Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti FX30d: První jízdní dojmy

Infiniti po roce působení v Evropě zařadilo do nabídky crossoveru FX dieselový motor, který je ve velkém SUV z pohledu zákazníků nezbytností. První kilometry za jeho volantem jsme strávili v okolí Barcelony.
Zpět na článek
13. 7. 2010 07:53
13. 7. 2010 09:01
13. 7. 2010 09:31
13. 7. 2010 09:29
13. 7. 2010 10:45
13. 7. 2010 12:21
13. 7. 2010 13:06
13. 7. 2010 10:14
13. 7. 2010 10:16
13. 7. 2010 10:33
13. 7. 2010 11:06
13. 7. 2010 12:11
13. 7. 2010 12:13
13. 7. 2010 12:28
13. 7. 2010 12:30
13. 7. 2010 10:15
13. 7. 2010 10:25
13. 7. 2010 10:27
13. 7. 2010 10:35
13. 7. 2010 11:51
13. 7. 2010 12:05
13. 7. 2010 12:29
13. 7. 2010 12:17
13. 7. 2010 12:27
13. 7. 2010 12:51
13. 7. 2010 13:18
13. 7. 2010 22:46
13. 7. 2010 12:12
13. 7. 2010 12:44
13. 7. 2010 12:55
13. 7. 2010 12:56
13. 7. 2010 13:31
13. 7. 2010 14:00
13. 7. 2010 14:10
13. 7. 2010 14:57
13. 7. 2010 14:52
13. 7. 2010 12:41
13. 7. 2010 12:54
13. 7. 2010 13:20
13. 7. 2010 13:41
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 13:44
13. 7. 2010 13:55
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 13:59
13. 7. 2010 14:05
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 14:36
13. 7. 2010 14:01
13. 7. 2010 14:06
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 14:17
13. 7. 2010 14:17
13. 7. 2010 14:08
13. 7. 2010 14:16
13. 7. 2010 14:18
13. 7. 2010 14:40
13. 7. 2010 15:55
14. 7. 2010 08:18
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 13:11
13. 7. 2010 13:23
13. 7. 2010 13:36
13. 7. 2010 13:25
13. 7. 2010 14:01
13. 7. 2010 13:20
13. 7. 2010 13:21
13. 7. 2010 13:35
13. 7. 2010 13:38
13. 7. 2010 13:47
13. 7. 2010 13:39
13. 7. 2010 13:42
13. 7. 2010 14:07
13. 7. 2010 14:24
13. 7. 2010 15:02
13. 7. 2010 13:40
13. 7. 2010 13:47
13. 7. 2010 14:15
13. 7. 2010 14:28
13. 7. 2010 15:04
13. 7. 2010 14:27
13. 7. 2010 14:42
13. 7. 2010 15:00
13. 7. 2010 15:40
13. 7. 2010 23:29
13. 7. 2010 23:40
13. 7. 2010 13:35
13. 7. 2010 13:41
13. 7. 2010 13:56
13. 7. 2010 14:17
13. 7. 2010 14:20
13. 7. 2010 14:36
13. 7. 2010 22:29
14. 7. 2010 09:40
13. 7. 2010 14:16
13. 7. 2010 14:24
13. 7. 2010 14:30
13. 7. 2010 15:04
13. 7. 2010 15:56
13. 7. 2010 16:53
14. 7. 2010 09:44
14. 7. 2010 11:09
13. 7. 2010 19:21
neregistrovaný "connor93"
13. 7. 2010 19:40
neregistrovaný "connor93"
14. 7. 2010 10:30
neregistrovaný "ricardo.sergion"
14. 7. 2010 10:35
neregistrovaný "ricardo.sergion"
Avatar - pelikoš
12. 7. 2010 17:22
já to furt říkám
infiniti urazilo pořádnej kus kupředu a dávám :yes:
bravo infiniti!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 07:53
Za dýzl
pochvala, na druhou stranu s tímto motorem se FX stává přímým konkurentem šestiválcovědýzlových MLek, X5tek, touaregů což jsou typičtí zástupci velkých SUV, tedy rodinných aut kombinujících schopnost komfortního cestování na i mimo silnici s užitnými přepravními vlastnostmi, tj. prostorem v kabině a velkým kufrem. FX tímto důležitým atributem SUV jaksi nedisponuje, u verzí s benz. motory se dá tento handicap vynahradit argumentací o sportovním autě v hávu SUV (koho pak zajímá prostor, že), ale v "užitkové" dýzlové verzi bude tohle pro prodeje zásadní. Infiniti nemá v Evropě postavení, které by mu zaručovalo prodeje jen díky jeho image, takže potenc. zákazníci budou porovnávat, X5 nebo FX, ML, touareg nebo FX, a tady "kufírek" a minimum místa vzadu FX potopí. Jinými slovy, byť je diesel chvályhodným krokem vstříc evropskému zákazníkovi, zůstane FXd okrajovou záležitostí.
Rozbalit vlákno
131
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 09:01
Re: Za dýzl
na štěstí existují i jiná měřítka a potřeby,nežli velikost kufru,potažmo nadprostor ve druhé řadě sedadel a právě tato jinakost nahrává ve prospěch infiniti ;-)
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 09:31
Re: Za dýzl
Prání otcem myšlenky, budiž, klidně mě můžeš příští rok na číslech prodejů ukřižovat, ale já si vsadím, že se na tom kříži budeš vrtět spíše ty. ;-)
13. 7. 2010 09:10
Re: Za dýzl
Myslenka urcite dobra, akorat nikde ani zminka o X6 ktera je XF bliz nez leckoho napadne. Zvenku velky, uvnitr "maly" premiovy SUVecko ktery kupujou bejci ktery kufr nezajima. A v nafte jich jezdi spousta ;-)
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 09:29
Re: Za dýzl
Do jisté míry souhlas, jenže BMW má navíc onen atribut silné image značky, (jehož absenci u infinity zmiňuju), a který X6ce nepochybně pomáhá, navíc není to z hlediska prostoru zdaleka tak kompromisní auto, má naprosto SUV odpovídající kufr, a pokud jde o dýzl, ano, ale 35d nad 30d u X6 silně převažuje, což je podstatné, protože v této motorizaci se z kategorie běžného dýzlového SUVposunovadla
vymaňuje, přeci jen dynamika s touto motorizací je srovnatelná s benzinovými osmiválci, je to i s dýzlem "machr auto", FXd je naopak v pozici jako např. dýzlový cayenne, základ pro ty co neuživí benzín a chtějí auto dané značky, jenže zas, cayenne má kufr a prostor a navíc výhodu image, takže jsme opět na začátku. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 10:31
Re: Za dýzl
Nejsme. Infinity může působit exoticky a to je jeho deviza, oproti X6, kterých je všude mraky. Ačkoli po Praze už se jich několik prohání. Ono to s tou image BMW nebude v tomhle segmentu zas tak žhavý. Prodeje asi nebudou srovnatelné, ale Infinity má dost individualistický design, který se může a nemusí líbit, ale na živo je impresivní.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 10:45
Re: Za dýzl
Odpověď máš právě v těch prodejích, podívej se, o kolik je levnější plně vybavené FX oproti nabušené X6, přihoď argumenty o neokoukanosti, individualistickém designu, a měla by ti vycházet docela jiná prodejní čísla. Jenže to nefunguje, proč? Předpokládat, že někdo dá přes dvě mega za auto, "které je na každém rohu", když může mít individualitu zaručenou a ještě ušetří půl milionu, to dělá z nedostatku vkusu, stádnosti apod., probůh, člověk, který dá za konkrétní model přes dvě mega ke svému výběru musí mít dost dobrých důvodů, dělat z těch lidí prostťáčky stižené placatým uvažováním a konformitou je sice ve zdejších diskusích běžné, ale zcela mimo. Každému, kdo tu o FX básní budu ochoten uvěřit až mi ukáže, že mu za těch 1,5 mega dal přednost, držet se v těchto debatách v rovině "kdybych měl, tak bych rozhodně koupil..." naprosto o ničem. To nemyslím konkrétně na tebe.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 12:06
Re: Za dýzl
Ale to já si nemyslím, že by lidé dávali přednost FX proto, že by neměli na X6. Infiniti tu není zatím příliš zavedená značka, rozdíl je cca 300k. To není úplně moc, ale ani málo. Konkrétně srovnávám [odkaz] a [odkaz] Prodeje jsou takové jaké jsou, v zemi, která má přímou hranici s Německem a kde je oficiálně Infiniti v prodeji jen pár let to snad není překvapení. Ale právě není ta image tak trochu právě o stádnosti? Já myslím, že částečně ano. A pak jde jen o to, zda si člověk libuje v tom jít s nebo proti davu. V téhle třídě "jinak" střižených SUV je to tak trochu problém, protože výběr je omezen jen na tu X6. FX má mnohem klasičtější střih.

PS. nějak si nevzpomínám, že bych v X6 někdy viděl člověka bez černých brýlí... Že by image?
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:21
Re: Za dýzl
V té X6 z odkazu pořád není spousta věcí, které má FX50 standardně. Reálný rozdíl je kolem půl mega, a věř mi, počítal jsem to. Půl mega je totiž argument jako řemen, v reálném rozdílu dvou litrů spotřeby ve prospěch bmw je neprojedeš, přesto, ne, fx je na rozdíl od X6 prostorově tak omezující, že si ji pořídí opravdu jen někdo, komu stačí prostornost kupé střední třídy, jenže pak je tu zase otázka, proč nevzít rovnou kupé atd., až bychom se mohli sledováním téhle linky dostat k závěru, že největší pozéři z řad kupců SUV jsou právě majitelé FX. >:D ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 12:45
Re: Za dýzl
Pokud je rozdíl ještě větší, a v tom ti věřím, tak pak není důvod proč mít nutně X6. Neboj, kupé do toho tahat nebudu, ale asi by tomu pomohlo, kdyby bylo X6 jen 2 dvéřové. Možná i nějaké menší SUV na bázi X3, tedy X4ka, což by opravdu plnilo roli SUV kupé. Nevím, ale mě nevadí pozéři, kteří to jsou o sobě ochotní deklarovat a nijak to nezakrývají. Pokud by byli majitelé FX právě takoví, tak proč ne. Horší jsou ti stádní hošani, jeden jako druhý, malý nagelovaný kohoutek, jedna X6 vedle druhé... Viděl si někdy FX v bílé, nejlépe tu S verzi?

Když o tom tak přemýšlím, tak FX by bylo krásné se znáčekm Saabu. Ten čumák je takový letecký, v dobrém slova smyslu. :yes:
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:06
Re: Za dýzl
Micko, jel jsem nejen FX ale všechny modely infiniti, ta auta jsou mi svým jízdním projevem velmi sympatická, sice úplně nemusím (vyjma právě FX) jejich vnější design, a z vnitřků taky na zadek nepadám, ale mít FX použitelný kufr a víc místa vzadu, klidně bych ji místo X5 pořídil, umím si pro půl mega představit spoustu jiného využití. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 23:02
Re: Za dýzl
Jj. Ale bavili jsme se zde o ní jako o alternativě k X6.
13. 7. 2010 11:02
Re: Za dýzl
Souhlas, nemel jsem cas se o tom rozepisovat, ale body jako image (+ atributy jako neprustrelna technika, leckdy mnohalete zkusenosti majitelu se znackou atd.) BMW a o tridu lepsi 35d velkou cast zakazniku udrzi. Pro FXd, nebo spis jeho nastupce, je to ale teritorium kde muze za par let cerit vodu podstatne vyznamejc, uz ted na to, aspon proti nekterym konkretnim modelum s konkretnima motorama, má.
Avatar - Ricardo
13. 7. 2010 10:14
Re: Za dýzl
Souhlasím. Teď má FX všechno potřebné pro takové to evropské machrování - velkou karoserii, zajímavý design, sedí se vysoko, 4x4 a je v tom motor, co sice moc nejede, ale dává člověku dobrý pocit, že jezdí za 10 a ne za 12
Avatar - iudex
13. 7. 2010 10:16
Re: Za dýzl
Presne. Takze ich plány na podstatné zvýsenie predaja (s ocakávaným pomerom 1 benzín na 4 dízle) sa mi vidí velmi reálny.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 10:33
Re: Za dýzl
Zní to hezky, ale "podstatné zvýsenie predaja" se konat nebude, ten machr index chybí, dýzlová X6 nebo cayenne prostě v tomto směru nabízí víc, proto bude dýzlové FX porovnáváno potenc. kupci ne machr imageovek s úlitbou pod kapotou, ale těch co míří na rodinná SUV, tj. velká SUV se slušným dýzlem, tedy mnou zmíněné X5ky apod. A tady nemá proč uspět, z hlediska nabízeného je to kompromis a ani cenová výhoda, se kterou proti véosmičkovým X6kám vyráží FX50, tady není. Podle mého rezignaci na účelovost Evropané FXd neodpustí (pokud nepřihazuje významnou cenovou výhodu), ne nadarmo má i to BMW, které je navíc v Evropě svou imagí jinde, dva modely, X5 a X6.
13. 7. 2010 11:06
Re: Za dýzl
Neodpustím si jízlivou poznámku, ten poměr 1 benzín a 4 dýzle, to bereš prodejní čísla za dva nebo za tři roky? >:-[]
Avatar - iudex
13. 7. 2010 12:11
Re: Za dýzl
Som optimista: za rok >:D
Vázne si ale myslím, ze dízel pomoze SUV k podstatne vyssím predajom, ako doterajsie síce výkonné, ale svojou spotrebou dost odradzujúce benzíny.
13. 7. 2010 12:13
Re: Za dýzl
Ale určitě. Jen si nemyslím, že to půjde až tak moc vidět. Můj odhad je, že prodaj o 20% víc. Tím to zhasne.
13. 7. 2010 12:20
Re: Za dýzl
I 20% by byl relativni uspech, ja bych ale tipnul (i na zaklade uspechu treba novy nafty v Mazde CX) jeste vic, 30 - 40% nemusi byt nerealnejch..
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:28
Re: Za dýzl
Pozor, ta mazda je jednak naprosto jiné finanční teritorium, kriteria výběru mezi auty za 800 a za dvě mega jsou ve svém pořadí jinak nastavena, jednak nabízí úplně opačné hodnoty než fx ve své třídě, je to oproti premii středních SUV klasický "kus auta navíc za menší peníz", takový škodovácký způsob, fx nabízí v některých variantách "víc výbavy za nižší peníz", navíc ve variantě dýzlové to ani neplatí, jinými slovy je to SUV, kterému je vytýkán malý prostor, naopak CX s dýzlem je výrazně levnější a větší při srovnatelné dynamice než X3, GL nebo Q5.
Avatar - iudex
13. 7. 2010 10:15
Re: Za dýzl
Presne to som chcel napísat: Infiniti FX má ovela blizsie k imidzovej X6, ako k úzitkovejsej X5. Aj ked ako píse Dinar, X6 aj v tej nafte dokáze ponúknut viac (35d).
Avatar - Ricardo
13. 7. 2010 10:25
Re: Za dýzl
:yes: FX má pro mě tu podstatnou výhodu, že je ze všech stran pohledné a má vyváženější proporce.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 10:34
Re: Za dýzl
Musím říct, že se mi líbilo. ;-)
13. 7. 2010 10:27
Re: Za dýzl
"schopnost komfortního cestování na i mimo silnici s užitnými přepravními vlastnostmi, tj. prostorem v kabině a velkým kufrem" To, ze tu schopnost maji, a ze tohle vsechno ML, nebo X5-ka nabizi, jeste vubec neznamena, ze by je kdokoli kupoval jen kvuli tem vlastnostem... Ja si myslim, ze jestli Infiniti zustane okrajovou zalezitosti v Evrope, tak to bude spis z duvodu konformity a konzervativnosti evropskych zakazniku.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 10:35
Re: Za dýzl
Ne "jen" kvůli těmto vlastnostem, ale "také" pro tyto vlastnosti. Ty řeči o konformitě jsou úsměvné, takové to domácí plkání bez reálné životní zkušenosti.
13. 7. 2010 11:51
Re: Za dýzl
Priznejme si to, i kdyby mela Infiniti vsechny porovnatelne vlastnosti, a to jeste i pri cene o 20% nizsi nez nemecka konkurence, stejne by si ten evropsky zakaznik snazici se oduvodnit svoji brilantni premiovou nemeckou volbu by nasel neco, jako duvod proc nekoupit Infiniti. "pac tam neni tohle to zeleny neco tamhle, a to nemci maj..."
Kolik tech "uzitkovych" X5-ek jsi nekde videl? Skoro kazdy si v tom vozi * sam a v centru Prahy. ...X5, ML, X6, proste nemeska premie je 'in' to znaj vsichni, to si koupime...
13. 7. 2010 12:05
Re: Za dýzl
No a proč ne? Servisní zázemí na každým rohu, auto je dělané Evropany pro Evropany...

Třeba mě osobně se Infiniti vůbec nelíbí vzhledově a to ani jeden model (techniku jim neberu, ta je dobrá).
13. 7. 2010 12:14
Re: Za dýzl
X5 delaj mexikanci ;-) >:-[]

Osobne se mi od Infiniti libi prave jen tohle FX, jinak je na nich opravdu az moc videt prioritni trh USA / Asie.
13. 7. 2010 12:29
Re: Za dýzl
Já nemyslel kde se to smontuje, ale kdo a pro koho to vymyslí. ;-)
Třeba to BMW je pro mne více oku lahodící, než toto FX, případně Lexus. ;-)
13. 7. 2010 13:56
Re: Za dýzl
Ja vim jaks to myslel, jen sem si musel trochu rejpnout :-)
13. 7. 2010 12:17
Re: Za dýzl
tak Nissan servisu je taky dost. Tady jde spis o ten pocit, ze pak clovek patri mezi tu premii, a kdyz Infiniti neni skoro vubec znama znacka v Evrope, teda v porovnani BMW, MB nebo Audi, to hraje obrovskou roli.
...everopska znacka od evropanu evropanum... Clovek ktery chce kvalitni auto pro sebe, ktere nevidis na kazdem rohu, si myslim by byl blbej koukat na to, jestli je to vyrabej na Mesici nebo nekde u Proxime Centauri, protoze si to kupuju pro sebe a puvod jako kriterium mi prijde celkem irelevantni. Jestli si koupis hadry z vietnamu nebo z Italie, tak asi jo, ale to picitis i na cene, ale v pripade kvalitativne porovnatelnych produktu Infiniti vs. 'jakekoli jine auto v te kategorii' resit puvod ... Vybirat dle velikosti kufru jak rikal uz Dinar dava smysl, akorat si nemyslim, ze drtiva vetsina lidi v tyhle kategorii resi kufr nebo schopnosti v terenu
13. 7. 2010 12:27
Re: Za dýzl
Drtivá většina řeší to, co nakonec koupí a co koupí, je jasné. Ať už k tomu mají důvod jakýkoli.

Kdo chce uvalit jeden a půl milionu za auto, tak určitě proleze všechny možné salóny a konkrétní modely vyzkouší. Nikdo nejde slepě jen pro určitej model (teda až na statisticky nepodstatný výjimky).
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:51
Re: Za dýzl
Jasně, a tahle auta málokdy u těch 1,5 mega skončí, vesměs je to kolem dvou, a pak je to s tím výběrem přesně naopak, jestli ti infiniti nabízí to samé o půl mega níž, tak hledáš spíš argumenty v jeho prospěch, jenže většina lidí si ta SUV nekupuje na machrování v centru Prahy, ale jako univerzální auto schopné zastat jak repre tak rodinnou funkci v každé silničněnesilniční situaci, proto jsou tak oblíbená, a jde o to, že fx v té rodinně přepravní funkci neobstojí. S tím se nic dělat nedá, a pokud mu ve verzi s dýzlem chybí to, čím dokáže bodovat s benzíny, tj. kombinace nížší ceny s velmi dobrou dynamikou a výbavou, pak FXd nemá čím oslovit. Tak to vidím a jsem zvědav, zda-li se k tomu vrátíme příští rok nad hodnocením tabulky prodejů.
13. 7. 2010 13:18
Re: Za dýzl
No ja si jen myslim, ze tvoje argumentace obstoji v zemich jako Rakousko, Nemecko atd, u nas je malo lidi obecne co si vubec to MLko koupi, a tech co si to kupuji jako i rodinne auto uz vubec...
A co se dyzlu tyce, tak v podstate je to jedno jak se na to clovek kouka, do Infiniti se nehodi, takhle proste ztraci tu vynimecnost, nebo zdanlivou vynimecnost sportovniho, nedyzloveho SUV...
Avatar - WinDiesel
13. 7. 2010 22:46
Re: Za dýzl
Ano, takto ztratí Infinity výjimečný punc v Evropě velmi slabě prodejného auta. Potenciál benzínu je vyčerpán, diesel musí být. U Mazdy CX7 se prodeje zvedly z 1-2 ks na 50 měsíčně (v ČR), mírně, cca se ale zvedly prodeje benzínových verzí - zákazník má na výběr. Zatímco před tím rezignoval, nyní se prostě přijde ze zvědavosti podívat na diesel, a možná nakonec odjede s benzínem, o to tady jde, celkově zvýšit atraktivitu modelu. V Evropě to prostě bez dieselu nejde.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:12
Re: Za dýzl
Kolik kombíků v centru Prahy jsi viděl obsazených víc než jedním člověkem? Proboha, to je zas jak v mateřince. I v tom ostatním jsi mimo, image Infiniti jistě není silnější než u německé premie, přesto pojímání této značky jako premie je všeobecné, tzn. lidé nemají s tímto autem (FX) a priori problém z hlediska image. Jde jen o to, že image Infiniti sama na protlačení FX nestačí, není tu ona letitá pozitivní zkušenost se značkou, která právě image tvoří. Ale navíc, že tu primárně nejde o image ukazují jiní, i v této třídě je díky touaregu pěkný příklad úspěšného modelu nepremiové automobilky. Psal jsem to výše jako reakci na Pekelnou Micinku, ale patřilo to tobě, přepokládat, že kupci pořizující auta v těchto cenových hladinách jsou hlupci se způsobem myšlení tebou naznačeným, vypovídá, bohužel, jen o tobě, jako o prosťáčkovi s nudlí u nosu.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 12:20
Re: Za dýzl
Já bych ti oponoval. Jde o image, ale ne o image značky, ale image těch lidí, co s tím pak jezdí (vlastní). A tam bych viděl tu stádnost. Kdyby nešlo o image, tak jezdí X6 o dost míň než X5ek a mnoha lidem by "stačil" právě i ten Touareg, který vyjma znáčku na kapotě a k tomu adekvátně udělanému designu nikterak nezaostává.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 12:32
Re: Za dýzl
X6 jezdí fakt hafo, včera jsem viděl 4, z toho dvě blikaly červeně, hehehe.

Takže asi majitele ta cena opravdu moc nezajímá, no, když si to tahaj z USA :-) :-) :-)

Hlavně že je to BMW ale.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:44
Re: Za dýzl
Ale to přece můžeš zrovna o infiniti FX říct taky, a tím tuplem. Jinak souhlas, obecně mi to přijde jako trapárna, čumím na míle na tachometru blikám červeně, ale mám jakože auto za dvě mega, neználci padají na zadky. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 12:53
Re: Za dýzl
Tak tohle je u spousty vozů, které se sem ani třeba nazačnou dovážet. Naopak, zde dotyčný určitý intelekt musí uplatnit.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:55
Re: Za dýzl
Najde si na internetu dovozní firmu? Jo, to intelekt předpokládá, alespoň tím dokáže, že umí číst a psát.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 13:10
Re: Za dýzl
Stejně složitý, jako najít si jiný věci na internetu... Myslel jsem ty, kteří si to dovezou individuálně (což rozhodně není většina).
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:56
Re: Za dýzl
Samo, že u aut, která se v Evropě neprodávají je to zcela jiná situace, tady mluvíme o červených světlech a mílích na tachu X6.
13. 7. 2010 13:31
Re: Za dýzl
co je BMW za sr.čku že nejdou ty míle přepnout? Nebo jenom blábolíš.

(odpověď je na straně 86 návodu :-! )
Avatar - white label
13. 7. 2010 13:39
Re: Za dýzl
Na palubním počítači zřejmě ano, ale na klasikém "ručičkovém" tachometru to "přepneš" těžko,... dá se vyměnit kde co, ale ono jde spíš o princip, zkus si objednat třeba jen ND v evropském autorizovaném servisu, u "americké" verze ti nikdo nedá 100%ní záruku na kompatibilitu..., nemluvě o těch problémech s rádiem, navi apod.
13. 7. 2010 14:00
Re: Za dýzl
jenže to je všechno NASCHVÁL, nebo to jsou bludy šířené evropskými prodejci.

Například jeden člověk si šel do nového pražského dealerství Ferrari koupit Itálii. Tam mu řekli, že nemůžou sloužit, že bude za rok a půl a bude stát čtyři a půl mega. Ten člověk šel do jedné firmy v Karlíně, a tam mu ji sehanali do týdne a za čtyři mega.

Podle mnohých TADY, byl ten kupující asi hňup, né-li socka. Přesto to udělal, a jsem si 100% jistý že se servisem nebude mít problém.

A to samé je pořád dokola s těmi auty. Btw. kdo chce mít auto rovnou s oranžovými blinkry koupí si ho v Kanadě, a místní nic nepoznají :-!
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 14:10
Re: Za dýzl
BMW mívá smíšené tacho, tj. obě stupnice, ale on medvěd moc dobře ví, že ty míle jsem použil jen jako příklad, jde nejen o ten diskomfort čumění na u.s. verzi, ale hlavně o ty podstatné věci, které zmiňuješ, jako je nefunkčnost některých prvků výbavy a hlavně záruka, v době, kdy mi bmw dává za velmi výhodných podmínek nejen záruku, ale i servisní práce na celou plánovanou dobu vlastnictví auta mi přijde úvaha o dovozu něčeho z USA opravdu jen pro ty, co chtějí "chytře" ušetřit, protože oni přece nejsou blbí. ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2010 14:52
Re: Za dýzl
O smíšených tachometrech dobře vím (hlavní a lépe víditelné hodnoty jsou ale stejně v mílích) a nemá je jenom BMW, měl jsem takový už kdysi na Corradu dovezeném ze států a z důvodů o kterých tu oba píšem to bylo mé první a poslední auto určené pro americký trh. Podobně "dobrou" zkušenost prodělala kdysi i moje sestra, která si dovezla úplně novou, nejetou Hondu Civic vyrobenou v Kanadě. Poměr ceny a výbavy byl relativně skvělý, ale hned po první kolizi zjistila, že z evropské verze vůbec nepasují ani takové díly, jako přední blatník (a to zdaleka nejen k vůli blinkru)...
a auta se raději velmi rychle zbavila...
13. 7. 2010 14:57
Re: Za dýzl
hmm, Japonci to auto udělají přímo pro USA kde se dostane na trh vůbec o dva roky dříve než do Evropy díky tomu nesmyslu s homologacema. Takže to co jde do Evropy je defacto třeba facelift, který se ale už zase neprodává v USA
13. 7. 2010 14:52
Re: Za dýzl
tak jako kdybychom se o tom měli bavit zcela racionálně, tak vyhledávání cenových rozdílů se říká arbitráž, a je to dokonalý způsob jak si třeba na burze na to BMW vydělat.

Předpokládá se, že lze dosáhnout stejné konfigurace. Tzn. u některých aut se vyplatí vše neevropské vyměnit a záruku dokoupit i finanční instituce. U některých se to vyplatí, u jiných ne, u většiny jde o to, jestli to "ZA TO STOJÍ"
Podle mě, z USA to za to stojí u skvostů jako Jaguar, Aston, Bentley, dál u největších Mercedesů a BMW a všech amerik, všech Porsche (tam ani neztratíš tu záruku). Nestojí to za to u aut, který jsou koupený na dva tři pět let a pak mají mít nějakou prodejní hodnotu, protože pak jim větička "dovezeno z USA" srazí cenu o 15-20% (ale bezdůvodně)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:55
Re: Za dýzl
Dvojí údaje na tacho měl snad i sockovej Chrysler Neon....

Samozřejmě se to tady zminovalo nadneseně, oservisovat americkou verzi není nejmneší problém, stejně jako sehnat ND z USA.
Do týdne, 14 ti dnů tu všechno je.
Nám ty díly taky chodí takhle na americký auta.

firmy jako Impexta nebo Denker na to navíc dávaj tovární garanci, tkaže o žádnou záruku nikdo nepřijde.
A pokud se tu k tomu prodává evropská verze, což u Eu automobilek není probém, světla jdou přehodit a předělat.

Jako ušetřit se dá, ale uurčitých aut to fakt působí směšně, ta snaha ušetřit.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:41
Re: Za dýzl
Samozřejmě, že jde o image, copak to někdo rozporuje? Jde ale o to, v jaké míře, tady je pořád všem podsouváno, že ty X6ky si lidé kupují bez rozmyslu prostě proto, že je to bmw a "já to chci mít taky", chceš-li o úspěšných lidech uvažovat "stádně", tedy jako o těch co nemyslí, nevidí, nemají vkus a trpí stádností, je to tvoje volba, ale nechci tě házet do jednoho pytle s Beekym, zamysli se nad tím, proč lidé, kteří ty peníze mají, tj. museli předvést intelektuálně něco, co je finančně postrčilo nad průměr populace, kupují dobrovolně něco se stejnou (dle vás) užitnou hodnotou, ale za výrazně vyšší cenu. Pokud ti z toho trčí jen ta vrtulka na kapotě, motáš se v kruhu. A pokud jde o touareg, to je právě příklad (svou úspěšnou prodejností), který jde přímo proti tomu co tvrdíš. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 12:51
Re: Za dýzl
Bohužel, značnou část lidí, posunutých nad finanční průměr populace, posunuly restituce. To jest zásluha jejich prapředků, jejichž hroby teď zarůstají plevelem..... A dost takových co se motají na hranici šedé ekonomiky, což je ale aspoň jejich vlastní aktivita.

Argumentu Touaregu nerozumím.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 12:54
Re: Za dýzl
Prosím, přestaňme s těmi nesmysly o značné části a restitucích, kolotočích apod., tohle je úroveň v níž se diskusně pohybovat nehodlám.
A touareg, kdyby lidé dali pouze na image, kupují X5ky a ne volkswagen za stejný peníz, prodejní úspěšnost touaregu ale ukazuje, že to tak není. Co na tom nechápeš?
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 13:06
Re: Za dýzl
Pokud je tedy X5 vybavená na stejnou úroveň jako Touareg srovnatelná cenově, tak pak to samozřejmě dává smysl, proč koupit BMW.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:20
Re: Za dýzl
Můžu ti dát i osobní příklad, coby dlouholetý zákazník bmw jsem v roce 2006 zahořel touhou mít také SUV a první volba logicky směřovala k X5. Pak jsem projel veškerou adekvátní konkurenci a koupil touarega, který mi vzledem ke kriteriím přišel jako nejlepší SUV, a který byl tehdy, novinkově s V6tdi, v této motorizaci o cca dvě stě dražší než tehdy už mírně výběhová X5 3,0d. Letos se situace obrátila, a přestože jsem nového touarega projel, a jsem toho názoru, že je to minimálně stejně dobré auto, jako X5, objednal jsem X5, protože je čerstvě po fl. s novou technikou, ale už vychytaná a touareg je novinka, která bude mít dětské neduhy. Jak vidíš, důvody ke koupi toho či onoho se nemusejí odehrávat v rovině znáčku na kapotě. ;-)
13. 7. 2010 14:04
Re: Za dýzl
Ses chytrej chlap Dinare :yes: :-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 23:08
Re: Za dýzl
Ale to je vpořádku, vždyť právě takhle by to mělo být. Ale jsem si jistý, že není zas tak málo těch u kterých to takhle není.
Avatar - white label
13. 7. 2010 13:02
Re: Za dýzl
Restituce a značnou část lidí, jo? >:-[]
Zkoušel si něco restituovat (jako přímý potomek) třeba proti "bývalému socialistickému" řediteli a jeho "starým dobrým" kontaktům? ;-)

P.S. A ten Touareg se prodával výborně i bez prémiového loga na masce...
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 13:08
Re: Za dýzl
Ne to jsem vskutku nezkoušel...
Avatar - white label
13. 7. 2010 13:26
Re: Za dýzl
Ono spousta těch restitucí reálně vlastně "neproběhla" proto, že bývalý ředitel zpracoval "lepší" privatizační projekt (jednak měl v "Praze" lepší kontakty a pak taky logicky nesrovnatelně lepší informace o možné ekonomice budoucí firmy) a hlavně bylo nutné zaplatit vše, co tam bylo za čtyřicet let socialisticky zbudováno, ale naopak na vše, co bylo zbouráno, nebo jinak zničeno, nárok na náhradu vůbec nebyl...
(Konkrétní příklad: Zbourána továrníková vila, na jejímž pozemku vyrostlo drahé velkokapacitní silo, které ti tam "dnes" spíš zavazí... Chceš náhradu za vilu a restituovat bez tohoto sila? Nelze! Zaplať nejdřív silo + případně veškeré náklady na jeho odstranění...)
Takže ve většině případů bylo nutné aspoň větší zadlužení s výsledkem zdaleka ne vždy zcela jistým...
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 13:41
Re: Za dýzl
hehe, přesně to jsem zkoušel, a trvalo mi 8 let soudů než jsem to co mi po právu náleželo vykoupil od konkurzní správkyně, neboť družstvo mezi tím krachlo :-) jinak opět musím rozporovat Dinárovo tvrzení o neobstání FXka coby family wagenu, používám ho již třetím rokem právě pro rodinné účely, a naprosto postačuje
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:44
Re: Za dýzl
Bodejť, pro krtčí rodinu je i FX dost velké. >:D ;-)
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 13:55
Re: Za dýzl
>:D tys ještě neviděl 150ti kilovýho krtka, co??? se někdy stav.
ale to auto fakt není malý, nevím co tady s tím blázníte. jasně, Q7 je větší, ale to je jiná kategorie, nemůže se porovnávat neporovnatelné. :yes:
13. 7. 2010 13:59
Re: Za dýzl
A je tam vic mista nez v Cayenne minule generace? Ten taky neni zadny obr, ale taky si myslim, ze v zadu v nem pak uz stejne sedi jen deti, takze to muze byt uplne jedno. ;-)
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 14:05
Re: Za dýzl
není, vždyť je to stejný základ jako Q7 8-s
13. 7. 2010 14:36
Re: Za dýzl
jenze ja myslel Infiniti... >:D Jestli je v nem vic mista nez v Cayenne...
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 14:01
Re: Za dýzl
přesně...ačkoliv q7 není nikterak jiná kategorie,ale proporční harmonie jí nic neříká ;-) z boku je ukrutná
neregistrovaný "tomaskrtek"
13. 7. 2010 14:06
Re: Za dýzl
fakt je že Q7 4.2 byla v mém hledáčku také...ale je to mastodont, kdybych chtěl tuhle třídu tak jedině QX56
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 14:17
Re: Za dýzl
V kategorii mastodontů je dle mého králem GL. Q7 nemá vzhledem ke své velikosti žádnou prostorovou výhodu, navíc je to opravdu nepěkné auto.
13. 7. 2010 14:08
Re: Za dýzl
No, Q7 je myslim asi o 30cm delsi nez FX minule generace, tak to je celkem rozdil, ne? ;-)
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 14:16
Re: Za dýzl
S Q7 bych to nesrovnával, mluvíme tu o X6 a ta má jak víc místa vzadu při max. posunuté řidičově sedačce vzad, tak podstatně větší kufr. Samozřejmě velikost/prostor pro rodinu je relativní, taky jsme celá rodina jezdili ve stopětce, já jen říkám, že v rámci konkurence je na tom FX s prostorem vzadu a kufrem nejhůř.
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 14:18
Re: Za dýzl
pořád sem tlačíš jen jednu disciplínu,ale že je x6 proti FX hnusná jako prd...
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 14:40
Re: Za dýzl
To je schopnost udržet diskusi ve věcné rovině, která tobě zjevně chybí. Že se ti X6 nelíbí nemá pro danou debatu žádný význam.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:48
Re: Za dýzl
To jste ještě asi neviděli live Ford Excursion nikdy.
Větší SUV/offroad neexistuje a asi už ani nikdy nebude.

Už je jen Suburban.
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 15:55
Re: Za dýzl
tobě teda věcná rovina tkví ve velikosti kufru a umě teda vedou jiný přednosti.fx má pro mě imidž dostatečnou,tak co chceš ještě.holt s tebou nesouhlasím tak jako neudržím diskusi.mno...
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2010 02:02
Re: Za dýzl
150kg krtka? >:D To je na C4, a tím nemyslím Citroën... ;-) >:-[]
neregistrovaný "tomaskrtek"
14. 7. 2010 08:18
Re: Za dýzl
dík, milej kluk >:D nějak musím vyvážit zbytek rodiny (ženu a dvě děti), ale už začínám prohrávat :-(
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 13:04
Re: Za dýzl
Já o tom nepřemýšlím vůbec, maximálně v tom kontextu že pokud chci mít BMW a chci teda ukázat že na to mam, tak proč si to kupuju z usa abych ušetřil 300-půl míče...
Víc smutný jsou ale lidi, co tahj z usa Aston martin či Porsche a že znam i takový případy.
Jen čekám na to kdo si přitáhne z USA Rolls.

Zbytek o tom že tady frčí německá auta a prostě cokoliv ostatního není, nikdy nebude dost dobré.
I kdyby se udělalo 150 nezaujatých recenzí, 150 porovnání spotřeby, výkonu, výbavy a ceny. Pořád lidi půjdou pro uberwagen. I když ty testy prohraje nebo z nich vyjde naprosto stejně.
V tomhle je ta stádnost.

Nevěříte?
Vezměte novou Fabii RS a postavte s s ním v sobotu ráno na náměstí malé vesnice a jen tak nenápadně koukejte do blba.
Schválně kolik se vás na ní přijde zeptat lidí.

Pak vezměte novou Toytou, Mazdu, Hyundai nebo něco z opačnýho kouta světadílu a kolik lidí se přijde zeptat na to.
Nikdo, pokud to nebude supersporták nebo Corvette a to ještě v nějaké úpravě.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:11
Re: Za dýzl
Ale no tak, škodovka je domácí značka, každého celkem logicky zajímá, co má nového?
Mluvíme-li o X6 a FX například, pak nemyslím, že by FX na té návsi přitáhlo méně pozornosti než X6, vždyť je to i v rozporu s tím co tu tvrdíte o okoukanosti, nakaždémrohu výskytu atd. Ne, slabší image FX30d nebude problémem jeho prodejů, problémem bude, že konkurence s lepší image nenabízí u svých šestiválcových dýzlmodelů v žádném z kriterií horší parametry, v některých pak výrazně lepší. To je celé, ale už bych to uzavřel s tím, že probrat to můžeme za rok nad čísly prodejů.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 13:20
Re: Za dýzl
Jo, domácí značka vlastněná němci používající německou techniku = defakto německý auto.

Okoukanost je jedna věc, to že se za tím někdo otočí bo to ještě nikdy v životě neviděl, na to nemusíš mít nové FX, ale 35 let starou káru za 60-90táců, ovšem vyskytující se v čr počtu 3 kusů..
To taky stačí na ohlídnutí těch kolem.

Zeptat se na to ale nikdo nepůjde, neb si to přeci nekoupí tak co by se o to zajímal.
O tohle jde - něco je IN, tak to prostě někoho zajímá a zbytek IN není, tak je to mimo střed zájmu.
Bez ohledu na to že se nepátrá po důvodech proč to in není.
Prostě není a tečka. Víc nikoho nezajímá.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:23
Re: Za dýzl
Pořád se motáš v kruhu čtvrté bé místního gymnázia (v lepším případě), zkus nepodsouvat dospělým lidem vydávajícím z účtu dva miliony korun myšlenkové pochody pubescenta kupujícího mobil.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 13:29
Re: Za dýzl
To 4B bohužel ale funguje naprosto přesně. Na poměry čecháčkismu.

Já jim ty 2 mega nezávidím, za 4,5 roku to půjde koupit za 300-400 táců po prvním majiteli.
zejména pokud to má pod kapotou benzín.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:36
Re: Za dýzl
Čecháčci, Švejkové... pořád dokola, jsme horší než ti okolo... já říkám prd, úroveň šablonovitého myšlení je u nás stejná, jako kdekoliv jinde v Evropě, vzhledem k různosti podmínek bych s jiným kontinentem nesrovnával. Jinými slovy, úspěšnost či neúspěšnost infiniti FXd bude u nás stejná jako v kterékoliv jiné evropské zemi.
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 13:25
Re: Za dýzl
určitě by těm vyšším prodejům pomohla i rozšířená prodejní síť.jeden,byť sebelepší autosalón nemůže pokrýt i prahu.vemte si kolik je jen po praze třeba merc,bmw,atd..takže si myslím,že s rostoucím počtem zastoupení poroste i prodej ;-)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 13:51
Re: Za dýzl
Jojo, koukám na červnové údaje SDA:

japonci vs němci - terénáky:
Cayenne - 22
Tiguan - 135
Touareg - 94
Q7 - 37
Q5 - 76
Němci teda jen koncern celkem 364 ks

Japonci Nissan a Mitsubishi a Honda
QASHQAI - 108
X-Trail - 6
PATHFINDER - 5
MURANO - 2
ASX - 7
Outlander - 55
Pajero - 8
CR-V - 107
Celkem 298

Mno, to není zas tak hroznej rozdíl no...

Pokud bysme připočetli i zbývající němce BMW a MB, tak to bude 640, když přičtem u jponců ještě Toytu, subaru, suzuki, mazdu a Lexus, bude to bude 541.
Taky žádná velká tragédie.

Takže lze říct že ty síly jsou celkem vyrovnané.

Jo pokud někdo v mém přehledu postrádá jaksi Ford Kuga, Opel Antara a Chevy Epica, tak ty patří pod americké koncerny, kde se to vyrábí je věc druhá, pokud si bude hrát na zemi výroby a ne na zemi odkud je majitel výrobce tak pak budou ty čísla trošku jinačí i jinde...
13. 7. 2010 14:01
Re: Za dýzl
Taky mas asi okurkovou sezonu v praci... >:D
13. 7. 2010 13:20
Re: Za dýzl
mhmm, když se třeba X6ky vyrábějí v USA, tak jakou má logiku si ho koupit v Evropě o 300-půl míče dráž? :-!
Odpověď: o půl míče dráž to koupěj vidláci co maj sice prachy ale neuměj anglicky :-!
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:21
Re: Za dýzl
>:D >:D copak, blikáš červeně?
13. 7. 2010 13:35
Re: Za dýzl
neblikám.
btw. kdybys tomu opravdu rozuměl, zmínil bys možná obvyklou nemožnost naladit sudé kmitočty na rádiu, nepokrytí satelitního rádia a obvykle nefungující navi.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:38
Re: Za dýzl
Nikde netvrdím, že tomu rozumím, ani mě nikdy nenapadlo chtít tomu rozumět, ale vidím, že ty se vyznáš. Tak jen blikej a nepokrývej, třeba se ti na tom "ušetřeném" ranci bude líp spát. ;-)
13. 7. 2010 13:47
Re: Za dýzl
vidím, že argumenty došly :-! - jistě jsi už předvedl dostatečný intelekt na to, aby sis mohl koupit tamagoči
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:06
Re: Za dýzl
Protože EU je 100 let za opicema a satelitní rádio tu není schopná zavést...

Navigace jde někdy zprovoznit, záleží na značce..
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 13:23
Re: Za dýzl
Tu že když si chceš hrát na high class a na člověka z vyšších kruhů, co na to má, to je to trapný.

Protože jsi za škudlínka nebo za toho kdo chce mermomocí něco na co nemá.

Něco jinýho je když si někdo přiveze Mustang či Challenger, který se tu jaksi ofiko neprodávaj....
13. 7. 2010 13:39
Re: Za dýzl
Potkají se dva rusáci ve Varech a jeden říká druhému - máš pěknou kravatu! Druhý mu povídá, tu jsem koupil za trojku u kolonády. A první se mu smějě, ty seš ale blbej, u Puppu maj tu samou za desítku!

... já jenom, že každý si nekupuje auto aby ukazoval že na to má, a nevím v jaké že to vyspělé společnosti je "koupit něco za draho" nějaká ukázka schopností....
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:42
Re: Za dýzl
Kajak a hybaj do Finska. >:D ;-)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 13:54
Re: Za dýzl
Pak je ideální si koupit 2 roky starou ojetinu - když ti jde o prachy, to je vůbec nejlepší best buy...

U atu týhle třídy (2 míče jak to někdo plácnul) při solidním zácházení není - mimo škrábance z denního provozu vůz znát že je to starý, zvlášt když to protáhneš ruční umývárnou vč. interiéru...

Aneb kdo šetří, má za 3!
13. 7. 2010 14:07
Re: Za dýzl
ojetina je ojetina, a nový auto je nový auto.

Ale pokud jedna věc stojí různě na světě různě, nevidím důvod si ji nekoupit tam kde stojí nejmíň. (notabene automobilky dělají úplně to samé).
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:17
Re: Za dýzl
Ty komunisti veděli, proč všude stálo všechno stejně :-)

No ale červený blinkry už nejdou přihlásit, nemá to VIN vyraženej v motoru, nemá to Eka na sklech a světlech a tudíž je to nebezpečný vozidlo.
Takže ti ho nedovolej přihlásit, neb slovutná Dekra u které lobbují automobilky aby právě omezila nebo ztížila šedý dovoz z usa/can tu nálepku dá radiš na Favo za 10ku.
13. 7. 2010 14:24
Re: Za dýzl
mhmm, ještě nedávno bylo že uznali jak (E) tak DOT, ale taky jsem slyšel o "prolobování" změny :no:
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:27
Re: Za dýzl
Mam čerstvý info od pána co přihlašoval 300ku z Kanady a už letěl...

Pane bliká vám to červeně a nemáte v TP vyjimky, nashle.

Jako ono to přihlásit jde pořád, ale je to daleko větší ojeb jak dřív.
13. 7. 2010 15:02
Re: Za dýzl
zas třeba co se týče blinkrů - mě se ty červený líběj, takže by mi možná stálo za to ty svítilny přehazovat kolem technický :-! >:D
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 15:45
Re: Za dýzl
To taky dělá spousta lidí, nebo to maj napojený tak, že to na sTK zapojí ala oranžáda a po sTK zas spátky jako origoš.
13. 7. 2010 13:40
Re: Za dýzl
"Já o tom nepřemýšlím vůbec, maximálně v tom kontextu že pokud chci mít BMW a chci teda ukázat že na to mam, tak proč si to kupuju z usa abych ušetřil 300-půl míče..."
A kdyz se na to kouknes treba tak, ze ten dotycny chce tu X6ku mit proto, ze se mu libi a nekupuje si to auto z duvodu, aby nekomu neco dokazoval. a jestli vi, ze stejne to bude pouzivat 2 roky treba, k cemu by mel zaplatit 2m, kdyz to muze mit za 1.5...?
13. 7. 2010 13:47
Re: Za dýzl
Jinak na ten zbytek mam stejny nazor, zrejme DInar neni typ cloveka, ktery by kdy koupil auto 'pro souseda', a vybira si dle vlastnich logickych preferenci a na zaklade kriterii na kterych mu zalezi, mozna take ma hodne znamych, a delaj to uplne stejne, ale to jeste neznamena, ze tak delaj vsichni.
Je to stejna situace, jako kdyz student VS premysli, kdo k* voli toho paroubka, ale nema ani jednoho znamyho nekde v psi * na vesnici, nebo z jinych kruhu, jen treba z te dane fakulty... proto to dava zkreslenejsi obraz, a proto take si myslim, ze Dinarova argumentace obstoji v zemich, kde si clovek jiste veci nedokazuje autama.
13. 7. 2010 14:15
Re: Za dýzl
...když jsme tohle naposledy rozebírali u piva, říkal jsem, že mi za celý život nikdo nepřiznal že volí socany. A kamarád co má příbuzné v Mostu povídá - no vidíš, mě teta pověděla, že u nich socani ser.u celou vesnici, takže půjdou všichni volit komunisty :-!
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:21
Re: Za dýzl
Moudří to lidé, já to říkám že se vrátí jedinyj magučij savětski sajůůz :-)

Ještě že mam doma ty schovanej pionýrskej odznak a mávátka.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 14:28
Re: Za dýzl
Neplačte pořád, podívej se jak to dopadlo, počkej si na nejbližší volby třeba ve Francii a pak mudruj.
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:42
Re: Za dýzl
My komunisti, my to máme jistý ne. Kdo by plakal, jen vzůru rudí námořníci!

Americký agresoři utopíme v rudým moři! A německý revanšisti uvězníme v Konopišti :-)
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 14:27
Re: Za dýzl
No, ono to elitářství je spíše na tvojí straně, já svým spoluobčanům (navíc tu mluvíme o té majetnější resp. schopnější části populace) nepodsouvám myšlenkové pochody a rozhodovací mechanismy padesátiletého dělníka s patnácti hrubého. Podívej se na výsledky voleb napříč Evropou, projdi pár rozborů a zjistíš, že voličská schemata v rámci pravolevého spektra jsou velmi podobná. Věty, že u nás si drahými auty jejich kupci něco dokazují (co to znamená?) a ve vyspělých zemích je to jinak (jak?)jsou už na zápis do nějaké sociologické učebnice.
13. 7. 2010 14:42
Re: Za dýzl
Ja taky nikomu ale nic nepodsouvam, ani Te nechci presvedcit prece, nekritizuju Tebe, ani nepisu o Tobe pro Boha. Ale o typu cloveka, ktery to tak dela, to mu prece nic nemusim podsouvat, zadny rozhodovaci mechanizmus, protoze ten rozhodovaci mechanizmus v sobe ma, a to ma v sobe hodne lidi i z tech, co si kupuji auta za 2 mega. Nic vic jsem netvrdil.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 15:00
Re: Za dýzl
Nenapadlo mě, že bys měl psát o mě, sebe určitě, vzhledem k zájmu o auta, neberu v tomto jako nějaký typický vzorek, jen se ti snažím vysvětlit, že aplikuješ urč. schemata chování (jejich motivaci k rozhodování) na určitou skupinu lidí, která z podstaty podle těchto schemat nemůže fungovat. Přestože, logicky, se ne každý úspěšný člověk zajímá podrobněji o auta, tak při nákupu aut, jako při pořízení čehokoliv s určitou, ne malou, hodnotou používá tato skupina lidí určitě více výběrových kriterií a rozebírá více aspektů než jen značka, je/není to "in". To nejsou tihle lidé zvyklí dělat u ničeho, najednou při nákupu auta ztratí soudnost a jdou do toho jako ten puboš při nákupu mobilu? Opravdu aplikovat na ně, jako skupinu, tyhle pochody, je zcestné. Stejně jako to dále posouvat do roviny národa, u nás je to tak, jinde ne atd., odhalovat čecháčkovství z pozice rádobyarbitra, to už je fakt tak na tu hospodu s medvědem.
13. 7. 2010 15:40
Re: Za dýzl
Ale to rozhodovani dle "in", nebo dle toho "kdo v cem jezdi, tak si to koupim" taky nemusi mit jen zaporny podtext, proste kdyz clovek je v necem dobry, a venuje se tomu naplno, to jeste neznamena, ze ve vsech smerech bude postupovat stejne, proste auto je ta vec kterou jezdi do prace, nebo nekam o vikendu, a vec ktera je dostatecne reprezentativni, vybere si neco z nemecke premie, nemuze slapnout vedle, ale zajimalo by me kolik z tech lidi vubec vi, ze Infiniti existuje...
A tady nemuzes vychazet jen z toho, ze se v autech vyznas a krome prace te zajimaji i auta, pac hodne lidi na to jde jinak.
Avatar - Krispos
13. 7. 2010 23:29
Re: Za dýzl
Já si budu kupovat nové auto... protože jsem sám a mám raka, chci pro sebe nějaké malé něcojakokupé. A bude to uberwagen VW Scirocco.... proste se mi libi. Dela snad ze me muj vyber nejakyho vola ze stada?
Avatar - white label
13. 7. 2010 23:33
Re: Za dýzl
Moc dobrá volba... ;-) a jaký chceš motor a převodovku?
Avatar - Krispos
13. 7. 2010 23:40
Re: Za dýzl
1.4 TSI 160k DSG u me zatim vede... klidna jizda a dobra hudba, to je zaklad :-) ale porad nekde ctu, ze do sportaku a pseudosportaku patri benzin a ta 1,4ka vypada pomerne rozumne i co se spotreby tyce... takze ho uzivim i v momente, kdy mi penize od nevlastniho otce dojdou a zbyde mi muj invalidni duchod :))))
13. 7. 2010 13:35
Re: Za dýzl
Nechapu pri obhajovani intelektualne nadprumernych lidi se musi nekdo dostat na takovou uroven, ze soudi nekoho aniz by ho vubec znal.
Nikomu neberu treba tu X6ku, a nikomu nic nezavidim, nemam na to duvod, navic kazdy clovek ma jine priority, a taky ne kazdy majitel nemeckych SUV je kolotocar, ale je to stejne zacarovanej kruh, hlavne kdyz argumentujes nejakou pozici a tomu odpovidajici premiou v garazi, tak stejne se da nalezt ta stadovost i u toho intelektuala, ktery pri vybirani auta se omezuje na MB, BMW a AUDI. Treba takova S80ka, nebo Lexus GS nepripada v uvahu, protoze ten intelektual nemusi byt blazen do aut, takze kdyz ma to postaveni, proste si vybere z tech etablovanych znacek, a v tom myslim tu konformitu.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 13:41
Re: Za dýzl
Nikoho neobhajuju, jen komentuju ty hlouposti, které jsi napsal. Že o tobě nic nevím? Vím, vím přesně to, co napíšeš, a podle toho k tobě přistupuju. Nepiš jako hlupák a nebudu tě za hlupáka považovat.
13. 7. 2010 13:56
Re: Za dýzl
Nikoho jsem za hlupaka neoznacoval, jen pro to, ze by mel na danou vec jiny nazor, a kdyz si myslim, ze hodne lidi si v te kategorii koupi auto zpusobem jak jsem to napsal, tak to vim z vlastnich zkusenosti.
Nebo ty si myslis, ze kazdy z tech lidi ma uplny prehled o tom, ktera znacka ma v jakem segmentu jake nove auto? Nema, a taky jim to je u *...
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:08
Re: Za dýzl
myslím, že něktřeří vůbec nemaj páru o tom, že určité značky vůbec existují, natož aby měli přehled co je v nabídce.

V Auto Motor und Sport se o nich totiž nepíše :-) Popř. jednou za blue moon, jak říkaj englicky hovořící soudruzi.
13. 7. 2010 14:17
Re: Za dýzl
copak že se o nich nepíše v AMuS, ale čétéčko je nedává do Automotorevý! :-!
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:18
Re: Za dýzl
Tááák. A nejsou v Autoslaonu na Primě, kde je neotestovali místní odborníci... :-) >:-[]
13. 7. 2010 14:20
Re: Za dýzl
Jasny... Zajimaj se o jine pro ne dulezitejsi veci, a taky nemaji cas na to monitorovat automobilove trhy. Ale pak at nikdo netvrdi, ze pak pri vyberu auta delaj mesicni pruzkumy trhu nebo co... Uz i takovych je vic, ze manzelka si skoci do salonu a zepta se jestli maj skladove X3ky... ok, beru to nechce se mi cekat... :-)
Avatar - Barrichello
13. 7. 2010 14:37
Re: Za dýzl
Však jo, popř se rozhodují mezi BMW a MB a nic dalšího nepadá v úvahu nebo se dozvíš že si vazli BMW proto, že už to bude 10tý v rodině, neb už s nima jezdil tatínek když mu bylo 30.

A to ostatní není ono, ale když se zeptáš co všechno ostatní řidili, vyjmenují ti 3 značky, ale prrostě ten zbytek není ono a když nic jinýho, tak se to říká.

Hele muj pradědeček říkal že japonci uměj jen proutěný košíky :-) Nic na tom nemění fakt, že to říkal v roce 1938 :o))
Jak jednou něco někdo řekl a dorazilo to přes agenturu JPP k ostatním, je to pravda, nic než pravda a k tomu nám dopomáhej bůh.

Tak a v tomhle je to čecháčkoství.
Tuhle mi řekl jeden člověk že nový V6 Mustang je šrot a jak prej to žere atd.. Typické JPP, myslel jsem po 5ti minutévé debatě sním že mě budou muset odvést na záchvat ze smíchu...

Takže závěrem - proč si ověřovat fakta, JPP rulezz.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 14:36
Re: Za dýzl
Podívej se, cos tu napsal, a na co jsem reagoval:
"Priznejme si to, i kdyby mela Infiniti vsechny porovnatelne vlastnosti, a to jeste i pri cene o 20% nizsi nez nemecka konkurence, stejne by si ten evropsky zakaznik snazici se oduvodnit svoji brilantni premiovou nemeckou volbu by nasel neco, jako duvod proc nekoupit Infiniti. "pac tam neni tohle to zeleny neco tamhle, a to nemci maj..."
Kolik tech "uzitkovych" X5-ek jsi nekde videl? Skoro kazdy si v tom vozi * sam a v centru Prahy. ...X5, ML, X6, proste nemeska premie je 'in' to znaj vsichni, to si koupime..."
Tady přece nemluvíš o tom, že někdo nemá přehled a kupuje prostě podle značky, tady předhazuješ lidem předpojatost proti jiné než německé značce, vymýšlení důvodů, plus ty plky o centru Phy atd. To co teď říkáš je sice elegantní klička jinam, ale cos napsal, tos napsal.
Avatar - Ronault.
13. 7. 2010 22:29
Re: Za dýzl
Celá tvá myšlenka dává smysl až do momentu, když si uvědomíš, že jsi záměrně v příspěvku vynechal X6, která je pro XF největším konkurentem a ne X5. Takže dle mého úsudku jsi to dnes opravdu překroutil tak, aby z toho Infinity vyšlo záměrně špatně. :no:
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 14:16
imidž
stále se to tu porovnává.tak když vezmu třeba bmw proti infiniti,tak si vezměte,kam se dostala továrna na letecké motory,potažmo "isetu" dnes,řekněme za 70-80 let a továrnu,která předělala nissany za 20 let.já předpovídám infiniti minimálně stejné prodeje (tak 15-20 let),jako u bmw.infiniti připravuje další 3 nové modely,tzn.rozšíření portfolia a rozšířit prodejní síť,no a pak se uvidí ;-)
Rozbalit vlákno
7
13. 7. 2010 14:24
Re: imidž
To je ale hodne optimisticka predpoved... :-) Nebude tolik prodavat nikdy, a to z toho duvodu, ze Infiniti, stejne jako zadna z Asijskych 'premiovych' znacek nema zakladni vybavy v Evropskem slova smyslu... na druhou stranu je tam ale i mensi moznost individualizace...
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 14:30
Re: imidž
no,asi jsem to přehnal,ale potenciál tam je...
Avatar - white label
13. 7. 2010 15:04
Re: imidž
Tos mě s tím "srovnáním" pobavil... >:-[] , to je jen o tom jakou automobilku a jaké kritérium si zrovna vybereš ke "srovnání".
Vem si co dokázalo za posledních 20 let takové Audi a jeho celkový posun srovnej s Infinity... ;-) :-)
Avatar - pelikoš
13. 7. 2010 15:56
Re: imidž
kdyžtak infiniti.jinak audi mě vůbec nebere :-!
Avatar - white label
13. 7. 2010 16:53
Re: imidž
Bože, nejsi "tatar"...? Četl jsi tu reakci Dinara na tebe ze 14:40?
Co tebe nebere, nebo co se ti nelíbí je pro věcnou rovinu podobné diskuse naprosto nepodstatné. Já tu můžu stejně tak napsat, že mě nebere Infiniti a tím naše "diskuse" skončí na úrovni první třídy ZŠ...
:-O :*) 8-s
Avatar - pelikoš
14. 7. 2010 09:44
Re: imidž
tak asi je audi dobrá,ale když mě nebere,tak se k ní nevyjadřuju(krom q7,páč je děsná)

ten,kdo nemá nadhled sem neustále tahá zš,nebo 4.b :-!
Avatar - white label
14. 7. 2010 11:09
Re: imidž
Kdo nemá patřičný nadhled, nedokáže především diskutovat i o "věcech", které ho neberou..., což je případ typu diskusí na prvním stupni ZŠ... ;-)
Na to, co se podařilo (za posledních dvacet let) Infiniti (nebo Audi, BMW apod.), má to, co nás dva bere/nebere, naprosto minimální vliv...
Dá se diskutovat jak v obecné rovině, tak naopak pouze v rovině líbí/nelíbí, ale u dospělého člověka se předpokládá, že nebude nesmyslně skákat z jedné roviny do druhé...(viz i ta Dinarova připomínka v tomto směru) 8-s :*)
neregistrovaný "connor93"
13. 7. 2010 19:21
BMW X6 VS. INFINITI
Dejme tomu že si chcete koupit auto které si vyberete??na Infiniti se mě líbí ta extravagance >:D Já bych si osobně vzal Infiniti protože aspoň vzadu se vlezou 3 lidi a člověk do X6 co má 180 cm a více musí být pomale skrčeny >:D
Rozbalit vlákno
6
13. 7. 2010 19:32
Re: BMW X6 VS. INFINITI
Neseděl si vzadu tátovi na klíně?
neregistrovaný "connor93"
13. 7. 2010 19:40
Re: BMW X6 VS. INFINITI
Ne osobně to má jeden podnikatel :-) ostuda BMW X6 já měřím 187 cm a dotýkám se hlavou střechy >:D prostě strašně nepohodlné >:D a když se podíváš na recenze české tak ten chlap říkal horší lidé co už mají nad 180 cm mohou se dotýkat střechy >:D
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 23:20
Re: BMW X6 VS. INFINITI
Napiš to aspoň srozumitelně. ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2010 23:29
Re: BMW X6 VS. INFINITI
Pro někoho může být tvé přání nesplnitelné i v sedmnácti... 8-s :-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 7. 2010 02:01
Re: BMW X6 VS. INFINITI
To je ale dyslexie nejhrubšího rázu. "když se podíváš na recenze české tak ten chlap říkal horší lidé co už mají nad 180 cm mohou se dotýkat střechy" >:-[] >:-[]
14. 7. 2010 00:57
Re: BMW X6 VS. INFINITI
Aspoň se můžeš nejednomu podnikateli pošklebovat a dělat na něj dlouhej nos.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
14. 7. 2010 10:30
Diesel od renaultu
infiniti s dieslem od renaultu tak to je k popukani a vubec dieslem =degradace radosti, pocitu z jizdy ..........znacka ktera si zakladala na sportovnejsim projevu svych aut skvelemu zvuku hlavne u V 8 a pocitu z jizdy...uz jen chybi to dat i do porsche 911 .....jen kupredu vse na naftu :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ricardo.sergion"
14. 7. 2010 10:35
NN
„Výkon sportovního vozu – dieselová technologie ___fujtajbl___
Rozbalit vlákno
0