Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Hyundai i30: Česká premiéra

České zastoupení značky Hyundai dnes novinářům v Praze ukázalo novou generaci hatchbacku i30. Výroba začne na začátku roku 2012, k prvním zákazníkům se vozy dostanou na přelomu zimy a jara 2012.
Zpět na článek
4. 10. 2011 21:52
4. 10. 2011 22:06
5. 10. 2011 06:55
5. 10. 2011 20:08
4. 10. 2011 22:53
5. 10. 2011 17:25
5. 10. 2011 20:25
22. 12. 2011 09:11
5. 10. 2011 07:48
5. 10. 2011 18:00
5. 10. 2011 08:37
5. 10. 2011 09:00
5. 10. 2011 10:07
5. 10. 2011 10:17
5. 10. 2011 10:38
5. 10. 2011 20:34
5. 10. 2011 22:30
5. 10. 2011 10:57
5. 10. 2011 21:01
23. 12. 2011 12:18
5. 10. 2011 12:36
5. 10. 2011 12:46
5. 10. 2011 13:15
5. 10. 2011 17:35
22. 12. 2011 12:38
23. 12. 2011 12:21
5. 10. 2011 12:04
5. 10. 2011 22:00
6. 10. 2011 08:57
5. 10. 2011 19:06
5. 10. 2011 20:00
5. 10. 2011 20:28
5. 10. 2011 20:32
22. 12. 2011 11:11
5. 10. 2011 22:26
22. 12. 2011 13:27
23. 12. 2011 18:53
23. 12. 2011 16:52
23. 12. 2011 19:43
23. 12. 2011 22:45
24. 12. 2011 12:38
4. 10. 2011 21:41
Podľa mňa bude úspešný!
Najskôr ma nová i30-ka nejak extra nezaujala, ale postupom času jej začínam prichádzať na chuť. Jednoducho sa mi začína páčiť. Cena tiež nie je astronomická... Podľa mňa to bude úspešné auto! Som však zvedavý tiež aj na nový Ceed.

i30 - :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - nalimer
4. 10. 2011 21:54
Re: Podľa mňa bude úspešný!
Nastupca Cee'du bude športovejší. Niekto ho bude porovnávať (dizajnovo) k Seat Leon či skôr Opel Astra. Hyundai je rodinnejšie založený. Ja osobne by som počkal na jeho verziu kombi.
Avatar - Nerez
4. 10. 2011 22:19
Re: Podľa mňa bude úspešný!
Moc se mi nelíbí. Ale hlavné věc, co se mi nelíbila je asi odstraněná. A to ty chromovaný vlnky na přední masce.
Jinak interiér furt vypadá ošklivě. Ale pěkná barva :yes:
Avatar - nalimer
5. 10. 2011 11:26
Re: Podľa mňa bude úspešný!
Chrómové vlnovky ostávajú ako rozpoznanie pre verziu Sport.
4. 10. 2011 23:20
Re: Podľa mňa bude úspešný!
Porovnání s Astrou sedí! Cee´d zůstane alespoň jako HB ve stejném duchu (myslím tím boční profil) jako předchůdce. Půjde však více "do podoby" předsériového cee´du stávající generace, tedy studie, ze které aktuální cee´d vycházel (studie byla výrazně dynamičtější než to, co šlo pak do výroby a co vídáme).
A druhý :yes: - též jsem moc zvědavý na kombi obou vozů!
6. 10. 2011 13:59
Re: Podľa mňa bude úspešný!
No s tím leonem nevím.....[odkaz]
5. 10. 2011 06:40
Re: Podľa mňa bude úspešný!
A jaká je ta cena? Zajímala by mě nejnižší z verzí, která obsahuje ESP a klimu.
Avatar - manitou
4. 10. 2011 21:52
PLOMBA
tak jestli bude možné kombinovat motory, výbavy a přípatkové výbavy jako u evropanů, pak bude v evropě slyšet skřípání zubů ( tuším, že s francouzským přízvukem ) a vrtačka bude následovat ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 10. 2011 22:06
Korea jede
Jednoznačně designová slast :yes: :yes: Ještě dokázat papírové výkony motorů převést do reálu a na silnici a bude to boom :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Starfighter
4. 10. 2011 23:05
Re: Korea jede
Designová slast to teprve bude, až se z prodejen vyhrnou modely na plecháčích. Boční pohled bude obzvlášť svůdný [odkaz] [odkaz] . Na ty malý kolečka se úplně třesu >:-[]
O tom, že se v Hyundai při zpracování kůže vyrovnají Evropské špičce, netřeba pochybovat. Zde je důkaz [odkaz] . Jen nad tím bokem sedadla je trochu nutné přimhouřit oči >:-[]
A vkusná modrá, linoucí se z palubovky, decentně doplňuje onu designovou slast.

PS: jestli se ti líbí Peugeot 308, tak do něj jdi. Designová slast to taky úplně není, ale je to alespoň originál od kterého Hyundai "nenápadně" opisovalo.
Avatar - Katikakus
4. 10. 2011 23:53
Re: Korea jede
Pomalu se tady zacinas profilovat jako silny konkurent Strejdy Blba, Gutalaxe, zdraveho rozumu a nekolika dalsich jedincu. Tak jen vytrvat... ;-)
Avatar - Starfighter
5. 10. 2011 00:42
Re: Korea jede
Ano pane učiteli ;-) Co i30, líbí se ti (to nemyslím nějak pejorativně)?
Avatar - Katikakus
5. 10. 2011 05:52
Re: Korea jede
Povazuji ji za vyrazne pohlednejsi nez soucasnou generaci.
5. 10. 2011 06:55
Re: Korea jede
Dokonce bych jí označil za designově plně konkurenceschopnou evropskému a japonskému mainstreamu.
Avatar - Starfighter
5. 10. 2011 09:21
Re: Korea jede
S tím souhlasím. Ale vyřknout spojení designová slast a Hyundai by snad mělo být policejně zakázáno.
5. 10. 2011 09:28
Re: Korea jede
podarenejšiu tym že je mladšia...mne osobne nesedi prekombinovany predok
Avatar - Typhoon
5. 10. 2011 20:08
Re: Korea jede
Mně nesedí předek (především blatníky), bok a zadní část (opět blatníky). Střecha je fajn. Celkově bych to oznámkoval jako pěknou čtyřku.
Uznávám, jsem designový konzervativec.
5. 10. 2011 17:20
Re: Korea jede
No teds to rozstrilel :-)

Opravdu nestastne kozene sedadlo je treba tady: [odkaz]

...jako pytlik s molitanem :-(

A ze si hromada lidi koupi model fzakladu na plechacich - to snad neni chyba designeru Hyundaie, ne?

Kazdopadne zacinam z tech fluidnich vln dastavat morskou nemoc, coz, podporeno tou modrou, obcas vyvolava i davivou reakci...
Avatar - Johny.Rico
4. 10. 2011 22:53
Wow !!!
Docela mi spadla čelist... nádhera :yes:
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2011 17:25
Re: Wow !!!
Když vidíš nádheru v lejnu samotného piccasa,který se omylem dostalo do aerodinamyckého tunelu,proč ne...
Vždycky když mrknu do zpětného zrcátka,a je tam hnůůůjdaj,málem pozvracím celou palubku.Ještě že mám silnej motor,a můžu od toho děsu rychle ujíždět.
Design je subjektivní věc,ale má určitý měřítka a latky.
U mě hnůůůjdaj :no: :no: :no: :no:
5. 10. 2011 20:25
Re: Wow !!!
Tak si přečti článek a prohlédni fotky třeba nového Loganu,minimalistický design,stejný jako produkuje namátkově Lada,Škoda..samý lowend.Ale nekoukej se ani na Lambo,design také není jednoduchý,samé lomení,žádná přímá linie,nemusel by jsi to dobře snášet. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
4. 10. 2011 23:21
\m Ä ěěXä
Krasa! Zkratka nuda po korejsku... Jeste vetsi kola, jeste nizsi bricho, jeste hnusnejsi kelimky okolo pristroju, jeste hnusnejsi a "rozteklejsi" palubka, jeste mene elegantnich primych linii na karoserii, jeste dale smerem k A sloupku posunute svetlomety, jeste nizsi kompresni pomer novych dieselu, ktere tak ziskavaji osklive benzinove chovani... :no:

O to vice se bude libit nevyzralym svorcakum, kteri jinak kupuji auta na "F". A to je pro vyspele evropske vyrobce skutecne kvalitnich vozu vlastne dobre. :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ji/Ri
4. 10. 2011 23:51
Re: \m Ä ěěXä
Myslíš Folcvágen? >:D
Avatar - Katikakus
4. 10. 2011 23:55
Re: \m Ä ěěXä
A koho jineho? Kdyz na F tak na F... ;-)

Navic, nevyzrali svorcaci kupuji jen a pouze lidove vozy, na nic lepsiho se jim penez nedostava... :-!
5. 10. 2011 07:58
Re: \m Ä ěěXä
nie nie, myslel fabiu ;-)
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:10
Re: \m Ä ěěXä
>:D anebo jízdu Foktavce Fdyzlu a Fmetle ...... příp. Fkombu.... >:D >:D
5. 10. 2011 09:39
Re: \m Ä ěěXä
On myslí? :-O
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:10
Re: \m Ä ěěXä
...ano, dokud mu mysl nezastřou kelímky >:D
4. 10. 2011 23:57
Re: \m Ä ěěXä
Nu vzhledem, ze v Evrope bude jeste ekonomicka recese par let...tak bude tech svorcaku statisice v kazdem state, skrze celou evropu .... a muzes jim to rici sam do oci.

>:D
Avatar - Ronault.
5. 10. 2011 12:35
Re: \m Ä ěěXä
Však si to sám říká do očí každé ráno: Jsem inteligenční švorcák >:-[]
22. 12. 2011 09:11
Re: \m Ä ěěXä
No právě, oni někteří si furt myslí, že jich se to netýká, uvidíme v příštím roce. A co mne dost štve, že se tady soudí diskutující dle toho, čím jezdí. Já osobně jezdil už tolika kárama, že si snad pamatuji jen tu první-trabi.
Někdo investuje do auta, někdo vidí potěšení v něčem jiném a auto bere jako přibližovadlo. Ovšem soudit někoho podle auta bych si netrouful nikdy. Zato podle stylu jízdy poznáš vo.la vždy !
Avatar - jazva
5. 10. 2011 01:08
Re: \m Ä ěěXä
Hlavne že ty si si kúpil auto s troma ženskými prirodzeniami v znaku. Ty estét... >:-[]
Avatar - Choochoo
5. 10. 2011 07:49
Re: \m Ä ěěXä
Myslim ze by ses mel jit ukajet nad clanek s 1,2 HTP svorcaku ;-)
5. 10. 2011 10:10
Re: \m Ä ěěXä
Odkedy je HTP diesel?
Avatar - Choochoo
5. 10. 2011 12:37
Re: \m Ä ěěXä
Od te doby co ma stejne chovani ;-)
5. 10. 2011 13:22
Re: \m Ä ěěXä
Nejel si ho, co? ;-)
5. 10. 2011 12:11
Re: \m Ä ěěXä
Nuda? Kdepak! KOnečně cosi překvapujícího, nenudného :)
Avatar - 3_diamanty
5. 10. 2011 07:30
nadherne auto
mozem len slintat ;-)

aj farba nadherna, uz len tam supnut nejaky poriadny motor a ide sa na vylet ;-)

cim viac sa na i3-cinu pozeram tym sa mi viacej pozdava a je to poriadny kus auta a aspon ho konecne nebudu porovnavat s fabkou ako doteraz >:D pretoze i30 je nizsia stredna tireda ale myslim ze uz teraz to vidi aj slepy ;-) a nebude prichadzat k zbytocnym hadkam a omylom ze je to konkurent fabky a pod zvasty. Konkurentom fabky je Rio aj ked ma blizsie ku golfu >:D kedze ma takmer rovnaky razvor a aj sirku ;-) takze budem rad ked pre zmenu zacnete rio porovnavat s golfom ;-) kedze vnutri to bude uplne narovnako s priestorom :yes:

ok zavtipkoval som si ;-) uplne mi staci ze RIO poraza male auta priestorom dizajnom aj motorom a zarukami rozdielom triedy :yes: to mi fakt staci

i30 :yes: krasne auto, uz len nasadnut
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Nerez
5. 10. 2011 10:01
Re: nadherne auto
Ty jsi takový místní GTI po Korejsku mám pocit >:D
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:12
Re: nadherne auto
ale zase je to hezké na pohled .... tolik smajliků. Působí to optimisticky >:D ale dává tomu do pedálů kluk jeden rýžový ;-)
5. 10. 2011 10:11
Re: nadherne auto
Tak ty sa rozhodne na viac ako to slintanie nezmôžeš....
Avatar - Typhoon
5. 10. 2011 20:19
Re: nadherne auto
Nezlob se na mě, ale to Tvoje RIO teprve vbíhá na trávník a ty píšeš, že ostatní poráží o třídu! Na takové silácké řeči si počkej alespoň půl roku, pls.
Avatar - strýček BOB
5. 10. 2011 07:30
Začíná se mi to líbit...
Začínám mít slabost pro korejská vozidla [odkaz] je mým tajným snem něco podobného vlastnit.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
5. 10. 2011 07:33
Re: Začíná se mi to líbit...
nadherny pohlad , ale pockaj na Ceeda ten bude este krajsi :yes: a sportovejsi

v tej farbe to auto vyzera uzasne ako pisem vyssie uz len nasadnut, priestoru je v nom dost :yes:
Avatar - strýček BOB
5. 10. 2011 07:47
Re: Začíná se mi to líbit...
Souhlasím, nádhera. Dost bylo evropské nudy, nyní nastupuje éra korejské kreativity, Huyndaji vyšlapává cestičky, Huyndaji je světlem na konci temného tunelu. Bravo, Huyndaji :yes:
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:13
Re: Začíná se mi to líbit...
>:D
Avatar - Ronault.
5. 10. 2011 18:25
Re: Začíná se mi to líbit...
>:D
Avatar - Typhoon
5. 10. 2011 20:21
Re: Začíná se mi to líbit...
Pozor, abys neoslepl z té záře!
Avatar - Katikakus
5. 10. 2011 07:39
Re: Začíná se mi to líbit...
Strejdo, az vyrostes z detske sedacky, budes se dobre ucit a makat na sobe, jednou se ti tvuj sen mozna splni. Zatim holt musis svet sledovat ze zadniho mista v tatovo olitanem Favorite. Drzim ti palce!

PS: Ten celni pohled je fakt povedeny.. :yes:
Avatar - strýček BOB
5. 10. 2011 07:50
Re: Začíná se mi to líbit...
Tady [odkaz] ta krása doslova tříská do vočí :yes:
Avatar - Katikakus
5. 10. 2011 08:03
Re: Začíná se mi to líbit...
Mas dobre voko, to ocenuji. Tohle se Hyundai opravdu povedlo :yes:
5. 10. 2011 08:58
Re: Začíná se mi to líbit...
Přesně tak! >:D Mohutná, agresivní, nápaditá, nenudná, dynamická a překvapivá maska!!! Moc hezké! :yes:
5. 10. 2011 09:05
Re: Začíná se mi to líbit...
>:D :yes: >:-[]
5. 10. 2011 08:05
Re: Začíná se mi to líbit...
dobry pokus o sarkazmus :-)
5. 10. 2011 09:41
Re: Začíná se mi to líbit...
Až tak dobrý, že mu topper uveril a cvrkol si z toho...
5. 10. 2011 09:47
Re: Začíná se mi to líbit...
ved toto.. >:D
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:14
Re: Začíná se mi to líbit...
>:D
Avatar - 3_diamanty
5. 10. 2011 07:35
utok sa zacina, poprosim priputajte sa
:-)

uz len rozbehnut rio i30tku pockat na ceeda a v tabulkach predajnosti na dalsi rok nezostane kamen na kameni :yes:

nadisiel cas , priputajte sa ;-)
Rozbalit vlákno
8
5. 10. 2011 09:32
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
až tak by som sa netešil :-!
5. 10. 2011 10:08
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
Náhradné plienky máš? >:D
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:18
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
On to púšta rovnou..... říká se tomu polomáčené nohavice.... >:D
5. 10. 2011 10:33
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
chlapec, mozes si podat ruku s gtim, uz ste obaja rovnaki.
5. 10. 2011 10:39
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
snad len tolko,že ked niečo napiše GTI je to aspon obsažne a ma to nejaku formu,sice o koncerne,ale ma
5. 10. 2011 13:03
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
to je nejaka vyhoda? napise tu 50 riadkov, hodnota tych riadkov sa rovna topperovym piatim..
5. 10. 2011 14:33
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
... ta hodnota GTI-ho sáhodlouhých elaborátů se spíš rovná topperovým mezerám ve větách ;-)
5. 10. 2011 17:27
Re: utok sa zacina, poprosim priputajte sa
Ty seš mi ale dost tragikomický komik. :-|
5. 10. 2011 07:48
ale jo....
.... vypadá to docela dobře.... :yes:
Od koho kde Hyundai co obšlehnul není téma dne, neb joho zákazníky to nezajímá....
Útok na zavedené hráče na trhu (VW, Ford) se konat nebude už jen kvůli absenci moderních beznínových (turbo)motorů, ale oproti minulé generaci bude i30 konkurenci typu Megane zase zatápět o něco víc....
Korejcům se musí nechat, že POŘÁD něco dělají.... :yes:
Rozbalit vlákno
4
5. 10. 2011 18:00
Re: ale jo....
nedá mi to...kolik lidí co si kupuje Fabie si připláci za TSI? Tolik procent to zase není, takže s tím motorem vs. statstiky jsi přestřelil...a čím jsi úplně přestřelil je to, že i30 je za posledního půl roku tuším ve čtyřech měsících nejprodávanější v segmentu...tečka!
5. 10. 2011 22:52
Re: ale jo....
data z českého trhu jsou v evropském měřítku poměrně marginální, že? ;-)
6. 10. 2011 00:23
Re: ale jo....
Budeš se divit, ale u Fabie byl v poslední době nejprodávanější zrovna TSI 63 kW.
6. 10. 2011 00:24
Re: ale jo....
Neboj, počínaje rokem 2012 začne ofenzíva motorů T-GDI v Evropě...
5. 10. 2011 08:37
Proti proudu?
Asi to tu bude menšinový názor, ale mně se nová i30 tvarově moc nezamlouvá. Při setkání naživo ztratí většinu "šmrncu" z fotek, naopak mi připadá bachratá, s nevyrovnanými proporcemi a přehnanými detaily (zadní světla...). Z mnoha pohledů působí opticky "těžká na zadek".
Ostatně, mně se tvarově nelíbí většina moderních Hyundaiů, zejména ix35 pokládám za mimořádně nepovedený.

Pro mě zatím v kompaktech jasně vede (jiho)evropská designová škola...
Rozbalit vlákno
17
5. 10. 2011 09:29
Re: Proti proudu?
To jsem rád, že nejsem sám, komu se nové Hyundaie nějak extra nelíbí. Jen jsem se to sem bál napsat v té místní vlně nadšení... ;-)
Každopádně mi tento designový styl přijde jako "hlavně se zalíbit" a na můj vkus je na autě přespříliš různých kudrlinek a spoustů možných i nemožných prolisů. Něco podobného v současnosti vidím i u Fordu - hlavně Fiesta a nový Focus.

Ale jak tak koukám, tak většině se to líbí...
Avatar - Nerez
5. 10. 2011 10:05
Re: Proti proudu?
Jsem s Váma kluci, ani já nemůžu novým Hyundaiům přijít na chut. Nelíbí se mi ty auta, kde je na každé části něco zaobleného, zakulaceného, šikmého atd. i30 bych ještě nějak překousl, ale Elantra, to je opravdu humus >:D
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:16
Re: Proti proudu?
Nová elantra.... to je kapitola sama pro sebe. Hyu se snaží o fluidní design, křivky i v pravém úhlu, dynamiku atd. atd. atd. a výsledek je pokřivený velký plech, jako v připadě té Elantry. Prostě hnus.
5. 10. 2011 12:07
Re: Proti proudu?
Hnus v žádném případě! Pravdou je objektivně a dle mnohých testů pravý OPAK! Design je (jako exterier) téměř všude hodnocen jako Excelentní, ale o tom jsem již psal i jinde: viz např. US-BEST CAR: Exterior EXCELLENT! Dokonce neuvěřitelných 9,1 bodů z 10-ti! O HNUSU zde není možné ani v nejmenším hovořit... [odkaz]

US-AUTO MAGAZINE: “In fact, if it weren't for the forthcoming Focus (and the new Fiesta, both of which compete with the Elantra) we could go so far as to say that this Hyundai is so far ahead of everything in its class, it's playing by itself." - Hyundai je designem daleko vpředu ve srovnání se vším ve své třídě - užívá si to sám za sebe! Jde svou cestou!

AUTO-IDNES.CZ: "Má PARÁDNÍ design vnějšku i vnitřku. Prostornou kabinu a povedený úsporný motor... působí mnohem hodnotněji a moderněji než konkurence... Korejský sedan zaujme všude, kam se podívá... Když elantru potkáte, rozhodně vás na první pohled nenapadne, že je to auto s cenovkou kolem tří set tisíc. Designérům se prostě povedlo namalovat na pohled velké, mohutné a drahé auto." - [odkaz]

;-)
Avatar - kari.laz
5. 10. 2011 14:04
Re: Proti proudu?
>:D >:D >:D >:D >:D

to už tu dlouho nebylo, že by jsi sem začal kopírovat nějaký pochybný články o pochybných anketách.

Kolikrát to sem ještě zkopíruješ. myslím že patnáctkrát je tvůj průměr >:D >:D >:D
5. 10. 2011 17:30
Re: Proti proudu?
Ja myslim, ze jeho prumer je tak maximalne 2.5. Delka do deseti.
5. 10. 2011 19:19
Re: Proti proudu?
Pořád lepší "pochybné" leccos říkající "ankety" (testy) než stále se opakující ty stejné primitivní popisy typu: mně se to nelíbí, pochybný fluidní design, humus, pokřivený plech - kolikrát já zase četl toto??? Minimálně 10x v každém článku o nových vozech Hyundai! ;-)
Avatar - Ronault.
6. 10. 2011 19:29
Re: Proti proudu?
Čteš diskuzi, ne článek, ady se vyjadřuje více lidí, ne jen jeden redaktor, který byl na rautu a nemůže z příma napsat, že auto je hnusné.
5. 10. 2011 12:09
Re: Proti proudu?
Kdepak, je stovky pohledů na design Elantry, a to naprosto opačných!

AUTO-IDNES.CZ: "Má PARÁDNÍ design vnějšku i vnitřku. Prostornou kabinu a povedený úsporný motor... působí mnohem hodnotněji a moderněji než konkurence... Korejský sedan zaujme všude, kam se podívá... Když elantru potkáte, rozhodně vás na první pohled nenapadne, že je to auto s cenovkou kolem tří set tisíc. Designérům se prostě povedlo namalovat na pohled velké, mohutné a drahé auto." [odkaz]

Design je (jako exterier) téměř všude hodnocen jako Excelentní, ale o tom jsem již psal i jinde: viz např. US-BEST CAR: Exterior EXCELLENT! Dokonce neuvěřitelných 9,1 bodů z 10-ti!
5. 10. 2011 17:37
Re: Proti proudu?
No vidis - a my mu tudle klidne dame kuli a pude na hanbu!
Avatar - Typhoon
5. 10. 2011 20:27
Re: Proti proudu?
Nesmíme se bát stoupnout si do první řady a zařvat: "Král je nahý!"
5. 10. 2011 10:15
Re: Proti proudu?
Menšinový názor to možná bude, ale rozhodně nejsi sám. :yes:
Avatar - kari.laz
5. 10. 2011 11:43
Re: Proti proudu?
Nejsi v tom sám. Já design nových hyundaí kritizuji již delší dobu. Poslední hezhé SUV považuji Santa Fe, pak je to opravdu bída. ix35 považuji za jednu z nejošklivějších Hyundaí a SUV celkově. Na Elantru jsemkoukal minulý týden a opravdu se mi nelíbila. Další "nudenýů design, aby na první pohled zaujal. Pak čím dál tím víc lidí musí procitnout a zjistit, jak nehezké to je.
Avatar - Ronault.
5. 10. 2011 12:38
Re: Proti proudu?
Celý ten design je dost těžký... Tenhle kousek na fotkách má velká kola, odhaduju 17" nebo 18"? Teď si představ základ na 15" balonech a zadní kolo uprostřed té masy. Je jasné, že chtěli zachovat své fluidní tvary a přitom prostornost, takže se muselo nafukovat nahoru, ale to pak nese tyhle problémy.
5. 10. 2011 17:32
Re: Proti proudu?
Polemiku o jizni Evrope vynecham, ale jinak s tim pohledem na design Hyundaie souhlasim.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
5. 10. 2011 18:02
Re: Proti proudu?
Připojuji se k protiproudu, i30 jsem naživo ještě neviděl, ale i40 je opravdu obluda. Design na efekt pro foťáky, na silnici se toho lekneš :-O
.
Nejsem proti korejcům nijak zaujatý, vůbec mě neuráží Ceed a jistou slabost mám pro Soul. Stará i30 nebyla žádná krasavice, ale skousnout se dala.
5. 10. 2011 20:38
Re: Proti proudu?
Ale jo každému se líbí něco jiného a to je dobré.
Mně naopak příjde,že fotka postrádá plastičnost,je plochá,takže reálně je ten dojem mnohem lepší.Tedy jestli se nedíváš na trojrozměrné fotky.
V reálu velmi elegantní aerodynamický design.
5. 10. 2011 09:00
Vynikající!
Moc hezké, velice se mi líbí!!! :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:14
Re: Vynikající!
A když otevřeš oči je to stejnak? ;-)
5. 10. 2011 17:34
Re: Vynikající!
O cem myslis ze pise?

(poluce)
Avatar - Typhoon
5. 10. 2011 20:29
Re: Vynikající!
Spletl si záložku s Playboyem.
6. 10. 2011 10:19
Re: Vynikající!
...nebo s Tepleyboyem
5. 10. 2011 10:07
...
sorry,ale fluidny dizajn nieje to čo sa mi pači...zbytočne prekombinovane detaily,interier pretlačitkovany ako je to dnes ostatne v móde a celkom mi nesedia tie obyčajne vyplne dverý ,oproti exterieru su až moc decentne.inak čo sa tyka kvality nebude iste pochyb,ale neviem či to stači...razvor ma bez debat super,ale žeby ostatnymi parametrami poražala konkurenciu?? to nie...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ji/Ri
5. 10. 2011 10:17
Re: ...
Mno, ono hyu je prvoplánovitě na oko krásný, fešný a elegantní. To se povedlo, ale jen na první pohled....
5. 10. 2011 10:38
Re: ...
suhlasim wau efekt je dokonaly,ale čo potom?? :yes:
5. 10. 2011 20:34
Re: ...
no mne sa páči stále a predstav si,že fabie ani oktavky sa mi vobec nepacia ani ked sa na ne pozriem 1000x po x-rokoch :-)
5. 10. 2011 22:30
Re: ...
A potom zmáčkneš tlačítko, nastartuješ a odjedeš... ;-)
Avatar - KANKUNEN
5. 10. 2011 10:57
Re: ...
To je jako s holkou, hezká holka se rychle zalíbí a pak rychle okouká, zato obyčejná holka je po čase stále dobrá - to je blbost co. Pojem prvoplánovaný design se hodí pro ty, co vidí, že Hyundai nevypadá špatně, ale nehodí se jim to do krámu.
5. 10. 2011 21:01
Re: ...
No někteří raději hned ošklivky,protože na hezké nemají odvahu,i když by rádi.No a stejně tak se mají k autům.
Život se má užívat a brát to,co se ti líbí teď,okamžitě,ne za deset,padesát let.
23. 12. 2011 12:18
Re: ...
Za škaredým ksichtem hezká pi*a zahálí. ;-)
Avatar - Ronault.
5. 10. 2011 12:36
Re: ...
Tak nějak... podle mě to vyčpí jako Mondeo...
Avatar - KANKUNEN
5. 10. 2011 12:46
Re: ...
Naopak, Mondeo vypadá skvěle, společně s M6, C5, a Accordem.
Avatar - Ronault.
5. 10. 2011 13:15
Re: ...
Mondeo bylo velký boom, všem se líbilo. Když se na něj dnes podíváš, tak poněkud zestárlo, spoustu detailů už v té doby bylo kýč. Co se týče M6, tak asi myslíš BMW M6, jinak nic jiného pod touto zkratkou nevypadá skvěle. Accord byl v minulé generaci (v sedanu) velmi zdařilý, v současné jem z něj trochu na rozpacích, poněkud mnoho hmoty.
23. 12. 2011 12:21
Re: ...
Mondeo je snad nejhnusnější auto střední třídy současnosti. Zvlášť ten zadek je odpudivý.
5. 10. 2011 11:51
Není v článku chyba?
Nezdá se mi, že by nové vozy dodali až v zimě 2012. Co by proboha celý ten rok prodávali, když i30 hatchback se již neobjednává. Můžete si objednat pouze kombi verzi? Podle mého bude auto k dispozici již od ledna nebo února. Pokud ne, tak je to opravdu velmi špatné pro Hyundai...
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2011 12:06
Re: Není v článku chyba?
Ale ne, v lednu 2012 najede výroba a koncem zimy - někdy v únoru-březnu 2012 třeba - budou už mít připraveno dost, aby mohli začít prodávat. Takhle tomu rozumím já.
5. 10. 2011 22:27
Re: Není v článku chyba?
... a rozumíš tomu správně! ;-)
5. 10. 2011 12:04
Redakci
Díky redakci za ofocení prezentace, opravdu zajímavé. Vysvětlil T.Burkle nebo I.Hrudková, co myslí tím konceptem "reed" v interiéru? Zeptali jste se na turbobenziny a dostali jste nějakou odpověď (přijdou do i30, kdy a jaké)? Komentoval T.Burkle nebo někdo novou multilinkovou zadní nápravu a nový stavitelný posilovač řízení? Díky předem za odpověď.
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2011 22:00
Re: Redakci
Za mě také :yes: pokud jde o snímky prezentací. Je vidno, kudy se ubíraly myšlenky - varianty řešení C-sloupku, respektive třetího bočního okna. Volba trojúhelníku (před poněkud renaultovským čtyřúhelníkem v jejich combi modelech) je myslím dobrá, ale verze, která je více "seseknutá" (a jde do série) mi tak docela nezapadá do čisté linie plynutí horního okraje střechy (drobný lom). Ovšem (zatím pouze z fotek) jde o design velmi dobrý - zapadá do celkového vizuálního stylu značky a není tuctový - pokud bych měl k něčemu přirovnat (boční silueta), tak Mercedes B. Koneckonců Hyundai se netají tím, že hodlá skákat výšku dosahující hodnot MB.
6. 10. 2011 08:57
Re: Redakci
Ano, já taky pokládám za dobré, že opustili negativní sklon na C sloupku, ta móda už prostě pominula. Teď počkám na dojmy na živo, až se opravdu ukáže rozložení hmot a takový ten hlavní dojem z celé siluety. Předpokládám, že podobně jako u ix-20 bude pohled zezadu nápadně mohutný, komentáře v prezentaci tomu nasvědčují ("široký postoj"). A podobně jako někteří další tady budu zvědavý na verzi kombi, jestli si zachová razanci. Tváří se to celé dost svalnatě, tak hlavně, aby se stejně svalnatě choval i podvozek.
Avatar - Guttalax
5. 10. 2011 19:06
uvidíme
;-) Pokud bude dosahovat aspon kvality Logana a cena pod 300 tis. tož by pár kousků mohli prodat. >:D Apropo - tá hounofarbacolor mu sedí
Rozbalit vlákno
3
5. 10. 2011 20:00
Re: uvidíme
Nevadí. Hlavne že ti chutí jesť.
5. 10. 2011 20:30
Re: uvidíme
Ja bych povedal,že naopak, potrebuje probiotiká!
5. 10. 2011 20:32
i30
Pekne,i ked som zvedavý na verziu i30cw! Podla mna tá bude super,menšia i40ka!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - igor77
22. 12. 2011 11:11
Re: Re:
ano, taky jsem hodně zvědavý na kombi, mohlo by mu to polepšit zadní partie.
už takhle se mi zdá podle fotek kapku hezčí než nový fokus.
5. 10. 2011 22:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2011 09:28
Kórejský dizajn
Musím sa priznať, že zabehnutý Európsky dizajn v mainstreame na ktorý som doteraz pozitívne reagoval, hlavne od VW a potom od Fordu, mi už prestáva absolútne sedieť ;-\
VW odchádza úplne do nudných hranatých vôd (posledný pekný VW je Scirocco a Passat CC B6) a Ford s novými modelmi z Európy uletel úplne (posledný pekný Ford je Mondeo MK4 a Focus RS MK2) >:D
Človeku sa ani nechce veriť, že toto miesto pomaly zapĺňajú kórejské automobilky Hyundai a Kia. Ide o dizajn, európsky akceptovateľný, nápaditý, nie úplne chladný a zároveň stále trošku tajomne cudzí. Podľa mňa tento dizajn Európana nakoniec pritiahne a bude sa veľa predávať :-! Je to zarážajúce hlavne v kontexte, kde bol Hyundai/Kia pred 5 rokmi a veľmi povzbudivé očakávanie, kde asi bude o 5 rokov ? Nad úrovňou VW ? Pri takomto kvalitatívnom a dizajnovom raste je to celkom reálne :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - sendador
22. 12. 2011 08:56
Re: Kórejský dizajn
on auta neprodava pouze design, to by musela vest zebricky prodavanosti Alfa Romeo. A kazdemu se libi neco jineho, ja se musim pridat k tem, co se jim tenhle designovy styl poslednich Hyundaii vubec nelibi
Avatar - roman.rs
22. 12. 2011 13:27
ale
Musím uznat, že vypadá dobře. Jen jsem myslel, že s plagiáty už daj pokoj, ta barva je z nově faceliftované Mazdy 3. :no:
Rozbalit vlákno
1
23. 12. 2011 18:53
Re: ale
plagiátorství? na základě barvy laku? >:D
Mám pocit, že hnědá či béžová, nebo bronzová metalíza je teď docela v kurzu. Uvádí ji jedna značka za druhou.
Že by to bylo plagiátorství, použít populární barvu laku? >:D
premiera
ceska premiera? vzdyt ja uz ho videl tak 3 mesice zpatky mozna 4 na silnici a rikam krasa to neni, zepredu az prilis pripomina i40 a zadek se nepoved predchozi i30 pred FL byla oproti tomuhle krasna
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 12. 2011 11:05
To je blbý, to se bude líbit!
Zvenčí to připomíná ocucaný bonbón, nebo spíš bramboru. Ale ještě by se to dalo zkousnout. Takove bezpohlavní přibližovadlo. Ale ten vnitřek je opravdu naprosto odpudivý. Ten se může líbit jen rendlíkovcům :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
23. 12. 2011 15:44
Re: To je blbý, to se bude líbit!
taky isty nazor mam ja zase na VW ;-) :yes:
Avatar - Blue Sun
23. 12. 2011 16:52
No...
Tak na to koukám... a koukám... a pořád koukám... Zepředu dobré, jenže zadní čtvrtina zase bídná... Auto je příliš těžké na zadek, hmota nad kolem je obrovská. Udělali by lépe s některou s prezentovaných vývojových variant, které působily lehčím dojmem. Zatímco u Elantry tu hmotu trošku rozptýlí pokračování do sedanové zádi, tady je to bublina...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
23. 12. 2011 19:43
Fluidní pokrok
Z počátečního rozteklého karamelu se postupně začíná vykristalizovávat vkusný zákusek. Zatímco dříve linie působili vcelku chaoticky, nyní se vcelku zkompaktnily a působí promyšleně a provázaně.
Zároeň zcela zmizela pachuť předchozí generace, která každou částí kopírovala jiný model, zezadu typicky BMW1.
Nyní je i30 poprvé svá, za to jedoznačně :yes: :yes: :yes:
Ano, není to "nestárnoucí" designové pojetí VW, ale pojetím se blíží evropskému Fordu či Peugeotu. Nelze tedy chtít elegantní a lehké llinie Golfu.
Slabinou opět zřejmě bude interiér, plastové království šedi a nevkusu. Zvědav jsem hlavně na odladění vozu, což v minulé generaci stále ještě nezvládli. A myslím, že i v této generaci úrovně Golfu, Astry či Focusu nedosáhne.
Cesta i30ky rozhodně správná, ale není se čeho obávat. Útok na Evropu se jaksi neekonal, nekoná a konat téměř jistě ani nebude (odhlédneme-li od mediální "masáže").
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2011 22:45
Hnujdaj=HNUS
zase se kluci z koree predvedli, po dizajnove strance i technicke velice slabe, nevidim v tomto modelu i ostatnich od Hnujdaje nejake nebezpeci pro evropskou konkurenci, Hnujdai vzdycky byla a vzdycky bude podradna znacka ve ktere jezdi socky a kopirujici zapadni automobilky, co si mysli korejci, ze se nechame opit rohlikem.....
Rozbalit vlákno
1
24. 12. 2011 12:38
Re: Hnujdaj=HNUS
Však v německém centru pracuje korejský šéf a zbytek jsou designéři a konstruktéři,které přetahali od evropských automobilek,takže auto musí být zákonitě hezké a papírově dobré.
Evropská konstr. škola je nejlepší a korejci to pochopili.
[odkaz]