-)))
Pouštíš se na velmi odvážnou cestu... takto mě interperetovat... tohle nemyslíš vážně, doufám.
neregistrovaný "LuBo"
28. 3. 2006 17:33
Re: VW-filova schíza :-)))
GTI pise pekne ale malokedy inteligentne
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 18:35
Re: VW-filova schíza :-)))
Potrefeá husa první a nejvíc kráká! Jsem velice rád, že jsi se na první pohled poznal :no:
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 18:38
Re: VW-filova schíza :-)))
Nemám se v čem poznat. jen ti píši, že ti to vůbec nevišlo s těma bělochama, Čechy Čechům atd. mě do toho nezatahuj :no: Asi sis nevšiml o čem se tu píše.
neregistrovaný "ZZ"
27. 3. 2006 20:42
Re: VW-filova schíza :-)))
Jo jo, krásně se v tom "taťka" našel >:D :yes: ;-)
27. 3. 2006 21:12
Re: VW-filova schíza :-)))
Ty by ses měl najít jinde. A tam by ses měl omluvit. GráZZlíku.
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 12:30
Re: VW-filova schíza :-)))
:yes: Možná spíš "zatrpklej dědek" >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
28. 3. 2006 11:08
Re: VW-filova schíza :-)))
Tome, v necem souhlasim, v necem ne, ale proboha, kde ti rekli, ze husa KRAKA???? >:-[] >:-[] GTI je sice obcas obtizne definovatelnej, ale ze by byl az takovy mutant jako je krakajici husa..., nevim, nevim ;-) :-) >:-[]
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 12:23
Re: VW-filova schíza :-)))
Nezapomeň, že jsem se snažil dělat sondu do myšlení utrahardcorehyperortodoxního mimomísučůrajícího neustáleplkajícíhoúplnénesmysly WW-fila.. věř, že když do toho pronikneš, tak je Ti úplně putna jestli husa kráká, jestli vrána mekotá nebo kočka štěká.. jediný, co Tě v téhle oblasti zajímá je to, jestli má ta husa správnej a pořádně vyleštěnej znak na zobáku >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "mates"
28. 3. 2006 12:30
Re: VW-filova schíza :-)))
;-) >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
28. 3. 2006 15:33
Re: VW-filova schíza :-)))
>:D :yes:
neregistrovaný "lowkick"
28. 3. 2006 22:51
Re: VW-filova schíza :-)))
myslels dva ovály ve tvaru T???....nebo neee? :-O >:-[]
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 03:04
Re: VW-filova schíza :-)))
Těsně VWedle, ale málem ses trefil >:-[] ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 23:09
Re: VW-filova schíza :-)))
Já tu Hyundai nevítám... Ale proti korporacím nebojuju, nemá to totiž smysluplnej konec..
neregistrovaný "Honzimus"
29. 3. 2006 10:11
Re: VW-filova schíza :-)))
Foxe koupíš? Ten ale nejni z Evropy :-)
neregistrovaný "Tom"
29. 3. 2006 20:37
Re: VW-filova schíza :-)))
To byla krutá ironie ;-) Jettu totiž bouchaj palicema Mexičani, Foxe zase bouchaj Brazilci :-!
neregistrovaný "mr"
27. 3. 2006 18:06
bez titulku
To jak je naše země závislá na producentech automobilu ví každý. Je jen na každém z nás, jestli si myslí, že lidé někdy začnou chodit pěšky, popřípadě jezdit na kole, koni, povozem.
Vše nasvědčuje tomu, že aut bude nadále přibývat. Tedy osobně bych se toho nebál. Automobilka vytvoří nějaké pracovní místa, o tom bez debat a na ostravsku je pořebují, to je taky jasné. Na druhou stranu korejci nejou žádní lidumilové a výplaty rozhodně nebudou atakovat průměrný plat ČR. Tvář krajiny změní nepatrně, přecejen to bude stat v udolí a ne na Lysé. No a pokud je korejci dokopou k stavbě další dálnice, bude jen dobře.
Bude dobře, když tu něco takového bude stát.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 18:59
WW-filova schíza 2 :-)))
Tonemá cenu řešit, to je nad slunce jasný - Evropani jezdí v evropskejch autech, Japonci jezdí v japonskejch autech, Amíci jezděj v americkejch autech. Tak to bylo a tak to má být. Evropa Evropě, pryč s importem. Proč bys kupoval Aygo, ten hnusnej import, když Evropa dělá tak dokonalá auta? Nemá to smysl, jedinej smysl života je kupovat VW! To je jasný, VW nemůže zkrachovat. Navíc VW sídlí za horama, téměř v tvý rodný kotlině. Proč bys nechával vydělat šikmooý v Tokiu, raději podpoř německý sociální systém! Přihoď 50 tyček a kup Foxe, německá ech technika, evropskej design, (samozřejmě hrdá historie, úspěchy v motorsportu), braň Evropu! Přeci nebudeš podporovat šikmooký tím, že budeš kupovat jejich rejži! To, že Aygo navrhujou evropský mozky v Evropě, to že díly výráběj evropský ruce v Evropě, to že ho montujou evropský ruce v Evropě, to nic neznamená, je to Japonec! Vyvrhel! Nekupuj rejži! Přihoď 50 tyček a kup Foxe! Přeci Evropani Evropanům, pevnost Evropa!!! Kup Foxe (navrženého a vyráběného v Brazílii..), kupuješ VW, bráníš Evropu! Aygo = hnusnej rejžáckej import, když ho koupíš jseš totální idiot, k tomu seš slepej a nemáš cit pro design, dokonce nerozumíš autům, šilhá mimo, střílíš do vlastních řád, nejsi evropan, japanofile úchylnej!!! Fox = jseš vlastnec, bráníš Evropu, Evropa = zisk pro VW a provize do mojí kapsy, když ho koupíš, tak seš chytrej, vyznáš se, umíš ocenit evropské tradice, historii a smysl pro detail, vyznáš se v technice (1.2 HTP ruleZZ), jseš správnej evropskej chlupatej bejk co neřeší výbavu, ale raději přihodí 50 tyček za vyleštěné logo na kapotě, máš to v hlavě srovnaný, vůbec se nechováš jako ovečka ve stádě, naopak máš svůj názor a výš vo čem je svět, seš prostě tvrdej machr, kterej si může dovolit dotovat Evropu a vo tom to je :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 19:07
Re: WW-filova schíza 2 :-)))
:-) Jestli tě takhle rozrajcovaly Nošovice... tak se máme na co těšit na diskuzi :-) BRAVO TOM :yes: :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 19:13
Re: WW-filova schíza 2 :-)))
Koukám, že si podlehl argumentům. Beru to jako vítězství zdravého rozumu a obecného rozhledu nad fanatismem a WW-filismem! GTI je poražen na hlavu, zdravý rozum ruleZZ
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 19:17
Re: WW-filova schíza 2 :-)))
kolik jich v sobě máš :-)
neregistrovaný "MadPete"
27. 3. 2006 19:50
Re: WW-filova schíza 2 :-)))
Trosku syrova ironie, pravda... Hlavne nezapominej, ze i samotne prispevky nejmenovaneho pana jsou casto spise parodii sebe sama ;-)
neregistrovaný "W"
27. 3. 2006 19:03
...a co pak...
Skvěle, naše ekonomika dostala další kopanec směrem vpřed, Paroubek si mne mastné ruce a tiskne další heslo na své předvolební plátky. Jenže nic netrvá věčně. Co bude, až se šikmookí chlebodárci utrhnou dál na východ? Jsme automobilová výrobní velmoc dneška, co nás bude živit...potom?
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 19:08
Re: ...a co pak...
Škoda. Škoda v Mladé Boleslavi... jen je to tu nechme postavit... alespoň bude barvitá diskuze ;-)
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 19:10
Re: ...a co pak...
Asi se moc neorientuješ, to neva.. ale věř tomu, že pokud se někdo bude hýbat, tak japonci či korejci mezi prvními nebudou - jejich produktivita je vysoká, mzdové náklady je relativně tolik netíží.. Toyota, Honda či Nissan dlouhý léta vyráběj v Anglii (tam opravdu nemaj nízký platy, tomu můžeš klidně věřit) a stěhujou se někam? Ne! Třeba Toyota má 4x vyšší produktivitu něž Škoda MB a 2x vyšší produktivitu než VW.. vyšší platy je zas tolik netíží :-!
neregistrovaný "GTI"
27. 3. 2006 19:21
Re: ...a co pak...
Hele, a jak ty bys to cejtil optimálně. Vezmu-li evropskej koláč s osobníma autama... kolik bys dal VW, kolik Toyotě, Mazdě a kolik třeba Korei? Řekněme za 5 let. Dnes tedy VW kontroluje trh v Evropě z asi 20%.
neregistrovaný "Mario"
27. 3. 2006 20:06
Re: ...a co pak...
VW si udrží slušný podíl... Dolů půjdou francouzi... A nahoru Hyundai a Kia :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 21:36
Re: ...a co pak...
Na mě to vůbec nezáleží, je to jen v rukách jednotlivých automobilek, jak se dokážou poprat s problémy a uspět v tvrdé globální konkurenci.. je to, jako v každým jiným odvětví, boj o přežití - přežijí Ti nejsilnější a nejlépe připravení - malý a nemocní budou pohlceni nebo zadupáni do země, silnější budou silnější.. Pokud bych si měl "tipnout" co bude za 5 let.. TOYOTA: dále poroste (žádná horská dráha, přirozený neustálý růst, tak jako dosud - každý rok větší a větší prodeje), není jiné cesty, má proto všechny předpoklady, zvláště pokud ještě uvede nízkonákladovou značku, co se týče ziskovosti tak bude prodávat stále lepší, dražší a tedy výnosnější auta, Lexus bude dělat tak 80,000 ročně, Toyota 1.3-1.5 mega; HONDA: taky poroste, ale ne tolik, co se týče Evropy tak nemá takový potenciál; NISSAN podle mě poroste, ale nijak zásadně; Evropa: BMW: jede a minimálně ještě chvilku pojede, možná by mohli koupit nějakého mainstramového výrobce, aby pronikly i do jiných segmentů; DAIMLER-CHRYSLER: pokud vyřeší některé problémy tak by mohl růst, zejména díky prodejům Chrysleru a Dodge; VW: pokud nalezne sílu a prosadí dostatečné změny, mohl VW by udržet současný podíl, případně trochu povyrůst, ovšem nic zásadního; pokud zůstane jaký je, půjde dolu (neplatí pro Audi); FIAT: pořád to samé, chvilku veseleji, chvilku smutněji, ale žádná velká změna; PSA: podle mě menší či střední pokles; RENAULT: to samé; FORD: plus mínus stejné prodeje (tedy pokud nepadne na hubu v důsledku problémů GM); GM: velký otazník, záleží na tom, jak se vyvine jeho situace, viděl bych to na další pokles prodejů (neplatí pro Chevrolet); HYUNDAI-KIA: budoucí růstový šampion, minimálně pro příštích několik let; celkový počet prodaných aut v Evropě poměrně rychle poroste (zejména díky "bohatnutí" lidí ve střední a východní Evropě), tak že růst mohou téměř všichni, jde jen o tom, o kolik.. taky to chce mít na paměti, že tržní podíl není vše, důležitá je i ziskovost ;-)
27. 3. 2006 22:30
Re: ...a co pak...
Tome, ty mě nechápeš. Dnes má VW v EU 20%. A já se tě ptám, co BY TI UDĚLALO RADOST, tedy kolik bys třeba uvítal procent pro TTT v Evropě za těch dejmetomu 5 let. Kolik VW, kolik TTT?
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 00:00
Re: ...a co pak...
Radost budu mít, až budu mít pocit, že jsou ceny aut v Evropě odpovídající, až budu mít pocit, že za svoje money dostávám odpovídající value.. kvantativně vyjádřeno, technika, technologie, spolehlivost, kvalita, materiály Toyoty +- za cenu současných Hyundaiů.. podle mě to není utopie, naopak je to možné, ale je třeba dostat se do stavu, kdy bude na evropském trhu panovat konkurence alespoň částečně srovnatelná s US trhem. Proto vítám všechny, kteří dokáží nabídkou odpovíající poměr value for money (v jakékoli třídě)
neregistrovaný "GTI"
28. 3. 2006 09:38
Re: ...a co pak...
Věděl jsem Tome, že neodpovíš... Bojíš se sám sebe :no:
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 12:16
Re: ...a co pak...
Ty to nechápeš, mě nejde o procenta, mě jde o to, aby se trochu upravili poměry na evropským trhu s autama.. mě je jedno jestli bude mít Toyota za 5 let 7% nebo 8% procent trhu, mě zajímá to, jestli bude možný koupit Avensis za cenu dnešních Hyundaiů (při zachování technologické úrovně a výbavy) :-!
neregistrovaný "manitou"
28. 3. 2006 12:17
Re: ...a co pak...
Ale no tak, GTI, dyť ty taky neodpovídáš kolikráte na jasně položené otázky, takže teď tady nekřič, že někdo fauluje, když ty fauluješ taky. Jasný kámo ? ;-)
neregistrovaný "GTI"
28. 3. 2006 12:22
Re: ...a co pak...
Neznáš mravy. Je nezdvořilé požadovat životopis... je ovšem oprávněné se Toma ptát na jeho čísla, na ta procenta... to je totiž jeho evergreen. Já ti také vypíši, na co se zeptáš kolem geteička... třeba.
neregistrovaný "Tom"
28. 3. 2006 12:25
Re: ...a co pak...
To je všem jasný, v encyklopedii je toho o něm určitě dost :no: Raději odpověz na ty otázky, co Ti tu nedávno položili!
28. 3. 2006 14:02
Re: ...a co pak...
Neplácej... myslím názor na geteičko, nebo na cokoliv, co souvisí s motorismem. Jediné otázky na které nereaguji jsou otázky intímní... kolik mi je, co dělám, když dělám, že dělám... o tom snad auto.cz není. Já ti položil jednoduchou otázku a ty se bojíš odpovědět, tak to nerozmělňuj v nesmyslech.
neregistrovaný "manitou"
28. 3. 2006 12:45
Re: ...a co pak...
Nikdo po tobě nechtěl životopis, natož čím jezdíš, jen to zase zahráváš do autu. Nechceme se mi to hledat, ale jsem si jist, že si několikráte "utekl" z boje. ;-)
28. 3. 2006 13:58
Re: ...a co pak...
Nikdy se nemůže stát, že bych utekl z boje... proč taky. Nic nezahrávám do autu. Tak to najdi a pak se do mě pusť. Najdeš jen příspěvek o VYŠETŘOVNĚ. Tím slovem životopis myslím, co jako dělám, kolik mi je a s čím jezdím... o tom to tu snad není.
neregistrovaný "manitou"
29. 3. 2006 12:22
Re: ...a co pak...
Co děláš je mi putna, i když si myslím, žes právníkem či lobbistou (už jsem to někde psal, tuším), čím jezdíš by mne sice zajímalo, ale nikoho nutit k tomu sdělení nechci. Přiznání by na jednu stranu třeba obhájilo a vysvětlilo tvé názory na druhou stranu by ti mohlo uškodit, protože by se zde strhla třeba nenávistná smršť podporovaná anonymitou netu a závistivé urážky. Ze stejných důvodu nepíši co jezdím já. Klik ti je taky nevím, vědět nechci - někdy píšeš jako senilní stařec a někdy jako nerozvážný mladík >:-[] Někdy i něco mezitím >:-[] Tím bojem jsem myslel z názorových střetů, diskuse. Promiň, ale hledat to nebudu. Můžeš mi jen odpovědět na jednu otázku - máš více aut nebo řešíš kompromisem jednoho ? Dík ;-)
29. 3. 2006 18:57
Re: ...a co pak...
Manitou, věř, že jsem ani jednou neměl pocit, že je potřeba utéci z diskuze, tedy že prohrávám. Ovšem také tu nezažívám pocity vítězství :-) Ostatně proto sem nepíši. Mám stejný názor jako ty, že vstupenkou na auto.cz není identifikační štítek Lamba nebo Logana v garáži... A na závěr jedna smutná zkušenost - kdykoliv jsem něco osobního napsal... vždy jsem to začas našel v granátu, kterej tu někdo nechal vybouchnout... nepíší a nečtou tu totiž jen takoví jato ty, ale i ...zoufalci... tak, prosím... buď teď vůči mě velkorysý. Díky. P.S. Vážím si tvého příspěvku :yes:
neregistrovaný "manitou"
30. 3. 2006 09:08
Re: ...a co pak...
Za PS děkuji, překvapilo mně to, přeci jen mám na některé modely koncernu kritičtější názor než ty a taky mám v srdci jiné oblíbence, ale je pravda, že se s tebou "někdy" dá diskutovat ;-) PS: velkorysý mám být tak, že na odpověď nemám tlačit ? Já nechci vědět značku, model, typ paliva, třídu - jen mne zajímá zda máš kompromisní auto (a to přece nemá žádnou spojitost s majetkem) či ne. Pokud nechceš, neodpovídej, to je tvoje právo. ;-)
neregistrovaný "Wondra"
27. 3. 2006 19:19
Re: ...a co pak...
Sdílím názor že tentokrát to asi nebylo moc dobrý, nás teď potáhne automobilovej průmysl, kolik, 5, 10 let? A pak? Co když bude problém s ropou? Automobilky budou padat, lidi se budou propouštět.. Co takhle tady postavit taky něco jinýho než automobilku hm?
neregistrovaný "MadPete"
27. 3. 2006 19:32
Re: ...a co pak...
Co treba?
neregistrovaný "Wondra"
27. 3. 2006 19:38
Re: ...a co pak...
To byl řečnická otázka pro pana Buldozer, ten ví a zná přece všechno... Já to nevím, ale rozhodně neexistují jen auta...
neregistrovaný "Paja"
28. 3. 2006 07:10
Re: ...a co pak...
Jiste, existuji take klasicke televizni obrazovky! >:D
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 19:53
Re: ...a co pak...
A co by si rad postavil ty mudrlant? Mliekaren ci pivovar? A co ak bude pivna alebo mliecna kriza a co ak nebude ropna kriza? ;-) Joooj! Je to jednoznacne uspech, ktory prinesie az 10 000 novych pracovnych miest a tu sa aj napriek tomu najdu ludia, ktori to spochybnuju ;-\
neregistrovaný "bingo"
28. 3. 2006 17:27
Re: ...a co pak...
Co jinyho? Lezou sem jen montazni fabriky, zadna technologie :no: Ale to asi na Slovensku neznate. :-!
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 17:42
Re: ...a co pak...
Samozrejem my na Slovensku sme vsetci dementni a zavisli na pupku sveta - Ceskej Republike 8-s Takze este raz: Co ineho teda Co jinyho? Na toto si pri svojom "zatmeni" nejak zabudol odpovedat pan inzinier ;-)
neregistrovaný "bingo"
28. 3. 2006 21:29
Re: ...a co pak...
Nezabudol. Technologie (vysoka pridana hodnota prace), nikoli montaz. Konkretni obor je irelevantni.
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 21:41
Re: ...a co pak...
Mohol by si byt prosim trosku konkretnejci prosim, alebo si sa to len docital niekde v skriptach, ked si sa pripravoval na skusku? Naozaj si myslis, ze Hyundai neprinesie ziadne technologie?
neregistrovaný "bingo"
29. 3. 2006 10:47
Re: ...a co pak...
Jo prinese, ale ty technologie se sem privezou odjinud. Proste to auto se zkonstruuje jinde (vyvoj) a tady se jen udela material (a mozna, ze ani to moc ne) a to auto se tady bude jen montovat. Jakmile najdou vzhledem ke vzdalnosti odbytiste levnejsi misto, kde to montovat, tak to prestehujou. Kdyby tady Hyundai postavil vyvojove centrum pro Evropu, tak je to neco jinyho. To stehovat nebudou, protoze kvalifikovana pracovni sila je hur nahraditelna a nejde na ni tolik usetrit. A jestli se nepletu, tak Nosovice jsou cista montaz, nevim, jak je to u Kia u vas. Jinak to nestuduju, ale myslim, ze princip je jasnej. Pritahnout sem investici s podstatnym docasnym zvyhodnenim, kde pro investora jsou hlavni naklady (a ne pracovni sila, je fuk, kdo to bude montovat), je dlouhodobe riskantni. Nerikam, ze je spatne, ze tu Hyundai bude, ale terno to asi taky nebude.
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 19:49
To GTI
GTI - ty si naozaj slizky had. Sledujem uz dlhsie tvoje prispevky a dodnes si nemohol asiatom prist na meno a teraz, zrazu, znedazdajky sa im tu zacinas polonkovat a falosne radovat 8-s Kto Ta aspon trosku pozna z tohto fora, Ta uz nikdy nemoze brat vazne :-! Ale inak nic proti tebe namam, akurat taketo nahle premeny nazorov su mi odporne :no: BTW: Uz som to tu pisal ale este raz; Gratulujem Cesku k takemuto uspechu - je to super!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mari"
27. 3. 2006 19:56
Re: To GTI
:-)to víš... koho chleba jíš, toho píseň zpívej ;-)
27. 3. 2006 21:15
Re: To GTI
Koukám, že máš se mnou problém... No, zapoj mozek, to je cesta :yes: Snad se zorientuješ ;-)
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 21:31
Re: To GTI
Skus si este raz pozore a pomaly precitat, co som napisal a mozno zistis, ze ziadny problem s Tebou nemam :-!
27. 3. 2006 22:10
Re: To GTI
Zkusil jsem to, je to tam pořád. Ignoruj mě, a budeš určitě šťastnější. Tihle zoufalce bez názoru, co se prostituujou jen na cizích příspěvcích, ty miluju. :-) :yes:
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 22:25
Re: To GTI
:-) no nic, tak Ti pomozem, je toho asi na Teba vela ;-) pisem: "Ale inak nic proti tebe namam" ... naozaj si myslis, ze nemam nazor? Nenasiel si ani jeden moj prispevok bez nazoru? Alebo len strielas od pasa? ;-) Ver mi priatelu, Ty moj zivot ovplynit nemozes ani nahodou! Tak velmi si zas nefandi ;-)
27. 3. 2006 22:40
Re: To GTI
Ale o to přece nejde... Jde o to, abychom tu srozumitelně diskutovali a nenapadali se účelově pro nesmysly.
neregistrovaný "Honysek"
27. 3. 2006 20:20
Nechápu Toma a jiné
Nemám nic proti japonským autům. Ovšem nedokážu pochopit Tomovu a jiných utkvělou představu o tom, že jsou Češi zabednění, když zde má Škoda cca 40% trhu a VW dalších necelých 9%. Copak v Japonci kupují převážně evropská auta (ač jsou technicky i designově srovnatelná)? Jaký procentuální podíl mají dovážená auta v Korey? Téměř žádný - Korejec si koupí pouze korejské auto. Velí mu to jeho hrdost na svůj původ.... Tím nechci říct, aby se kupovaly pouze domácí výrobky, ale myslím, že trocha národní hrdosti, která z nás byla vytlučena minulými 40-ti lety by stála za znovuobrození...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 21:39
Re: Nechápu Toma a jiné
Mozno na tom nieco bude. Lenze budne trosku konkretni a zamyslime sa, co mi napriklad Skodovka ponuka v segmente SUV? Ak chcem kupit krvalitne SUV za ROZUMNU cenu a nie predrazene germanske kary, tak Hyundai Tucson ci nova SantaFe su podla mna idealna volba. Alebo sa zase mylim ;-\
27. 3. 2006 22:25
Re: Nechápu Toma a jiné
Pochop, že tu píšou lidi různého věku a různých zkušeností. Vedle toho je tu opravdu široké :-) intelektuální spektrum. Takže jistě si také pamatuješ, jaks byl na tom ve 13ti. Já uznával jen věci "z dovozu", co bylo domácí (včetně tlačenky) se tedy nedalo jíst :-) Co se týče Toma, to je smutná kapitola doby - ví to, co my, že totiž Toyota umí dobře zorganizovat výrobu, a tohle si povýšil na to nejdůležitější ve svém životě. Ještě horší jsou lidi, kteří ze svého majetkového postavení odvozují kvalitu aut... tedy "mám Kia Rio a proto je tohle auto nejlepší na světě"To, že ke koupi ho vede jenom jeho splasklá peněženka, to nepřizná ani po třetí plzni... A ještě hůř jsou na tom ti, co nemaj auto žádný, neb jsou bez peněz a ti (to je příznačné) ausgerechnet "uznávaj" jen cizí výrobky. Taková hymna chudých. Takže já tyhle projevy nepřeceňuju, je to sice smutné, ale věř, tihle lidé, ti většinou v živote toho moc neznamenaj, takže ani nemohou moc škodit... Jiné to je na diskuzi, tady máme každej "jeden" hlas... takže tu vyzní i to, co by se jinde nedalo ani šeptat. P.S. Chytrej člověk, kterej nemá moc financí si koupí FABII, protože to je vynikající auto, ceněné navíc po celé Evropě. Ti ostatní, ti hledají... sebe především. Neskutečný primitivismus tu trávíme třeba v tom, že se tu regulérně zatracuje Škoda... já už uvažoval, že na to ani nebudu reagovat... jenže co máš dělat, když nějakej totálně intelektuálně hodně nesmělej :-)tu napadá dokonalost této republiky... vždyť to člověku vlastně vhání slzu do oka... Já nezatracuju žádné auto... ovšem musím umět také ke každému autu najít optimální postoj... Jak jednoduché... ;-)
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 22:29
Re: Nechápu Toma a jiné
A vidis, v tomto s Tebou docela suhlasim ;-)
27. 3. 2006 22:38
Re: Nechápu Toma a jiné
To mě těší :yes:
neregistrovaný "Honzimus"
29. 3. 2006 10:21
Re: Nechápu Toma a jiné
:yes:
29. 3. 2006 18:33
Re: Nechápu Toma a jiné
:yes:
neregistrovaný "Tom"
27. 3. 2006 23:50
Re: Nechápu Toma a jiné
Na to Ti odpovím docela jednoduše: jak je možné, že se Škodovky v nepoměrně bohatším Německu, kde mají lidé úplně jinou koupěchopnost, prodávají Škodovky (když srovnáš srovnatelné!!!) levněji než v ČR? Odpoveď je ještě jednoduší - každá automobilka má dost vychytaný software a know-how na tvorbu cenové politiky - Škodovka si je moc dobře vědoma, jací Češi jsou (přiznejme si to, obecná informovanost českých motoristů je velice nízká, stejně tak jako přehled na trhu, za to předsudky a neinformovanost jsou až alarmující.. neplatí absolutně) a že jsou ochotni si za Škodovku připlatit. Ano, přiznejme si to, Češi jsou, v rámci možností, dojné krávy, stádo oveček, které je potřeba pořádně podojit a ostříhat.. a dokud nebude na našem trhu panovat dostatečná konkurence (respektive, než Češi otevřou oči), tak to budtakhle dále pokračovat. To samé platí pro VW - v očích mnoha Čechů má tato značka daleko vyšší "renomé" než je tomu v jiných vyspělých zemích (podobnou odchylkou dosti silně trpí třeba například Chorvaté..) a z tohoto důvodu jsou ochotni si připlatit, žijí v přesvědčení, jak výhodně nakoupili a přitom se nechávají dojit. Jenže počet těhlech lidí klesá.. Škodovku, VW i Audi táhnou tzv. fleetové prodeje (firemní auta), které tvoří větší a větší procento prodejů, zatímco fyzické osoby si tyto auto přestávají kupovat. Podíl Škodovky klesá a bude klesat dále úměrně se zostřováním konkurence a rozhledu kupujících. Japonsko a Korea jsou specifické země, jsou neuvěřitelně exportně orientované a přitom si v rámci možností chrání svůj trh.. není to úplně správné, ale je jim to tolerováno - Korea a japonsko musí být silné země, čím silnější, tím lepší - všichni asi tušíme, koho maj kousek za hranicema.. ale to by jsme se zase zamotali do politiky.. jako příklad je lepší vzít US trh - situace je asi známá, vyhrává ten, kdo nabízí "více za lepší cenu" a ne ten, kdo má správný původ.. P.S. nechci prudit, ale předpokládám, že je obecně známo, že v současné době je na Škodě MB české tak maximálně její jméno (a to pouze na "vybraných" trzích ;-) ).. Škoda je v podstatě stejně česká, jako kolínská trojčata či budoucí Hyundaie z Nosovic.. tak že s tou národní hrdostí je to takové všeljaké.. beru to takhle - když mi Škodovka nabídne stejnou value for money (pod value lze zařadit cokoliv) jako například auto importované z Japonska, tak si tu Škodovku rád koupim a podpořím tím české zaměstnance.. jenže když na trhu panuje dnešní situace, tak si ji prostě nekoupim, protože mi nabízí výrazně méně za téměř stejný obnos.. Moje nedávná situace: kupoval sem M6 se silnejším dieselem v nejvyšší nabízené výbavě, jen tak z hecu jsem si zkusil postavit obdobně vybavenou 02 - ve výsledku by mě přišla jen na o několik desítek tisíc Kč méně! M6 je konkurence Mondea, Accordu, Passatu apod., a proto pro mě není akceptovatelné zaplatit podobnou sumu za Škodovku (když neberu v potaz skutečnost, že mi Mazda svým image a zaměřením vyhovuje nesrovnatelně více než O2, ale pro příklad je to snad dostatečné)
neregistrovaný "Duke"
27. 3. 2006 21:08
rozdavacna socanska idea
Bohuzel se tady nikdo nezminil o tom,jak jim to vse krasne ze sveho zadotujeme. Na 3000(+10000 subdodavatelskych) novych pracovnich mist,ktere z nemale casti budou obsazeny neceskymi obcany, zaplatime pekne naprimo 4,3 miliardy, dalsi vic jak 3 miliardy dame za rekvalifikaci jejich zamestnancu a to ani nechci mluvit o danovych ulevach !..nevadi mi prichod zahranicnich firem, ale duvod, proc sem prichazi!CSSD never more...ale to na tenhle server nepatri..proc takove vyhody nedostanou ceske firmy ? :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Gib"
27. 3. 2006 21:53
Re: rozdavacna socanska idea
No podla mna to nie je az tak zlozite na pochopenie. A co ako by si si predstavoval? Ked niekto ide investovat miliardu euro, chysta sa zamestnat tisice ludi, tak asi pozaduje aj nejake ulavy. To je podla mna uplne prirodzene a pochopitelne. Myslim, ze kazda vlada by uvitala takuto investiciu ci prava alebo lava. A tiez dufam, ze si nemyslis, ze z 10 000 ludi budu vsetci obcania Ceskej Republiky. Hlavne, ked to je na rozhrani troch statov CZ, PL a SVK.
neregistrovaný "Duke"
28. 3. 2006 00:40
Re: rozdavacna socanska idea
Kazda vlada by takovou investici sice uvitala,ale ne kazda by nekomu zaplatila tretinu nakladu+danove ulevy...opet se to ale bohuzel ukaze az za par let,jestli se to vyplati nebo ne...nejsem zivnostnik ani podnikatel,ale mnohem radsi bych tohle videl u techto lidi nez splachnuti nasich penez v zahranicnich kapsach...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 21:08
Re: rozdavacna socanska idea
:yes:
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 21:28
Re: rozdavacna socanska idea
Pockaj, to akoze staci si zalozit zivnost a mal by som mat automatiky pravo na danove ulavy a rozne vyhody? Chalani, ved tyto sikmaci vam prinasaju pracu, idu vyrazne znizit nezamestanost. Farika tam bude stat niekolko desiatok rokov. Chodte do toho regionu zacnite tieto nezmysli rozpravat miestnym nezamestnanym ... asi vas rychlo poslu niekam. Nechce sa mi ale verit, ze sa na to pozerate z pohladu, z ktoreho smrdi zavist (inak typicka to vlastnost cechoslovakov), ze Korejci budu mat vyhody a ja nie :-O Este raz, Korejci prinesu pracu tisicom ludi, ktorym sa verim tymto zvysi zivotna uroven. A o to tu tak trochu asi aj ide, nie? ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 23:05
Re: rozdavacna socanska idea
Jestli o to stojite, tak si tam Hyundai k ty Kii klidně převezte, tady chybět nebude...
neregistrovaný "Ball"
28. 3. 2006 00:02
Re: rozdavacna socanska idea
Český firmy takové úlevy dostávají - a není jich málo. Tak neplácej prosím nesmysly. Podívej se na web ministerstva hospodářství.
neregistrovaný "nextrom"
28. 3. 2006 09:58
Re: rozdavacna socanska idea
Velkaa Radost !!! Dalsii Autofabrika v Evrope !!! Lidstvo uz asi nic jinyyho nenapadne nez zaplaacat celou zem halama a zaflastrovat mesta plechovejma pekaacema.
To nemluvii nejakyy zelenyy mozek, jen kdyz to vidiim, tak svorne staat ve snuure, jeden individualista vedle druhyyho, tak se nekdy musiim divit, ze to jeste nikoho nenapadlo. Radost to opravdu delat nemuuze, dalsii auta chrliicii fabrika, kterou nikdo nepotrebuje . Jen nudiicii se lidstvo bez zamestnaanii a chtiic jezdit neustaale z miista na miisto i kdyz to v podstate taky nenii potreba .

Kdo potrebuje dalsii stotisiice Hundajuu rocne se ptaam ??

Tady chybii asi ta fantasie, novaa idee. Ne autofabriku nepotrebuje nikdo, aut je dost a protoze jich je az dost, tak si nekdo vymyslii brzy zaakon na povinnee sesrotovaanii. Nejleepe kazdee dva roky ....
neregistrovaný "bingo"
28. 3. 2006 18:08
Re: rozdavacna socanska idea
Kdyz si te Parub vybere, tak ulevu mas ;-) Jinak dostanes ochutnat dotovane (treba Parubem) konkurence. Takze: :no:
neregistrovaný "pražák"
28. 3. 2006 16:39
Ty vole,
to čumím... Podle příspěvků bych řek, že jsem na českým webu.
Tak se tady mějte hezky a já fičím zpátky na západ >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 17:21
Nadpisu chybí..
..jedno zásadní slovo na konci. Měl vypadat takto: Továrna Hyundai bude definitivně v ČR, bohužel!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "MadPete"
28. 3. 2006 20:04
Re: Nadpisu chybí..
Proc bohuzel?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 20:58
Re: Nadpisu chybí..
Protože jsem proti vstupu cizích kapitálů... Příkladů je dostatečně, dělat z naší země továrnu na "cizí" výrobky je mi proti srsti. Jedna věc je dělat víčka na nádrže pro Aston a Jaguar a druhá stavět továrnu na auta asijské a nejaponské společnosti. Podle mě se to jednou vymstí.. Ale dokud sirky v krabičce nechytnou, tak je to mluvení do prázdna.
neregistrovaný "Gib"
28. 3. 2006 21:07
Re: Nadpisu chybí..
Kamo, Ty ale nemozes byt celkom komplet! :-O
neregistrovaný "MadPete"
28. 3. 2006 21:46
Re: Nadpisu chybí..
Rekls to za mne, vic nez radek tomu svetonazoru nema smysl venovat :yes: ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 23:03
Re: Nadpisu chybí..
No jo no, proto jsou války... ...a kompromisy. Já si myslím to, a někdo jiný, třeba ty, zas něco jiného. Dokud nezmizí lidé z povrchu zemskýho, tak to tak bude. Předpokládám, že ty jsi samozřejmě kosmopolitní, nemáš s ničím problém a světonázor si neděláš. Každýho věc.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 3. 2006 23:00
Re: Nadpisu chybí..
I když se snažím, tak tomuhle slovenskému úsloví nerozumím.
neregistrovaný "lowkick"
28. 3. 2006 23:14
Korejsky prst
Je to jasny...nekteri se tu snazi rozpoutat diskusi zastrasovanim a predpovedmi rychleho konce Skodovky a dalsich evropskych znacek v CR. Ne tak, bratri, to vy se obavejte...to na vas ukazuje korejsky prst, ale ukazovacek to neni >:-[] :no: ...to vasi neloajalni zakaznici prvni utecou do Nosovic za cenou nizsi ne o vic nez tisic Kc...to jim bude stacit, aby zapomneli na marketingovou kvaliTu,kvaliTu,kvaliTu >:-[]
Doufattt, ze Hyundai bude nekdy drazsi nez marketingova kvalittta, je nesmysl. Korejci slezou s cenou klidne az do minusu, ale svou levnou konkurenci postupne zrusi. Mne tato investice nevadi, vitam ji a rozhodne bych ji nesrovnaval s LG v Hranicich, tam to bylo tem, kteri se orientuji, jasne uz od pocatku. ;-) Tohle je trochu jina investice...rozsahem, offsety, charakterem.
Presto bych byl radeji, kdyby u nas takovy zavod postavil napr. LandRover nebo BMW, ale to je uz asi utopie, takze treba klidne Citroen. ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Mario"
29. 3. 2006 08:42
Re: Korejsky prst
Citroen? :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
29. 3. 2006 09:50
Re: Korejsky prst
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Mario"
29. 3. 2006 10:56
Re: Korejsky prst
:no: :no: ;-\
neregistrovaný "lowkick"
29. 3. 2006 14:51
Re: Korejsky prst
ty mas se mnou asi nejakej problem, vid >:D
neregistrovaný "Jirka"
2. 4. 2006 12:01
Re: Práce
A teď si budou i Češi kupovat auto každý druhý rok >:D