To jsou ceníkové ceny, reálné jsou nižší. Já mám tři měsíce starou i30 kombi 1.6GDI ve výbavě Weekend a stála 395 tisícna operativní lesing, jinak byla k mání i kolem 380 tisíc.
"vychodiar" - ked uz tak vychodniar, ale som skor zo zapadneho Slovenska, putinovec a komunista... :*)
tak to si zaklincoval uplne klasicky, ako to vies len ty... :-!
tak aspon to si zo skoly pamätas - ze sever je hore ? >:D
no pekne, tak to gratulacia uprimna :yes: >:-[]
Poväcsinou tu totiz posobis, ze nevies kde je sever, a na tento server si zabludil nahodou, pocas prestavky (a mozno aj pocas vyucovacej hodiny) na doucovani Ceskeho jazyka >:-[]
no joooo, na tvoju maniakalnost ohladom stieracov som este nedosiahol >:-[]
a neprovokuj komolenim mojho mena na Gilgitove, lebo prijde sem a zotre ta ako stieraci los >:-[]
Vypadá to jak vyděšená žába, první efekt nic moc.
Jinak vcelku důležitý prvek výbavy, tempomat, pouze v nejvyšší výbavě... Otázkou je, zda půjde přikoupit do nižších verzí.
No hlavně zase cena 300 tisíc je jenom psychologická, bez klimy a dalších věcí. Ostatní mají vyšší ale tyto prvky výbavy nepostrádají, samozřejmě se najdou výjimky.
Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu je..
Ta nová maska tomu docela prospěla, ale dokud to bude mít š***tá světla zaříznutá půl metru do blatníků, křečovitý sklon spodní linie bočních oken a vlnbití na boku, je to pro mě designově stále zcela nepřijatelné auto. Nová i20 ale ukazuje designové světlo na konci tunelu, takže uvidíme. Pokud Hyundai půjde u příští generace i30 tímto správným směrem, moho by se z nové i30 stát pohledné auto. :-!
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Co je ještě/už české?
Co je ještě/už výroběné a co montované?
No řekl bych, že v drtivé většině jsou díly vyráběné (mimo montážní závod), aby je pak jakákoliv továrna/značka smontovala...
Takže jsi měl pravděpodobně na mysli "český vůz je jen ten, který byl navržen/vyvinut v česku". Jinak by "ruské a čínské škodovky" nemohly být české :-)
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Tak ti nevim, ale české není určitě auto s korejským jménem (a hlavně s tou novou výslovností ), ač je tu smontované. Spíš mi to přijde hloupé, když Hyundai se snaží vydávat své výrobky za české :no:
Tomuto autu pomůže jen nová generace, pořád se na to nedá koukat. Btw s cenami to vážně přehnali, přes 400k za GDi a 540k za T-GDi? O dieselech raději nemluvit... Takže tu hlavní prodej bude viset na dýchavičné Trikolóře s benzinem 1.4 a když se někdo rozšoupne tak 1.6MPI >:D
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Jistě, ale tak maximálně v Korei v jejich výslovnosti. Standardně se mluví v celé Evropě o "hjundaj" - stačí se mrknout na starší oficiální reklamy odkudkoliv v EU :yes: "Novou" výslovnost nám tlačí do hlavy cca poslední 2 roky, ale pokud se o týhle značce někdo baví, používá zažité hjundaj >:D Na tvé invektivy reagovat nebudu.
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Nevšiml jsem si, že by Citroen, Peugeot, Seat či Toyota tvrdili, že jsou česká auta... A tom je ten rozdíl, říkají, že jsou vyrobena v Česku. Jinak je to stále francouzká, španělská a japonská auta.
Upřímně Gilgite, jediný kdo tu píše slinty jsi ty. V podstatě pod každou diskusí je nějaký tvůj příspěvek, ve kterém zpravidla někoho urážíš. Tak si dej pohov ;-)
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Koukam, že ses toho chytl a nemůžeš si pomoci, argument je přeci jednoduchý:
Hyundai i30 má tradiční korejskou značku, vyvinutá je v Německu a pouze se vyrábí tady - nejde tedy o české auto, ale o auto vyrobené Česku, nic víc, nic míň. Stejně to platí i o iX35, ikdyž reklama mluví úplně jinak.
Kdežto Škoda jako tradiční Česká značka s historií vývoje a výroby v Česku je české auto, ikdyž značku vlastní i řídí němci.
Peugeot, Citroen ani Toyota nepovažují ani neprezentují trojčata za česká, jen jsou tu vyrobena.
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Tradiční.Co si predstavujete pod slovom tradiční Kefalin.
Když něco prodám,už to není moje,naopak když něco koupím,už to je moje.
Když něco prodá jeden národ druhému,tak vlastník je už někdo jiný.
Kdyby jsi měl továrnu (u tebe je zřejmě vzhledem k nejasnostem ve vlastnických vztazích,hodně nereálné) a prodal jsi ji,jak dlouho by ti trpěl nový majitel,že by jsi tam chodil a diktoval vždyť je to tradičně tvé.
Moc dlouho asi ne. >:D
Takže ano Hyundai je Korejská značka,ale auta vyráběná zde jsou česká (pro hnidopichy slezská).Škoda bývala českou značkou,ale veškerá práva koupil jistý koncern a ten český 100% není.Mimochodem jaká národnost je ve Škodě na nejvyšších pozicích a podobně v Nošovickém Hyundai.
Možná jsi jeden z těch,kteří si libují že i za vodu mnozí platí dividendy do ciziny.Prostě je to české tak to nevadí,že je vlastník jinde. :-!
Já tvrdím že vadí.A proto nedělám rozdílů tam,kde defacto už žádný není.
Mimochodem pro tebe jsou určeny výrobky produkované v ČR,ale nesmí na to poukazovat čárový kód a ty si myslíš že kupuješ produkt ryze německý. >:D >:-[]
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Design Hyundaie mne taky neoslovuje (asi jako tebe), ale to neznamená, že by potřebovalo novou generaci. Technicky jsou i30/ceedy naprosto OK. Seděl jsem v několika i30, které už přeskočily 200t km a jsou naprosto v pořádku, jen běžný servis.
Sám mám Ceeda SW a technikou i designem je to auto více než povedené, není důvod k nové generaci. Výbavou auto na začátku životního cyklu rozhodně přeskočilo tehdejší konkurenci (aut. parkování, zadní kamera, hlídání jízd. pruhů, vyhř. volat apod.) a i nyní za ni rozhodně nezaostává...
Re: Designově stále nepřijatelné,ale naděje do budoucna tu j
Jj v pohodě, mě šlo jen o fluidní design i30, ten se prostě nepovedl a proto ta nová generace. Btw se Ceedem nemám problém ani s předchozí a ani se současnou generací. Škoda jen toho, že není rozumný benzinový turbomotor kolem 150k, za rozumnou cenu. Dokonce bych neměl problém si ani Kiu koupit. Prezentuje se dost odlišně a výrazně sympatičtěji než Hyundai.
Já jsem jen naznačil, v čem spočívá poblém českého zastoupení Hyundie - nejen ve zbytečně konfrontační, agresivní reklamě vůči Škodě Auto (která řadu Čechů naopak odrazuje) a v legrační nabubřelosti, ale i v arogantním přístupu k některým českým médiím, které si v minulosti "dovolily" psát příliš kriticky, resp. málo nadšeně o značce Hyundai. Nic konkrétního ti k tomu bohužel říct nemůžu, protože bych tím ohrozil své velmi kvalitní informační zdroje z oblasti české automobilové žurnalistiky. Věřit mi samozřejmě nemusíš, ale je to tak. :-!
P.S. Jedno je mi Gilgite záhadou - několikrát denně tady chrlíš síru a plameny na místní redaktory, jak jsou hrozní a neprofesionální, ale pořád zde setrváváš. Takže se ti auto.cz asi přece jen v něčem zamlouvá (kromě zdejšího diskuzního fóra)... ;-)
Zahoď růžové brýle. Media tu nejsou (a nikdy nebyla) od toho, aby hlásala pravdu. Ta jsou tu od toho, aby ses doslech/dočetl přesně to, za co někdo pořádně zaplatil...a objektivita? Ale no tak... :-!
Jediný objektivní názor je ten, který si uděláš na základě vlastních poznatků :-)
A není to spíše tak,že Hyundai nechce novinářům tolik platit?Kdo platí více,o tom se lépe píše.
Agresivní reklama.Celkem vtipně se trefuje.Možná nejsi schopný zasmát se sám sobě,takže je to pro tebe těžké to pochopit.
Navíc pro zákazníka je dobré ,když firmy jdou tvrdě do sebe.
Nemají být pomluvy za zády,ale řečeno přímo a veřejně.Máš důvod proč ne?
Když čtu ty tvoje plačky vždy si vzpomenu na dobu,když ještě tady Hyundai snad ani žádné reklamy a marketingové kampaně neměl.Vlastnil jsem auto této značky a kupoval jsem v autodílech díl za pár stovek,nic drahého.A pan prodavač mi pravil: no to víte koupíte si takovou lacinou plečku a za rok se divíte jak jsou díly drahé.Typický pomlouvač,protože něco soudil,aniž by věděl.To auto už jsem měl 8let a bylo bez problémů a tento díl,kdybych kupoval do Škodovky tak stál prakticky stejně,jenže tam by mi tvrdil,jo pane to víte je to drahé,protože je to kvalitní díl,který pasuje i do "subprémiové" značky. >:D
Pisal som to kedysi uz k Octavii, a rovnako to skritizujem aj u i30: auto nizsej strednej triedy, a mam sparchat klucom do dveri aby som odomkol? No este ze tam nedali petlicu a visaci zamok jak na stodole!
Chapem ze klimatizacia a autoradio uz "nieco" stoji (aj ked si myslim ze aj tie prvky by dnes auto tejto triedy malo mat uz v zaklade). Ale preco nemoze byt uz v zaklade blby dialkovy ovladac k centralu? Kolko to moze stat, stovku ci dve? Palubny pocitac sa zmestil do zakladu, ale dialkac nie? Akoze Hyundai toto je teda trapny fail...
Ja som dal kedysi na Fabiu-I. dorobit dialkove k centralu v dakom neznackovom servise, a spravili mi to za tusim 1200 Sk aj s alarmom a pohybovymi senzormi v kabine. Hej, znacka "tamtung", ale sluzi dodnes...
Trvam na tom, ze dnes je u noveho auta nizsej strednej triedy jednoducho nedostojne, sprtat klucom v zamke. Ked uz tam central je, tak dorobit dialkove ovladanie je fakt za par supov, a malo by byt v zaklade!