Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai N: i30 ještě letos, další model už příští rok

Sportovní divize N korejské značky Hyundai nabírá rychlost, už příští rok bude nabízet dva výkonné modely
Zpět na článek
18. 6. 2017 19:29
18. 6. 2017 23:13
19. 6. 2017 00:28
19. 6. 2017 08:02
19. 6. 2017 08:39
19. 6. 2017 16:22
19. 6. 2017 19:28
19. 6. 2017 20:54
19. 6. 2017 16:27
19. 6. 2017 16:31
Avatar - Stephen
18. 6. 2017 19:29
Hot-hatch?!
Tohle auto není žádný hot-hatch, podle vyjádření Miloše Adámka, Senior PR managera Hyundai Motor Czech, je tohle auto liftback, a tudíž tohle musí být hot-lift!!!
Kampak je asi tenhle "žhavý výtah" vyveze >:D ?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Flai
18. 6. 2017 23:13
Re: Hot-hatch?!
hlavně je to úplně zbytečný projekt a vyhozené peníze za vývoj! Tohle se prostě prodávat nebude,stejně tak jako vidět druhou generaci i30 turbo je zázrak :no:
Avatar - vabis
19. 6. 2017 00:28
Re: Hot-hatch?!
jaky vyvoj? tenhle urvany pisoar mel nejaky vyvoj? to si teda dovedu predstavit >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
19. 6. 2017 01:01
Re: Hot-hatch?!
O i30 turbo nebylo vůbec slyšet a ke klasickému hot hatchi měl daleko. Tohle by mohlo mít větší potenciál, i když vzhledem ke skoro image to bude mít těžké.
19. 6. 2017 08:02
Re: Hot-hatch?!
Asi stárnu nebo jsem vzal Hyundai už na milost, ale nová i30 se povedla. Naživo vypadá už jako dospělé auto a "N"ko snad dostane potentnější motor. Ikdyby to byla jen 1.6T-GDI jako má Cee´d, tak 205k ja na rychlejší svezení OK. 300k jako v Cupře to asi nebude, ale od GTI (230k) to daleko není. Prostě "warm-hatch" ;-)

Tuhle značku ničí jen české zastoupení a jejich debilní marketing. Bavil jsem se minulý týden s jedním dealerem a tenhle přístup štve dost i je.... :no:
19. 6. 2017 08:39
Re: Hot-hatch?!
Tento Hyundai ma dostat 2.0 T-GDI s vykonom okolo 250 koni ;)
Avatar - iudex
19. 6. 2017 16:22
Re: Hot-hatch?!
Ešte viac; niektoré zdroje hovoria o 191 kW (260 k), iné hovoria o dvoch výkonových verziách, 184 kW (250k) a 202 kW (275 k).
Avatar - twistedTSD
19. 6. 2017 14:07
Re: Hot-hatch?!
*vypadlo mi tam slovo "nulové" image...Marketing samozřejmě nepotřebuje komentář. Teď v televizi běží reklama na prostorný rodinný vůz i10 a velký hatchback i20. Co na to říct? De*ilní i tehdy, když se zrovna netrefují do Škody.
19. 6. 2017 19:28
Re: Hot-hatch?!
Ano, marketing Háčka opravdu perlí, srač*ka za srač*kou, to se nedá snad ani jinak napsat... Kdyby se zklidnili a zaměřili se na kvalitní stránky těch aut, tak udělali lépe...

Například Tucson a "teď tu vládnu já" - na dveřích, je naprostý úlet. Přitom to auto je solidně postavené, pěkné na pohled, prostorné, celkem slušná úroveň plastů, posuvná zadní sedadla, 500l kufr a hlavně široký výběr motorů, pohon 4x2 i 4x4 pro benzín i naftu. Podle mě zajímavý model 1.6T-GDI 130kw 4x2 s manuálem se slušnou výbavou a za rozumné peníze, tj. kolem 600k? Dobrá nabídka ;-)
Avatar - twistedTSD
19. 6. 2017 19:55
Re: Hot-hatch?!
Já teď párkrát jel s posledním ročníkem i30 II kombi a hodně mě překvapila. Za ty peníze solidní auto, jelo se mi s ním příjemně. Přitom dřív by mě díky marketingu ani nenapadlo o Hjondé zavadit, podvědomě ho mám spojený s nějakou všivárnou.
19. 6. 2017 20:54
Re: Hot-hatch?!
Souhlasim s tebou, měl jsem na týden náhradní auto Hyundai i30 kombi po FL ve výbavě Style (v plný) s 1.6GDI a automatem a upřímně mě dost mile překvapila ;-)
Avatar - žlababa
21. 7. 2017 09:33
Re: Hot-hatch?!
Ty reklamy má na svědomí HMCZ, soukromá firma pana Vladimíra "odstup" Vošického. Ten nemá žádnou přímou vazbu ani na nošovickou, ani na korejskou automobilku. Je pouze jejich smluvní partner, výhradní prodejce jejich výrobků pro ČR.
Avatar - iudex
19. 6. 2017 16:27
Re: Hot-hatch?!
Nie, nepôjde o žiadny warm-hatch ako Ceed GT (1,6ka so 150 kW), ale o plnotučný hot-hatch s dvojlitrom, až 202 kW a samosvorom, teda bude mieriť niekde medzi Golf GTI Performance (180 kW) a Leon Cupra (221 kW).
Avatar - iudex
19. 6. 2017 16:31
Re: Hot-hatch?!
Myslím si opak. Minulogeneračná i30ka s 1,6turbo sa nepredávala (hoci ja som jednu videl), lebo nemala ani len výkon Ceedu GT a nedosahovala ani 200 koní, čo je dnes také minimum na to, aby sme sa mohli baviť o hot- čo warmheči. S novou generáciou to zobrali vážne, dajú tam dvojliter s cca. 260k, samosvor, Brembo brzdy a ladili to na Ringu pod vedením človeka z BMW. Takže by som moc neohŕňal nos, myslím, že to bude mať potenciál.