má to svoje ale. Korejcům fandím. Už proto, že jsem měl SF V6 a nemohu říci kriveho slova. Vsichni se na zacatku, ještě v 90. letech Korejcům posmívali... a dnes? Mam Hyundai... Kiu.. Woe...
Nový Tucson je hezké vozítko. Dospělé a fajn. Ale uvažovat o ctyrkolce kolem 600k, tak jdu do Forestera, který v tzv. entry edici začíná na 580 a s automatem na 630. O třídu výš nejen prostorem, ale i pohonem... Ale jasně.. Kdo by to řešil, když jde o plasty na palubní desce....
tiez som cakal ze tucson pripravi pre zakaznikov nejaku lacnejsiu kombinaciu v spojeni s 4x4..... vybava style je sice hezka .... ale polovicu veci tam bezny clovek aj tak nepotrebuje.... skoda ze sa 4x4 verzia neponuka aj v zakladnej vybave tucson.... hoc aspon pre verziu s 1,6t gdi lebo takto sme mohli mat dostupnu 4kolku za 600 000 ...
lebo 680 tisic uz nevyzera tak pekne .... a cena dizlu je este v inej dimenzii....
tak ano.... auto ma svoju hodnotu.... ale mohli lepsie sklbit vybavy .... takisto kto chce len dvojkolku ale pre zmenu v lepsej vybave ako zaklad.... tiez si nevyberie
auto krasne.... v eu to uspech mat bude.... ale u nas ( trhu citlivom na ceny ) s tymito cenami to uz mozno taky trhak nebude.. uvidime.... ;-)
Tak na začiatku predaja sú tie možnosti kombinácie výbav motorov a pohonu skoro všade obmedzené. A hlavne na začiatku keď je o auto záujem vyvstáva otázka načo? Kto ho veľmi chce kúpi ho tak či tak. Tí ktorí skôr otáčajú každú korunku či euro si ho možno kúpia o rok dva neskôr keď tých možností bude podstatne viac a aj cena padne s nejakou akčnou sériou.
A tak ono se to časem (brzy) dostane tak, že se to 1.6 T-GDI 4X4 bude dát se slevou u dealera koupit ve slušné výbavě někde kolem 550. No a pak to teprve začne být zajímavé. Za 700 si to koupí jen naprostý vůl.
Jsi si jistej, že jde o plasty na palubce v příapdě Hyundaie? Vzpomeňme si jen na deklarovaný příchod i20tky a když tam sedneš, tak mimo toho pásu na palubce to moc měkčené není.... aby to nedopadlo stejně... reklama je silná věc, ale stejně to bude muset čelit realitě. Za ceny, které Tucson je, nevidím důvod se nejít podívat ke konkurenci.
To "otření se" o plasty ber prosím jako markant diskuzí o vzhledu a kvalitě interiéru.
Hyundai udělal obrovský skok za desetiletí v designu, jak vnějším, tak vnitřním. K lepšímu samozřejmě. Jen se podle meho nazoru trosku odklonili od politiky levného a dobrého a míří někam, kde to už nebudou mít, tak lehké. Teď jsme v segmentu 4x4.... I když samozřejmě jejich pohon 4x4 asi nebudu srovnávat s dalsimi, etablovanejsimi v segmentu..
Já s tebou souhlasím a i když 4x4 nepotřebuji, tak Forester za cenu, kterou je, je daleko lepší volbou, než předražené Hyundaie. Navíc mne dost zaráží, že Hyundai nenabízí žádné levné verze. Hlavně když srovnatelná Sportage začíná na 400 tisících nyní.
Srovnatelna Sportage je ted uz "stara" platforma, generacne. Novy Tucson je proti Sportage, a hlavne iX35, jako z jineho vesmiru, nazivo je to az neskutecny rozdil. Co se tyka Forestere, talk porad basnit o vyspelem pohonu vsech kol, ktery vetsina uzivatelu jen zbytecnbe taha s sebou na 99% najetych km, je otrepane klise, faktem je, ze interier Foresteru se interieru Tucsonu proste nemuze postavit a to je to, co bude u kupcu rozhodovat (spolecne se smysluplnou nabidkou motorizaci, o ktere se Subaru uz leta jen zda). Sorry...
To "otření se" o plasty ber prosím jako markant diskuzí o vzhledu a kvalitě interiéru.
Hyundai udělal obrovský skok za desetiletí v designu, jak vnějším, tak vnitřním. K lepšímu samozřejmě. Jen se podle meho nazoru trosku odklonili od politiky levného a dobrého a míří někam, kde to už nebudou mít, tak lehké. Teď jsme v segmentu 4x4. I když samozřejmě jejich pohon 4x4 asi nebudu srovnávat s dalsimi, etablovanejsimi v segmentu..
rovnako ako skoda aj hyundai uz dnes prestava byt lacnou znackou..... zauzivane vnimanie ze hyundai je srot za par tacov uz dnes neplati.... ta znacka sla milovymi krokmi dopredu a dnes uz nie je ta ktora musi dobiehat.... dnes ju uz nejeden konkurent musi dobiehat.... z obete sa stal predator.... a tomu asi odpovedaju aj ceny.... voci ix35 je novy tucson doslova ako rolls vedla passata... ten rozdiel je neskutocny..... takze som cakal ze cena bude uz inde.... a vyssia ( aj sorento zdrazelo voci staremu sorentu ) .... a potvrdilo sa to.... tucson uz nebude lacna skatulka na smiech... je to sebavedome moderne SUV ... moc pekne.... v zapadnej europe kde ludia pre 1000 eur nelamentuju ci take alebo hentake auto ... to uspech mat bude ... a ja cakam velky uspech... len akurat u nas... kde sme citlivi na ceny a stale si nemoze dovolit to co zapadoeuropania... pre nas je to horka pilulka pozerat ako sa nam z kedysi lacnych aut ( skoda , hyundai, kia ) stavaju pomaly ale isto nedostupne drahe vozy na urovni tych ktori lacni nikdy neboli.....
A to hodně. Ano, vypadá dobře, jsem zvědav na tu verzi za 529 tisíc, ale ty nejvyšší specifikace na fotkách vypadají o mílový krok lépe, než ta nevzhledná hrouda jménem Ix35. Osobně se mi nelíbí středový panel v interiéru, jinak to celkem už ujde, konečně se pomalu, ale jistě opouští od šílených vln v interiéru.
Bohužel ceny vozu jsou dost sebevědomé, za obyčejnou chcíplou atmosféru 1.6 chce Hyundai přes pul milionu. Motor v takovém autě nepojede, nejel ve Sportáži, nejel v Ix35, tady to bude stejná bída.
Další věc, která mi vadí je reklama.... dnes sem v rádiu slyšel, že "sen českých řidičů je i30" >:D sorry, ale tohle mi kazí dojem z celé automobilky :no:
tucson ma este "lepsiu" reklamu: a ted tu vladnu ja >:D ... kam len na to chodia , sila ... no proste pruser
aj ked popravde... za novy etalon segmentu tucson povazujem tiez ... ale taketo reklamy mu ziskat si sympatie u zakaznikov asi nepomozu ;-) .. su to vsetko akesi zvlastne tahy ... co uz
Tak Etalon Tucson rozhodně není >:D Ten bych hledal na západ od našich hranic. Myslím, že když opomenem starší zástupce segmentu, kteří narostly, jako třeba Xtrail či Honda CRX, tak etalonem se dle mne rozumí Tiguan.
Zpoza obrázků v compu se etalony stanovují dost špatně a minimálně to vyzní nedůvěryhodně. Asi by jsi s etalonováním skončil maximálně u posouzení designu, kterej je subjektivní... ;-)
to je pravda.... dizajn je subjektivny..... mne sa dokonca paci viac ako dizajn nejedneho premianta.... take Q3 sa moze ucit ako ma vyzerat dostojne SUV [odkaz] .... ale tak kolko ludi tolko chuti..... niekto ma opacny nazor....
tucson je dnes uz top produkt v segmente .. samozrejme ak neratame premiovky..... bohuzial ale aj cena je uz top.... tak to chodi
V čem je top? Vůbec nevíš co točíš. Pokud mi řekneš projel jsem a srovnal s... a vyšlo mi to subjektivně nej, pak s tím nemám problém, tohle je jen plácání do vody.
Mne příjde, že jsme asi už jen malá skupina lidí, kteří hodnotí auta z vlastní zkušenosti a né od monitoru..... dnes je in to střílet od klávesnice >:D
Souhlasím se špatně vedenou, agresivní a hloupou reklamou na jakýkoliv produkt domácího výrobce. Neustálý jmenování sebe sama na pozici autoboha mi přijde neskutečně trapný a odpuzující.
Tucson jako takový nebudu poměřovat s cenou než ho vyzkuším, pokud si vyšší ceny obhájí kvalitou auta, pak proč ne. Osobně mám stejný problém jako ty se středovou konzolou. Přijde mi nesourodá, rozbitá. Dvoubarevnost pak vše ještě podtrhuje.
Zvenku je to jiný kafe...vedle Yetiho působí jako zjevení. ;-)
Já ani tak nemám problém se základní cenou, pokud by jí odpovídala motorizace a to GDI rozhodně neni, po tom, co jsem ho zkoušel v IX35 a Sportage. Je to motorizace pro 1 manželku a její kabelku do města a okolí :-)
Pokud bude Tucson opravdu dobrý auto, pak za 4x4 s dobrým motorem nevidím problém dát +700. Povídačky o tom, jak je vybavený zbytečně prvky, který nikdo nechce mě rozesmívají až k pláči :-)
Ja se na to koukám trochu jinak. U auta, řekněme 600 plus beru za základní to, co mi poskytuje trakci a jeji prenos. Pak nastupuje mira cirkusu na palubě s tim, že cim vic dostanu za svoje penize uz v zakladu, je fajn, ale neni to primární. V případě parity samozřejmě rozhoduje míra "renaultovinek" onboard...
Co se týká ceny, tak se dá očekávat stejný sešup jako u ostatních modelů značky. Stačí si vzpomenout kde začínala i10, i20 nebo i40. Do roka bude základní cena pod 400 tis.
SOP se oproti prvním termínům uspíšil, prodeje (naše komponenty) jdou nahoru a jsou to výbavy nejvyšších verzí. Je to hodně povedené auto (prohlížel jsem předsériové modely) a pokud zapracují na ceně + nějaká ta sleva, rozhodně jich bude na cestách více než dost - viz. ix35 - a nebudou to nevzhledná holátka.
Pojede, nepojede... Každý má svoj názor na to kedy auto ešte ide alebo už neide. Nieje to len o motore ale aj o jazdcovi a jeho preferenciách, prevodovke, hmotnosti... S tou atmosférou to nebude žiaden trhač asfaltu ale odviezť odvezie, aj z paneláku ku Lídlu, aj z Prešova na Domašu aj zo Žiliny do Zadaru. Na pohodu. Jazdiť treba s citom, nie s tikom... Myslím, že aj základná atmosféra si zákazníka nájde. Pre niekoho je na aute najdôležitejší motor, všetkému ostatnému sa vie prispôsobiť. Ďalšiemu je možno motor ukradnutý, hlavne že je dizajn a pohodlie ok... Každopádne treba skúsiť auto. Aj keď sadne dizajn, motor, pohodlie, kufor, čo z toho keď nesadne ergonómia a nejaká hrana tlačí šoféra do kolena a po prestavení sedadla nedočiahne na volant, chápeš.
No, s tímto měřítkem ti stačí litrové MPI.... v takto velkém voze a ještě k tomu vysokém je to za cenu, kterou Hyundai nabízí opravdu nedůstojná motorizace. Pojede, jistě že nejak ano, ale jakmile naložíš lidi, už to bude znouzecnost. Já s tim jel v předchudcích. A když se podíváš na tu cenovku a dojdeš třeba k Volkswagnu, nebo k Fordu, kde ti za ty peníze dají turbomotor a dynamika je uplně na jiné úrovni... není o čem, dle mne. Tohle je strašná škoda. Kdyby ten Tucson s GDI začínal na 400 tisísích se slušnou výbavou, neřeknu ani popel.
vitaj ... som tiez toho nazoru ze dvojkolky v benzine a dizli budu nadalej moc dobre predajne .... a percentualne prevysia podiel predanych 4x4 verzii.... nie kazdy porebuje 200 koni v aute ktorym beha po meste a blizkom okoli a aj na dialnici mame tiez iste rychlosne obmedzenia.... tam ti dnes staci aj favorit aby si dostal pokutu...
s ergonomiou suhlas.... moze sa stat ze auto sa moze pacit ale nesadne ti... a naopak auto ktore moc sympatii v cloveku nema.. mu sadne ako uliate.... tucson ma moc pekny bytelny interier ... bez vystrelkov a ergonomicky posobi vydarene... chce to skusit... ja o tomto aute nepchybujem ze uspech mat bude..... skor sa obavam o konkurenciu z europy.... ktora nadalej akosi vegeti... a prizera sa tomu ako azia doslova drti v tomto segmetne vsetkych europanov na ich domacej pode...
Hele řeknu ti to jinak, zvedni zadek a běž se projet do stávájících IX35 a nebo Sportáží s GDI a pak se projeď třeba v tom Tiguanu. Pak pochopíš, že za 530 tisíc je to prostě drahé... neni to BMW, aby si mohl dovolit i za lemru línou žádat cenu, za kterou konkurence prodává turbobenzín,větší objem (Mazda, Honda) nebo i někdy naftu.
Tyhle letargické řeči, že to stačí... ano stačí i 120tka.. taky nejak pojede... taky nestojí tolik.
niekomu staci.... niekomu nie... samozrejme zaklad nie je ideal pre 5 clennu rodinu... ale dochodca alebo mlady bezdetny par ten sa moze uspojit aj so slabsou motorizaciu.... pripadne firma... tej netreba vykon a super luxus... zakladna motorizacia si zakaznika najde... a mozno bude ich na cestach viac ako tie 4x4 naslapane verzie... uvidime
no ja vidim aj firemne gdi ix35ky ( tusim nejaky wellness alebo tento smer ) ..... u nas... predpokladam ze novy tucson si aj s gdi najde dost firemnych zakaznikov.. bez ohladu na tvoj nazor na tuto motorizaciu ;-)
alebo ako auto pre manzelsky bezdetny par... preco nie.... samozrejme rodinna volba to nebude... tam to chce aspon 100kw crdi alebo 130kw tgdi
To není jen můj názor, to auto s 1,6 je mrtvola. Jestli vídáš ojedinělou šlapinku s nápisem wellness je šumák. Prostě je to motor na cenu od...ale nemá šanci proti většině motorů konkurence.
Na druhe strane, podivej se s jakymi motorizacemi jezdi drtiva vetsina sluzebnich Fabii a Octavii. To neni take zadna hitparada. Ale jinak souhlas. Jenom vetsina firem to vidi jinak nez my.
podla mna si to kupi ten kto uzna za vhodne ze mu to stacit bude... firma operujuca len po meste ta samozrejme nepotrebuje 4x4 a 180 koni .. pipke robit reklamu po meste ..... tej postaci aj gdi ;-) ... alebo taky manzelsky par bezdetny ktori jazdia len vo dvojici.. zvacsa s prazdnym autom.. a len po blizkom okoli .. mesto a podobne....
zakaznikov si najde aj zaklad.... samozrejme rodinna volba ani ideal k tomuto autu to nie je... moja volba by bol t-gdi v 4x4 ;-)
Kdyz má manželský pár přes pul míče na Tucsona, myslím, že se podívá za ty prachy po nečem silnějším... tohle za cenu, kteoru je, neni auto jentak na plezír. Image nemá jako prémie a proč si kupovat za stejnou cenu slabšího korejce, kdyz mohu mít jiné SUV, které je silnejší?
je to mozne ...... jasne .... je z coho vyberat v tejto cene... ;-)
cena je pre mna tiez trosku prekvapenim aj ked necakal som ze bude rovnaka ako u predchodcu .... obavam sa ze stejne asi dopadne aj novy sportage..... proste ze stupne na cene
za cenu zakladneho tucsonu moze mat clovek pro ceed gt .... aneb z blata do kaluze >:D
Jenže ProCeed GT za ty prachy je velmi zajímavá volba, je to výkonější WarmHatch, do HH máš jeste kus cesty, ale dostaneš silný hatchback a i dobře vybavený, tam není o čem.
a prave tu je to zvlastne.. co robi zakladne dvojkolkove SUV "bezmotora" takymi drahymi ze su cenou tam kde su..... daleko nad beznym hatchom... ved uprimne...
zakaldne ASX je bezne o 2000-2500 eur drahsie ako lancer... porovnavam auta s rovnakymi motormi a podobnou vybavou.. jasne ASX ma vacsi kufor aj razvor... ale napriklad dlzkou je zase mensie... a technologie aj interier tie su podobne... a podobne pulsar a kaskaj.... a dalsie dvojicky
ci to nie je len nejaky ekonomicky a marketingovy tah tie SUV... ako ziskat od zakaznika peniaze .... ktory ochotne zaplat iviac... za na pohlad "viac auta"
Řekl bych že zrovna ASX je novějším vozem, než Lancer, takže tam bude něco třeba jinak. A proč je drašží? Protoze platíš i "image" Ale proč je Hyundai tak předražený, to ti neřeknu :-(
ano ASX je novsie ( aj ked uz tiez pomaly za zenitom ) a lancer je vybehovy model..
asi je to prave imidz.... a dobre sa to aj odovodnuje ta vysoka cena.... lebo SUV skutocne posobia na cloveka vacsim dojmom ( podorys ale az taky velky nie je ) ako v skutocnosti su ... oko sa lahko oklame ked vedla pulsara postavis kaskaj... pritom pulsar nie je mensie auto ... a vsetci vieme na akej cene zacina pulsar a na akej kaskaj... na SUV sa musi automobilkam dobre zarabat ;-)
Ano mas pravdu tyto SUV maji jediny cil vytahnout z lidi vetsi penize za stej ou technologii, tedy za motor, prevodku atd. A mnohdy i za mensi..mysleno mene prostorne auto.. uvnitr vcetne kufru. Proste platis vice..protoze dnes je SUV proste in... ale to jen pro ty hloupejsi z nas..anebo opravdu pro tech par jedincu.. jenz to SUV s 4x4 nekdy pravidelne denne vyuzijivaji.. osobne tontypuji do 5procent ze vsech kupcu tohoto segmentu.
K vozu jako takovemu, uz jsem si ho u dealera prolezl..a je to opravdu uz jine auto.. design je evropsky a chic jak se patri.. interier top verze snese prisna meritka.. az na ten stredovy panel.. tedy jeho horni cast..ta se nepovedl.. vydechy mely mit ostre hrany..a ty dve barvy tomu vetsinou taky nepridaji.. to zableni to cele degraduje.
Motorizace 2 ze 3 bida... uvidime jak se bude chovat 1.6T vetsina cizich no inaru jej chvali. Cena je zatim moc nahore.. Uvidime za kolik to realne pujde koupit.. Pokud to verze padne o 100tis. dolu bude to odpovídajici cenam na trhu. Kazdopadne jsem zvedav jak se takove auto bude chovat po 150tkm n nasich tankodromech... a toho se obavam nejvice..spolecne se spatnou prodejni cenou po vice jak 5letech provozu.
A pokud vezmu jen jedno auto co z tech co jim fandim i jimi jezdim..tak Mazda cx5 s 2,0i tento vuz drti vsemi logickymi i ridicskymi fakty..jako jsoubspotreba, spolehlivost, radost z rizeni atd.. a navic je za 525 tis zaklad... takze tady neni o cem...
Jak chces na ten blabol dostat smysluplnou reakci? Vzdyt tam patlas pate pres devate...
Mazda CX-5: Zaklad je sice za 525, ale co mas v zakladu za vybavu oproti Tucsonu? Jak drti Tucsona spotrebou, nebo spolehlivosti, co o techto parametrech realne vis? Vzdyt Tucson teprve dorazil na trh, tak co muzes vedet o jeho spolehlivosti? Radost z rizeni u Mazdy beru, no Mazda byla pro ni naladena, Tucson byl naladen jinak ne proto, ze by u Hyundai neumeli (mozna neumi), ale proto, ze to auto je zamereno jinak, nez na radost z rizeni.
Octavia s 1.2TSI nejede špatně, hlavně není krabice na kolech, je nižší a aerodynamická... Pro 2 lidi naprosto dostatečná. To GDI v težkém a velkém a hlavně vysokém autě, jakým SUVčka jsou, už je tak tak motorizace .... a navíc za cenu o 150 tisíc Kč vyšší...
No comment, motor bez turba v aute teto velikosti a hmotnosti nema co delat, snad jedine na popojizdeni po meste ala Moskva (a i to pochybuji).
No problem nevidim v te motorizaci samotne, ale klasicky po asijsku v konfigurovatelnosti. Pokud chci napriklad auto za "cenu od" ale podminkou jsou elektricka zadni vrata - musim vzit i vyssi motorizaci a vyssi vybavu = uz nejsem na "cene od", ale mnohem vyse.
To je příliš jednosměrná jízdenka. Chování motoru, stejně jako výkon je součást aktivní bezpečnosti. Je tedy důležitý a základní 1,6 se opravdu hodí max jako motorizace nákupní kabelky pro městský a příměstský provoz.
a prave na takyto ucel ( primestky provoz, jazda nie v plnom obsadeni ) si ludia tuto motorizaciu kupia.... je uplne jasne ze gdi na tahanie privesov fakt nebude ;-) to neodporucam ...
Koupí, ale ne za ty prachy... pokud nespadne na ceny stávajících ix35.... Ty nedopručáš? Ty si s tim jel? >:D Jel si někdy alespoň s něčím od Kie/Hyundaie?
Len tak medzi nami, tipol by som ze tucson so zakladnou 1,6 gdi si u nas kupi viac ludi ako civic type R. A o tom je predaj nie? Ked predavas tak zarabas. Bez ohladu na to ze jedno auto je podmotorovane a druhe premotorovane. Ako osobne by som nekupil ani jedno. Nesnazim sa nijako kritizovat nazor ze na tucsona je to slaby motor, ja s nim v podstate suhlasim. Ide o to ,ze na co je slaby. Pre typka co preda trojkovy golf 1,6 ma vek a bolia ho krize, jazdi s manzelkou po meste a na chaticku pri vode 40km daleko po okreskach a nema sportove ambicie, preco nie? Ked prisli tieto vyssie auta tvariace sa ako suv ale len s prednym nahonom, kazdy ohrnal nosom ze to je blud a nik to kupovat nebude. A predava sa ich viac ako stvorkoliek. To auto si zakaznika najde aj s tym motorom, ci sa nam to paci ci nie. Kazdemu co jeho je. Nebude to prepadak ako Avantime, ani za tu cenu. Dizajn ma rozhodne echtovnejsi ako VW a to zas presvedci baby, nie?
presne, ja jsem fanda korejcu, velkej fanda a i jako takovej absolutne nechapu toho ty dementy co vymejslej tyhle reklamni kampane(da-li se to tak nazvat, spis antireklamni) a co je neuveritelny, musi tech ubozaku byt vic, nekoho to napadne, jinej to musi realizovat a ve finale nekdo tu reklamu pustit do medii, tolik * na jednom miste se nevidi, pardon za ty sprosty slova ale nemuzu si pomoct, mel jsem 3x daewoo, 2x kia a ted mam i30, se vsim spokojenost ale uz do toho asi nepudu, uplne se za ty reklamy stydim, naopak si myslim * se na reklamu a vyhazet cely tymy tech co tenhle "marketing" delaj a za usetreny penize trochu slevit melo by to lepsi efekt
Proč by to testovali? Sen českých řidičů je dokonalý, vaše příští auto... k čemu testy? >:-[] A ty koukej prodat všechny svoje přemotorovaný povozy a běž si koupit prémiovou kvalitu s 1.6GDI! >:D
tak mě se Hyundai neptal na názor, ale statisticky bych zřejmě s pravděpodobně širokou anketou pořádanou HČR nezahýbal. Zcela jistě se ptali značnýho vzorků řidičů ;-)
Já už se té reklamě jen směji.... >:D Čekal sem, že po sousedovi z boleslavi nic lepšího nepřijde, ale dnešní oznámení o snu českých řidičů v rádiu mne málem sundal z dálnice :D:D
Někde jsem viděl fotku tusconu na boku s nápisem "teď tu vládnu já" nebo něco takového. >:-[] >:-[] Nic proti sebevědomí, ale ta stupidní agresivita, kterou české zastoupení předvádí by mě už sama o sobě od koupě odradila.
Jestli jim Hyundai auta nepůjčuje, pak nevidím důvod, proč by je redakce měla někde pokoutně shánět jen proto, aby uspokojila volání po "objektivitě" některých zdejších diskutérů. Ten přístup je ke škodě hlavně značky samotné. ;-)
Nemyslel jsem to vůbec jako rýpnutí do redakce, chovat se ke mě můj dodavatel (asi nejlepší podoba, která mě napadla) takto, nechci od něj taky nic a neviděl bych jedinej důvod zkoušet jeho výrobky na druhým obchodním levelu (prodejci). ;-)
Jak uz jsme se bavili - podle me nebude a ja se ani nedivim, osobne bych taky nesel do "souboje", ktery nemam sanci "vyhrat" a jehoz jedinym ucele je me "ponizit".
Ostatne tak je to i vedeno a mozna je to tak pro Hyundai i lepsi - kdo chce o jejich produktech neco vedet, tak si je proste najde u zdroje a ne nekde na netu, kde se pise na objednavku.
Tim samozrejme neobhajuji tu az detinsky agresivni reklamni kampan, proti domacimu velkovyrobci se bojuje spatne, ale porad to lze udelat i tak, aby zustala nejaka dustojnost...
vypadá jako auto, které dává smysl, střídmý a moderní design, jakkoliv naprosto bez invence, nechybí verze čtyřkolka se silným dýzlem, no, bude to hráč, se kterým třeba počítat. Na druhé straně stojí možná až příliš sebevědomá cena, tu ale spraví trh. Pro mně překvapivě povedené auto, alespoň na pohled a z info o technice. :yes:
Než jsem v testu Forestera vlastně přišel na to, že pro mě je lepší číst než jezdit. Nejsem absolutně schopnej poznat základní vlastnosti auta, snad ani kdyby byly napsány v manuálu... ;-\
aj mne sa paci.... aj interier vyzera bytelne a pekne.... cena je optimisticka ale to auto asi nebude uplne spatne..... a zapadna europa moze byt vybornym odbytiskom ...
ta najsilnejsia verzia dizla ma uz moc solidne parametre to je pravda.... ale nebude to lacny spas... je zaujimave kam sa uz tucson splha... a to nielen cenou... rastu aj vykony...imidz... zacina to byt celkom zaujimava volba mozno aj pre tych ktori donedavna hyundai nepovazovali este za "dost dobry" ........
tvoj ciel je uz dlhsiu dobu jasny..... len si kopni ;-) ... tento tvoj prispevok ma mozno vacsi zmysel ako moj .... v poriadku nehadam sa... :yes: .... a dik za nazor :yes:
Kopat? Ne to jsi na omylu, stejně jako se mylně domníváš, že se dá posoudit bytelnost interiéru z fotek. Díváš se na to svým fandovským nekritickým a zaujatým okem. Zkus víc nadhledu a dotekovou zkušenost, pak to má smysl. ;-)
Už jsem ti jednou psal, že máš u mě velkej respekt díky neskývaný lásce k autům, jen máš občas tyhle svoje tendence to bezdůvodně napřímit jedním směrem. :-)
ale posobi na mna bytelne... ergonomia je inde ako predchodca ... v poriadku.... ale keby kazdy sme pisali ze co sa mu paci az po osobnom osahani a vyskusani tak asi by tu boli tak zo dve tri prispevky pod kazdym clankom.... ;-) ... jasne nesedel som v tom... posobi na mna bytelne... ano z fotiek ... z coho ineho ... nazivo mozno ale bude nebytelny ok ;-)
Na druhou stranu, ocenit design asi musí každej... Pokud se podívám na výtvor prémie po zásahu jindy citlivýho tunera, tak musím zkonstatovat, že Lucas má novou hračku pro Darth Vadera. Inspirace Star Wars je naprosto jasná:
[odkaz]
To už není ani strašlivý, ale spíš strašidelný ;-)
No nový tucson vypadá dost dobře a design se příblížil víc oku evropského zákazníka ale
je tu ale. Za prvé ta cena je dost přestřelena ,na západě možná ale tady bych to viděl tak o 100k níž.Za záki 1.6 který bude mít s autem dost práce nemluvě o spotřebě chtít 530k je dost sebevědomé u 1.6tgdi to bude s výkonem lepší ale aby tento motor trochu jel tak zatím podle testu se musí dost točit a atakovat 10 litrovou hranici nebude problém.
Takže jediná motorizace přichází v uvahu je dýzl ,ten slabší s 4x2 se sebezapřením ideál 2.0 s kterou se není problém dostat hodnš přes 700k ta nevím.Co se týče kvality novych
hyundai nemohu posoudit, šéf měl tucsona 1. generace a jak říkal mechanik k kterému potom od znač.serv. hyundai utekl auto na 3. roky a do 100000 km.Schrnu to hodně oprav
za hodně peněz,užrané hlučné.No a co se týče té hrozné reklamy tak ta má asi uplně jiný efekt jak ukazují prodeje malého souseda z Boleslavi oproti nové i20.