Ve srovnání z Civicem to líp vypadá, podvozek má víceprvek a beztak už slušně naladěný. Použitelnější dieslové motory a žádaný turbobenzín bude určitě časem k mání. Tak mám dojem, že japonský bývalý Highend je v jednom pytli s korejským lowendem.
;-) Je to tak -asi je to k nevíře,ale tohle provedení je líbivější než slátanina Pičunta a zmenšeného zadku Godzily.Načipované 1.1 Crdi na 17 hlínách přivede k orgáči nejednoho fanscorea >:D Na korejce celkem povedené.Jako ,kdyby postoupili z okresu do kraje.
rio je male auto, i30 je nizsia stredna trieda - pockajme si na ceeda a potom uvidime ktora znacka ma krajsie auto v danej triede.
rio je podla mna a pre mna najkrajsie male auto, skkutocne to auto nema chybu a ano uz som ho videl nazivo keby niekto oponoval, mne sa paci a nie preto ze je to korejec ale jednoducho je to skvele auto,m aj polo je pekne aj micra alebo nove aveo, ale rio u mna vedie, u niekoho samozrejme nie, mame moznost vyberu
1,1 CRDi na 17kach je rovnaká sranda, ako HTP na 16kach (čo často vídam).
BTW na to nové Rio už som mal veľmi prekvapené ohlasy aj od ľudí, čo doteraz nad Kóreou ohŕňali nos (a jazdia služobné 2,0TDI ;-) ).
Prd*le.. nemohli udělat ty lamely rovný, mě se líbí nelakovanej nárazník, ale ne ty lamely a ta druhá verze ma ten otvor zas menší a (asi) i jinak posazený logo.. Já chci nějakej remix. :-)
Myslím že jste už někde psali, že rozvor bude rovných 2700 a tady čtu 2650. Tak jak to tedy je?
A samozřejmě taky uvidíme, s jakou cenou přijdou, to bude pro úspěch modelu dost klíčové.
tu píšu jen výkřiky, tak projednou dám i něco kloudnějšího do debaty... ten crdi 94kw mám už přes 2 roky a nemůžu si zatim ztěžovat, motor je hlavně na rychlostních silnicích jako doma. Ústí-Luhačovice tam a zpět po D1 - 800km, spotřeba 6l, rychlost 130-150, takže žádný loudání mezi kamiony. Jen si spokojeně vrní. Na okreskách je předjíždění legrace, stačí si pohlídat otáčky. Dnes už to není zas takovej hit jako tenkrát, ale do této třídy dvoulitr není třeba, o kolik kg nová tříca ztěžkla nevim.