Ať se vám nový fluidní design automobilky líbí nebo ne, mezi odborníky si získává nejen on svou přízeň. O lecčems hovoří nejvyšší ocenění na konferenci EuroCarBody, které ovšem hlavně bere v potaz bezpečnost.
Ale no tak, to je blbost. I na miss vybira vitezku porota, tzn hlasovani a ne jen vule jednotlivce, tak jako tomu bylo tady. Jak jinak bys chtel nezavisleji a objektivneji vybrat viteze nez hlasovanim vice lidi?
Proc si porad nechcete priznat, ze i40 je povedene auto? Nikdo nerika, ze je celkove nejlepsi, nicmene konkurenci dobehla a je to dalsi auto na vyber, co vam na ni porad vadi.
Jednu jsem uz osobne potkal, diodove svetla vypadaji silhave, jinak je to nadherne auto
Proč by jsem si měl přiznávat, že je to povedený auto, když se mi nelíbí a to tak, že hodně moc se mi nelíbí. Ty hnusný vlny, kam se podívám mi nikdy k srdci nepřirostly a nejspíše ani nepřirostou. Auto je nesmírně obtloustlý a už na šestnáckách to vypadá jak na kolečkách z nákupního vozíku. Ty šilhavý světla jsou vyloženě děsný a na dálku v zrcátku poznám, že jede i40. Naneštěstí jednu poměrně pravidelně potkávám na silnici a navíc tu zrůdičku vystavili i u nás před Tescem. To že porota vybere nějakou zrůdičku je normální. Spíše to je o tom, že se odlišuje, než že by byla hezká. Prostě je jiná (hnusná) a to jim ke štěstí stačí.Nemohli vybrat auto klasických líbivých tvarů, protože těch je víc.
To pohrdani je z tebe videt na sto honu :-) Ze je design subjektivni vec je pravda, auto se ti libit nemusi. ale vydavat to jako objektivni nazor a srovnavat to s hromadnym kiksem poroty, to je uz dost sebevedomy nazor na vzhled. Na vseobecny rozum tu mame jineho odbornika :-)
Nepopisuji to jako hromadný kiks poroty, ale jako vnímání hyunday jako něčeho odlišného od ostatních aut, která hodnotili. Byla tam Audi, BMW, MB, VW, Opel, Ford, LR, Mazda, Nissan. Jediné, kde se dá polemizovat na odlišnosti je asi jen nissan. Ostatní jsou auta s elegantním umírněným tvarem, která jsou povětšinou bez zbytečných výstřelků. A v tom tahle piha na kráse. Praštilo je to přes nos a dali body za odlišnost. Věřím, že veskrze je to nijak neuchvátilo krásou, ale spíš odlišností.
Hlavně, že ty jsi naměklý. Popátý. Já tu hodnotím vzhled auta. A popravdě ani nevěřím, že by ta Hyundai nějak vinikala nad ostaníma, ale spíše přihlídly k celkovému pojetí a ceně, kde za danou cenu nabízela zajímavá řešení. Věřím že Audi i BMW jsou o notný kus dále jak ve zpracování, tak v materiálch, tak ve finále i v bezpečnosti. Už jen pro to, že například A6 je o třídu výše.
Verit samozrejme muzes cemu chces. Kdysi lide taky verili, ze Zeme je placka...
Ano, nahore hodnotis vzhled a kritizujes porotu za vyber auta na zaklade vzhledu, ktery ale oni v potaz vubec nebrali. Zkousis z toho vybruslit, ale moc ti to nejde.
Tak bud chlap a priznej, zes nahore napsal blabol. To se stava i v lepsich rodinach.
Tak kolikrát nám to nakopíruješ pod dalším článkem pod nějakou Hyundaí? Vypadl jsi z formy a minule jsi natapetoval snad jenom desetkrát nějakou anketu. >:D
Vito, na tvem miste bych v koute soupal nohama. Ty tapetujes diskuse porad stejnymi blaboly kdykoli se objevi clanek o korejcich. Takze si muzete oba podat ruky...
Za prve - neumis pocitat.
Za druhe - nekterym lidem je potreba jiste veci zopakovat, aby je pochopili. U tebe bohuzel ani opakovany pokus neprinesl ovoce.
Za treti - sve nazory pis, v tom ti nikdo branit nebude. Pouze nevycitej jinym to, co delas ty sam.
Čím víc se snažíš působit chytře, tím víc se ukazuje, jak to ve skutečnosti není pravda. Zkus se nad tím zamyslet a občas se držet rčení, že méně někdy znamená více, pak ti možná dojde, že tvé zbobtnalé ego je tebou samým přespříliš přeceňované.
klid kaktusi. Já vím, že jsem ti šlápnul na korejský oko. Už vidím ten kvikot, kdyby to vyhrál VW. Ale ať chceš nebo ne, tak ta hyundai kromě ceny ničím jiným nepořáží ani jednoho z uvedených konkurentů.
Kvikot tady slysim pouze z tve tlamy, Vito! Navic porad dokola to same a uplne od veci. At chces nebo ne, i40 je v techto oblastech lepsi:
- development and application of innovative materials;
- innovative solutions for development and design;
- innovative concepts applied to the industrial manufacturing process;
- values that are significant for the customer, such as safety, ergonomics, acoustic comfort and quality;
- comprehensiveness and quality of the presentation of the required technical/technological content.
Pokud nesouhlasis, mas na to samozrejme pravo, ale mel bys byt schopny svuj nazor i obhajit. Tesim se na tve argumenty, ktere prebiji rozhodnuti 500clenne komise odborniku...
ad1: Napiš mi co konkrétně tam je navíc oproti například A6, která určitě představila zajímavěší materiály jako například široké použití hliníku.
ad2: zde se nemá cenu vůbec pozastavovat.
ad3: Zde opravdu nevím, co si pod tím mám představit
ad3: zde není prozatím dostaek informací na hodnocení kvality, ale zde se dá předpokládat, že problém s bezpečností a ergonomií nebude a ostatní aspekty nejspíše nijak nevyboší ze standardu. Zde opět nevidím jedinou věc, kterou by převyšovala uvedenou konkurenci.
ad4: Zde teda nevím, čím je i40 zaujala.
Takže potvrzeno sečteno, nikde nevidím nic, čím by měla vyčnívat nad ostatníma.
A ted mi vyvrať, že to co jsem napsal není pravda.
No, to ses moc nepochlapil, chlapce. Ja chtel objektivni argumenty, ne tve dojmy - "nema cenu", "nevim", "neni dostatek informaci", "nevidim jedinou vec" apod. nejsou argumenty ale mlaceni prazdne slamy.
Na 500 odborniku z branze, mimo jine zastupci automobilek, je presvedceno, ze to cos napsal, neni pravda.
Nic vic neni potreba dodavat...
Chlapče nešťastná, ty nebudeš spokojený, anyi kdyby jsem sem předložil tisícistránkový elaborát. Tak si jdi nakrmit tamagoči, zkus se jít provětrat. Ty ji nikdy nenpasal jediný argument, proti argumentu jiných, jen osočuješ, takže i kdyby zde bylo pětset argumentů, tak s tebou se nikam nehneme.
Tady nejde o nějaké absolutní pořadí v nějaké schopnosti, jde hlavně o inovativnost - v materiálech (nemyšleno plasty v interiéru, ale spíš metalurgii), v návrhu deformačních zón a karoserie, ve spojovacích materiálech a postupech a v procesu výroby. Mimo jiné dostávali body také za to, jestli jsou tyto technologické a technické pokroky schopni srozumitelně prezentovat.
Rád bych si přečetl, díky kterým konkrétním inovacím který model získal body. Minulý rok vyhrála A8 s 41,11 body, což je nejvyšší dosažené skóre v historii tohoto ocenění - ve čtyřech kategoriích skončila první, v páté druhá (v materiálech ho porazilo LFA s karoserií z CFRP). Když si vezmeš, že maximum je 50 bodů, tak letošní výsledky nejsou nic světoborného. Výsledky nad 30 bodů si zaslouží pochvalu, protože jde o celkem tvrdou soutěž.
Ak ste si vsimli hodnotili bezpecnost, pevnost karoserie a hlavne technoligicku uroven - design je subjektivna vec ale vyjadrenie hlavne nemeckych odbornikov k materialom, strukture karoserie a celkovej funkcnosti deformacnych zon je ine kafe. Naviac auto porazilo Audi, Mercedes -Benz, ktore su v bezpecnosti spicka !
Podla statistik za prve mesiace je o i40 zaujem a auto sa proste predava velmi dobre, aj ked hodnotit treba v dlhodobom horizonte 2,3 rokov.
Na zaver zaujimavost: vysokopevnostnu ocel si Hyundai ako jedina automobilka na svete vyraba vo svojej nedavno otvorenej hypermodernej oceliarni Hyundai Steel!
Podla mna jedno z najkrajsich aut na trhu :yes: . A kazdy vie, ze Hyundai ide do popredia nie len pre dizajn (podla mna az na ix35, ktore nie je mojim stylom) ale hlavne pre kvalitu...i za tu na prvy pohlad skrytu-v bezpecnosti. Len tak dalej Hyundai.
Vito, to ze se ti nelibi je naprosto v poradku. Kazdy jsme holt jiny a design a krasa je vnimana velice relativne a hlavne subjektivne. V tvych ocich je to zrudicka, vetsine ostatnich lidi se libi. Tak jako ty sis svou holku vybiral proto, ze se ti libila, a jiny by mozna o ni neoprel ani rezave kolo. ;-)
PS: tento clanek neni o krase, ale o konstrukcnim reseni deformacnich zon, kde i40 prekonala i premiove znacky.
Předpokládám, že lidem líbícím se modely hyundai se libí holky typu Mongolská reprezentantka ve vzpírání v důchodu. Podobně nafouklá, podobně zvlněná a zvráštělá.
kaktusi, od tebe pobídka napsat něco k tématu vyloženě sedí. Ale vyjádřil jsem se výše k tomu, jak mi je Fluodní design odporný, více k tomu nemám co dodat.
Ano, vyhrála "tvoje" zrůdička - zrůdička pro tebe; a ta tě evidentně, spolu s dalšími úspěchy Hyundai, děsí stále víc a víc >:D >:D ... Já bych tuto Miss volil, líbí se mi, a mimochodem, mohu s jistotou říci, že se za ní (i40) chlapi venku pořádně otáčejí... prostě zaujme, překvapí, je svá a suverénní... >:-[]
V roce 2007 vyhrála tuto cenu 500 od Fiatu před Lagunou
V roce 2007 vyhrála tuto cenu 500 od Fiatu před Lagunou. Nechali za sebou Mercedes C-Classe, Volvo V70/XC70 nebo Audi A5. Nikdo přesto asi nebude psát o tom, jak Fiat deklasoval německou konkurenci.
Re: V roce 2007 vyhrála tuto cenu 500 od Fiatu před Lagunou
Proc by o tom nikdo nepsal? Vetsina autombilovych medii o tom psala.
V oblastech, ktere jsou hodnoceny, 500ka skutecne nemeckou konkurenci porazila, stejne jako letos i40:
- development and application of innovative materials;
- innovative solutions for development and design;
- innovative concepts applied to the industrial manufacturing process;
- values that are significant for the customer, such as safety, ergonomics, acoustic comfort and quality;
- comprehensiveness and quality of the presentation of the required technical/technological content.
Re: V roce 2007 vyhrála tuto cenu 500 od Fiatu před Lagunou
V tom případě nechápu, proč manageři nejezdí v pětistovkách >:D
Je nejbezpečnější z nominovaných? NE
má nejlepší použité zpracování, materiály a jejich použítí? NE
Je nejkvalitnější, nejlépe vyřešená a zpracovaná? NE
....
Prostě úplně stejný jako u i40. Prostě je jiná a tak vyhrála.
Re: V roce 2007 vyhrála tuto cenu 500 od Fiatu před Lagunou
Na a v2008 to bylo A8,v2009 MB Ečko...jistě také nezasloužené vítězství,že?
Ono i na té 500 odveli Fiat kus dobré práce v ohledu na pasívní bezpečnost,samozřejmě při možnostech minivozu.
Stejně tak ostatní.
Gratuluji... již nejen ceněný design, ale i kvalita bezpečnostních prvků! Já to říkal již delší dobu (v opozici proti těm, co píší nesmysly o nekvalitě, šrotu, zrůdičkách atp.): kvalita a designová nápaditost současné Hyundai vítězí a překvapuje! Jen tak dále... :yes:
Klid, jistě, kdo zvítězil - zvítězil! A zaslouží si uznání, toť vše... To je snad pochopitelné... Já tady upozorňuji především vzhledem k tomu, jak zde někteří hovoří o "šrotu", "pokřiveném plechu" či "zrůdičce"... to jen aby bylo jasno... ;-)
No tak tady [odkaz] třeba spotřeba celkem jde.
Neboť s Octávií (menší auto) 2,0TDI CR 103kw nemám problém jezdit průměrem za 8,5,samozřejmě trochu sportovněji,pod 6 se jí ale mršce také moc nechce. :-!