musim priznat ze vyzera velmi dostojne robustne a solidne, necakal som taky skok sa priznam voci minulej generacii a este k tomu moznost 4x4, hyundai ma prekvapil fakt som to necakal priznam sa, vedel som ze novy genesis raz proste pride ale toto je doslova skok takmer o dve generacie a po technickej stranke snad aj o 3, velmi pekne vyvazene na mna posobi aj zboku a aj interier vyzera obyvatelne a luxusne. Skoda ze tieto kdejake oficialne a promo zabery sa robia stale v nejakej nefotogenickej farbe, chcelo by to nejake lepsie a realnejsie fotky zvlast syto modra farba mu sekne , alebo biela :yes:
par inych ( realnejsich ) zaberov: [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
hybrid mozno casom pride, boh vie, ale nevadi to podla mna predajom v USA kde bude hlavny dopyt a takisto v cine a korei ;-)
vraj je na tomto genesise uz novy sculpture dizajn ktory uvidime na dalsich modeloch znacky. Som fakt zvedavy co nas dalej teda caka ;-) ale o nejake kopie by nemalo ist
Nechcem byt ustipacny, ale podla recenzii hybrid u H/K nie je kto vie co :-) Ale je vidiet, ze sa jedna o US model. Ked kvoli nicomu inemu, tak uz len kvoli motorizacii.
Mne to prijde ako maska z Aston Martina, svetla z Mercedesa a zadok trochu Lexusovity. Interier je BMW. Ale mozno som prilis kriticky a hladam co nie je :-)
No vidis, a podla mna to auto uz dnes vyzera ako 10 rokov stare. Hyundai mohol radsej zamestnat nejakeho europskeho dizajnera, napr. niekoho z talianskych studii alebo automobiliek. Hlavne predna cast ako kombinacia BMW 7 a Audi A8 sa mi vobec nepaci. Za technicky pokrok si Hyundai zasluzi uznanie, za dizajn nie.
nevravi sa tomu stare ale skor konzervativne, bohuzial tak to chodi vsade vo vyssich kruhoch a hyundai tiez stavil na istotu a teda na decentnost a serioznost tvarov, nemysli si ze to spravil preto tak lebo na viac nema, ten dizajn je robeny ucelne a v USA to auto bude urcite slapat paradne prave aj vdaka vzhladu :yes:
nejake farebne cingrlatka ako ma capture sa v tejto triede uz nenosia, tu je dolezita serioznost dostojnost elegancia a konzervativizmus , na golf s manazerom podniku tiez neprides v teplakoch s logom fajky alebo pruzkami na bunde ale zoberies si nieco konzervativnejsie , sice nenapadny ale vzdy dostojne posobiaci kvalitny oblek :yes:
Toto auto bylo designované v Koreji, protože je primárně určeno pro Asii a Ameriku.
V evropě toho moc neprodají a ani se s tím nepočítá.
Auta určená primárně pro Evropu (ix20, i30 ix35) byla designovaná v Německu ve vývojovém centru Russelsheim.(samozřejmě pak schvalována v koreji...)
Přesně to Hyundai udělal - zaměstnal evropského designera... Thomas Buerkle se jmenuje. Až si najdeš, kde pracoval dřív, budeš vědět, "proč nový opus Beethovena je podobný tomu, co Beethoven napsal dříve" (volně citován _patrik z roku tuším 2007).
Súhlas. Je to podivná zmes kde-čoho a výsledok rozhodne nie je pekný. Novinári často píšu, že spraviť pekný dizajn na malom aute je oveľa náročnejšie ako na veľkom, ale podľa mňa sa majster dizajnu pozná práve na takomto aute. Musí z neho vyžarovať štýl, sila, sebavedomie aj istá noblesa. Nič z toho táto "limuzína" s vyšklebeným predkom a stiahnutým zadkom nemá.
Vyzera to akoby im pri vymyslani prednej mriezky uz dosla "kreativita" (resp nevedeli co pajcnut >:-[] ) a tak tam drbli hento cudo, co vyzera ako kryt nejakej ventilacnej sachty, a tym ten potencialne pekny design toho auta totalne potopili. Este k tomu volant co vyzera ako z 90tych rokov a ten emblem to ma byt napodobenina AM? >:D
Hmm, sice hezký, ale je to už velká kráva a má to stát přes milion, to toho asi moc neprodaj. Kdyby radši dali pořádný motor a pohon 4x4 do i40. Asijské značky prostě zatím na střední a vyšší střední třídu nemají, ne, že by ta auta byla špatná, ale prodejní politika je naprosto debilní. Toyota - Avensis vrchol benzinové motorizace 2,0 atmosféra, Honda Accord se radši stahuje úplně, Nissan pro jistotu v této třídě nic nemá, Mazda a ten jejich slavnej Skyactiv je sice pěkný na papíře, ale v reálu to má projev rozzuřené sekačky na trávu, na moderní turbobenzíny to nemá ani náhodou. A Hyundai a Kia a jejich pokusy ve střední třídě jsou naprosým selháním, díky naprosto tragickému výběru motorizací. Přitom i40 by jinak vůbec nebylo špatný auto.
neuspech v eu neznamena neuspech modelu ako takeho bacha na to, to auto bude uspesne ale na inych trhoch. Primarne je urcene hlavne pre USA a koreu a cinu, tam uspesne verim ze bude , europa uz dnes stejne nikoho nezaujima
...ano, v konzervativní Evropě a to nemyslím špatně, spíše je to dobře, se to prodávat nebude. Tady by málokdo koupil slátaninu D3. Ve Státech stačí, že je to velké. Nicméně v USA si vede H právě díky velkým modelům, dobře.
Co se týká designu, tak v této třídě není místo na experimenty, trochu odlišení přinesl jen VW Phaeton, jemuž fakt, že vypadal jako "Passat ve fraku" spíš uškodil, neboť poukazoval na jeho "neurozený" původ.
Zkrátka čím později výrobce do vlaku této třídy naskočí, tím více musí kopírovat, byť kopírování nemusím, tady je prostě třeba to tolerovat.
Ano v této třídě není místo na experimenty.To je pravda.Ale kopírování?Kopie tak to je na soudy.To také ne.
Inspirace.Inspirují se všichni a není to nic špatného,je to v podstatě vývoj.A to i v opravdu ostrém konkurenčním prostředí,než je běžná produkce automobilů.To je v pořádku.
Ani Phaeton designově nevybočoval,škodil mu znak.Ovšem Genesisu bude v Evropě škodit také.
První generace Genesis nebyla propadák,dá se očekávat tudíž znovu úspěch.
Pokiaľ by niekto nahodil štýl jednej značky, O.K., veľa sa toho zrejme vymyslieť nedá, ale pomiešať dva štýly a prsknúť to tretím, to sa akceptovať nedá. Vyššie je popisovaný vznik dizajnu Lexusu, neviem, čo je na tom pravdy, ale pravda tiež je, že ani Lexus extra lvábne nevyzerá. V tejto triede je skutočne ťažké mať vlastnú tvár ale práve tu sa pozná skutočný umelec a tvorca. Hyundai podľa všetkého takého človeka nemá.
No, nemá... Je to přesně rok, kdy je za design (i) u Hyundai zodpovědný Schreyer. Těžko říct, zda do Genesisu už nějak významně zasáhl, ale spíše ne. Uvidíme tak za rok či dva, zda bude mít vizi a také štěstí na designéry (on to sám za obě značky osobně vše nenakreslí).