Značka Hyundai na českém trhu rozšiřuje své služby pro zákazníky a rozšiřuje záruku na nové vozy řad i10, i20, i30 a i30cw. Vedle prodloužení záruky přichází také nová celoevropská asistenční služba.
Kvôli kríze alebo vďaka nej sa automobilky doslova bijú o zákazníka. Vyšiel nový akčný cenník i30 pre CZ. Na Slovensku to bude pravdepodobne nasledovať.
V spojení s 5 ročnou zárukou je to zaujímavá ponuka. Ale čo my, čo sme kúpili auto pred 1.1.2009 ? Záruka "iba" 3 roky a ceny boli tiež niekde inde.
Kvôli zákazníkom by mohli záruku predľžiť aj na autá, ktoré boli predané v roku 2007-2008...
...já to mám u svého "citrónka" také (tam je to tedy s mírným "omezením" - 5 let a 150.000 km - ale to "omezení" je takové "přijatelné"). Vyhovuje mi to a příště určitě ZASE - pohybuji se po celé (střední) evropě a mít 5 let "jistotu" - je ... prima :-)
Hele, na nic nečekej, přece nebudeš střádat na audi dalších sedmnáct let. Nakonec, auto jako auto, ne? Takhle alespoň budeš mít důvod jezdit každej měsíc do Nošovic a to se počítá. Vždyť ty by ses v tý audině vlastně nudil. Nic tam nedrnčí, nic tam nehučí, nic tam nevrže. To je k vzteku, ne? Akorát to má takovej jeden malej háček, jak teď omezili v Nošovicích tu výrobu, tak jestli jednu třicítku chceš, budeš si ji tam udajně muset vybouchat sám. Ale hele, tretry máš ne, linka je dlouhá skoro dvě čtvrtky, to bys zvládnout měl. V lakýrně si ovšem nezapomeň na hlavu nasadit globusku. Jo, a nedejchej, za devět minut máš káru v barvě. To by bylo, abys nám to tady jednou už parádně nenatřel...
P.S. Jinak musíme objektivně uznat, že v zadních blinkrech vede nad třicítkou cee´d na celou čáru. Dokonale.
Tohle byl docela "pěkný" příspěvek
PS: Chcete si ještě "zašermovat", nebo "mír"? >:-[]
PPS: Já "correct" a "irreproachable" - tam NEbýt problem, ale ... je-li "nutno", nějaku tu pistolku, fleret či klávesnici zvednout umím a neváhám ;-)
Tie úvodzovky máš na klávesnici zapnuté permanentne? Automatika každé dve sekundy? Sorry, číta sa to hrozne. Čo tak uplatniť pravidlá českého pravopisu?
Tohle byl docela "pěkný" příspěvek
PS: Chcete si ještě "zašermovat", nebo "mír"? >:-[]
PPS: Já "correct" a "irreproachable" - tam NEbýt problem, ale ... je-li "nutno", nějaku tu pistolku, fleret či klávesnici zvednout umím a neváhám
Liar: Pants on fire - liar, liar, liar, liar!!!!!! Good night.
Ty "sprosťárničky" napište ČESKY - hudino :no:
Do toho se vám "nechce"? ;-) "NEmáte" na to? ... slabota ... tak vy URČITĚ budete "chlapeček" - u nás takovým "armer Tropf" říkáme :-)
..ale "kdeže" ;-) , já sotva češsky se "dorozumět" umět .. (a i "slohosled" mi problémy dělat .. ale já SLIBOVAT, že se učit/učit/učit ...
..cheerful day.. :-)
GTI, nevieš, čo chceš a čím si. Asi trpíš schizofréniou. Občas na teba reagujem, keď sa hráš na svetáka ( filozofuješ o autách volítanejch pred HILTONOM a inými svetovými ... ), inokedy sa tváriš, že nezáleží na tom aké auto máš, potom sa hráš na šéfa so sekretárkou a autom svojich a jej snov. Ak nič na to neberieš, radšej začni, lebo prídeš o tie svoje sny. PASSAT dostal na frak od AUTOBILDu a nemáš pravdu s tou audinou. A6 ( posledný model r.v.2006 )tiež vŕzga (vrže), uloženie nápravy a občas si vrzne aj prístrojovka, určite častejšie, ako ty. Ale to sa pri brm brm v show roome zistiť nedá, chce to aspon 50_60 tisíc km. Možnom to pri tomto face lifte vyriešia, aby to za dva, tri roky nový model zase pokazil.Ale k tomu doktorovi choď ( ale nie k zubárovi ).
Proč bych měl šetřit zrovna na Audi, nic moc, u nás ve firmě jich máme 5 a jsou v servisu víc než moje "neárijský" auto. Pár kilometrů (tisíc) jsem v nich jako spolujezdec strávil a nijak mne nezaujaly. Tu kůži na sedačkách mám taky a za mnohem menší peníze.
PS. abych byl upřímný, jednu věc bych z Audi bral a to je automatická převodovka, tu bych za svůj manuální 6-kvalt vyměnil.
Koupil jsem si Polo za stejné peníze co se prodává I30 a ještě v táruce plno závad, které neumělo servis Posrche opravit.
Při brždění velmi hlasitě vrzala přední nápava, po dvou letech vrže znovu, hodně vrže palubovka. Když prší, tak se musí restartovat elektronika, odpojením baterie. Nepasovali střešní příčníky, tak jsem je vyměnil za ty od Hakru.
Hyundai je mainstreamovou automobilkou s jednou z nejsirsich nabidek modelu. Jmeno Hyundai dokonale vyplnuje cely sektor, od minivozu po limuzinu vyssi stredni od malych dodavek po velke nakladni vozy. Nelze opomenout kvalitni elektroniku znacky Hyundai i tezkou pracovni techniku teto znacky. Cele portfolio se muze pysnit vysokou kvalitou vyrobky a vyrobky jsou zname svou spolehlivosti. Kvalitni vyrobce si svou produkci muze dovolit podeprit vybornou zarukou. Kdyby neco jako supermainstream existovalo, prave Hyundai by byl vudcim zastupcem teto fiktivni "tridy".
Hyundai umi a kazdy den to dokazuje. :yes:
Sanyo,takže to je japonec a potože Sanyo vlastní,nebo v nejbližší době bude vlastnit Panasonic,který velmi spolupracuje s Toyotou,tak když auto tak Toyota. :yes::-)
zase jen marketingový trik. Ony tyto celeevropské garance mobility. Měl jsem jednou s operátory tecto asistencí špatnou zkušenost. Motor u acentu mi nechtel naskočit, byla vybitá baterie. Tak jsem zavolal na onu linku a tam po té jsem se dozvěděl,že auto stojící kousek od domu mi nezprovozní,ale kdyby to auto nemohlo nastartovat v chorvatsku tak mi tam pošlou technika.takžče na nějaké garance nevěřím. :'-(
Už jsem o tom slyšela, ale VĚŘTE, že to jen Pepík/Franta/Josef je "lepmpl" - pokud zdokumentujete, ztěžujete si .. automobilka pak VELMi bude se vám omlouvat ..
Věřte/nevěřte TOHLE si v Deutschland NEdovolí ..
Byli doby,ještě docela nedávno,kdy byla záruka na prorezavění karoserie považována za symbol kvality.Kdo nabízel třeba 12 let byl automaticky kvalitnější než 6let.Byl to jeden z poměrně důležitých prodejních argumentů.Však to začali nabízet hlavně evropští výrobci.Když jejich zbraň (delší záruku) a už to není jen karoserie,už to je celek,použije konkurence (zvláště korejská) je to špatné. :-!
špatně pro koho? pro zákazníka určitě ne. mě je úplně jedno kdo tu válku se zárukami ted rozehrál, protože na tom budou vydělávat všichni zákazníci. tedy aspoň těch značek které chtějí zákazníka.
kia 5-7let
hyundai 5let
na focus dostaneš ve spoustě servisu už 5 let
u jiných výrobců si můžeš připlatit za prodlouženou záruku, aspoň něco.
Jo,souhlasím pro zákazníky jen dobře.Pro to je také konkurence,jen ať se snaží,horší by bylo,kdyby se všechny firmy domlouvaly někde za bukem,jak zákazníky obrat.
i20 porazi s touto nabidkou Fabii na cele care ;-\ i30 je sice kvalitni, neokoukana a zaroven neurazejici, ale presto fenomen Octavia asi neporazi - tedy se pokud se Skodovka neporazi sama - zatim ovsem vsechny deignove kreace (po octavii II.) k cili definitivniho prohry bohuzel smeruji. :-(
Já si myslím že to Škodovku nepoloží. I když Škodovka bude vyrábět (už vyrábí) Dražš, horší a hnusnější auta než Hyundai, stejně většina lidí si koupí Škodovku, zkrátka proto že to je Škodovka a nekoupí Hyundai, protože je to právě Hyundai. ;-\