Hyundai doma v Koreji představil prodlouženou verzi sedanu Equus nazvanou Stretch Edition. Její karoserie je o 300 mm delší a pod přední kapotou se nachází nový silnější motor 5,0 V8.
P.S. Těžko říct co je horší..., jestli to že se ti líbí víc než eSko od MB, nebo to, že je ti úplně jedno, jestli ho zkopírovali..., nemluvě o jeho "superceně" :*)8-s
to jestli se mi libi nebo ne je muj nazor za kterym si stojim, to snad neni nic divnyho(je mi jedno jestli je to M-B nebo dacia, equus se mi proste libi vic)...samozrejme nesnasim takovy ty cinsky kopie apod., ale pokud se nejaky auto (casto jen nahodou) trochu podoba jinymu, tak me to nezabije...
Právě proto, že je to tvůj názor, za kterým si stojíš, jsem na to napsal zase svůj názor, za kterým si také stojím...říká se tomu diskuse...
Originál mě (obecně) už z principu oslovuje mnohem víc, než nějaká jeho (rádoby) vylepšená a "líbivějši" kopie...
A tohle není žádný "původní" korejský design, tohle je něco jako "pravý americký" Budvar...
Souhlas :yes: .V této třídě se žádné úlety netrpí,vzorem pro všechny je M-B.Určitá uniformita je tu spíše žádaná a je to vidět třeba i na Phaetonu,což některým nevadí.
To je potom zajímavé, že může mít úspěch i BMW7 nebo A8, které MB-S právě designově rozhodně ani náznakem nepřipomínají, na rozdíl od tohoto korejce...
BMW mělo vždy své designové znaky,které si sebou stále nese.S A8 už tolik nemohu souhlasit,nynější generace se odlišuje maskou (obrovská tlama),někomu se líbí,někomu nemusí,každého věc,ale už jen minulá generace se stejnou generací S-ka už tak odlišná nebyla.Natož ani náznakem,to je hodně velká nadsázka.No a co ten Phaeton?
Určitě v nižčích třídách jsou markantnější designové rozdíly.
Ale o tom můžeme diskutovat donekonečna.Vždy záleží kdo co chce,nebo nechce vidět a je to každého věc.
Diskutovat o tom určitě nemusíme, že je Equus na S-klasu (a částečně i na LLS) podobný nesrovnatelně více než A8 v kterékoli době, ale vlastně i na ten (tebou stále vzpomínaný) "Phaeton", vidí přece každý už na první pohled, viz zdejší reakce...
Ani "náznakem" není žádná velká nadsázka, bylo to myšleno především relativně, tedy právě ve srovnání s Equusem viz.: "...na rozdíl od tohoto korejce..."
Je to čistě tvoje věc. Já jen doufám, že na ženský máš lepší vkus než na auta, protože jestli ne, tak pochybuju, že někdy najdeš pro sebe tak ošklivou holku :-)
Presne to ma zaujalo... vcelku fakt podarené auto no netuším čo chceli tou linkou povedať, lepšie a elegantnejšie riešenie by bolo ju nechať nornálne rovnú. Normálne to ruší celkový dejom z auta... 8-s
....ale 2koule za Hyundaie nee. To mám 7Bavo nebo s-ko nebo cokoliv jiného.... Viděl jsem ho na vlastní oči a vypadá moc dobře....ale nezapře značku.... A to mám tuto značku v hercně....moje 1.auto bylo Pony 1.5GLS.
- Korea je třetím nejdůležitějším trhem pro německé zboží v Asii
- V roce 2008 dosáhl vzájemný obchod rekordních 25,3 miliardy USD
- Obchodní bilance je v podstatě vyrovnaná
- Německo je jedním z největších evropských investorů v Koreji
- V Jižní Koreji působí přibližně 200 německých firem
- Německé a německo-korejské společnosti zaměstnávají více než 80.000 korejských pracovníků.
Zdar intelektuále, jsem rád, že jsi opět ve své standartní "psychické pohodě"... 8-s
P.S. Tady se obvykle reaguje především na "obsah" samotného příspěvku/reakce, nejen na jeho nadpis...a pokud teda (podle tebe) Evropa "nemá" (v "autech") např. na Koreu "vůbec v ničem", proč se pak zrovna od ní Korea "učí" a kopíruje ji...?
obchodní bilance je v podstatě vyrovnaná,to je celkem důležité.Tyto statistické údaje ovšem nemění nic na tom,že z odbourání zmíněných cel mají některé evropské státy docela vítr.V tomto oboru jsou korejci silní,jejich problém bude spíše chemický průmysl,tam naopak při odstraněním cel nebudou tak konkurenceschopní.
Mám jen malý dotaz.Je těch 200 německých firem dost,vzhledem k velikosti a ekonomické síle,těchto dvou zemí?Nebude tam třeba více firem z USA,Japonska...?
Každopádně kdo byl třeba v hamburském přístavu,tak ví jak obrovský je obchod mezi Německem a Koreou a je pro obě strany velice důležitý.
Ještě doplním odkaz vztahující se na vědu a výzkum.[odkaz]
Doparoma! Tak to jsem teda prošvih´. Složitě jsem se rozhodoval, zda S-klasse nebo LS (to nakonec vyhrálo) a teď bych mohl mít oboje současně za cenu jednoho! :-)
Ale vážně: jednoznačně syntéza obou vozů, ale dle mého osobního názoru dost povedená. Uvidíme, co ukáže budoucnost (spolehlivost, prodejní čísla)...
Lekes
Tak kluci priste to chce teda jako rozmyslet co vlastne budete kopirovat yooo ??
Rekl bych ze tomu kdo jiz ma v garazi Hongqi HQD nebo GE Limo by se neco podobneho mohlo libit ;-) Jinak bych skutecne rad videl v evrope nekoho kdo si bude myslet, ze v tomhle jezdit je reprezentativni .... brrrrr